ja dat begrijp ik, maar pak het meestal uit met iso buster, dus als ik alles uitgepakt heb kan ik het gewoon op een dvd zetten? maakt niet uit welke volgorde of doet de dvd dat vanzelf herkennen?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:17 schreef rihago het volgende:
je moet ook cue files hebben
die kan je gewoon op een dvd branden met bijv nero
Lijkt me heel erg sterk dat de maker van het spel rekening heeft gehouden bij de install... met mensen die het spel op dvd branden... heel erg sterk... waarschijnlijk werkt dat ook niet gebruik gewoon 4cd'squote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:19 schreef nevada het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik, maar pak het meestal uit met iso buster, dus als ik alles uitgepakt heb kan ik het gewoon op een dvd zetten? maakt niet uit welke volgorde of doet de dvd dat vanzelf herkennen?
normaliter staat deze game op dvd (far cry) dus moet denk ik dan wel mogelijk zijn!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:22 schreef Rainer het volgende:
[..]
Lijkt me heel erg sterk dat de maker van het spel rekening heeft gehouden bij de install... met mensen die het spel op dvd branden... heel erg sterk... waarschijnlijk werkt dat ook niet gebruik gewoon 4cd's![]()
eh als het normaal 1 dvd is waarom zijn er dan 4 bin bestanden?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:24 schreef nevada het volgende:
[..]
normaliter staat deze game op dvd (far cry) dus moet denk ik dan wel mogelijk zijn!![]()
zo heb ik het binnen gehaald, gaat stukken sneller met downenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:25 schreef Rainer het volgende:
[..]
eh als het normaal 1 dvd is waarom zijn er dan 4 bin bestanden?
Dan moet je het ook zo branden.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:26 schreef nevada het volgende:
[..]
zo heb ik het binnen gehaald, gaat stukken sneller met downen
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:26 schreef pmponer het volgende:
ik zou lekker naar de winkel gaan... PLEURIS PAUPER
Nee.quote:ik heb een game die bestaat uit 4 bin bestanden, nrmaliter zijn dit dus vier cd's, is het mogelijk om het gewoon op een dvd te zetten en zo ja, pakt hij dan het gele spel alsik hem erin stop (in mijn cdromspeler)
bedankt m8, lijkt mij een erg gaaf spel, mzzlquote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:28 schreef coronaextra het volgende:
Ik heb hem ook binnende dvd versie dan.
en ik dacht dat de cd versie uit 5 cd's bestond ? maargoed
je kan hem wel op dvd branden maar dan als data (zal je wel niet bedoelen)
en dan iedere keer als ie om een ander deel vraagt dat deel selecteren........
dus ik verwacht niet dat ie alles automatisch uit gaat pakken.....
is trouwens vet zwaar spel voor je pc !! maar de moeite zeker waard !
ikzelf heb hem gewoon vanaf mn harde schijf erop gezet, daementools , lekker handy en simpel
succes
rustig maar meisje, heb al een mailtje gestuurd voor onjuist woord gebruik zonder enige reden daarvoor naar de admin!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:29 schreef pmponer het volgende:
hoezo ben ik geen fokker en wat is er mis met een sterretje opendoen?
Potverdikkie nu wordt ik echt bang...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:31 schreef nevada het volgende:
[..]
rustig maar meisje, heb al een mailtje gestuurd voor onjuist woord gebruik zonder enige reden daarvoor naar de admin!![]()
laatste reactie op zo'n looser (lees fake fokker) ook wel FF genaamd!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:36 schreef pmponer het volgende:
[..]
Potverdikkie nu wordt ik echt bang...
En er was niets mis met dat woord gebruik je bent gewoon een pleuris pauper wanneer je het nodig vind om spellen te downloaden.
Verder ben je dan ook nog een kneus als je niet weet hoe je dat moet branden... en daar een topic over opent...
hahahaha tuurlijk joh.............hahahahaha a star is risingquote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:42 schreef pmponer het volgende:
Je weet dat ik gelijk heb he... PLEURIS PAUPER
bij dezequote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:42 schreef Marty26 het volgende:
Kan iemand dit niet sluiten ofzo?? Wat een onzin ga het lekker leren!! ga lekker op google zoeken.
Op bin to iso meschien helpt dat nou succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |