Dat zei me oom laatst ook.. maar nu wil ik dus in nero de film plaatsen en dan geeft die een paar fouten aan.. :< (indien nodig dan plaats ik ze..)quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:21 schreef schatje het volgende:
Nero
Komt het mischien omdat ik nero expres heb ??quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:23 schreef Lucille het volgende:
Plaats dan de fouten.
Weet ik veel, plaats die foutboodschappen zou ik zeggen, onze paranormale gaven zijn niet zodanig dat wij weten wat jij op je scherm ziet. En daarom weten wij ook niet wat de oorzaak is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:27 schreef Da_woehoe het volgende:
[..]
Komt het mischien omdat ik nero expres heb ??
Reclame kan ik niks aan doen:quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:28 schreef Lucille het volgende:
[..]
Weet ik veel, plaats die foutboodschappen zou ik zeggen, onze paranormale gaven zijn niet zodanig dat wij weten wat jij op je scherm ziet. En daarom weten wij ook niet wat de oorzaak is.
File not found. Probeer je soms een "niet standaard" mpeg te branden?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:36 schreef Da_woehoe het volgende:
[..]
Reclame kan ik niks aan doen:
[afbeelding]
[afbeelding]
waarom zou je een avi naar een mpeg om willen zetten????quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:01 schreef Da_woehoe het volgende:
Ik ben er uit.. het is een avi en die pakt nero dus niet.. mischien een beetje hulp bij een andere vraag... Een goed programma om avi om te zetten tot mpg.. heb er al een paar geprobeert maar nog geen goede gevonden. Iemand anders nog een idee ???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |