abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20932035
Weet iemand wat ik fout doe? Ik heb dus 2 computers met Windows XP, een kabelmodem (DOCSYS) die verbonden is met computer 1 (NIC 1) via een UTP, computer 2 die verbonden is met computer 1 via een cross (NIC 2).

Ik heb bij NIC 2 het IP 192.168.0.1 opgegeven en voor computer 2 het IP 192.168.0.2 Bij computer 2 heb ik verder de DNS en bij gateway het IP van computer 1.

Nou zou ik toch gewoon internet op computer 2 moeten hebben? Of ben ik nog iets vergeten?

Ik wil het overigens via deze manier doen en niet met die XP ICS wizard.
pi_20932243
heb jeje internetverbinding wel gedeeld?
pi_20932287
internet delen in windows ff aanvinken doet wonderen en anders ff sygate home network instaleren of een andere proxy
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
pi_20932344
het probleem is dat pc 2 niet weet hoe hij de naam resolving moet uitvoeren, je kan proberen om de ip adressen van de dns servers van je ISP in te voeren op pc2 en de gateway idd op pc1 te laten.
ik heb dit lang geleden eens voor elkaar gekregen maar gebruik in kleine netwerken tegenwoordig gewoon de wizard
Many that live deserve death and many that died deserved life. Can you give it to them? Then do not be to quick to deal out death in judgement for, even the very wise cannot see all ends."
  donderdag 29 juli 2004 @ 14:15:47 #5
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_20932348
Printer Deling aan zetten En je werkgroep gelijk maken.
Maar als je zoekt in het forum zijn er hier meer dat zat topics over waar je het mee kunt oplossen.
Alles optie worden weer gegeven ik kan me 2weken terug nog een topic bedenken maar moet je ff zoeken.
Succes
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_20932381
al een thuis netwerkje gemaakt?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_20932415
Dit gaat dus NIET werken

Ik heb hetzelfde gehad en je moet idd Sygate of Winproxy aanzetten want jouw PC heeft namelijk geen DHCP client of routeringsprogrammas, dus die "grappige" pakketjes die PC2 verstuurd komen wel aan bij PC1 maar die heeft dus geen flauw idee wat hij ermee moet doen

Ga dus naar PC2 zet DHCP weer aan (GEEN vast ip of gateway of dns)
Ga terug naar pc 1, klik op
Start > Programa's > Accessories > Communicatie > Thuis netwerk Wizard (oid)

Stel deze in (legt zichzelf uit) voer daarna deze wizard ook uit op PC2 (dmv diskette of indien XP zelfde wizard) en tadaaa moet dan werken
For all his blunder, it is the sad province of Man that he cannot choose his triumph. He can only choose how he will stand when the call of destiny comes... hoping that he'll have the courage to answer.
pi_20932668
Allemaal bedankt voor jullie hulp. Ik was vergeten de optie Internet-verbinding delen aan te vinken bij mijn Breedband verbinding. Verder klopte wel alles.
  donderdag 29 juli 2004 @ 16:08:17 #9
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_20934627
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 14:31 schreef VoodooChild het volgende:
Allemaal bedankt voor jullie hulp. Ik was vergeten de optie Internet-verbinding delen aan te vinken bij mijn Breedband verbinding. Verder klopte wel alles.
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_20934835
quote:
"Tommy, thats $100.000,- for a GD golf swing..."
"It's a beautiful saterday morning, what else can we do.."
pi_22336686
quote:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')