Rare jongens, die Romeinenquote:Op maandag 31 mei 2004 21:09 schreef slindenau het volgende:
Heb je nooit geleerd dat de Romeinen maximaal 3x hetzelfde teken gebruiken?
Je wilt dus van een P2 naar een P4 (IV)...
Heya........ Mc. Guyver is ook aanwezigquote:Op maandag 31 mei 2004 21:16 schreef NiteSpeed het volgende:
Met een paperclip, plakband, en een door middel gesneden ventieldopje moet je erg ver kunnen komen.
ik dacht eerder aan BA van the a-teamquote:Op maandag 31 mei 2004 21:19 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Heya........ Mc. Guyver is ook aanwezig![]()
![]()
Mischien dat ie ook nog een balpen veertje nodig heeft, maar da's niet zeker
Ja, maar daar zit nu win2000 op, waar ik een hekel aan heb.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:13 schreef Jump het volgende:
op basis van deze inforzijn, op basis van deze informatie zal dat niet mogelijk. maar het is in het algemeen niet mogelijk ook
te zien welke pentium II het is, kan je deze ook als webserver gebruiken
Neuh.........want er staat géén las-apparaat / snijbrander bijquote:Op maandag 31 mei 2004 21:21 schreef Jump het volgende:
[..]
ik dacht eerder aan BA van the a-team![]()
Ik snap je aversie naar 2k niet helemaal, maar 2k kan héél goed als webserver draaien op een p2.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:31 schreef TheDon1985 het volgende:
Duidelijk.... een nieuwe dan maar![]()
Nou, eigenlijk komt het gebruik van IIII wel degelijk vaker voor in de Romeinse wereld. Een flink aantal poorten van het Colosseum bevatten bijvoorbeeld een nummering als XXIIII of XVIIII, in plaats van het te verwachten XXIV en XIX.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:09 schreef slindenau het volgende:
Heb je nooit geleerd dat de Romeinen maximaal 3x hetzelfde teken gebruiken?
Mag ik dan vragen waar jouw signature op slaat...?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 01:03 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
Ik draai ook gewoon XP op me webserver
Tis dan wel een P3 550 met 480MB, maar hij loopt, met alle grafische meuk uit, vrij goed.
PIII processoren soms wel.. Ligt eraan of je een socket of een slot versie hebt.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:12 schreef wimmel_1 het volgende:
PIII én PIV proccessoren passen niet op een PII Socket.......
Niet zeuren, dat zijn de uitzonderingen die de regel bevestigenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 01:34 schreef Leshy het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk komt het gebruik van IIII wel degelijk vaker voor in de Romeinse wereld. Een flink aantal poorten van het Colosseum bevatten bijvoorbeeld een nummering als XXIIII of XVIIII, in plaats van het te verwachten XXIV en XIX.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |