dig modquote:
hij is broodje halenquote:Op woensdag 13 april 2005 12:51 schreef Litso het volgende:
Ik geef je groot gelijk. Vorige week zat ik met m in het cafe. Zegt ie opeens dat ik op de grond moet gaan liggen. Ik gehoorzaam natuurlijk, want hij is een moderator. begint ie zich zo af te trekken!
tief op kneus, of geef tenminste argumenten
Je beheerder al omgekocht sukkel. Slotje is terecht met rechten problemen schelt je maar op je beheerder maar niet op de mods van het forum. En steek die pannekoek in je reet .quote:Op woensdag 13 april 2005 12:49 schreef marc1982 het volgende:
ik word er helemaal gek van..
en ik ga het ook niet verder toelichten, ik denk dat ik, als ik er al last van heb, dat ik zeker niet de enige ben..
conclusie :
Slarioux, je bent een LUL !!
bij nader inzien :
Geslacht: Vrouw
geloof je ook niet..
maar boeit me ook niet..
Je bent en blijft een LUL !!
onder andere..quote:Op woensdag 13 april 2005 12:54 schreef SLaMDanCeR het volgende:
[..]
hij is broodje halen
argument -> Reg file om groeperen in startbalk uit te zetten, denk ik
quote:Waar is Klaagbaak niet voor bedoeld?
Klaagbaak is niet bedoeld voor het klagen over Fok!, de Fok!crew, medegebruikers, topics op Fok, berichten en reacties op de Frontpage, banners op Fok of andere internetfora. Topics die hierover gaan worden dan ook zonder pardon gesloten. Vragen en/of opmerkingen die Fok!-gerelateerd zijn horen thuis in Feedback. Ook geklaag over het gedrag van users en/of crewleden, hun manier van schrijven, quoten en dergelijke hoort hier NIET thuis.
Bovenstaande regels gelden ook voor klagen over dingen als de sfeer op Fok, het gedrag van users, dat van de Fok!crew en crew-beslissingen. Klaagbaak is een forum wat bedoeld is voor allerdaagse in-real-life ergernissen, niet voor gedrag op fora, websites en dergelijke.
je vergeet een slotjequote:
ohquote:
Klopt maar dit hoort bij je systeembeheerder thuis.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:02 schreef marc1982 het volgende:
[..]
oh![]()
staat er ook niet ergens iets van :
moderators zijn er om de gebruikers te helpen in plaats van ze tegen te werken en te frustreren?
Misschien wel maar het is nou eenmaal leuk om sommige users te frustreren, en dan nog ze hebben in dit geval gelijkquote:Op woensdag 13 april 2005 13:02 schreef marc1982 het volgende:
[..]
oh![]()
staat er ook niet ergens iets van :
moderators zijn er om de gebruikers te helpen in plaats van ze tegen te werken en te frustreren?
Ach, slarioux heeft wel vaker van dat soort posts. Dan wordt er weer wat van gezegd en gaat het weer goed. Maar na een tijdje vervalt hij toch weer in dat soort posts.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:04 schreef Megumi het volgende:
Klopt maar dit hoort bij je systeembeheerder thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |