quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 14:46 schreef ViPeRII het volgende:
Met je rechter muisknop op de balk drukken en hem uitschakelen?
Dat kan je eerst zes a zeven keer doen voordat hij verdwijnt, en na een reboot is hij vrolijk terug. Ik heb deze Spyware ook en ben nog steeds bezig hem helemaal te killen. Dat lukt namelijk niet zo eenvoudig. Ik heb elk Spyware programma dat er is al geprobeerd: zonder succes. Van Ad Aware tot Spysweeper; jammer allemaal.
BHODemon is een alternatieve optie om hem in het startup gelijk te killen, zodat hij de volgende keren niet meer opgestart wordt. Feit is dan wel dat hij nog steeds op je pc zit. Zo ook bij mij, ook na wat rommelen in de registery. Nou maakt het mij niet meer zoveel uit, want ik formatteer mijn pc toch weer binnenkort, maar het is een van de meeste vervelende Spyware op dit moment.
En inderdaad, ik heb hem gekregen via MSN. (Kom je na een middag weer thuis achter je pc, heb je opeens 6 nieuwe snelkoppelingen. En ik heb Norton Systemworks 2003, McAfee Personal Firewall 2004 alsmede IM Secure altijd draaien. Dat scriptkiddie is een snuggere een geweest)
Succes
Fortunately, I'm adhering to a very strict drug regimen to keep my mind limber...