volgens mij toch echt wel hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:45 schreef roxny het volgende:
nu kun je deze snoertjes niet in de winkel kopen...
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:45 schreef roxny het volgende:
nu kun je deze snoertjes niet in de winkel kopen...
deze kaart heeft gewoon s-video outquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:46 schreef venomous het volgende:
Ehm voor alle experts hiero er zijn fabricanten die een custom tv-out hebben daar heb je wel een appart kabetlje voor nodig of dat bij deze zo is weet ik niet.
hehe gelukig nog wel serieuse reacties....quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:46 schreef venomous het volgende:
Ehm voor alle experts hiero er zijn fabricanten die een custom tv-out hebben daar heb je wel een appart kabetlje voor nodig of dat bij deze zo is weet ik niet.
zeg n00b, sinds wanneer maakt NVIDIA dan Radeons ?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:37 schreef JMrules het volgende:
[..]
:') :') :') Dit is gewoon TE erg, natuurlijk kun je die wel in de winkel kopen. Niet bij de groenteboer in ieder geval dat zal ik alvast verklappen. Misschien nog een tipje en dit is echt niet lullig bedoeld: Als je al zo'n moeite hebt met dat snoertje dan kun je echt vegeten dat je TV ooit beeld zal geven......Zijn een heleboel instellingen die jou als n00b niet veel zullen zeggen denk ik. Ik adviseer je eerst een beschrijving te downloaden (via google of via website NVIDIA) dan heb je in ieder geval gewoon een soort checklist die je kan afwerken.
Heel goedquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:46 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
zeg n00b, sinds wanneer maakt NVIDIA dan Radeons ?![]()
Ikke = geen n00b maar beetje duf doordat ik op mijn FUCKing werk zit. Enfin 1-0 voor jouquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:46 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
zeg n00b, sinds wanneer maakt NVIDIA dan Radeons ?![]()
Nee natuurlijk niet, 19"monitor geeft genoeg licht opzich, DVD's afspelen heb je toch een DVD speler voor naast je TV staanquote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:39 schreef bokkel het volgende:
[..]
Heel goedzit hij ff tuk nu
zal die zn tv zelf wel aangesloten hebben![]()
Ik tel maar liefst één instelling die het beeldscherm op je tv tovertquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:37 schreef JMrules het volgende:
[..]
Zijn een heleboel instellingen die jou als n00b niet veel zullen zeggen denk ik.
Doe het dan gewoon als n00b en vraag er niet naarquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:15 schreef Weeman-Diederik het volgende:
[..]
Ik tel maar liefst één instelling die het beeldscherm op je tv tovert![]()
Via eigenschappen bureaublad, instellingen, geavanceerd, weergave, en kijk eens aan daar staat een prachtige tvtje dat je op groen kan zetten. Ee noob kan de was doen.
Ik stel voor dat je minder het nerdje uithangt en accepteert dat wij, noobjes, ook best wat kunnen.
ik heb nu maar eerst een gewone s-video kabel gehaald... dus met 4 in plaats van 7 plugjesquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:35 schreef JMrules het volgende:
[..]
Doe het dan gewoon als n00b en vraag er niet naarSorry hoor maar mijn soort opmerkingen kan je verwachten op Fok! En je moet je niet zo snel op je pik getrapt voelen daar ik daar ook niet op mikte
. Tevens ben ik geen nerd en heb ik al helemaal geen ambities om er eentje te worden. Ik vind het alleen jammer dat mensen niet wat meer hun best doen om zelf te zoeken. Ik weet dat er geen domme vragen bestaan maar als één vraag maar vaak genoeg gesteld wordt ga je die vanzelf als domme vraag opvatten waar of niet?
Daarbij werkt het niet altijd op de manier die jij schetst en zijn er soms wat wijzigingen in de instellingen nodig (PAL of NTSC signaal bijvoorbeeld)(ik mocht met termen smijten want die kennen n00bs inmiddels ook zoals je zegt)
Nu genoeg op mij gevit hehHelp die lieve TS eerder met zijn probleem....
heb jij dan een 4 pin of een 7 pin tv-out in jouw video kaart... wat jij zegt heb ik namelijk ook al geprobeert alleen blijft het zwart/wit. Mijn vraag was dus of dit kan komen omdat ik een 4 put s-video in met 7 put tv-out heb gestopt??quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:34 schreef Byte_Me het volgende:
ja ik heb ook altijd gekloot met svideo. wat bij mij hield: een svideo naar composite (tulp) kabeltje er tussen. die composite past weer achterop zo'n scart blokje, scart blokje in de TV. wel omslachtig, maar het werkt (bij mij) wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |