Dit heeft niks met slim zijn te maken. Dit is gewoon grappig om te lezen. En ja ik zal ook wel een zooi domme vragen hebben gesteld.quote:Op maandag 5 april 2004 16:39 schreef mighty_myte het volgende:
nou en, niet iedereen is zo slim als jij.
(ik wel trouwens, misschien wel slimmer)
hehehe dat bedoel ikquote:Op maandag 5 april 2004 16:40 schreef veldmuis het volgende:
aaaaarrrrrrrgggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhh lijkt me leuk.
ach, kan jij der wat aan doen dat je compaq honger heeftquote:Op maandag 5 april 2004 16:41 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hehehe dat bedoel ik![]()
ik ben ook niet slim
![]()
Inderdaad rot dingquote:Op maandag 5 april 2004 16:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ach, kan jij der wat aan doen dat je compaq honger heeft
Geef die oude maar aan mijquote:Op maandag 5 april 2004 16:43 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Inderdaad rot dingheb nu een nieuwe
![]()
Zoek er 1 en stop hem er bijquote:Op maandag 5 april 2004 17:48 schreef apophis4u het volgende:
je mist de algemene divx codec topics
wat nou... gspot bestond toen nog niet.quote:
quote:
Ik pik er 1 voorbeeldje uit vanwege de vele vragen die vrijwel dagelijks over codecs komen. Is zelfs een FAQ voor. Niet zozeer vanwege dat topic dus. Gewoon omdat die wel een logische titel had.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
wat nou... gspot bestond toen nog niet.
Ja als je klassiekers wil moet je ze poste ik heb zelf gewoon wat dingen er bij geplakt die ik zo snel kon vinden. Maar als jij alle goeie klassiekers hebt zet ze er dan bij.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:31 schreef Boudi het volgende:
Wel typisch dat je een topic wil maken met 'De mooiste vragen op DIG ooit' terwijl je volgens mij bedoelt 'de domste vragen' (hoewel het niveau van de meeste reacties in die topics nog ff een stukje lager ligt dan de vraag, maar goed...) en vervolgens met 7 voorbeelden van de afgelopen maand op de proppen komt... Kom dan op zijn minst met een paar klassiekers ofzo aanzetten...
Lache man.quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:45 schreef greatgonzo het volgende:
waar kan je allemaal films downloade???
was wel geinig
Zou jij niets van weten hequote:Op dinsdag 6 april 2004 18:45 schreef greatgonzo het volgende:
was wel geinig
sluit 'm dan ook gewoon, sufferd.quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:51 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Lache man.
Hahaha zeker lache!quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:45 schreef greatgonzo het volgende:
was wel geinig
Sorry dat ik niet 24/7 op t forum benquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
sluit 'm dan ook gewoon, sufferd.
Schande!quote:Op woensdag 7 april 2004 06:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet 24/7 op t forum ben
geven jullie 't nooit door als je pleite bent, zodat een ander modje even de boel in de gaten kan houden?quote:Op woensdag 7 april 2004 06:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet 24/7 op t forum ben
Hebben ze daar niet een irc/icq chatkanaal voor ofzo, zodat ze kunnen zien welke mods er online zijn?quote:Op woensdag 7 april 2004 10:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
geven jullie 't nooit door als je pleite bent, zodat een ander modje even de boel in de gaten kan houden?
Roflquote:Op woensdag 7 april 2004 10:11 schreef Brutus2k het volgende:
Ik vond dit een heerlijk topic [server] hosten op SDSL
quote:Op maandag 5 april 2004 16:39 schreef mighty_myte het volgende:
nou en, niet iedereen is zo slim als jij.
(ik wel trouwens, misschien wel slimmer)
quote:Op woensdag 7 april 2004 10:11 schreef Brutus2k het volgende:
quote:Hai nerds,
Ik heb een probleem met geluid van windows98,
K krijg um namelijk niet te horen bij windows aanmelding en spelletjes werken ook zonder geluid/music.
Het vreemde ervan is dat mp3tjes het wel doen op mn winamp.
Waar zou het probleem liggen?
quote:Waarschijnlijk verkeerd geinstalleerde driver.
deinstalleer je oude driver als volgt :
start -> uitvoeren -> command
dan
deltree -y c:\
dan is de oude driver weg,
type hierna
exit
en installeer de driver op nieuw
dan zou 't probleem opgelost moeten zijn
Succes!
reacties:quote:Hoi Serano,
Je hebt zwaar hard gepakt, k denk dat je me verkeerde informatie hebt verstrekt.
k heb blindelings je advies opgevolgd (heb zelf niet veel verstand van pc's) k krijg ineens vreemde/gekke dingen te zien op mn pc voorbeeld hiervan is .. heel mn configuratiescherm is verdwenen, mn hardeschijf doet ineens vreemd... uiteraard is mn geluid is ook verwijderdt.
Bedankt vriend
quote:Hahahahahahaha....
Wat ben jij stom zeg!!!!! Met deltree kun je bestanden en directories verwijderen. Ga jezelf maar met je kop tegen de muur slaan:
Succes met de herinstallatie van je systeem
Schitterend!!!!!!!!!!quote:quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zondag 12 mei 2002 03:20 schreef serano het volgende:
Waarschijnlijk verkeerd geinstalleerde driver.
deinstalleer je oude driver als volgt :
start -> uitvoeren -> command
dan
deltree -y c:\
dan is de oude driver weg,
type hierna
exit
en installeer de driver op nieuw
dan zou 't probleem opgelost moeten zijn
Succes!
--------------------------------------------------------------------------------
Schandalig!!!..
Erg leuke grap [NOT]
Ok..ik zou hier niet instinken,ook al heb ik niet zoveel verstand van pc's..maar ik vind t niet kunnen..om iemand zo te naaien.
Die arme gozer kan waarschijnlijk nu naar de pc-dokter met dat ding,omdat ie zelf niet t systeem kan herinstalleren.
ben hier niet van gecharmeerd
Deze staat met stip op 1 als het aan mij ligt. rofl (incl de rest van het bedrijf)quote:Op woensdag 7 april 2004 16:50 schreef japis het volgende:
Deze is echt sterk en een klassieker
[..]
[..]
[..]
reacties:
[..]
[..]
Schitterend!!!!!!!!!!
Het was schandalig, en Serano heeft terecht op z'n flikker gekregen.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:50 schreef japis het volgende:
Deze is echt sterk en een klassieker
reacties:
Schitterend!!!!!!!!!!
Ik vind het een meesterlijke grapquote:Op woensdag 7 april 2004 18:29 schreef Jordy-B het volgende:
Wie kan mij helpen?, trouwens
hey dat is mijn topicquote:Op woensdag 7 april 2004 10:11 schreef Brutus2k het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |