Maar wel met 4 processoren en een hele sloot aan reclame websitesquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:14 schreef Tiemie het volgende:
gamen op een server
Ja, hij is heel snel als het goed is, dus dat zal hopelijk goed gaanquote:-Gamen op een server ?
Ja vraag me niet hoe hij nóg eens 18 000 euro heeft geleend, maar die geldschieter is volgens mij niet helemaal lekker. Mijn vader heeft hem niet verteld waar hij die 18 000 euro aan ging besteden, dus hij hoopt dat het goed afloopt... de makers van google zijn ook rijk gewordenquote:-18.000 dollar en banners nodig hebben om een lening af te lossen ?
Daarom ben ik ook hierquote:-Dienst aanbieden terwijl je er niets vanaf weet
Nou, je vader anders ook niet.quote:maar die geldschieter is volgens mij niet helemaal lekker.
Misschien maar goed ook.quote:Mijn vader heeft hem niet verteld waar hij die 18 000 euro aan ging besteden,
Ik hoop met je mee...quote:dus hij hoopt dat het goed afloopt...
succesquote:de makers van google zijn ook rijk geworden
Nee, hij probeert de lening af te lossen door hier winst mee te maken.quote:18.000 dollar geef je echt niet uit voor de lol. En die ga je dus ook niet voor de lol lenen om een server te kopen...
dedicated server huren of colocaten bij een host als trueserver. Alleen het is wel een beetje riskant als ik het zacht mag uitdrukken, want als het flopt heb je een leuke server en verder niets...quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:19 schreef Underdoggy het volgende:
2mbit niet genoeg? Ik denk dat mijn vader zonder zeuren nog wel 5 000 euro kan lenen, dus hoe kom ik aan een snelle verbinding? weten jullie dit?
Een zoekmachine zoals google maar dan beter en met meer reclamequote:Vervelend dat zulke sites vaak pas heel laat winst beginnen te maken, als ze het al lukt op een bepaald punt. Wat voor service had je in gedachten dan?
Hij leent 18000 om een server te kopen, waarmee hij geld wil verdienen om vervolgens die lening af te lossen? Of gaat het om een eerdere lening die hij hiermee wil aflossen?quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:19 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Nee, hij probeert de lening af te lossen door hier winst mee te maken.
Jippie, NOG MEER RECLAME!!!quote:Een zoekmachine zoals google maar dan beter en met meer reclame
die server hebben we toch al alleen hij is wat groot niet echt goed te vervoeren aangezien we de auto al hebben moeten verkopen alleen dit leverde maar 15000 euro opquote:dedicated server huren of colocaten bij een host als trueserver. Alleen het is wel een beetje riskant als ik het zacht mag uitdrukken, want als het flopt heb je een leuke server en verder niets...
die laatste... en je moet wat proberen toch om van je schulden af te komen... Rekening van Dell komt toch pas laterquote:Hij leent 18000 om een server te kopen, waarmee hij geld wil verdienen om vervolgens die lening af te lossen? Of gaat het om een eerdere lening die hij hiermee wil aflossen?
Misschien is het een idee als je vader gewoon een baan zoekt??quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:22 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
die server hebben we toch al alleen hij is wat groot niet echt goed te vervoeren aangezien we de auto al hebben moeten verkopen
Mmh...quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:23 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
die laatste... en je moet wat proberen toch om van je schulden af te komen... Rekening van Dell komt toch pas later
Dan kun je ook niet snel coden, maar dat wist je vast al.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:26 schreef Underdoggy het volgende:
Via hotscripts.com zag ik een zoekformulier voor internet. We dachten deze aan te passen en wat reclame toe te voegen, maar het is toch moeilijker als ik dacht.
een baan is geen mogelijkheid; mijn moeder is gescheiden en hij moet alleen het huishuiden doen, en hij heeft ook wat met zijn linker arm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |