abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17947670
Wij hebben een vraagje aan jullie

mijn vader heeft 2mbit SDSL besteld, en een Dell PowerEdge 6600 met 4 processors (iets van Xion ofzo), Het ding kossie ruim 18.000 dollar want een goed begin is het halve werk zegt hij altijd. maar hoe kan ik het nou doen dat mensen ook de websites erop kunnen zien? Mijn vader wil namelijk thuis ook soort dienst als www.google.com aanbieden want daar komen veel bezoekers, en hij wil er advertenties opzetten om zo onze lening af te lossen.
Verder nog een vraagje: kan ik daar ook een GeForce FX5950 inzetten, want deze oude bak trekt die spellen niet meer

Graag alleen serieuze reacties (niet offtopic gaan )
  woensdag 24 maart 2004 @ 22:11:31 #2
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_17947743
Hebben jullie een internet cafe of coffeeshop thuis ofzo...
Confidence through competence
pi_17947753
owja, er zit ook nog iets van 2gb in, is dat genoeg?
pi_17947768
erm

ik zou zeggen : begin eens met na te denken

-Gamen op een server ?
-18.000 dollar en banners nodig hebben om een lening af te lossen ?
-Dienst aanbieden terwijl je er niets vanaf weet
  woensdag 24 maart 2004 @ 22:14:33 #5
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_17947817
gamen op een server
pi_17947826
Nu al topic van de dag, met stip.

Om te huilen.

That never existed
pi_17947841
Intel Xeon oid? Een website hosten gaat wel met iets minder hoor (Linux met Apache draait ongeveer op alles)... je zal eerder last krijgen van je 2Mbit uplink dan van de kracht van de machine. En gamen op een server die up moet blijven, wil je niet...
pi_17947844
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 22:14 schreef Tiemie het volgende:
gamen op een server
Maar wel met 4 processoren en een hele sloot aan reclame websites
That never existed
pi_17947857
quote:
-Gamen op een server ?
Ja, hij is heel snel als het goed is, dus dat zal hopelijk goed gaan
quote:
-18.000 dollar en banners nodig hebben om een lening af te lossen ?
Ja vraag me niet hoe hij nóg eens 18 000 euro heeft geleend, maar die geldschieter is volgens mij niet helemaal lekker. Mijn vader heeft hem niet verteld waar hij die 18 000 euro aan ging besteden, dus hij hoopt dat het goed afloopt... de makers van google zijn ook rijk geworden
quote:
-Dienst aanbieden terwijl je er niets vanaf weet
Daarom ben ik ook hier
pi_17947896
dus hij wat?

edit: ah, ook ge-edit maar eh, google zal wel iets meer dan 2 Mbit trekken dunckt mij.
pi_17947911
quote:
maar die geldschieter is volgens mij niet helemaal lekker.
Nou, je vader anders ook niet.
quote:
Mijn vader heeft hem niet verteld waar hij die 18 000 euro aan ging besteden,
Misschien maar goed ook.
quote:
dus hij hoopt dat het goed afloopt...
Ik hoop met je mee...
quote:
de makers van google zijn ook rijk geworden
succes
Wie zoekt zal niet vinden.
pi_17947941
quote:
18.000 dollar geef je echt niet uit voor de lol. En die ga je dus ook niet voor de lol lenen om een server te kopen...
Nee, hij probeert de lening af te lossen door hier winst mee te maken.
pi_17947960
Vervelend dat zulke sites vaak pas heel laat winst beginnen te maken, als ze het al lukt op een bepaald punt. Wat voor service had je in gedachten dan?
pi_17947961
2mbit niet genoeg? Ik denk dat mijn vader zonder zeuren nog wel 5 000 euro kan lenen, dus hoe kom ik aan een snelle verbinding? weten jullie dit?
pi_17948009
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 22:19 schreef Underdoggy het volgende:
2mbit niet genoeg? Ik denk dat mijn vader zonder zeuren nog wel 5 000 euro kan lenen, dus hoe kom ik aan een snelle verbinding? weten jullie dit?
dedicated server huren of colocaten bij een host als trueserver. Alleen het is wel een beetje riskant als ik het zacht mag uitdrukken, want als het flopt heb je een leuke server en verder niets...
pi_17948011
quote:
Vervelend dat zulke sites vaak pas heel laat winst beginnen te maken, als ze het al lukt op een bepaald punt. Wat voor service had je in gedachten dan?
Een zoekmachine zoals google maar dan beter en met meer reclame
pi_17948029
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 22:19 schreef Underdoggy het volgende:

[..]

Nee, hij probeert de lening af te lossen door hier winst mee te maken.
Hij leent 18000 om een server te kopen, waarmee hij geld wil verdienen om vervolgens die lening af te lossen? Of gaat het om een eerdere lening die hij hiermee wil aflossen?

In beide gevallen durf ik hardop te zeggen dat je vader niet spoort.
quote:
Een zoekmachine zoals google maar dan beter en met meer reclame
Jippie, NOG MEER RECLAME!!!
pi_17948041
quote:
dedicated server huren of colocaten bij een host als trueserver. Alleen het is wel een beetje riskant als ik het zacht mag uitdrukken, want als het flopt heb je een leuke server en verder niets...
die server hebben we toch al alleen hij is wat groot niet echt goed te vervoeren aangezien we de auto al hebben moeten verkopen alleen dit leverde maar 15000 euro op
pi_17948069
quote:
Hij leent 18000 om een server te kopen, waarmee hij geld wil verdienen om vervolgens die lening af te lossen? Of gaat het om een eerdere lening die hij hiermee wil aflossen?
die laatste... en je moet wat proberen toch om van je schulden af te komen... Rekening van Dell komt toch pas later
pi_17948087
Heb jij die nieuwe Google al ontwikkeld, nu je toch niet echt ken gamen op het moment?
That never existed
pi_17948091
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 22:22 schreef Underdoggy het volgende:

[..]

die server hebben we toch al alleen hij is wat groot niet echt goed te vervoeren aangezien we de auto al hebben moeten verkopen
Misschien is het een idee als je vader gewoon een baan zoekt??
Hoef je de auto niet te verkopen, en kun je de aanschaf van een dure server achterwege laten (achteraf gelul, maar toch)
pi_17948122
1 Google heeft een bekende naam en daarom komen er veel mensen
2 Google heeft duizende goedkope servers en technologie
3 Jij hebt beide niet, noch kennis

Dus dit is een grap neem ik aan!
Ja Ja
pi_17948135
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 22:23 schreef Underdoggy het volgende:

[..]

die laatste... en je moet wat proberen toch om van je schulden af te komen... Rekening van Dell komt toch pas later
Mmh...
Om wat voor bedrag gaat het dan, dat je 18000 moet lenen om vervolgens iets te kopen in de hoop daar winst mee te gaan maken?
pi_17948136
Via hotscripts.com zag ik een zoekformulier voor internet. We dachten deze aan te passen en wat reclame toe te voegen, maar het is toch moeilijker als ik dacht.

een baan is geen mogelijkheid; mijn moeder is gescheiden en hij moet alleen het huishuiden doen, en hij heeft ook wat met zijn linker arm
pi_17948149
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 22:26 schreef Underdoggy het volgende:
Via hotscripts.com zag ik een zoekformulier voor internet. We dachten deze aan te passen en wat reclame toe te voegen, maar het is toch moeilijker als ik dacht.

een baan is geen mogelijkheid; mijn moeder is gescheiden en hij moet alleen het huishuiden doen, en hij heeft ook wat met zijn linker arm
Dan kun je ook niet snel coden, maar dat wist je vast al.
That never existed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')