ik snap helemaal niet wat je nou wil?quote:op woensdag 21 september 2005 16:38 schreef dujour het volgende:
hoe doe ik dat ik las al wat over css met margin maar dat heb ik geprobeert maar dat doet het niet :s
zijn er nog andere manieren of doe ik het gewoon fout
<table cellpadding="0" cellspacing="0">quote:op woensdag 21 september 2005 16:46 schreef dujour het volgende:
ik werk dus met tabellen die staan iets uitelkaar. (snap je het nog)
deze wil ik dus strak in elkaar hebben zeg maar zonder wit lijntje ertussen.
hoe kan ik dat doen?
quote:op woensdag 21 september 2005 16:46 schreef lamme_sterfkanarie het volgende:
als je alles strak in elkaar wil hebben moet je netjes over het lijntje zagen en ze goed tegen elkaar lijmen.
da's oud en ranzig en prima in css op te lossenquote:op woensdag 21 september 2005 16:47 schreef _etter_ het volgende:
[..]
<table cellpadding="0" cellspacing="0">
daarom geef ik hem ook html en geen cssquote:op woensdag 21 september 2005 16:48 schreef fredvz het volgende:
als je je css net zo maakt als je openingspost, dan is de kans dat je het fout doet ongeveer 100%
maar niet vergeten: border="100"quote:op woensdag 21 september 2005 16:47 schreef _etter_ het volgende:
gloeiende zo simpel heb ik een halve dag naar gezocht.quote:op woensdag 21 september 2005 16:47 schreef _etter_ het volgende:
[..]
quote:op woensdag 21 september 2005 16:49 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
maar niet vergeten: border="100"![]()
quote:op woensdag 21 september 2005 16:47 schreef dujour het volgende:ik wil attoombomen hebben extra kracht erbij (snap je wat ik bedoel)
en dan met grote lancering om aarde te verovrene.
hoe werkt dat?
a: geen tabellen gebruiken, tabellen zijn niet geschikt voor puur visuele presentatiequote:op woensdag 21 september 2005 16:46 schreef dujour het volgende:
ik werk dus met tabellen die staan iets uitelkaar. (snap je het nog)
deze wil ik dus strak in elkaar hebben zeg maar zonder wit lijntje ertussen.
hoe kan ik dat doen?
quote:op woensdag 21 september 2005 16:50 schreef dujour het volgende:
[..]
gloeiende (komma) zo simpel (vraagteken) heb ik een halve dag naar gezocht.
hij doet het nog niet helemaal (komma) zitten nog 2 kleine stukjes tussen(komma) maar ik zal eens gaan kijken waar die zitten(punt)
in ie willen die ruimte's wel eens enters in je html zijn, zet alle <td>tekst</td> dus achter elkaar...quote:op woensdag 21 september 2005 16:50 schreef dujour het volgende:
[..]
gloeiende zo simpel heb ik een halve dag naar gezocht.
hij doet het nog niet helemaal zitten nog 2 kleine stukjes tussen maar ik zal eens gaan kijken waar die zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |