en jij kan niet lezenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:06 schreef Onderbroek het volgende:
GEEN PAINT natuurlijk
Je moet dat sheed-maak-programma van microsoft hebben....hoe heet dat toch alweer....hmm.
Anders druk je gewoon wat kernwoorden op een A4tje en dat leg je dan op een overheadprojector.
Die kernpuntne kan je dan uitleggen terwijl jij voor de klas staat (doh).
Je kan de kernpunten voor jezelf uitleggen op een papiertje wat je tijdens de presentatie bij je kan houden
edit--
je doet een hbo opleiding en je weet niet hoe je een presentatie moet maken
je kan een gif-animator gebruiken, die zorgt ervoor dat je al je plaatjes achter elkaar kan afspelen, al moet je dan wel ff timen hoelang je ongeveer wil pratenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:08 schreef Camickaeze het volgende:
ik snap er niets meer van. ik heb m'n eerste pagina af, maar hoe zorg ik er nou voor dat er een tweede komt?
wheheheh....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:07 schreef Longlegg het volgende:
[..]
en jij kan niet lezen
nee, dat gebruik ik om mijn usericon mee aan te passen. alsof je daar een presentatie mee kan maken! u don't fool me brother!! Ik heb je door!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:07 schreef _onderhond_ het volgende:
Powerpoint misschien?
owkee, en hoe werkt dat dan precies? ik ben nogal a technisch en niet zo snugger zo laat op de avondquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:09 schreef Longlegg het volgende:
[..]
je kan een gif-animator gebruiken, die zorgt ervoor dat je al je plaatjes achter elkaar kan afspelen, al moet je dan wel ff timen hoelang je ongeveer wil praten![]()
Jij bent irri meneer de ICT student. Schiet op, terug in de boeken en niet meer flauw doen hehquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:10 schreef Camickaeze het volgende:
[..]
nee, dat gebruik ik om mijn usericon mee aan te passen. alsof je daar een presentatie mee kan maken! u don't fool me brother!! Ik heb je door!
Misschien moet je dat programma van MS Heineken even afsluitenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:11 schreef Camickaeze het volgende:
[..]
owkee, en hoe werkt dat dan precies? ik ben nogal a technisch en niet zo snugger zo laat op de avond
ik heb geprobeerd dat programma af te sluiten met de calculator, maar er gebeurd niets..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:13 schreef Dododo het volgende:
[..]
Misschien moet je dat programma van MS Heineken even afsluiten![]()
Tief is opquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:16 schreef Camickaeze het volgende:
[..]
ik heb geprobeerd dat programma af te sluiten met de calculator, maar er gebeurd niets..
Weet iemand hoe ik dit moet doen? (of course) Wil iemand mij ook helpen?
-edit- dit soort grapjes worden níet getolereerd!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:16 schreef Camickaeze het volgende:
[..]
ik heb geprobeerd dat programma af te sluiten met de calculator, maar er gebeurd niets..
Weet iemand hoe ik dit moet doen? (of course) Wil iemand mij ook helpen?
Dames en Heren: wat we hier hebben is een duidelijk geval van een NOOB. Hij is dringend ziek en dient zo snel als mogelijk een "Crash-course" Microsoft te volgen. De verwachte prognose is dat hij dan enigsinds bij zn positieven komt...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:10 schreef Camickaeze het volgende:
[..]
nee, dat gebruik ik om mijn usericon mee aan te passen. alsof je daar een presentatie mee kan maken! u don't fool me brother!! Ik heb je door!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |