Wat hij zegt. En als antwoord; Ik ben heel tevreden over Demon.quote:Op vrijdag 9 april 2004 07:51 schreef Megumi het volgende:
Zoek eens op ADSL heel veel topics over. Veder een fijn paasen.
Slecht: zolang je niks speciaals wilt gaat het goed. Maar ga niet:quote:Op vrijdag 9 april 2004 08:10 schreef CreativeMind het volgende:
Planet:
goed: (bijna) nooit down, goede email spamfilter
slecht: duur, ze blocken je homepage na 1gb dataverkeer
Spamfilter is gratisquote:Op vrijdag 9 april 2004 08:54 schreef jvcs het volgende:
Planet: Email spamfilter ? Vind je het niet belachelijk, dat JIJ ¤ 1,95 per maand mag betalen om een virusscanner zijn werk te laten doen op JOUW post op HUN mailserver ?
Lijkt me voor hun veiligheid/aansprakelijkheid wel nuttig om alle post te screenen op mogelijke virussen ?
Waarom moet JIJ daar dan voor betalen ?
En je moet niet van usenet houden, want hun newsserver is niet vooruit te branden...quote:Op vrijdag 9 april 2004 08:57 schreef Pizza_Shooter het volgende:
HCCnet natuurlijk, alleen moet je dan wel lid zijn van die club.
Nadeel is wel dat de spamfilter zo goed werkt, dat er al een aantal providers zijn, die hun normale mail gebounced zagen worden, en vervolgens hun best hebben gedaan om veel IP adressen van Planet op de blacklist te krijgen.......quote:Op vrijdag 9 april 2004 08:57 schreef CreativeMind het volgende:
Spamfilter is gratis
Ow ja was nog iets vergeten:quote:Op vrijdag 9 april 2004 08:26 schreef nlboy het volgende:
Zonder twijvel XS4ALL
Ze hebben geen probleem als je echt veel download. (denk maar aan 100GB pm of wel meer)
Helpdesk is vriendelijk en er is bijna nooit een wachtrij.
Je kunt je instellingen zo veranderen via de xs4all site.
Ze bieden gameservers aan voor de gamers.
Bij mij is de verbinding nooit weggevallen ook al heb ik m'n pc 24/7 aanstaan.
Ze hebben de grootste newsserver van heel europa. (newszilla)
Via teletext (123 op NET5) kan je zien of er een storing is. (altijd handig)
En ze spannen rechtszaken tegen SPAM bedrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |