Echt direct oproepen past weer niet in de FAQ geloof ik :xquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:19 schreef Troel het volgende:
Ik zou beginnen met een oproepje in het B&H forum in het topic van de Olsens
Ik weet niet of nerds echt van de olsen twins houden hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:22 schreef Denagam het volgende:
[..]
Echt direct oproepen past weer niet in de FAQ geloof ik :x
Mja... het is hier wel een hele goede plek om personen te vinden die fan zijn en het ook leuk zouden vinden om samen zoiets op te zetten.
Als je een site zou maken over lara of lucille of troel dan wel jaquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:22 schreef Denagam het volgende:
[..]
Echt direct oproepen past weer niet in de FAQ geloof ik :x
Mja... het is hier wel een hele goede plek om personen te vinden die fan zijn en het ook leuk zouden vinden om samen zoiets op te zetten.
Whahahaha, een site over mijquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:24 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Als je een site zou maken over lara of lucille of troel dan wel jamaar Olsen twins houden niet eens van computers
![]()
Ik zou toch proberen om stiekem iets te laten vallen in B&H...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:25 schreef Denagam het volgende:
Elke tip of move naar een betere plek is ook welkom hoor
Het is gewoon een geile tweeling...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:25 schreef Godlike02 het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid.
Waarom is een man van ongeveer 26 fan van de olsen twins?
Vanwege hun geweldige acteertalent? Uiterlijk? Al het goed wat ze doen voor de 3e wereld?
Doe mij die 100Mbit server en maak ik een ftptje krijg jij je sitequote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:28 schreef Denagam het volgende:
[..]
Het is gewoon een geile tweeling...
Genoeg?
Daarnaast is er een persoon die een goede url heeft aangevraagd met een 100mbit server en geen datalimiet. Die is voornamelijk fan... ik persoonlijk niet heel erg, maar vind het wel leuk om dit op te zetten. Door er een paar andere fans bij te zoeken kan je snel een klein team opzetten waarmee je een grote leuke website kan toveren.
Heb je eenmaal een goed concept dan kunnen we over naar de Hilton Sisters of iets anders
Trekt genoeg publiek :p
Gaat het over naaktfoto's of gewone foto's?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:28 schreef Denagam het volgende:
[..]
Het is gewoon een geile tweeling...
Genoeg?
Daarnaast is er een persoon die een goede url heeft aangevraagd met een 100mbit server en geen datalimiet. Die is voornamelijk fan... ik persoonlijk niet heel erg, maar vind het wel leuk om dit op te zetten. Door er een paar andere fans bij te zoeken kan je snel een klein team opzetten waarmee je een grote leuke website kan toveren.
Heb je eenmaal een goed concept dan kunnen we over naar de Hilton Sisters of iets anders
Trekt genoeg publiek :p
Hey FTP XS eerlijk delenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:29 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Doe mij die 100Mbit server en maak ik een ftptje krijg jij je sitedeal?
Misschien wil die belgische boswachter wel helpen met die site.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Gaat het over naaktfoto's of gewone foto's?
Heb je al banners geregeld?
Altijd tochquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hey FTP XS eerlijk delen
Nee, wil er geen naaktsite van gaan maken... en daarnaast zijn ze zover ik weet nog niet uit de kleren geweest.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Gaat het over naaktfoto's of gewone foto's?
Heb je al banners geregeld?
Als je voor een 'grote' en veel bezochte site gaat dan is een 100mbit en een goede server echt wel nodig.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:29 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Doe mij die 100Mbit server en maak ik een ftptje krijg jij je sitedeal?
Ze zijn nu 18, dus het magquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:34 schreef EmmYKuHh het volgende:
Fuck de olsens!
18 iig in de playboy.. en hoeveel personen ken jij die 21 zijn en maagd? In percentagequote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:37 schreef Troel het volgende:
21 mag toch pas?
In percentage weet ik het niet. Maar persoonlijk ken ik er genoeg!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:39 schreef Denagam het volgende:
[..]
18 iig in de playboy.. en hoeveel personen ken jij die 21 zijn en maagd? In percentage
Nopes... de meesten copy/pasten het om probs te voorkomenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:47 schreef Troel het volgende:
Heb jij nooit dat mensen een fout emailadres gebruiken?
Moet je het vooral in je sig zetten, want dat wordt dus wel opgevangen door de botjesquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:49 schreef Denagam het volgende:
[..]
Nopes... de meesten copy/pasten het om probs te voorkomen
En deze naam genereer je niet zo snel met een spamprogramma... dus blijft lekker schoon.
Daarnaast is het 1 van mijn velen adressen... :p
Mooie site... bedanktquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:49 schreef mrbree het volgende:
Een nichtje van mij heeft al zo'n site:
Olsen Twins
Daar kan je misschien wat van wegsnoepen.
Dit adres wordt alleen nog hiervoor gebruikt :pquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Moet je het vooral in je sig zetten, want dat wordt dus wel opgevangen door de botjes
Of een site over EmmYkuHhquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:34 schreef EmmYKuHh het volgende:
Fuck de olsens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |