Dat zou kunnen jah...al had ik zelf dan al een foutmelding verwacht in plaats van een leeg scherm...maar jah dat ben ikquote:Op woensdag 14 april 2004 13:33 schreef junkiesietze het volgende:
Op school word bij mij ftp geblokeerd... misschien is dat bij jullie ook het geval
Het is te hopen van niet...was juist voor me pa bedoeld dat ie bij wat bestanden kanquote:Op woensdag 14 april 2004 13:34 schreef Marty26 het volgende:
Nou meschien heb je op school wat me logish lijktop een ftp Ristrictie dus dan mag je niet FTP gebruiken het zelfde geld op je pa zijn werk. Dit is meer dan normaal bij mij op de zaak kan ook niemand FTP draaien behalve ik
Ikke weet het wel zekerquote:Op woensdag 14 april 2004 13:35 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Het is te hopen van niet...was juist voor me pa bedoeld dat ie bij wat bestanden kan
Zal morgen is langs systeem lopenquote:Op woensdag 14 april 2004 13:35 schreef veldmuis het volgende:
HTTP-proxy op school ofzo?
Nee, dit scherm krijg je altijd als je niet naar een ftp kan connecten. Poort 21 is hoogstwaarschijnelijk geblocked op school. Je kan je ftp server op poort 80 zetten of op school via een tunnel over port 80 proberen waardoor je nog steeds naar poort 21 kan connecten of een andere poort. Als je server achter een router zit moet je uiteraard je poorten wel goed mappen.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat zou kunnen jah...al had ik zelf dan al een foutmelding verwacht in plaats van een leeg scherm...maar jah dat ben ik
En dat kan die systeembeheerder dan weer welquote:Op woensdag 14 april 2004 13:36 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ikke weet het wel zeker![]()
![]()
Staat nog niks op....quote:Op woensdag 14 april 2004 13:37 schreef junkiesietze het volgende:
leuke ftp
1 tekst bestand...quote:Op woensdag 14 april 2004 13:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Niet?
Je ip-adres is bekend + je kan anonymous inloggen...quote:Op woensdag 14 april 2004 13:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Staat nog niks op....
hahahahahquote:Op woensdag 14 april 2004 13:41 schreef junkiesietze het volgende:
kijk nog maar eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |