ja dan is het ook je eigen focking stomme schuld hequote:Op donderdag 8 april 2004 21:46 schreef Underdoggy het volgende:
ik heb geen scanner :S ik scan ook nooit dingen
zeker nog nooit geupdate ?quote:Op donderdag 8 april 2004 21:47 schreef Underdoggy het volgende:
ik heb norton 2002 en die vond niets...
huh ik snap niets van jequote:Op donderdag 8 april 2004 21:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
als je infected bent![]()
windows update heb je ook geen hol aanquote:Op donderdag 8 april 2004 21:49 schreef Underdoggy het volgende:
ik draai altijd windows update maar dat gaat ook niet meer met mijn trage internet en ik heb windows 98, XP vond ik niets zat er wel bij maarja
Virusscanner, niet zo'n ding wat papiertjes inscant.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:48 schreef Underdoggy het volgende:
wat heeft een scanner hier nou mee te maken?
het is dat je het zelf zegtquote:Op donderdag 8 april 2004 21:51 schreef Underdoggy het volgende:
mijn vrienden sturen mij die zooi nooit... Ik ben een n00b. vroeger gaf ik wel computer cursussen aan bedrijven... Maar in dos kan ik dit probleem ook niet oplossen. In dos werkt alles wel prima!!!!!
damm als je dit al niet snapt wat doe je dan voor je fam muis aansluiten ?quote:Op donderdag 8 april 2004 21:53 schreef Underdoggy het volgende:
mijn familie roept mij altijd als er problemen zijn maar nu snap ik het echt niet meer :S ook de buurman van mijn oom heeft mij een keer ingehuurd
dingen printen enzowquote:Op donderdag 8 april 2004 21:54 schreef martijntie het volgende:
[..]
damm als je dit al niet snapt wat doe je dan voor je fam muis aansluiten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |