Dalijk heeft zijn moederbord USB2.0 maar die schijf nietquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:26 schreef Marty26 het volgende:
Download Windows Service pack! met illigale windows xp Ja hoor We hebben er weer 1hahaha!
of heeft die gewoon niet de drivers ervoor geinstalleerdquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:28 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dalijk heeft zijn moederbord USB2.0 maar die schijf niet![]()
Dat topic was van afgelopen zomer en nu omhoog gekicktquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:10 schreef thatsme het volgende:
TS heeft gmail nog niet helemaal door: Google's Gmail Invites Generator
Yup een nutteloze topic kick...quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat topic was van afgelopen zomer en nu omhoog gekicktAch, hij leert het nog wel eens
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:02 schreef Marty26 het volgende:
ipod mini?
Kon het niet laten deze is wel erg goed weer
quote:
* Marty26 geeft knuff!quote:
en weetje wat het allerergste is...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:15 schreef Marty26 het volgende:
[..]
* Marty26 geeft knuff!
iedereen moet het ook leren
iPods moet je ook aan de grote mensen overlaten kind.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
en weetje wat het allerergste is...
ik snap echt geen klote van dat itunes ik krijg niets op die ipod
Ik was dit topic al aant zoekenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:23 schreef NiteSpeed het volgende:
Vreemd geluid uit HDD
Lekker rammelen met een Harddisk.
Ja blijft echt leuk om terug te lezenquote:
doodserieusquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:53 schreef Klonk het volgende:
Ik hoop dat dit een 1 april grapje is van de TS
hoe kan ik die grijze banden weg krijgen?
Hele domme vraag iddquote:Op woensdag 13 april 2005 13:22 schreef Megumi het volgende:
Klassiek rechten probleem.
Reg file om groeperen in startbalk uit te zetten
Het vervolg is ook wel aardig.
Slarioux geilt op "macht"
mwoah.. groepen best irritantquote:
whehehequote:Op dinsdag 13 september 2005 13:44 schreef Jump het volgende:
Sorry voor de schop, maar dat topic blijft tof.
Deze is ook weer goed: Scannen met HP; het lukt niet!
Dit is echt gekkenhuisquote:Op woensdag 7 april 2004 10:11 schreef Brutus2k het volgende:
Ik vond dit een heerlijk topic [server] hosten op SDSL
meesterlijk hequote:Op donderdag 15 september 2005 10:50 schreef Staps.nl het volgende:
Wat een grappig topic, ik zit nu halverwege en met tranen in mijn ogen. Het 'System Idle Process' is een classic, een collega van me had daar ook al last van: "Hey, dit proces vreet al mijn processortijd!'
Andere quotes die mooi zijn:
- 'weet ik veel welke, trojan, zijn er dan ook nog versies ofzo?'
- quote: nog een keer ctrl+shift
- waarom doet crtl + sjift niks bij mij
- 'Dit gaat nergens meer over :|'
Niet helemaal wat je bedoelt, maar wel vergelijkbaar:quote:Op donderdag 22 september 2005 00:25 schreef LintuxCx het volgende:
Heb je die gek die OSX van z'n iBook wilde pleuren en er Win98 op wilde zetten ook in de lijst staan? Zie het zo gauw niet.
Ja. "System Idle Process" dusquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:02 schreef LintuxCx het volgende:
Is dat nou de Microsoft vertaling van "Idle Process"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |