Doe jij dan ff topictitel veranderenquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:20 schreef static het volgende:
Wat meer info en een duidelijker toptitel zouden geen kwaad kunnen.
Nee,die allemaal nietquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:23 schreef calvobbes het volgende:
Het kan zijn dat bliksem is ingeslagen
Het kan zijn dat de badkuip van de bovenbuurman is overgelopen en water heeft gelekt
Het kan zijn dat er een olifant op is gaan zitten
Het kan zijn dat een zelfmoordcommando van Bin Laden dat ding heeft gekaapt.
Het kunnen zoveel dingen zijn als je niet duidelijk bent
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:17 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Bedankt![]()
neequote:Op vrijdag 30 april 2004 22:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
dvd
Een dvd speler moet je niet schudden.....quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:24 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Nou wat meer info:mijn vriend heb er mee lopen schudden,maar dat kan zo'n ding wel hebben toch.
Het is een philips en hij staat soms op mijn slaapkamer en soms in de woonkamer.En ik wil graag film kijken,want ik heb heel veel films gehuurd,maar nou werkt de dvd-speler niet mee![]()
Is dit genoeg?Ow jah en hij is zwart![]()
Jamaar, die DVD moet toch draaien om hem af te spelenquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:46 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Een dvd speler moet je niet schudden.....![]()
nee n00bquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:47 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Jamaar, die DVD moet toch draaien om hem af te spelen
Dus dan moet je toch schudden om hem aan te zwengelen dat je de DVD kan kijken?
zwengelen is niet schudden :')quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:47 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Jamaar, die DVD moet toch draaien om hem af te spelen
Dus dan moet je toch schudden om hem aan te zwengelen dat je de DVD kan kijken?
Dat is alleen met je vibrator.quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee n00b
je moet de batterijen vervangen als ze leeg zijn
maar we hadden het hier toch over jouw stekkeranusvibratorquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:53 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Dat is alleen met je vibrator.
Bemoei je niet met techniek waar je niets van weet. hier zit toevallig een draadje aan
slot dan maar?quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:57 schreef static het volgende:
Gaat nergens meer over he?
Nee de DVDspeler van TSquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
maar we hadden het hier toch over jouw stekkeranusvibrator
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |