abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 maart 2004 @ 16:01:57 #1
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_17846551
________________________________________78________________________________________

Next big release!

Metal Gear Solid: The Twin Snakes (26 maart 2004)

Poll: Welke Resident Evil style vind jij beter?
  • De orginele style (RE0, REmake, 2, 3 & CVX
  • Resident Evil 4 style (lekker vrij raggen)
  • Resident Evil zuigt!
  • Kep nooit een Resident Evil game gespeeld
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Linkjes vorige delen

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
    31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
    41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
    51 52 53 54 55 56 57 58 59 60
    61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
    71 72 73 74 75 76 77

Release Lijsten

UK/EU Lijst
    EU Lijst
    USA Lijst
    Japan Lijst

Nederlandse winkels

Nedgame
    Free Record Shop
    MediaMarkt
    Bart Smit
    Gameshop
    Dim-Plus

Internationale winkels

DVD Box Office
    Play.com
    EB-Games
    CD-Wow
    LET OP: Om US/JAP games op een NL console te kunnen spelen heb je een freeloader nodig

Zie ook: Het grote games import topic!

Interessante links:

Cubezone 4/5 (nederlands, live updates)
    Gameqube 3/5 (nederlands, live updates)
    Officele Nintendo site 2/5 (Nederlands)
    Officele Nintendo site 2/5 (Engels)
    Cube-Europe 3/5 (Engels, live updates)
    Inside Gamer 3/5 (Nederlands, Live updates)
    IGN 5/5 (Engels, dagelijkse updates)

[centraal] Gamecube ruilbeurs deel 3.
    Interessante Links
    FAQ Games & Consoles
    De GoT F-zero GX Competitie!
    Budget Games
    Speelbare Import game lijst

Even een korte samenvatting van alle redenen waarom je een cube moet kopen

Metroid Prime, FZero GX, Mario Kart Double Dash, Super Mario Sunshine, Super Smash Brothers Melee, The Legend of Zelda: The Wind Waker, Super Monkey Ball 1&2, Eternal Darkness, Skies of Arcadia Legends, Ikaruga, Starwars: Rebel Strike & Roque Leader, Beyond Good and Evil, Metal Arms: Glitch in the system, 1080: avalanche, Resident Evil 0 t/m 4, Viewtiful Joe, Tales Of Symphonia, Metal Gear Solid: The Twin Snakes, Prince Of Persia, Final Fantasy: Crystal Chronicles, Atsumare! Made In Wario, Donkey Konga, Zelda: Four Swords+ enz enz

De Nintendo Gamecube heeft nu 377 games waarvan er 91 exclusief voor de Gamecube zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door BMH op 20-03-2004 16:11:01 ]
  • Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_17846606
    En ik wacht zelf op:

-Metroid Prime 2
    -Mario Sequal
    -Zelda Sequal
    -Tales of Symphonia
    -Baten Kaitos
    -Metal Gear Solid
    -Resident Evil
    -Killer7
    -Mario Golf
    -Pikmin Sequal
      zaterdag 20 maart 2004 @ 16:07:02 #3
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_17846659
    Ik mis:

'Resident Evil is teh kiddy'.

Overigens heb ik op 4 gestemd. Wat ik natuurlijk niet kan weten want die heb ik nog nooit gespeeld, maar dat lijkt me zo.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      zaterdag 20 maart 2004 @ 16:09:56 #4
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_17846713
    Hoe vinden jullie het Metal Gear Solid hype stukje in de op?
    Gamertag: BMHLive
    pi_17846740
    Nog even wat Pikmin 2 Screens:

pi_17846788
    En nog wat RE4 screens:

pi_17847276
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2004 16:13 schreef Oksel het volgende:
    En nog wat RE4 screens:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
    die laatste ziet er cool uit!
    pi_17847463
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2004 16:13 schreef Oksel het volgende:
    En nog wat RE4 screens:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
    En ik weet al wat mn volgende game word .

Trouwens k heb Metroid Prime nu ook, maar ik vind er echt geen drol aan.
      zaterdag 20 maart 2004 @ 16:59:57 #9
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_17847714
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2004 16:47 schreef Supaaah het volgende:

[..]

En ik weet al wat mn volgende game word .

Trouwens k heb Metroid Prime nu ook, maar ik vind er echt geen drol aan.
    Het begin van het spel is erg verwarrend en weird. Maar ik smeek je echt om de game verder te gaan spelen. Elk uur dat je het spel speelt ga je em meer waarderen. En als je bij het einde bent, vind je MP het beste spel van deze generatie.
      zaterdag 20 maart 2004 @ 17:36:07 #10
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17848530
    Ik heb hetzelfde Supaah En ik heb geen zin om echt uren in een game te zitten zonder dat ik het leuk vind. De eerste 5 uur zijn belangrijk. En bij Metroid vond ik die sucken.

Verder staan er op mijn verlanglijstje ook een aantal titels

MGS
    ToS
    Donky Konga
    En die nieuwe Mario, Mario RPG en Zelda
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      zaterdag 20 maart 2004 @ 17:44:47 #11
    45722 Dromer
    Zo veel letters Zo weinig ruim
    pi_17848732
    Donkey Konga wil ik omdat ie zo maf is. Zoiets als Samba de Amigo voor de Dreamcast. Hopelijk komt er snel een (betaalbare) europese/amerikaanse versie.

Verder vind ik het niet erg als er voorlopig even weinig uitkomt, want ik heb een backlog van een kilometer.
    I am just a dreamer, but you are just a dream
      zaterdag 20 maart 2004 @ 17:54:54 #12
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17848934
    Ik heb precies hetzelfde Dromer Ik heb net ook weer Ikaruga gekocht bij de FRS (mensen, hij is er weer te bestellen voor 30 euro, www.frs.nl ) en mijn backlog is ook aardig groot, maar dat komt goed.

Donky Konga kost trouwens 80 euro (met trommels) via DVDBoxoffice, en dan de Japanse import versie zeg maar. Dus DK uit Japan, via Canada wordt goedkoper dan de PAL versie vrees ik. Ik denk namelijk dat die op 100 euro gaat komen
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    pi_17849089
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2004 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Ik heb precies hetzelfde Dromer Ik heb net ook weer Ikaruga gekocht bij de FRS (mensen, hij is er weer te bestellen voor 30 euro, www.frs.nl ) en mijn backlog is ook aardig groot, maar dat komt goed.

Donky Konga kost trouwens 80 euro (met trommels) via DVDBoxoffice, en dan de Japanse import versie zeg maar. Dus DK uit Japan, via Canada wordt goedkoper dan de PAL versie vrees ik. Ik denk namelijk dat die op 100 euro gaat komen
    europa, en dan vooral nederland, zuigt echt met gameprijzen. Tis toch belachelijk dat je je spel nog goedkoper zo kan halen(via japan -> canada -> nederland) dan hier in de winkel
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      zaterdag 20 maart 2004 @ 18:47:32 #14
    45722 Dromer
    pi_17849870
    Ik heb een voorkeur voor DK met wat meer westers georiėnteerde muziekjes. In de JAp versie zitten nogal veel japanse deuntjes, heb ik begrepen. Maarja.. als die versie incl. trommeltjes goedkoop wordt, overweeg ik wel aankoop. Dan koop ik later wel de westerse versie zonder trommeltjes. (tenzij ik dan een trommel-partner gevonden heb, natuurlijk )

Ikaruga lijkt alweer uitverkocht te zijn bij frs.. jammer, want die wil ik ook wel op de cube hebben. En dan de verschillen zoeken met de DC-versie.
      zaterdag 20 maart 2004 @ 18:48:37 #15
    45722 Dromer
    pi_17849889
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2004 18:03 schreef Tain het volgende:

[..]

europa, en dan vooral nederland, zuigt echt met gameprijzen. Tis toch belachelijk dat je je spel nog goedkoper zo kan halen(via japan -> canada -> nederland) dan hier in de winkel
    Dat heeft voor een groot deel ook te maken met de sterke euro, hoor! Een jaar of 2 geleden, was het verschil te verwaarlozen geweest of in elk geval de moeite niet waard.
      zaterdag 20 maart 2004 @ 19:40:03 #16
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_17850764
    quote:

Donkey Konga gaat even duur of 10 euro duurder worden dan een normaal gamecube spel in Europa. Dus maximaal 60.
      zaterdag 20 maart 2004 @ 19:43:04 #17
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_17850834
    35 sec aan Resident Evil 4 footage!!!!!!!! Windows media player

35 sec aan Resident Evil 4 footage!!!!!!!! Quictime

OMG! je kunt stukken uit deuren schieten!

+--+
    De nieuwe FF voor de gamecube volgens een japans blad.

ff inverten met photoshop, en jij krijgt dit:

[ Bericht 22% gewijzigd door BMH op 20-03-2004 19:48:36 ]
    pi_17850971
    Mijn god, RE4 Gewoon allemaal realtime!

Squall, in een nieuwe FF voor de GC?
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_17851709
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2004 19:43 schreef BMH het volgende:

OMG dat is echt mooi!!!! * MeZZiN ga hem aanschaffen! (hmmm misschien een paar luiers er bij . )

[ Bericht 0% gewijzigd door MeZZiN op 20-03-2004 20:35:03 ]
    pi_17851818
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2004 19:43 schreef BMH het volgende:

dat gaat echt een goed spel worden!!! het ziet er heel erg soepel uit, en dat je die gasten gewoon een paar meter ver weg kan schieten met je shotgun
      zaterdag 20 maart 2004 @ 20:30:31 #21
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_17851887
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2004 20:27 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

dat gaat echt een goed spel worden!!! het ziet er heel erg soepel uit, en dat je die gasten gewoon een paar meter ver weg kan schieten met je shotgun
    constant 30fps nu. Ook met 30+ vijanden in beeld. 30 fps is de zelfde framerate die Zelda: The Wind Waker & FF:CC heeft. Dus dat is zuper!
    pi_17851904
    ziet er wel weer RE-like totaal onbestuurbaar uit
    Scheren is voor schapen!
    pi_17851910
    jammer dat het filmpje niet zo'n goede kwaliteit is, maar het ziet er bijzonder soepel uit
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_17851934
    WOW dat ziet er echt super uit
    pi_17852057
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2004 16:59 schreef BMH het volgende:

[..]

Het begin van het spel is erg verwarrend en weird. Maar ik smeek je echt om de game verder te gaan spelen. Elk uur dat je het spel speelt ga je em meer waarderen. En als je bij het einde bent, vind je MP het beste spel van deze generatie.
    K heb 20 min gespeeld ongeveer. Als ik tijd heb ga ik wel verder. Maar dat soort spellen moet je eigenlijk gewoon op de PC spelen met de muis, gaat veel beter dan met zo'n duimpad. (kan aan mij liggen maar t is toch retesimpel als je dmv op een knop drukken gelijk goed gericht hebt?)

Ik begin ATV2 steeds meer te waarderen, echt een geweldig spel!!!
    pi_17859430
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2004 16:11 schreef Oksel het volgende:
    Nog even wat Pikmin 2 Screens:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
    Een Game&Watch ! Ligt het nou aan mij of is deel 1 mooier ?
    All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
    pi_17860234
    V-Jump komt met Square-Enix heat die de pan uitstijgt! Kingdom Hearts 2 voor de 'Cube?

We wisten je eerder deze week al te melden dat Square-Enix werkt aan een gloednieuwe Final Fantasy game voor de 'Cube...tenminste...volgens geruchten. Vandaag komen we echter met een exclusieve vondst. Het Japanse magazine V-Jump geeft op de ''next month'' page namelijk een interessante pagina weer...

Final Fantasy: Guilty Wing...denkt iedereen nu, maar deze titel is niet de reden waarom wij je de pagina tonen. Onderaan de pagina zie je namelijk een blauwe balk, waarin met Japanse tekens 2 titels worden afgebeeld;

Kingdom Hearts 2, PS2 - GCN
    Final Fantasy: advent Children, DVD

V-Jump meld dus dat Kingdom Hearts 2 ook op de 'Cube verschijnt!

Kingdom Hearts was een samenwerking tussen Disney en Square-Enix, en een Action RPG PS2 game waarin de held Sora samen met Goofy en Donald Duck op avontuur uitging. De game neemt je mee naar vele Disney locaties, zoals Peter Pan's Neverland en Atlantica,. oftewel de onderwaterse thuiswereld van de kleine zeemeermin Ariėl. De game heeft (onterecht) een ''kinderlijk'' imago, en gezien de 'Cube die ook heeft, zou Kingdom Hearts 2 zeker naar de 'Cube kunnen komen!

Verwacht meer info over, wie weet, Final Fantasy: Guilty Wing, en Kingdom Hearts 2 hopelijk binnenkort!

Bron: GAmeqube
    pi_17860512
    Ik heb de RE4 hype niet zo gevolgd... maar aan de hand van he filmpje ga ik er een beetje vanuit dat de gameplay en camerastanden anders gaan worden?? Ik hoop van wel iig, want daarom was de rest van de RE-serie niet echt geschikt voor mij..
      zondag 21 maart 2004 @ 09:07:48 #29
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_17861886
    quote:
    Op zondag 21 maart 2004 02:12 schreef Retarded het volgende:
    Ik heb de RE4 hype niet zo gevolgd... maar aan de hand van he filmpje ga ik er een beetje vanuit dat de gameplay en camerastanden anders gaan worden?? Ik hoop van wel iig, want daarom was de rest van de RE-serie niet echt geschikt voor mij..
    - Je hebt 3 verschillende schouder Camera's waarbij Leon altijd het linkerdeel van het beeld in neemt.
    - Het spel is volledig 3D
    - Je vecht niet meer tegen Zombies
    - Je hebt een groot aantal wapens
    - Je kunt opjecten die naar je toe worden gegooit uit de lucht schieten
    - Je kunt de omgeving gebruiken (door deuren schieten, kasten voor deuren schuiven, ladders omtrappen enz)
    - De bestuuring is het zelfde als de vorige delen, maar speel nu veel beter omdat je nu in een soort first person view zit.
    - Het spel is alleen in breedbeeld te spelen. Heb je geen 16:9 tv, dan komen er zwarte balken in beeld (net zoals bij Beyond Good & Evil).
    - Het spel draait op een constante 30fps
    - Er zullen meer speelbare karakters zijn.
      zondag 21 maart 2004 @ 09:32:24 #30
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_17862006
    Four Swords + is zuper!!!
    quote:
    Dcharlie at GA

well, the four of us (Jonnyram, Jackfrost, myself and John tv) made it to world 4 level 2.

Utterly stunning stuff - it`s an old skool gamers wet dream.

jonnyram at GA

This game owns so much.
    We're in the middle of the poisonous marshes
    at the end of World 4 part 2, but it's taken us about 10 hours of play to get this far. It's huge, and all very, very good.

john tv at GA

Game of the Year so far. I kid you not. This is the most fun I've ever had with a multiplayer game. Absolutely brilliant.

jackfrost at GA

I just have to agree with DCharlie/john tv/jonnyram and say THIS IS THE MOST FUN I HAVE EVER HAD WITH A MULTIPLAYER GAME! It's insanely good. I still think that "connectivity" is a bollocks of an idea. Nevertheless, Four Swords is a ridiculously polished, fun, LONG old-school 2D Zelda fan's ultimate wetdream brought to unending life, squared twiceover, and omg it's so fun and good.

Edit: The bosses are the best part of the game ... almost all of them require great teamwork and coordination from all the players to exploit their patterns, plus many of them have tricky TV/GBA back-and-forthing as well.

more from john tv

Seems to be seven worldsAeach with three areas. First two areas are 'normal' areas, and the third area is a dungeon.

The level designs are fantastic -- the dungeons especially are just remarkably well-made. We played through 4-2 with four players and every area we went through just felt really, really fleshed out. The size of the world is massive, too. And don't even get me started on the music...

I took a bunch of pics of us playing yesterday (couldn't help it -- DC's screen fills up an entire wall), so I'll see if I can't post a couple of the more spoil-free ones later tonight when I get home.

GOTY.
      zondag 21 maart 2004 @ 11:18:15 #31
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_17863014
    quote:
    Op zaterdag 20 maart 2004 20:38 schreef Supaaah het volgende:
    het kan aan mij liggen maar t is toch retesimpel als je dmv op een knop drukken gelijk goed gericht hebt?
    zonder auto aim zou het spel onspeelbaar worden.
    op een pc heb je een muis om goed te kunnen richten maar op een controller gaat dat een stuk lastiger, maar makkelijk is het spel niet. ookal ben ik maar 2 keer dood gegaan toen ik het uitspeelde.
      zondag 21 maart 2004 @ 11:35:57 #32
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_17863222
    quote:
    Op zondag 21 maart 2004 01:45 schreef Roi het volgende:
    V-Jump komt met Square-Enix heat die de pan uitstijgt! Kingdom Hearts 2 voor de 'Cube?

We wisten je eerder deze week al te melden dat Square-Enix werkt aan een gloednieuwe Final Fantasy game voor de 'Cube...tenminste...volgens geruchten. Vandaag komen we echter met een exclusieve vondst. Het Japanse magazine V-Jump geeft op de ''next month'' page namelijk een interessante pagina weer...

[afbeelding]

Final Fantasy: Guilty Wing...denkt iedereen nu, maar deze titel is niet de reden waarom wij je de pagina tonen. Onderaan de pagina zie je namelijk een blauwe balk, waarin met Japanse tekens 2 titels worden afgebeeld;

<b>Kingdom Hearts 2, PS2 - GCN
    Final Fantasy: advent Children, DVD </b>

V-Jump meld dus dat Kingdom Hearts 2 ook op de 'Cube verschijnt!

Kingdom Hearts was een samenwerking tussen Disney en Square-Enix, en een Action RPG PS2 game waarin de held Sora samen met Goofy en Donald Duck op avontuur uitging. De game neemt je mee naar vele Disney locaties, zoals Peter Pan's Neverland en Atlantica,. oftewel de onderwaterse thuiswereld van de kleine zeemeermin Ariėl. De game heeft (onterecht) een ''kinderlijk'' imago, en gezien de 'Cube die ook heeft, zou Kingdom Hearts 2 zeker naar de 'Cube kunnen komen!

Verwacht meer info over, wie weet, Final Fantasy: Guilty Wing, en Kingdom Hearts 2 hopelijk binnenkort!

Bron: GAmeqube
    Kingdom hearts
      zondag 21 maart 2004 @ 13:49:26 #33
    45722 Dromer
    pi_17864092
    Kingdom Hearts klinkt errug leuk. (Disney-figuren en lokaties)
    pi_17864579
    quote:

Ik denk dat donky konga hier echt geen 100 euro zal gaan kosten hoor. In Japan kostte hij 50 euro ongeveer en het is logisch dat dvdboxofflice daar flink boven gaat zitten. Ik denk dat het spel hier zo'n 70 euro gaat kosten met een trommel erbij (als adviesprijs, je zal 'm via internet wel voor 55 ofzo kunnen vinden denk ik). Losse trommels zullen zo'n 35 euro gaan kosten gok ik.

Als ze dat spel 100 euro gaan maken koopt bijna niemand het (want wil je het echt leuk spelen, dan heb je minimaal 2 trommels nodig is ruim 130 euro voor een simpel spelletje). Als het spel de normale prijs gaat kosten dan ga ik het wel halen, maar voor 100 euro kunnen ze mn rug op. Dan importeer ik wel voor zo'n 40 euro een japanse versie.
    RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
    pi_17870177
    quote:
    Op zondag 21 maart 2004 09:32 schreef BMH het volgende:
    Four Swords + is zuper!!!
    [..]

moet je 4 gba's hebben om multiplayer te doen of kan je ook met 2 gba's?
    pi_17870588
    Laat Donkey Konga maar 100 euro gaan kosten (ff een stapel in slaan ... *voorziet Maracas praktijken* )

Serieus, meer dan 60-70 zal het inderdaad niet worden, die prijs zie je overal weer opduiken en om het ook intressant voor Nintendo te houden moet er wel wat verkocht worden en 100 euro voor een leuk item op je plank (want 99% gaat dit niet serieus uren achter elkaar spelen keer op keer) gaat een overgroot deel niet betalen.
    !
      zondag 21 maart 2004 @ 18:50:09 #37
    66083 Platina
    78th Element
    pi_17870672
    Resident Evil 4 ziet er echt strak uit! Ga dit spel zeker halen. Maar eerst Final Fantasy en Metal Gear zien te bemachtigen.
    Is Final Fantasy met doosje btw Limited Edition? Krijg maandag het doosje in ieder geval en laterna nog de game kopen .
    Bij Lik-Sang is Donkey Kong incl Tarukonga controller maar 50 euro (excl.) alleen Donkey Konga werkt niet met de freeloader.
    Kan in ieder geval niet wachten op Donkey Konga
      zondag 21 maart 2004 @ 19:09:11 #38
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_17871080
    quote:
    Op zondag 21 maart 2004 18:22 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

moet je 4 gba's hebben om multiplayer te doen of kan je ook met 2 gba's?
    Je kunt de game ook gewoon met 2 & 3 spelers spelen. De puzzels en eindbasen zijn dan aangepast, maar niet minder leuk!
    pi_17871149
    Ik ga maar eens drie trommels importeren .
    Wat zou de douane daarvan vinden?
    pi_17871176
    quote:
    Op zondag 21 maart 2004 19:12 schreef Lexie het volgende:
    Die vinden dat best leuk denk ik, levert ze veel geld op
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_17871207
    quote:
    Op zondag 21 maart 2004 19:13 schreef Tain het volgende:

[..]

Die vinden dat best leuk denk ik, levert ze veel geld op
    Ik denk ook niet dat ze zo'n onnoemelijk grote doos ingehinderd door zouden laten gaan. Of er moet cadeaupapier omheen .
      zondag 21 maart 2004 @ 19:16:40 #42
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_17871243

The Movies

zondag 21 maart 2004 @ 20:04:59 #43
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_17872242
    quote:
    ah.. the movies ik weet eigelijk niet wat ik van deze titel moet denken. Het is wel origineel maarja het is wel van lionhead he.... * King_of_cubes krijgt black and white flashback!
      zondag 21 maart 2004 @ 20:46:57 #44
    45722 Dromer
    pi_17873434
    quote:
    Op zondag 21 maart 2004 19:12 schreef Lexie het volgende:
    Gaat niet, ze zijn per twee
    pi_17873966
    quote:
    Op zondag 21 maart 2004 20:04 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

ah.. the movies ik weet eigelijk niet wat ik van deze titel moet denken. Het is wel origineel maarja het is wel van lionhead he.... * King_of_cubes krijgt black and white flashback!
    Het is bedacht door Peter Molyneux, net als dat Theme Hospital, Dungeon Keeper, Populous, Syndicate Wars en nog heel wat meer klassiekers door hem bedacht zijn. Ik heb er wel vertrouwen in.
      zondag 21 maart 2004 @ 21:13:55 #46
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17874217
    Die FF Guilty Wing, misschien is dat hetzelfde als FF Advent Children, aangezien het nu Squall is die op het plaatje staat?

EN KH2 op de Cube? Tof !
      maandag 22 maart 2004 @ 07:11:52 #47
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_17880768
    quote:
    Op zondag 21 maart 2004 21:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Die FF Guilty Wing, misschien is dat hetzelfde als FF Advent Children, aangezien het nu Squall is die op het plaatje staat?

EN KH2 op de Cube? Tof !
    Ik heb er mijn twijfels over. FF:CC verkoopt ook onder verwachting van Square-enix zelf. Ik denk dat ie nu 1 miljoen keer is verkocht. En dat is best laag voor een FF game.
      maandag 22 maart 2004 @ 12:09:42 #48
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_17884266
    Ik vind FF:CC erg tegen vallen.. geen verslavingsfactor oid.. !

Animal Crossing is geweldig..
    pi_17885741
    quote:
    Op maandag 22 maart 2004 12:09 schreef Oksel het volgende:
    Ik vind FF:CC erg tegen vallen.. geen verslavingsfactor oid.. !

Animal Crossing is geweldig..
    Animal Crossing is inderdaad erg leuk. Aan dit spel heb ik tot nu toe de meeste tijd besteed! Het is alleen jammer dat het spel na een tijdje een beetje gaat vervelen omdat je steeds weer ongeveer dezelfde handelingen moet doen. En ik speel vaak 's avonds laat en dan slapen bijna alle dieren.

Als je een keer iets nodig hebt moet je het maar zeggen, misschien kunnen we het ruilen (ik heb wel de US versie, ik weet niet of dat botst met de Australische versie)
      maandag 22 maart 2004 @ 15:34:32 #50
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_17889145
    quote:
    Op maandag 22 maart 2004 13:16 schreef koei het volgende:

[..]

Animal Crossing is inderdaad erg leuk. Aan dit spel heb ik tot nu toe de meeste tijd besteed! Het is alleen jammer dat het spel na een tijdje een beetje gaat vervelen omdat je steeds weer ongeveer dezelfde handelingen moet doen. En ik speel vaak 's avonds laat en dan slapen bijna alle dieren.

Als je een keer iets nodig hebt moet je het maar zeggen, misschien kunnen we het ruilen (ik heb wel de US versie, ik weet niet of dat botst met de Australische versie)
    Ik heb ook de US versie..

Maar hoe bedoel je: Ruilen? Memcard uitwisselen ofzo? Oftewel: Op reis gaan bij elkaar?
      maandag 22 maart 2004 @ 16:35:52 #51
    75598 rijkie_v
    Dat Enge Jongentje
    pi_17890832
    Ik heb True Crime, maar dat spel is niet te doen zonder Memory Card
    pi_17890945
    quote:
    Op maandag 22 maart 2004 15:34 schreef Oksel het volgende:

[..]

Ik heb ook de US versie..

Maar hoe bedoel je: Ruilen? Memcard uitwisselen ofzo? Oftewel: Op reis gaan bij elkaar?
    Nee, via Tom Nook. Bij hem kan je iets naar mij versturen en dan krijg jij een code die je aan mij doorgeeft. Als ik die code dan invoer krijg ik jouw kado. Hetzelfde kan dus ook andersom en dan geef ik jou een code die je aan Tom Nook vertelt en krijg jij mijn kado. Zo kan je bijvoorbeeld aan andere soorten fruit komen die niet in je stad groeien (het standaardfruit levert 100 bells op en al het andere fruit m.u.v. kokosnoten levert 500 bells op).
      maandag 22 maart 2004 @ 16:40:00 #53
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_17890952
    quote:
    Op maandag 22 maart 2004 07:11 schreef BMH het volgende:
    Ik heb er mijn twijfels over. FF:CC verkoopt ook onder verwachting van Square-enix zelf. Ik denk dat ie nu 1 miljoen keer is verkocht. En dat is best laag voor een FF game.
    Maar hij is dan ook lichtelijk gekraakt door de reviewers, dan hoeft het niet aan het publiek te liggen. Als Square-Enix serieus Nintendo weer als markt oppikt, dan mogen er nog wel tien 3rd party developers opbokken van me. I don't care.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_17891097
    quote:
    Op maandag 22 maart 2004 16:35 schreef rijkie_v het volgende:
    Ik heb True Crime, maar dat spel is niet te doen zonder Memory Card
    Nee, het eerste dat je bij je gamecube moet aanschaffen is een memorycard. Bij race en vechtspellen is het nogwel zonder te doen maar bij de langere spellen heb je hem echt nodig! En als je slim bent haal je gelijk een hele grote want hij zit erg snel vol.
    pi_17895097
    ik zit er ook aan te denken om animal crossing te halen, is het een beetje leuk spel?
    pi_17896598
    quote:
    Op maandag 22 maart 2004 19:44 schreef gamecube_master het volgende:
    ik zit er ook aan te denken om animal crossing te halen, is het een beetje leuk spel?
    Als je van actie houdt niet. Hou je van een beetje rond wandelen en dingen verzamelen dan is het wel een leuk spel.
      dinsdag 23 maart 2004 @ 10:40:37 #57
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_17907589
    quote:
    Op maandag 22 maart 2004 16:39 schreef koei het volgende:

[..]

Nee, via Tom Nook. Bij hem kan je iets naar mij versturen en dan krijg jij een code die je aan mij doorgeeft. Als ik die code dan invoer krijg ik jouw kado. Hetzelfde kan dus ook andersom en dan geef ik jou een code die je aan Tom Nook vertelt en krijg jij mijn kado. Zo kan je bijvoorbeeld aan andere soorten fruit komen die niet in je stad groeien (het standaardfruit levert 100 bells op en al het andere fruit m.u.v. kokosnoten levert 500 bells op).
    Hehe, dat is wel cool

Maargoed, ik zit pas in het begin.. heb nog niet zoveel fruitbomen..

Als jij veel fruit hebt: Gaarne!
    pi_17909610
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2004 10:40 schreef Oksel het volgende:

[..]

Hehe, dat is wel cool

Maargoed, ik zit pas in het begin.. heb nog niet zoveel fruitbomen..

Als jij veel fruit hebt: Gaarne!
    Ik ga je niks doneren, maar ik wil best wat fruit ruilen. Ik weet niet wat jouw standaard fruit is, maar ik heb volgens mij perzikken, kersen, sinasappels en misschien ook nog appels (dat weet ik niet zeker). Ik wil eventueel wel 3 soorten van mijn fruit ruilen tegen 3 van jouw fruit. Als je die dan plant dan heb je alle soorten fruit en kan je van de oogst weer verder planten. (en levert je oogst veel meer op)
      dinsdag 23 maart 2004 @ 12:18:03 #59
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_17909954
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2004 12:04 schreef koei het volgende:

[..]

Ik ga je niks doneren, maar ik wil best wat fruit ruilen. Ik weet niet wat jouw standaard fruit is, maar ik heb volgens mij perzikken, kersen, sinasappels en misschien ook nog appels (dat weet ik niet zeker). Ik wil eventueel wel 3 soorten van mijn fruit ruilen tegen 3 van jouw fruit. Als je die dan plant dan heb je alle soorten fruit en kan je van de oogst weer verder planten. (en levert je oogst veel meer op)
    Ik heb standaard Appels. Kersen & Peren komen er aan. Ik ga ook wat kokosnoten nog planten..

Laten we er ff over mailen: mordor@kabelfoon.nl
      dinsdag 23 maart 2004 @ 15:04:32 #60
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17913699
    Cubezone komt met wat Nintendo nieuwtjes:
    quote:
    [Nieuws] Verhaallijn Eternal Darkness 2 klaar

De verhaallijn van Eternal Darkness 2 is inmiddels af... maar kunnen we er ook een spel van verwachten?

Eternal Darkness van ontwikkelaar Silicon Knights kwam eind 2002 in Europa uit en was meteen een groot succes. De Resident Evil-achtige setting van het spel, aangevuld met een ijzersterk verhaal en de kenmerkende 'Sanity Effects', zorgde voor flinke verkoopaantallen in de hele wereld.

Vandaag werd bekend dat de verhaallijn van het vervolg op Eternal Darkness inmiddels af is. Hoewel Silicon Knights herhaaldelijk aangegeven heeft graag een vervolg te maken, is er tot nu toe nog niets bekend gemaakt over een eventueel vervolg. Als Silicon Knights aan een verhaallijn voor een vervolg werkt, dan lijkt het ons echter logisch dat er ook, op enig moment in de toekomst, een vervolg op Eternal Darkness in de planning staat. Voorlopig blijft het speculeren of het voltooien van de verhaallijn invloed heeft op de komst van het spel, maar wij wachten in ieder geval met spanning af. Zou de E3 meer duidelijkheid bieden? CubeZone houdt je zoals altijd op de hoogte!
    quote:
    [Nieuws] Zelda en Metroid vervolgen op E3 preshow

De sequels op The Legend of Zelda: The Wind Waker en Metroid Prime zullen op de Nintendo preshow, vlak voor de E3, getoond worden aan de wereld...

Volgens de gerenommeerde gamesite GameIndustry Biz is Nintendo van plan op haar E3 preshow, die vlak vóór de E3 plaatsvindt, al enkele nieuwe games uit de doeken te doen. Onder deze games zouden zich ook twee enorm belangrijke titels bevinden: Metroid Prime 2 en The Legend of Zelda: The Wind Waker 2.

Van Metroid Prime 2 zal volgens IGN één level speelbaar worden vrijgegeven. Het vervolg op Metroid Prime kent veel overeenkomsten met haar voorganger, maar minstens zoveel vernieuwingen. Als we de geruchten mogen geloven, zou er meer nadruk liggen op de Morph Ball en de puzzels in het spel. Daarnaast zouden de graphics enorm verbeterd zijn en heeft de camera een paar verbeteringen ondergaan.

Over het vervolg op The Legend of Zelda: The Wind Waker is het, zelfs in het geruchtencircuit, nog angstvallig stil. Shigeru Miyamoto, geestelijk vader van de serie, heeft al herhaaldelijk aangegeven dat dit nieuwe spel opnieuw cel-shaded graphics bevat, maar voor de rest is er nog niets bekend over dit nieuwe spel.

CubeZone zal de gehele E3 half mei live coveren, dus houd ons in de gaten!

quote:
    [Nieuws] Eindelijk alles kunnen bewaren...

...op een nieuwe Memory Card! Nintendo is van plan om na de Memory Card 251 een grotere versie op de markt te brengen.

Wat kunnen we vertellen? Nou, volgens onze bron gaat de nieuwe officiėle Memory Card je 1019 blocks bieden, wat staat voor ongeveer 8 MB! Dit aantal blocks is ongeveer vier keer meer dan de laatst uitgebrachte Memory Card van Nintendo. Klagen dat je Memory Card straks vol is kan haast niet meer.

De nieuwe Memory Card moet, volgens de geruchten, over een aantal weken al uitkomen. Alleen een officiėle aankondiging van Nintendo ontbreekt nog. We houden je op de hoogte.

En een impressie van Four Swords, incl filmpjes: http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=12545
      dinsdag 23 maart 2004 @ 15:08:34 #61
    67128 capibar
    Ondertitels zijn overschat.
    pi_17913804
    heeft iemand eigenlijk dat 27 minuten filmpje gezien van metalgear solid: the twin snakes?
      dinsdag 23 maart 2004 @ 15:30:16 #62
    35614 nikanoru
    [TK]Merry Fucking Christmas!
    pi_17914402
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2004 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Cubezone komt met wat Nintendo nieuwtjes:
    [..]

[..]

[..]

En een impressie van Four Swords, incl filmpjes: http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=12545
    ED2, MP2, ZTWW2....dat is wat je zegt geil nieuws!
    Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
      dinsdag 23 maart 2004 @ 15:34:36 #63
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17914526
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2004 15:30 schreef nikanoru het volgende:

[..]

ED2, MP2, ZTWW2....dat is wat je zegt geil nieuws!
    Inderdaad! Denk ook aan Mario RPG, Geist, Mario 128, Nintendo DS, en we hebben een goeie E3 te pakken
    pi_17914570
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2004 15:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Inderdaad! Denk ook aan Mario RPG, Geist, Mario 128, Nintendo DS, en we hebben een goeie E3 te pakken
    Je vergeet RE4.
      dinsdag 23 maart 2004 @ 15:38:03 #65
    35614 nikanoru
    pi_17914632
    Alleen jammer dat the Suffering en Silent Hill 4 niet op de cube uitkomen.
    Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
      dinsdag 23 maart 2004 @ 15:38:59 #66
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_17914659
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2004 15:38 schreef nikanoru het volgende:
    Waarom?
      dinsdag 23 maart 2004 @ 15:39:56 #67
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_17914686
    How about.. PIKMIN 2
    En Killer7?
      dinsdag 23 maart 2004 @ 15:41:50 #68
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17914729
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2004 15:38 schreef nikanoru het volgende:
    Daar hebben we dan de PS2 voor
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2004 15:36 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Je vergeet RE4.
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2004 15:39 schreef Oksel het volgende:
    How about.. PIKMIN 2
    En Killer7?
    My point exactly.
      dinsdag 23 maart 2004 @ 15:43:00 #69
    35614 nikanoru
    pi_17914764
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2004 15:38 schreef BMH het volgende:

[..]

Waarom?
    Was nog grappiger geweest niks meer en niks minder.
      dinsdag 23 maart 2004 @ 19:37:37 #70
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_17920177
    Het is jammer dat de Cube het grote publiek niet aanspreekt..

Er komt teveel troep op de Cube uit, qua games.. !

Qua graphics en exclusieve spellen kan de Cube gelukkig goed meekomen..!

Btw: Wat een prutreclame van de Cube.. Ze moeten een stukje TWW laten zien, stukje Metroid ofzo..
    pi_17921853
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2004 19:37 schreef Oksel het volgende:
    Het is jammer dat de Cube het grote publiek niet aanspreekt..

Er komt teveel troep op de Cube uit, qua games.. !

Qua graphics en exclusieve spellen kan de Cube gelukkig goed meekomen..!

Btw: Wat een prutreclame van de Cube.. Ze moeten een stukje TWW laten zien, stukje Metroid ofzo..
    teveel troep qua games??? heb je in de winkels al is naar de ps2 spellen gekeken? Dat is pas troep. het is eigenlijk alleen maar opvulling van de rekken
      woensdag 24 maart 2004 @ 07:17:14 #72
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17930353
    IGN:
    quote:
    Final Fantasy: Guilty Wing
    Hello ign. In the past 2 days I have read on several small video game news sites that a magazine in Japan called "V-Jump" has confirmed that Square Enix is making a Final Fantasy game called "Fianl Fantasy: Guilty Wing", which is set to be a Gamecube exclusive. Final Fantasy:Guilty Wing is also suppose to take place in the FF7 universe.

Some people on forums said at first that the confirmation was a misunderstanding, and then some said it was a april fools joke. Then today a website said that the V Jump confirmation was in fact, a confirmation, and that the story is true. Also some sites have also stated that V Jump also confirms that Kingdom Hearts 2 will be released on GC after the game is released on PS2.

Matt responds: A bogus mock-up floated across the Web and several Nintendo sites reported it as truth for one reason or another. The latest issue of V-Jump is out and it makes no mention of Final Fantasy: Guilty Wing, I assure you.

Square has more GameCube software on the way, but this rumor is false.
    Guilty Wing is dus niet.
    pi_17931331
    Ik wacht het wel af hoe of wat de FF voor cube gaat worden.... ik zie het wel.. maar kopen doe ik hem gelijk
      woensdag 24 maart 2004 @ 09:16:50 #74
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_17931340
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2004 07:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
    IGN:
    [..]

Guilty Wing is dus niet.
    Matt is ook maar gewoon een journalist. Hij hoort net zoveel als ons.
    pi_17931700
    Overigens nog een game, die al 6!!! jaar in ontwikkeling is en waarschijnlijk ook op de E3 uit komt: Too Human.

Klinkt veelbelovend! Lees hier een preview!

En zie hier de screenshots!
      woensdag 24 maart 2004 @ 11:20:38 #76
    4259 JK
    In for a penny, in for a pound
    pi_17933313
    Too Humon.. screenshots van 2000 en 2001... komt ie nog wel ?
    Heb gister eens zitten kijken welke games ik de komende 6 maanden ga kopen, maar ik kom maar tot Metal Gear Solid (krijg ik overmorgen) en Spongebob Squarepants : Battle for Bikinibottom.. dus naast MGS TTS niets nieuws... Naja, het is maar goed dat ik vanmiddag een N64 koop

Ik vind toch wel dat de Cube wat betere games erbij moet krijgen, zoals gezegd zijn de exclusives inderdaad erg goed, maar de line up voor de komende 6 maanden zuigt gewoon. Maar dat is alleen maar mooi, scheelt mij in m'n portomonnee. Voor PS2 toch wel een titel of 10 wat ik graag wil hebben de komende 6 maanden..
    pi_17933397
    Too Human ziet er erg goed uit zeg

Voor mij wordt het harvest moon en wario party voor nu en over een maand of 3 a 4 de nieuwe mario en zelda!
      woensdag 24 maart 2004 @ 11:26:41 #78
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17933439
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2004 11:20 schreef JK het volgende:
    Too Humon.. screenshots van 2000 en 2001... komt ie nog wel ?
    It's done, when it's done
    quote:
    Ik vind toch wel dat de Cube wat betere games erbij moet krijgen, zoals gezegd zijn de exclusives inderdaad erg goed, maar de line up voor de komende 6 maanden zuigt gewoon. Maar dat is alleen maar mooi, scheelt mij in m'n portomonnee. Voor PS2 toch wel een titel of 10 wat ik graag wil hebben de komende 6 maanden..
    Lang leve de backlog

Er zijn nog genoeg titels in de winkel te koop trouwens, je kan me niet vertellen dat je alle toppers al hebt
    pi_17933541
    Zelda the four swords zonder navi trackers naar europa http://www.gameqube.nl/article.php?id=4102
    pi_17933909
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2004 11:31 schreef MeZZiN het volgende:
    Zelda the four swords zonder navi trackers naar europa http://www.gameqube.nl/article.php?id=4102
    Wat zijn het toch ook eikels . Niet dat ik het spel koop, maar toch. Als ze niet zo'n goede spellen maakten, had ik allang een andere console. Maar ja, wat zijn de alternatieven .
    pi_17934036
    Misschien de japanse versie halen... alleen een probleem de taal dus tja het is wel lullig
    En de enige reden schijnt te zijn is dat de text to voice translatie een probleem is. want het is moeilijker om engelse namen uit te spreken dan japanse.... en ze willen de kwaliteit hoog houden dus doen ze hem er niet bij

[ Bericht 0% gewijzigd door MeZZiN op 24-03-2004 12:06:00 ]
      woensdag 24 maart 2004 @ 12:20:37 #82
    87151 Smoerf
    No Worries, Be Happy
    pi_17934466
    Wie heeft Harvest Moon: A wonderfull Life al
    release is op somige sites op 18-3-2004 en andere op 26-3-04
    Bij de Music Corner staat dat Harvest Moon 2 al van November bestelt kan worden.
    IS HARVEST MOON AWL HET ZELFDE ALS HARVEST MOON 2
      woensdag 24 maart 2004 @ 12:27:53 #83
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17934627
    Ik snap niet waarom iedereen zich druk maakt op Four Swords... Leuk en aardig allemaal, maar daarvoor heb ik geen GameCube Graphics zijn niet het belangrijkste, maar het moet er wel een beetje uitzien van deze tijd Geen SNES graphics op mijn Cube. En ook een game als Wario Ware hoef ik niet
    pi_17934905
    Van mij mogen er gerust meer Snes graphics games uitkomen voor de cube (ben zelf niet echt een 3D fan heb ook veel lol aan mijn gameboy! 2D rulez.
      woensdag 24 maart 2004 @ 13:13:40 #85
    42136 Herr.Flick
    De triangeljosti!
    pi_17935583
    BIMBAM....

De sterrencatalogus is aangevuld met een soundtrack ceedeetje.....

Haast je allen....

EINDE BERICHT

Herr.Flick
    4844 4479 7710 3249
    pi_17935698
    Geweldig.... misschien wat voor de fans van de game ..... Ben zelf blij met mijn FF:CC soundtrack!

[ Bericht 13% gewijzigd door MeZZiN op 24-03-2004 13:25:16 ]
      woensdag 24 maart 2004 @ 13:20:23 #87
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17935709
    Nou Iridion sucked
      woensdag 24 maart 2004 @ 13:35:15 #88
    45722 Dromer
    pi_17935997
    Yeah... eindelijk binnen:

Maf intro-filmpje met de Nintendo-characters en een toch behoorlijk leuk spelend golf-spel.
    pi_17936583
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2004 13:35 schreef Dromer het volgende:
    Yeah... eindelijk binnen:

[afbeelding]

Maf intro-filmpje met de Nintendo-characters en een toch behoorlijk leuk spelend golf-spel.
    IS het een leuke multiplayer game?
    pi_17936663
    Ik heb Harvest Moon! En The Twin Snakes! Gewoon PAL, zoals ze in de NL winkels liggen!

Mocht je interesse hebben (heb er wat over.. ): mordor@kabelfoon.nl, of check V&A.
    pi_17938270
    ben je blij
      woensdag 24 maart 2004 @ 15:19:32 #92
    87151 Smoerf
    No Worries, Be Happy
    pi_17938427
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2004 14:07 schreef Oksel het volgende:
    Ik heb Harvest Moon! En The Twin Snakes! Gewoon PAL, zoals ze in de NL winkels liggen!

Mocht je interesse hebben (heb er wat over.. ): mordor@kabelfoon.nl, of check V&A.
    Harvest moon a wonderfull life ligt NOG NIET in de winkels (in bergen op zoom in ieder geval niet en in Rotterdam ook niet) weet iemand waar je deze wel kan halen (niet op internet) let me know
      woensdag 24 maart 2004 @ 15:37:50 #93
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_17938807
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2004 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Ik snap niet waarom iedereen zich druk maakt op Four Swords... Leuk en aardig allemaal, maar daarvoor heb ik geen GameCube Graphics zijn niet het belangrijkste, maar het moet er wel een beetje uitzien van deze tijd Geen SNES graphics op mijn Cube. En ook een game als Wario Ware hoef ik niet
    SNES:

Four Swords+ op de cube:

Geweldig!

Lees ook dit over Four Swords+
    quote:
    It's really tough to remember the last time I had as much fun playing a multiplayer game as I did with Four Swords+; I'm grudgingly willing to admit that maybe, just maybe, Nintendo has a point with this connectivity stuff.

We dabbled a little in all three modes, though we hit Hyrule Adventure the hardest. Something that particularly amazed me in that mode wasn't so much the perfect blend of 2D sprites and 3D effects, but the airtight design of the dungeons. There was never an instance where we were hampered by having only three players; every time it seemed like we might be stuck, there was always a way to get the fourth Link in place.

Also fantastic was the variety of things to do. Unlike Gauntlet, where your options are basically to kill things and then kill more things, there was always something new to explore in Hyrule Adventure -- combat was actually kept to a minimum, and more often you'd be either racing the other players to goodies, cooperating with them to solve puzzles, or doing both at once. A good example of what I mean was the room with lots of colored obstacles that had to be pushed out of the way, but could only be moved by the player of the same color. Since chests lay behind a few of the obstacles, you had to fend off the other characters who'd try to slip past you as you pushed the rock back -- one time, I got picked up by Dave and thrown away from the chest as he scampered off to reap his Heart Container reward.

The other modes aren't as engrossing, but they're still a neat couple of diversions. Admittedly, I liked Navi Trackers better back at E3 when it had full English voice; Tetra's directions and commentary really enhance the game when you can understand them. Shadow Battle pits the four players on one screen, and the presence of lots of power-ups and items to use against your opponents keeps it from degenerating into two characters just making a beeline for each other and slashing away.

You might be wondering who won every mode every time we played. The answer: me. Hahahahah! Even when my non-winner co-workers tried to make me lose points by voting me the most malicious player in the Hyrule Adventure mode, the computer couldn't say no to my over-2000 Force totals.
    Bron
    pi_17939052
    De graphics zijn zeker veeeeeeel beter dan de SNES (had ook tevreden geweest met snes graphics) maar het ziet er echt goed uit en voor multiplayer kan je vaak beter 2D hebben dan 3D ...
      woensdag 24 maart 2004 @ 16:04:41 #95
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17939456
    Voor mij hoeft deze game gewoon niet zo...
    pi_17939723
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2004 15:19 schreef Smoerf het volgende:

[..]

Harvest moon a wonderfull life ligt NOG NIET in de winkels (in bergen op zoom in ieder geval niet en in Rotterdam ook niet) weet iemand waar je deze wel kan halen (niet op internet) let me know
    Ja, bij mij.
      woensdag 24 maart 2004 @ 17:15:53 #97
    45722 Dromer
    pi_17941352
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2004 14:04 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

IS het een leuke multiplayer game?
    Het is geen party-game.

Zie het als een golf-spel op zijn Mario's Een behoorlijk goede golfspel-engine, maar met de nintendo-figuurtjes en wat maffe extra's.

Wat IGN zegt:
    quote:
    Tiger is still king. But if you're looking for something more on the arcade side, Mario Golf more than delivers, especially if you consider yourself a Nintendo fan and can appreciate the wide selection of classic characters -- all playable -- in the game.

Give it a go.

[ Bericht 4% gewijzigd door Dromer op 24-03-2004 17:38:07 (Plaatje erbij :)) ]
      woensdag 24 maart 2004 @ 17:17:43 #98
    45722 Dromer
    pi_17941389
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2004 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Voor mij hoeft deze game gewoon niet zo...
    I agree... grafisch wat té simpel...
      woensdag 24 maart 2004 @ 17:21:16 #99
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_17941463
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2004 15:48 schreef MeZZiN het volgende:
    De graphics zijn zeker veeeeeeel beter dan de SNES (had ook tevreden geweest met snes graphics) maar het ziet er echt goed uit en voor multiplayer kan je vaak beter 2D hebben dan 3D ...
    Ja nou! Veeeeeeeel beter!
      woensdag 24 maart 2004 @ 17:56:18 #100
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_17942195

prachtig!
      woensdag 24 maart 2004 @ 18:38:27 #101
    67128 capibar
    pi_17942970
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2004 17:56 schreef BMH het volgende:
    [afbeelding]
    prachtig!
    is dat ook four swords
      woensdag 24 maart 2004 @ 18:40:44 #102
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_17943018
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2004 18:38 schreef capibar het volgende:

[..]

is dat ook four swords
    ja.
    pi_17943387
    Misschien een domme opmerking tussendoor... Ik heb dus Zelda AlttP dus tig jaren gespeeld en vind het nog steeds een bril-jant spel... maar als Zelda the four swords erop op lijkt en misschien wel deels dezelfde puzzels gebruikt dan vlieg ik daar als "veteraan" doorheen aangezien ik op een gegeven moment het trucje wel door heb... Dit had ik namelijk ook al bij the Wind Waker, waar ik ook heel ongeveer dezelfde puzzels tegenkwam uit de vorige delen en die dus totaal niet meer moeilijk waren... iemand meer die dit herkent en daar misschien ook bang voor is ?
    " tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
      woensdag 24 maart 2004 @ 19:07:09 #104
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17943481
    Ik totaal niet, want ik ben geen Zelda gamert. Ik vind de games meestal geweldig, tot 80 %, dan wordt het me teveel ofzo
      woensdag 24 maart 2004 @ 19:09:25 #105
    67128 capibar
    pi_17943524
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2004 19:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Ik totaal niet, want ik ben geen Zelda gamert. Ik vind de games meestal geweldig, tot 80 %, dan wordt het me teveel ofzo
    dat had ik ook bij the wind waker, op het moment dat je al die stukjes van die vage driehoek moet gaan verzamelen, die over de zee verspreid liggen ben ik er ook mee gestopt, volgens mij zat ik toen op 80 of 90%
    pi_17943760
    Vandaag kregen we Metal Gear Solid binnen!! Lijkt me echt een super spel! Iemand deze al gekocht?
      woensdag 24 maart 2004 @ 19:28:12 #107
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17943867
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2004 19:23 schreef Retarded het volgende:
    Vandaag kregen we Metal Gear Solid binnen!! Lijkt me echt een super spel! Iemand deze al gekocht?
    Ik heb hier de review versie, helaas is die alleen speelbaar op een "NR Reader". Iemand enig idee wat dat is? De schijfjes zijn nu blauw, ipv zilver. En MGS is er gewoon met de hand opgeschreven.

Helaas dus geen MGS review van mij op FOK!
    pi_17943894
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2004 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb hier de review versie, helaas is die alleen speelbaar op een "NR Reader". Iemand enig idee wat dat is? De schijfjes zijn nu blauw, ipv zilver. En MGS is er gewoon met de hand opgeschreven.

beetje vreemd... nr reader geen idee wat het is.. maargoed, ik was het boekje aan het doorlezen van Metal Gear, en het lijkt me toch wel gaaf. Nu zit ik alleen te twijfelen tussen Metal Gear en Splinter Cell 2....
    pi_17943919
    quote:

[..]

Uh ik geloof dat er een speciale Rom bestaat waarmee je internationale GC games kan spelen, FreeLoader heet dat geloof ik. Misschien dat eens proberen? Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ergens gelezen.
    pi_17943931
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2004 19:29 schreef Retarded het volgende:

[..]

beetje vreemd... nr reader geen idee wat het is.. maargoed, ik was het boekje aan het doorlezen van Metal Gear, en het lijkt me toch wel gaaf. Nu zit ik alleen te twijfelen tussen Metal Gear en Splinter Cell 2....
    Ik hoorde dat SC ergens in juni komt klopt dat of is dat onzin?
      woensdag 24 maart 2004 @ 19:32:27 #111
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17943940
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2004 19:30 schreef Supaaah het volgende:

[..]

Uh ik geloof dat er een speciale Rom bestaat waarmee je internationale GC games kan spelen, FreeLoader heet dat geloof ik. Misschien dat eens proberen? Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ergens gelezen.
    Ik heb natuurlijk mijn FreeLoader al geprobeerd
    quote:
    NR Reader

The NR Reader, used mainly by game testers and the like. It is not that different from a retail GC but this unit will only read/play NR discs.
    Ahhaaaa
    pi_17944111
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2004 19:09 schreef capibar het volgende:

[..]

dat had ik ook bij the wind waker, op het moment dat je al die stukjes van die vage driehoek moet gaan verzamelen, die over de zee verspreid liggen ben ik er ook mee gestopt, volgens mij zat ik toen op 80 of 90%
    daar doe je toch wel 2 uur over
    zo lang is dat toch niet?
    moh
      woensdag 24 maart 2004 @ 19:44:01 #113
    67128 capibar
    pi_17944155
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2004 19:41 schreef madjacksss het volgende:

[..]

daar doe je toch wel 2 uur over
    zo lang is dat toch niet?
    het waren best veel stukjes, en de zee is heel groot
    dus tone was ik het echt zat.
      woensdag 24 maart 2004 @ 19:45:05 #114
    67128 capibar
    pi_17944181
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2004 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb natuurlijk mijn FreeLoader al geprobeerd
    [..]

Ahhaaaa
    de NR reader wordt volgens mij gebruikt om beta games te lezen, daar heb je een speciale gamcube voor nodig.
      woensdag 24 maart 2004 @ 19:45:51 #115
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17944201
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2004 19:45 schreef capibar het volgende:

[..]

de NR reader wordt volgens mij gebruikt om beta games te lezen, daar heb je een speciale gamcube voor nodig.
    Dat staat er toch ook
    pi_17944715
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2004 19:31 schreef Supaaah het volgende:

[..]

Ik hoorde dat SC ergens in juni komt klopt dat of is dat onzin?
    voor de Cube wel ja.. maar ik heb ook nog een Xbox

F-Zero (nieuwstaat) te koop
      woensdag 24 maart 2004 @ 20:09:58 #117
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_17944755
    quote:

[..]

Je bent reviewer van Gamecube software en je hebt geen NR gamecube LOL!

j/k

Zo'n NR kost echt takke veel geld. Je kunt het beste nog een normale cube ombouwen naar een NR. Of stuur de disc naar mij

Plaatje 1
    Plaatje 2

[ Bericht 6% gewijzigd door BMH op 24-03-2004 20:21:25 ]
      woensdag 24 maart 2004 @ 20:40:39 #118
    67128 capibar
    pi_17945485
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2004 19:45 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat staat er toch ook
    ik dacht dat het jou niet duidelijk was wat er stond
      woensdag 24 maart 2004 @ 21:27:48 #120
    67128 capibar
    pi_17946551
    dus het is gewoon een normale gamecube die zeg maar gamecube games af kan spelen.
    maar waarom moeten ze daarvoor een nr-reader maken?
    ze kunnen die schpellen toch gewoon op normale ngc discs branden
    of is het voor het geval dat de discs in verkeerde handen vallen, dat je ook een nr-reader nodig hebt?
      donderdag 25 maart 2004 @ 00:27:26 #121
    4259 JK
    pi_17950401
    NR Reader is dus als je de link hebt gelezen, bedoelt om testversies / previews /beta's te verspreiden ipv volledige versies die dus WEL op de markt kunnen komen.
    Voor de PSX had je dat ook.. dus met zo'n NR reader kan je ook gekopieerde games spelen... dus zo'n NR opentrekken en vergelijken met een winkel-Cube en dan weet je wat je moet doen om gekopieerde games te spelen
      donderdag 25 maart 2004 @ 00:59:08 #122
    45722 Dromer
    pi_17950724
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2004 00:27 schreef JK het volgende:
    NR Reader is dus als je de link hebt gelezen, bedoelt om testversies / previews /beta's te verspreiden ipv volledige versies die dus WEL op de markt kunnen komen.
    Voor de PSX had je dat ook.. dus met zo'n NR reader kan je ook gekopieerde games spelen... dus zo'n NR opentrekken en vergelijken met een winkel-Cube en dan weet je wat je moet doen om gekopieerde games te spelen
    Probeer jij dan maar eens een cube-schijfje te branden
    pi_17950951
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2004 00:59 schreef Dromer het volgende:

[..]

Is een gewonde DVD volgens mij hoor, maar dan wat kleiner. Je zal vast wel ergens mini DVD's kunnen kopen en die kun je dan zo branden met een DVDBrander.

/edit: damn ik zit dit gewoon uit te leggen aan een systeembeheerder .
      donderdag 25 maart 2004 @ 07:03:13 #124
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_17951850
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2004 01:23 schreef Supaaah het volgende:

[..]

Is een gewonde DVD volgens mij hoor, maar dan wat kleiner. Je zal vast wel ergens mini DVD's kunnen kopen en die kun je dan zo branden met een DVDBrander.

Als je een cube disc wilt branden dan moet je:
    - De verkeerde kant op branden
    - Een barcode in de disc zetten die de cube kan lezen

Sinds niemand dit kan, is de cube 8 cm DVD niet te branden.
      donderdag 25 maart 2004 @ 07:13:32 #125
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_17951898

pi_17952399
    wanneer kwam the four sword nu naar de VS?
    pi_17952656
    http://www.gameinformer.c(...)0-A381-40207C310545}

aantal filmpjes van zelda four swords
    pi_17952668
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2004 08:45 schreef MeZZiN het volgende:
    wanneer kwam the four sword nu naar de VS?
    7 juni
    pi_17952899
    Kijk, als het er nou zou uit zou zien, oke. (plaatje met TWW mannetjes)
    Maar zo ziet het er niet uit, sterker nog ik vind het er niet uit zien.
    Als je toch een spel maakt voor de GC kan je toch wel met wat beters(ook in 2d) aankomen als met dit gebroddel? Of ben ik nu gek?

Trouwens, waarom zijn die rupies nu opeens driehoekkig? heiligschennis

[ Bericht 3% gewijzigd door Forau_Diavolina op 25-03-2004 09:36:26 ]
    "Everybody talking to their pockets
    Everybody wants a box of chocolates"
    ~Leonard Cohen
    pi_17953681
    Beyond good and Evil voor de game cube voor 27 euro bij play.com (was eerst 44 euro)
    pi_17953707
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2004 09:29 schreef Forau_Diavolina het volgende:
    Kijk, als het er nou zou uit zou zien, oke. (plaatje met TWW mannetjes)
    Maar zo ziet het er niet uit, sterker nog ik vind het er niet uit zien.
    Als je toch een spel maakt voor de GC kan je toch wel met wat beters(ook in 2d) aankomen als met dit gebroddel? Of ben ik nu gek?

Trouwens, waarom zijn die rupies nu opeens driehoekkig? heiligschennis
    die mannetjes zijn van tetra's trackers die alleen in de japanse versie zit
    pi_17954114
    ----

[ Bericht 100% gewijzigd door MeZZiN op 25-03-2004 10:58:15 ]
      donderdag 25 maart 2004 @ 10:58:02 #133
    4259 JK
    pi_17954569
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2004 00:59 schreef Dromer het volgende:

[..]

Via die Project Warppipe en PSO (game) kan je als het goed is wel images vanaf je PC naar je cube toe streamen, maar dat wil nog wel eens haperen.... want online zijn volgens mij zat images te vinden (al vraag ik me af hoe ze die maken). Maargoed daar houd ik me niet mee bezig, hier zie je alleen maar een originele collectie consolegames (veelste veel imho) en dat blijft ook nog eens wat waard!

Net zoals de N64 die ik heb gekocht... er schijnen wel doctor v64's voor te koop te zijn, maar doe mij maar lekker op zo'n cartridge voor een paar euro's. Dikke lol met zo'n ding... nu alleen nog even 1 of 2 fatsoenlijke controllers erbij vinden, dan op jacht naar de n64 toppers en dan zijn we klaar met consoles verzamelen.
    pi_17954626
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2004 10:58 schreef JK het volgende:

[..]

Via die Project Warppipe en PSO (game) kan je als het goed is wel images vanaf je PC naar je cube toe streamen, maar dat wil nog wel eens haperen.... want online zijn volgens mij zat images te vinden (al vraag ik me af hoe ze die maken). Maargoed daar houd ik me niet mee bezig, hier zie je alleen maar een originele collectie consolegames (veelste veel imho) en dat blijft ook nog eens wat waard!
    Warppipe is alleen om online te kunnen spelen en via PSO kan je streamen. Ze hebben de images gemaakt door een Cube drive aan te sluiten op een PC en dan uitlezen maar niet echt handig maar het kan...
      donderdag 25 maart 2004 @ 11:05:26 #135
    4259 JK
    pi_17954726
    Ja maar je schijnt dus ook weer backwards images van de PC richting de Cube te kunnen sturen, maargoed, boeit me verder toch niet allemaal.. Nintendo heeft het verder redelijk goed voor elkaar met antipiracy. Al zijn er natuurlijk voor elk systeem wel dingen te krijgen... al met al, vergeleken met Microsoft en Sony krijgen ze denk ik wel het meeste geld in het laadje, als je kijkt naar gelijke aantallen...
      donderdag 25 maart 2004 @ 11:31:52 #136
    4259 JK
    pi_17955352
    FRS net effe gebelt.. snif.. geen Burnout 2 meer... dan moet ik 'm maar voor de PS2 halen bij Play ofzo.
      donderdag 25 maart 2004 @ 11:42:31 #137
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_17955601
    Kep The Twin Snakes! Er liggen er nog 4 bij Nedgame (achter de kassa).
      donderdag 25 maart 2004 @ 11:48:52 #138
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_17955752

Wind Waker 2 is officeel
    pi_17956211
    mooizo, die komt weer in m'n collectie te staan
      donderdag 25 maart 2004 @ 12:14:40 #141
    67128 capibar
    pi_17956302
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2004 11:48 schreef BMH het volgende:
    [afbeelding]
    Wind Waker 2 is officeel
    oeh vet!
      donderdag 25 maart 2004 @ 12:20:43 #142
    68536 Eitjes
    Dat werkt zo. Ofzo.
    pi_17956419
    quote:
    [afbeelding]
    Wind Waker 2 is officeel
    Zolang ze de gameplay maar niet weer rekken door weer 8 stukjes in de oceaan te dumpen. Erg saai en een erg flauwe manier om de gameplay te rekken.

Morgen hopelijk Twin Snakes binnen als dat Rabobank Direct betalen een beetje goed werkt. En anders pas zaterdag.
    Of toch niet?
    pi_17956702
    quote:
    [afbeelding]
    Wind Waker 2 is officeel
    Beter en ook jammer, het betekend namelijk vast dat we dezelfde soort graphics krijgen. Als er nou gewoon Zelda *** stond konden we nog hopen op een normalen.

De gamecube NR reader zie ik alweer over een paar jaar voor een paar honder dollar op Ebay gaan.
    pi_17957232
    Jammer van TWW2. Ik hoop op heel wat minder oceaan(Geen bijvoorbeeld) heel wat meer kerkers en heel wat minder stukjes om te zoeken. En een volwassen link als het even mee zit. Maarja, aangezien er in dat spel de volwassenen er ook uit zien als volslagen idioten zal mijn hoop wel ijdel zijn.
    "Everybody talking to their pockets
    Everybody wants a box of chocolates"
    ~Leonard Cohen
      donderdag 25 maart 2004 @ 13:11:44 #145
    67128 capibar
    pi_17957409
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2004 12:20 schreef Eitjes het volgende:

[..]

Zolang ze de gameplay maar niet weer rekken door weer 8 stukjes in de oceaan te dumpen. Erg saai en een erg flauwe manier om de gameplay te rekken.

Morgen hopelijk Twin Snakes binnen als dat Rabobank Direct betalen een beetje goed werkt. En anders pas zaterdag.
    toen was ik er mee gestopt.
    best jammer, volgens mij was ik bijna bij het einde
    pi_17958043
    Ik heb het wel vaker met games als ik er bijna ben is de zin weg om het aftemaken....
    Vandaag lekker Zelda spelen wil OoT nu eens uitspelen. en ook a link to the past... erg slim van nintendo om hem opnieuw uit te brengen op de gameboy!
      donderdag 25 maart 2004 @ 13:49:17 #147
    8758 P8R
    Dat is goed...
    pi_17958253
    Soul Calibur II voor ¤27,99 bij de Mediamarkt in Groningen, daar kon ik 'm natuurlijk niet voor laten liggen! Maar eens kijken hoe goed Link daadwerkelijk is.
    pi_17958351

De Pikmin 2 site is online, met een filmpje . HIer de url:
    http://www.nintendo.co.jp/ngc/gpvj/index.html

donderdag 25 maart 2004 @ 13:54:36 #149
    68536 Eitjes
    Dat werkt zo. Ofzo.
    pi_17958383
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2004 13:11 schreef capibar het volgende:

[..]

toen was ik er mee gestopt.
    best jammer, volgens mij was ik bijna bij het einde
    Hmmja. 3 uur rondvaren ofzo voor die kutstukjes, dan nog "vertalen" wat ontiegelijk veel rupees kost (ook zo belachelijk) en dan ben je er bijna. Nog 1 (hele toffe) dungeon.
    Of toch niet?
      donderdag 25 maart 2004 @ 13:55:36 #150
    67128 capibar
    pi_17958409
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2004 13:54 schreef Eitjes het volgende:

[..]

Hmmja. 3 uur rondvaren ofzo voor die kutstukjes, dan nog "vertalen" wat ontiegelijk veel rupees kost (ook zo belachelijk) en dan ben je er bijna. Nog 1 (hele toffe) dungeon.
    best jammer, dat ze zo'n kut stuk in zo'n goed spel stoppen
      donderdag 25 maart 2004 @ 14:43:42 #151
    45722 Dromer
    pi_17959450
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2004 01:23 schreef Supaaah het volgende:

[..]

haha.. doe je best.

En systeembeheer houdt heel veel meer en andere dingen in dan dvd'tjes branden.
      donderdag 25 maart 2004 @ 15:42:16 #152
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_17960852
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2004 12:20 schreef Eitjes het volgende:

[..]

Goed punt. Heb wel zin in WW2 maar iets meer land nu aub
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      donderdag 25 maart 2004 @ 15:51:25 #153
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17961066
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2004 15:42 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Goed punt. Heb wel zin in WW2 maar iets meer land nu aub
    Inderdaad!
      donderdag 25 maart 2004 @ 15:58:09 #154
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_17961243
    en Epona terug
    "the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
      donderdag 25 maart 2004 @ 16:06:23 #155
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17961459
    pi_17961474
    Gisteren Billy Hatcher and the Giant Egg gehaald bij de intertoys voor 29,95 euro... best een goede game eigenlijk! eentje voor de verzameling!
    pi_17961667
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2004 15:58 schreef HomerJ het volgende:
    en Epona terug
    pi_17961968
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2004 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
    http://www.nintendo.co.jp/ngc/gpvj/pikmin2.wmv Pikmin filmpje
    Dat zei ik
      donderdag 25 maart 2004 @ 16:26:56 #159
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17962055
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2004 16:24 schreef Roi het volgende:

[..]

Dat zei ik
    pi_17968396
    Meer mensen deze mail van gcshop gekregen?
    quote:
    Geachte heer/mevrouw,

Helaas moeten wij u mededelen over het feit dat er algemene leveringsproblemen zijn met de titel Metal Gear Solid: The Twin Snakes. Door deze leveringsproblemen hebben wij geen exemplaren gekregen van deze game en kunnen wij u dus helaas niet de game opsturen. Op het moment worden er nieuwe exemplaren bijgedrukt door Konami omdat er een Europees tekort is. Hierdoor wordt de levertijd met een behoorlijk aantal dagen verlengd, namelijk 3 tot 4 weken.

Wij begrijpen dat dit voor veel mensen te lang is en hebben navraag gedaan bij andere winkels. Momenteel hebben zeer weinig winkels de game, de gamespeciaalzaken zullen u helaas waarschijnlijk niet verder kunnen helpen. De meeste kans om een exemplaar te kunnen vinden is bij de MediaMarkt of Bart Smit, maar bij deze winkels is de voorraad ook klein of alweer op.

U kunt uiteraard uw bestelling annuleren om de game bijvoorbeeld ergens anders te kopen. Echter, gezien het landelijke probleem raden wij u aan eerst te kijken of u de game ergens anders kunt bemachtigen. Als dit het geval is zullen wij uiteraard het geld zo snel mogelijk terugstorten. Wij krijgen de game wel gelijktijdig met de volgende levering van bijvoorbeeld de MediaMarkt en u heeft momenteel recht op onze eerste levering.

Wij betreuren de gehele situatie en werken momenteel aan een oplossing om dit in de toekomst te voorkomen. Kunt u ons laten weten wat uw keuze is betreft de annulering? Uiteraard krijgt u de game eerder opgestuurd als dit mogelijk is en uw order open blijft staan.

Met vriendelijke groet,

Roché Sulleij
    pi_17968827
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2004 20:59 schreef Strolie75 het volgende:
    [..]
    gaat dan lekker met nintendo zeg, viewtiful joe en mario party 5 was precies hetzelfde, allebei slecht leverbaar in het begin
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      donderdag 25 maart 2004 @ 21:53:39 #162
    68536 Eitjes
    Dat werkt zo. Ofzo.
    pi_17970009
    quote:
    [..]
    Ik had UT2004 SE eerst gereserveert, die waren op. Toen "omgeruilt" tegen Twin snakes, kwam idd de bevestiging dat dat niet ging lukken. Bart Smit heeft ze nog wel.
    Of toch niet?
    pi_17971521
    Even de TV-gids in de gaten houden.
    quote:
    Dear All,

The BBC documentary on Nintendo which I last posted about here during the research phase of production, is finished!

Part historical and part an analysis of the company's many present challenges it features exclusive interviews with many past and present Nintendo employees including Messrs Lincoln and Miyamoto amongst others. We can guarantee it has material in it that you will have never seen before!

It will be broadcast at 9pm on the 19th April on BBC 3 with a possible repeat on BBC 2 (tbc).

http://www.rllmukforum.co(...)0
      donderdag 25 maart 2004 @ 22:46:21 #164
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17971533
    9pm is dan dus 22u hier neem ik aan?
    pi_17971583
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2004 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
    9pm is dan dus 22u hier neem ik aan?
    Ja, maar BBC3 ontvangen we niet in Nederland. Wordt dus even in de gaten houden of het op BBC2 herhaald wordt. Documentaires van de BBC zijn altijd erg goed, dus ik denk dat deze zeker het bekijken waard is.
      donderdag 25 maart 2004 @ 22:49:18 #166
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17971612
    Er zijn vast wel mensen die het wel kunnen ontvangen. Komt goed!
      donderdag 25 maart 2004 @ 22:52:16 #167
    67128 capibar
    pi_17971699
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2004 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Er zijn vast wel mensen die het wel kunnen ontvangen. Komt goed!
    ik denk dat de meeste mensen het niet kunnen ontvangen
    waaronder ik
      donderdag 25 maart 2004 @ 22:54:03 #168
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17971753
    Ik heb Khadgar al aan het werk gezet. Hij gaat het proberen. Hopen dat het lukt.

Als dat niet lukt, dan moet iedereen de gids dus in de gaten houden Hopen dat het dan nog op BBC2 komt!
    pi_17973248
    als iemand een schotel heeft kan het wel lukken
    dan opnemen en hier verspreiden

btw, is er al een deel 4 op dat mario verhaal?
    ben laatste dagen hier weinig aanwezig
      vrijdag 26 maart 2004 @ 00:00:32 #170
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17973302
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2004 23:58 schreef ASSpirine het volgende:
    Khadgat dus
    quote:
    Voor zover ik weet niet.

Enne... PSV
      vrijdag 26 maart 2004 @ 00:33:06 #171
    9440 Khadgar
    Knutselaar
    pi_17973890
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2004 23:58 schreef ASSpirine het volgende:

Probleem nu nog is dat BBC 3 op de Astra 2 satelliet zit. Ik was wel van plaan te gaan kutten met de schotels op het dak, maar nu heb ik dus een deadline eribj...

Maar in principe is BBC vrij te ontvangen, dus moet ik het zonder moeite op kunnen nemen in een MPEG2 stream (dvd ongeveer maar dan anders) en dat op een schijfje flikkeren.
    pi_17973963
    wat hebben wij toch een geluk met Khadgar in onze gelederen

idd, PSV
    kom je mee Ajacieden afzeiken?
    wel jammer van Barēa
      vrijdag 26 maart 2004 @ 08:53:36 #173
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_17976280
    Khadgar
    pi_17976740
    Op cubezone.nl staat dat vandaag o.a. Harvest Moon en MGS:TTS in de winkel moeten liggen. Kan je daar dan ook een beetje vanuit gaan of is alles te laat/snel uitverkocht?

Wil ze eigenlijk allebei graag hebben.
    pi_17977184
    MGS:TTS heeft leverings problemen dus kan is er dat hij uitverkocht is.
      vrijdag 26 maart 2004 @ 10:16:29 #176
    35614 nikanoru
    pi_17977406
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2004 10:04 schreef MeZZiN het volgende:
    MGS:TTS heeft leverings problemen dus kan is er dat hij uitverkocht is.
    Hoe weet je dat!!??!?!
    pi_17977884
    reactie op bovenstaande post:
    quote:
    [..]
    Lees Strolie's post ff.
    Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
      vrijdag 26 maart 2004 @ 10:49:55 #178
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_17978018
    -edit-

[ Bericht 57% gewijzigd door Dr.Daggla op 26-03-2004 10:58:02 ]
      vrijdag 26 maart 2004 @ 10:57:33 #179
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_17978184
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2004 10:49 schreef Oksel het volgende:

Edit
    Dit is geen V&A, opzouten met je handel. .
    -
      vrijdag 26 maart 2004 @ 11:01:05 #180
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_17978253
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2004 10:57 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dit is geen V&A, opzouten met je handel. .
    Je kan ook zeiken.. Ik zeg dat ik legaal & goedkoop GC spellen aanbiedt in een GC topic.. Ik verkoop ze hier niet.. en in V&A mag het ook niet, omdat het "handel" is..
      vrijdag 26 maart 2004 @ 11:29:42 #181
    67128 capibar
    pi_17978866
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2004 11:01 schreef Oksel het volgende:

[..]

Je kan ook zeiken.. Ik zeg dat ik legaal & goedkoop GC spellen aanbiedt in een GC topic.. Ik verkoop ze hier niet.. en in V&A mag het ook niet, omdat het "handel" is..
    dan mag het gewoon niet
    probeer eens op marktplaats ofzo.
      vrijdag 26 maart 2004 @ 11:34:50 #182
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17978987
    quote:

[..]

Zowieso is het vreemd dat je ze elke keer hebt En jij wordt er beter van. Handel dus.
      vrijdag 26 maart 2004 @ 11:39:55 #183
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_17979124
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2004 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Zowieso is het vreemd dat je ze elke keer hebt En jij wordt er beter van. Handel dus.
    Goed he... Goed voor mij, goed voor jullie, goed voor Nintendo. Niet goed voor Intertoys/etc/etc/etc. Like I care.

Ik ga zo Harvest Moon er eens in gooien..
      vrijdag 26 maart 2004 @ 11:42:34 #184
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_17979185
    Alleen Ebay.nl is raar aan het doen..
      vrijdag 26 maart 2004 @ 12:42:32 #185
    42136 Herr.Flick
    De triangeljosti!
    pi_17980588
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2004 11:42 schreef Oksel het volgende:
    Alleen Ebay.nl is raar aan het doen..
    Nee hoor, FOK! ook!

Herr.Flick
    4844 4479 7710 3249
    pi_17981058
    k'Heb 'em! Metal Gear Solid: The Twin Snakes!
    Yeah, I know, who wants to touch me?

Maarruh, hoezo 2 discs?!
    pi_17981123
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2004 12:42 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Nee hoor, FOK! ook!

het zal wel ... terug op naar onze Gamecube discusie
      vrijdag 26 maart 2004 @ 13:16:34 #188
    67128 capibar
    pi_17981412
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2004 13:03 schreef Forumpi het volgende:
    k'Heb 'em! Metal Gear Solid: The Twin Snakes!
    Yeah, I know, who wants to touch me?

Maarruh, hoezo 2 discs?!
    waar heb je hem gekocht?
    pi_17981768
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2004 13:03 schreef Forumpi het volgende:
    Maarruh, hoezo 2 discs?!
    Omdat ie veel filmpjes bevat
    pi_17982003
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2004 13:30 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Omdat ie veel filmpjes bevat
    Meer als deelttje 2 ?
      vrijdag 26 maart 2004 @ 13:47:52 #191
    67128 capibar
    pi_17982226
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2004 13:39 schreef Hellrazor het volgende:

[..]

Meer als deelttje 2 ?
    ik denk dat hij evenveel filmpjes bevat als de metal gear solid op de psx.
    pi_17982333
    Volgens mij in hogere resolutie of hogere kwaliteit.
      vrijdag 26 maart 2004 @ 13:55:16 #193
    67128 capibar
    pi_17982449
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2004 13:51 schreef MeZZiN het volgende:
    Volgens mij in hogere resolutie of hogere kwaliteit.
    als het goed is zijn de filmpjes gewoon in-game, dus het hele spel is in hogere kwliteit.
    pi_17983102
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2004 13:55 schreef capibar het volgende:

[..]

als het goed is zijn de filmpjes gewoon in-game, dus het hele spel is in hogere kwliteit.
    Ik dacht eerst dat het pre rendered maar het dus realtime rendered ... dus geen idee waar die tweede disk voor is. misschien hadden ze veel ruimte nodig voor textures enandere zut en misschien de gesproken delen.

[ Bericht 0% gewijzigd door MeZZiN op 26-03-2004 14:30:33 ]
    pi_17983249
    n00bs . Filmpjes nemen altijd nog best veel ruimte in zover ik weet, ook als ze ingame zijn. En denk eens aan al die textures, maps, geluiden, muziek, dan zit je zo op twee cd'tjes.
      vrijdag 26 maart 2004 @ 14:32:37 #196
    67128 capibar
    pi_17983416
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2004 14:26 schreef Lexie het volgende:
    n00bs . Filmpjes nemen altijd nog best veel ruimte in zover ik weet, ook als ze ingame zijn. En denk eens aan al die textures, maps, geluiden, muziek, dan zit je zo op twee cd'tjes.
    net alsof je nieuwe textures, maps muziek (ok, dat misschien wel, maar hoeveel ruimte neemt dat in? 3mb?) nodig hebt voor 1 filmpje.
    pi_17983505
    En als de filmpjes ingame zijn, wil dat nog niet zeggen dat ze realtime gerendered worden. Als ze gewoon als filmpje zijn opgeslagen, nemen ze nog steeds heel veel ruimte in. RE heeft ook ingame filmpjes, maar die nemen nog steeds veel ruimte in.
    En anders is het gewoon slecht programmeerwerk, wie weet.
    pi_17983556
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2004 13:16 schreef capibar het volgende:

[..]

waar heb je hem gekocht?
    Bart Smit 49.95 Euri. Er stond er maar eentje.
    pi_17983823
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2004 14:35 schreef Lexie het volgende:
    En als de filmpjes ingame zijn, wil dat nog niet zeggen dat ze realtime gerendered worden. Als ze gewoon als filmpje zijn opgeslagen, nemen ze nog steeds heel veel ruimte in. RE heeft ook ingame filmpjes, maar die nemen nog steeds veel ruimte in.
    En anders is het gewoon slecht programmeerwerk, wie weet.
    ingame betekend toch meestal wel realtime gerenderder graphics en anders zijn het gewoon filmpjes .

Programmeer werk over het algemeen beslaat niet snel meer dan een gig aan data... het zijn de textures en geluid muziek en voice overs die de ruimte innemen.
      vrijdag 26 maart 2004 @ 17:44:43 #200
    67128 capibar
    pi_17987627
    YEAH!
    ik heb twin snakes
      vrijdag 26 maart 2004 @ 17:55:14 #201
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_17987840
    quote:

[..]

Of je leest de FAQ een keer, .
    -
      vrijdag 26 maart 2004 @ 17:58:42 #202
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_17987918
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2004 17:55 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Of je leest de FAQ een keer, .
    Dit is tevens je laatste waarschuwing.
    -
    pi_17987984
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2004 14:48 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

ingame betekend toch meestal wel realtime gerenderder graphics en anders zijn het gewoon filmpjes .

Programmeer werk over het algemeen beslaat niet snel meer dan een gig aan data... het zijn de textures en geluid muziek en voice overs die de ruimte innemen.
    dan blijft er dus maar 500MB over voor de rest van de data
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      vrijdag 26 maart 2004 @ 18:12:16 #204
    45722 Dromer
    pi_17988154
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2004 14:48 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Gaat ook hard als het geluid niet ge'compressed wordt zoals bij PoP
      vrijdag 26 maart 2004 @ 20:01:30 #205
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_17990371
    Mantis was geweldig!! Ben er gewoon 1 uur mee bezig geweest. Wat een coole boss zeg, ongelofelijk.
      vrijdag 26 maart 2004 @ 21:46:14 #206
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_17992703
    weer een paar data:
    quote:
    Wario Ware Inc. Mega Party Game$ -- April 4th, 2004
    Custom Robo -- May 10th, 2004
    The Legend of Zelda: Four Swords Adventures -- June 7th, 2004
    Pikmin 2 -- July 1st, 2004
    Donkey Konga -- July 15th, 2004
    Star Fox 2 -- October 15th, 2004
    Metroid Prime 2 -- November 18th, 2004
    Paper Mario 2 -- December 10th, 2004

Geist -- TBA 2004
    Super Mario 128 -- TBA 2004
    Stage Debut -- TBA 2004
    Kuju Action Nintendo Game -- TBA 2004
    The Legend of Zelda: The Wind Waker 2 -- TBA 2004
    Animal Crossing 2 -- TBA 2005
    Game Zero -- TBA 2005
    bron= IGN boards.
      vrijdag 26 maart 2004 @ 22:56:22 #207
    67128 capibar
    pi_17994299
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2004 21:46 schreef BMH het volgende:
    weer een paar data:
    [..]

bron= IGN boards.
    dat is zeker voor amerika?
      zaterdag 27 maart 2004 @ 01:29:58 #208
    45722 Dromer
    pi_17996713
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2004 22:56 schreef capibar het volgende:

[..]

dat is zeker voor amerika?
    denk het wel... want Mario Golf (die ik al heb ) komt hier pas in juni uit, en staat er niet tussen
      zaterdag 27 maart 2004 @ 08:03:44 #209
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_17997968
    quote:
    Wario Ware Inc. Mega Party Game$ -- April 4th, 2004
      zaterdag 27 maart 2004 @ 09:23:11 #210
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_17998313
    quote:
    Reports suggest that Nintendo may announce Martin Hollis' new team as an exclusive Nintendo developer at E3.

JeuxFrance.com has received information that Nintendo is preparing to re-introduce Zoonami as an exclusive 2nd party developer, putting it in the same league developers such as Silicon Knights.

Zoonami has been in the news for quite some time with their mysterious Game Zero project. Founded by former RARE employee and Goldeneye creator Martin Hollis, Zoonami is made up of but a handful of talented individuals. That said, jeuxfrance's information seems to indicate that Zoonami is actually working on two projects and that at least one of those will be unveiled at Nintendo's famous pre-E3 press conference.

This reinforces reports given two days ago by Matt Cassamasina of IGN in which he stated the following:

Matt: In addition, the company is expected to officially unveil a deal with top-secret software house Zoonami, which is believed to have two projects underway exclusively for GameCube.

GCAdvanced of course will be present at Nintendo's press conference and will be certain to release information to the public as soon as possible.
    Bron
    Wij krijgen de echte goldeneye/perfect dark opvolger
      zaterdag 27 maart 2004 @ 11:23:14 #211
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17999322
    Bah, alle toffe Cube titels komen hier dus pas na de Zomervakantie
    pi_17999337
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2004 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Bah, alle toffe Cube titels komen hier dus pas na de Zomervakantie
    zo rond juli komen de toppers weer, donkey konga, zelda: four swords enz.
      zaterdag 27 maart 2004 @ 11:25:32 #213
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17999345
    In de USA ja
    pi_17999381
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2004 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
    In de USA ja
    ohja, dat zijn VS releasedatums, dat wordt dan nog minimaal een maandje wachten voor ons. eerst even kijken hoeveel four swords in de VS kost, als die goedkoper is dan hier dan importeer ik hem wel, kheb al freeloader
      zaterdag 27 maart 2004 @ 11:30:05 #215
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17999398
    Games in de USA ZIJN goedkoper Alleen PoP en BGE waren hier goedkoper. Ik kijk wel wanneer de PAL release data zijn, en beslis dan of ik ze in de USA haal of niet.

Donky Konga zowieso niet, dat pakketje wordt te groot dan, en dan heb je volgens mij teveel kans dat ie wordt onderschept
    pi_17999655
    Harvest Moon

Een heerlijk spel, als je geen zin hebt om te gamen !
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_18000203
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2004 11:51 schreef PBateman1978 het volgende:
    Harvest Moon

Een heerlijk spel, als je geen zin hebt om te gamen !
    Zeker weten echt zo een game om lekker te spelen als je niets te doen heb en niet veel wilt nadenken!
    pi_18000745
    quote:
    Zeker weten echt zo een game om lekker te spelen als je niets te doen heb en niet veel wilt nadenken!
    En als je geen zin hebt in de zoveelste shooter/racer etc.

De manual die erbij zit is trouwens wel de allerslechtste ooit !
    Als je nooit HM gespeeld hebt (zoals ik) dan weet je dus echt niet wat je moet doen.
    Er staat niks in over in welk seizoen je welke crops moet laten groeien enzo, heel zwak...

Maar gelukkig is er internet
    pi_18001207
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2004 13:05 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En als je geen zin hebt in de zoveelste shooter/racer etc.

De manual die erbij zit is trouwens wel de allerslechtste ooit !
    Als je nooit HM gespeeld hebt (zoals ik) dan weet je dus echt niet wat je moet doen.
    Er staat niks in over in welk seizoen je welke crops moet laten groeien enzo, heel zwak...

Maar gelukkig is er internet
    Precies... ik ben nu zelf met de GBa versie bezig ... veel handwerk... maar erg voldoening geven als je weer een harvest heb binnen gehaald ..
      zaterdag 27 maart 2004 @ 14:28:28 #220
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_18002137
    Mijn boerderij heet Sex (Farm) ..

En mn hond heet Dag (Dog..) en mn koe KOEI..
      zaterdag 27 maart 2004 @ 15:48:37 #221
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_18003194
    Wie heeft er ervaring met deze site:

http://www.degamesite.nl/

Beetje raar & vaag gedoe, imho..
      zaterdag 27 maart 2004 @ 15:49:31 #222
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_18003202

LOL!
      zaterdag 27 maart 2004 @ 15:53:14 #223
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_18003247
      zaterdag 27 maart 2004 @ 15:56:21 #224
    67128 capibar
    pi_18003274
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2004 15:48 schreef Oksel het volgende:

ze zijn nog niet begonnen met verkoop..
    bovenaan staat binnenkort online
    pi_18003537
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2004 15:49 schreef BMH het volgende:
    [afbeelding]
    LOL!
    Kan leuk zijn ... maar alleen als de four swords online zou gaan waarom dan niet gelijk in japan???? lijkt me eerder een hoax
    pi_18003555
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2004 15:48 schreef Oksel het volgende:

Raar dat ze al beginnen als hun site nog niet online is...
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2004 14:28 schreef Oksel het volgende:
    Mijn boerderij heet Sex (Farm) ..

En mn hond heet Dag (Dog..) en mn koe KOEI..
    Mijn hond heet jollie (naar mijn hond thuis heb het zelf niet verzonnen maar mijn ouders) en de kippen kip1 en 2 en de kuikens mini1 en 2 en natuurlijk mezzfarm maar het is een hele gave game!
      zaterdag 27 maart 2004 @ 16:18:31 #227
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_18003586
    Ik hoef niet zo nodig te kletsen met onbekenden via internet.. Maar ik hoorde dat verreweg het leukste van Splinter Cell: Pandora Tomorrow het online gedeelte is. Dus ik zou het inmiddels toch wel leuk vinden als Nintendo online mogelijkheden biedt.. Dan zie ik zelf nog wel of ik er gebruik van ga maken.
      zaterdag 27 maart 2004 @ 16:31:27 #228
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_18003782
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2004 16:18 schreef speknek het volgende:
    Ik hoef niet zo nodig te kletsen met onbekenden via internet.. Maar ik hoorde dat verreweg het leukste van Splinter Cell: Pandora Tomorrow het online gedeelte is. Dus ik zou het inmiddels toch wel leuk vinden als Nintendo online mogelijkheden biedt.. Dan zie ik zelf nog wel of ik er gebruik van ga maken.
    Nintendo bied de online mogelijkheid. Maar publishers durven niet over de wal te gaan, omdat ze zelf een service moeten maken.
      zaterdag 27 maart 2004 @ 16:34:22 #229
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_18003827
    Volgens mij maakt Nintendo al een tijdje geen BBAs meer, ze zijn iig verdomd lastig om nieuw aan te komen.

En moeten ze bij de PS2 niet ook zelf een service opzetten?
      zaterdag 27 maart 2004 @ 16:37:03 #230
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_18003873
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2004 16:34 schreef speknek het volgende:
    Volgens mij maakt Nintendo al een tijdje geen BBAs meer, ze zijn iig verdomd lastig om nieuw aan te komen.
    Als er geen games komen die ze gebruiken is het een beetje onnodig. Er komen er wel weer wat met de release van Phantasy star Online Episode III,(waar ik erg op uit kijk).
      zaterdag 27 maart 2004 @ 16:39:01 #231
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_18003911
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2004 16:37 schreef BMH het volgende:
    Als er geen games komen die ze gebruiken is het een beetje onnodig.
    Tsja da's een beetje een kip -en een ei probleem heh? Misschien moet Nintendo zelf maar eens zoiets ontwikkelen. Ze zijn nooit vies van een beetje innovatie, dus ze kunnen vast wel een Animal Crossing achtig iets bedenken wat leuk omgaat met online mogelijkheden.
      zaterdag 27 maart 2004 @ 16:40:24 #232
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_18003938
    Zou toch wel stoer zijn. Maar ik denk dat het eigenlijk te laat is ook... Of ze moeten een goede strategie hebben
    pi_18003965
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2004 16:39 schreef speknek het volgende:

[..]

Tsja da's een beetje een kip -en een ei probleem heh? Misschien moet Nintendo zelf maar eens zoiets ontwikkelen. Ze zijn nooit vies van een beetje innovatie, dus ze kunnen vast wel een Animal Crossing achtig iets bedenken wat leuk omgaat met online mogelijkheden.
    Ik dacht dat ik ooit in een grijs verleden gehoord had dat Animal Crossing 2 online speelbaar zou zijn
      zaterdag 27 maart 2004 @ 16:55:12 #234
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_18004188
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2004 16:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Zou toch wel stoer zijn. Maar ik denk dat het eigenlijk te laat is ook... Of ze moeten een goede strategie hebben
    Hoeveel strategie heeft Sony erin gestopt, afgezien van een goed spel maken en daar reclame voor maken? Da's denk ik het enige wat nodig is, EA maakt er vervolgens toch wel gebruik van.
      zaterdag 27 maart 2004 @ 17:07:01 #235
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_18004342
    De hele YOU vs the world campagne niet gezien? De gameswinkels lagen vol met flyers. En er waren ook zat bushokjes
      zaterdag 27 maart 2004 @ 18:09:59 #236
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_18005416
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2004 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
    De hele YOU vs the world campagne niet gezien? De gameswinkels lagen vol met flyers. En er waren ook zat bushokjes
    Die moet ik gemist hebben. Best wel een kansloze campagne, een gamer zit altijd achter zen TV! Dus is het onlogisch om reclame te maken op straat. Tenzij je de gewone mens wilt laten gamen. Oooowwhh ja! Het is een PS2 reclame campagne. stom van mij
      zaterdag 27 maart 2004 @ 18:33:51 #237
    45722 Dromer
    pi_18005778
    Ik voel me eigenlijk wel een gewoon mens. Als dat mag.

Gamen is niet mijn leven, maar wel iets leuks voor erbij.
      zaterdag 27 maart 2004 @ 18:54:49 #238
    40365 Lamer_Deluxe
    mostly harmless
    pi_18006085
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2004 16:18 schreef speknek het volgende:
    Ik hoef niet zo nodig te kletsen met onbekenden via internet..
    Wat doe je dan nog hier?
    The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
    Damn it feels good to be a hamster.
      zaterdag 27 maart 2004 @ 21:34:26 #239
    51794 Rahl
    Life is just a game we play
    pi_18009698
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2004 18:54 schreef Lamer_Deluxe het volgende:

[..]

Wat doe je dan nog hier?
    1-0
    'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
    Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
    last.fm
      zaterdag 27 maart 2004 @ 21:55:15 #240
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_18010362
    quote:
    Op zaterdag 27 maart 2004 18:54 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
    Wat doe je dan nog hier?
    Slotjes zetten.
      zondag 28 maart 2004 @ 08:41:17 #241
    51794 Rahl
    Life is just a game we play
    pi_18017415
    quote:
    Vandaag bereikt ons het bericht dat Nintendo werkt aan een Xbox Live-achtig netwerk voor de Cube!

Extreem betrouwbaar is dit nieuws nog niet, maar natuurlijk brengen we het je wel. De Duitse site Ghome.de meldt namelijk dat een Frans gamesblad (ja, lekker logisch) een artikel gepubliceerd heeft over deze eventuele online GameCube-dienst van Nintendo. Nintendo zou onderhandelen met Gamespy, een bericht wat ons al enkele eerdere keren ter ore is gekomen, omdat Gamespy genoeg ervaring met online gaming heeft om een dergelijke taak op zich te nemen. Een wijze beslissing. Ook de headsets worden volgens het bericht door een oude rot op dat gebied gemaakt: Nintendo zou deze taak aan Logitech uitbesteden. Net als bij Xbox Live zul je namelijk hele gesprekken met elkaar kunnen gaan houden via die headsets. Op de E3 schijnt dit netwerk uit de doeken gedaan te worden.
    Cubezone
    'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
    Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
    last.fm
      zondag 28 maart 2004 @ 09:02:26 #242
    12499 Hooghoudt
    Spassig und überraschend
    pi_18017458
    1 april?
    Nicht ärgern, nur wundern!
      zondag 28 maart 2004 @ 09:17:28 #243
    8758 P8R
    Dat is goed...
    pi_18017482
    quote:
    Op zondag 28 maart 2004 09:02 schreef Hooghoudt het volgende:
    1 april?
    Ik geloof er echt geen bal van, dat hele franse stuk (niet dat ik het gelezen heb, maar qua uiterlijk) is makkelijk te maken. Als dit waar is zouden software ontwikkelaars het al moeten weten, je wilt immers toch games om online te spelen, en dan was er al lang iemand iets opgevallen in een fout in een persbericht.
      zondag 28 maart 2004 @ 09:30:55 #244
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_18017505
    quote:
    Op zondag 28 maart 2004 09:17 schreef P8R het volgende:

[..]

Ik geloof er echt geen bal van, dat hele franse stuk (niet dat ik het gelezen heb, maar qua uiterlijk) is makkelijk te maken. Als dit waar is zouden software ontwikkelaars het al moeten weten, je wilt immers toch games om online te spelen, en dan was er al lang iemand iets opgevallen in een fout in een persbericht.
    Er staat een log-in schermpje in zo'n screenshot. Het password word gecensureerd door Bolletjes. Die bolletjes gebruikt Windows bij passworden. Dus het is gewoon een VB progje
      zondag 28 maart 2004 @ 13:07:56 #245
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_18019254
    quote:
    Op zondag 28 maart 2004 09:30 schreef BMH het volgende:

[..]

Er staat een log-in schermpje in zo'n screenshot. Het password word gecensureerd door Bolletjes. Die bolletjes gebruikt Windows bij passworden. Dus het is gewoon een VB progje
    Dat is wel een hele simpele conclusie.. Maarja, je bent dan tenslotte ook de kelkdrager.
    pi_18019667

het plaatje staat trouwens een beetje schuin op de tv...
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_18019713
    wat ik alleen niet snap is dat ze een headset hebben maar hoe ga je die aan sluiten... een blue tooth dongel in je controler aan sluiting geloof niet dat de controler aansluiting genoeg bandbreedte heeft... raar is alleen dat er totaal geen games aangekondigd zijn die hiervan gebruik zullen maken of dat nintendo niet een klein tipje van de sluier heeft opgelicht. Tevens kan het ook zijn dat nintendo overleg pleegt met gamespy voor de N5 en/of de DS (Wifi) . En om alleen op basis van bolletjes hier conclusies uit te trekken lijkt me niet echt een goede wat hadden ze anders moeten doen? sterretjes? dan lijkt het weer op win2k achtig en/of Unix login (x-windows natuurlijk)
    pi_18019736
    quote:
    Op zondag 28 maart 2004 13:28 schreef Tain het volgende:
    [afbeelding]
    Je heb helemaal gelijk... foutje bedankt... weer een hoax minder (eigenlijk wel jammer)
    pi_18019819
    quote:
    Op zondag 28 maart 2004 13:32 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Je heb helemaal gelijk... foutje bedankt... weer een hoax minder (eigenlijk wel jammer)
    en het lijkt trouwens ook of die vent een stukje mist van de linkerkant van zijn hoofd, ziet er ieder geval een beetje kartelig uit
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_18020323
    quote:
    Op zondag 28 maart 2004 13:37 schreef Tain het volgende:

[..]

en het lijkt trouwens ook of die vent een stukje mist van de linkerkant van zijn hoofd, ziet er ieder geval een beetje kartelig uit
    Idd, en wat is dat rare streepje bij zijn kin? Nee, ik zou het onverstandiog vinden van Nintendo om nu nog online te gaan. De gamecube heeft nog maar een paar jaartjes, dat is veel te kort en te kostbaar.
    pi_18020572
    enige wat ik logisch zou vinden als ze het voor proef zouden doen om niet teveel achter te liggen straks op de xbox en ps2. Het gat tussen PS2 netwerk gaming en Xbox live is eigenlijk al harstikke groot, dus het zou wel verstandig zijn om er wel iets aan te gaan doen om niet in het online geweld te gaan omkomen
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      zondag 28 maart 2004 @ 14:24:25 #252
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_18020636
    quote:
    Op zondag 28 maart 2004 13:07 schreef Oksel het volgende:

[..]

Dat is wel een hele simpele conclusie.. Maarja, je bent dan tenslotte ook de kelkdrager.
    lol!
      zondag 28 maart 2004 @ 17:56:05 #253
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_18024497
    quote:
    Op zondag 28 maart 2004 14:24 schreef BMH het volgende:

[..]

lol!
    hehe

Wat spelen jullie op dit moment veel?
    Ik Animal Crossing.. Harvest Moon moet ik me nog in verdiepen..
    pi_18024573
    quote:
    Op zondag 28 maart 2004 14:21 schreef Tain het volgende:
    enige wat ik logisch zou vinden als ze het voor proef zouden doen om niet teveel achter te liggen straks op de xbox en ps2. Het gat tussen PS2 netwerk gaming en Xbox live is eigenlijk al harstikke groot, dus het zou wel verstandig zijn om er wel iets aan te gaan doen om niet in het online geweld te gaan omkomen
    als nintendo een goede online mogelijkheid maakt, gaan de verkoopcijfers ook weer omhoog van de gamecube zelf, maar nintendo kan er zelf ook veel verlies aan lijden omdat het natuurlijk een heleboel geld kost om zo'n netwerk op te zetten. Eigenlijk zijn ze er al te laat mee om winst op online gamen te draaien. Ze kunnen het al wel opzetten als proef voor de N5
    pi_18024793
    quote:
    Op zondag 28 maart 2004 17:56 schreef Oksel het volgende:

[..]

hehe

ik wil ook animal crossing
      zondag 28 maart 2004 @ 19:02:37 #256
    45722 Dromer
    pi_18025547
    Ik nu ff Extreme G3. Heel leuke budget-titel! Lekker snel racen, aardige graphics en dolby-surround geluid. Voor minder dan 20 euro z'n geld dubbel en dwars waard!
      zondag 28 maart 2004 @ 19:47:59 #257
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_18026388
    quote:
    Op zondag 28 maart 2004 13:37 schreef Tain het volgende:

[..]

zou hij ook een hoax zijn
    quote:
    Op zondag 28 maart 2004 13:28 schreef Tain het volgende:
    [afbeelding]
    wel eens gedacht aan de bolling op een tv scherm???!
      zondag 28 maart 2004 @ 19:57:39 #258
    25678 PBateman1978
    Glow Sticks!
    pi_18026630
    quote:
    Harvest Moon...

Heb me net verloofd met Celia
    pi_18026674
    quote:
    Op zondag 28 maart 2004 19:47 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

[..]

Nee, maar het is wel een extra aanwijzing dat er mee geknoeid is.

Ik game momenteel nog steeds FFCC. Wel leuk spelletje, maar ik heb het gevoel dat ik iets mis, een verhaallijn bijvoorbeeld .
      zondag 28 maart 2004 @ 20:06:11 #260
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_18026849
    quote:
    Op zondag 28 maart 2004 19:59 schreef Lexie het volgende:

[..]

Nee, maar het is wel een extra aanwijzing dat er mee geknoeid is.

Ik game momenteel nog steeds FFCC. Wel leuk spelletje, maar ik heb het gevoel dat ik iets mis, een verhaallijn bijvoorbeeld .
    Uhuh... En dat het jaaaren doorgaat is ook wat vreemd. Ik denk dat er wel wat komt met de Black Knight En iets met een superkristal.
      zondag 28 maart 2004 @ 21:38:39 #261
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_18029009
    hmm wat zal ik doen, ik zoek een game voor even flink weer wat te Single player te doen, maar ik kan niet kiezen tussen Metal gear solid & VJ. Metal gear solid is natuurlijk wel mooi, maar ik heb hem al op PSone gespeeld, en hij is wat kort.

Wat zou ik doen?
    "the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
    pi_18029125
    quote:
    Op zondag 28 maart 2004 19:47 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

[..]

bolling van een tv scherm zorgt er niet voor dat de voor ons linkerbovenhoek zeg maar een centimeter lager ligt dan de rechterbovenhoek
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      zondag 28 maart 2004 @ 21:42:36 #263
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_18029131
    View Joe ! Die rocked! MGS is ook wel tof, maar die laat ik ook nog ff liggen
      zondag 28 maart 2004 @ 21:46:29 #264
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_18029207
    VJ is erg leuk, maar hij kon me eigenlijk niet lang genoeg boeien. MGS is dan weer veel te kort.

Ik zou toch voor VJ gaan, aangezien je MGS al kent, en hij's vrijwel precies hetzelfde.
    pi_18029341
    Het is natuurlijk binnenkort 1April he
      zondag 28 maart 2004 @ 21:55:13 #266
    40365 Lamer_Deluxe
    mostly harmless
    pi_18029390
    quote:
    Op zondag 28 maart 2004 19:02 schreef Dromer het volgende:
    Ik nu ff Extreme G3. Heel leuke budget-titel! Lekker snel racen, aardige graphics en dolby-surround geluid. Voor minder dan 20 euro z'n geld dubbel en dwars waard!
    Is inderdaad een geweldig spel, de geluidseffecten zijn geweldig, let ook eens op de meerdere dynamische schaduwen. De gameplay is erg leuk, vooral dat level waar je van grote hoogte het water in duikt.

Ik ben tot nu toe nog niet door de geluidsbarričre heen gegaan, maar van wat ik op filmpjes zag is dat ook erg cool. M'n favoriete wapen is dat energy leech ding.

Persoonlijk vind ik hem leuker dan F-Zero GX en vrienden van mij vonden dat ook, zonder dat ik ze beļnvloed had (ik had verwacht dat ze F-Zero leuker zouden vinden). Alleen jammer dat hij niet met m'n Logitech stuurtje werkt.
    The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
    Damn it feels good to be a hamster.
      zondag 28 maart 2004 @ 21:55:24 #267
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_18029392
    Euh.. Ja, wat is er 1 april dan? Buiten een waarschijnlijk lame FOK! grap
    pi_18029521
    Nou dat bericht van Nintendo online.
    Lijkt me sterk dat Nintendo hetzelfde headsetje krijgt als die van een mobieltje, en op de scans zie je het menu maar op de foto zie je dat die man het al heeft.

-edit- Dit headsetje:
      zondag 28 maart 2004 @ 22:01:03 #269
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_18029522
    quote:
    Op zondag 28 maart 2004 21:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Euh.. Ja, wat is er 1 april dan? Buiten een waarschijnlijk lame FOK! grap
    volges mij gaan ze R&P dichtgooien
      zondag 28 maart 2004 @ 22:03:12 #270
    67128 capibar
    pi_18029580
    quote:
    Op zondag 28 maart 2004 22:01 schreef rockstah het volgende:

[..]

volges mij gaan ze R&P dichtgooien
    daar kan ik best mee leven.....
      maandag 29 maart 2004 @ 00:03:37 #271
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_18032143
    Ik ook. Btw Lex: Ik mis het ook in FF:CC. MP is vast beter..
      Redactie Games maandag 29 maart 2004 @ 00:55:27 #272
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_18032837
    *bookmark post
    How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
      maandag 29 maart 2004 @ 01:03:05 #273
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_18032950
    quote:
    Op zondag 28 maart 2004 21:42 schreef Tain het volgende:
    bolling van een tv scherm zorgt er niet voor dat de voor ons linkerbovenhoek zeg maar een centimeter lager ligt dan de rechterbovenhoek
    Perspectief dan weer wel, op zich. Beeld ziet er wel vaker iets scheef uit op een foto. Ik vind die rare rand bij z'n hoofd meer teken van geknoei.
    pi_18034662
    Plus dat heet beeld niet op het scherm niet echt last heeft van verstoringen wat je normaal wel ziet als je een foto neem van een scherm. Het is gewoon een te scherpe foto. Heb hem ff onder de loep genomen .... het is wel heel duidelijk een hoax ... gewoon te veel fouten doordat het een perfecte foto van het scherm is en de balk is de perfect plus die verschuiving en die zwarte rand bij zijn kin... ik zou zeggen een grappige hoax maar erg slecht uitgewerkt.
      maandag 29 maart 2004 @ 14:57:42 #276
    58549 pkwarts
    pixelfiel.
    pi_18040551
    als die gasten nou gewoon ff de moeite hadden genomen om het beeld dmv een video out op de tv te laten verschijnen......
    [22:01] &lt;MrSubtle&gt; jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
    http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
      maandag 29 maart 2004 @ 15:44:24 #277
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_18041579
    quote:
    Op maandag 29 maart 2004 09:28 schreef MeZZiN het volgende:
    Het is een hoax!!!!
    http://www.nintendojo.com(...)3
    heh shit
    pi_18042203
    Dus ga we weer verder met party games wat ik toch nog steeds leuker vind!
      maandag 29 maart 2004 @ 17:04:54 #279
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_18043441
    Ja. Maar wanneer is er een FF:CC meeting!? Eigenlijk moeten we gewoon een Cube LAN organiseren. Paar cube's mee, paar meter UTP, 1 HUB, paar BBA's, veel controler's, paar gave party games..

Ruimte is geen probleem, mn pa heeft een zolder van 18x24 meter leegstaan.. is alleen wel in Wierden..
      maandag 29 maart 2004 @ 17:27:14 #280
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_18043977
    quote:
    Op maandag 29 maart 2004 09:28 schreef MeZZiN het volgende:
    Het is een hoax!!!!
    http://www.nintendojo.com(...)3
    Eeeuuh. DUUH!
      maandag 29 maart 2004 @ 17:42:24 #281
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_18044371
    quote:
    March 28, 2004 - Japanese magazine and website Famitsu reports that Chunsoft has finally unveiled its big 2004 GameCube roleplaying game: Homeland (first announced last December). Surprisingly, the game is not a standard single-player RPG experience like the company's previous hits like Dragon Quest or Mysterious Dungeon, but a hybrid adventure/god-game/online RPG with a unique twist.

Announced for a summer release, the game is scheduled to ship on two GameCube discs, one designed as a standalone single-player quest, the other containing a special online version of the title. The single-player adventure casts you in the role of a young boy who sets out for a variety of adventures in a fantasy land. Though following a similar story premise, the online portion of the game opens up completely new gameplay options. Taking a cue from the setup of the classic pen-and-paper RPG Dungeons & Dragons, the online portion of Homeland has one player act as a dungeon master, who organizes and leads the quest for everyone else.
    Instead of directly participating in the adventure, this player controls the game universe, spawns monsters, views player stats, and sets up events, effectively shaping the experience for everyone else. Instead of having players connecting to a dedicated game server or online service a la Xbox Live, the dungeon master's GameCube acts as the server, allowing up to 30 players to connect and participate in the game.

Graphically, the game looks a lot like Nintendo's own Animal Crossing. Details about quest, battle system, or communication are currently unknown, but given the title's 2004 release date, we're sure to find out more about Homeland soon.

Here's hoping Nintendo of America will pick up the game for US release to give broadband adapter owners who don't own eight GameCubes and TVs a break from playing PSO.
    VET!!! ziet er niet ui, maar dat dungeon master/god gedoe lijkt me echt vet! Lekker een orkaantje over het FOK! dorp laten razen
      maandag 29 maart 2004 @ 17:46:03 #282
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_18044478
    Dit vind je niet mooi, en Four Swords + wel

Sorry Maar dit vind ik dan wel weer cool om te zien Alleen het spel zelf lijkt me weer minder.
      maandag 29 maart 2004 @ 17:56:21 #283
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_18044696
    quote:
    Op maandag 29 maart 2004 17:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Dit vind je niet mooi, en Four Swords + wel

Sorry Maar dit vind ik dan wel weer cool om te zien Alleen het spel zelf lijkt me weer minder.
    Dus als er 3d in zit vind jij et wel mooi?:

En als het 2D is met een veel betere presentatie & mooie effecten vind je et niet mooi?:
      maandag 29 maart 2004 @ 18:00:37 #284
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_18044792
    Ik snap eigenlijk niet waarom Campcon RE 4 niet op de PS-2 en X-box uitbrengt(ben er wel blij mee)

JE verkoopt toch gewoon véél meer dan alleen op de cube?
      maandag 29 maart 2004 @ 18:02:58 #285
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_18044863
    quote:
    Op maandag 29 maart 2004 18:00 schreef HomerJ het volgende:
    Ik snap eigenlijk niet waarom Campcon RE 4 niet op de PS-2 en X-box uitbrengt(ben er wel blij mee)

JE verkoopt toch gewoon véél meer dan alleen op de cube?
    Misschien omdat Nintendo ze miljoenen heeft betaald voor de rechten van de normale Resident evil serie op de cube. Alleen de Gamecube krijgt deze generatie normale resident evil games, PS2 & Xbox krijgen de spin offs.
      maandag 29 maart 2004 @ 18:03:31 #286
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_18044881
    omdat capcom een overeenkomst met nintendo heeft.
      maandag 29 maart 2004 @ 18:07:05 #287
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_18044967
    quote:
    Op maandag 29 maart 2004 18:03 schreef rockstah het volgende:
    omdat capcom een overeenkomst met nintendo heeft.
    zeiden ze van alle 5 tog?

VJ naar PS-2
    P.N 03 geflopt
    Killer 7 naar PS-2
    Dead Phoenix dood
      maandag 29 maart 2004 @ 18:07:56 #288
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_18044987
    quote:
    Op maandag 29 maart 2004 18:07 schreef HomerJ het volgende:

[..]

zeiden ze van alle 5 tog?

VJ naar PS-2
    P.N 03 geflopt
    Killer 7 naar PS-2
    Dead Phoenix dood
    quote:
    Op maandag 29 maart 2004 18:02 schreef BMH het volgende:

[..]

Misschien omdat Nintendo ze miljoenen heeft betaald voor de rechten van de normale Resident evil serie op de cube. Alleen de Gamecube krijgt deze generatie normale resident evil games, PS2 & Xbox krijgen de spin offs.
    De andere capcom 5 games zouden eerst exclusief op de Cube komen. En zijn ze ook. In 2005 kunnen ze naar alle andere consoles komen.
      maandag 29 maart 2004 @ 18:09:14 #289
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_18045018
    miljoenen
      maandag 29 maart 2004 @ 18:14:17 #290
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_18045142
    quote:
    Op maandag 29 maart 2004 18:09 schreef rockstah het volgende:
    miljoenen
    ja. Zo'n groot getal. Nintendo heeft een getal betaald met 7 nullen, dat is zeker. Nadat ze Rare voor $375.000.000 hebben verkocht, kunnen ze wel wat dingetjes doen.

Pikmin 2 blowout!!

maandag 29 maart 2004 @ 18:16:29 #291
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_18045191
    Dat staat goed!! Thank you, thank you very much!

Speel Ikarugi in Flash formaat!!!!!!

[ Bericht 60% gewijzigd door BMH op 29-03-2004 18:22:46 ]
      maandag 29 maart 2004 @ 18:31:33 #292
    67128 capibar
    pi_18045519
    quote:
    Op maandag 29 maart 2004 18:14 schreef BMH het volgende:

[..]

ja. Zo'n groot getal. Nintendo heeft een getal betaald met 7 nullen, dat is zeker. Nadat ze Rare voor $375.000.000 hebben verkocht, kunnen ze wel wat dingetjes doen.

Pikmin 2 blowout!!
    -- heel veel plaatjes, maar die heb ik even weggehaalt omdat het van roy moest HAHAHAHA--
    mjah, pikmin, niet mijn soort spel.

[ Bericht 42% gewijzigd door capibar op 29-03-2004 19:33:25 (VEEL PLAATJES WEGGEHAALT HAHAHAAHAH!!!!!!!!!!!!!!!) ]
      maandag 29 maart 2004 @ 18:33:00 #293
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_18045547
    Pikmin

maandag 29 maart 2004 @ 18:40:52 #294
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_18045721
    quote:
    Op maandag 29 maart 2004 17:56 schreef BMH het volgende:

[..]

Dus als er 3d in zit vind jij et wel mooi?:
    [afbeelding]
    En als het 2D is met een veel betere presentatie & mooie effecten vind je et niet mooi?:
    [afbeelding]
    Nee, maar de stijl van graphics vind ik veel mooier. Gezelliger. Ik vond lttp al niet zo mooi, ook op de SNES niet Die Windwaker achtige graphics die in Four Swords + zitten verbteren het niet echt imho.

-Edit- Capibar... je kan je quote ook editen, dit ziet er niet uit
    pi_18046910
    quote:
    Op maandag 29 maart 2004 18:33 schreef HomerJ het volgende:
    Pikmin

maandag 29 maart 2004 @ 20:23:24 #296
    45722 Dromer
    pi_18048291
    Pikmin 2 gaat echt een toppertje worden volgens mij. Echt het soort spel waar ik de cube voor gekocht heb.
      maandag 29 maart 2004 @ 23:22:19 #297
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_18053437
    Nieuwe bundels, a 129 euro:

pi_18053666
    Is die MGS Pak ook hier te verkrijgen?
      maandag 29 maart 2004 @ 23:47:23 #299
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_18053975
    quote:
    Op maandag 29 maart 2004 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Nieuwe bundels, a 129 euro:

[afbeelding]

[afbeelding]
    yeah right.

met twee niet exclusieve 3d party titels......
      maandag 29 maart 2004 @ 23:48:56 #300
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_18054012
    quote:
    Op maandag 29 maart 2004 23:47 schreef rockstah het volgende:

[..]

yeah right.

met twee niet exclusieve 3d party titels......
    Je hoeft het niet te geloven
      dinsdag 30 maart 2004 @ 00:27:37 #301
    45722 Dromer
    pi_18054816
    Tot 1 april is įlles een hoax
      dinsdag 30 maart 2004 @ 01:58:18 #302
    12499 Hooghoudt
    Spassig und überraschend
    pi_18055598
    De meeste sporten op een spelcomputer (en zeker voetbal) zijn per definitie een hoax.
    Nicht ärgern, nur wundern!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')