die laatste ziet er cool uit!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:13 schreef Oksel het volgende:
En nog wat RE4 screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik weet al wat mn volgende game wordquote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:13 schreef Oksel het volgende:
En nog wat RE4 screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het begin van het spel is erg verwarrend en weird. Maar ik smeek je echt om de game verder te gaan spelen. Elk uur dat je het spel speelt ga je em meer waarderen. En als je bij het einde bent, vind je MP het beste spel van deze generatie.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:47 schreef Supaaah het volgende:
[..]
En ik weet al wat mn volgende game word.
Trouwens k heb Metroid Prime nu ook, maar ik vind er echt geen drol aan.
europa, en dan vooral nederland, zuigt echt met gameprijzen. Tis toch belachelijk dat je je spel nog goedkoper zo kan halen(via japan -> canada -> nederland) dan hier in de winkelquote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb precies hetzelfde DromerIk heb net ook weer Ikaruga gekocht bij de FRS (mensen, hij is er weer te bestellen voor 30 euro, www.frs.nl ) en mijn backlog is ook aardig groot, maar dat komt goed.
Donky Konga kost trouwens 80 euro (met trommels) via DVDBoxoffice, en dan de Japanse import versie zeg maar. Dus DK uit Japan, via Canada wordt goedkoper dan de PAL versie vrees ik. Ik denk namelijk dat die op 100 euro gaat komen![]()
Dat heeft voor een groot deel ook te maken met de sterke euro, hoor! Een jaar of 2 geleden, was het verschil te verwaarlozen geweest of in elk geval de moeite niet waard.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:03 schreef Tain het volgende:
[..]
europa, en dan vooral nederland, zuigt echt met gameprijzen. Tis toch belachelijk dat je je spel nog goedkoper zo kan halen(via japan -> canada -> nederland) dan hier in de winkel
Donkey Konga gaat even duur of 10 euro duurder worden dan een normaal gamecube spel in Europa. Dus maximaal 60.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb precies hetzelfde DromerIk heb net ook weer Ikaruga gekocht bij de FRS (mensen, hij is er weer te bestellen voor 30 euro, www.frs.nl ) en mijn backlog is ook aardig groot, maar dat komt goed.
Donky Konga kost trouwens 80 euro (met trommels) via DVDBoxoffice, en dan de Japanse import versie zeg maar. Dus DK uit Japan, via Canada wordt goedkoper dan de PAL versie vrees ik. Ik denk namelijk dat die op 100 euro gaat komen![]()
OMG dat is echt mooi!!!! * MeZZiN ga hem aanschaffen! (hmmm misschien een paar luiers er bij .quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:43 schreef BMH het volgende:
35 sec aan Resident Evil 4 footage!!!!!!!! Windows media player
35 sec aan Resident Evil 4 footage!!!!!!!! Quictime
OMG! je kunt stukken uit deuren schieten!
dat gaat echt een goed spel worden!!! het ziet er heel erg soepel uit, en dat je die gasten gewoon een paar meter ver weg kan schieten met je shotgunquote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:43 schreef BMH het volgende:
35 sec aan Resident Evil 4 footage!!!!!!!! Windows media player
35 sec aan Resident Evil 4 footage!!!!!!!! Quictime
OMG! je kunt stukken uit deuren schieten!
constant 30fps nu. Ook met 30+ vijanden in beeld.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:27 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
dat gaat echt een goed spel worden!!! het ziet er heel erg soepel uit, en dat je die gasten gewoon een paar meter ver weg kan schieten met je shotgun![]()
K heb 20 min gespeeld ongeveer. Als ik tijd heb ga ik wel verder. Maar dat soort spellen moet je eigenlijk gewoon op de PC spelen met de muis, gaat veel beter dan met zo'n duimpad. (kan aan mij liggen maar t is toch retesimpel als je dmv op een knop drukken gelijk goed gericht hebt?)quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:59 schreef BMH het volgende:
[..]
Het begin van het spel is erg verwarrend en weird. Maar ik smeek je echt om de game verder te gaan spelen. Elk uur dat je het spel speelt ga je em meer waarderen. En als je bij het einde bent, vind je MP het beste spel van deze generatie.
Een Game&Watchquote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:11 schreef Oksel het volgende:
Nog even wat Pikmin 2 Screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
- Je hebt 3 verschillende schouder Camera's waarbij Leon altijd het linkerdeel van het beeld in neemt.quote:Op zondag 21 maart 2004 02:12 schreef Retarded het volgende:
Ik heb de RE4 hype niet zo gevolgd... maar aan de hand van he filmpje ga ik er een beetje vanuit dat de gameplay en camerastanden anders gaan worden?? Ik hoop van wel iig, want daarom was de rest van de RE-serie niet echt geschikt voor mij..
quote:Dcharlie at GA
well, the four of us (Jonnyram, Jackfrost, myself and John tv) made it to world 4 level 2.
Utterly stunning stuff - it`s an old skool gamers wet dream.
jonnyram at GA
This game owns so much.
We're in the middle of the poisonous marshes
at the end of World 4 part 2, but it's taken us about 10 hours of play to get this far. It's huge, and all very, very good.
john tv at GA
Game of the Year so far. I kid you not. This is the most fun I've ever had with a multiplayer game. Absolutely brilliant.
jackfrost at GA
I just have to agree with DCharlie/john tv/jonnyram and say THIS IS THE MOST FUN I HAVE EVER HAD WITH A MULTIPLAYER GAME! It's insanely good. I still think that "connectivity" is a bollocks of an idea. Nevertheless, Four Swords is a ridiculously polished, fun, LONG old-school 2D Zelda fan's ultimate wetdream brought to unending life, squared twiceover, and omg it's so fun and good.
Edit: The bosses are the best part of the game ... almost all of them require great teamwork and coordination from all the players to exploit their patterns, plus many of them have tricky TV/GBA back-and-forthing as well.
more from john tv
Seems to be seven worldsAeach with three areas. First two areas are 'normal' areas, and the third area is a dungeon.
The level designs are fantastic -- the dungeons especially are just remarkably well-made. We played through 4-2 with four players and every area we went through just felt really, really fleshed out. The size of the world is massive, too. And don't even get me started on the music...
I took a bunch of pics of us playing yesterday (couldn't help it -- DC's screen fills up an entire wall), so I'll see if I can't post a couple of the more spoil-free ones later tonight when I get home.
GOTY.
zonder auto aim zou het spel onspeelbaar worden.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:38 schreef Supaaah het volgende:
het kan aan mij liggen maar t is toch retesimpel als je dmv op een knop drukken gelijk goed gericht hebt?
Kingdom heartsquote:Op zondag 21 maart 2004 01:45 schreef Roi het volgende:
V-Jump komt met Square-Enix heat die de pan uitstijgt! Kingdom Hearts 2 voor de 'Cube?
We wisten je eerder deze week al te melden dat Square-Enix werkt aan een gloednieuwe Final Fantasy game voor de 'Cube...tenminste...volgens geruchten. Vandaag komen we echter met een exclusieve vondst. Het Japanse magazine V-Jump geeft op de ''next month'' page namelijk een interessante pagina weer...
[afbeelding]
Final Fantasy: Guilty Wing...denkt iedereen nu, maar deze titel is niet de reden waarom wij je de pagina tonen. Onderaan de pagina zie je namelijk een blauwe balk, waarin met Japanse tekens 2 titels worden afgebeeld;
<b>Kingdom Hearts 2, PS2 - GCN
Final Fantasy: advent Children, DVD </b>
V-Jump meld dus dat Kingdom Hearts 2 ook op de 'Cube verschijnt!
Kingdom Hearts was een samenwerking tussen Disney en Square-Enix, en een Action RPG PS2 game waarin de held Sora samen met Goofy en Donald Duck op avontuur uitging. De game neemt je mee naar vele Disney locaties, zoals Peter Pan's Neverland en Atlantica,. oftewel de onderwaterse thuiswereld van de kleine zeemeermin Ariėl. De game heeft (onterecht) een ''kinderlijk'' imago, en gezien de 'Cube die ook heeft, zou Kingdom Hearts 2 zeker naar de 'Cube kunnen komen!
Verwacht meer info over, wie weet, Final Fantasy: Guilty Wing, en Kingdom Hearts 2 hopelijk binnenkort!
Bron: GAmeqube
Ik denk dat donky konga hier echt geen 100 euro zal gaan kosten hoor. In Japan kostte hij 50 euro ongeveer en het is logisch dat dvdboxofflice daar flink boven gaat zitten. Ik denk dat het spel hier zo'n 70 euro gaat kosten met een trommel erbij (als adviesprijs, je zal 'm via internet wel voor 55 ofzo kunnen vinden denk ik). Losse trommels zullen zo'n 35 euro gaan kosten gok ik.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
moet je 4 gba's hebben om multiplayer te doen of kan je ook met 2 gba's?quote:Op zondag 21 maart 2004 09:32 schreef BMH het volgende:
Four Swords + is zuper!!!
[..]
Je kunt de game ook gewoon met 2 & 3 spelers spelen. De puzzels en eindbasen zijn dan aangepast, maar niet minder leuk!quote:Op zondag 21 maart 2004 18:22 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
moet je 4 gba's hebben om multiplayer te doen of kan je ook met 2 gba's?
Die vinden dat best leuk denk ik, levert ze veel geld opquote:Op zondag 21 maart 2004 19:12 schreef Lexie het volgende:
Ik ga maar eens drie trommels importeren.
Wat zou de douane daarvan vinden?
Ik denk ook niet dat ze zo'n onnoemelijk grote doos ingehinderd door zouden laten gaan. Of er moet cadeaupapier omheenquote:Op zondag 21 maart 2004 19:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Die vinden dat best leuk denk ik, levert ze veel geld op
ah.. the movies ik weet eigelijk niet wat ik van deze titel moet denken. Het is wel origineelquote:Op zondag 21 maart 2004 19:16 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
The Movies
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gaat niet, ze zijn per tweequote:Op zondag 21 maart 2004 19:12 schreef Lexie het volgende:
Ik ga maar eens drie trommels importeren.
Wat zou de douane daarvan vinden?
Het is bedacht door Peter Molyneux, net als dat Theme Hospital, Dungeon Keeper, Populous, Syndicate Wars en nog heel wat meer klassiekers door hem bedacht zijn. Ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:04 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
ah.. the movies ik weet eigelijk niet wat ik van deze titel moet denken. Het is wel origineelmaarja het is wel van lionhead he.... * King_of_cubes krijgt black and white flashback!
Ik heb er mijn twijfels over. FF:CC verkoopt ook onder verwachting van Square-enix zelf. Ik denk dat ie nu 1 miljoen keer is verkocht. En dat is best laag voor een FF game.quote:Op zondag 21 maart 2004 21:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die FF Guilty Wing, misschien is dat hetzelfde als FF Advent Children, aangezien het nu Squall is die op het plaatje staat?
EN KH2 op de Cube? Tof !
Animal Crossing is inderdaad erg leuk. Aan dit spel heb ik tot nu toe de meeste tijd besteed! Het is alleen jammer dat het spel na een tijdje een beetje gaat vervelen omdat je steeds weer ongeveer dezelfde handelingen moet doen. En ik speel vaak 's avonds laat en dan slapen bijna alle dieren.quote:Op maandag 22 maart 2004 12:09 schreef Oksel het volgende:
Ik vind FF:CC erg tegen vallen.. geen verslavingsfactor oid.. !
Animal Crossing is geweldig..![]()
Ik heb ook de US versie..quote:Op maandag 22 maart 2004 13:16 schreef koei het volgende:
[..]
Animal Crossing is inderdaad erg leuk. Aan dit spel heb ik tot nu toe de meeste tijd besteed! Het is alleen jammer dat het spel na een tijdje een beetje gaat vervelen omdat je steeds weer ongeveer dezelfde handelingen moet doen. En ik speel vaak 's avonds laat en dan slapen bijna alle dieren.
Als je een keer iets nodig hebt moet je het maar zeggen, misschien kunnen we het ruilen (ik heb wel de US versie, ik weet niet of dat botst met de Australische versie)
Nee, via Tom Nook. Bij hem kan je iets naar mij versturen en dan krijg jij een code die je aan mij doorgeeft. Als ik die code dan invoer krijg ik jouw kado. Hetzelfde kan dus ook andersom en dan geef ik jou een code die je aan Tom Nook vertelt en krijg jij mijn kado. Zo kan je bijvoorbeeld aan andere soorten fruit komen die niet in je stad groeien (het standaardfruit levert 100 bells op en al het andere fruit m.u.v. kokosnoten levert 500 bells op).quote:Op maandag 22 maart 2004 15:34 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik heb ook de US versie..
Maar hoe bedoel je: Ruilen? Memcard uitwisselen ofzo? Oftewel: Op reis gaan bij elkaar?
Maar hij is dan ook lichtelijk gekraakt door de reviewers, dan hoeft het niet aan het publiek te liggen. Als Square-Enix serieus Nintendo weer als markt oppikt, dan mogen er nog wel tien 3rd party developers opbokken van me. I don't care.quote:Op maandag 22 maart 2004 07:11 schreef BMH het volgende:
Ik heb er mijn twijfels over. FF:CC verkoopt ook onder verwachting van Square-enix zelf. Ik denk dat ie nu 1 miljoen keer is verkocht. En dat is best laag voor een FF game.
Nee, het eerste dat je bij je gamecube moet aanschaffen is een memorycard. Bij race en vechtspellen is het nogwel zonder te doen maar bij de langere spellen heb je hem echt nodig! En als je slim bent haal je gelijk een hele grote want hij zit erg snel vol.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:35 schreef rijkie_v het volgende:
Ik heb True Crime, maar dat spel is niet te doen zonder Memory Card
Als je van actie houdt niet. Hou je van een beetje rond wandelen en dingen verzamelen dan is het wel een leuk spel.quote:Op maandag 22 maart 2004 19:44 schreef gamecube_master het volgende:
ik zit er ook aan te denken om animal crossing te halen, is het een beetje leuk spel?
Hehe, dat is wel coolquote:Op maandag 22 maart 2004 16:39 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, via Tom Nook. Bij hem kan je iets naar mij versturen en dan krijg jij een code die je aan mij doorgeeft. Als ik die code dan invoer krijg ik jouw kado. Hetzelfde kan dus ook andersom en dan geef ik jou een code die je aan Tom Nook vertelt en krijg jij mijn kado. Zo kan je bijvoorbeeld aan andere soorten fruit komen die niet in je stad groeien (het standaardfruit levert 100 bells op en al het andere fruit m.u.v. kokosnoten levert 500 bells op).
Ik ga je niks doneren, maar ik wil best wat fruit ruilen. Ik weet niet wat jouw standaard fruit is, maar ik heb volgens mij perzikken, kersen, sinasappels en misschien ook nog appels (dat weet ik niet zeker). Ik wil eventueel wel 3 soorten van mijn fruit ruilen tegen 3 van jouw fruit. Als je die dan plant dan heb je alle soorten fruit en kan je van de oogst weer verder planten. (en levert je oogst veel meer op)quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:40 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hehe, dat is wel cool
Maargoed, ik zit pas in het begin.. heb nog niet zoveel fruitbomen..![]()
Als jij veel fruit hebt: Gaarne!
Ik heb standaard Appels. Kersen & Peren komen er aan. Ik ga ook wat kokosnoten nog planten..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:04 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ga je niks doneren, maar ik wil best wat fruit ruilen. Ik weet niet wat jouw standaard fruit is, maar ik heb volgens mij perzikken, kersen, sinasappels en misschien ook nog appels (dat weet ik niet zeker). Ik wil eventueel wel 3 soorten van mijn fruit ruilen tegen 3 van jouw fruit. Als je die dan plant dan heb je alle soorten fruit en kan je van de oogst weer verder planten. (en levert je oogst veel meer op)
quote:[Nieuws] Verhaallijn Eternal Darkness 2 klaar
De verhaallijn van Eternal Darkness 2 is inmiddels af... maar kunnen we er ook een spel van verwachten?
Eternal Darkness van ontwikkelaar Silicon Knights kwam eind 2002 in Europa uit en was meteen een groot succes. De Resident Evil-achtige setting van het spel, aangevuld met een ijzersterk verhaal en de kenmerkende 'Sanity Effects', zorgde voor flinke verkoopaantallen in de hele wereld.
Vandaag werd bekend dat de verhaallijn van het vervolg op Eternal Darkness inmiddels af is. Hoewel Silicon Knights herhaaldelijk aangegeven heeft graag een vervolg te maken, is er tot nu toe nog niets bekend gemaakt over een eventueel vervolg. Als Silicon Knights aan een verhaallijn voor een vervolg werkt, dan lijkt het ons echter logisch dat er ook, op enig moment in de toekomst, een vervolg op Eternal Darkness in de planning staat. Voorlopig blijft het speculeren of het voltooien van de verhaallijn invloed heeft op de komst van het spel, maar wij wachten in ieder geval met spanning af. Zou de E3 meer duidelijkheid bieden? CubeZone houdt je zoals altijd op de hoogte!
quote:[Nieuws] Zelda en Metroid vervolgen op E3 preshow
De sequels op The Legend of Zelda: The Wind Waker en Metroid Prime zullen op de Nintendo preshow, vlak voor de E3, getoond worden aan de wereld...
Volgens de gerenommeerde gamesite GameIndustry Biz is Nintendo van plan op haar E3 preshow, die vlak vóór de E3 plaatsvindt, al enkele nieuwe games uit de doeken te doen. Onder deze games zouden zich ook twee enorm belangrijke titels bevinden: Metroid Prime 2 en The Legend of Zelda: The Wind Waker 2.
Van Metroid Prime 2 zal volgens IGN één level speelbaar worden vrijgegeven. Het vervolg op Metroid Prime kent veel overeenkomsten met haar voorganger, maar minstens zoveel vernieuwingen. Als we de geruchten mogen geloven, zou er meer nadruk liggen op de Morph Ball en de puzzels in het spel. Daarnaast zouden de graphics enorm verbeterd zijn en heeft de camera een paar verbeteringen ondergaan.
Over het vervolg op The Legend of Zelda: The Wind Waker is het, zelfs in het geruchtencircuit, nog angstvallig stil. Shigeru Miyamoto, geestelijk vader van de serie, heeft al herhaaldelijk aangegeven dat dit nieuwe spel opnieuw cel-shaded graphics bevat, maar voor de rest is er nog niets bekend over dit nieuwe spel.
CubeZone zal de gehele E3 half mei live coveren, dus houd ons in de gaten!
En een impressie van Four Swords, incl filmpjes: http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=12545quote:[Nieuws] Eindelijk alles kunnen bewaren...
...op een nieuwe Memory Card! Nintendo is van plan om na de Memory Card 251 een grotere versie op de markt te brengen.
Wat kunnen we vertellen? Nou, volgens onze bron gaat de nieuwe officiėle Memory Card je 1019 blocks bieden, wat staat voor ongeveer 8 MB! Dit aantal blocks is ongeveer vier keer meer dan de laatst uitgebrachte Memory Card van Nintendo. Klagen dat je Memory Card straks vol is kan haast niet meer.
De nieuwe Memory Card moet, volgens de geruchten, over een aantal weken al uitkomen. Alleen een officiėle aankondiging van Nintendo ontbreekt nog. We houden je op de hoogte.
ED2, MP2, ZTWW2....dat is wat je zegt geil nieuws!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cubezone komt met wat Nintendo nieuwtjes:
[..]
[..]
[..]
En een impressie van Four Swords, incl filmpjes: http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=12545
Inderdaad! Denk ook aan Mario RPG, Geist, Mario 128, Nintendo DS, en we hebben een goeie E3 te pakkenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:30 schreef nikanoru het volgende:
[..]
ED2, MP2, ZTWW2....dat is wat je zegt geil nieuws!
Je vergeet RE4.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Inderdaad! Denk ook aan Mario RPG, Geist, Mario 128, Nintendo DS, en we hebben een goeie E3 te pakken
Waarom?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:38 schreef nikanoru het volgende:
Alleen jammer dat the Suffering en Silent Hill 4 niet op de cube uitkomen.![]()
Daar hebben we dan de PS2 voorquote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:38 schreef nikanoru het volgende:
Alleen jammer dat the Suffering en Silent Hill 4 niet op de cube uitkomen.![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je vergeet RE4.
My point exactly.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:39 schreef Oksel het volgende:
How about.. PIKMIN 2
En Killer7?
teveel troep qua games??? heb je in de winkels al is naar de ps2 spellen gekeken? Dat is pas troep. het is eigenlijk alleen maar opvulling van de rekkenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:37 schreef Oksel het volgende:
Het is jammer dat de Cube het grote publiek niet aanspreekt..
Er komt teveel troep op de Cube uit, qua games.. !
Qua graphics en exclusieve spellen kan de Cube gelukkig goed meekomen..!![]()
Btw: Wat een prutreclame van de Cube..Ze moeten een stukje TWW laten zien, stukje Metroid ofzo..
Guilty Wing is dus niet.quote:Final Fantasy: Guilty Wing
Hello ign. In the past 2 days I have read on several small video game news sites that a magazine in Japan called "V-Jump" has confirmed that Square Enix is making a Final Fantasy game called "Fianl Fantasy: Guilty Wing", which is set to be a Gamecube exclusive. Final Fantasy:Guilty Wing is also suppose to take place in the FF7 universe.
Some people on forums said at first that the confirmation was a misunderstanding, and then some said it was a april fools joke. Then today a website said that the V Jump confirmation was in fact, a confirmation, and that the story is true. Also some sites have also stated that V Jump also confirms that Kingdom Hearts 2 will be released on GC after the game is released on PS2.
Matt responds: A bogus mock-up floated across the Web and several Nintendo sites reported it as truth for one reason or another. The latest issue of V-Jump is out and it makes no mention of Final Fantasy: Guilty Wing, I assure you.
Square has more GameCube software on the way, but this rumor is false.
Matt is ook maar gewoon een journalist. Hij hoort net zoveel als ons.quote:Op woensdag 24 maart 2004 07:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN:
[..]
Guilty Wing is dus niet.
It's done, when it's donequote:Op woensdag 24 maart 2004 11:20 schreef JK het volgende:
Too Humon.. screenshots van 2000 en 2001... komt ie nog wel ?
Lang leve de backlogquote:Ik vind toch wel dat de Cube wat betere games erbij moet krijgen, zoals gezegd zijn de exclusives inderdaad erg goed, maar de line up voor de komende 6 maanden zuigt gewoon. Maar dat is alleen maar mooi, scheelt mij in m'n portomonnee. Voor PS2 toch wel een titel of 10 wat ik graag wil hebben de komende 6 maanden..
Wat zijn het toch ook eikelsquote:Op woensdag 24 maart 2004 11:31 schreef MeZZiN het volgende:
Zelda the four swords zonder navi trackers naar europahttp://www.gameqube.nl/article.php?id=4102
IS het een leuke multiplayer game?quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:35 schreef Dromer het volgende:
Yeah... eindelijk binnen:
[afbeelding]
Maf intro-filmpje met de Nintendo-characters en een toch behoorlijk leuk spelend golf-spel.
Harvest moon a wonderfull life ligt NOG NIET in de winkels (in bergen op zoom in ieder geval niet en in Rotterdam ook niet) weet iemand waar je deze wel kan halen (niet op internet) let me knowquote:Op woensdag 24 maart 2004 14:07 schreef Oksel het volgende:
Ik heb Harvest Moon!En The Twin Snakes! Gewoon PAL, zoals ze in de NL winkels liggen!
Mocht je interesse hebben (heb er wat over..): mordor@kabelfoon.nl, of check V&A.
SNES:quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zich druk maakt op Four Swords... Leuk en aardig allemaal, maar daarvoor heb ik geen GameCubeGraphics zijn niet het belangrijkste, maar het moet er wel een beetje uitzien van deze tijd
Geen SNES graphics op mijn Cube. En ook een game als Wario Ware hoef ik niet
Bronquote:It's really tough to remember the last time I had as much fun playing a multiplayer game as I did with Four Swords+; I'm grudgingly willing to admit that maybe, just maybe, Nintendo has a point with this connectivity stuff.
We dabbled a little in all three modes, though we hit Hyrule Adventure the hardest. Something that particularly amazed me in that mode wasn't so much the perfect blend of 2D sprites and 3D effects, but the airtight design of the dungeons. There was never an instance where we were hampered by having only three players; every time it seemed like we might be stuck, there was always a way to get the fourth Link in place.
Also fantastic was the variety of things to do. Unlike Gauntlet, where your options are basically to kill things and then kill more things, there was always something new to explore in Hyrule Adventure -- combat was actually kept to a minimum, and more often you'd be either racing the other players to goodies, cooperating with them to solve puzzles, or doing both at once. A good example of what I mean was the room with lots of colored obstacles that had to be pushed out of the way, but could only be moved by the player of the same color. Since chests lay behind a few of the obstacles, you had to fend off the other characters who'd try to slip past you as you pushed the rock back -- one time, I got picked up by Dave and thrown away from the chest as he scampered off to reap his Heart Container reward.
The other modes aren't as engrossing, but they're still a neat couple of diversions. Admittedly, I liked Navi Trackers better back at E3 when it had full English voice; Tetra's directions and commentary really enhance the game when you can understand them. Shadow Battle pits the four players on one screen, and the presence of lots of power-ups and items to use against your opponents keeps it from degenerating into two characters just making a beeline for each other and slashing away.
You might be wondering who won every mode every time we played. The answer: me. Hahahahah! Even when my non-winner co-workers tried to make me lose points by voting me the most malicious player in the Hyrule Adventure mode, the computer couldn't say no to my over-2000 Force totals.
Ja, bij mij.quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:19 schreef Smoerf het volgende:
[..]
Harvest moon a wonderfull life ligt NOG NIET in de winkels (in bergen op zoom in ieder geval niet en in Rotterdam ook niet) weet iemand waar je deze wel kan halen (niet op internet) let me know
Het is geen party-game.quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:04 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
IS het een leuke multiplayer game?
quote:Tiger is still king. But if you're looking for something more on the arcade side, Mario Golf more than delivers, especially if you consider yourself a Nintendo fan and can appreciate the wide selection of classic characters -- all playable -- in the game.
Give it a go.
I agree... grafisch wat té simpel...quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor mij hoeft deze game gewoon niet zo...
Ja nou! Veeeeeeeel beter!quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:48 schreef MeZZiN het volgende:
De graphics zijn zeker veeeeeeel beter dan de SNES (had ook tevreden geweest met snes graphics) maar het ziet er echt goed uit en voor multiplayer kan je vaak beter 2D hebben dan 3D ...
ja.quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:38 schreef capibar het volgende:
[..]
is dat ook four swords
dat had ik ook bij the wind waker, op het moment dat je al die stukjes van die vage driehoek moet gaan verzamelen, die over de zee verspreid liggen ben ik er ook mee gestopt, volgens mij zat ik toen op 80 of 90%quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik totaal niet, want ik ben geen Zelda gamert. Ik vind de games meestal geweldig, tot 80 %, dan wordt het me teveel ofzo
Ik heb hier de review versie, helaas is die alleen speelbaar op een "NR Reader".quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:23 schreef Retarded het volgende:
Vandaag kregen we Metal Gear Solid binnen!! Lijkt me echt een super spel! Iemand deze al gekocht?
beetje vreemd... nr readerquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb hier de review versie, helaas is die alleen speelbaar op een "NR Reader".Iemand enig idee wat dat is? De schijfjes zijn nu blauw, ipv zilver. En MGS is er gewoon met de hand opgeschreven.
Helaas dus geen MGS review van mij op FOK!
Uh ik geloof dat er een speciale Rom bestaat waarmee je internationale GC games kan spelen, FreeLoader heet dat geloof ik. Misschien dat eens proberen? Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ergens gelezen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb hier de review versie, helaas is die alleen speelbaar op een "NR Reader".Iemand enig idee wat dat is? De schijfjes zijn nu blauw, ipv zilver. En MGS is er gewoon met de hand opgeschreven.
Ik hoorde dat SC ergens in juni komt klopt dat of is dat onzin?quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:29 schreef Retarded het volgende:
[..]
beetje vreemd... nr readergeen idee wat het is.. maargoed, ik was het boekje aan het doorlezen van Metal Gear, en het lijkt me toch wel gaaf. Nu zit ik alleen te twijfelen tussen Metal Gear en Splinter Cell 2....
Ik heb natuurlijk mijn FreeLoader al geprobeerdquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:30 schreef Supaaah het volgende:
[..]
Uh ik geloof dat er een speciale Rom bestaat waarmee je internationale GC games kan spelen, FreeLoader heet dat geloof ik. Misschien dat eens proberen? Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ergens gelezen.
Ahhaaaaquote:NR Reader
The NR Reader, used mainly by game testers and the like. It is not that different from a retail GC but this unit will only read/play NR discs.
daar doe je toch wel 2 uur overquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:09 schreef capibar het volgende:
[..]
dat had ik ook bij the wind waker, op het moment dat je al die stukjes van die vage driehoek moet gaan verzamelen, die over de zee verspreid liggen ben ik er ook mee gestopt, volgens mij zat ik toen op 80 of 90%
het waren best veel stukjes, en de zee is heel grootquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:41 schreef madjacksss het volgende:
[..]
daar doe je toch wel 2 uur over
zo lang is dat toch niet?
de NR reader wordt volgens mij gebruikt om beta games te lezen, daar heb je een speciale gamcube voor nodig.quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk mijn FreeLoader al geprobeerd
[..]
Ahhaaaa![]()
Dat staat er toch ookquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:45 schreef capibar het volgende:
[..]
de NR reader wordt volgens mij gebruikt om beta games te lezen, daar heb je een speciale gamcube voor nodig.
voor de Cube wel ja.. maar ik heb ook nog een Xboxquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:31 schreef Supaaah het volgende:
[..]
Ik hoorde dat SC ergens in juni komt klopt dat of is dat onzin?
Je bent reviewer van Gamecube software en je hebt geen NR gamecubequote:Op woensdag 24 maart 2004 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Helaas dus geen MGS review van mij op FOK!
ik dacht dat het jou niet duidelijk was wat er stondquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook
Probeer jij dan maar eens een cube-schijfje te brandenquote:Op donderdag 25 maart 2004 00:27 schreef JK het volgende:
NR Reader is dus als je de link hebt gelezen, bedoelt om testversies / previews /beta's te verspreiden ipv volledige versies die dus WEL op de markt kunnen komen.
Voor de PSX had je dat ook.. dus met zo'n NR reader kan je ook gekopieerde games spelen... dus zo'n NR opentrekken en vergelijken met een winkel-Cube en dan weet je wat je moet doen om gekopieerde games te spelen
Is een gewonde DVD volgens mij hoor, maar dan wat kleiner. Je zal vast wel ergens mini DVD's kunnen kopen en die kun je dan zo branden met een DVDBrander.quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:59 schreef Dromer het volgende:
[..]
Probeer jij dan maar eens een cube-schijfje te branden
Als je een cube disc wilt branden dan moet je:quote:Op donderdag 25 maart 2004 01:23 schreef Supaaah het volgende:
[..]
Is een gewonde DVD volgens mij hoor, maar dan wat kleiner. Je zal vast wel ergens mini DVD's kunnen kopen en die kun je dan zo branden met een DVDBrander.
/edit: damn ik zit dit gewoon uit te leggen aan een systeembeheerder.
7 juniquote:Op donderdag 25 maart 2004 08:45 schreef MeZZiN het volgende:
wanneer kwam the four sword nu naar de VS?
die mannetjes zijn van tetra's trackers die alleen in de japanse versie zitquote:Op donderdag 25 maart 2004 09:29 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Kijk, als het er nou zou uit zou zien, oke. (plaatje met TWW mannetjes)
Maar zo ziet het er niet uit, sterker nog ik vind het er niet uit zien.
Als je toch een spel maakt voor de GC kan je toch wel met wat beters(ook in 2d) aankomen als met dit gebroddel? Of ben ik nu gek?
Trouwens, waarom zijn die rupies nu opeens driehoekkig? heiligschennis
Via die Project Warppipe en PSO (game) kan je als het goed is wel images vanaf je PC naar je cube toe streamen, maar dat wil nog wel eens haperen.... want online zijn volgens mij zat images te vinden (al vraag ik me af hoe ze die maken). Maargoed daar houd ik me niet mee bezig, hier zie je alleen maar een originele collectie consolegames (veelste veel imho) en dat blijft ook nog eens wat waard!quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:59 schreef Dromer het volgende:
[..]
Probeer jij dan maar eens een cube-schijfje te branden
Warppipe is alleen om online te kunnen spelen en via PSO kan je streamen. Ze hebben de images gemaakt door een Cube drive aan te sluiten op een PC en dan uitlezen maarquote:Op donderdag 25 maart 2004 10:58 schreef JK het volgende:
[..]
Via die Project Warppipe en PSO (game) kan je als het goed is wel images vanaf je PC naar je cube toe streamen, maar dat wil nog wel eens haperen.... want online zijn volgens mij zat images te vinden (al vraag ik me af hoe ze die maken). Maargoed daar houd ik me niet mee bezig, hier zie je alleen maar een originele collectie consolegames (veelste veel imho) en dat blijft ook nog eens wat waard!
Zolang ze de gameplay maar niet weer rekken door weer 8 stukjes in de oceaan te dumpen. Erg saai en een erg flauwe manier om de gameplay te rekken.quote:
Beter en ook jammer, het betekend namelijk vast dat we dezelfde soort graphics krijgen. Als er nou gewoon Zelda *** stond konden we nog hopen op een normalen.quote:
toen was ik er mee gestopt.quote:Op donderdag 25 maart 2004 12:20 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Zolang ze de gameplay maar niet weer rekken door weer 8 stukjes in de oceaan te dumpen. Erg saai en een erg flauwe manier om de gameplay te rekken.![]()
Morgen hopelijk Twin Snakes binnen als dat Rabobank Direct betalen een beetje goed werkt. En anders pas zaterdag.
Hmmja. 3 uur rondvaren ofzo voor die kutstukjes, dan nog "vertalen" wat ontiegelijk veel rupees kost (ook zo belachelijk) en dan ben je er bijna. Nog 1 (hele toffe) dungeon.quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:11 schreef capibar het volgende:
[..]
toen was ik er mee gestopt.
best jammer, volgens mij was ik bijna bij het einde
best jammer, dat ze zo'n kut stuk in zo'n goed spel stoppenquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:54 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Hmmja. 3 uur rondvaren ofzo voor die kutstukjes, dan nog "vertalen" wat ontiegelijk veel rupees kost (ook zo belachelijk) en dan ben je er bijna. Nog 1 (hele toffe) dungeon.
haha.. doe je best.quote:Op donderdag 25 maart 2004 01:23 schreef Supaaah het volgende:
[..]
Is een gewonde DVD volgens mij hoor, maar dan wat kleiner. Je zal vast wel ergens mini DVD's kunnen kopen en die kun je dan zo branden met een DVDBrander.
/edit: damn ik zit dit gewoon uit te leggen aan een systeembeheerder.
Goed punt. Heb wel zin in WW2 maar iets meer land nu aubquote:Op donderdag 25 maart 2004 12:20 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Zolang ze de gameplay maar niet weer rekken door weer 8 stukjes in de oceaan te dumpen. Erg saai en een erg flauwe manier om de gameplay te rekken.![]()
Inderdaad!quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Goed punt. Heb wel zin in WW2 maar iets meer land nu aub
Dat zei ikquote:Op donderdag 25 maart 2004 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.nintendo.co.jp/ngc/gpvj/pikmin2.wmv Pikmin filmpje
quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:24 schreef Roi het volgende:
[..]
Dat zei ik![]()
quote:Geachte heer/mevrouw,
Helaas moeten wij u mededelen over het feit dat er algemene leveringsproblemen zijn met de titel Metal Gear Solid: The Twin Snakes. Door deze leveringsproblemen hebben wij geen exemplaren gekregen van deze game en kunnen wij u dus helaas niet de game opsturen. Op het moment worden er nieuwe exemplaren bijgedrukt door Konami omdat er een Europees tekort is. Hierdoor wordt de levertijd met een behoorlijk aantal dagen verlengd, namelijk 3 tot 4 weken.
Wij begrijpen dat dit voor veel mensen te lang is en hebben navraag gedaan bij andere winkels. Momenteel hebben zeer weinig winkels de game, de gamespeciaalzaken zullen u helaas waarschijnlijk niet verder kunnen helpen. De meeste kans om een exemplaar te kunnen vinden is bij de MediaMarkt of Bart Smit, maar bij deze winkels is de voorraad ook klein of alweer op.
U kunt uiteraard uw bestelling annuleren om de game bijvoorbeeld ergens anders te kopen. Echter, gezien het landelijke probleem raden wij u aan eerst te kijken of u de game ergens anders kunt bemachtigen. Als dit het geval is zullen wij uiteraard het geld zo snel mogelijk terugstorten. Wij krijgen de game wel gelijktijdig met de volgende levering van bijvoorbeeld de MediaMarkt en u heeft momenteel recht op onze eerste levering.
Wij betreuren de gehele situatie en werken momenteel aan een oplossing om dit in de toekomst te voorkomen. Kunt u ons laten weten wat uw keuze is betreft de annulering? Uiteraard krijgt u de game eerder opgestuurd als dit mogelijk is en uw order open blijft staan.
Met vriendelijke groet,
Roché Sulleij
gaat dan lekker met nintendo zeg, viewtiful joe en mario party 5 was precies hetzelfde, allebei slecht leverbaar in het beginquote:Op donderdag 25 maart 2004 20:59 schreef Strolie75 het volgende:
Meer mensen deze mail van gcshop gekregen?
[..]
Ik had UT2004 SE eerst gereserveert, die waren op. Toen "omgeruilt" tegen Twin snakes, kwam idd de bevestiging dat dat niet ging lukken. Bart Smit heeft ze nog wel.quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Dear All,
The BBC documentary on Nintendo which I last posted about here during the research phase of production, is finished!
Part historical and part an analysis of the company's many present challenges it features exclusive interviews with many past and present Nintendo employees including Messrs Lincoln and Miyamoto amongst others. We can guarantee it has material in it that you will have never seen before!
It will be broadcast at 9pm on the 19th April on BBC 3 with a possible repeat on BBC 2 (tbc).
http://www.rllmukforum.co(...)0
Ja, maar BBC3 ontvangen we niet in Nederland. Wordt dus even in de gaten houden of het op BBC2 herhaald wordt. Documentaires van de BBC zijn altijd erg goed, dus ik denk dat deze zeker het bekijken waard is.quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
9pm is dan dus 22u hier neem ik aan?
ik denk dat de meeste mensen het niet kunnen ontvangenquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zijn vast wel mensen die het wel kunnen ontvangen. Komt goed!
Khadgat dusquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:58 schreef ASSpirine het volgende:
als iemand een schotel heeft kan het wel lukken
dan opnemen en hier verspreiden
Voor zover ik weet niet.quote:btw, is er al een deel 4 op dat mario verhaal?
ben laatste dagen hier weinig aanwezig
Probleem nu nog is dat BBC 3 op de Astra 2 satelliet zit. Ik was wel van plaan te gaan kutten met de schotels op het dak, maar nu heb ik dus een deadline eribj...quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:58 schreef ASSpirine het volgende:
als iemand een schotel heeft kan het wel lukken
dan opnemen en hier verspreiden
btw, is er al een deel 4 op dat mario verhaal?
ben laatste dagen hier weinig aanwezig
Lees Strolie's post ff.quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dit is geen V&A, opzouten met je handel.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:49 schreef Oksel het volgende:
Edit
Je kan ook zeiken..quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dit is geen V&A, opzouten met je handel..
dan mag het gewoon nietquote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:01 schreef Oksel het volgende:
[..]
Je kan ook zeiken..Ik zeg dat ik legaal & goedkoop GC spellen aanbiedt in een GC topic..
Ik verkoop ze hier niet.. en in V&A mag het ook niet, omdat het "handel" is..
Zowieso is het vreemd dat je ze elke keer hebtquote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:01 schreef Oksel het volgende:
[..]
Je kan ook zeiken..Ik zeg dat ik legaal & goedkoop GC spellen aanbiedt in een GC topic..
Goed he...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zowieso is het vreemd dat je ze elke keer hebtEn jij wordt er beter van. Handel dus.
Nee hoor, FOK! ook!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:42 schreef Oksel het volgende:
Alleen Ebay.nl is raar aan het doen..
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:42 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Nee hoor, FOK! ook!
![]()
waar heb je hem gekocht?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:03 schreef Forumpi het volgende:
k'Heb 'em! Metal Gear Solid: The Twin Snakes!
Yeah, I know, who wants to touch me?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maarruh, hoezo 2 discs?!![]()
Omdat ie veel filmpjes bevatquote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:03 schreef Forumpi het volgende:
Maarruh, hoezo 2 discs?!![]()
Meer als deelttje 2 ?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:30 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Omdat ie veel filmpjes bevat
ik denk dat hij evenveel filmpjes bevat als de metal gear solid op de psx.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:39 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
Meer als deelttje 2 ?
als het goed is zijn de filmpjes gewoon in-game, dus het hele spel is in hogere kwliteit.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:51 schreef MeZZiN het volgende:
Volgens mij in hogere resolutie of hogere kwaliteit.
Ik dacht eerst dat het pre rendered maar het dus realtime rendered ... dus geen idee waar die tweede disk voor is. misschien hadden ze veel ruimte nodig voor textures enandere zut en misschien de gesproken delen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:55 schreef capibar het volgende:
[..]
als het goed is zijn de filmpjes gewoon in-game, dus het hele spel is in hogere kwliteit.
net alsof je nieuwe textures, maps muziek (ok, dat misschien wel, maar hoeveel ruimte neemt dat in? 3mb?) nodig hebt voor 1 filmpje.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:26 schreef Lexie het volgende:
n00bs. Filmpjes nemen altijd nog best veel ruimte in zover ik weet, ook als ze ingame zijn. En denk eens aan al die textures, maps, geluiden, muziek, dan zit je zo op twee cd'tjes.
Bart Smit 49.95 Euri. Er stond er maar eentje.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:16 schreef capibar het volgende:
[..]
waar heb je hem gekocht?
ingame betekend toch meestal wel realtime gerenderder graphics en anders zijn het gewoon filmpjes .quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:35 schreef Lexie het volgende:
En als de filmpjes ingame zijn, wil dat nog niet zeggen dat ze realtime gerendered worden. Als ze gewoon als filmpje zijn opgeslagen, nemen ze nog steeds heel veel ruimte in. RE heeft ook ingame filmpjes, maar die nemen nog steeds veel ruimte in.
En anders is het gewoon slecht programmeerwerk, wie weet.
Of je leest de FAQ een keer,quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:01 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dit is tevens je laatste waarschuwing.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Of je leest de FAQ een keer,.
dan blijft er dus maar 500MB over voor de rest van de dataquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:48 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
ingame betekend toch meestal wel realtime gerenderder graphics en anders zijn het gewoon filmpjes .
Programmeer werk over het algemeen beslaat niet snel meer dan een gig aan data... het zijn de textures en geluid muziek en voice overs die de ruimte innemen.
Gaat ook hard als het geluid niet ge'compressed wordt zoals bij PoPquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:48 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
ingame betekend toch meestal wel realtime gerenderder graphics en anders zijn het gewoon filmpjes .
Programmeer werk over het algemeen beslaat niet snel meer dan een gig aan data... het zijn de textures en geluid muziek en voice overs die de ruimte innemen.
bron= IGN boards.quote:Wario Ware Inc. Mega Party Game$ -- April 4th, 2004
Custom Robo -- May 10th, 2004
The Legend of Zelda: Four Swords Adventures -- June 7th, 2004
Pikmin 2 -- July 1st, 2004
Donkey Konga -- July 15th, 2004
Star Fox 2 -- October 15th, 2004
Metroid Prime 2 -- November 18th, 2004
Paper Mario 2 -- December 10th, 2004
Geist -- TBA 2004
Super Mario 128 -- TBA 2004
Stage Debut -- TBA 2004
Kuju Action Nintendo Game -- TBA 2004
The Legend of Zelda: The Wind Waker 2 -- TBA 2004
Animal Crossing 2 -- TBA 2005
Game Zero -- TBA 2005
dat is zeker voor amerika?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:46 schreef BMH het volgende:
weer een paar data:
[..]
bron= IGN boards.
denk het wel... want Mario Golf (die ik al hebquote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:56 schreef capibar het volgende:
[..]
dat is zeker voor amerika?![]()
quote:Wario Ware Inc. Mega Party Game$ -- April 4th, 2004
Bronquote:Reports suggest that Nintendo may announce Martin Hollis' new team as an exclusive Nintendo developer at E3.
JeuxFrance.com has received information that Nintendo is preparing to re-introduce Zoonami as an exclusive 2nd party developer, putting it in the same league developers such as Silicon Knights.
Zoonami has been in the news for quite some time with their mysterious Game Zero project. Founded by former RARE employee and Goldeneye creator Martin Hollis, Zoonami is made up of but a handful of talented individuals. That said, jeuxfrance's information seems to indicate that Zoonami is actually working on two projects and that at least one of those will be unveiled at Nintendo's famous pre-E3 press conference.
This reinforces reports given two days ago by Matt Cassamasina of IGN in which he stated the following:
Matt: In addition, the company is expected to officially unveil a deal with top-secret software house Zoonami, which is believed to have two projects underway exclusively for GameCube.
GCAdvanced of course will be present at Nintendo's press conference and will be certain to release information to the public as soon as possible.
zo rond juli komen de toppers weer, donkey konga, zelda: four swords enz.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bah, alle toffe Cube titels komen hier dus pas na de Zomervakantie
ohja, dat zijn VS releasedatums, dat wordt dan nog minimaal een maandje wachten voor ons. eerst even kijken hoeveel four swords in de VS kost, als die goedkoper is dan hier dan importeer ik hem wel, kheb al freeloaderquote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
In de USA ja
Zeker weten echt zo een game om lekker te spelen als je niets te doen heb en niet veel wilt nadenken!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Harvest Moon![]()
Een heerlijk spel, als je geen zin hebt om te gamen !
En als je geen zin hebt in de zoveelste shooter/racer etc.quote:Zeker weten echt zo een game om lekker te spelen als je niets te doen heb en niet veel wilt nadenken!
Precies... ik ben nu zelf met de GBa versie bezig ... veel handwerk... maar erg voldoening geven als je weer een harvest heb binnen gehaald ..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En als je geen zin hebt in de zoveelste shooter/racer etc.
De manual die erbij zit is trouwens wel de allerslechtste ooit !
Als je nooit HM gespeeld hebt (zoals ik) dan weet je dus echt niet wat je moet doen.
Er staat niks in over in welk seizoen je welke crops moet laten groeien enzo, heel zwak...
Maar gelukkig is er internet
ze zijn nog niet begonnen met verkoop..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:48 schreef Oksel het volgende:
Wie heeft er ervaring met deze site:
http://www.degamesite.nl/
Beetje raar & vaag gedoe, imho..
Kan leuk zijn ... maar alleen als de four swords online zou gaan waarom dan niet gelijk in japan???? lijkt me eerder een hoaxquote:
Raar dat ze al beginnen als hun site nog niet online is...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:48 schreef Oksel het volgende:
Wie heeft er ervaring met deze site:
http://www.degamesite.nl/
Beetje raar & vaag gedoe, imho..
Mijn hond heet jollie (naar mijn hond thuis heb het zelf niet verzonnen maar mijn ouders) en de kippen kip1 en 2 en de kuikens mini1 en 2 en natuurlijk mezzfarmquote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:28 schreef Oksel het volgende:
Mijn boerderij heet Sex (Farm) ..
En mn hond heet Dag (Dog..) en mn koe KOEI..
Nintendo bied de online mogelijkheid. Maar publishers durven niet over de wal te gaan, omdat ze zelf een service moeten maken.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:18 schreef speknek het volgende:
Ik hoef niet zo nodig te kletsen met onbekenden via internet.. Maar ik hoorde dat verreweg het leukste van Splinter Cell: Pandora Tomorrow het online gedeelte is. Dus ik zou het inmiddels toch wel leuk vinden als Nintendo online mogelijkheden biedt.. Dan zie ik zelf nog wel of ik er gebruik van ga maken.
Als er geen games komen die ze gebruiken is het een beetje onnodig. Er komen er wel weer wat met de release van Phantasy star Online Episode III,(waar ik erg op uit kijk).quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:34 schreef speknek het volgende:
Volgens mij maakt Nintendo al een tijdje geen BBAs meer, ze zijn iig verdomd lastig om nieuw aan te komen.
Tsja da's een beetje een kip -en een ei probleem heh? Misschien moet Nintendo zelf maar eens zoiets ontwikkelen. Ze zijn nooit vies van een beetje innovatie, dus ze kunnen vast wel een Animal Crossing achtig iets bedenken wat leuk omgaat met online mogelijkheden.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:37 schreef BMH het volgende:
Als er geen games komen die ze gebruiken is het een beetje onnodig.
Ik dacht dat ik ooit in een grijs verleden gehoord had dat Animal Crossing 2 online speelbaar zou zijnquote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Tsja da's een beetje een kip -en een ei probleem heh? Misschien moet Nintendo zelf maar eens zoiets ontwikkelen. Ze zijn nooit vies van een beetje innovatie, dus ze kunnen vast wel een Animal Crossing achtig iets bedenken wat leuk omgaat met online mogelijkheden.
Hoeveel strategie heeft Sony erin gestopt, afgezien van een goed spel maken en daar reclame voor maken? Da's denk ik het enige wat nodig is, EA maakt er vervolgens toch wel gebruik van.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zou toch wel stoer zijn. Maar ik denk dat het eigenlijk te laat is ook... Of ze moeten een goede strategie hebben
Die moet ik gemist hebben. Best wel een kansloze campagne, een gamer zit altijd achter zen TV! Dus is het onlogisch om reclame te maken op straat. Tenzij je de gewone mens wilt laten gamen. Oooowwhh ja! Het is een PS2 reclame campagne. stom van mijquote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
De hele YOU vs the world campagne niet gezien? De gameswinkels lagen vol met flyers. En er waren ook zat bushokjes
Wat doe je dan nog hier?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:18 schreef speknek het volgende:
Ik hoef niet zo nodig te kletsen met onbekenden via internet..
1-0quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:54 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
[..]
Wat doe je dan nog hier?![]()
Slotjes zetten.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:54 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Wat doe je dan nog hier?![]()
Cubezonequote:Vandaag bereikt ons het bericht dat Nintendo werkt aan een Xbox Live-achtig netwerk voor de Cube!
Extreem betrouwbaar is dit nieuws nog niet, maar natuurlijk brengen we het je wel. De Duitse site Ghome.de meldt namelijk dat een Frans gamesblad (ja, lekker logisch) een artikel gepubliceerd heeft over deze eventuele online GameCube-dienst van Nintendo. Nintendo zou onderhandelen met Gamespy, een bericht wat ons al enkele eerdere keren ter ore is gekomen, omdat Gamespy genoeg ervaring met online gaming heeft om een dergelijke taak op zich te nemen. Een wijze beslissing. Ook de headsets worden volgens het bericht door een oude rot op dat gebied gemaakt: Nintendo zou deze taak aan Logitech uitbesteden. Net als bij Xbox Live zul je namelijk hele gesprekken met elkaar kunnen gaan houden via die headsets. Op de E3 schijnt dit netwerk uit de doeken gedaan te worden.
quote:Op zondag 28 maart 2004 09:02 schreef Hooghoudt het volgende:
1 april?
Er staat een log-in schermpje in zo'n screenshot. Het password word gecensureerd door Bolletjes. Die bolletjes gebruikt Windows bij passworden. Dus het is gewoon een VB progjequote:Op zondag 28 maart 2004 09:17 schreef P8R het volgende:
[..]
Ik geloof er echt geen bal van, dat hele franse stuk (niet dat ik het gelezen heb, maar qua uiterlijk) is makkelijk te maken. Als dit waar is zouden software ontwikkelaars het al moeten weten, je wilt immers toch games om online te spelen, en dan was er al lang iemand iets opgevallen in een fout in een persbericht.
Dat is wel een hele simpele conclusie..quote:Op zondag 28 maart 2004 09:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Er staat een log-in schermpje in zo'n screenshot. Het password word gecensureerd door Bolletjes. Die bolletjes gebruikt Windows bij passworden. Dus het is gewoon een VB progje
Je heb helemaal gelijk...quote:Op zondag 28 maart 2004 13:28 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
het plaatje staat trouwens een beetje schuin op de tv...
en het lijkt trouwens ook of die vent een stukje mist van de linkerkant van zijn hoofd, ziet er ieder geval een beetje kartelig uitquote:Op zondag 28 maart 2004 13:32 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Je heb helemaal gelijk...![]()
![]()
foutje bedankt... weer een hoax minder (eigenlijk wel jammer)
Idd, en wat is dat rare streepje bij zijn kin? Nee, ik zou het onverstandiog vinden van Nintendo om nu nog online te gaan. De gamecube heeft nog maar een paar jaartjes, dat is veel te kort en te kostbaar.quote:Op zondag 28 maart 2004 13:37 schreef Tain het volgende:
[..]
en het lijkt trouwens ook of die vent een stukje mist van de linkerkant van zijn hoofd, ziet er ieder geval een beetje kartelig uit
lol!quote:Op zondag 28 maart 2004 13:07 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dat is wel een hele simpele conclusie..Maarja, je bent dan tenslotte ook de kelkdrager.
hehequote:Op zondag 28 maart 2004 14:24 schreef BMH het volgende:
[..]
lol!![]()
als nintendo een goede online mogelijkheid maakt, gaan de verkoopcijfers ook weer omhoog van de gamecube zelf, maar nintendo kan er zelf ook veel verlies aan lijden omdat het natuurlijk een heleboel geld kost om zo'n netwerk op te zetten. Eigenlijk zijn ze er al te laat mee om winst op online gamen te draaien. Ze kunnen het al wel opzetten als proef voor de N5quote:Op zondag 28 maart 2004 14:21 schreef Tain het volgende:
enige wat ik logisch zou vinden als ze het voor proef zouden doen om niet teveel achter te liggen straks op de xbox en ps2. Het gat tussen PS2 netwerk gaming en Xbox live is eigenlijk al harstikke groot, dus het zou wel verstandig zijn om er wel iets aan te gaan doen om niet in het online geweld te gaan omkomen
ik wil ook animal crossingquote:Op zondag 28 maart 2004 17:56 schreef Oksel het volgende:
[..]
hehe
Wat spelen jullie op dit moment veel?
Ik Animal Crossing..Harvest Moon moet ik me nog in verdiepen..
zou hij ook een hoax zijnquote:Op zondag 28 maart 2004 13:37 schreef Tain het volgende:
[..]
en het lijkt trouwens ook of die vent een stukje mist van de linkerkant van zijn hoofd, ziet er ieder geval een beetje kartelig uit
wel eens gedacht aan de bolling op een tv scherm???!quote:Op zondag 28 maart 2004 13:28 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
het plaatje staat trouwens een beetje schuin op de tv...
Harvest Moon...quote:Wat spelen jullie op dit moment veel?
Ik Animal Crossing.. Harvest Moon moet ik me nog in verdiepen..
Nee, maar het is wel een extra aanwijzing dat er mee geknoeid is.quote:Op zondag 28 maart 2004 19:47 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
zou hij ook een hoax zijn![]()
![]()
[..]
wel eens gedacht aan de bolling op een tv scherm???!
Uhuh... En dat het jaaaren doorgaat is ook wat vreemd. Ik denk dat er wel wat komt met de Black Knightquote:Op zondag 28 maart 2004 19:59 schreef Lexie het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een extra aanwijzing dat er mee geknoeid is.
Ik game momenteel nog steeds FFCC. Wel leuk spelletje, maar ik heb het gevoel dat ik iets mis, een verhaallijn bijvoorbeeld.
bolling van een tv scherm zorgt er niet voor dat de voor ons linkerbovenhoek zeg maar een centimeter lager ligt dan de rechterbovenhoekquote:Op zondag 28 maart 2004 19:47 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
zou hij ook een hoax zijn![]()
![]()
[..]
wel eens gedacht aan de bolling op een tv scherm???!
Is inderdaad een geweldig spel, de geluidseffecten zijn geweldig, let ook eens op de meerdere dynamische schaduwen. De gameplay is erg leuk, vooral dat level waar je van grote hoogte het water in duikt.quote:Op zondag 28 maart 2004 19:02 schreef Dromer het volgende:
Ik nu ff Extreme G3. Heel leuke budget-titel! Lekker snel racen, aardige graphics en dolby-surround geluid.Voor minder dan 20 euro z'n geld dubbel en dwars waard!
volges mij gaan ze R&P dichtgooienquote:Op zondag 28 maart 2004 21:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Euh.. Ja, wat is er 1 april dan? Buiten een waarschijnlijk lame FOK! grap
daar kan ik best mee leven.....quote:Op zondag 28 maart 2004 22:01 schreef rockstah het volgende:
[..]
volges mij gaan ze R&P dichtgooien
Perspectief dan weer wel, op zich. Beeld ziet er wel vaker iets scheef uit op een foto. Ik vind die rare rand bij z'n hoofd meer teken van geknoei.quote:Op zondag 28 maart 2004 21:42 schreef Tain het volgende:
bolling van een tv scherm zorgt er niet voor dat de voor ons linkerbovenhoek zeg maar een centimeter lager ligt dan de rechterbovenhoek
heh shitquote:Op maandag 29 maart 2004 09:28 schreef MeZZiN het volgende:
Het is een hoax!!!!
http://www.nintendojo.com(...)3
Eeeuuh. DUUH!quote:Op maandag 29 maart 2004 09:28 schreef MeZZiN het volgende:
Het is een hoax!!!!
http://www.nintendojo.com(...)3
VET!!! ziet er niet ui, maar dat dungeon master/god gedoe lijkt me echt vet! Lekker een orkaantje over het FOK! dorp laten razenquote:March 28, 2004 - Japanese magazine and website Famitsu reports that Chunsoft has finally unveiled its big 2004 GameCube roleplaying game: Homeland (first announced last December). Surprisingly, the game is not a standard single-player RPG experience like the company's previous hits like Dragon Quest or Mysterious Dungeon, but a hybrid adventure/god-game/online RPG with a unique twist.
Announced for a summer release, the game is scheduled to ship on two GameCube discs, one designed as a standalone single-player quest, the other containing a special online version of the title. The single-player adventure casts you in the role of a young boy who sets out for a variety of adventures in a fantasy land. Though following a similar story premise, the online portion of the game opens up completely new gameplay options. Taking a cue from the setup of the classic pen-and-paper RPG Dungeons & Dragons, the online portion of Homeland has one player act as a dungeon master, who organizes and leads the quest for everyone else.
Instead of directly participating in the adventure, this player controls the game universe, spawns monsters, views player stats, and sets up events, effectively shaping the experience for everyone else. Instead of having players connecting to a dedicated game server or online service a la Xbox Live, the dungeon master's GameCube acts as the server, allowing up to 30 players to connect and participate in the game.
Graphically, the game looks a lot like Nintendo's own Animal Crossing. Details about quest, battle system, or communication are currently unknown, but given the title's 2004 release date, we're sure to find out more about Homeland soon.
Here's hoping Nintendo of America will pick up the game for US release to give broadband adapter owners who don't own eight GameCubes and TVs a break from playing PSO.
Dus als er 3d in zit vind jij et wel mooi?:quote:Op maandag 29 maart 2004 17:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit vind je niet mooi, en Four Swords + wel![]()
![]()
SorryMaar dit vind ik dan wel weer cool om te zien
Alleen het spel zelf lijkt me weer minder.
Misschien omdat Nintendo ze miljoenen heeft betaald voor de rechten van de normale Resident evil serie op de cube. Alleen de Gamecube krijgt deze generatie normale resident evil games, PS2 & Xbox krijgen de spin offs.quote:Op maandag 29 maart 2004 18:00 schreef HomerJ het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom Campcon RE 4 niet op de PS-2 en X-box uitbrengt(ben er wel blij mee)
JE verkoopt toch gewoon véél meer dan alleen op de cube?
zeiden ze van alle 5 tog?quote:Op maandag 29 maart 2004 18:03 schreef rockstah het volgende:
omdat capcom een overeenkomst met nintendo heeft.
quote:Op maandag 29 maart 2004 18:07 schreef HomerJ het volgende:
[..]
zeiden ze van alle 5 tog?
VJ naar PS-2
P.N 03 geflopt
Killer 7 naar PS-2
Dead Phoenix dood
De andere capcom 5 games zouden eerst exclusief op de Cube komen. En zijn ze ook. In 2005 kunnen ze naar alle andere consoles komen.quote:Op maandag 29 maart 2004 18:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Misschien omdat Nintendo ze miljoenen heeft betaald voor de rechten van de normale Resident evil serie op de cube. Alleen de Gamecube krijgt deze generatie normale resident evil games, PS2 & Xbox krijgen de spin offs.
mjah, pikmin, niet mijn soort spel.quote:Op maandag 29 maart 2004 18:14 schreef BMH het volgende:
[..]
ja. Zo'n groot getal. Nintendo heeft een getal betaald met 7 nullen, dat is zeker. Nadat ze Rare voor $375.000.000 hebben verkocht, kunnen ze wel wat dingetjes doen.
Pikmin 2 blowout!!
-- heel veel plaatjes, maar die heb ik even weggehaalt omdat het van roy moest HAHAHAHA--
Nee, maar de stijl van graphics vind ik veel mooier. Gezelliger. Ik vond lttp al niet zo mooi, ook op de SNES nietquote:Op maandag 29 maart 2004 17:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Dus als er 3d in zit vind jij et wel mooi?:
[afbeelding]
En als het 2D is met een veel betere presentatie & mooie effecten vind je et niet mooi?:
[afbeelding]
yeah right.quote:Op maandag 29 maart 2004 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe bundels, a 129 euro:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je hoeft het niet te gelovenquote:Op maandag 29 maart 2004 23:47 schreef rockstah het volgende:
[..]
yeah right.
met twee niet exclusieve 3d party titels......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |