abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220410682


Weeronline / • KNMI / • Weer.nl / • Jan Visser / • Weerplaza

Weersites buitenland
3D-Windkaart wereld
Ventusky - wereldkaart
Alpenweerman Uitgebreid weer voor de Alpen, maar ook Nederland.
Wetter3 Wereld weer (Duits)
Wetteronline Duits
Estofex Europa weer (Engels)
Wetterzentrale Wereld weer (Duits)
WeatherService België en West-Europa weer (Nederlands)
Verzameling weerkaarten Europa weer (Nederlands/Engels)
Noodweer Waarschuwingen voor de Benelux
Weerwoord Vlaams/Nederlands weerforum
Stormplatform Weerplatform Benelux
Lightning Maps Realtime onweersmeldingen
Blitzortung Realtime onweersmeldingen
Weather.com Amerikaans
Accuweather Amerikaans
Meteoradar Verenigd Koninkrijk en West-Europa
I'm Weather VK en West-Europa wolkenradar met exportfunctie voor GIF-animatie
Windy Wereldwijde woei- en weerkaart
NOAA 16-daagse verwachting stratosfeer

Sites uitleg begrippen
SPOILER: Uitleg symbolen weerkaarten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weeronline - begrippen (nederlands)

---
WKN - Actueel weer in Nederland
KNMI Daggegevens
KNMI Geografische overzichten van het weer
KNMI Buienradar
KNMI Pluim
---

Klimaateffectatlas
Nederland in de ban van de 'supercel'
CAPE + Liftedindex

---


---

User locaties

Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,

let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live



DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel ;)
v
pi_220410686
v
pi_220410707
Vanaf woensdag trekken er steeds meer buien over ons land heen. Donderdag hebben we een glijbaan vanaf de noordpool die voor (natte) sneeuwbuien kan gaan zorgen.

v
  maandag 23 maart 2026 @ 09:43:46 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220410864
quote:
4s.gif Op maandag 23 maart 2026 09:16 schreef 12Beaufort het volgende:
Vanaf woensdag trekken er steeds meer buien over ons land heen. Donderdag hebben we een glijbaan vanaf de noordpool die voor (natte) sneeuwbuien kan gaan zorgen.

[ afbeelding ]
Winterse buien vanaf zee *O*
pi_220411027
quote:
7s.gif Op maandag 23 maart 2026 09:43 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Winterse buien vanaf zee *O*
Mooi voor de foto's ^O^
v
  maandag 23 maart 2026 @ 10:17:14 #6
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220411056
quote:
Matig
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 23 maart 2026 @ 10:18:16 #7
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220411063
quote:
4s.gif Op maandag 23 maart 2026 09:16 schreef 12Beaufort het volgende:
Vanaf woensdag trekken er steeds meer buien over ons land heen. Donderdag hebben we een glijbaan vanaf de noordpool die voor (natte) sneeuwbuien kan gaan zorgen.

[ afbeelding ]
Nu de winter op z'n eind loopt komt er nog ff een dikke nordstau. Goed voor de gletsjers, maar wel wat laat
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 23 maart 2026 @ 10:19:06 #8
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220411067
quote:
7s.gif Op maandag 23 maart 2026 09:43 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Winterse buien vanaf zee *O*
Als je aan het werk bent? Er staat een zonnestraaltje tegenover de ingang _O-

(zie WhatsApp).
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220411315
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 10:18 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Nu de winter op z'n eind loopt komt er nog ff een dikke nordstau. Goed voor de gletsjers, maar wel wat laat
In de Alpen kan plaatselijk meer dan een meter sneeuw gaan vallen deze week.
v
  maandag 23 maart 2026 @ 11:27:14 #10
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220411510
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 10:18 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Nu de winter op z'n eind loopt komt er nog ff een dikke nordstau. Goed voor de gletsjers, maar wel wat laat
Die zijn al niet meer te redden toch?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 23 maart 2026 @ 12:29:59 #11
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220411974
quote:
4s.gif Op maandag 23 maart 2026 10:49 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
In de Alpen kan plaatselijk meer dan een meter sneeuw gaan vallen deze week.
Klopt, maar een klassieke nordstau, zoals deze, was er deze winter nog niet echt. Normaal wel vaker
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 23 maart 2026 @ 12:30:35 #12
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220411980
quote:
11s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:27 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Die zijn al niet meer te redden toch?
Nee, eigenlijk niet. De zomers zijn immers bepalend en die worden steeds heter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 23 maart 2026 @ 14:27:28 #13
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220412689
quote:
4s.gif Op maandag 23 maart 2026 10:49 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
In de Alpen kan plaatselijk meer dan een meter sneeuw gaan vallen deze week.
Meer

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 23 maart 2026 @ 14:47:03 #14
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220412826
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:27 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Meer

[ x ]
Stuur maar door naar hier :7
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 maart 2026 @ 15:05:23 #15
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220412977
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:47 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Stuur maar door naar hier :7
*stuurt SpeedyGJ die kant op*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220413154
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:27 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Meer

[ x ]
Dat is wel heel ver weg.
De som van een week gaat tot iets meer dan 2 meter.
v
  maandag 23 maart 2026 @ 16:43:10 #17
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220413762
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 15:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]
*stuurt SpeedyGJ die kant op*
Nee nee hier heen 8-)
pi_220414162
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:47 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Stuur maar door naar hier :7
Oke

  Moderator / Redactie Sport maandag 23 maart 2026 @ 17:11:36 #19
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220414231
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 16:43 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Nee nee hier heen 8-)
Ja, naar jou, maar jij zit daar.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 23 maart 2026 @ 18:20:43 #20
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
  maandag 23 maart 2026 @ 19:44:02 #21
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220415826
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 18:20 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Hier heb ik niks aan :{
Voor sneeuw en kou ga je maar het land uit :p. Hier geen zin meer in sneeuw en al helemaal niet in kou
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 23 maart 2026 @ 20:08:29 #22
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220416107
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 19:44 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Voor sneeuw en kou ga je maar het land uit :p. Hier geen zin meer in sneeuw en al helemaal niet in kou
Het is al maanden koud anders :'(
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 23 maart 2026 @ 20:21:56 #23
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220416252
quote:
11s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:08 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Het is al maanden koud anders :'(
Nou ja, ik vind maart tot nu toe wel acceptabel qua temperatuur. Regelmatig dubbele cijfers en zelfs 12+, dus dat is dan toch niet meer heel koud ofzo. Zaagtand pluim, dus koude ochtenden. Vanaf woensdag overdag weer koud
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220416438
quote:
11s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:27 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Die zijn al niet meer te redden toch?
Nee ;(

Verschil tussen nu en toen ik nog met m'n moeder ging (20-25 jaar terug) is bizar.
  maandag 23 maart 2026 @ 20:55:10 #25
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220416592
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:40 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Nee ;(

Verschil tussen nu en toen ik nog met m'n moeder ging (20-25 jaar terug) is bizar.
Hoe lang heb je met je moeder gehad :7 _O- ;)

Nee, gein. In principe zijn ze niet meer te redden, nee. Steeds minder sneeuw, dus steeds eerder ligt het ijs bloot en met die warmer wordende zomers smelt dat rap weg
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 23 maart 2026 @ 21:45:02 #26
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220416961
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 19:44 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Voor sneeuw en kou ga je maar het land uit :p. Hier geen zin meer in sneeuw en al helemaal niet in kou
Ja daag ik heb nog geen deftige winter gehad hoor ;) :D
Dus wat mij betreft blijven we de rest van maart en april nog lekker even in de vrieskou met sneeuw *O*

quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:55 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Hoe lang heb je met je moeder gehad :7 _O- ;)

Nee, gein. In principe zijn ze niet meer te redden, nee. Steeds minder sneeuw, dus steeds eerder ligt het ijs bloot en met die warmer wordende zomers smelt dat rap weg
Wacht maar, de ijstijd zal genadeloos toeslaan >:) en niemand die het zag aankomen O+
pi_220417088
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:45 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Ja daag ik heb nog geen deftige winter gehad hoor ;) :D
Dus wat mij betreft blijven we de rest van maart en april nog lekker even in de vrieskou met sneeuw *O*
[..]
Wacht maar, de ijstijd zal genadeloos toeslaan >:) en niemand die het zag aankomen O+
Wel weer een keer wat vaker sneeuw gehad, deze winter.
De echt stevige kou bleef helaas weg.

Op naar een bloedhete zomer dan maar...die kans is vele malen groter 8-)
v
pi_220418154
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:21 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Vanaf woensdag overdag weer koud
En vanaf woensdag een paar dagen herfstachtig weer. Alhoewel we dat ook nog maar moeten afwachten.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 maart 2026 @ 07:53:07 #29
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220418238
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 07:22 schreef cinderloom het volgende:

[..]
En vanaf woensdag een paar dagen herfstachtig weer. Alhoewel we dat ook nog maar moeten afwachten.
Zondag weer goed *O*

Voor één dag ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 24 maart 2026 @ 08:31:27 #30
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220418381
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:21 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Nou ja, ik vind maart tot nu toe wel acceptabel qua temperatuur. Regelmatig dubbele cijfers en zelfs 12+, dus dat is dan toch niet meer heel koud ofzo. Zaagtand pluim, dus koude ochtenden. Vanaf woensdag overdag weer koud
Ik zie dat helaas heel anders, die temperatuur.. tis gewoon koud. Niets aan. Ok we hadden een paar dagen ietsjes warmer maar dat wassut.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 24 maart 2026 @ 08:41:50 #31
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220418424
We hebben helaas amper kou gehad deze winter, en ook maart is tot op heden bovengemiddeld qua temperatuur.
Huilen dan.
pi_220418437
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 08:41 schreef Isdatzo het volgende:
We hebben helaas amper kou gehad deze winter, en ook maart is tot op heden bovengemiddeld qua temperatuur.
Huh?

We hebben de meeste winter in jaren gehad als je het mij vraagt.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 08:46:01 #33
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220418445
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 08:44 schreef Remco het volgende:

[..]
Huh?

We hebben de meeste winter in jaren gehad als je het mij vraagt.
De sneeuw was top, maar met maximumtemperaturen rond het vriespunt kun je van kou natuurlijk niet spreken.
Huilen dan.
pi_220418789
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 08:31 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ik zie dat helaas heel anders, die temperatuur.. tis gewoon koud. Niets aan. Ok we hadden een paar dagen ietsjes warmer maar dat wassut.
In de avond wel.
Maar overdag kan ik niet zeggen dat het koud is.
Maar kou is dan ook een relatief begrip, voor de een voelt het sneller koud dan voor de ander.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 09:21:46 #35
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220418846
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 08:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
De sneeuw was top, maar met maximumtemperaturen rond het vriespunt kun je van kou natuurlijk niet spreken.
Nee, want rond het vriespunt is verder niet koud ofzo :')
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 08:41 schreef Isdatzo het volgende:
We hebben helaas amper kou gehad deze winter, en ook maart is tot op heden bovengemiddeld qua temperatuur.
Vaak genoeg rond vriespunt of onder de 5 graden geweest, dus gewoon koud
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220418982
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 08:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
De sneeuw was top, maar met maximumtemperaturen rond het vriespunt kun je van kou natuurlijk niet spreken.
Deze winter ging weer de boeken in als zacht idd. In het noorden was het wat kouder dan in de rest van het land.
En de sneeuw maakte een hoop goed.

https://www.knmi.nl/over-het-knmi/nieuws/winter-2025-2026
v
  dinsdag 24 maart 2026 @ 09:48:44 #37
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220419022
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 09:21 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Nee, want rond het vriespunt is verder niet koud ofzo :')
Klopt.

quote:
[..]
Vaak genoeg rond vriespunt of onder de 5 graden geweest, dus gewoon koud
Nee.
Huilen dan.
pi_220419146
Geen zon vandaag.

v
pi_220419173
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 10:03 schreef 12Beaufort het volgende:
Geen zon vandaag.

[ afbeelding ]
Komt er hier toch lichtjes doorheen.

Door de wind voel je wel meteen dat het kouder is/wordt.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220419225
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 10:06 schreef mitt het volgende:

[..]
Komt er hier toch lichtjes doorheen.

Door de wind voel je wel meteen dat het kouder is/wordt.
Hier nog niet gezien..
v
pi_220419232
En dan moet El Nino nog beginnen :X

twitter
v
  dinsdag 24 maart 2026 @ 12:40:43 #42
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220420870
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 09:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Klopt.
[..]
Nee.
Hier in het oosten is het wel koud geweest
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 24 maart 2026 @ 14:15:12 #43
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220421511
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 10:14 schreef 12Beaufort het volgende:
En dan moet El Nino nog beginnen :X

[ x ]
pi_220421632
Donderdagochtend kan het even wit worden bij intensieve sneeuwval.

v
  dinsdag 24 maart 2026 @ 16:22:43 #46
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220422480
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:35 schreef 12Beaufort het volgende:
Donderdagochtend kan het even wit worden bij intensieve sneeuwval.

[ afbeelding ]
Code oranje :D
  dinsdag 24 maart 2026 @ 16:23:27 #47
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220422485
Maar ik dacht dat we NW storm zouden krijgen??? Windje waait nu uit ZW of gaat hij nog draaien?
pi_220423013
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:55 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Hoe lang heb je met je moeder gehad :7 _O- ;)

Nee, gein. In principe zijn ze niet meer te redden, nee. Steeds minder sneeuw, dus steeds eerder ligt het ijs bloot en met die warmer wordende zomers smelt dat rap weg
:D

En ;(

Mijn zoontje ziet ze nog in een pijnlijke staat, zijn kind(eren) zien ze alleen nog op foto's.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 18:22:37 #49
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220423199
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:40 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Nee ;(

Verschil tussen nu en toen ik nog met m'n moeder ging (20-25 jaar terug) is bizar.
Ja heel treurig wel :'( kan me van vroeger ook nog goed herinneren in Oostenrijk
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 24 maart 2026 @ 18:23:49 #50
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220423206
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:35 schreef 12Beaufort het volgende:
Donderdagochtend kan het even wit worden bij intensieve sneeuwval.

[ afbeelding ]
Wtf krijgen we *Snil* 8)7 *O* *O*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 24 maart 2026 @ 19:27:54 #51
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220423585
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:35 schreef 12Beaufort het volgende:
Donderdagochtend kan het even wit worden bij intensieve sneeuwval.

[ afbeelding ]
Opbokken met die kou, Koning winter heeft zijn kans gehad. Op naar het mooie voorjaarsweer!
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 24 maart 2026 @ 19:51:04 #52
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
  dinsdag 24 maart 2026 @ 19:51:40 #53
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220423815
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:35 schreef 12Beaufort het volgende:
Donderdagochtend kan het even wit worden bij intensieve sneeuwval.

[ afbeelding ]
1cm voor hier? Ik zou er een moord voor doen :D
pi_220424732
Tuinstoelen even beter neergezet. Die gingen al aan de wandel. 44 km/u.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220424751
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
Tuinstoelen even beter neergezet. Die gingen al aan de wandel. 44 km/u.
Goeie.
Hier ook even op vier pootjes gezet ipv kiepstand voor het regenwater.

Maar ligt het aan mij of laten de kaarten wat verschuiving zien?
Zaterdag wordt ook niet de meest droge dag, terwijl het eerst vanaf vrijdag minder herfstig zou worden?
pi_220425008
Het is onstuimig buiten 💨
pi_220425082
Harde woeisels buiten, wel lekker relaxed geluid zo van de wind met het raam open ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 25 maart 2026 @ 07:04:21 #58
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220425275
Herfst :')
pi_220425367
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 07:04 schreef RamboDirk het volgende:
Herfst :')
Optiefen met herfst.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 07:53:45 #60
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220425483
Zo dat was me het weekje wel, kleine update van mij voor wie het interessant vindt: (en zo niet dan mag je deze post lekker negeren :7 ) deze gozer is nu verhuisd naar het woeste Murcia, 45 minuten rijden het binnenland in.
Niet langer ben ik een inwoner tussen de overige kaaskoppen, britten en scandinaviers langs de zeer toeristische kust van Alicante. Niet langer in een spook urbanisatie waar 80% van de huizen het halve jaar leeg staan omdat ze alleen voor de vakanties gebruikt worden.

Niet dat het nu kut wonen was daar, eigenlijk was het gewoon dikke prima hoor. Maar deze boy had al lang de wens om het finca leven mee te maken (landelijk wonen) en ik ben nogal van het 'you only live once' motto, dus als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb, dan ga ik daar ook voor.

Nu hebben we een terrein van zo'n 4000m2 en een vrij groot huis en het slaat allemaal compleet nergens op, ik heb altijd best bescheiden gewoond, en de grootste tuin die ik ooit had was eerlijk gezegd die in mijn vorige huis hier in Spanje...... en die was maar iets van 250m2 :@
Dus ja, voor mijzelf dus ook echt wennen.

Anyway, met groot wonen, groot terrein komt ook veel, veel meer werk... dat wist ik van tevoren en dat is ook gewoon zo. Maar, ook dat vind ik wel gewoon tof, je hebt altijd wat te doen :+ En ja, prioriteiten stellen, wat vandaag niet lukt, komt morgen, of volgende week... dat is gewoon wat het is.

Goed, qua weer is het hier eigenlijk redelijk hetzelfde klimaat als waar ik woonde, met vooral een verschil: de luchtvochtigheid. Temperatuur ook wel ietwat, omdat het iets meer binnenland is, zijn de nachten hier een graad of 2 a 3 koeler dan aan de kust, en in de zomer is het inderdaad overdag een graad of 2 a 3 heter.
Maar met grote verschil, hier is het droge hitte. Aan de kust heb je een veel viezere klamme vochtige hitte dan hier, vind ik persoonlijk. En, het hele dak van het huis ligt vol met zonnepanelen, dus de airco's kunnen de hele zomer voor praktisch graties draaien _O_ (een van de - vele - redenen dat we uiteindelijk voor dit huis gegaan zijn)

Nou ik heb een shitload aan foto's en filmpjes die ik op instagram ook deel (en tevens alle struggles van het boerenleven hier _O- ) dus als je me daar wilt volgen dan mag dat altijd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een paar foto's genomen van ons terrein









  woensdag 25 maart 2026 @ 08:01:32 #61
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220425513
quote:
12s.gif Op woensdag 25 maart 2026 07:53 schreef dick_laurent het volgende:
Zo dat was me het weekje wel, kleine update van mij voor wie het interessant vindt: (en zo niet dan mag je deze post lekker negeren :7 ) deze gozer is nu verhuisd naar het woeste Murcia, 45 minuten rijden het binnenland in.
Niet langer ben ik een inwoner tussen de overige kaaskoppen, britten en scandinaviers langs de zeer toeristische kust van Alicante. Niet langer in een spook urbanisatie waar 80% van de huizen het halve jaar leeg staan omdat ze alleen voor de vakanties gebruikt worden.

Niet dat het nu kut wonen was daar, eigenlijk was het gewoon dikke prima hoor. Maar deze boy had al lang de wens om het finca leven mee te maken (landelijk wonen) en ik ben nogal van het 'you only live once' motto, dus als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb, dan ga ik daar ook voor.

Nu hebben we een terrein van zo'n 4000m2 en een vrij groot huis en het slaat allemaal compleet nergens op, ik heb altijd best bescheiden gewoond, en de grootste tuin die ik ooit had was eerlijk gezegd die in mijn vorige huis hier in Spanje...... en die was maar iets van 250m2 :@
Dus ja, voor mijzelf dus ook echt wennen.

Anyway, met groot wonen, groot terrein komt ook veel, veel meer werk... dat wist ik van tevoren en dat is ook gewoon zo. Maar, ook dat vind ik wel gewoon tof, je hebt altijd wat te doen :+ En ja, prioriteiten stellen, wat vandaag niet lukt, komt morgen, of volgende week... dat is gewoon wat het is.

Goed, qua weer is het hier eigenlijk redelijk hetzelfde klimaat als waar ik woonde, met vooral een verschil: de luchtvochtigheid. Temperatuur ook wel ietwat, omdat het iets meer binnenland is, zijn de nachten hier een graad of 2 a 3 koeler dan aan de kust, en in de zomer is het inderdaad overdag een graad of 2 a 3 heter.
Maar met grote verschil, hier is het droge hitte. Aan de kust heb je een veel viezere klamme vochtige hitte dan hier, vind ik persoonlijk. En, het hele dak van het huis ligt vol met zonnepanelen, dus de airco's kunnen de hele zomer voor praktisch graties draaien _O_ (een van de - vele - redenen dat we uiteindelijk voor dit huis gegaan zijn)

Nou ik heb een shitload aan foto's en filmpjes die ik op instagram ook deel (en tevens alle struggles van het boerenleven hier _O- ) dus als je me daar wilt volgen dan mag dat altijd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een paar foto's genomen van ons terrein

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat ik al had gezien ziet er puik uit _O_ B-) .

Ik kom je tuin wel een keer doen. Neem ik m'n zwembroek mee ;)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 25 maart 2026 @ 08:02:23 #62
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220425517
Zo wordt maart toch nog een redelijk natte maand. Posje knake herfstig weer wel. Maar ja, hoort erbij in maart.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 08:05:10 #63
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220425523
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 08:01 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Wat ik al had gezien ziet er puik uit _O_ B-) .

Ik kom je tuin wel een keer doen. Neem ik m'n zwembroek mee ;)
Jij die hier komt tuinieren in je zwembroek is een natte droom die werkelijkheid wordt. Ken niet wachten :+
pi_220425661
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 07:04 schreef RamboDirk het volgende:
Herfst :')
Alles wordt sneller groen. _O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220425940
Goedemorgen c_/
v
pi_220425944
Na 3 mooie warme weken is een dagje met regen meer dan prima.
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 25 maart 2026 @ 09:39:03 #67
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220426050
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 09:27 schreef Haags het volgende:
Na 3 mooie warme weken is een dagje met regen meer dan prima.
Al tierend en scheldend de winterjas weer achter het schot op zolder gepakt.
  woensdag 25 maart 2026 @ 09:41:30 #68
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220426068
quote:
12s.gif Op woensdag 25 maart 2026 07:53 schreef dick_laurent het volgende:
Zo dat was me het weekje wel, kleine update van mij voor wie het interessant vindt: (en zo niet dan mag je deze post lekker negeren :7 ) deze gozer is nu verhuisd naar het woeste Murcia, 45 minuten rijden het binnenland in.
Niet langer ben ik een inwoner tussen de overige kaaskoppen, britten en scandinaviers langs de zeer toeristische kust van Alicante. Niet langer in een spook urbanisatie waar 80% van de huizen het halve jaar leeg staan omdat ze alleen voor de vakanties gebruikt worden.

Niet dat het nu kut wonen was daar, eigenlijk was het gewoon dikke prima hoor. Maar deze boy had al lang de wens om het finca leven mee te maken (landelijk wonen) en ik ben nogal van het 'you only live once' motto, dus als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb, dan ga ik daar ook voor.

Nu hebben we een terrein van zo'n 4000m2 en een vrij groot huis en het slaat allemaal compleet nergens op, ik heb altijd best bescheiden gewoond, en de grootste tuin die ik ooit had was eerlijk gezegd die in mijn vorige huis hier in Spanje...... en die was maar iets van 250m2 :@
Dus ja, voor mijzelf dus ook echt wennen.

Anyway, met groot wonen, groot terrein komt ook veel, veel meer werk... dat wist ik van tevoren en dat is ook gewoon zo. Maar, ook dat vind ik wel gewoon tof, je hebt altijd wat te doen :+ En ja, prioriteiten stellen, wat vandaag niet lukt, komt morgen, of volgende week... dat is gewoon wat het is.

Goed, qua weer is het hier eigenlijk redelijk hetzelfde klimaat als waar ik woonde, met vooral een verschil: de luchtvochtigheid. Temperatuur ook wel ietwat, omdat het iets meer binnenland is, zijn de nachten hier een graad of 2 a 3 koeler dan aan de kust, en in de zomer is het inderdaad overdag een graad of 2 a 3 heter.
Maar met grote verschil, hier is het droge hitte. Aan de kust heb je een veel viezere klamme vochtige hitte dan hier, vind ik persoonlijk. En, het hele dak van het huis ligt vol met zonnepanelen, dus de airco's kunnen de hele zomer voor praktisch graties draaien _O_ (een van de - vele - redenen dat we uiteindelijk voor dit huis gegaan zijn)

Nou ik heb een shitload aan foto's en filmpjes die ik op instagram ook deel (en tevens alle struggles van het boerenleven hier _O- ) dus als je me daar wilt volgen dan mag dat altijd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een paar foto's genomen van ons terrein

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wow zalig! Och geen straf hoor zo'n grote tuin. Wat een leven! *O*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 25 maart 2026 @ 10:10:29 #69
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220426362
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 09:27 schreef Haags het volgende:
Na 3 mooie warme weken is een dagje met regen meer dan prima.
Mooie warme weken? Jij woont in Den Haag, toch? Was het daar warm, ja?
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220426380
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 10:10 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Mooie warme weken? Jij woont in Den Haag, toch? Was het daar warm, ja?
Heb toch aardig wat dagen in t-shirt buiten kunnen lopen, dan is het warm ja.
Zonder wrijving geen glans
pi_220426405
quote:
12s.gif Op woensdag 25 maart 2026 07:53 schreef dick_laurent het volgende:
Zo dat was me het weekje wel, kleine update van mij voor wie het interessant vindt: (en zo niet dan mag je deze post lekker negeren :7 ) deze gozer is nu verhuisd naar het woeste Murcia, 45 minuten rijden het binnenland in.
Niet langer ben ik een inwoner tussen de overige kaaskoppen, britten en scandinaviers langs de zeer toeristische kust van Alicante. Niet langer in een spook urbanisatie waar 80% van de huizen het halve jaar leeg staan omdat ze alleen voor de vakanties gebruikt worden.

Niet dat het nu kut wonen was daar, eigenlijk was het gewoon dikke prima hoor. Maar deze boy had al lang de wens om het finca leven mee te maken (landelijk wonen) en ik ben nogal van het 'you only live once' motto, dus als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb, dan ga ik daar ook voor.

Nu hebben we een terrein van zo'n 4000m2 en een vrij groot huis en het slaat allemaal compleet nergens op, ik heb altijd best bescheiden gewoond, en de grootste tuin die ik ooit had was eerlijk gezegd die in mijn vorige huis hier in Spanje...... en die was maar iets van 250m2 :@
Dus ja, voor mijzelf dus ook echt wennen.

Anyway, met groot wonen, groot terrein komt ook veel, veel meer werk... dat wist ik van tevoren en dat is ook gewoon zo. Maar, ook dat vind ik wel gewoon tof, je hebt altijd wat te doen :+ En ja, prioriteiten stellen, wat vandaag niet lukt, komt morgen, of volgende week... dat is gewoon wat het is.

Goed, qua weer is het hier eigenlijk redelijk hetzelfde klimaat als waar ik woonde, met vooral een verschil: de luchtvochtigheid. Temperatuur ook wel ietwat, omdat het iets meer binnenland is, zijn de nachten hier een graad of 2 a 3 koeler dan aan de kust, en in de zomer is het inderdaad overdag een graad of 2 a 3 heter.
Maar met grote verschil, hier is het droge hitte. Aan de kust heb je een veel viezere klamme vochtige hitte dan hier, vind ik persoonlijk. En, het hele dak van het huis ligt vol met zonnepanelen, dus de airco's kunnen de hele zomer voor praktisch graties draaien _O_ (een van de - vele - redenen dat we uiteindelijk voor dit huis gegaan zijn)

Nou ik heb een shitload aan foto's en filmpjes die ik op instagram ook deel (en tevens alle struggles van het boerenleven hier _O- ) dus als je me daar wilt volgen dan mag dat altijd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een paar foto's genomen van ons terrein

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooie foto's hoor, ziet er prachtig uit! 8-) Geniet er van.
Ik verbaas me wel eens waarom er niet meer woningen in Spanje vol zonnepanelen liggen, zo kun je overdag idd gratis de airco aanzetten. Misschien dat de locals wel gewend zijn aan de hitte
  woensdag 25 maart 2026 @ 10:37:09 #72
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220426474
Wel weer koud 🥶🥶🥶🥶
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220427053
Sodejuu-Paraplu ...... het is weer echt herfst. Begon vannacht met een fiks windje wat me wakker heeft gehouden. Maar voor de natuur is dit water goed.
  woensdag 25 maart 2026 @ 12:15:45 #74
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220427120
quote:
12s.gif Op woensdag 25 maart 2026 07:53 schreef dick_laurent het volgende:
Zo dat was me het weekje wel, kleine update van mij voor wie het interessant vindt: (en zo niet dan mag je deze post lekker negeren :7 ) deze gozer is nu verhuisd naar het woeste Murcia, 45 minuten rijden het binnenland in.
Niet langer ben ik een inwoner tussen de overige kaaskoppen, britten en scandinaviers langs de zeer toeristische kust van Alicante. Niet langer in een spook urbanisatie waar 80% van de huizen het halve jaar leeg staan omdat ze alleen voor de vakanties gebruikt worden.

Niet dat het nu kut wonen was daar, eigenlijk was het gewoon dikke prima hoor. Maar deze boy had al lang de wens om het finca leven mee te maken (landelijk wonen) en ik ben nogal van het 'you only live once' motto, dus als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb, dan ga ik daar ook voor.

Nu hebben we een terrein van zo'n 4000m2 en een vrij groot huis en het slaat allemaal compleet nergens op, ik heb altijd best bescheiden gewoond, en de grootste tuin die ik ooit had was eerlijk gezegd die in mijn vorige huis hier in Spanje...... en die was maar iets van 250m2 :@
Dus ja, voor mijzelf dus ook echt wennen.

Anyway, met groot wonen, groot terrein komt ook veel, veel meer werk... dat wist ik van tevoren en dat is ook gewoon zo. Maar, ook dat vind ik wel gewoon tof, je hebt altijd wat te doen :+ En ja, prioriteiten stellen, wat vandaag niet lukt, komt morgen, of volgende week... dat is gewoon wat het is.

Goed, qua weer is het hier eigenlijk redelijk hetzelfde klimaat als waar ik woonde, met vooral een verschil: de luchtvochtigheid. Temperatuur ook wel ietwat, omdat het iets meer binnenland is, zijn de nachten hier een graad of 2 a 3 koeler dan aan de kust, en in de zomer is het inderdaad overdag een graad of 2 a 3 heter.
Maar met grote verschil, hier is het droge hitte. Aan de kust heb je een veel viezere klamme vochtige hitte dan hier, vind ik persoonlijk. En, het hele dak van het huis ligt vol met zonnepanelen, dus de airco's kunnen de hele zomer voor praktisch graties draaien _O_ (een van de - vele - redenen dat we uiteindelijk voor dit huis gegaan zijn)

Nou ik heb een shitload aan foto's en filmpjes die ik op instagram ook deel (en tevens alle struggles van het boerenleven hier _O- ) dus als je me daar wilt volgen dan mag dat altijd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een paar foto's genomen van ons terrein

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wauw! Wat woon je mooi daar O+ O+ O+
pi_220427647
De wind is gedraaid en komt nu meer uit het noordwesten.
Temperatuur is ook gedaald.
v
  woensdag 25 maart 2026 @ 16:05:50 #76
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220428998
twitter
pi_220429492
  woensdag 25 maart 2026 @ 17:16:43 #78
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220429593
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 09:39 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Al tierend en scheldend de winterjas weer achter het schot op zolder gepakt.
:o! dat je die opgeborgen had!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 25 maart 2026 @ 18:33:04 #79
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220429990
Oeh hagelsteentjes. :P
pi_220430190
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 18:33 schreef DemonRage het volgende:
Oeh hagelsteentjes. :P
Op mijn hoofd tijdens het fietsen vanmiddag.
Midden in een hagelbui op een plek waar nul schuilmogelijkheden waren ;)
  woensdag 25 maart 2026 @ 19:44:27 #81
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220430571
Verwarming kan nog wel even aan. Gasvoorraad genoeg :7. Kold buut'n
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220430696
quote:
12s.gif Op woensdag 25 maart 2026 07:53 schreef dick_laurent het volgende:
Zo dat was me het weekje wel, kleine update van mij voor wie het interessant vindt: (en zo niet dan mag je deze post lekker negeren :7 ) deze gozer is nu verhuisd naar het woeste Murcia, 45 minuten rijden het binnenland in.
Niet langer ben ik een inwoner tussen de overige kaaskoppen, britten en scandinaviers langs de zeer toeristische kust van Alicante. Niet langer in een spook urbanisatie waar 80% van de huizen het halve jaar leeg staan omdat ze alleen voor de vakanties gebruikt worden.

Niet dat het nu kut wonen was daar, eigenlijk was het gewoon dikke prima hoor. Maar deze boy had al lang de wens om het finca leven mee te maken (landelijk wonen) en ik ben nogal van het 'you only live once' motto, dus als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb, dan ga ik daar ook voor.

Nu hebben we een terrein van zo'n 4000m2 en een vrij groot huis en het slaat allemaal compleet nergens op, ik heb altijd best bescheiden gewoond, en de grootste tuin die ik ooit had was eerlijk gezegd die in mijn vorige huis hier in Spanje...... en die was maar iets van 250m2 :@
Dus ja, voor mijzelf dus ook echt wennen.

Anyway, met groot wonen, groot terrein komt ook veel, veel meer werk... dat wist ik van tevoren en dat is ook gewoon zo. Maar, ook dat vind ik wel gewoon tof, je hebt altijd wat te doen :+ En ja, prioriteiten stellen, wat vandaag niet lukt, komt morgen, of volgende week... dat is gewoon wat het is.

Goed, qua weer is het hier eigenlijk redelijk hetzelfde klimaat als waar ik woonde, met vooral een verschil: de luchtvochtigheid. Temperatuur ook wel ietwat, omdat het iets meer binnenland is, zijn de nachten hier een graad of 2 a 3 koeler dan aan de kust, en in de zomer is het inderdaad overdag een graad of 2 a 3 heter.
Maar met grote verschil, hier is het droge hitte. Aan de kust heb je een veel viezere klamme vochtige hitte dan hier, vind ik persoonlijk. En, het hele dak van het huis ligt vol met zonnepanelen, dus de airco's kunnen de hele zomer voor praktisch graties draaien _O_ (een van de - vele - redenen dat we uiteindelijk voor dit huis gegaan zijn)

Nou ik heb een shitload aan foto's en filmpjes die ik op instagram ook deel (en tevens alle struggles van het boerenleven hier _O- ) dus als je me daar wilt volgen dan mag dat altijd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een paar foto's genomen van ons terrein

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Airco's, hele dak vol met zonnepanelen, forse tuin met ruimte voor een moestuin, zwembad, veel zon. Erg herkenbaar ;)

Zonder gekheid, mooi plekje heb je daar! Jammer dat het er alleen 10 maanden per jaar te warm is :+
  woensdag 25 maart 2026 @ 20:37:10 #83
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220431131
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:56 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Airco's, hele dak vol met zonnepanelen, forse tuin met ruimte voor een moestuin, zwembad, veel zon. Erg herkenbaar ;)

Zonder gekheid, mooi plekje heb je daar! Jammer dat het er alleen 10 maanden per jaar te warm is :+
Hij kan wel jaarrond moestuinieren ;).
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220431161
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:37 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Hij kan wel jaarrond moestuinieren ;).
Kan hier ook hoor :)
  woensdag 25 maart 2026 @ 21:09:48 #85
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220431315
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:42 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Kan hier ook hoor :)
Ja, maar wel anders. Buiten kan je daar meer, langer en weer eerder bepaalde soorten kweken
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220431341
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 21:09 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Ja, maar wel anders. Buiten kan je daar meer, langer en weer eerder bepaalde soorten kweken
Dat is zondermeer waar. De 'leuke en lekkere' piek ligt hier wel rond de late lente tot begin herfst.

Al is moestuinieren ook plannen, voorzaaien, wat nieuws proberen, grond onderhouden etc :Y
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 22:03:56 #87
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220431689
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 21:09 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Ja, maar wel anders. Buiten kan je daar meer, langer en weer eerder bepaalde soorten kweken
Nou... Ik heb vooral heel erg veel onkruid op het moment _O-
pi_220431765
quote:
11s.gif Op woensdag 25 maart 2026 22:03 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Nou... Ik heb vooral heel erg veel onkruid op het moment _O-
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 08:01 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Ik kom je tuin wel een keer doen. Neem ik m'n zwembroek mee ;)
Probleem opgelost.

Al weet ik niet of @INViCTuS wel aan zwemmen toe komt als ik het zo lees.
  donderdag 26 maart 2026 @ 06:59:49 #89
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220432805
Krabben :')
  donderdag 26 maart 2026 @ 07:02:49 #90
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220432817
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 06:59 schreef RamboDirk het volgende:
Krabben :')
Jeuk is lastig
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 26 maart 2026 @ 08:11:51 #91
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220433141
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 07:02 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Jeuk is lastig
Het sneeuwt nu. Gekkewerk jongens.
pi_220433492
Buientrein...

v
  Moderator donderdag 26 maart 2026 @ 09:13:54 #93
8781 crew  Frutsel
pi_220433511
snil !!
pi_220433518
Nog meer buien onderweg..

v
  donderdag 26 maart 2026 @ 10:14:08 #95
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220434098
Kanonnen wat een sneeuwbui zonet, zo'n bui heb ik in dit winterseizoen nog niet gehad :o
pi_220434442
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 10:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kanonnen wat een sneeuwbui zonet, zo'n bui heb ik in dit winterseizoen nog niet gehad :o
Whut????.hier droog
  donderdag 26 maart 2026 @ 11:51:52 #97
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220435074
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 11:03 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Whut????.hier droog
Hier nu ook met een zonnetje erbij O+
pi_220435544
Hagel
pi_220435573
Rond half 11 hier in België een mega sneeuwbui. Binnen half uur waande je hartje winter en tien minuten later was het weer weg :')
  donderdag 26 maart 2026 @ 12:36:53 #100
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220435582
Bizarre route wel

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220435632
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:36 schreef INViCTuS het volgende:
Bizarre route wel

[ x ]
Rondje van de zaak :)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 maart 2026 @ 13:07:50 #102
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220435829
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:36 schreef INViCTuS het volgende:
Bizarre route wel

[ x ]
Eilandtour.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 26 maart 2026 @ 14:27:35 #103
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220436318
Het gezegde Maart roert zijn staart gaat dit jaar wel op :P
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 26 maart 2026 @ 17:46:31 #104
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220437431
Wel temperatuur om de verwarming aan te klappen. 3-4 graden maar.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Colorchick donderdag 26 maart 2026 @ 19:07:51 #105
382129 crew  Donna
pi_220438033
De daken zijn hier wit. Dikke sneeuwbui.
  donderdag 26 maart 2026 @ 20:01:15 #106
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220438581
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2026 14:27 schreef PzKpfw het volgende:
Het gezegde Maart roert zijn staart gaat dit jaar wel op :P
Eerste 3 weken waren zomers. Nu is het in een keer weer winter.

  donderdag 26 maart 2026 @ 20:24:38 #107
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220438867
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 20:01 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Eerste 3 weken waren zomers. Nu is het in een keer weer winter.

[ afbeelding ]
Je schrijft lente verkeerd
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 26 maart 2026 @ 21:02:49 #108
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_220439223
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:36 schreef INViCTuS het volgende:
Bizarre route wel

[ x ]
Bekijk deze YouTube-video
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Moderator vrijdag 27 maart 2026 @ 08:56:30 #109
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220441401
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 17:46 schreef INViCTuS het volgende:
Wel temperatuur om de verwarming aan te klappen. 3-4 graden maar.
Ook hier nog vrij "fris" voor de tijd van het jaar, rond de 16 a 17 graden. Zie wel dat in de loop van komende week we naar de 20+ graden gaan en dan daar ook eindelijk stabiel blijven hangen. Kan het zwembad mooi gaan opwarmen :7
pi_220442357
Nergens nog dubbele cijfers vandaag. Het warmst op de waddeneilanden.

v
  vrijdag 27 maart 2026 @ 17:53:24 #111
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220445960
quote:
4s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 10:44 schreef 12Beaufort het volgende:
Nergens nog dubbele cijfers vandaag. Het warmst op de waddeneilanden.

[ link | afbeelding ]
Het is ook tamelijk fris
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 27 maart 2026 @ 18:19:24 #112
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220446284
Koud vandaag ...again.. en veel variatie aan buien deze dagen :')
Klaar mee *O*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 27 maart 2026 @ 18:40:45 #113
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220446420
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 18:19 schreef MissHobje het volgende:
Koud vandaag ...again.. en veel variatie aan buien deze dagen :')
Klaar mee *O*
Tot uur of 14 was het vandaag gelukkig wel redelijk zonnig, maar de wind maakt het inderdaad vrij fris. Sowieso mogen enkele cijfers eigenlijk niet meer vanaf 1 april. Doe gewoon 14-16 de komende 2/3 weken en dan langzaam omhoog
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zaterdag 28 maart 2026 @ 11:45:58 #114
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220450776
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 18:40 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Tot uur of 14 was het vandaag gelukkig wel redelijk zonnig, maar de wind maakt het inderdaad vrij fris. Sowieso mogen enkele cijfers eigenlijk niet meer vanaf 1 april. Doe gewoon 14-16 de komende 2/3 weken en dan langzaam omhoog
Hopelijk dan over 2.5 week hier lekker weer dat zou mooi aansluiten :P
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zaterdag 28 maart 2026 @ 14:31:24 #115
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220451960
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 11:45 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Hopelijk dan over 2.5 week hier lekker weer dat zou mooi aansluiten :P
Keer een bui regen is niet zo erg. April is doorgaans toch al de droogste maand van het jaar, maar zou fijn zijn als het niet meer zo heel koud gaat worden en zeker niet i.c.m wind. 15-18 vanaf Pasen mag best :)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zaterdag 28 maart 2026 @ 14:34:35 #116
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220452051
@Geschiedkundige kijk die dikke pakketten op de webcams dan.Om en nabij de meter gevallen. Komende week nogmaals 80-100 cm. Kunnen ze weer even vooruit
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220452327
Net geen 10 graden hier. Voelt weer vrij fris aan.
v
pi_220454588
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 14:34 schreef INViCTuS het volgende:
@:geschiedkundige kijk die dikke pakketten op de webcams dan.Om en nabij de meter gevallen. Komende week nogmaals 80-100 cm. Kunnen ze weer even vooruit
Ja ziet er goed uit. Zou zo weer ff willen gaan :D
pi_220454601
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 14:31 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Keer een bui regen is niet zo erg. April is doorgaans toch al de droogste maand van het jaar, maar zou fijn zijn als het niet meer zo heel koud gaat worden en zeker niet i.c.m wind. 15-18 vanaf Pasen mag best :)
Vooruitzichten zijn best prima toch. Vrij stabiel, ruimte voor de zon en langzaam oplopende temperaturen.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 22:27:38 #120
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220455525
Nu er (eindelijk) weer eens sprake is van maartse en aprilse buien hoop ik stiekem dat de tweede helft van het voorjaar en de zomer ook weer eens met wat mooie onweersdagen op de proppen komen.
pi_220457319
Puik weertje.
pi_220458531
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:25 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Vooruitzichten zijn best prima toch. Vrij stabiel, ruimte voor de zon en langzaam oplopende temperaturen.
Marc Putto begon gisteren al over 23 graden tijdens de Paasdagen.
Maargoed dat is sowieso wel een bijzondere volgens mij. :P
  zondag 29 maart 2026 @ 09:41:41 #123
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220459139
Wat een heerlijk weertje vandaag.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220460714
  zondag 29 maart 2026 @ 20:00:45 #125
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220461338

Wat zie ik graag deze GFS control uitkomen na pasen. :o
pi_220461690
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:00 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zie ik graag deze GFS control uitkomen na pasen. :o
Haha.. nee

:(
  zondag 29 maart 2026 @ 20:45:11 #127
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220461724
Best veel wind!
  zondag 29 maart 2026 @ 20:48:31 #128
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220461775
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:00 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zie ik graag deze GFS control uitkomen na pasen. :o
20 is dan wel weer behoorlijk extreem maar een temperatuur zo structureel rond de 15 graden zou niet verkeerd zijn.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 29 maart 2026 @ 20:53:13 #129
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220461807
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:45 schreef Starhopper het volgende:
Best veel wind!
Ja en regen al brrr koud en guur weer :D
Woensdag 30 graden *O* fuck dat :+
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220462215
quote:
10s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:53 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ja en regen al brrr koud en guur weer :D
Woensdag 30 graden *O* fuck dat :+
Ik hoop op een jaar zonder 30ers.
pi_220462854
Komt een flinke bak regen aan. Zit zelfs onweer in.
v
pi_220462940
Wordt weer een onstuimige nacht.
En morgen overdag ook nog herfstachtige taferelen vrees ik
pi_220463569
Zuidoost Brabant had een uurtje spoken vannacht. Regen, wind, nog meer regen, het ging echt tekeer. Dus slapen ho maar :O Dit wordt een lange dag met veel koffie denk ik
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_220463752
Zonnig :)
pi_220463950
Flinke bak regen en wind gehad inderdaad vannacht.
Nu wel weer wakker worden met een lekker zonnetje :)
pi_220463996
Net terug van een weekje Zuid-Frankrijk, elk weer gehad wat mogelijk is. Stortbuien, zon, 20 graden, hagel, sneeuw zien liggen, windkracht 8. En dat allemaal in een paar dagen. Maar gelukkig het kalme en zonnige weer overheerste, dus veel buiten kunnen zijn en zitten.

Had gehoopt dat het hier ook weer lekker lente-achtig zou zijn. Nog een weekje wachten dus.
pi_220464013
Na het weekend 20 graden?

v
  maandag 30 maart 2026 @ 10:39:28 #138
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220464733
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 21:51 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ik hoop op een jaar zonder 30ers.
Ik zoek ze gewoon op *O*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 30 maart 2026 @ 10:40:00 #139
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220464738
Nie
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2026 23:27 schreef 12Beaufort het volgende:
Komt een flinke bak regen aan. Zit zelfs onweer in.
Niets van gemerkt zowaar :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220465157
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2026 10:40 schreef MissHobje het volgende:
Nie
[..]
Niets van gemerkt zowaar :o
Toen de lijn over het land trok was het onweer er alweer uit. Maar heeft hier gisteravond laat nog flink gespookt met harde wind en regen..
v
pi_220465162
Op Texel gister nog bijna 100 km aan windstoten.

v
  maandag 30 maart 2026 @ 11:44:17 #142
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220465348
quote:
4s.gif Op maandag 30 maart 2026 11:23 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
Toen de lijn over het land trok was het onweer er alweer uit. Maar heeft hier gisteravond laat nog flink gespookt met harde wind en regen..
Las bij Barneveld ingeslagen :o! En Roosendaal daken van huizen gewaaid..spookte idd. wel.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 30 maart 2026 @ 11:51:12 #143
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220465410
Wel goed weer voor de natuur. Veel vocht in de bodem en, zoals het nu lijkt, aardig oplopende temperaturen de komende dagen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 30 maart 2026 @ 11:55:02 #144
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_220465464
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 11:51 schreef PzKpfw het volgende:
Wel goed weer voor de natuur. Veel vocht in de bodem en, zoals het nu lijkt, aardig oplopende temperaturen de komende dagen.
De komende dagen blijft de temperatuur rond de norm?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 maart 2026 @ 11:56:26 #145
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220465483
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 11:51 schreef PzKpfw het volgende:
Wel goed weer voor de natuur. Veel vocht in de bodem en, zoals het nu lijkt, aardig oplopende temperaturen de komende dagen.
Beter gaan we dan nu even schroeien om met insecten en vooral muggen af te rekenen :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage maandag 30 maart 2026 @ 12:34:10 #146
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_220465725
Nix hier te Haarlem. Begint best vervelend te worden. wel veel wind, maar een beetje actie.. ho maar. :N
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
  maandag 30 maart 2026 @ 12:54:56 #147
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220465879
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 11:55 schreef Dven het volgende:

[..]
De komende dagen blijft de temperatuur rond de norm?
Voor na de Pasen zie ik temperaturen staan richting de 20 graden.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 30 maart 2026 @ 12:59:04 #148
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220465908
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 11:55 schreef Dven het volgende:

[..]
De komende dagen blijft de temperatuur rond de norm?
Si

Soms nog een bui, maar ook nu en dan zon later deze week. In het paasweekeinde loopt de temperatuur op.

Van woensdag t/m Goede Vrijdag bepaalt geleidelijk in betekenis afnemende hogedruk het weerbeeld in ons land. Er bevinden zich echter nog wel enkele zwakke fronten boven het Noordzeegebied. Daardoor vooral op donderdag en vrijdag een wat grotere kans op een bui. Woensdag opent april met droog weer, nu en dan zonneschijn en maxima tussen 11 en 14 graden.

Het paasweekeinde verloop niet compleet droog, maar dankzij hogedruk ten zuiden en oosten van Nederland wordt met een zuidwestelijke stroming wel zachte lucht aangevoerd. Op zaterdag en zondag zijn regionaal maxima tot 15-16 graden mogelijk.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220467138
quote:
4s.gif Op maandag 30 maart 2026 11:24 schreef 12Beaufort het volgende:
Op Texel gister nog bijna 100 km aan windstoten.

[ afbeelding ]
'Op de Afsluitdijk is een caravan van de weg geblazen, 67 mensen konden worden gearresteerd'

(Herman Finkers)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220468019
Ga eens weg met die hagel...!
pi_220468028
Het hagelt en de zon schijnt. Krijg je dan ook een regenboog?
  maandag 30 maart 2026 @ 17:38:03 #152
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220468436
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 16:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Het hagelt en de zon schijnt. Krijg je dan ook een regenboog?
Volgens mij wel.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 30 maart 2026 @ 17:46:51 #153
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220468483
Bipolair weer dit.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_220468809
Stormweer
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 30 maart 2026 @ 18:41:07 #155
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220468867
Posje irritante wind wel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220469459
Prima weer buiten hoor ^O^
pi_220469480
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 16:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Het hagelt en de zon schijnt. Krijg je dan ook een regenboog?
En, wat zag je zelf? :P

Antwoord is overigens dat je dan ook regenbogen kunt zien.
  maandag 30 maart 2026 @ 19:50:30 #158
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220469544
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
Prima weer buiten hoor ^O^
Dude het is 6 graden, het waait stevig en er vielen hagel en regen buien. Prima is toch wel wat anders :)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220469599
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:50 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Dude het is 6 graden, het waait stevig en er vielen hagel en regen buien. Prima is toch wel wat anders :)
Waait amper hier nu hoor, sinds vanmorgen twee buitjes gehad. Vrij veel zon. Vannacht was er 'veel' wind.

Dus dat is gewoon prima. Niet heel goed, zeker niet slecht. Gewoon prima.
pi_220472776
Momenteel vrij rustig buiten :)
v
  dinsdag 31 maart 2026 @ 11:46:45 #161
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220473201
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 10:22 schreef 12Beaufort het volgende:
Momenteel vrij rustig buiten :)
Mag wel wat warmer
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 31 maart 2026 @ 13:50:44 #162
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220473885
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:46 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Mag wel wat warmer
Nou zeg dat, zit al weken dik ingepakt op de fiets bluh -O-
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220474142
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 13:50 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Nou zeg dat, zit al weken dik ingepakt op de fiets bluh -O-
Maart is bovengemiddeld warm en erg zonnig.

Wrong place, wrong time -O-
  dinsdag 31 maart 2026 @ 16:58:04 #164
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220475484
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 14:26 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Maart is bovengemiddeld warm en erg zonnig.

Wrong place, wrong time -O-
Maart was mooi zonnig, ja! Ook relatief mild. Afgelopen week was wel fris. Handschoenen met fietsen nog wel aan gehad

Bovengemiddeld zacht. Warm is het niet geweest ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door INViCTuS op 31-03-2026 17:23:51 ]
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 31 maart 2026 @ 17:26:25 #165
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220475701
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 10:22 schreef 12Beaufort het volgende:
Momenteel vrij rustig buiten :)
En dat is hier ook wel weer te merken ;) het is namelijk best stil :D

Hier heerlijk zonnetje en uit de wind is het prima te doen.
pi_220476075
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:46 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Mag wel wat warmer
De twintigers mogen wel komen.
v
pi_220476080
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 17:26 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
En dat is hier ook wel weer te merken ;) het is namelijk best stil :D

Hier heerlijk zonnetje en uit de wind is het prima te doen.
Mooie dag vqndaag :Y
v
pi_220476092
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 17:26 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
En dat is hier ook wel weer te merken ;) het is namelijk best stil :D

Hier heerlijk zonnetje en uit de wind is het prima te doen.
Hier ook strakblauw. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220476101
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:58 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Maart was mooi zonnig, ja! Ook relatief mild. Afgelopen week was wel fris. Handschoenen met fietsen nog wel aan gehad

Bovengemiddeld zacht. Warm is het niet geweest ;)
Mokerheet :(

Was een prima maand :Y
  dinsdag 31 maart 2026 @ 18:14:58 #170
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220476132
April wordt zomers.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 18:34:27 #171
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220476254
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 18:09 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Mokerheet :(

Was een prima maand :Y
Opvallend hoge gemiddelde maximumtemperatuur in De Bilt over de maand maart. Alleen in 2025 en in 2014 waren de middagtemperaturen nog hoger.

Niet in de laatste plaats dankzij 11 dagen met een maximumtemperatuur van tenminste 15,0° (waarvan 7 dagen tijdens de eerste decade!) is De Bilt in maart uitgekomen op een gemiddelde maximumtemperatuur van 13,3 tegen normaal 10,5°. In 2017 kwam het gemiddeld maximum op hetzelfde niveau uit: alleen in 2025 en in 2014 was het nog een fractie warmer. In 2014 bedroeg de gemiddelde maximumtemperatuur 13,8°.

Wanneer we de drie decaden van maart 2026 afzonderlijk beschouwen, dan springt het record van de eerste decade eruit. Van 1 t/m 10 maart werd het gemiddeld 15,5° tegen normaal 9,1°; het tijdvak 11-20 maart is uitgekomen op 12,6 tegen normaal 10,6° en de periode 21-31 maart op 12,0 tegen normaal 11,6°.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220476266
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 18:34 schreef INViCTuS het volgende:

[..]


Wanneer we de drie decaden van maart 2026 afzonderlijk beschouwen, dan springt het record van de eerste decade eruit. Van 1 t/m 10 maart werd het gemiddeld 15,5° tegen normaal 9,1°; het tijdvak 11-20 maart is uitgekomen op 12,6 tegen normaal 10,6° en de periode 21-31 maart op 12,0 tegen normaal 11,6°.
O+ Top maart. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220476828
Maart was te warm met veel zon en weinig neerslag.
April mag van mij goed warm worden. Lange termijn laat voor april een wisselend beeld zien, wat temperatuur betreft.



v
  dinsdag 31 maart 2026 @ 19:52:41 #174
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220476861
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 19:48 schreef 12Beaufort het volgende:
Maart was te warm met veel zon en weinig neerslag.
April mag van mij goed warm worden. Lange termijn laat voor april een wisselend beeld zien, wat temperatuur betreft.

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
April mag zeker wel wat twintigers gaan brengen, ja. Wellicht eerste terreur buien
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 31 maart 2026 @ 19:56:40 #175
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220476899
en nou opsodegraftyfk*nkerteringlazerstralen met je maartse buien want ik ben het echt spuugzat
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 31 maart 2026 @ 20:06:28 #176
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220476994
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 14:26 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Maart is bovengemiddeld warm en erg zonnig.

Wrong place, wrong time -O-
Nou misschien bij jou _O-
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 31 maart 2026 @ 20:40:05 #177
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220477348
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 19:52 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
April mag zeker wel wat twintigers gaan brengen, ja. Wellicht eerste terreur buien
Terreurbuien O+ ... het wordt wel weer tijd voor wat onweersbuien met meer overtuiging: hoge bliksemintensiteit en tropische neerslag. Graag (ook) 's nachts!
pi_220477452
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 19:48 schreef 12Beaufort het volgende:
Maart was te warm met veel zon en weinig neerslag.
April mag van mij goed warm worden. Lange termijn laat voor april een wisselend beeld zien, wat temperatuur betreft.

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
50% meer zon dan gemiddeld _O_
pi_220477469
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:06 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Nou misschien bij jou _O-
Bij heel Nederland volgens mij wel. Je bent gewoon een enorme koukleum :P

Echter, de betere tijd begint nu wel bijna voor je :Y
Langzaam komt de periode van afzien in zicht voor mij :D ;(
  dinsdag 31 maart 2026 @ 21:36:23 #180
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220478130
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:48 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Bij heel Nederland volgens mij wel. Je bent gewoon een enorme koukleum :P

Echter, de betere tijd begint nu wel bijna voor je :Y
Langzaam komt de periode van afzien in zicht voor mij :D ;(
Ja dat koukleum is wel redelijk extreem bij mij deze winterse periode :{ maar toch ik vond het serieus fris ! misschien omdat ik veel fiets ofzo, weet het niet.
Ik kijk uit naar het betere weer idd.
Voor jouw minder leuk ;(
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220478240
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:36 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ja dat koukleum is wel redelijk extreem bij mij deze winterse periode :{ maar toch ik vond het serieus fris ! misschien omdat ik veel fiets ofzo, weet het niet.
Ik kijk uit naar het betere weer idd.
Voor jouw minder leuk ;(
Op de fiets is het ook gewoon fris. :* Zeker ochtend en einde middag.
Lopend heel anders.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 21:48:46 #182
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220478257
Tja dan zul je toch niet hier in NL moeten blijven @MissHobje :+
pi_220478627
Gelukkig was maart overigens niet zo kurkdroog als vorig jaar. Dat was in het voorjaar echt wel zwaar klote met de moestuin. Zo nu en dan een drup regen is altijd wel prettiger. Blijven de IBC'S ook gevuld.

Mijn zoontje wil graag een reuzenpompoen (Atlantic Giant) in de tuin dit jaar. Ik twijfel wel nog.. ruimte genoeg, maar wat moet ik met een berg pompoenen van 150 kilo per stuk _O-
pi_220478647
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 22:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gelukkig was maart overigens niet zo kurkdroog als vorig jaar. Dat was in het voorjaar echt wel zwaar klote met de moestuin. Zo nu en dan een drup regen is altijd wel prettiger. Blijven de IBC'S ook gevuld.

Mijn zoontje wil graag een reuzenpompoen (Atlantic Giant) in de tuin dit jaar. Ik twijfel wel nog.. ruimte genoeg, maar wat moet ik met een berg pompoenen van 150 kilo per stuk _O-
Wat minder zaadjes planten zodat je geen berg krijgt? :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220478956
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 22:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wat minder zaadjes planten zodat je geen berg krijgt? :D
Ik doe altijd meerdere zaadjes, stel je voor dat er iets mis gaat met twee plantjes ;(

Mja heb ik dadelijk 10 pompoenen met 1600 kg aan gewicht totaal ofzo :')
pi_220478970
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 22:44 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ik doe altijd meerdere zaadjes, stel je voor dat er iets mis gaat met twee plantjes ;(

Mja heb ik dadelijk 10 pompoenen met 1600 kg aan gewicht totaal ofzo :')
Het misgaan hoort ook bij moestuinen. ;) Bij mij mislukte het merendeel als klein kind. Hoort erbij.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220479071
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 22:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Het misgaan hoort ook bij moestuinen. ;) Bij mij mislukte het merendeel als klein kind. Hoort erbij.
Zeker, maar zou natuurlijk een beetje jammer zijn. En ergens vind ik het zelf ook wel weer grappig om ze te hebben. Alleen: wat dan? :P
pi_220479107
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 22:57 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Zeker, maar zou natuurlijk een beetje jammer zijn. En ergens vind ik het zelf ook wel weer grappig om ze te hebben. Alleen: wat dan? :P
Kraampje langs de weg. O+

En het lokale nieuws en lokale krantje halen met een foto. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220479124
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 23:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Kraampje langs de weg. O+
Met een paar pompoenen die op de aanhanger moeten of wat? _O-
pi_220479132
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 23:07 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Met een paar pompoenen die op de aanhanger moeten of wat? _O-
“Max 1 per klant gratis.”
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220479138
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 23:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
“Max 1 per klant gratis.”
:P
pi_220479141
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 23:09 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
:P
En de comment van het lokale krantje nog gelezen? :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220479161
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 23:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
En de comment van het lokale krantje nog gelezen? :D
Jazeker. Leuk voor onze dan 4-jarige :+
  dinsdag 31 maart 2026 @ 23:28:12 #194
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220479222
Wou je nog meedoen @Geschiedkundige met de maandvoorspelling, of was de weekvoorspelling goed genoeg :+
pi_220479829
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 23:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wou je nog meedoen @:Geschiedkundige met de maandvoorspelling, of was de weekvoorspelling goed genoeg :+
Huh?
  woensdag 1 april 2026 @ 08:06:26 #196
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220480083
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Op de fiets is het ook gewoon fris. :* Zeker ochtend en einde middag.
Lopend heel anders.
Zeker! Deze week ook al 3x moeten krabben en dat was geen jeuk. Eigenlijk gewoon koud
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220480141
Zonnig, geen wolkje aan de lucht ^O^
  Moderator woensdag 1 april 2026 @ 08:32:17 #198
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220480171
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 08:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zonnig, geen wolkje aan de lucht ^O^
Zo ken ik je weer, ouwe woesteingeit!
  woensdag 1 april 2026 @ 08:39:25 #199
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220480197
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2026 08:32 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Zo ken ik je weer, ouwe woesteingeit!
Hier hetzelfde. Edoch, nog wel koud en het en der optrekkende mist
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220480346
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2026 08:32 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Zo ken ik je weer, ouwe woesteingeit!
Ik zal de komende maanden vaker deze nuttige updates vanuit Limbabwe geven.
  woensdag 1 april 2026 @ 09:22:58 #201
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220480403
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tja dan zul je toch niet hier in NL moeten blijven @:MissHobje :+
Klopt! Ben er weer even weg van *O*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 1 april 2026 @ 09:28:02 #202
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220480432
we rennen richting week 14



pi_220480452
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 09:28 schreef RamboDirk het volgende:
we rennen richting week 14

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dinsdag wordt echt flink vloeken hier gok ik zo _O-
pi_220480550
RIP @heywoodu
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  woensdag 1 april 2026 @ 10:14:12 #205
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220480874
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 09:32 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Dinsdag wordt echt flink vloeken hier gok ik zo _O-
Want? Ik zie zonnig weer en aangename temperaturen. Als het meezit 22 graden
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220480892
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 10:14 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Want? Ik zie zonnig weer en aangename temperaturen. Als het meezit 22 graden
Te warm en ze komen zwaar spul 'lossen' bij de moestuin. Wordt flink zweten dus ;( :(
pi_220480893
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 10:14 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Want? Ik zie zonnig weer en aangename temperaturen. Als het meezit 22 graden
Dan gaat Geschiedkundige dus vloeken, haha.
  woensdag 1 april 2026 @ 10:57:56 #208
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220481203
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 09:32 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Dinsdag wordt echt flink vloeken hier gok ik zo _O-
Het gaat beginnen. Tot ver in oktober.
#cactusmoestuin
pi_220481665
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 10:57 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Het gaat beginnen. Tot ver in oktober.
#cactusmoestuin
Niks afschakelen tijdens het moestuinieren dan, constant wordt je geprikkeld ;(
pi_220481674
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 10:18 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Dan gaat Geschiedkundige dus vloeken, haha.
22 en ik zie ook nog wat hogere staan. Dat hoeft echt niet nee. Zon is wel lekker (nu nog) :Y
pi_220481851
Paaszondag weer een waardeloze teleurstelling, met bij ons een schrale 12 dragen bij windkracht 5 :')
  woensdag 1 april 2026 @ 12:15:33 #212
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220481937
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 11:42 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
22 en ik zie ook nog wat hogere staan. Dat hoeft echt niet nee. Zon is wel lekker (nu nog) :Y
In april niks mis mee. Voelt nog niet zo als in hoogzomer
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 1 april 2026 @ 12:22:04 #213
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220481990


Einde tijdperk maart roert zijn staart
  woensdag 1 april 2026 @ 14:48:07 #214
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220483114
Hier 20 gr in de zon
pi_220483160
12 graden, zon, geen wind. Zo zou de zomer moeten zijn _O_
  woensdag 1 april 2026 @ 15:18:13 #216
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220483304
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 14:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
12 graden, zon, geen wind. Zo zou de zomer moeten zijn _O_
12 graden in de zomer zou wel bijzonder sneu en kansloos zijn :') :{w
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 1 april 2026 @ 16:13:19 #217
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220483866
In de zon uit de wind het is het buiten wel heerlijk vertoeven.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 1 april 2026 @ 16:14:26 #218
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220483875
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 12:22 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]

Einde tijdperk maart roert zijn staart
Begin april schud zijn bil?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 1 april 2026 @ 16:17:28 #219
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220483922
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:14 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Begin april schud zijn bil?
Begin april briketten in de grill.
  woensdag 1 april 2026 @ 16:18:22 #220
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220483927
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 15:18 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
12 graden in de zomer zou wel bijzonder sneu en kansloos zijn :') :{w
Reykjavik aan de maas @Pisces29
  woensdag 1 april 2026 @ 16:21:01 #221
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220483947
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:17 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Begin april briketten in de grill.
Klinkt goed. 8-)
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220483958
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 12:03 schreef Bugno3 het volgende:
Paaszondag weer een waardeloze teleurstelling, met bij ons een schrale 12 dragen bij windkracht 5 :')
Trek je een jas aan tijdens het eieren zoeken.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 1 april 2026 @ 16:27:43 #223
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220483969
quote:
6s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Trek je een jas aan tijdens het eieren zoeken.
Hoe wil jij je eitje?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220484013
quote:
6s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Trek je een jas aan tijdens het eieren zoeken.
Eieren zoeken :')

Ik zie vooral m'n geplande barbecue even niet zo zitten.
pi_220484138
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:33 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Eieren zoeken :')

Ik zie vooral m'n geplande barbecue even niet zo zitten.
Ik duim voor droog en zon. Duim jij dan voor de wind?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220484200
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik duim voor droog en zon. Duim jij dan voor de wind?
Nou, liever geen wind als je dat ok vindt.
  woensdag 1 april 2026 @ 16:57:25 #227
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220484247
user @Bugno3 eet bij alles onder de 20 graden stampot met balkenbrij.
pi_220484390
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:50 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Nou, liever geen wind als je dat ok vindt.
Mijn surfseizoen is nog niet begonnen. Dus ik ben ok. :Y
Alleen zon en droog.
Hopelijk laat je de boel niet aanbranden.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 1 april 2026 @ 18:14:15 #229
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220484866
Heerlijke lentedag hier vandaag. :D
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 1 april 2026 @ 20:08:30 #230
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220485841
quote:
11s.gif Op woensdag 1 april 2026 06:44 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Huh?
Laat maar ik haal de boel door de war :')
pi_220486722
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 15:18 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
12 graden in de zomer zou wel bijzonder sneu en kansloos zijn :') :{w
Perfect zou ik het noemen :+
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 april 2026 @ 22:04:21 #232
284411 crew  heywoodu
pi_220486929
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 10:57 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Het gaat beginnen. Tot ver in oktober.
#cactusmoestuin
Ja, de standaard 6 maanden zomer beginnen dinsdag. Bijna november!
pi_220487101
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 22:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, de standaard 6 maanden zomer beginnen dinsdag. Bijna november!
Over een week is het gelukkig alweer 12 graden ofzo :P
  donderdag 2 april 2026 @ 07:03:50 #234
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220489053
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 22:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, de standaard 6 maanden zomer beginnen dinsdag. Bijna november!
_O- :')

Staat precies 1 dag waarschijnlijk warmer dan 20
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220491189
Gelukkig zie ik dat de scherpe randjes voor dinsdag al wat eraf lijken te zijn. Mag nog wel wat koeler.

Flikker op met je 23 graden ofzo :(
  donderdag 2 april 2026 @ 12:25:46 #236
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220491348
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gelukkig zie ik dat de scherpe randjes voor dinsdag al wat eraf lijken te zijn. Mag nog wel wat koeler.

Flikker op met je 23 graden ofzo :(
20 is ook goed. Ook wel aangenaam in april. Onder de 15 mag niet meer
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 2 april 2026 @ 12:37:41 #237
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220491467
Vandaag koud, 8 graden
  Moderator donderdag 2 april 2026 @ 13:45:38 #238
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220491882
Hier inmiddels 24 graden buiten en binnen 18. Muren houden nog volle bak kou vast, want Spaanse kuthuizen :')
Ramen open zetten doet ook bar weinig. Duurt een poos voordat die kou er echt uit is.

...en tegen die tijd mag de AC weer aan _O-
  donderdag 2 april 2026 @ 15:10:43 #239
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220492586
Van de in eerste instantie verwachte 22 graden voor aankomende dinsdag zijn er nog slechts een schamele 16 overgebleven.. dode mus.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 2 april 2026 @ 15:12:47 #240
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220492604
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 15:10 schreef PzKpfw het volgende:
Van de in eerste instantie verwachte 22 graden voor aankomende dinsdag zijn er nog slechts een schamele 16 overgebleven.. dode mus.
En toch nog veel lijntjes die naar de 20 graden gaat, ook voor de woensdag, gewoon even afwachten wat het allemaal gaat doen :)
  donderdag 2 april 2026 @ 15:14:00 #241
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220492609
quote:
11s.gif Op donderdag 2 april 2026 13:45 schreef dick_laurent het volgende:
Hier inmiddels 24 graden buiten en binnen 18. Muren houden nog volle bak kou vast, want Spaanse kuthuizen :')
Ramen open zetten doet ook bar weinig. Duurt een poos voordat die kou er echt uit is.

...en tegen die tijd mag de AC weer aan _O-
Dichthouden. Dan hou je het lekker koel in de zomer :)
  donderdag 2 april 2026 @ 15:18:42 #242
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220492630
@Starhopper, ik vind het altijd leuk dat je die foto als avatar gebruikt :D nooit aan gedacht eigenlijk :D
  donderdag 2 april 2026 @ 15:21:03 #243
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220492643
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 15:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
@:Starhopper, ik vind het altijd leuk dat je die foto als avatar gebruikt :D nooit aan gedacht eigenlijk :D
JAAA Hij is ook super mooi O+ O+ O+
  donderdag 2 april 2026 @ 16:22:17 #244
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220493018
Wel bijzonder dat verschil tussen de buienradar op de pc en de app. De app laat niets zien maar op de site zie je keurig een buienlijntje overtrekken..
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 2 april 2026 @ 17:43:10 #245
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220493437
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:37 schreef THEFXR het volgende:
Vandaag koud, 8 graden
Tegenvallend dagje wel. Veel te fris en weinig zon
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 2 april 2026 @ 17:51:09 #246
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220493523
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gelukkig zie ik dat de scherpe randjes voor dinsdag al wat eraf lijken te zijn. Mag nog wel wat koeler.

Flikker op met je 23 graden ofzo :(
Stel je toch niet zo aan, met een hittegolf is het 35 gr.
pi_220493806
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 17:51 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Stel je toch niet zo aan, met een hittegolf is het 35 gr.
Daar wil ik niet eens aan denken..

:(
  donderdag 2 april 2026 @ 18:49:09 #248
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220494052
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 18:21 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Daar wil ik niet eens aan denken..

:(
"Nonsens", zou Lambiek zeggen :)
  donderdag 2 april 2026 @ 21:48:22 #249
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220495764
Het heeft een beetje gesneeuwd in de abruzen/appenijnen in Italië. G''dumme _O-

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220496010
Warmte lijkt zich meer en meer te verplaatsen naar (ook) woensdag?
  vrijdag 3 april 2026 @ 08:47:08 #251
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220497345
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 22:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
Warmte lijkt zich meer en meer te verplaatsen naar (ook) woensdag?
Warmte?
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 3 april 2026 @ 08:49:20 #252
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220497357
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 08:47 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Warmte?
'warmte'
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220497380
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 08:47 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Warmte?
20+ graden in april is gewoon warmte ja. Doe niet zo raar. Ik zeg toch geen hitte..
  vrijdag 3 april 2026 @ 09:13:39 #254
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220497475
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 08:53 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
20+ graden in april is gewoon warmte ja. Doe niet zo raar. Ik zeg toch geen hitte..
Maar afwachten of die 20+ gehaald gaat worden, hoor. Misschien uiterste zuiden een dagje. Het wordt wel aangenaam zacht/mild weer iig
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220497497
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 09:13 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Maar afwachten of die 20+ gehaald gaat worden, hoor. Misschien uiterste zuiden een dagje. Het wordt wel aangenaam zacht/mild weer iig
Tuurlijk is dat afwachten, zeker omdat we redelijk op de overgangslijn lijken te zitten. Maar was wel de verwachting toen ik dat postte.
  vrijdag 3 april 2026 @ 10:04:19 #256
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220497763
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 09:18 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Tuurlijk is dat afwachten, zeker omdat we redelijk op de overgangslijn lijken te zitten. Maar was wel de verwachting toen ik dat postte.
Pluim zuid

twitter


15+ is ook prima.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 3 april 2026 @ 11:07:05 #257
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220498023
Wat warmer mag ook wel weer. Momenteel weer ronduit koud
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220498057
Vandaag is het echt verrekes koud. Brrrr...
  vrijdag 3 april 2026 @ 12:16:07 #259
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220498616
Buienradar doet er elke dag een graad af zodat wij in Assen van 23 graden op de dinsdag nu op 15 graden in de voorspelling geven. Elk voorjaar dezelfde dode vogeltjes in de weekvoorspellingen.

Regen en kou daarentegen zijn ze erg goed mee altijd in de voorspellingen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_220499030
Prima weer vandaag. Mag alleen iets meer zon zijn, nu zijn er meer wolken dan zon. Beter omgekeerd. Verder niks mis mee, tien graden, niet veel wind. Uitstekend doe weer :Y
  Moderator vrijdag 3 april 2026 @ 14:12:15 #261
8781 crew  Frutsel
pi_220499482
Dinsdag naar Zuid Portugal...maar volgens mij is het daar dan wat frisser dan hier.

Gelukkig vanaf woensdag weer lekker, 20 graden en zonnetje voor 10 dagen O+
  Moderator vrijdag 3 april 2026 @ 14:13:10 #262
8781 crew  Frutsel
pi_220499489
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 14:12 schreef Frutsel het volgende:
Dinsdag naar Zuid Portugal...maar volgens mij is het daar dan wat frisser dan hier.

Gelukkig vanaf woensdag weer lekker, 20 graden en zonnetje voor 10 dagen O+
edit: wtf...die 23 voor dinsdag hier in NL is verdwenen zie ik..staat nu 15 hier :')
  vrijdag 3 april 2026 @ 14:29:18 #263
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220499593
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Prima weer vandaag. Mag alleen iets meer zon zijn, nu zijn er meer wolken dan zon. Beter omgekeerd. Verder niks mis mee, tien graden, niet veel wind. Uitstekend doe weer :Y
Iets meer zon mag wel, ja. Plus een graad of 6 erbij en minder wind
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 3 april 2026 @ 18:18:49 #264
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220501050
Het motregent en waait als of het leven er vanaf hangt :{ leuke combo weer _O-
  Moderator zaterdag 4 april 2026 @ 13:05:11 #265
8781 crew  Frutsel
pi_220505175
Prima dagje vandaag tot nu toe lekker zonnetje
  zaterdag 4 april 2026 @ 13:31:53 #266
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220505286




tot ver in oktober
pi_220505750
Goed te doen buiten ^O^
v
pi_220505753
In het zuiden inmiddels 15 graden.

v
pi_220505766
Prima dagje O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220505939
Heerlijk vandaag, zonder jas buitenrit gemaakt.
pi_220509097
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 14:18 schreef Pisces29 het volgende:
Prima dagje O+
Niks mis mee nee.
  zondag 5 april 2026 @ 02:01:25 #272
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220510264
1 dagje fijn weer.

En wederom tyfuswind. Alleen maar tyfuswind. ,
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220510498
Die wind moet gewoon normaal doen. Lijkt hier wel herfst.
pi_220510507
Jemig wat waait het hard. Ik hoop dat de wind gaat afnemen, zo is er weinig lol aan buiten. De kippen kunnen amper op hun pootjes staan, als de wind onder hun waaierstaartjes komt buitelen ze om. :{
  zondag 5 april 2026 @ 07:47:51 #275
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220510522
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 07:29 schreef Seeburg54 het volgende:
De kippen kunnen amper op hun pootjes staan, als de wind onder hun waaierstaartjes komt buitelen ze om. :{
pi_220510523
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 07:47 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
:D Het lijkt wel komisch.
pi_220511233
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 07:29 schreef Seeburg54 het volgende:
Jemig wat waait het hard. Ik hoop dat de wind gaat afnemen, zo is er weinig lol aan buiten. De kippen kunnen amper op hun pootjes staan, als de wind onder hun waaierstaartjes komt buitelen ze om. :{
Echt zo’n gure rechtse VVD wind

[ Bericht 0% gewijzigd door alpeko op 05-04-2026 11:21:48 ]
pi_220511431
Aan de kust en op het IJsselmeer heeft even een windkracht 8 gestaan met windstoten tot 90 km.

v
  zondag 5 april 2026 @ 14:05:16 #279
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_220512711
quote:
4s.gif Op zondag 5 april 2026 10:48 schreef 12Beaufort het volgende:
Aan de kust en op het IJsselmeer heeft even een windkracht 8 gestaan met windstoten tot 90 km.

[ afbeelding ]
Lekkere woei!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_220513268
Heh, het waait best wat al de hele dag. Dat maak je ook niet vaak mee.
  zondag 5 april 2026 @ 16:01:16 #281
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_220513751
20°C, het is zowaar geluk. Recordlaat :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_220513840
Bijna tropisch in Spanje. Dit mag hierheen komen :)

v
pi_220513905
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 16:01 schreef Dven het volgende:
20°C, het is zowaar geluk. Recordlaat :P
Hier nog niet. Donderdag waarschijnlijk wel.

v
  zondag 5 april 2026 @ 16:49:04 #284
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220514336
quote:
4s.gif Op zondag 5 april 2026 16:10 schreef 12Beaufort het volgende:
Bijna tropisch in Spanje. Dit mag hierheen komen :)

[ afbeelding ]
oO< oO< oO<
pi_220514395
pi_220514489
Onweer in het waddengebied. Er zat ook hagel in die bui.

v
  Moderator zondag 5 april 2026 @ 17:31:02 #287
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220514691
quote:
4s.gif Op zondag 5 april 2026 16:10 schreef 12Beaufort het volgende:
Bijna tropisch in Spanje. Dit mag hierheen komen :)

[ afbeelding ]
Groetjes vanuit Murcia 🔥

pi_220514738
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 17:31 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Groetjes vanuit Murcia 🔥

[ afbeelding ]
Hou maar daar die warmte.
  Moderator zondag 5 april 2026 @ 17:38:40 #289
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220514742
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 17:37 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Hou maar daar die warmte.
Huilen.
  zondag 5 april 2026 @ 18:23:47 #290
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220515005
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 17:37 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Hou maar daar die warmte.
Mag wel wat hierheen. Nog veel te koud.

En die hoeren wind mag ook wel eens uit
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 april 2026 @ 18:26:05 #291
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220515021
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 18:23 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Mag wel wat hierheen. Nog veel te koud.

En die hoeren wind mag ook wel eens uit
Dat is een illusie, we krijgen geen storm volgens @SpeedyGJ
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 5 april 2026 @ 19:10:03 #292
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220515280
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 18:23 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Mag wel wat hierheen. Nog veel te koud.

En die hoeren wind mag ook wel eens uit
Te koud zegt ie... :')

Het gemiddelde voor deze tijd van 't jaar is 13,4 graden. We zijn allang verwend met hogere temperaturen. Dat jij 't niet kan handelen ligt meer aan jou dan aan 't weer.

Ben het overigens wel met je eens dat de wind wat rustiger mag.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  zondag 5 april 2026 @ 19:54:36 #293
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220515492
quote:
7s.gif Op zondag 5 april 2026 19:10 schreef Twieki het volgende:

[..]
Te koud zegt ie... :')

Het gemiddelde voor deze tijd van 't jaar is 13,4 graden. We zijn allang verwend met hogere temperaturen. Dat jij 't niet kan handelen ligt meer aan jou dan aan 't weer.

Ben het overigens wel met je eens dat de wind wat rustiger mag.
Dude het was 12 graden ofzo. Met die wind erbij voelde dat kouder. Ik vind dat nog wel te koud, dus mogen best een paar graden bij
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220515949
quote:
7s.gif Op zondag 5 april 2026 19:10 schreef Twieki het volgende:

[..]
Te koud zegt ie... :')

Het gemiddelde voor deze tijd van 't jaar is 13,4 graden. We zijn allang verwend met hogere temperaturen. Dat jij 't niet kan handelen ligt meer aan jou dan aan 't weer.

Ben het overigens wel met je eens dat de wind wat rustiger mag.
Maart was idd warmer dan normaal.
De eerste dagen van april zijn iets koeler dan normaal.

Sommige mensen verwachten in april al volop lente, maar dat kan vies tegenvallen :+
v
pi_220515972
v
  zondag 5 april 2026 @ 21:41:27 #296
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220516211
quote:
4s.gif Op zondag 5 april 2026 21:05 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
Maart was idd warmer dan normaal.
De eerste dagen van april zijn iets koeler dan normaal.

Sommige mensen verwachten in april al volop lente, maar dat kan vies tegenvallen :+
Dat verwacht ik niet. Maart en april hebben altijd veel ups en downs.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220516583
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 21:41 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Dat verwacht ik niet. Maart en april hebben altijd veel ups en downs.
Deze maanden zijn niks aan, als het dit soort weer is. Van mij mogen de twintigers wel komen.
Eind april ziet het er hoop ik heel anders uit dan nu.
v
pi_220516747
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 19:54 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Dude het was 12 graden ofzo. Met die wind erbij voelde dat kouder. Ik vind dat nog wel te koud, dus mogen best een paar graden bij
Vandaag toch ruim de 15 graden aangetikt. Dat is gewoon meer dan prima en zeker niet koud voor normale mensen.

Voor de goede orde, ik schaar mezelf daar niet onder he. Zeker niet in de functie als 'thermometer' :+
  zondag 5 april 2026 @ 23:43:43 #299
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220516862
Het was niet per se koud vandaag. Maximumtemperatuur was best redelijk te noemen zo rond de 14/15 graden.
https://www.buienradar.nl(...)/maximum-temperatuur

Hangt er uiteraard ook vanaf waar precies men woont, maar die harde wind maakte het plaatselijk dan inderdaad kil.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  zondag 5 april 2026 @ 23:46:46 #300
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220516868
quote:
4s.gif Op zondag 5 april 2026 22:44 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
Deze maanden zijn niks aan, als het dit soort weer is. Van mij mogen de twintigers wel komen.
Eind april ziet het er hoop ik heel anders uit dan nu.
Deze maanden zijn toch juist mooi met de eerste echt warmere dagen en de natuur die met de dag groener aan het worden is.

Mei is overigens wel mijn favoriete maand.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 5 april 2026 @ 23:50:21 #301
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220516889
Vol.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')