Nou, liever geen wind als je dat ok vindt.quote:Op woensdag 1 april 2026 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik duim voor droog en zon. Duim jij dan voor de wind?
Mijn surfseizoen is nog niet begonnen. Dus ik ben ok.quote:Op woensdag 1 april 2026 16:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nou, liever geen wind als je dat ok vindt.
Laat maar ik haal de boel door de warquote:
Perfect zou ik het noemenquote:Op woensdag 1 april 2026 15:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
12 graden in de zomer zou wel bijzonder sneu en kansloos zijn![]()
Ja, de standaard 6 maanden zomer beginnen dinsdag. Bijna november!quote:Op woensdag 1 april 2026 10:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het gaat beginnen. Tot ver in oktober.
#cactusmoestuin
Over een week is het gelukkig alweer 12 graden ofzoquote:Op woensdag 1 april 2026 22:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, de standaard 6 maanden zomer beginnen dinsdag. Bijna november!
quote:Op woensdag 1 april 2026 22:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, de standaard 6 maanden zomer beginnen dinsdag. Bijna november!
20 is ook goed. Ook wel aangenaam in april. Onder de 15 mag niet meerquote:Op donderdag 2 april 2026 12:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gelukkig zie ik dat de scherpe randjes voor dinsdag al wat eraf lijken te zijn. Mag nog wel wat koeler.
Flikker op met je 23 graden ofzo
En toch nog veel lijntjes die naar de 20 graden gaat, ook voor de woensdag, gewoon even afwachten wat het allemaal gaat doenquote:Op donderdag 2 april 2026 15:10 schreef PzKpfw het volgende:
Van de in eerste instantie verwachte 22 graden voor aankomende dinsdag zijn er nog slechts een schamele 16 overgebleven.. dode mus.
Dichthouden. Dan hou je het lekker koel in de zomerquote:Op donderdag 2 april 2026 13:45 schreef dick_laurent het volgende:
Hier inmiddels 24 graden buiten en binnen 18. Muren houden nog volle bak kou vast, want Spaanse kuthuizen![]()
Ramen open zetten doet ook bar weinig. Duurt een poos voordat die kou er echt uit is.
...en tegen die tijd mag de AC weer aan
JAAA Hij is ook super mooiquote:Op donderdag 2 april 2026 15:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
@:Starhopper, ik vind het altijd leuk dat je die foto als avatar gebruiktnooit aan gedacht eigenlijk
Tegenvallend dagje wel. Veel te fris en weinig zonquote:
Stel je toch niet zo aan, met een hittegolf is het 35 gr.quote:Op donderdag 2 april 2026 12:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gelukkig zie ik dat de scherpe randjes voor dinsdag al wat eraf lijken te zijn. Mag nog wel wat koeler.
Flikker op met je 23 graden ofzo
Daar wil ik niet eens aan denken..quote:Op donderdag 2 april 2026 17:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Stel je toch niet zo aan, met een hittegolf is het 35 gr.
"Nonsens", zou Lambiek zeggenquote:Op donderdag 2 april 2026 18:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Daar wil ik niet eens aan denken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |