abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220484200
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik duim voor droog en zon. Duim jij dan voor de wind?
Nou, liever geen wind als je dat ok vindt.
  woensdag 1 april 2026 @ 16:57:25 #227
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220484247
user @Bugno3 eet bij alles onder de 20 graden stampot met balkenbrij.
pi_220484390
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:50 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Nou, liever geen wind als je dat ok vindt.
Mijn surfseizoen is nog niet begonnen. Dus ik ben ok. :Y
Alleen zon en droog.
Hopelijk laat je de boel niet aanbranden.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 1 april 2026 @ 18:14:15 #229
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220484866
Heerlijke lentedag hier vandaag. :D
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 1 april 2026 @ 20:08:30 #230
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220485841
quote:
11s.gif Op woensdag 1 april 2026 06:44 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Huh?
Laat maar ik haal de boel door de war :')
pi_220486722
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 15:18 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
12 graden in de zomer zou wel bijzonder sneu en kansloos zijn :') :{w
Perfect zou ik het noemen :+
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 april 2026 @ 22:04:21 #232
284411 crew  heywoodu
pi_220486929
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 10:57 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Het gaat beginnen. Tot ver in oktober.
#cactusmoestuin
Ja, de standaard 6 maanden zomer beginnen dinsdag. Bijna november!
pi_220487101
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 22:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, de standaard 6 maanden zomer beginnen dinsdag. Bijna november!
Over een week is het gelukkig alweer 12 graden ofzo :P
  donderdag 2 april 2026 @ 07:03:50 #234
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220489053
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 22:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, de standaard 6 maanden zomer beginnen dinsdag. Bijna november!
_O- :')

Staat precies 1 dag waarschijnlijk warmer dan 20
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220491189
Gelukkig zie ik dat de scherpe randjes voor dinsdag al wat eraf lijken te zijn. Mag nog wel wat koeler.

Flikker op met je 23 graden ofzo :(
  donderdag 2 april 2026 @ 12:25:46 #236
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220491348
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gelukkig zie ik dat de scherpe randjes voor dinsdag al wat eraf lijken te zijn. Mag nog wel wat koeler.

Flikker op met je 23 graden ofzo :(
20 is ook goed. Ook wel aangenaam in april. Onder de 15 mag niet meer
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 2 april 2026 @ 12:37:41 #237
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220491467
Vandaag koud, 8 graden
  Moderator donderdag 2 april 2026 @ 13:45:38 #238
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220491882
Hier inmiddels 24 graden buiten en binnen 18. Muren houden nog volle bak kou vast, want Spaanse kuthuizen :')
Ramen open zetten doet ook bar weinig. Duurt een poos voordat die kou er echt uit is.

...en tegen die tijd mag de AC weer aan _O-
  donderdag 2 april 2026 @ 15:10:43 #239
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220492586
Van de in eerste instantie verwachte 22 graden voor aankomende dinsdag zijn er nog slechts een schamele 16 overgebleven.. dode mus.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 2 april 2026 @ 15:12:47 #240
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220492604
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 15:10 schreef PzKpfw het volgende:
Van de in eerste instantie verwachte 22 graden voor aankomende dinsdag zijn er nog slechts een schamele 16 overgebleven.. dode mus.
En toch nog veel lijntjes die naar de 20 graden gaat, ook voor de woensdag, gewoon even afwachten wat het allemaal gaat doen :)
  donderdag 2 april 2026 @ 15:14:00 #241
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220492609
quote:
11s.gif Op donderdag 2 april 2026 13:45 schreef dick_laurent het volgende:
Hier inmiddels 24 graden buiten en binnen 18. Muren houden nog volle bak kou vast, want Spaanse kuthuizen :')
Ramen open zetten doet ook bar weinig. Duurt een poos voordat die kou er echt uit is.

...en tegen die tijd mag de AC weer aan _O-
Dichthouden. Dan hou je het lekker koel in de zomer :)
  donderdag 2 april 2026 @ 15:18:42 #242
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220492630
@Starhopper, ik vind het altijd leuk dat je die foto als avatar gebruikt :D nooit aan gedacht eigenlijk :D
  donderdag 2 april 2026 @ 15:21:03 #243
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220492643
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 15:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
@:Starhopper, ik vind het altijd leuk dat je die foto als avatar gebruikt :D nooit aan gedacht eigenlijk :D
JAAA Hij is ook super mooi O+ O+ O+
  donderdag 2 april 2026 @ 16:22:17 #244
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220493018
Wel bijzonder dat verschil tussen de buienradar op de pc en de app. De app laat niets zien maar op de site zie je keurig een buienlijntje overtrekken..
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 2 april 2026 @ 17:43:10 #245
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220493437
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:37 schreef THEFXR het volgende:
Vandaag koud, 8 graden
Tegenvallend dagje wel. Veel te fris en weinig zon
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 2 april 2026 @ 17:51:09 #246
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220493523
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gelukkig zie ik dat de scherpe randjes voor dinsdag al wat eraf lijken te zijn. Mag nog wel wat koeler.

Flikker op met je 23 graden ofzo :(
Stel je toch niet zo aan, met een hittegolf is het 35 gr.
pi_220493806
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 17:51 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Stel je toch niet zo aan, met een hittegolf is het 35 gr.
Daar wil ik niet eens aan denken..

:(
  donderdag 2 april 2026 @ 18:49:09 #248
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220494052
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 18:21 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Daar wil ik niet eens aan denken..

:(
"Nonsens", zou Lambiek zeggen :)
  donderdag 2 april 2026 @ 21:48:22 #249
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220495764
Het heeft een beetje gesneeuwd in de abruzen/appenijnen in Italië. G''dumme _O-

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220496010
Warmte lijkt zich meer en meer te verplaatsen naar (ook) woensdag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')