abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 april 2026 @ 09:22:58 #201
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220480403
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tja dan zul je toch niet hier in NL moeten blijven @:MissHobje :+
Klopt! Ben er weer even weg van *O*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 1 april 2026 @ 09:28:02 #202
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220480432
we rennen richting week 14



pi_220480452
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 09:28 schreef RamboDirk het volgende:
we rennen richting week 14

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dinsdag wordt echt flink vloeken hier gok ik zo _O-
pi_220480550
RIP @heywoodu
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  woensdag 1 april 2026 @ 10:14:12 #205
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220480874
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 09:32 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Dinsdag wordt echt flink vloeken hier gok ik zo _O-
Want? Ik zie zonnig weer en aangename temperaturen. Als het meezit 22 graden
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220480892
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 10:14 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Want? Ik zie zonnig weer en aangename temperaturen. Als het meezit 22 graden
Te warm en ze komen zwaar spul 'lossen' bij de moestuin. Wordt flink zweten dus ;( :(
pi_220480893
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 10:14 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Want? Ik zie zonnig weer en aangename temperaturen. Als het meezit 22 graden
Dan gaat Geschiedkundige dus vloeken, haha.
  woensdag 1 april 2026 @ 10:57:56 #208
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220481203
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 09:32 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Dinsdag wordt echt flink vloeken hier gok ik zo _O-
Het gaat beginnen. Tot ver in oktober.
#cactusmoestuin
pi_220481665
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 10:57 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Het gaat beginnen. Tot ver in oktober.
#cactusmoestuin
Niks afschakelen tijdens het moestuinieren dan, constant wordt je geprikkeld ;(
pi_220481674
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 10:18 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Dan gaat Geschiedkundige dus vloeken, haha.
22 en ik zie ook nog wat hogere staan. Dat hoeft echt niet nee. Zon is wel lekker (nu nog) :Y
pi_220481851
Paaszondag weer een waardeloze teleurstelling, met bij ons een schrale 12 dragen bij windkracht 5 :')
  woensdag 1 april 2026 @ 12:15:33 #212
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220481937
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 11:42 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
22 en ik zie ook nog wat hogere staan. Dat hoeft echt niet nee. Zon is wel lekker (nu nog) :Y
In april niks mis mee. Voelt nog niet zo als in hoogzomer
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 1 april 2026 @ 12:22:04 #213
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220481990


Einde tijdperk maart roert zijn staart
  woensdag 1 april 2026 @ 14:48:07 #214
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220483114
Hier 20 gr in de zon
pi_220483160
12 graden, zon, geen wind. Zo zou de zomer moeten zijn _O_
  woensdag 1 april 2026 @ 15:18:13 #216
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220483304
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 14:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
12 graden, zon, geen wind. Zo zou de zomer moeten zijn _O_
12 graden in de zomer zou wel bijzonder sneu en kansloos zijn :') :{w
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 1 april 2026 @ 16:13:19 #217
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220483866
In de zon uit de wind het is het buiten wel heerlijk vertoeven.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 1 april 2026 @ 16:14:26 #218
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220483875
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 12:22 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]

Einde tijdperk maart roert zijn staart
Begin april schud zijn bil?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 1 april 2026 @ 16:17:28 #219
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220483922
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:14 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Begin april schud zijn bil?
Begin april briketten in de grill.
  woensdag 1 april 2026 @ 16:18:22 #220
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220483927
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 15:18 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
12 graden in de zomer zou wel bijzonder sneu en kansloos zijn :') :{w
Reykjavik aan de maas @Pisces29
  woensdag 1 april 2026 @ 16:21:01 #221
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220483947
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:17 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Begin april briketten in de grill.
Klinkt goed. 8-)
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220483958
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 12:03 schreef Bugno3 het volgende:
Paaszondag weer een waardeloze teleurstelling, met bij ons een schrale 12 dragen bij windkracht 5 :')
Trek je een jas aan tijdens het eieren zoeken.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 1 april 2026 @ 16:27:43 #223
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220483969
quote:
6s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Trek je een jas aan tijdens het eieren zoeken.
Hoe wil jij je eitje?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220484013
quote:
6s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Trek je een jas aan tijdens het eieren zoeken.
Eieren zoeken :')

Ik zie vooral m'n geplande barbecue even niet zo zitten.
pi_220484138
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:33 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Eieren zoeken :')

Ik zie vooral m'n geplande barbecue even niet zo zitten.
Ik duim voor droog en zon. Duim jij dan voor de wind?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')