Klopt! Ben er weer even weg vanquote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tja dan zul je toch niet hier in NL moeten blijven @:MissHobje
Dinsdag wordt echt flink vloeken hier gok ik zoquote:Op woensdag 1 april 2026 09:28 schreef RamboDirk het volgende:
we rennen richting week 14
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Want? Ik zie zonnig weer en aangename temperaturen. Als het meezit 22 gradenquote:Op woensdag 1 april 2026 09:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dinsdag wordt echt flink vloeken hier gok ik zo
Te warm en ze komen zwaar spul 'lossen' bij de moestuin. Wordt flink zweten dusquote:Op woensdag 1 april 2026 10:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Want? Ik zie zonnig weer en aangename temperaturen. Als het meezit 22 graden
Dan gaat Geschiedkundige dus vloeken, haha.quote:Op woensdag 1 april 2026 10:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Want? Ik zie zonnig weer en aangename temperaturen. Als het meezit 22 graden
Het gaat beginnen. Tot ver in oktober.quote:Op woensdag 1 april 2026 09:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dinsdag wordt echt flink vloeken hier gok ik zo
Niks afschakelen tijdens het moestuinieren dan, constant wordt je geprikkeldquote:Op woensdag 1 april 2026 10:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het gaat beginnen. Tot ver in oktober.
#cactusmoestuin
22 en ik zie ook nog wat hogere staan. Dat hoeft echt niet nee. Zon is wel lekker (nu nog)quote:Op woensdag 1 april 2026 10:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan gaat Geschiedkundige dus vloeken, haha.
In april niks mis mee. Voelt nog niet zo als in hoogzomerquote:Op woensdag 1 april 2026 11:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
22 en ik zie ook nog wat hogere staan. Dat hoeft echt niet nee. Zon is wel lekker (nu nog)
12 graden in de zomer zou wel bijzonder sneu en kansloos zijnquote:Op woensdag 1 april 2026 14:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
12 graden, zon, geen wind. Zo zou de zomer moeten zijn
Begin april schud zijn bil?quote:Op woensdag 1 april 2026 12:22 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Einde tijdperk maart roert zijn staart
Reykjavik aan de maas @Pisces29quote:Op woensdag 1 april 2026 15:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
12 graden in de zomer zou wel bijzonder sneu en kansloos zijn![]()
Klinkt goed.quote:Op woensdag 1 april 2026 16:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Begin april briketten in de grill.
Trek je een jas aan tijdens het eieren zoeken.quote:Op woensdag 1 april 2026 12:03 schreef Bugno3 het volgende:
Paaszondag weer een waardeloze teleurstelling, met bij ons een schrale 12 dragen bij windkracht 5
Hoe wil jij je eitje?quote:Op woensdag 1 april 2026 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Trek je een jas aan tijdens het eieren zoeken.
Eieren zoekenquote:Op woensdag 1 april 2026 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Trek je een jas aan tijdens het eieren zoeken.
Ik duim voor droog en zon. Duim jij dan voor de wind?quote:Op woensdag 1 april 2026 16:33 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Eieren zoeken
Ik zie vooral m'n geplande barbecue even niet zo zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |