abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220468028
Het hagelt en de zon schijnt. Krijg je dan ook een regenboog?
  maandag 30 maart 2026 @ 17:38:03 #152
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220468436
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 16:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Het hagelt en de zon schijnt. Krijg je dan ook een regenboog?
Volgens mij wel.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 30 maart 2026 @ 17:46:51 #153
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220468483
Bipolair weer dit.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_220468809
Stormweer
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 30 maart 2026 @ 18:41:07 #155
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220468867
Posje irritante wind wel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220469459
Prima weer buiten hoor ^O^
pi_220469480
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 16:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Het hagelt en de zon schijnt. Krijg je dan ook een regenboog?
En, wat zag je zelf? :P

Antwoord is overigens dat je dan ook regenbogen kunt zien.
  maandag 30 maart 2026 @ 19:50:30 #158
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220469544
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
Prima weer buiten hoor ^O^
Dude het is 6 graden, het waait stevig en er vielen hagel en regen buien. Prima is toch wel wat anders :)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220469599
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:50 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Dude het is 6 graden, het waait stevig en er vielen hagel en regen buien. Prima is toch wel wat anders :)
Waait amper hier nu hoor, sinds vanmorgen twee buitjes gehad. Vrij veel zon. Vannacht was er 'veel' wind.

Dus dat is gewoon prima. Niet heel goed, zeker niet slecht. Gewoon prima.
pi_220472776
Momenteel vrij rustig buiten :)
v
  dinsdag 31 maart 2026 @ 11:46:45 #161
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220473201
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 10:22 schreef 12Beaufort het volgende:
Momenteel vrij rustig buiten :)
Mag wel wat warmer
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 31 maart 2026 @ 13:50:44 #162
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220473885
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:46 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Mag wel wat warmer
Nou zeg dat, zit al weken dik ingepakt op de fiets bluh -O-
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220474142
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 13:50 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Nou zeg dat, zit al weken dik ingepakt op de fiets bluh -O-
Maart is bovengemiddeld warm en erg zonnig.

Wrong place, wrong time -O-
  dinsdag 31 maart 2026 @ 16:58:04 #164
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220475484
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 14:26 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Maart is bovengemiddeld warm en erg zonnig.

Wrong place, wrong time -O-
Maart was mooi zonnig, ja! Ook relatief mild. Afgelopen week was wel fris. Handschoenen met fietsen nog wel aan gehad

Bovengemiddeld zacht. Warm is het niet geweest ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door INViCTuS op 31-03-2026 17:23:51 ]
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 31 maart 2026 @ 17:26:25 #165
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220475701
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 10:22 schreef 12Beaufort het volgende:
Momenteel vrij rustig buiten :)
En dat is hier ook wel weer te merken ;) het is namelijk best stil :D

Hier heerlijk zonnetje en uit de wind is het prima te doen.
pi_220476075
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:46 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Mag wel wat warmer
De twintigers mogen wel komen.
v
pi_220476080
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 17:26 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
En dat is hier ook wel weer te merken ;) het is namelijk best stil :D

Hier heerlijk zonnetje en uit de wind is het prima te doen.
Mooie dag vqndaag :Y
v
pi_220476092
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 17:26 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
En dat is hier ook wel weer te merken ;) het is namelijk best stil :D

Hier heerlijk zonnetje en uit de wind is het prima te doen.
Hier ook strakblauw. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220476101
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:58 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Maart was mooi zonnig, ja! Ook relatief mild. Afgelopen week was wel fris. Handschoenen met fietsen nog wel aan gehad

Bovengemiddeld zacht. Warm is het niet geweest ;)
Mokerheet :(

Was een prima maand :Y
  dinsdag 31 maart 2026 @ 18:14:58 #170
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220476132
April wordt zomers.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 18:34:27 #171
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220476254
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 18:09 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Mokerheet :(

Was een prima maand :Y
Opvallend hoge gemiddelde maximumtemperatuur in De Bilt over de maand maart. Alleen in 2025 en in 2014 waren de middagtemperaturen nog hoger.

Niet in de laatste plaats dankzij 11 dagen met een maximumtemperatuur van tenminste 15,0° (waarvan 7 dagen tijdens de eerste decade!) is De Bilt in maart uitgekomen op een gemiddelde maximumtemperatuur van 13,3 tegen normaal 10,5°. In 2017 kwam het gemiddeld maximum op hetzelfde niveau uit: alleen in 2025 en in 2014 was het nog een fractie warmer. In 2014 bedroeg de gemiddelde maximumtemperatuur 13,8°.

Wanneer we de drie decaden van maart 2026 afzonderlijk beschouwen, dan springt het record van de eerste decade eruit. Van 1 t/m 10 maart werd het gemiddeld 15,5° tegen normaal 9,1°; het tijdvak 11-20 maart is uitgekomen op 12,6 tegen normaal 10,6° en de periode 21-31 maart op 12,0 tegen normaal 11,6°.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220476266
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 18:34 schreef INViCTuS het volgende:

[..]


Wanneer we de drie decaden van maart 2026 afzonderlijk beschouwen, dan springt het record van de eerste decade eruit. Van 1 t/m 10 maart werd het gemiddeld 15,5° tegen normaal 9,1°; het tijdvak 11-20 maart is uitgekomen op 12,6 tegen normaal 10,6° en de periode 21-31 maart op 12,0 tegen normaal 11,6°.
O+ Top maart. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220476828
Maart was te warm met veel zon en weinig neerslag.
April mag van mij goed warm worden. Lange termijn laat voor april een wisselend beeld zien, wat temperatuur betreft.



v
  dinsdag 31 maart 2026 @ 19:52:41 #174
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220476861
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 19:48 schreef 12Beaufort het volgende:
Maart was te warm met veel zon en weinig neerslag.
April mag van mij goed warm worden. Lange termijn laat voor april een wisselend beeld zien, wat temperatuur betreft.

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
April mag zeker wel wat twintigers gaan brengen, ja. Wellicht eerste terreur buien
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 31 maart 2026 @ 19:56:40 #175
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220476899
en nou opsodegraftyfk*nkerteringlazerstralen met je maartse buien want ik ben het echt spuugzat
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 31 maart 2026 @ 20:06:28 #176
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220476994
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 14:26 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Maart is bovengemiddeld warm en erg zonnig.

Wrong place, wrong time -O-
Nou misschien bij jou _O-
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 31 maart 2026 @ 20:40:05 #177
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220477348
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 19:52 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
April mag zeker wel wat twintigers gaan brengen, ja. Wellicht eerste terreur buien
Terreurbuien O+ ... het wordt wel weer tijd voor wat onweersbuien met meer overtuiging: hoge bliksemintensiteit en tropische neerslag. Graag (ook) 's nachts!
pi_220477452
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 19:48 schreef 12Beaufort het volgende:
Maart was te warm met veel zon en weinig neerslag.
April mag van mij goed warm worden. Lange termijn laat voor april een wisselend beeld zien, wat temperatuur betreft.

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
50% meer zon dan gemiddeld _O_
pi_220477469
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:06 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Nou misschien bij jou _O-
Bij heel Nederland volgens mij wel. Je bent gewoon een enorme koukleum :P

Echter, de betere tijd begint nu wel bijna voor je :Y
Langzaam komt de periode van afzien in zicht voor mij :D ;(
  dinsdag 31 maart 2026 @ 21:36:23 #180
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220478130
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:48 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Bij heel Nederland volgens mij wel. Je bent gewoon een enorme koukleum :P

Echter, de betere tijd begint nu wel bijna voor je :Y
Langzaam komt de periode van afzien in zicht voor mij :D ;(
Ja dat koukleum is wel redelijk extreem bij mij deze winterse periode :{ maar toch ik vond het serieus fris ! misschien omdat ik veel fiets ofzo, weet het niet.
Ik kijk uit naar het betere weer idd.
Voor jouw minder leuk ;(
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220478240
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:36 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ja dat koukleum is wel redelijk extreem bij mij deze winterse periode :{ maar toch ik vond het serieus fris ! misschien omdat ik veel fiets ofzo, weet het niet.
Ik kijk uit naar het betere weer idd.
Voor jouw minder leuk ;(
Op de fiets is het ook gewoon fris. :* Zeker ochtend en einde middag.
Lopend heel anders.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 21:48:46 #182
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220478257
Tja dan zul je toch niet hier in NL moeten blijven @MissHobje :+
pi_220478627
Gelukkig was maart overigens niet zo kurkdroog als vorig jaar. Dat was in het voorjaar echt wel zwaar klote met de moestuin. Zo nu en dan een drup regen is altijd wel prettiger. Blijven de IBC'S ook gevuld.

Mijn zoontje wil graag een reuzenpompoen (Atlantic Giant) in de tuin dit jaar. Ik twijfel wel nog.. ruimte genoeg, maar wat moet ik met een berg pompoenen van 150 kilo per stuk _O-
pi_220478647
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 22:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gelukkig was maart overigens niet zo kurkdroog als vorig jaar. Dat was in het voorjaar echt wel zwaar klote met de moestuin. Zo nu en dan een drup regen is altijd wel prettiger. Blijven de IBC'S ook gevuld.

Mijn zoontje wil graag een reuzenpompoen (Atlantic Giant) in de tuin dit jaar. Ik twijfel wel nog.. ruimte genoeg, maar wat moet ik met een berg pompoenen van 150 kilo per stuk _O-
Wat minder zaadjes planten zodat je geen berg krijgt? :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220478956
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 22:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wat minder zaadjes planten zodat je geen berg krijgt? :D
Ik doe altijd meerdere zaadjes, stel je voor dat er iets mis gaat met twee plantjes ;(

Mja heb ik dadelijk 10 pompoenen met 1600 kg aan gewicht totaal ofzo :')
pi_220478970
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 22:44 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ik doe altijd meerdere zaadjes, stel je voor dat er iets mis gaat met twee plantjes ;(

Mja heb ik dadelijk 10 pompoenen met 1600 kg aan gewicht totaal ofzo :')
Het misgaan hoort ook bij moestuinen. ;) Bij mij mislukte het merendeel als klein kind. Hoort erbij.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220479071
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 22:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Het misgaan hoort ook bij moestuinen. ;) Bij mij mislukte het merendeel als klein kind. Hoort erbij.
Zeker, maar zou natuurlijk een beetje jammer zijn. En ergens vind ik het zelf ook wel weer grappig om ze te hebben. Alleen: wat dan? :P
pi_220479107
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 22:57 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Zeker, maar zou natuurlijk een beetje jammer zijn. En ergens vind ik het zelf ook wel weer grappig om ze te hebben. Alleen: wat dan? :P
Kraampje langs de weg. O+

En het lokale nieuws en lokale krantje halen met een foto. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220479124
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 23:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Kraampje langs de weg. O+
Met een paar pompoenen die op de aanhanger moeten of wat? _O-
pi_220479132
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 23:07 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Met een paar pompoenen die op de aanhanger moeten of wat? _O-
“Max 1 per klant gratis.”
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220479138
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 23:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
“Max 1 per klant gratis.”
:P
pi_220479141
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 23:09 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
:P
En de comment van het lokale krantje nog gelezen? :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220479161
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 23:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
En de comment van het lokale krantje nog gelezen? :D
Jazeker. Leuk voor onze dan 4-jarige :+
  dinsdag 31 maart 2026 @ 23:28:12 #194
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220479222
Wou je nog meedoen @Geschiedkundige met de maandvoorspelling, of was de weekvoorspelling goed genoeg :+
pi_220479829
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 23:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wou je nog meedoen @:Geschiedkundige met de maandvoorspelling, of was de weekvoorspelling goed genoeg :+
Huh?
  woensdag 1 april 2026 @ 08:06:26 #196
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220480083
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Op de fiets is het ook gewoon fris. :* Zeker ochtend en einde middag.
Lopend heel anders.
Zeker! Deze week ook al 3x moeten krabben en dat was geen jeuk. Eigenlijk gewoon koud
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220480141
Zonnig, geen wolkje aan de lucht ^O^
  Moderator woensdag 1 april 2026 @ 08:32:17 #198
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220480171
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 08:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zonnig, geen wolkje aan de lucht ^O^
Zo ken ik je weer, ouwe woesteingeit!
  woensdag 1 april 2026 @ 08:39:25 #199
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220480197
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2026 08:32 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Zo ken ik je weer, ouwe woesteingeit!
Hier hetzelfde. Edoch, nog wel koud en het en der optrekkende mist
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220480346
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2026 08:32 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Zo ken ik je weer, ouwe woesteingeit!
Ik zal de komende maanden vaker deze nuttige updates vanuit Limbabwe geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')