abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 maart 2026 @ 20:06:28 #176
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220476994
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 14:26 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Maart is bovengemiddeld warm en erg zonnig.

Wrong place, wrong time -O-
Nou misschien bij jou _O-
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 31 maart 2026 @ 20:40:05 #177
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220477348
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 19:52 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
April mag zeker wel wat twintigers gaan brengen, ja. Wellicht eerste terreur buien
Terreurbuien O+ ... het wordt wel weer tijd voor wat onweersbuien met meer overtuiging: hoge bliksemintensiteit en tropische neerslag. Graag (ook) 's nachts!
pi_220477452
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 19:48 schreef 12Beaufort het volgende:
Maart was te warm met veel zon en weinig neerslag.
April mag van mij goed warm worden. Lange termijn laat voor april een wisselend beeld zien, wat temperatuur betreft.

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
50% meer zon dan gemiddeld _O_
pi_220477469
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:06 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Nou misschien bij jou _O-
Bij heel Nederland volgens mij wel. Je bent gewoon een enorme koukleum :P

Echter, de betere tijd begint nu wel bijna voor je :Y
Langzaam komt de periode van afzien in zicht voor mij :D ;(
  dinsdag 31 maart 2026 @ 21:36:23 #180
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220478130
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:48 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Bij heel Nederland volgens mij wel. Je bent gewoon een enorme koukleum :P

Echter, de betere tijd begint nu wel bijna voor je :Y
Langzaam komt de periode van afzien in zicht voor mij :D ;(
Ja dat koukleum is wel redelijk extreem bij mij deze winterse periode :{ maar toch ik vond het serieus fris ! misschien omdat ik veel fiets ofzo, weet het niet.
Ik kijk uit naar het betere weer idd.
Voor jouw minder leuk ;(
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220478240
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:36 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ja dat koukleum is wel redelijk extreem bij mij deze winterse periode :{ maar toch ik vond het serieus fris ! misschien omdat ik veel fiets ofzo, weet het niet.
Ik kijk uit naar het betere weer idd.
Voor jouw minder leuk ;(
Op de fiets is het ook gewoon fris. :* Zeker ochtend en einde middag.
Lopend heel anders.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 21:48:46 #182
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220478257
Tja dan zul je toch niet hier in NL moeten blijven @MissHobje :+
pi_220478627
Gelukkig was maart overigens niet zo kurkdroog als vorig jaar. Dat was in het voorjaar echt wel zwaar klote met de moestuin. Zo nu en dan een drup regen is altijd wel prettiger. Blijven de IBC'S ook gevuld.

Mijn zoontje wil graag een reuzenpompoen (Atlantic Giant) in de tuin dit jaar. Ik twijfel wel nog.. ruimte genoeg, maar wat moet ik met een berg pompoenen van 150 kilo per stuk _O-
pi_220478647
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 22:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gelukkig was maart overigens niet zo kurkdroog als vorig jaar. Dat was in het voorjaar echt wel zwaar klote met de moestuin. Zo nu en dan een drup regen is altijd wel prettiger. Blijven de IBC'S ook gevuld.

Mijn zoontje wil graag een reuzenpompoen (Atlantic Giant) in de tuin dit jaar. Ik twijfel wel nog.. ruimte genoeg, maar wat moet ik met een berg pompoenen van 150 kilo per stuk _O-
Wat minder zaadjes planten zodat je geen berg krijgt? :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220478956
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 22:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wat minder zaadjes planten zodat je geen berg krijgt? :D
Ik doe altijd meerdere zaadjes, stel je voor dat er iets mis gaat met twee plantjes ;(

Mja heb ik dadelijk 10 pompoenen met 1600 kg aan gewicht totaal ofzo :')
pi_220478970
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 22:44 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ik doe altijd meerdere zaadjes, stel je voor dat er iets mis gaat met twee plantjes ;(

Mja heb ik dadelijk 10 pompoenen met 1600 kg aan gewicht totaal ofzo :')
Het misgaan hoort ook bij moestuinen. ;) Bij mij mislukte het merendeel als klein kind. Hoort erbij.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220479071
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 22:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Het misgaan hoort ook bij moestuinen. ;) Bij mij mislukte het merendeel als klein kind. Hoort erbij.
Zeker, maar zou natuurlijk een beetje jammer zijn. En ergens vind ik het zelf ook wel weer grappig om ze te hebben. Alleen: wat dan? :P
pi_220479107
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 22:57 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Zeker, maar zou natuurlijk een beetje jammer zijn. En ergens vind ik het zelf ook wel weer grappig om ze te hebben. Alleen: wat dan? :P
Kraampje langs de weg. O+

En het lokale nieuws en lokale krantje halen met een foto. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220479124
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 23:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Kraampje langs de weg. O+
Met een paar pompoenen die op de aanhanger moeten of wat? _O-
pi_220479132
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 23:07 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Met een paar pompoenen die op de aanhanger moeten of wat? _O-
“Max 1 per klant gratis.”
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220479138
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 23:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
“Max 1 per klant gratis.”
:P
pi_220479141
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 23:09 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
:P
En de comment van het lokale krantje nog gelezen? :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220479161
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 23:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
En de comment van het lokale krantje nog gelezen? :D
Jazeker. Leuk voor onze dan 4-jarige :+
  dinsdag 31 maart 2026 @ 23:28:12 #194
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220479222
Wou je nog meedoen @Geschiedkundige met de maandvoorspelling, of was de weekvoorspelling goed genoeg :+
pi_220479829
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 23:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wou je nog meedoen @:Geschiedkundige met de maandvoorspelling, of was de weekvoorspelling goed genoeg :+
Huh?
  woensdag 1 april 2026 @ 08:06:26 #196
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220480083
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Op de fiets is het ook gewoon fris. :* Zeker ochtend en einde middag.
Lopend heel anders.
Zeker! Deze week ook al 3x moeten krabben en dat was geen jeuk. Eigenlijk gewoon koud
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220480141
Zonnig, geen wolkje aan de lucht ^O^
  Moderator woensdag 1 april 2026 @ 08:32:17 #198
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220480171
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 08:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zonnig, geen wolkje aan de lucht ^O^
Zo ken ik je weer, ouwe woesteingeit!
  woensdag 1 april 2026 @ 08:39:25 #199
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220480197
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2026 08:32 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Zo ken ik je weer, ouwe woesteingeit!
Hier hetzelfde. Edoch, nog wel koud en het en der optrekkende mist
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220480346
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2026 08:32 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Zo ken ik je weer, ouwe woesteingeit!
Ik zal de komende maanden vaker deze nuttige updates vanuit Limbabwe geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')