Volgens mij wel.quote:Op maandag 30 maart 2026 16:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Het hagelt en de zon schijnt. Krijg je dan ook een regenboog?
En, wat zag je zelf?quote:Op maandag 30 maart 2026 16:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Het hagelt en de zon schijnt. Krijg je dan ook een regenboog?
Dude het is 6 graden, het waait stevig en er vielen hagel en regen buien. Prima is toch wel wat andersquote:
Waait amper hier nu hoor, sinds vanmorgen twee buitjes gehad. Vrij veel zon. Vannacht was er 'veel' wind.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:50 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dude het is 6 graden, het waait stevig en er vielen hagel en regen buien. Prima is toch wel wat anders
Mag wel wat warmerquote:
Maart is bovengemiddeld warm en erg zonnig.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou zeg dat, zit al weken dik ingepakt op de fiets bluh
Maart was mooi zonnig, ja! Ook relatief mild. Afgelopen week was wel fris. Handschoenen met fietsen nog wel aan gehadquote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Maart is bovengemiddeld warm en erg zonnig.
Wrong place, wrong time
En dat is hier ook wel weer te merkenquote:
Mooie dag vqndaagquote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En dat is hier ook wel weer te merkenhet is namelijk best stil
![]()
Hier heerlijk zonnetje en uit de wind is het prima te doen.
Hier ook strakblauw.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En dat is hier ook wel weer te merkenhet is namelijk best stil
![]()
Hier heerlijk zonnetje en uit de wind is het prima te doen.
Mokerheetquote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maart was mooi zonnig, ja! Ook relatief mild. Afgelopen week was wel fris. Handschoenen met fietsen nog wel aan gehad
Bovengemiddeld zacht. Warm is het niet geweest
Opvallend hoge gemiddelde maximumtemperatuur in De Bilt over de maand maart. Alleen in 2025 en in 2014 waren de middagtemperaturen nog hoger.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:09 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Mokerheet
Was een prima maand
quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wanneer we de drie decaden van maart 2026 afzonderlijk beschouwen, dan springt het record van de eerste decade eruit. Van 1 t/m 10 maart werd het gemiddeld 15,5° tegen normaal 9,1°; het tijdvak 11-20 maart is uitgekomen op 12,6 tegen normaal 10,6° en de periode 21-31 maart op 12,0 tegen normaal 11,6°.
April mag zeker wel wat twintigers gaan brengen, ja. Wellicht eerste terreur buienquote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:48 schreef 12Beaufort het volgende:
Maart was te warm met veel zon en weinig neerslag.
April mag van mij goed warm worden. Lange termijn laat voor april een wisselend beeld zien, wat temperatuur betreft.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |