abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220468028
Het hagelt en de zon schijnt. Krijg je dan ook een regenboog?
  maandag 30 maart 2026 @ 17:38:03 #152
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220468436
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 16:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Het hagelt en de zon schijnt. Krijg je dan ook een regenboog?
Volgens mij wel.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 30 maart 2026 @ 17:46:51 #153
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220468483
Bipolair weer dit.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_220468809
Stormweer
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 30 maart 2026 @ 18:41:07 #155
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220468867
Posje irritante wind wel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220469459
Prima weer buiten hoor ^O^
pi_220469480
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 16:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Het hagelt en de zon schijnt. Krijg je dan ook een regenboog?
En, wat zag je zelf? :P

Antwoord is overigens dat je dan ook regenbogen kunt zien.
  maandag 30 maart 2026 @ 19:50:30 #158
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220469544
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
Prima weer buiten hoor ^O^
Dude het is 6 graden, het waait stevig en er vielen hagel en regen buien. Prima is toch wel wat anders :)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220469599
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:50 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Dude het is 6 graden, het waait stevig en er vielen hagel en regen buien. Prima is toch wel wat anders :)
Waait amper hier nu hoor, sinds vanmorgen twee buitjes gehad. Vrij veel zon. Vannacht was er 'veel' wind.

Dus dat is gewoon prima. Niet heel goed, zeker niet slecht. Gewoon prima.
pi_220472776
Momenteel vrij rustig buiten :)
v
  dinsdag 31 maart 2026 @ 11:46:45 #161
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220473201
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 10:22 schreef 12Beaufort het volgende:
Momenteel vrij rustig buiten :)
Mag wel wat warmer
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 31 maart 2026 @ 13:50:44 #162
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220473885
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:46 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Mag wel wat warmer
Nou zeg dat, zit al weken dik ingepakt op de fiets bluh -O-
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220474142
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 13:50 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Nou zeg dat, zit al weken dik ingepakt op de fiets bluh -O-
Maart is bovengemiddeld warm en erg zonnig.

Wrong place, wrong time -O-
  dinsdag 31 maart 2026 @ 16:58:04 #164
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220475484
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 14:26 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Maart is bovengemiddeld warm en erg zonnig.

Wrong place, wrong time -O-
Maart was mooi zonnig, ja! Ook relatief mild. Afgelopen week was wel fris. Handschoenen met fietsen nog wel aan gehad

Bovengemiddeld zacht. Warm is het niet geweest ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door INViCTuS op 31-03-2026 17:23:51 ]
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 31 maart 2026 @ 17:26:25 #165
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220475701
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 10:22 schreef 12Beaufort het volgende:
Momenteel vrij rustig buiten :)
En dat is hier ook wel weer te merken ;) het is namelijk best stil :D

Hier heerlijk zonnetje en uit de wind is het prima te doen.
pi_220476075
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:46 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Mag wel wat warmer
De twintigers mogen wel komen.
v
pi_220476080
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 17:26 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
En dat is hier ook wel weer te merken ;) het is namelijk best stil :D

Hier heerlijk zonnetje en uit de wind is het prima te doen.
Mooie dag vqndaag :Y
v
pi_220476092
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 17:26 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
En dat is hier ook wel weer te merken ;) het is namelijk best stil :D

Hier heerlijk zonnetje en uit de wind is het prima te doen.
Hier ook strakblauw. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220476101
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:58 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Maart was mooi zonnig, ja! Ook relatief mild. Afgelopen week was wel fris. Handschoenen met fietsen nog wel aan gehad

Bovengemiddeld zacht. Warm is het niet geweest ;)
Mokerheet :(

Was een prima maand :Y
  dinsdag 31 maart 2026 @ 18:14:58 #170
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220476132
April wordt zomers.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 18:34:27 #171
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220476254
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 18:09 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Mokerheet :(

Was een prima maand :Y
Opvallend hoge gemiddelde maximumtemperatuur in De Bilt over de maand maart. Alleen in 2025 en in 2014 waren de middagtemperaturen nog hoger.

Niet in de laatste plaats dankzij 11 dagen met een maximumtemperatuur van tenminste 15,0° (waarvan 7 dagen tijdens de eerste decade!) is De Bilt in maart uitgekomen op een gemiddelde maximumtemperatuur van 13,3 tegen normaal 10,5°. In 2017 kwam het gemiddeld maximum op hetzelfde niveau uit: alleen in 2025 en in 2014 was het nog een fractie warmer. In 2014 bedroeg de gemiddelde maximumtemperatuur 13,8°.

Wanneer we de drie decaden van maart 2026 afzonderlijk beschouwen, dan springt het record van de eerste decade eruit. Van 1 t/m 10 maart werd het gemiddeld 15,5° tegen normaal 9,1°; het tijdvak 11-20 maart is uitgekomen op 12,6 tegen normaal 10,6° en de periode 21-31 maart op 12,0 tegen normaal 11,6°.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220476266
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 18:34 schreef INViCTuS het volgende:

[..]


Wanneer we de drie decaden van maart 2026 afzonderlijk beschouwen, dan springt het record van de eerste decade eruit. Van 1 t/m 10 maart werd het gemiddeld 15,5° tegen normaal 9,1°; het tijdvak 11-20 maart is uitgekomen op 12,6 tegen normaal 10,6° en de periode 21-31 maart op 12,0 tegen normaal 11,6°.
O+ Top maart. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220476828
Maart was te warm met veel zon en weinig neerslag.
April mag van mij goed warm worden. Lange termijn laat voor april een wisselend beeld zien, wat temperatuur betreft.



v
  dinsdag 31 maart 2026 @ 19:52:41 #174
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220476861
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 19:48 schreef 12Beaufort het volgende:
Maart was te warm met veel zon en weinig neerslag.
April mag van mij goed warm worden. Lange termijn laat voor april een wisselend beeld zien, wat temperatuur betreft.

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
April mag zeker wel wat twintigers gaan brengen, ja. Wellicht eerste terreur buien
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 31 maart 2026 @ 19:56:40 #175
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220476899
en nou opsodegraftyfk*nkerteringlazerstralen met je maartse buien want ik ben het echt spuugzat
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')