abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 april 2026 @ 09:22:58 #201
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220480403
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tja dan zul je toch niet hier in NL moeten blijven @:MissHobje :+
Klopt! Ben er weer even weg van *O*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 1 april 2026 @ 09:28:02 #202
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220480432
we rennen richting week 14



pi_220480452
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 09:28 schreef RamboDirk het volgende:
we rennen richting week 14

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dinsdag wordt echt flink vloeken hier gok ik zo _O-
pi_220480550
RIP @heywoodu
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  woensdag 1 april 2026 @ 10:14:12 #205
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220480874
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 09:32 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Dinsdag wordt echt flink vloeken hier gok ik zo _O-
Want? Ik zie zonnig weer en aangename temperaturen. Als het meezit 22 graden
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220480892
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 10:14 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Want? Ik zie zonnig weer en aangename temperaturen. Als het meezit 22 graden
Te warm en ze komen zwaar spul 'lossen' bij de moestuin. Wordt flink zweten dus ;( :(
pi_220480893
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 10:14 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Want? Ik zie zonnig weer en aangename temperaturen. Als het meezit 22 graden
Dan gaat Geschiedkundige dus vloeken, haha.
  woensdag 1 april 2026 @ 10:57:56 #208
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220481203
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 09:32 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Dinsdag wordt echt flink vloeken hier gok ik zo _O-
Het gaat beginnen. Tot ver in oktober.
#cactusmoestuin
pi_220481665
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 10:57 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Het gaat beginnen. Tot ver in oktober.
#cactusmoestuin
Niks afschakelen tijdens het moestuinieren dan, constant wordt je geprikkeld ;(
pi_220481674
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 10:18 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Dan gaat Geschiedkundige dus vloeken, haha.
22 en ik zie ook nog wat hogere staan. Dat hoeft echt niet nee. Zon is wel lekker (nu nog) :Y
pi_220481851
Paaszondag weer een waardeloze teleurstelling, met bij ons een schrale 12 dragen bij windkracht 5 :')
  woensdag 1 april 2026 @ 12:15:33 #212
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220481937
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 11:42 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
22 en ik zie ook nog wat hogere staan. Dat hoeft echt niet nee. Zon is wel lekker (nu nog) :Y
In april niks mis mee. Voelt nog niet zo als in hoogzomer
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 1 april 2026 @ 12:22:04 #213
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220481990


Einde tijdperk maart roert zijn staart
  woensdag 1 april 2026 @ 14:48:07 #214
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220483114
Hier 20 gr in de zon
pi_220483160
12 graden, zon, geen wind. Zo zou de zomer moeten zijn _O_
  woensdag 1 april 2026 @ 15:18:13 #216
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220483304
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 14:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
12 graden, zon, geen wind. Zo zou de zomer moeten zijn _O_
12 graden in de zomer zou wel bijzonder sneu en kansloos zijn :') :{w
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 1 april 2026 @ 16:13:19 #217
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220483866
In de zon uit de wind het is het buiten wel heerlijk vertoeven.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 1 april 2026 @ 16:14:26 #218
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220483875
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 12:22 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]

Einde tijdperk maart roert zijn staart
Begin april schud zijn bil?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 1 april 2026 @ 16:17:28 #219
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220483922
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:14 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Begin april schud zijn bil?
Begin april briketten in de grill.
  woensdag 1 april 2026 @ 16:18:22 #220
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220483927
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 15:18 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
12 graden in de zomer zou wel bijzonder sneu en kansloos zijn :') :{w
Reykjavik aan de maas @Pisces29
  woensdag 1 april 2026 @ 16:21:01 #221
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220483947
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:17 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Begin april briketten in de grill.
Klinkt goed. 8-)
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220483958
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 12:03 schreef Bugno3 het volgende:
Paaszondag weer een waardeloze teleurstelling, met bij ons een schrale 12 dragen bij windkracht 5 :')
Trek je een jas aan tijdens het eieren zoeken.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 1 april 2026 @ 16:27:43 #223
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220483969
quote:
6s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Trek je een jas aan tijdens het eieren zoeken.
Hoe wil jij je eitje?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220484013
quote:
6s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Trek je een jas aan tijdens het eieren zoeken.
Eieren zoeken :')

Ik zie vooral m'n geplande barbecue even niet zo zitten.
pi_220484138
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:33 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Eieren zoeken :')

Ik zie vooral m'n geplande barbecue even niet zo zitten.
Ik duim voor droog en zon. Duim jij dan voor de wind?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220484200
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik duim voor droog en zon. Duim jij dan voor de wind?
Nou, liever geen wind als je dat ok vindt.
  woensdag 1 april 2026 @ 16:57:25 #227
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220484247
user @Bugno3 eet bij alles onder de 20 graden stampot met balkenbrij.
pi_220484390
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:50 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Nou, liever geen wind als je dat ok vindt.
Mijn surfseizoen is nog niet begonnen. Dus ik ben ok. :Y
Alleen zon en droog.
Hopelijk laat je de boel niet aanbranden.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 1 april 2026 @ 18:14:15 #229
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220484866
Heerlijke lentedag hier vandaag. :D
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 1 april 2026 @ 20:08:30 #230
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220485841
quote:
11s.gif Op woensdag 1 april 2026 06:44 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Huh?
Laat maar ik haal de boel door de war :')
pi_220486722
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 15:18 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
12 graden in de zomer zou wel bijzonder sneu en kansloos zijn :') :{w
Perfect zou ik het noemen :+
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 april 2026 @ 22:04:21 #232
284411 crew  heywoodu
pi_220486929
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 10:57 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Het gaat beginnen. Tot ver in oktober.
#cactusmoestuin
Ja, de standaard 6 maanden zomer beginnen dinsdag. Bijna november!
pi_220487101
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 22:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, de standaard 6 maanden zomer beginnen dinsdag. Bijna november!
Over een week is het gelukkig alweer 12 graden ofzo :P
  donderdag 2 april 2026 @ 07:03:50 #234
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220489053
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 22:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, de standaard 6 maanden zomer beginnen dinsdag. Bijna november!
_O- :')

Staat precies 1 dag waarschijnlijk warmer dan 20
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220491189
Gelukkig zie ik dat de scherpe randjes voor dinsdag al wat eraf lijken te zijn. Mag nog wel wat koeler.

Flikker op met je 23 graden ofzo :(
  donderdag 2 april 2026 @ 12:25:46 #236
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220491348
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gelukkig zie ik dat de scherpe randjes voor dinsdag al wat eraf lijken te zijn. Mag nog wel wat koeler.

Flikker op met je 23 graden ofzo :(
20 is ook goed. Ook wel aangenaam in april. Onder de 15 mag niet meer
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 2 april 2026 @ 12:37:41 #237
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220491467
Vandaag koud, 8 graden
  Moderator donderdag 2 april 2026 @ 13:45:38 #238
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220491882
Hier inmiddels 24 graden buiten en binnen 18. Muren houden nog volle bak kou vast, want Spaanse kuthuizen :')
Ramen open zetten doet ook bar weinig. Duurt een poos voordat die kou er echt uit is.

...en tegen die tijd mag de AC weer aan _O-
  donderdag 2 april 2026 @ 15:10:43 #239
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220492586
Van de in eerste instantie verwachte 22 graden voor aankomende dinsdag zijn er nog slechts een schamele 16 overgebleven.. dode mus.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 2 april 2026 @ 15:12:47 #240
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220492604
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 15:10 schreef PzKpfw het volgende:
Van de in eerste instantie verwachte 22 graden voor aankomende dinsdag zijn er nog slechts een schamele 16 overgebleven.. dode mus.
En toch nog veel lijntjes die naar de 20 graden gaat, ook voor de woensdag, gewoon even afwachten wat het allemaal gaat doen :)
  donderdag 2 april 2026 @ 15:14:00 #241
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220492609
quote:
11s.gif Op donderdag 2 april 2026 13:45 schreef dick_laurent het volgende:
Hier inmiddels 24 graden buiten en binnen 18. Muren houden nog volle bak kou vast, want Spaanse kuthuizen :')
Ramen open zetten doet ook bar weinig. Duurt een poos voordat die kou er echt uit is.

...en tegen die tijd mag de AC weer aan _O-
Dichthouden. Dan hou je het lekker koel in de zomer :)
  donderdag 2 april 2026 @ 15:18:42 #242
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220492630
@Starhopper, ik vind het altijd leuk dat je die foto als avatar gebruikt :D nooit aan gedacht eigenlijk :D
  donderdag 2 april 2026 @ 15:21:03 #243
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220492643
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 15:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
@:Starhopper, ik vind het altijd leuk dat je die foto als avatar gebruikt :D nooit aan gedacht eigenlijk :D
JAAA Hij is ook super mooi O+ O+ O+
  donderdag 2 april 2026 @ 16:22:17 #244
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220493018
Wel bijzonder dat verschil tussen de buienradar op de pc en de app. De app laat niets zien maar op de site zie je keurig een buienlijntje overtrekken..
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 2 april 2026 @ 17:43:10 #245
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220493437
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:37 schreef THEFXR het volgende:
Vandaag koud, 8 graden
Tegenvallend dagje wel. Veel te fris en weinig zon
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 2 april 2026 @ 17:51:09 #246
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220493523
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gelukkig zie ik dat de scherpe randjes voor dinsdag al wat eraf lijken te zijn. Mag nog wel wat koeler.

Flikker op met je 23 graden ofzo :(
Stel je toch niet zo aan, met een hittegolf is het 35 gr.
pi_220493806
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 17:51 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Stel je toch niet zo aan, met een hittegolf is het 35 gr.
Daar wil ik niet eens aan denken..

:(
  donderdag 2 april 2026 @ 18:49:09 #248
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220494052
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 18:21 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Daar wil ik niet eens aan denken..

:(
"Nonsens", zou Lambiek zeggen :)
  donderdag 2 april 2026 @ 21:48:22 #249
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220495764
Het heeft een beetje gesneeuwd in de abruzen/appenijnen in Italië. G''dumme _O-

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220496010
Warmte lijkt zich meer en meer te verplaatsen naar (ook) woensdag?
  vrijdag 3 april 2026 @ 08:47:08 #251
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220497345
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 22:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
Warmte lijkt zich meer en meer te verplaatsen naar (ook) woensdag?
Warmte?
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 3 april 2026 @ 08:49:20 #252
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220497357
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 08:47 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Warmte?
'warmte'
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220497380
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 08:47 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Warmte?
20+ graden in april is gewoon warmte ja. Doe niet zo raar. Ik zeg toch geen hitte..
  vrijdag 3 april 2026 @ 09:13:39 #254
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220497475
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 08:53 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
20+ graden in april is gewoon warmte ja. Doe niet zo raar. Ik zeg toch geen hitte..
Maar afwachten of die 20+ gehaald gaat worden, hoor. Misschien uiterste zuiden een dagje. Het wordt wel aangenaam zacht/mild weer iig
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220497497
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 09:13 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Maar afwachten of die 20+ gehaald gaat worden, hoor. Misschien uiterste zuiden een dagje. Het wordt wel aangenaam zacht/mild weer iig
Tuurlijk is dat afwachten, zeker omdat we redelijk op de overgangslijn lijken te zitten. Maar was wel de verwachting toen ik dat postte.
  vrijdag 3 april 2026 @ 10:04:19 #256
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220497763
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 09:18 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Tuurlijk is dat afwachten, zeker omdat we redelijk op de overgangslijn lijken te zitten. Maar was wel de verwachting toen ik dat postte.
Pluim zuid

twitter


15+ is ook prima.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 3 april 2026 @ 11:07:05 #257
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220498023
Wat warmer mag ook wel weer. Momenteel weer ronduit koud
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220498057
Vandaag is het echt verrekes koud. Brrrr...
  vrijdag 3 april 2026 @ 12:16:07 #259
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220498616
Buienradar doet er elke dag een graad af zodat wij in Assen van 23 graden op de dinsdag nu op 15 graden in de voorspelling geven. Elk voorjaar dezelfde dode vogeltjes in de weekvoorspellingen.

Regen en kou daarentegen zijn ze erg goed mee altijd in de voorspellingen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_220499030
Prima weer vandaag. Mag alleen iets meer zon zijn, nu zijn er meer wolken dan zon. Beter omgekeerd. Verder niks mis mee, tien graden, niet veel wind. Uitstekend doe weer :Y
  Moderator vrijdag 3 april 2026 @ 14:12:15 #261
8781 crew  Frutsel
pi_220499482
Dinsdag naar Zuid Portugal...maar volgens mij is het daar dan wat frisser dan hier.

Gelukkig vanaf woensdag weer lekker, 20 graden en zonnetje voor 10 dagen O+
  Moderator vrijdag 3 april 2026 @ 14:13:10 #262
8781 crew  Frutsel
pi_220499489
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 14:12 schreef Frutsel het volgende:
Dinsdag naar Zuid Portugal...maar volgens mij is het daar dan wat frisser dan hier.

Gelukkig vanaf woensdag weer lekker, 20 graden en zonnetje voor 10 dagen O+
edit: wtf...die 23 voor dinsdag hier in NL is verdwenen zie ik..staat nu 15 hier :')
  vrijdag 3 april 2026 @ 14:29:18 #263
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220499593
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Prima weer vandaag. Mag alleen iets meer zon zijn, nu zijn er meer wolken dan zon. Beter omgekeerd. Verder niks mis mee, tien graden, niet veel wind. Uitstekend doe weer :Y
Iets meer zon mag wel, ja. Plus een graad of 6 erbij en minder wind
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 3 april 2026 @ 18:18:49 #264
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220501050
Het motregent en waait als of het leven er vanaf hangt :{ leuke combo weer _O-
  Moderator zaterdag 4 april 2026 @ 13:05:11 #265
8781 crew  Frutsel
pi_220505175
Prima dagje vandaag tot nu toe lekker zonnetje
  zaterdag 4 april 2026 @ 13:31:53 #266
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220505286




tot ver in oktober
pi_220505750
Goed te doen buiten ^O^
v
pi_220505753
In het zuiden inmiddels 15 graden.

v
pi_220505766
Prima dagje O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220505939
Heerlijk vandaag, zonder jas buitenrit gemaakt.
pi_220509097
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 14:18 schreef Pisces29 het volgende:
Prima dagje O+
Niks mis mee nee.
  zondag 5 april 2026 @ 02:01:25 #272
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220510264
1 dagje fijn weer.

En wederom tyfuswind. Alleen maar tyfuswind. ,
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220510498
Die wind moet gewoon normaal doen. Lijkt hier wel herfst.
pi_220510507
Jemig wat waait het hard. Ik hoop dat de wind gaat afnemen, zo is er weinig lol aan buiten. De kippen kunnen amper op hun pootjes staan, als de wind onder hun waaierstaartjes komt buitelen ze om. :{
  zondag 5 april 2026 @ 07:47:51 #275
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220510522
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 07:29 schreef Seeburg54 het volgende:
De kippen kunnen amper op hun pootjes staan, als de wind onder hun waaierstaartjes komt buitelen ze om. :{
pi_220510523
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 07:47 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
:D Het lijkt wel komisch.
pi_220511233
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 07:29 schreef Seeburg54 het volgende:
Jemig wat waait het hard. Ik hoop dat de wind gaat afnemen, zo is er weinig lol aan buiten. De kippen kunnen amper op hun pootjes staan, als de wind onder hun waaierstaartjes komt buitelen ze om. :{
Echt zo’n gure rechtse VVD wind

[ Bericht 0% gewijzigd door alpeko op 05-04-2026 11:21:48 ]
pi_220511431
Aan de kust en op het IJsselmeer heeft even een windkracht 8 gestaan met windstoten tot 90 km.

v
  zondag 5 april 2026 @ 14:05:16 #279
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_220512711
quote:
4s.gif Op zondag 5 april 2026 10:48 schreef 12Beaufort het volgende:
Aan de kust en op het IJsselmeer heeft even een windkracht 8 gestaan met windstoten tot 90 km.

[ afbeelding ]
Lekkere woei!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_220513268
Heh, het waait best wat al de hele dag. Dat maak je ook niet vaak mee.
  zondag 5 april 2026 @ 16:01:16 #281
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_220513751
20°C, het is zowaar geluk. Recordlaat :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_220513840
Bijna tropisch in Spanje. Dit mag hierheen komen :)

v
pi_220513905
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 16:01 schreef Dven het volgende:
20°C, het is zowaar geluk. Recordlaat :P
Hier nog niet. Donderdag waarschijnlijk wel.

v
  zondag 5 april 2026 @ 16:49:04 #284
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220514336
quote:
4s.gif Op zondag 5 april 2026 16:10 schreef 12Beaufort het volgende:
Bijna tropisch in Spanje. Dit mag hierheen komen :)

[ afbeelding ]
oO< oO< oO<
pi_220514395
pi_220514489
Onweer in het waddengebied. Er zat ook hagel in die bui.

v
  Moderator zondag 5 april 2026 @ 17:31:02 #287
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220514691
quote:
4s.gif Op zondag 5 april 2026 16:10 schreef 12Beaufort het volgende:
Bijna tropisch in Spanje. Dit mag hierheen komen :)

[ afbeelding ]
Groetjes vanuit Murcia 🔥

pi_220514738
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 17:31 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Groetjes vanuit Murcia 🔥

[ afbeelding ]
Hou maar daar die warmte.
  Moderator zondag 5 april 2026 @ 17:38:40 #289
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220514742
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 17:37 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Hou maar daar die warmte.
Huilen.
  zondag 5 april 2026 @ 18:23:47 #290
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220515005
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 17:37 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Hou maar daar die warmte.
Mag wel wat hierheen. Nog veel te koud.

En die hoeren wind mag ook wel eens uit
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 april 2026 @ 18:26:05 #291
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220515021
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 18:23 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Mag wel wat hierheen. Nog veel te koud.

En die hoeren wind mag ook wel eens uit
Dat is een illusie, we krijgen geen storm volgens @SpeedyGJ
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 5 april 2026 @ 19:10:03 #292
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220515280
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 18:23 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Mag wel wat hierheen. Nog veel te koud.

En die hoeren wind mag ook wel eens uit
Te koud zegt ie... :')

Het gemiddelde voor deze tijd van 't jaar is 13,4 graden. We zijn allang verwend met hogere temperaturen. Dat jij 't niet kan handelen ligt meer aan jou dan aan 't weer.

Ben het overigens wel met je eens dat de wind wat rustiger mag.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  zondag 5 april 2026 @ 19:54:36 #293
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220515492
quote:
7s.gif Op zondag 5 april 2026 19:10 schreef Twieki het volgende:

[..]
Te koud zegt ie... :')

Het gemiddelde voor deze tijd van 't jaar is 13,4 graden. We zijn allang verwend met hogere temperaturen. Dat jij 't niet kan handelen ligt meer aan jou dan aan 't weer.

Ben het overigens wel met je eens dat de wind wat rustiger mag.
Dude het was 12 graden ofzo. Met die wind erbij voelde dat kouder. Ik vind dat nog wel te koud, dus mogen best een paar graden bij
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220515949
quote:
7s.gif Op zondag 5 april 2026 19:10 schreef Twieki het volgende:

[..]
Te koud zegt ie... :')

Het gemiddelde voor deze tijd van 't jaar is 13,4 graden. We zijn allang verwend met hogere temperaturen. Dat jij 't niet kan handelen ligt meer aan jou dan aan 't weer.

Ben het overigens wel met je eens dat de wind wat rustiger mag.
Maart was idd warmer dan normaal.
De eerste dagen van april zijn iets koeler dan normaal.

Sommige mensen verwachten in april al volop lente, maar dat kan vies tegenvallen :+
v
pi_220515972
v
  zondag 5 april 2026 @ 21:41:27 #296
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220516211
quote:
4s.gif Op zondag 5 april 2026 21:05 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
Maart was idd warmer dan normaal.
De eerste dagen van april zijn iets koeler dan normaal.

Sommige mensen verwachten in april al volop lente, maar dat kan vies tegenvallen :+
Dat verwacht ik niet. Maart en april hebben altijd veel ups en downs.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220516583
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 21:41 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Dat verwacht ik niet. Maart en april hebben altijd veel ups en downs.
Deze maanden zijn niks aan, als het dit soort weer is. Van mij mogen de twintigers wel komen.
Eind april ziet het er hoop ik heel anders uit dan nu.
v
pi_220516747
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 19:54 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Dude het was 12 graden ofzo. Met die wind erbij voelde dat kouder. Ik vind dat nog wel te koud, dus mogen best een paar graden bij
Vandaag toch ruim de 15 graden aangetikt. Dat is gewoon meer dan prima en zeker niet koud voor normale mensen.

Voor de goede orde, ik schaar mezelf daar niet onder he. Zeker niet in de functie als 'thermometer' :+
  zondag 5 april 2026 @ 23:43:43 #299
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220516862
Het was niet per se koud vandaag. Maximumtemperatuur was best redelijk te noemen zo rond de 14/15 graden.
https://www.buienradar.nl(...)/maximum-temperatuur

Hangt er uiteraard ook vanaf waar precies men woont, maar die harde wind maakte het plaatselijk dan inderdaad kil.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  zondag 5 april 2026 @ 23:46:46 #300
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220516868
quote:
4s.gif Op zondag 5 april 2026 22:44 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
Deze maanden zijn niks aan, als het dit soort weer is. Van mij mogen de twintigers wel komen.
Eind april ziet het er hoop ik heel anders uit dan nu.
Deze maanden zijn toch juist mooi met de eerste echt warmere dagen en de natuur die met de dag groener aan het worden is.

Mei is overigens wel mijn favoriete maand.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')