Klopt! Ben er weer even weg vanquote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tja dan zul je toch niet hier in NL moeten blijven @:MissHobje
Dinsdag wordt echt flink vloeken hier gok ik zoquote:Op woensdag 1 april 2026 09:28 schreef RamboDirk het volgende:
we rennen richting week 14
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Want? Ik zie zonnig weer en aangename temperaturen. Als het meezit 22 gradenquote:Op woensdag 1 april 2026 09:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dinsdag wordt echt flink vloeken hier gok ik zo
Te warm en ze komen zwaar spul 'lossen' bij de moestuin. Wordt flink zweten dusquote:Op woensdag 1 april 2026 10:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Want? Ik zie zonnig weer en aangename temperaturen. Als het meezit 22 graden
Dan gaat Geschiedkundige dus vloeken, haha.quote:Op woensdag 1 april 2026 10:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Want? Ik zie zonnig weer en aangename temperaturen. Als het meezit 22 graden
Het gaat beginnen. Tot ver in oktober.quote:Op woensdag 1 april 2026 09:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dinsdag wordt echt flink vloeken hier gok ik zo
Niks afschakelen tijdens het moestuinieren dan, constant wordt je geprikkeldquote:Op woensdag 1 april 2026 10:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het gaat beginnen. Tot ver in oktober.
#cactusmoestuin
22 en ik zie ook nog wat hogere staan. Dat hoeft echt niet nee. Zon is wel lekker (nu nog)quote:Op woensdag 1 april 2026 10:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan gaat Geschiedkundige dus vloeken, haha.
In april niks mis mee. Voelt nog niet zo als in hoogzomerquote:Op woensdag 1 april 2026 11:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
22 en ik zie ook nog wat hogere staan. Dat hoeft echt niet nee. Zon is wel lekker (nu nog)
12 graden in de zomer zou wel bijzonder sneu en kansloos zijnquote:Op woensdag 1 april 2026 14:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
12 graden, zon, geen wind. Zo zou de zomer moeten zijn
Begin april schud zijn bil?quote:Op woensdag 1 april 2026 12:22 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Einde tijdperk maart roert zijn staart
Reykjavik aan de maas @Pisces29quote:Op woensdag 1 april 2026 15:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
12 graden in de zomer zou wel bijzonder sneu en kansloos zijn![]()
Klinkt goed.quote:Op woensdag 1 april 2026 16:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Begin april briketten in de grill.
Trek je een jas aan tijdens het eieren zoeken.quote:Op woensdag 1 april 2026 12:03 schreef Bugno3 het volgende:
Paaszondag weer een waardeloze teleurstelling, met bij ons een schrale 12 dragen bij windkracht 5
Hoe wil jij je eitje?quote:Op woensdag 1 april 2026 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Trek je een jas aan tijdens het eieren zoeken.
Eieren zoekenquote:Op woensdag 1 april 2026 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Trek je een jas aan tijdens het eieren zoeken.
Ik duim voor droog en zon. Duim jij dan voor de wind?quote:Op woensdag 1 april 2026 16:33 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Eieren zoeken
Ik zie vooral m'n geplande barbecue even niet zo zitten.
Nou, liever geen wind als je dat ok vindt.quote:Op woensdag 1 april 2026 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik duim voor droog en zon. Duim jij dan voor de wind?
Mijn surfseizoen is nog niet begonnen. Dus ik ben ok.quote:Op woensdag 1 april 2026 16:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nou, liever geen wind als je dat ok vindt.
Laat maar ik haal de boel door de warquote:
Perfect zou ik het noemenquote:Op woensdag 1 april 2026 15:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
12 graden in de zomer zou wel bijzonder sneu en kansloos zijn![]()
Ja, de standaard 6 maanden zomer beginnen dinsdag. Bijna november!quote:Op woensdag 1 april 2026 10:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het gaat beginnen. Tot ver in oktober.
#cactusmoestuin
Over een week is het gelukkig alweer 12 graden ofzoquote:Op woensdag 1 april 2026 22:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, de standaard 6 maanden zomer beginnen dinsdag. Bijna november!
quote:Op woensdag 1 april 2026 22:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, de standaard 6 maanden zomer beginnen dinsdag. Bijna november!
20 is ook goed. Ook wel aangenaam in april. Onder de 15 mag niet meerquote:Op donderdag 2 april 2026 12:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gelukkig zie ik dat de scherpe randjes voor dinsdag al wat eraf lijken te zijn. Mag nog wel wat koeler.
Flikker op met je 23 graden ofzo
En toch nog veel lijntjes die naar de 20 graden gaat, ook voor de woensdag, gewoon even afwachten wat het allemaal gaat doenquote:Op donderdag 2 april 2026 15:10 schreef PzKpfw het volgende:
Van de in eerste instantie verwachte 22 graden voor aankomende dinsdag zijn er nog slechts een schamele 16 overgebleven.. dode mus.
Dichthouden. Dan hou je het lekker koel in de zomerquote:Op donderdag 2 april 2026 13:45 schreef dick_laurent het volgende:
Hier inmiddels 24 graden buiten en binnen 18. Muren houden nog volle bak kou vast, want Spaanse kuthuizen![]()
Ramen open zetten doet ook bar weinig. Duurt een poos voordat die kou er echt uit is.
...en tegen die tijd mag de AC weer aan
JAAA Hij is ook super mooiquote:Op donderdag 2 april 2026 15:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
@:Starhopper, ik vind het altijd leuk dat je die foto als avatar gebruiktnooit aan gedacht eigenlijk
Tegenvallend dagje wel. Veel te fris en weinig zonquote:
Stel je toch niet zo aan, met een hittegolf is het 35 gr.quote:Op donderdag 2 april 2026 12:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gelukkig zie ik dat de scherpe randjes voor dinsdag al wat eraf lijken te zijn. Mag nog wel wat koeler.
Flikker op met je 23 graden ofzo
Daar wil ik niet eens aan denken..quote:Op donderdag 2 april 2026 17:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Stel je toch niet zo aan, met een hittegolf is het 35 gr.
"Nonsens", zou Lambiek zeggenquote:Op donderdag 2 april 2026 18:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Daar wil ik niet eens aan denken..
Warmte?quote:Op donderdag 2 april 2026 22:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
Warmte lijkt zich meer en meer te verplaatsen naar (ook) woensdag?
'warmte'quote:
Maar afwachten of die 20+ gehaald gaat worden, hoor. Misschien uiterste zuiden een dagje. Het wordt wel aangenaam zacht/mild weer iigquote:Op vrijdag 3 april 2026 08:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
20+ graden in april is gewoon warmte ja. Doe niet zo raar. Ik zeg toch geen hitte..
Tuurlijk is dat afwachten, zeker omdat we redelijk op de overgangslijn lijken te zitten. Maar was wel de verwachting toen ik dat postte.quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:13 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar afwachten of die 20+ gehaald gaat worden, hoor. Misschien uiterste zuiden een dagje. Het wordt wel aangenaam zacht/mild weer iig
Pluim zuidquote:Op vrijdag 3 april 2026 09:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat afwachten, zeker omdat we redelijk op de overgangslijn lijken te zitten. Maar was wel de verwachting toen ik dat postte.
edit: wtf...die 23 voor dinsdag hier in NL is verdwenen zie ik..staat nu 15 hierquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:12 schreef Frutsel het volgende:
Dinsdag naar Zuid Portugal...maar volgens mij is het daar dan wat frisser dan hier.
Gelukkig vanaf woensdag weer lekker, 20 graden en zonnetje voor 10 dagen
Iets meer zon mag wel, ja. Plus een graad of 6 erbij en minder windquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Prima weer vandaag. Mag alleen iets meer zon zijn, nu zijn er meer wolken dan zon. Beter omgekeerd. Verder niks mis mee, tien graden, niet veel wind. Uitstekend doe weer
quote:Op zondag 5 april 2026 07:29 schreef Seeburg54 het volgende:
De kippen kunnen amper op hun pootjes staan, als de wind onder hun waaierstaartjes komt buitelen ze om.![]()
Echt zo’n gure rechtse VVD windquote:Op zondag 5 april 2026 07:29 schreef Seeburg54 het volgende:
Jemig wat waait het hard. Ik hoop dat de wind gaat afnemen, zo is er weinig lol aan buiten. De kippen kunnen amper op hun pootjes staan, als de wind onder hun waaierstaartjes komt buitelen ze om.![]()
Lekkere woei!quote:Op zondag 5 april 2026 10:48 schreef 12Beaufort het volgende:
Aan de kust en op het IJsselmeer heeft even een windkracht 8 gestaan met windstoten tot 90 km.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 april 2026 16:10 schreef 12Beaufort het volgende:
Bijna tropisch in Spanje. Dit mag hierheen komen![]()
[ afbeelding ]
Groetjes vanuit Murcia 🔥quote:Op zondag 5 april 2026 16:10 schreef 12Beaufort het volgende:
Bijna tropisch in Spanje. Dit mag hierheen komen![]()
[ afbeelding ]
Hou maar daar die warmte.quote:Op zondag 5 april 2026 17:31 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Groetjes vanuit Murcia 🔥
[ afbeelding ]
Mag wel wat hierheen. Nog veel te koud.quote:
Dat is een illusie, we krijgen geen storm volgens @SpeedyGJquote:Op zondag 5 april 2026 18:23 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Mag wel wat hierheen. Nog veel te koud.
En die hoeren wind mag ook wel eens uit
Te koud zegt ie...quote:Op zondag 5 april 2026 18:23 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Mag wel wat hierheen. Nog veel te koud.
En die hoeren wind mag ook wel eens uit
Dude het was 12 graden ofzo. Met die wind erbij voelde dat kouder. Ik vind dat nog wel te koud, dus mogen best een paar graden bijquote:Op zondag 5 april 2026 19:10 schreef Twieki het volgende:
[..]
Te koud zegt ie...![]()
Het gemiddelde voor deze tijd van 't jaar is 13,4 graden. We zijn allang verwend met hogere temperaturen. Dat jij 't niet kan handelen ligt meer aan jou dan aan 't weer.
Ben het overigens wel met je eens dat de wind wat rustiger mag.
Maart was idd warmer dan normaal.quote:Op zondag 5 april 2026 19:10 schreef Twieki het volgende:
[..]
Te koud zegt ie...![]()
Het gemiddelde voor deze tijd van 't jaar is 13,4 graden. We zijn allang verwend met hogere temperaturen. Dat jij 't niet kan handelen ligt meer aan jou dan aan 't weer.
Ben het overigens wel met je eens dat de wind wat rustiger mag.
Dat verwacht ik niet. Maart en april hebben altijd veel ups en downs.quote:Op zondag 5 april 2026 21:05 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Maart was idd warmer dan normaal.
De eerste dagen van april zijn iets koeler dan normaal.
Sommige mensen verwachten in april al volop lente, maar dat kan vies tegenvallen
Deze maanden zijn niks aan, als het dit soort weer is. Van mij mogen de twintigers wel komen.quote:Op zondag 5 april 2026 21:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet. Maart en april hebben altijd veel ups en downs.
Vandaag toch ruim de 15 graden aangetikt. Dat is gewoon meer dan prima en zeker niet koud voor normale mensen.quote:Op zondag 5 april 2026 19:54 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dude het was 12 graden ofzo. Met die wind erbij voelde dat kouder. Ik vind dat nog wel te koud, dus mogen best een paar graden bij
Deze maanden zijn toch juist mooi met de eerste echt warmere dagen en de natuur die met de dag groener aan het worden is.quote:Op zondag 5 april 2026 22:44 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Deze maanden zijn niks aan, als het dit soort weer is. Van mij mogen de twintigers wel komen.
Eind april ziet het er hoop ik heel anders uit dan nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |