Echt zo’n gure rechtse VVD windquote:Op zondag 5 april 2026 07:29 schreef Seeburg54 het volgende:
Jemig wat waait het hard. Ik hoop dat de wind gaat afnemen, zo is er weinig lol aan buiten. De kippen kunnen amper op hun pootjes staan, als de wind onder hun waaierstaartjes komt buitelen ze om.![]()
Lekkere woei!quote:Op zondag 5 april 2026 10:48 schreef 12Beaufort het volgende:
Aan de kust en op het IJsselmeer heeft even een windkracht 8 gestaan met windstoten tot 90 km.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 april 2026 16:10 schreef 12Beaufort het volgende:
Bijna tropisch in Spanje. Dit mag hierheen komen![]()
[ afbeelding ]
Groetjes vanuit Murcia 🔥quote:Op zondag 5 april 2026 16:10 schreef 12Beaufort het volgende:
Bijna tropisch in Spanje. Dit mag hierheen komen![]()
[ afbeelding ]
Hou maar daar die warmte.quote:Op zondag 5 april 2026 17:31 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Groetjes vanuit Murcia 🔥
[ afbeelding ]
Mag wel wat hierheen. Nog veel te koud.quote:
Dat is een illusie, we krijgen geen storm volgens @SpeedyGJquote:Op zondag 5 april 2026 18:23 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Mag wel wat hierheen. Nog veel te koud.
En die hoeren wind mag ook wel eens uit
Te koud zegt ie...quote:Op zondag 5 april 2026 18:23 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Mag wel wat hierheen. Nog veel te koud.
En die hoeren wind mag ook wel eens uit
Dude het was 12 graden ofzo. Met die wind erbij voelde dat kouder. Ik vind dat nog wel te koud, dus mogen best een paar graden bijquote:Op zondag 5 april 2026 19:10 schreef Twieki het volgende:
[..]
Te koud zegt ie...![]()
Het gemiddelde voor deze tijd van 't jaar is 13,4 graden. We zijn allang verwend met hogere temperaturen. Dat jij 't niet kan handelen ligt meer aan jou dan aan 't weer.
Ben het overigens wel met je eens dat de wind wat rustiger mag.
Maart was idd warmer dan normaal.quote:Op zondag 5 april 2026 19:10 schreef Twieki het volgende:
[..]
Te koud zegt ie...![]()
Het gemiddelde voor deze tijd van 't jaar is 13,4 graden. We zijn allang verwend met hogere temperaturen. Dat jij 't niet kan handelen ligt meer aan jou dan aan 't weer.
Ben het overigens wel met je eens dat de wind wat rustiger mag.
Dat verwacht ik niet. Maart en april hebben altijd veel ups en downs.quote:Op zondag 5 april 2026 21:05 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Maart was idd warmer dan normaal.
De eerste dagen van april zijn iets koeler dan normaal.
Sommige mensen verwachten in april al volop lente, maar dat kan vies tegenvallen
Deze maanden zijn niks aan, als het dit soort weer is. Van mij mogen de twintigers wel komen.quote:Op zondag 5 april 2026 21:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet. Maart en april hebben altijd veel ups en downs.
Vandaag toch ruim de 15 graden aangetikt. Dat is gewoon meer dan prima en zeker niet koud voor normale mensen.quote:Op zondag 5 april 2026 19:54 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dude het was 12 graden ofzo. Met die wind erbij voelde dat kouder. Ik vind dat nog wel te koud, dus mogen best een paar graden bij
Deze maanden zijn toch juist mooi met de eerste echt warmere dagen en de natuur die met de dag groener aan het worden is.quote:Op zondag 5 april 2026 22:44 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Deze maanden zijn niks aan, als het dit soort weer is. Van mij mogen de twintigers wel komen.
Eind april ziet het er hoop ik heel anders uit dan nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |