abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220510523
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 07:47 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
:D Het lijkt wel komisch.
pi_220511233
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 07:29 schreef Seeburg54 het volgende:
Jemig wat waait het hard. Ik hoop dat de wind gaat afnemen, zo is er weinig lol aan buiten. De kippen kunnen amper op hun pootjes staan, als de wind onder hun waaierstaartjes komt buitelen ze om. :{
Echt zo’n gure rechtse VVD wind

[ Bericht 0% gewijzigd door alpeko op 05-04-2026 11:21:48 ]
pi_220511431
Aan de kust en op het IJsselmeer heeft even een windkracht 8 gestaan met windstoten tot 90 km.

v
  zondag 5 april 2026 @ 14:05:16 #279
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_220512711
quote:
4s.gif Op zondag 5 april 2026 10:48 schreef 12Beaufort het volgende:
Aan de kust en op het IJsselmeer heeft even een windkracht 8 gestaan met windstoten tot 90 km.

[ afbeelding ]
Lekkere woei!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_220513268
Heh, het waait best wat al de hele dag. Dat maak je ook niet vaak mee.
  zondag 5 april 2026 @ 16:01:16 #281
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_220513751
20°C, het is zowaar geluk. Recordlaat :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_220513840
Bijna tropisch in Spanje. Dit mag hierheen komen :)

v
pi_220513905
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 16:01 schreef Dven het volgende:
20°C, het is zowaar geluk. Recordlaat :P
Hier nog niet. Donderdag waarschijnlijk wel.

v
  zondag 5 april 2026 @ 16:49:04 #284
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220514336
quote:
4s.gif Op zondag 5 april 2026 16:10 schreef 12Beaufort het volgende:
Bijna tropisch in Spanje. Dit mag hierheen komen :)

[ afbeelding ]
oO< oO< oO<
pi_220514395
pi_220514489
Onweer in het waddengebied. Er zat ook hagel in die bui.

v
  Moderator zondag 5 april 2026 @ 17:31:02 #287
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220514691
quote:
4s.gif Op zondag 5 april 2026 16:10 schreef 12Beaufort het volgende:
Bijna tropisch in Spanje. Dit mag hierheen komen :)

[ afbeelding ]
Groetjes vanuit Murcia 🔥

pi_220514738
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 17:31 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Groetjes vanuit Murcia 🔥

[ afbeelding ]
Hou maar daar die warmte.
  Moderator zondag 5 april 2026 @ 17:38:40 #289
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220514742
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 17:37 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Hou maar daar die warmte.
Huilen.
  zondag 5 april 2026 @ 18:23:47 #290
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220515005
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 17:37 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Hou maar daar die warmte.
Mag wel wat hierheen. Nog veel te koud.

En die hoeren wind mag ook wel eens uit
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 april 2026 @ 18:26:05 #291
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220515021
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 18:23 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Mag wel wat hierheen. Nog veel te koud.

En die hoeren wind mag ook wel eens uit
Dat is een illusie, we krijgen geen storm volgens @SpeedyGJ
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 5 april 2026 @ 19:10:03 #292
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220515280
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 18:23 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Mag wel wat hierheen. Nog veel te koud.

En die hoeren wind mag ook wel eens uit
Te koud zegt ie... :')

Het gemiddelde voor deze tijd van 't jaar is 13,4 graden. We zijn allang verwend met hogere temperaturen. Dat jij 't niet kan handelen ligt meer aan jou dan aan 't weer.

Ben het overigens wel met je eens dat de wind wat rustiger mag.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  zondag 5 april 2026 @ 19:54:36 #293
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220515492
quote:
7s.gif Op zondag 5 april 2026 19:10 schreef Twieki het volgende:

[..]
Te koud zegt ie... :')

Het gemiddelde voor deze tijd van 't jaar is 13,4 graden. We zijn allang verwend met hogere temperaturen. Dat jij 't niet kan handelen ligt meer aan jou dan aan 't weer.

Ben het overigens wel met je eens dat de wind wat rustiger mag.
Dude het was 12 graden ofzo. Met die wind erbij voelde dat kouder. Ik vind dat nog wel te koud, dus mogen best een paar graden bij
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220515949
quote:
7s.gif Op zondag 5 april 2026 19:10 schreef Twieki het volgende:

[..]
Te koud zegt ie... :')

Het gemiddelde voor deze tijd van 't jaar is 13,4 graden. We zijn allang verwend met hogere temperaturen. Dat jij 't niet kan handelen ligt meer aan jou dan aan 't weer.

Ben het overigens wel met je eens dat de wind wat rustiger mag.
Maart was idd warmer dan normaal.
De eerste dagen van april zijn iets koeler dan normaal.

Sommige mensen verwachten in april al volop lente, maar dat kan vies tegenvallen :+
v
pi_220515972
v
  zondag 5 april 2026 @ 21:41:27 #296
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220516211
quote:
4s.gif Op zondag 5 april 2026 21:05 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
Maart was idd warmer dan normaal.
De eerste dagen van april zijn iets koeler dan normaal.

Sommige mensen verwachten in april al volop lente, maar dat kan vies tegenvallen :+
Dat verwacht ik niet. Maart en april hebben altijd veel ups en downs.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220516583
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 21:41 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Dat verwacht ik niet. Maart en april hebben altijd veel ups en downs.
Deze maanden zijn niks aan, als het dit soort weer is. Van mij mogen de twintigers wel komen.
Eind april ziet het er hoop ik heel anders uit dan nu.
v
pi_220516747
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 19:54 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Dude het was 12 graden ofzo. Met die wind erbij voelde dat kouder. Ik vind dat nog wel te koud, dus mogen best een paar graden bij
Vandaag toch ruim de 15 graden aangetikt. Dat is gewoon meer dan prima en zeker niet koud voor normale mensen.

Voor de goede orde, ik schaar mezelf daar niet onder he. Zeker niet in de functie als 'thermometer' :+
  zondag 5 april 2026 @ 23:43:43 #299
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220516862
Het was niet per se koud vandaag. Maximumtemperatuur was best redelijk te noemen zo rond de 14/15 graden.
https://www.buienradar.nl(...)/maximum-temperatuur

Hangt er uiteraard ook vanaf waar precies men woont, maar die harde wind maakte het plaatselijk dan inderdaad kil.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  zondag 5 april 2026 @ 23:46:46 #300
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220516868
quote:
4s.gif Op zondag 5 april 2026 22:44 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
Deze maanden zijn niks aan, als het dit soort weer is. Van mij mogen de twintigers wel komen.
Eind april ziet het er hoop ik heel anders uit dan nu.
Deze maanden zijn toch juist mooi met de eerste echt warmere dagen en de natuur die met de dag groener aan het worden is.

Mei is overigens wel mijn favoriete maand.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')