abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 april 2026 @ 08:47:08 #251
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220497345
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 22:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
Warmte lijkt zich meer en meer te verplaatsen naar (ook) woensdag?
Warmte?
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 3 april 2026 @ 08:49:20 #252
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220497357
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 08:47 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Warmte?
'warmte'
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220497380
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 08:47 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Warmte?
20+ graden in april is gewoon warmte ja. Doe niet zo raar. Ik zeg toch geen hitte..
  vrijdag 3 april 2026 @ 09:13:39 #254
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220497475
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 08:53 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
20+ graden in april is gewoon warmte ja. Doe niet zo raar. Ik zeg toch geen hitte..
Maar afwachten of die 20+ gehaald gaat worden, hoor. Misschien uiterste zuiden een dagje. Het wordt wel aangenaam zacht/mild weer iig
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220497497
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 09:13 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Maar afwachten of die 20+ gehaald gaat worden, hoor. Misschien uiterste zuiden een dagje. Het wordt wel aangenaam zacht/mild weer iig
Tuurlijk is dat afwachten, zeker omdat we redelijk op de overgangslijn lijken te zitten. Maar was wel de verwachting toen ik dat postte.
  vrijdag 3 april 2026 @ 10:04:19 #256
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220497763
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 09:18 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Tuurlijk is dat afwachten, zeker omdat we redelijk op de overgangslijn lijken te zitten. Maar was wel de verwachting toen ik dat postte.
Pluim zuid

twitter


15+ is ook prima.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 3 april 2026 @ 11:07:05 #257
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220498023
Wat warmer mag ook wel weer. Momenteel weer ronduit koud
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220498057
Vandaag is het echt verrekes koud. Brrrr...
  vrijdag 3 april 2026 @ 12:16:07 #259
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220498616
Buienradar doet er elke dag een graad af zodat wij in Assen van 23 graden op de dinsdag nu op 15 graden in de voorspelling geven. Elk voorjaar dezelfde dode vogeltjes in de weekvoorspellingen.

Regen en kou daarentegen zijn ze erg goed mee altijd in de voorspellingen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_220499030
Prima weer vandaag. Mag alleen iets meer zon zijn, nu zijn er meer wolken dan zon. Beter omgekeerd. Verder niks mis mee, tien graden, niet veel wind. Uitstekend doe weer :Y
  Moderator vrijdag 3 april 2026 @ 14:12:15 #261
8781 crew  Frutsel
pi_220499482
Dinsdag naar Zuid Portugal...maar volgens mij is het daar dan wat frisser dan hier.

Gelukkig vanaf woensdag weer lekker, 20 graden en zonnetje voor 10 dagen O+
  Moderator vrijdag 3 april 2026 @ 14:13:10 #262
8781 crew  Frutsel
pi_220499489
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 14:12 schreef Frutsel het volgende:
Dinsdag naar Zuid Portugal...maar volgens mij is het daar dan wat frisser dan hier.

Gelukkig vanaf woensdag weer lekker, 20 graden en zonnetje voor 10 dagen O+
edit: wtf...die 23 voor dinsdag hier in NL is verdwenen zie ik..staat nu 15 hier :')
  vrijdag 3 april 2026 @ 14:29:18 #263
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220499593
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Prima weer vandaag. Mag alleen iets meer zon zijn, nu zijn er meer wolken dan zon. Beter omgekeerd. Verder niks mis mee, tien graden, niet veel wind. Uitstekend doe weer :Y
Iets meer zon mag wel, ja. Plus een graad of 6 erbij en minder wind
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 3 april 2026 @ 18:18:49 #264
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220501050
Het motregent en waait als of het leven er vanaf hangt :{ leuke combo weer _O-
  Moderator zaterdag 4 april 2026 @ 13:05:11 #265
8781 crew  Frutsel
pi_220505175
Prima dagje vandaag tot nu toe lekker zonnetje
  zaterdag 4 april 2026 @ 13:31:53 #266
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220505286




tot ver in oktober
pi_220505750
Goed te doen buiten ^O^
v
pi_220505753
In het zuiden inmiddels 15 graden.

v
pi_220505766
Prima dagje O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220505939
Heerlijk vandaag, zonder jas buitenrit gemaakt.
pi_220509097
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 14:18 schreef Pisces29 het volgende:
Prima dagje O+
Niks mis mee nee.
  zondag 5 april 2026 @ 02:01:25 #272
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220510264
1 dagje fijn weer.

En wederom tyfuswind. Alleen maar tyfuswind. ,
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220510498
Die wind moet gewoon normaal doen. Lijkt hier wel herfst.
pi_220510507
Jemig wat waait het hard. Ik hoop dat de wind gaat afnemen, zo is er weinig lol aan buiten. De kippen kunnen amper op hun pootjes staan, als de wind onder hun waaierstaartjes komt buitelen ze om. :{
  zondag 5 april 2026 @ 07:47:51 #275
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220510522
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 07:29 schreef Seeburg54 het volgende:
De kippen kunnen amper op hun pootjes staan, als de wind onder hun waaierstaartjes komt buitelen ze om. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')