Warmte?quote:Op donderdag 2 april 2026 22:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
Warmte lijkt zich meer en meer te verplaatsen naar (ook) woensdag?
'warmte'quote:
Maar afwachten of die 20+ gehaald gaat worden, hoor. Misschien uiterste zuiden een dagje. Het wordt wel aangenaam zacht/mild weer iigquote:Op vrijdag 3 april 2026 08:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
20+ graden in april is gewoon warmte ja. Doe niet zo raar. Ik zeg toch geen hitte..
Tuurlijk is dat afwachten, zeker omdat we redelijk op de overgangslijn lijken te zitten. Maar was wel de verwachting toen ik dat postte.quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:13 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar afwachten of die 20+ gehaald gaat worden, hoor. Misschien uiterste zuiden een dagje. Het wordt wel aangenaam zacht/mild weer iig
Pluim zuidquote:Op vrijdag 3 april 2026 09:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat afwachten, zeker omdat we redelijk op de overgangslijn lijken te zitten. Maar was wel de verwachting toen ik dat postte.
edit: wtf...die 23 voor dinsdag hier in NL is verdwenen zie ik..staat nu 15 hierquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:12 schreef Frutsel het volgende:
Dinsdag naar Zuid Portugal...maar volgens mij is het daar dan wat frisser dan hier.
Gelukkig vanaf woensdag weer lekker, 20 graden en zonnetje voor 10 dagen
Iets meer zon mag wel, ja. Plus een graad of 6 erbij en minder windquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Prima weer vandaag. Mag alleen iets meer zon zijn, nu zijn er meer wolken dan zon. Beter omgekeerd. Verder niks mis mee, tien graden, niet veel wind. Uitstekend doe weer
quote:Op zondag 5 april 2026 07:29 schreef Seeburg54 het volgende:
De kippen kunnen amper op hun pootjes staan, als de wind onder hun waaierstaartjes komt buitelen ze om.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |