abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 maart 2026 @ 19:27:54 #51
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220423585
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:35 schreef 12Beaufort het volgende:
Donderdagochtend kan het even wit worden bij intensieve sneeuwval.

[ afbeelding ]
Opbokken met die kou, Koning winter heeft zijn kans gehad. Op naar het mooie voorjaarsweer!
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 24 maart 2026 @ 19:51:04 #52
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
  dinsdag 24 maart 2026 @ 19:51:40 #53
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220423815
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:35 schreef 12Beaufort het volgende:
Donderdagochtend kan het even wit worden bij intensieve sneeuwval.

[ afbeelding ]
1cm voor hier? Ik zou er een moord voor doen :D
pi_220424732
Tuinstoelen even beter neergezet. Die gingen al aan de wandel. 44 km/u.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220424751
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
Tuinstoelen even beter neergezet. Die gingen al aan de wandel. 44 km/u.
Goeie.
Hier ook even op vier pootjes gezet ipv kiepstand voor het regenwater.

Maar ligt het aan mij of laten de kaarten wat verschuiving zien?
Zaterdag wordt ook niet de meest droge dag, terwijl het eerst vanaf vrijdag minder herfstig zou worden?
pi_220425008
Het is onstuimig buiten 💨
pi_220425082
Harde woeisels buiten, wel lekker relaxed geluid zo van de wind met het raam open ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 25 maart 2026 @ 07:04:21 #58
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220425275
Herfst :')
pi_220425367
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 07:04 schreef RamboDirk het volgende:
Herfst :')
Optiefen met herfst.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 07:53:45 #60
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220425483
Zo dat was me het weekje wel, kleine update van mij voor wie het interessant vindt: (en zo niet dan mag je deze post lekker negeren :7 ) deze gozer is nu verhuisd naar het woeste Murcia, 45 minuten rijden het binnenland in.
Niet langer ben ik een inwoner tussen de overige kaaskoppen, britten en scandinaviers langs de zeer toeristische kust van Alicante. Niet langer in een spook urbanisatie waar 80% van de huizen het halve jaar leeg staan omdat ze alleen voor de vakanties gebruikt worden.

Niet dat het nu kut wonen was daar, eigenlijk was het gewoon dikke prima hoor. Maar deze boy had al lang de wens om het finca leven mee te maken (landelijk wonen) en ik ben nogal van het 'you only live once' motto, dus als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb, dan ga ik daar ook voor.

Nu hebben we een terrein van zo'n 4000m2 en een vrij groot huis en het slaat allemaal compleet nergens op, ik heb altijd best bescheiden gewoond, en de grootste tuin die ik ooit had was eerlijk gezegd die in mijn vorige huis hier in Spanje...... en die was maar iets van 250m2 :@
Dus ja, voor mijzelf dus ook echt wennen.

Anyway, met groot wonen, groot terrein komt ook veel, veel meer werk... dat wist ik van tevoren en dat is ook gewoon zo. Maar, ook dat vind ik wel gewoon tof, je hebt altijd wat te doen :+ En ja, prioriteiten stellen, wat vandaag niet lukt, komt morgen, of volgende week... dat is gewoon wat het is.

Goed, qua weer is het hier eigenlijk redelijk hetzelfde klimaat als waar ik woonde, met vooral een verschil: de luchtvochtigheid. Temperatuur ook wel ietwat, omdat het iets meer binnenland is, zijn de nachten hier een graad of 2 a 3 koeler dan aan de kust, en in de zomer is het inderdaad overdag een graad of 2 a 3 heter.
Maar met grote verschil, hier is het droge hitte. Aan de kust heb je een veel viezere klamme vochtige hitte dan hier, vind ik persoonlijk. En, het hele dak van het huis ligt vol met zonnepanelen, dus de airco's kunnen de hele zomer voor praktisch graties draaien _O_ (een van de - vele - redenen dat we uiteindelijk voor dit huis gegaan zijn)

Nou ik heb een shitload aan foto's en filmpjes die ik op instagram ook deel (en tevens alle struggles van het boerenleven hier _O- ) dus als je me daar wilt volgen dan mag dat altijd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een paar foto's genomen van ons terrein









  woensdag 25 maart 2026 @ 08:01:32 #61
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220425513
quote:
12s.gif Op woensdag 25 maart 2026 07:53 schreef dick_laurent het volgende:
Zo dat was me het weekje wel, kleine update van mij voor wie het interessant vindt: (en zo niet dan mag je deze post lekker negeren :7 ) deze gozer is nu verhuisd naar het woeste Murcia, 45 minuten rijden het binnenland in.
Niet langer ben ik een inwoner tussen de overige kaaskoppen, britten en scandinaviers langs de zeer toeristische kust van Alicante. Niet langer in een spook urbanisatie waar 80% van de huizen het halve jaar leeg staan omdat ze alleen voor de vakanties gebruikt worden.

Niet dat het nu kut wonen was daar, eigenlijk was het gewoon dikke prima hoor. Maar deze boy had al lang de wens om het finca leven mee te maken (landelijk wonen) en ik ben nogal van het 'you only live once' motto, dus als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb, dan ga ik daar ook voor.

Nu hebben we een terrein van zo'n 4000m2 en een vrij groot huis en het slaat allemaal compleet nergens op, ik heb altijd best bescheiden gewoond, en de grootste tuin die ik ooit had was eerlijk gezegd die in mijn vorige huis hier in Spanje...... en die was maar iets van 250m2 :@
Dus ja, voor mijzelf dus ook echt wennen.

Anyway, met groot wonen, groot terrein komt ook veel, veel meer werk... dat wist ik van tevoren en dat is ook gewoon zo. Maar, ook dat vind ik wel gewoon tof, je hebt altijd wat te doen :+ En ja, prioriteiten stellen, wat vandaag niet lukt, komt morgen, of volgende week... dat is gewoon wat het is.

Goed, qua weer is het hier eigenlijk redelijk hetzelfde klimaat als waar ik woonde, met vooral een verschil: de luchtvochtigheid. Temperatuur ook wel ietwat, omdat het iets meer binnenland is, zijn de nachten hier een graad of 2 a 3 koeler dan aan de kust, en in de zomer is het inderdaad overdag een graad of 2 a 3 heter.
Maar met grote verschil, hier is het droge hitte. Aan de kust heb je een veel viezere klamme vochtige hitte dan hier, vind ik persoonlijk. En, het hele dak van het huis ligt vol met zonnepanelen, dus de airco's kunnen de hele zomer voor praktisch graties draaien _O_ (een van de - vele - redenen dat we uiteindelijk voor dit huis gegaan zijn)

Nou ik heb een shitload aan foto's en filmpjes die ik op instagram ook deel (en tevens alle struggles van het boerenleven hier _O- ) dus als je me daar wilt volgen dan mag dat altijd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een paar foto's genomen van ons terrein

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat ik al had gezien ziet er puik uit _O_ B-) .

Ik kom je tuin wel een keer doen. Neem ik m'n zwembroek mee ;)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 25 maart 2026 @ 08:02:23 #62
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220425517
Zo wordt maart toch nog een redelijk natte maand. Posje knake herfstig weer wel. Maar ja, hoort erbij in maart.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 08:05:10 #63
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220425523
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 08:01 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Wat ik al had gezien ziet er puik uit _O_ B-) .

Ik kom je tuin wel een keer doen. Neem ik m'n zwembroek mee ;)
Jij die hier komt tuinieren in je zwembroek is een natte droom die werkelijkheid wordt. Ken niet wachten :+
pi_220425661
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 07:04 schreef RamboDirk het volgende:
Herfst :')
Alles wordt sneller groen. _O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220425940
Goedemorgen c_/
v
pi_220425944
Na 3 mooie warme weken is een dagje met regen meer dan prima.
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 25 maart 2026 @ 09:39:03 #67
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220426050
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 09:27 schreef Haags het volgende:
Na 3 mooie warme weken is een dagje met regen meer dan prima.
Al tierend en scheldend de winterjas weer achter het schot op zolder gepakt.
  woensdag 25 maart 2026 @ 09:41:30 #68
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220426068
quote:
12s.gif Op woensdag 25 maart 2026 07:53 schreef dick_laurent het volgende:
Zo dat was me het weekje wel, kleine update van mij voor wie het interessant vindt: (en zo niet dan mag je deze post lekker negeren :7 ) deze gozer is nu verhuisd naar het woeste Murcia, 45 minuten rijden het binnenland in.
Niet langer ben ik een inwoner tussen de overige kaaskoppen, britten en scandinaviers langs de zeer toeristische kust van Alicante. Niet langer in een spook urbanisatie waar 80% van de huizen het halve jaar leeg staan omdat ze alleen voor de vakanties gebruikt worden.

Niet dat het nu kut wonen was daar, eigenlijk was het gewoon dikke prima hoor. Maar deze boy had al lang de wens om het finca leven mee te maken (landelijk wonen) en ik ben nogal van het 'you only live once' motto, dus als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb, dan ga ik daar ook voor.

Nu hebben we een terrein van zo'n 4000m2 en een vrij groot huis en het slaat allemaal compleet nergens op, ik heb altijd best bescheiden gewoond, en de grootste tuin die ik ooit had was eerlijk gezegd die in mijn vorige huis hier in Spanje...... en die was maar iets van 250m2 :@
Dus ja, voor mijzelf dus ook echt wennen.

Anyway, met groot wonen, groot terrein komt ook veel, veel meer werk... dat wist ik van tevoren en dat is ook gewoon zo. Maar, ook dat vind ik wel gewoon tof, je hebt altijd wat te doen :+ En ja, prioriteiten stellen, wat vandaag niet lukt, komt morgen, of volgende week... dat is gewoon wat het is.

Goed, qua weer is het hier eigenlijk redelijk hetzelfde klimaat als waar ik woonde, met vooral een verschil: de luchtvochtigheid. Temperatuur ook wel ietwat, omdat het iets meer binnenland is, zijn de nachten hier een graad of 2 a 3 koeler dan aan de kust, en in de zomer is het inderdaad overdag een graad of 2 a 3 heter.
Maar met grote verschil, hier is het droge hitte. Aan de kust heb je een veel viezere klamme vochtige hitte dan hier, vind ik persoonlijk. En, het hele dak van het huis ligt vol met zonnepanelen, dus de airco's kunnen de hele zomer voor praktisch graties draaien _O_ (een van de - vele - redenen dat we uiteindelijk voor dit huis gegaan zijn)

Nou ik heb een shitload aan foto's en filmpjes die ik op instagram ook deel (en tevens alle struggles van het boerenleven hier _O- ) dus als je me daar wilt volgen dan mag dat altijd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een paar foto's genomen van ons terrein

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wow zalig! Och geen straf hoor zo'n grote tuin. Wat een leven! *O*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 25 maart 2026 @ 10:10:29 #69
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220426362
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 09:27 schreef Haags het volgende:
Na 3 mooie warme weken is een dagje met regen meer dan prima.
Mooie warme weken? Jij woont in Den Haag, toch? Was het daar warm, ja?
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220426380
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 10:10 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Mooie warme weken? Jij woont in Den Haag, toch? Was het daar warm, ja?
Heb toch aardig wat dagen in t-shirt buiten kunnen lopen, dan is het warm ja.
Zonder wrijving geen glans
pi_220426405
quote:
12s.gif Op woensdag 25 maart 2026 07:53 schreef dick_laurent het volgende:
Zo dat was me het weekje wel, kleine update van mij voor wie het interessant vindt: (en zo niet dan mag je deze post lekker negeren :7 ) deze gozer is nu verhuisd naar het woeste Murcia, 45 minuten rijden het binnenland in.
Niet langer ben ik een inwoner tussen de overige kaaskoppen, britten en scandinaviers langs de zeer toeristische kust van Alicante. Niet langer in een spook urbanisatie waar 80% van de huizen het halve jaar leeg staan omdat ze alleen voor de vakanties gebruikt worden.

Niet dat het nu kut wonen was daar, eigenlijk was het gewoon dikke prima hoor. Maar deze boy had al lang de wens om het finca leven mee te maken (landelijk wonen) en ik ben nogal van het 'you only live once' motto, dus als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb, dan ga ik daar ook voor.

Nu hebben we een terrein van zo'n 4000m2 en een vrij groot huis en het slaat allemaal compleet nergens op, ik heb altijd best bescheiden gewoond, en de grootste tuin die ik ooit had was eerlijk gezegd die in mijn vorige huis hier in Spanje...... en die was maar iets van 250m2 :@
Dus ja, voor mijzelf dus ook echt wennen.

Anyway, met groot wonen, groot terrein komt ook veel, veel meer werk... dat wist ik van tevoren en dat is ook gewoon zo. Maar, ook dat vind ik wel gewoon tof, je hebt altijd wat te doen :+ En ja, prioriteiten stellen, wat vandaag niet lukt, komt morgen, of volgende week... dat is gewoon wat het is.

Goed, qua weer is het hier eigenlijk redelijk hetzelfde klimaat als waar ik woonde, met vooral een verschil: de luchtvochtigheid. Temperatuur ook wel ietwat, omdat het iets meer binnenland is, zijn de nachten hier een graad of 2 a 3 koeler dan aan de kust, en in de zomer is het inderdaad overdag een graad of 2 a 3 heter.
Maar met grote verschil, hier is het droge hitte. Aan de kust heb je een veel viezere klamme vochtige hitte dan hier, vind ik persoonlijk. En, het hele dak van het huis ligt vol met zonnepanelen, dus de airco's kunnen de hele zomer voor praktisch graties draaien _O_ (een van de - vele - redenen dat we uiteindelijk voor dit huis gegaan zijn)

Nou ik heb een shitload aan foto's en filmpjes die ik op instagram ook deel (en tevens alle struggles van het boerenleven hier _O- ) dus als je me daar wilt volgen dan mag dat altijd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een paar foto's genomen van ons terrein

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooie foto's hoor, ziet er prachtig uit! 8-) Geniet er van.
Ik verbaas me wel eens waarom er niet meer woningen in Spanje vol zonnepanelen liggen, zo kun je overdag idd gratis de airco aanzetten. Misschien dat de locals wel gewend zijn aan de hitte
  woensdag 25 maart 2026 @ 10:37:09 #72
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220426474
Wel weer koud 🥶🥶🥶🥶
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220427053
Sodejuu-Paraplu ...... het is weer echt herfst. Begon vannacht met een fiks windje wat me wakker heeft gehouden. Maar voor de natuur is dit water goed.
  woensdag 25 maart 2026 @ 12:15:45 #74
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220427120
quote:
12s.gif Op woensdag 25 maart 2026 07:53 schreef dick_laurent het volgende:
Zo dat was me het weekje wel, kleine update van mij voor wie het interessant vindt: (en zo niet dan mag je deze post lekker negeren :7 ) deze gozer is nu verhuisd naar het woeste Murcia, 45 minuten rijden het binnenland in.
Niet langer ben ik een inwoner tussen de overige kaaskoppen, britten en scandinaviers langs de zeer toeristische kust van Alicante. Niet langer in een spook urbanisatie waar 80% van de huizen het halve jaar leeg staan omdat ze alleen voor de vakanties gebruikt worden.

Niet dat het nu kut wonen was daar, eigenlijk was het gewoon dikke prima hoor. Maar deze boy had al lang de wens om het finca leven mee te maken (landelijk wonen) en ik ben nogal van het 'you only live once' motto, dus als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb, dan ga ik daar ook voor.

Nu hebben we een terrein van zo'n 4000m2 en een vrij groot huis en het slaat allemaal compleet nergens op, ik heb altijd best bescheiden gewoond, en de grootste tuin die ik ooit had was eerlijk gezegd die in mijn vorige huis hier in Spanje...... en die was maar iets van 250m2 :@
Dus ja, voor mijzelf dus ook echt wennen.

Anyway, met groot wonen, groot terrein komt ook veel, veel meer werk... dat wist ik van tevoren en dat is ook gewoon zo. Maar, ook dat vind ik wel gewoon tof, je hebt altijd wat te doen :+ En ja, prioriteiten stellen, wat vandaag niet lukt, komt morgen, of volgende week... dat is gewoon wat het is.

Goed, qua weer is het hier eigenlijk redelijk hetzelfde klimaat als waar ik woonde, met vooral een verschil: de luchtvochtigheid. Temperatuur ook wel ietwat, omdat het iets meer binnenland is, zijn de nachten hier een graad of 2 a 3 koeler dan aan de kust, en in de zomer is het inderdaad overdag een graad of 2 a 3 heter.
Maar met grote verschil, hier is het droge hitte. Aan de kust heb je een veel viezere klamme vochtige hitte dan hier, vind ik persoonlijk. En, het hele dak van het huis ligt vol met zonnepanelen, dus de airco's kunnen de hele zomer voor praktisch graties draaien _O_ (een van de - vele - redenen dat we uiteindelijk voor dit huis gegaan zijn)

Nou ik heb een shitload aan foto's en filmpjes die ik op instagram ook deel (en tevens alle struggles van het boerenleven hier _O- ) dus als je me daar wilt volgen dan mag dat altijd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een paar foto's genomen van ons terrein

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wauw! Wat woon je mooi daar O+ O+ O+
pi_220427647
De wind is gedraaid en komt nu meer uit het noordwesten.
Temperatuur is ook gedaald.
v
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')