abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220410682


Weeronline / • KNMI / • Weer.nl / • Jan Visser / • Weerplaza

Weersites buitenland
3D-Windkaart wereld
Ventusky - wereldkaart
Alpenweerman Uitgebreid weer voor de Alpen, maar ook Nederland.
Wetter3 Wereld weer (Duits)
Wetteronline Duits
Estofex Europa weer (Engels)
Wetterzentrale Wereld weer (Duits)
WeatherService België en West-Europa weer (Nederlands)
Verzameling weerkaarten Europa weer (Nederlands/Engels)
Noodweer Waarschuwingen voor de Benelux
Weerwoord Vlaams/Nederlands weerforum
Stormplatform Weerplatform Benelux
Lightning Maps Realtime onweersmeldingen
Blitzortung Realtime onweersmeldingen
Weather.com Amerikaans
Accuweather Amerikaans
Meteoradar Verenigd Koninkrijk en West-Europa
I'm Weather VK en West-Europa wolkenradar met exportfunctie voor GIF-animatie
Windy Wereldwijde woei- en weerkaart
NOAA 16-daagse verwachting stratosfeer

Sites uitleg begrippen
SPOILER: Uitleg symbolen weerkaarten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weeronline - begrippen (nederlands)

---
WKN - Actueel weer in Nederland
KNMI Daggegevens
KNMI Geografische overzichten van het weer
KNMI Buienradar
KNMI Pluim
---

Klimaateffectatlas
Nederland in de ban van de 'supercel'
CAPE + Liftedindex

---


---

User locaties

Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,

let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live



DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel ;)
v
pi_220410686
v
pi_220410707
Vanaf woensdag trekken er steeds meer buien over ons land heen. Donderdag hebben we een glijbaan vanaf de noordpool die voor (natte) sneeuwbuien kan gaan zorgen.

v
  maandag 23 maart 2026 @ 09:43:46 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220410864
quote:
4s.gif Op maandag 23 maart 2026 09:16 schreef 12Beaufort het volgende:
Vanaf woensdag trekken er steeds meer buien over ons land heen. Donderdag hebben we een glijbaan vanaf de noordpool die voor (natte) sneeuwbuien kan gaan zorgen.

[ afbeelding ]
Winterse buien vanaf zee *O*
pi_220411027
quote:
7s.gif Op maandag 23 maart 2026 09:43 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Winterse buien vanaf zee *O*
Mooi voor de foto's ^O^
v
  maandag 23 maart 2026 @ 10:17:14 #6
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220411056
quote:
Matig
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 23 maart 2026 @ 10:18:16 #7
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220411063
quote:
4s.gif Op maandag 23 maart 2026 09:16 schreef 12Beaufort het volgende:
Vanaf woensdag trekken er steeds meer buien over ons land heen. Donderdag hebben we een glijbaan vanaf de noordpool die voor (natte) sneeuwbuien kan gaan zorgen.

[ afbeelding ]
Nu de winter op z'n eind loopt komt er nog ff een dikke nordstau. Goed voor de gletsjers, maar wel wat laat
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 23 maart 2026 @ 10:19:06 #8
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220411067
quote:
7s.gif Op maandag 23 maart 2026 09:43 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Winterse buien vanaf zee *O*
Als je aan het werk bent? Er staat een zonnestraaltje tegenover de ingang _O-

(zie WhatsApp).
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220411315
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 10:18 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Nu de winter op z'n eind loopt komt er nog ff een dikke nordstau. Goed voor de gletsjers, maar wel wat laat
In de Alpen kan plaatselijk meer dan een meter sneeuw gaan vallen deze week.
v
  maandag 23 maart 2026 @ 11:27:14 #10
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220411510
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 10:18 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Nu de winter op z'n eind loopt komt er nog ff een dikke nordstau. Goed voor de gletsjers, maar wel wat laat
Die zijn al niet meer te redden toch?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 23 maart 2026 @ 12:29:59 #11
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220411974
quote:
4s.gif Op maandag 23 maart 2026 10:49 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
In de Alpen kan plaatselijk meer dan een meter sneeuw gaan vallen deze week.
Klopt, maar een klassieke nordstau, zoals deze, was er deze winter nog niet echt. Normaal wel vaker
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 23 maart 2026 @ 12:30:35 #12
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220411980
quote:
11s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:27 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Die zijn al niet meer te redden toch?
Nee, eigenlijk niet. De zomers zijn immers bepalend en die worden steeds heter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 23 maart 2026 @ 14:27:28 #13
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220412689
quote:
4s.gif Op maandag 23 maart 2026 10:49 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
In de Alpen kan plaatselijk meer dan een meter sneeuw gaan vallen deze week.
Meer

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 23 maart 2026 @ 14:47:03 #14
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220412826
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:27 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Meer

[ x ]
Stuur maar door naar hier :7
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 maart 2026 @ 15:05:23 #15
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220412977
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:47 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Stuur maar door naar hier :7
*stuurt SpeedyGJ die kant op*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220413154
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:27 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Meer

[ x ]
Dat is wel heel ver weg.
De som van een week gaat tot iets meer dan 2 meter.
v
  maandag 23 maart 2026 @ 16:43:10 #17
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220413762
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 15:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]
*stuurt SpeedyGJ die kant op*
Nee nee hier heen 8-)
pi_220414162
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:47 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Stuur maar door naar hier :7
Oke

  Moderator / Redactie Sport maandag 23 maart 2026 @ 17:11:36 #19
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220414231
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 16:43 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Nee nee hier heen 8-)
Ja, naar jou, maar jij zit daar.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 23 maart 2026 @ 18:20:43 #20
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
  maandag 23 maart 2026 @ 19:44:02 #21
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220415826
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 18:20 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Hier heb ik niks aan :{
Voor sneeuw en kou ga je maar het land uit :p. Hier geen zin meer in sneeuw en al helemaal niet in kou
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 23 maart 2026 @ 20:08:29 #22
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220416107
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 19:44 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Voor sneeuw en kou ga je maar het land uit :p. Hier geen zin meer in sneeuw en al helemaal niet in kou
Het is al maanden koud anders :'(
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 23 maart 2026 @ 20:21:56 #23
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220416252
quote:
11s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:08 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Het is al maanden koud anders :'(
Nou ja, ik vind maart tot nu toe wel acceptabel qua temperatuur. Regelmatig dubbele cijfers en zelfs 12+, dus dat is dan toch niet meer heel koud ofzo. Zaagtand pluim, dus koude ochtenden. Vanaf woensdag overdag weer koud
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220416438
quote:
11s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:27 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Die zijn al niet meer te redden toch?
Nee ;(

Verschil tussen nu en toen ik nog met m'n moeder ging (20-25 jaar terug) is bizar.
  maandag 23 maart 2026 @ 20:55:10 #25
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220416592
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:40 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Nee ;(

Verschil tussen nu en toen ik nog met m'n moeder ging (20-25 jaar terug) is bizar.
Hoe lang heb je met je moeder gehad :7 _O- ;)

Nee, gein. In principe zijn ze niet meer te redden, nee. Steeds minder sneeuw, dus steeds eerder ligt het ijs bloot en met die warmer wordende zomers smelt dat rap weg
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 23 maart 2026 @ 21:45:02 #26
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220416961
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 19:44 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Voor sneeuw en kou ga je maar het land uit :p. Hier geen zin meer in sneeuw en al helemaal niet in kou
Ja daag ik heb nog geen deftige winter gehad hoor ;) :D
Dus wat mij betreft blijven we de rest van maart en april nog lekker even in de vrieskou met sneeuw *O*

quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:55 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Hoe lang heb je met je moeder gehad :7 _O- ;)

Nee, gein. In principe zijn ze niet meer te redden, nee. Steeds minder sneeuw, dus steeds eerder ligt het ijs bloot en met die warmer wordende zomers smelt dat rap weg
Wacht maar, de ijstijd zal genadeloos toeslaan >:) en niemand die het zag aankomen O+
pi_220417088
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:45 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Ja daag ik heb nog geen deftige winter gehad hoor ;) :D
Dus wat mij betreft blijven we de rest van maart en april nog lekker even in de vrieskou met sneeuw *O*
[..]
Wacht maar, de ijstijd zal genadeloos toeslaan >:) en niemand die het zag aankomen O+
Wel weer een keer wat vaker sneeuw gehad, deze winter.
De echt stevige kou bleef helaas weg.

Op naar een bloedhete zomer dan maar...die kans is vele malen groter 8-)
v
pi_220418154
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:21 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Vanaf woensdag overdag weer koud
En vanaf woensdag een paar dagen herfstachtig weer. Alhoewel we dat ook nog maar moeten afwachten.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 maart 2026 @ 07:53:07 #29
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220418238
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 07:22 schreef cinderloom het volgende:

[..]
En vanaf woensdag een paar dagen herfstachtig weer. Alhoewel we dat ook nog maar moeten afwachten.
Zondag weer goed *O*

Voor één dag ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 24 maart 2026 @ 08:31:27 #30
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220418381
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:21 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Nou ja, ik vind maart tot nu toe wel acceptabel qua temperatuur. Regelmatig dubbele cijfers en zelfs 12+, dus dat is dan toch niet meer heel koud ofzo. Zaagtand pluim, dus koude ochtenden. Vanaf woensdag overdag weer koud
Ik zie dat helaas heel anders, die temperatuur.. tis gewoon koud. Niets aan. Ok we hadden een paar dagen ietsjes warmer maar dat wassut.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 24 maart 2026 @ 08:41:50 #31
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220418424
We hebben helaas amper kou gehad deze winter, en ook maart is tot op heden bovengemiddeld qua temperatuur.
Huilen dan.
pi_220418437
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 08:41 schreef Isdatzo het volgende:
We hebben helaas amper kou gehad deze winter, en ook maart is tot op heden bovengemiddeld qua temperatuur.
Huh?

We hebben de meeste winter in jaren gehad als je het mij vraagt.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 08:46:01 #33
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220418445
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 08:44 schreef Remco het volgende:

[..]
Huh?

We hebben de meeste winter in jaren gehad als je het mij vraagt.
De sneeuw was top, maar met maximumtemperaturen rond het vriespunt kun je van kou natuurlijk niet spreken.
Huilen dan.
pi_220418789
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 08:31 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ik zie dat helaas heel anders, die temperatuur.. tis gewoon koud. Niets aan. Ok we hadden een paar dagen ietsjes warmer maar dat wassut.
In de avond wel.
Maar overdag kan ik niet zeggen dat het koud is.
Maar kou is dan ook een relatief begrip, voor de een voelt het sneller koud dan voor de ander.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 09:21:46 #35
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220418846
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 08:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
De sneeuw was top, maar met maximumtemperaturen rond het vriespunt kun je van kou natuurlijk niet spreken.
Nee, want rond het vriespunt is verder niet koud ofzo :')
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 08:41 schreef Isdatzo het volgende:
We hebben helaas amper kou gehad deze winter, en ook maart is tot op heden bovengemiddeld qua temperatuur.
Vaak genoeg rond vriespunt of onder de 5 graden geweest, dus gewoon koud
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220418982
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 08:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
De sneeuw was top, maar met maximumtemperaturen rond het vriespunt kun je van kou natuurlijk niet spreken.
Deze winter ging weer de boeken in als zacht idd. In het noorden was het wat kouder dan in de rest van het land.
En de sneeuw maakte een hoop goed.

https://www.knmi.nl/over-het-knmi/nieuws/winter-2025-2026
v
  dinsdag 24 maart 2026 @ 09:48:44 #37
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220419022
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 09:21 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Nee, want rond het vriespunt is verder niet koud ofzo :')
Klopt.

quote:
[..]
Vaak genoeg rond vriespunt of onder de 5 graden geweest, dus gewoon koud
Nee.
Huilen dan.
pi_220419146
Geen zon vandaag.

v
pi_220419173
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 10:03 schreef 12Beaufort het volgende:
Geen zon vandaag.

[ afbeelding ]
Komt er hier toch lichtjes doorheen.

Door de wind voel je wel meteen dat het kouder is/wordt.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220419225
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 10:06 schreef mitt het volgende:

[..]
Komt er hier toch lichtjes doorheen.

Door de wind voel je wel meteen dat het kouder is/wordt.
Hier nog niet gezien..
v
pi_220419232
En dan moet El Nino nog beginnen :X

twitter
v
  dinsdag 24 maart 2026 @ 12:40:43 #42
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220420870
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 09:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Klopt.
[..]
Nee.
Hier in het oosten is het wel koud geweest
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 24 maart 2026 @ 14:15:12 #43
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220421511
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 10:14 schreef 12Beaufort het volgende:
En dan moet El Nino nog beginnen :X

[ x ]
pi_220421632
Donderdagochtend kan het even wit worden bij intensieve sneeuwval.

v
  dinsdag 24 maart 2026 @ 16:22:43 #46
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220422480
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:35 schreef 12Beaufort het volgende:
Donderdagochtend kan het even wit worden bij intensieve sneeuwval.

[ afbeelding ]
Code oranje :D
  dinsdag 24 maart 2026 @ 16:23:27 #47
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220422485
Maar ik dacht dat we NW storm zouden krijgen??? Windje waait nu uit ZW of gaat hij nog draaien?
pi_220423013
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:55 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Hoe lang heb je met je moeder gehad :7 _O- ;)

Nee, gein. In principe zijn ze niet meer te redden, nee. Steeds minder sneeuw, dus steeds eerder ligt het ijs bloot en met die warmer wordende zomers smelt dat rap weg
:D

En ;(

Mijn zoontje ziet ze nog in een pijnlijke staat, zijn kind(eren) zien ze alleen nog op foto's.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 18:22:37 #49
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220423199
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:40 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Nee ;(

Verschil tussen nu en toen ik nog met m'n moeder ging (20-25 jaar terug) is bizar.
Ja heel treurig wel :'( kan me van vroeger ook nog goed herinneren in Oostenrijk
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 24 maart 2026 @ 18:23:49 #50
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220423206
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:35 schreef 12Beaufort het volgende:
Donderdagochtend kan het even wit worden bij intensieve sneeuwval.

[ afbeelding ]
Wtf krijgen we *Snil* 8)7 *O* *O*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 24 maart 2026 @ 19:27:54 #51
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220423585
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:35 schreef 12Beaufort het volgende:
Donderdagochtend kan het even wit worden bij intensieve sneeuwval.

[ afbeelding ]
Opbokken met die kou, Koning winter heeft zijn kans gehad. Op naar het mooie voorjaarsweer!
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 24 maart 2026 @ 19:51:04 #52
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
  dinsdag 24 maart 2026 @ 19:51:40 #53
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220423815
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:35 schreef 12Beaufort het volgende:
Donderdagochtend kan het even wit worden bij intensieve sneeuwval.

[ afbeelding ]
1cm voor hier? Ik zou er een moord voor doen :D
pi_220424732
Tuinstoelen even beter neergezet. Die gingen al aan de wandel. 44 km/u.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220424751
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
Tuinstoelen even beter neergezet. Die gingen al aan de wandel. 44 km/u.
Goeie.
Hier ook even op vier pootjes gezet ipv kiepstand voor het regenwater.

Maar ligt het aan mij of laten de kaarten wat verschuiving zien?
Zaterdag wordt ook niet de meest droge dag, terwijl het eerst vanaf vrijdag minder herfstig zou worden?
pi_220425008
Het is onstuimig buiten 💨
pi_220425082
Harde woeisels buiten, wel lekker relaxed geluid zo van de wind met het raam open ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 25 maart 2026 @ 07:04:21 #58
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220425275
Herfst :')
pi_220425367
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 07:04 schreef RamboDirk het volgende:
Herfst :')
Optiefen met herfst.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 07:53:45 #60
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220425483
Zo dat was me het weekje wel, kleine update van mij voor wie het interessant vindt: (en zo niet dan mag je deze post lekker negeren :7 ) deze gozer is nu verhuisd naar het woeste Murcia, 45 minuten rijden het binnenland in.
Niet langer ben ik een inwoner tussen de overige kaaskoppen, britten en scandinaviers langs de zeer toeristische kust van Alicante. Niet langer in een spook urbanisatie waar 80% van de huizen het halve jaar leeg staan omdat ze alleen voor de vakanties gebruikt worden.

Niet dat het nu kut wonen was daar, eigenlijk was het gewoon dikke prima hoor. Maar deze boy had al lang de wens om het finca leven mee te maken (landelijk wonen) en ik ben nogal van het 'you only live once' motto, dus als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb, dan ga ik daar ook voor.

Nu hebben we een terrein van zo'n 4000m2 en een vrij groot huis en het slaat allemaal compleet nergens op, ik heb altijd best bescheiden gewoond, en de grootste tuin die ik ooit had was eerlijk gezegd die in mijn vorige huis hier in Spanje...... en die was maar iets van 250m2 :@
Dus ja, voor mijzelf dus ook echt wennen.

Anyway, met groot wonen, groot terrein komt ook veel, veel meer werk... dat wist ik van tevoren en dat is ook gewoon zo. Maar, ook dat vind ik wel gewoon tof, je hebt altijd wat te doen :+ En ja, prioriteiten stellen, wat vandaag niet lukt, komt morgen, of volgende week... dat is gewoon wat het is.

Goed, qua weer is het hier eigenlijk redelijk hetzelfde klimaat als waar ik woonde, met vooral een verschil: de luchtvochtigheid. Temperatuur ook wel ietwat, omdat het iets meer binnenland is, zijn de nachten hier een graad of 2 a 3 koeler dan aan de kust, en in de zomer is het inderdaad overdag een graad of 2 a 3 heter.
Maar met grote verschil, hier is het droge hitte. Aan de kust heb je een veel viezere klamme vochtige hitte dan hier, vind ik persoonlijk. En, het hele dak van het huis ligt vol met zonnepanelen, dus de airco's kunnen de hele zomer voor praktisch graties draaien _O_ (een van de - vele - redenen dat we uiteindelijk voor dit huis gegaan zijn)

Nou ik heb een shitload aan foto's en filmpjes die ik op instagram ook deel (en tevens alle struggles van het boerenleven hier _O- ) dus als je me daar wilt volgen dan mag dat altijd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een paar foto's genomen van ons terrein









  woensdag 25 maart 2026 @ 08:01:32 #61
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220425513
quote:
12s.gif Op woensdag 25 maart 2026 07:53 schreef dick_laurent het volgende:
Zo dat was me het weekje wel, kleine update van mij voor wie het interessant vindt: (en zo niet dan mag je deze post lekker negeren :7 ) deze gozer is nu verhuisd naar het woeste Murcia, 45 minuten rijden het binnenland in.
Niet langer ben ik een inwoner tussen de overige kaaskoppen, britten en scandinaviers langs de zeer toeristische kust van Alicante. Niet langer in een spook urbanisatie waar 80% van de huizen het halve jaar leeg staan omdat ze alleen voor de vakanties gebruikt worden.

Niet dat het nu kut wonen was daar, eigenlijk was het gewoon dikke prima hoor. Maar deze boy had al lang de wens om het finca leven mee te maken (landelijk wonen) en ik ben nogal van het 'you only live once' motto, dus als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb, dan ga ik daar ook voor.

Nu hebben we een terrein van zo'n 4000m2 en een vrij groot huis en het slaat allemaal compleet nergens op, ik heb altijd best bescheiden gewoond, en de grootste tuin die ik ooit had was eerlijk gezegd die in mijn vorige huis hier in Spanje...... en die was maar iets van 250m2 :@
Dus ja, voor mijzelf dus ook echt wennen.

Anyway, met groot wonen, groot terrein komt ook veel, veel meer werk... dat wist ik van tevoren en dat is ook gewoon zo. Maar, ook dat vind ik wel gewoon tof, je hebt altijd wat te doen :+ En ja, prioriteiten stellen, wat vandaag niet lukt, komt morgen, of volgende week... dat is gewoon wat het is.

Goed, qua weer is het hier eigenlijk redelijk hetzelfde klimaat als waar ik woonde, met vooral een verschil: de luchtvochtigheid. Temperatuur ook wel ietwat, omdat het iets meer binnenland is, zijn de nachten hier een graad of 2 a 3 koeler dan aan de kust, en in de zomer is het inderdaad overdag een graad of 2 a 3 heter.
Maar met grote verschil, hier is het droge hitte. Aan de kust heb je een veel viezere klamme vochtige hitte dan hier, vind ik persoonlijk. En, het hele dak van het huis ligt vol met zonnepanelen, dus de airco's kunnen de hele zomer voor praktisch graties draaien _O_ (een van de - vele - redenen dat we uiteindelijk voor dit huis gegaan zijn)

Nou ik heb een shitload aan foto's en filmpjes die ik op instagram ook deel (en tevens alle struggles van het boerenleven hier _O- ) dus als je me daar wilt volgen dan mag dat altijd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een paar foto's genomen van ons terrein

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat ik al had gezien ziet er puik uit _O_ B-) .

Ik kom je tuin wel een keer doen. Neem ik m'n zwembroek mee ;)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 25 maart 2026 @ 08:02:23 #62
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220425517
Zo wordt maart toch nog een redelijk natte maand. Posje knake herfstig weer wel. Maar ja, hoort erbij in maart.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 08:05:10 #63
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220425523
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 08:01 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Wat ik al had gezien ziet er puik uit _O_ B-) .

Ik kom je tuin wel een keer doen. Neem ik m'n zwembroek mee ;)
Jij die hier komt tuinieren in je zwembroek is een natte droom die werkelijkheid wordt. Ken niet wachten :+
pi_220425661
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 07:04 schreef RamboDirk het volgende:
Herfst :')
Alles wordt sneller groen. _O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220425940
Goedemorgen c_/
v
pi_220425944
Na 3 mooie warme weken is een dagje met regen meer dan prima.
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 25 maart 2026 @ 09:39:03 #67
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220426050
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 09:27 schreef Haags het volgende:
Na 3 mooie warme weken is een dagje met regen meer dan prima.
Al tierend en scheldend de winterjas weer achter het schot op zolder gepakt.
  woensdag 25 maart 2026 @ 09:41:30 #68
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220426068
quote:
12s.gif Op woensdag 25 maart 2026 07:53 schreef dick_laurent het volgende:
Zo dat was me het weekje wel, kleine update van mij voor wie het interessant vindt: (en zo niet dan mag je deze post lekker negeren :7 ) deze gozer is nu verhuisd naar het woeste Murcia, 45 minuten rijden het binnenland in.
Niet langer ben ik een inwoner tussen de overige kaaskoppen, britten en scandinaviers langs de zeer toeristische kust van Alicante. Niet langer in een spook urbanisatie waar 80% van de huizen het halve jaar leeg staan omdat ze alleen voor de vakanties gebruikt worden.

Niet dat het nu kut wonen was daar, eigenlijk was het gewoon dikke prima hoor. Maar deze boy had al lang de wens om het finca leven mee te maken (landelijk wonen) en ik ben nogal van het 'you only live once' motto, dus als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb, dan ga ik daar ook voor.

Nu hebben we een terrein van zo'n 4000m2 en een vrij groot huis en het slaat allemaal compleet nergens op, ik heb altijd best bescheiden gewoond, en de grootste tuin die ik ooit had was eerlijk gezegd die in mijn vorige huis hier in Spanje...... en die was maar iets van 250m2 :@
Dus ja, voor mijzelf dus ook echt wennen.

Anyway, met groot wonen, groot terrein komt ook veel, veel meer werk... dat wist ik van tevoren en dat is ook gewoon zo. Maar, ook dat vind ik wel gewoon tof, je hebt altijd wat te doen :+ En ja, prioriteiten stellen, wat vandaag niet lukt, komt morgen, of volgende week... dat is gewoon wat het is.

Goed, qua weer is het hier eigenlijk redelijk hetzelfde klimaat als waar ik woonde, met vooral een verschil: de luchtvochtigheid. Temperatuur ook wel ietwat, omdat het iets meer binnenland is, zijn de nachten hier een graad of 2 a 3 koeler dan aan de kust, en in de zomer is het inderdaad overdag een graad of 2 a 3 heter.
Maar met grote verschil, hier is het droge hitte. Aan de kust heb je een veel viezere klamme vochtige hitte dan hier, vind ik persoonlijk. En, het hele dak van het huis ligt vol met zonnepanelen, dus de airco's kunnen de hele zomer voor praktisch graties draaien _O_ (een van de - vele - redenen dat we uiteindelijk voor dit huis gegaan zijn)

Nou ik heb een shitload aan foto's en filmpjes die ik op instagram ook deel (en tevens alle struggles van het boerenleven hier _O- ) dus als je me daar wilt volgen dan mag dat altijd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een paar foto's genomen van ons terrein

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wow zalig! Och geen straf hoor zo'n grote tuin. Wat een leven! *O*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 25 maart 2026 @ 10:10:29 #69
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220426362
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 09:27 schreef Haags het volgende:
Na 3 mooie warme weken is een dagje met regen meer dan prima.
Mooie warme weken? Jij woont in Den Haag, toch? Was het daar warm, ja?
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220426380
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 10:10 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Mooie warme weken? Jij woont in Den Haag, toch? Was het daar warm, ja?
Heb toch aardig wat dagen in t-shirt buiten kunnen lopen, dan is het warm ja.
Zonder wrijving geen glans
pi_220426405
quote:
12s.gif Op woensdag 25 maart 2026 07:53 schreef dick_laurent het volgende:
Zo dat was me het weekje wel, kleine update van mij voor wie het interessant vindt: (en zo niet dan mag je deze post lekker negeren :7 ) deze gozer is nu verhuisd naar het woeste Murcia, 45 minuten rijden het binnenland in.
Niet langer ben ik een inwoner tussen de overige kaaskoppen, britten en scandinaviers langs de zeer toeristische kust van Alicante. Niet langer in een spook urbanisatie waar 80% van de huizen het halve jaar leeg staan omdat ze alleen voor de vakanties gebruikt worden.

Niet dat het nu kut wonen was daar, eigenlijk was het gewoon dikke prima hoor. Maar deze boy had al lang de wens om het finca leven mee te maken (landelijk wonen) en ik ben nogal van het 'you only live once' motto, dus als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb, dan ga ik daar ook voor.

Nu hebben we een terrein van zo'n 4000m2 en een vrij groot huis en het slaat allemaal compleet nergens op, ik heb altijd best bescheiden gewoond, en de grootste tuin die ik ooit had was eerlijk gezegd die in mijn vorige huis hier in Spanje...... en die was maar iets van 250m2 :@
Dus ja, voor mijzelf dus ook echt wennen.

Anyway, met groot wonen, groot terrein komt ook veel, veel meer werk... dat wist ik van tevoren en dat is ook gewoon zo. Maar, ook dat vind ik wel gewoon tof, je hebt altijd wat te doen :+ En ja, prioriteiten stellen, wat vandaag niet lukt, komt morgen, of volgende week... dat is gewoon wat het is.

Goed, qua weer is het hier eigenlijk redelijk hetzelfde klimaat als waar ik woonde, met vooral een verschil: de luchtvochtigheid. Temperatuur ook wel ietwat, omdat het iets meer binnenland is, zijn de nachten hier een graad of 2 a 3 koeler dan aan de kust, en in de zomer is het inderdaad overdag een graad of 2 a 3 heter.
Maar met grote verschil, hier is het droge hitte. Aan de kust heb je een veel viezere klamme vochtige hitte dan hier, vind ik persoonlijk. En, het hele dak van het huis ligt vol met zonnepanelen, dus de airco's kunnen de hele zomer voor praktisch graties draaien _O_ (een van de - vele - redenen dat we uiteindelijk voor dit huis gegaan zijn)

Nou ik heb een shitload aan foto's en filmpjes die ik op instagram ook deel (en tevens alle struggles van het boerenleven hier _O- ) dus als je me daar wilt volgen dan mag dat altijd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een paar foto's genomen van ons terrein

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooie foto's hoor, ziet er prachtig uit! 8-) Geniet er van.
Ik verbaas me wel eens waarom er niet meer woningen in Spanje vol zonnepanelen liggen, zo kun je overdag idd gratis de airco aanzetten. Misschien dat de locals wel gewend zijn aan de hitte
  woensdag 25 maart 2026 @ 10:37:09 #72
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220426474
Wel weer koud 🥶🥶🥶🥶
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220427053
Sodejuu-Paraplu ...... het is weer echt herfst. Begon vannacht met een fiks windje wat me wakker heeft gehouden. Maar voor de natuur is dit water goed.
  woensdag 25 maart 2026 @ 12:15:45 #74
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220427120
quote:
12s.gif Op woensdag 25 maart 2026 07:53 schreef dick_laurent het volgende:
Zo dat was me het weekje wel, kleine update van mij voor wie het interessant vindt: (en zo niet dan mag je deze post lekker negeren :7 ) deze gozer is nu verhuisd naar het woeste Murcia, 45 minuten rijden het binnenland in.
Niet langer ben ik een inwoner tussen de overige kaaskoppen, britten en scandinaviers langs de zeer toeristische kust van Alicante. Niet langer in een spook urbanisatie waar 80% van de huizen het halve jaar leeg staan omdat ze alleen voor de vakanties gebruikt worden.

Niet dat het nu kut wonen was daar, eigenlijk was het gewoon dikke prima hoor. Maar deze boy had al lang de wens om het finca leven mee te maken (landelijk wonen) en ik ben nogal van het 'you only live once' motto, dus als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb, dan ga ik daar ook voor.

Nu hebben we een terrein van zo'n 4000m2 en een vrij groot huis en het slaat allemaal compleet nergens op, ik heb altijd best bescheiden gewoond, en de grootste tuin die ik ooit had was eerlijk gezegd die in mijn vorige huis hier in Spanje...... en die was maar iets van 250m2 :@
Dus ja, voor mijzelf dus ook echt wennen.

Anyway, met groot wonen, groot terrein komt ook veel, veel meer werk... dat wist ik van tevoren en dat is ook gewoon zo. Maar, ook dat vind ik wel gewoon tof, je hebt altijd wat te doen :+ En ja, prioriteiten stellen, wat vandaag niet lukt, komt morgen, of volgende week... dat is gewoon wat het is.

Goed, qua weer is het hier eigenlijk redelijk hetzelfde klimaat als waar ik woonde, met vooral een verschil: de luchtvochtigheid. Temperatuur ook wel ietwat, omdat het iets meer binnenland is, zijn de nachten hier een graad of 2 a 3 koeler dan aan de kust, en in de zomer is het inderdaad overdag een graad of 2 a 3 heter.
Maar met grote verschil, hier is het droge hitte. Aan de kust heb je een veel viezere klamme vochtige hitte dan hier, vind ik persoonlijk. En, het hele dak van het huis ligt vol met zonnepanelen, dus de airco's kunnen de hele zomer voor praktisch graties draaien _O_ (een van de - vele - redenen dat we uiteindelijk voor dit huis gegaan zijn)

Nou ik heb een shitload aan foto's en filmpjes die ik op instagram ook deel (en tevens alle struggles van het boerenleven hier _O- ) dus als je me daar wilt volgen dan mag dat altijd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een paar foto's genomen van ons terrein

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wauw! Wat woon je mooi daar O+ O+ O+
pi_220427647
De wind is gedraaid en komt nu meer uit het noordwesten.
Temperatuur is ook gedaald.
v
  woensdag 25 maart 2026 @ 16:05:50 #76
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220428998
twitter
pi_220429492
  woensdag 25 maart 2026 @ 17:16:43 #78
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220429593
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 09:39 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Al tierend en scheldend de winterjas weer achter het schot op zolder gepakt.
:o! dat je die opgeborgen had!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 25 maart 2026 @ 18:33:04 #79
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220429990
Oeh hagelsteentjes. :P
pi_220430190
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 18:33 schreef DemonRage het volgende:
Oeh hagelsteentjes. :P
Op mijn hoofd tijdens het fietsen vanmiddag.
Midden in een hagelbui op een plek waar nul schuilmogelijkheden waren ;)
  woensdag 25 maart 2026 @ 19:44:27 #81
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220430571
Verwarming kan nog wel even aan. Gasvoorraad genoeg :7. Kold buut'n
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220430696
quote:
12s.gif Op woensdag 25 maart 2026 07:53 schreef dick_laurent het volgende:
Zo dat was me het weekje wel, kleine update van mij voor wie het interessant vindt: (en zo niet dan mag je deze post lekker negeren :7 ) deze gozer is nu verhuisd naar het woeste Murcia, 45 minuten rijden het binnenland in.
Niet langer ben ik een inwoner tussen de overige kaaskoppen, britten en scandinaviers langs de zeer toeristische kust van Alicante. Niet langer in een spook urbanisatie waar 80% van de huizen het halve jaar leeg staan omdat ze alleen voor de vakanties gebruikt worden.

Niet dat het nu kut wonen was daar, eigenlijk was het gewoon dikke prima hoor. Maar deze boy had al lang de wens om het finca leven mee te maken (landelijk wonen) en ik ben nogal van het 'you only live once' motto, dus als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb, dan ga ik daar ook voor.

Nu hebben we een terrein van zo'n 4000m2 en een vrij groot huis en het slaat allemaal compleet nergens op, ik heb altijd best bescheiden gewoond, en de grootste tuin die ik ooit had was eerlijk gezegd die in mijn vorige huis hier in Spanje...... en die was maar iets van 250m2 :@
Dus ja, voor mijzelf dus ook echt wennen.

Anyway, met groot wonen, groot terrein komt ook veel, veel meer werk... dat wist ik van tevoren en dat is ook gewoon zo. Maar, ook dat vind ik wel gewoon tof, je hebt altijd wat te doen :+ En ja, prioriteiten stellen, wat vandaag niet lukt, komt morgen, of volgende week... dat is gewoon wat het is.

Goed, qua weer is het hier eigenlijk redelijk hetzelfde klimaat als waar ik woonde, met vooral een verschil: de luchtvochtigheid. Temperatuur ook wel ietwat, omdat het iets meer binnenland is, zijn de nachten hier een graad of 2 a 3 koeler dan aan de kust, en in de zomer is het inderdaad overdag een graad of 2 a 3 heter.
Maar met grote verschil, hier is het droge hitte. Aan de kust heb je een veel viezere klamme vochtige hitte dan hier, vind ik persoonlijk. En, het hele dak van het huis ligt vol met zonnepanelen, dus de airco's kunnen de hele zomer voor praktisch graties draaien _O_ (een van de - vele - redenen dat we uiteindelijk voor dit huis gegaan zijn)

Nou ik heb een shitload aan foto's en filmpjes die ik op instagram ook deel (en tevens alle struggles van het boerenleven hier _O- ) dus als je me daar wilt volgen dan mag dat altijd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een paar foto's genomen van ons terrein

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Airco's, hele dak vol met zonnepanelen, forse tuin met ruimte voor een moestuin, zwembad, veel zon. Erg herkenbaar ;)

Zonder gekheid, mooi plekje heb je daar! Jammer dat het er alleen 10 maanden per jaar te warm is :+
  woensdag 25 maart 2026 @ 20:37:10 #83
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220431131
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:56 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Airco's, hele dak vol met zonnepanelen, forse tuin met ruimte voor een moestuin, zwembad, veel zon. Erg herkenbaar ;)

Zonder gekheid, mooi plekje heb je daar! Jammer dat het er alleen 10 maanden per jaar te warm is :+
Hij kan wel jaarrond moestuinieren ;).
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220431161
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:37 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Hij kan wel jaarrond moestuinieren ;).
Kan hier ook hoor :)
  woensdag 25 maart 2026 @ 21:09:48 #85
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220431315
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:42 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Kan hier ook hoor :)
Ja, maar wel anders. Buiten kan je daar meer, langer en weer eerder bepaalde soorten kweken
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220431341
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 21:09 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Ja, maar wel anders. Buiten kan je daar meer, langer en weer eerder bepaalde soorten kweken
Dat is zondermeer waar. De 'leuke en lekkere' piek ligt hier wel rond de late lente tot begin herfst.

Al is moestuinieren ook plannen, voorzaaien, wat nieuws proberen, grond onderhouden etc :Y
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 22:03:56 #87
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220431689
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 21:09 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Ja, maar wel anders. Buiten kan je daar meer, langer en weer eerder bepaalde soorten kweken
Nou... Ik heb vooral heel erg veel onkruid op het moment _O-
pi_220431765
quote:
11s.gif Op woensdag 25 maart 2026 22:03 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Nou... Ik heb vooral heel erg veel onkruid op het moment _O-
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 08:01 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Ik kom je tuin wel een keer doen. Neem ik m'n zwembroek mee ;)
Probleem opgelost.

Al weet ik niet of @INViCTuS wel aan zwemmen toe komt als ik het zo lees.
  donderdag 26 maart 2026 @ 06:59:49 #89
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220432805
Krabben :')
  donderdag 26 maart 2026 @ 07:02:49 #90
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220432817
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 06:59 schreef RamboDirk het volgende:
Krabben :')
Jeuk is lastig
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 26 maart 2026 @ 08:11:51 #91
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220433141
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 07:02 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Jeuk is lastig
Het sneeuwt nu. Gekkewerk jongens.
pi_220433492
Buientrein...

v
  Moderator donderdag 26 maart 2026 @ 09:13:54 #93
8781 crew  Frutsel
pi_220433511
snil !!
pi_220433518
Nog meer buien onderweg..

v
  donderdag 26 maart 2026 @ 10:14:08 #95
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220434098
Kanonnen wat een sneeuwbui zonet, zo'n bui heb ik in dit winterseizoen nog niet gehad :o
pi_220434442
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 10:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kanonnen wat een sneeuwbui zonet, zo'n bui heb ik in dit winterseizoen nog niet gehad :o
Whut????.hier droog
  donderdag 26 maart 2026 @ 11:51:52 #97
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220435074
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 11:03 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Whut????.hier droog
Hier nu ook met een zonnetje erbij O+
pi_220435544
Hagel
pi_220435573
Rond half 11 hier in België een mega sneeuwbui. Binnen half uur waande je hartje winter en tien minuten later was het weer weg :')
  donderdag 26 maart 2026 @ 12:36:53 #100
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220435582
Bizarre route wel

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')