abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 maart 2026 @ 21:45:02 #26
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220416961
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 19:44 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Voor sneeuw en kou ga je maar het land uit :p. Hier geen zin meer in sneeuw en al helemaal niet in kou
Ja daag ik heb nog geen deftige winter gehad hoor ;) :D
Dus wat mij betreft blijven we de rest van maart en april nog lekker even in de vrieskou met sneeuw *O*

quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:55 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Hoe lang heb je met je moeder gehad :7 _O- ;)

Nee, gein. In principe zijn ze niet meer te redden, nee. Steeds minder sneeuw, dus steeds eerder ligt het ijs bloot en met die warmer wordende zomers smelt dat rap weg
Wacht maar, de ijstijd zal genadeloos toeslaan >:) en niemand die het zag aankomen O+
pi_220417088
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 21:45 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Ja daag ik heb nog geen deftige winter gehad hoor ;) :D
Dus wat mij betreft blijven we de rest van maart en april nog lekker even in de vrieskou met sneeuw *O*
[..]
Wacht maar, de ijstijd zal genadeloos toeslaan >:) en niemand die het zag aankomen O+
Wel weer een keer wat vaker sneeuw gehad, deze winter.
De echt stevige kou bleef helaas weg.

Op naar een bloedhete zomer dan maar...die kans is vele malen groter 8-)
v
pi_220418154
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:21 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Vanaf woensdag overdag weer koud
En vanaf woensdag een paar dagen herfstachtig weer. Alhoewel we dat ook nog maar moeten afwachten.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 maart 2026 @ 07:53:07 #29
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220418238
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 07:22 schreef cinderloom het volgende:

[..]
En vanaf woensdag een paar dagen herfstachtig weer. Alhoewel we dat ook nog maar moeten afwachten.
Zondag weer goed *O*

Voor één dag ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 24 maart 2026 @ 08:31:27 #30
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220418381
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:21 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Nou ja, ik vind maart tot nu toe wel acceptabel qua temperatuur. Regelmatig dubbele cijfers en zelfs 12+, dus dat is dan toch niet meer heel koud ofzo. Zaagtand pluim, dus koude ochtenden. Vanaf woensdag overdag weer koud
Ik zie dat helaas heel anders, die temperatuur.. tis gewoon koud. Niets aan. Ok we hadden een paar dagen ietsjes warmer maar dat wassut.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 24 maart 2026 @ 08:41:50 #31
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220418424
We hebben helaas amper kou gehad deze winter, en ook maart is tot op heden bovengemiddeld qua temperatuur.
Huilen dan.
pi_220418437
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 08:41 schreef Isdatzo het volgende:
We hebben helaas amper kou gehad deze winter, en ook maart is tot op heden bovengemiddeld qua temperatuur.
Huh?

We hebben de meeste winter in jaren gehad als je het mij vraagt.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 08:46:01 #33
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220418445
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 08:44 schreef Remco het volgende:

[..]
Huh?

We hebben de meeste winter in jaren gehad als je het mij vraagt.
De sneeuw was top, maar met maximumtemperaturen rond het vriespunt kun je van kou natuurlijk niet spreken.
Huilen dan.
pi_220418789
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 08:31 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ik zie dat helaas heel anders, die temperatuur.. tis gewoon koud. Niets aan. Ok we hadden een paar dagen ietsjes warmer maar dat wassut.
In de avond wel.
Maar overdag kan ik niet zeggen dat het koud is.
Maar kou is dan ook een relatief begrip, voor de een voelt het sneller koud dan voor de ander.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 09:21:46 #35
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220418846
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 08:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
De sneeuw was top, maar met maximumtemperaturen rond het vriespunt kun je van kou natuurlijk niet spreken.
Nee, want rond het vriespunt is verder niet koud ofzo :')
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 08:41 schreef Isdatzo het volgende:
We hebben helaas amper kou gehad deze winter, en ook maart is tot op heden bovengemiddeld qua temperatuur.
Vaak genoeg rond vriespunt of onder de 5 graden geweest, dus gewoon koud
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220418982
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 08:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
De sneeuw was top, maar met maximumtemperaturen rond het vriespunt kun je van kou natuurlijk niet spreken.
Deze winter ging weer de boeken in als zacht idd. In het noorden was het wat kouder dan in de rest van het land.
En de sneeuw maakte een hoop goed.

https://www.knmi.nl/over-het-knmi/nieuws/winter-2025-2026
v
  dinsdag 24 maart 2026 @ 09:48:44 #37
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220419022
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 09:21 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Nee, want rond het vriespunt is verder niet koud ofzo :')
Klopt.

quote:
[..]
Vaak genoeg rond vriespunt of onder de 5 graden geweest, dus gewoon koud
Nee.
Huilen dan.
pi_220419146
Geen zon vandaag.

v
pi_220419173
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 10:03 schreef 12Beaufort het volgende:
Geen zon vandaag.

[ afbeelding ]
Komt er hier toch lichtjes doorheen.

Door de wind voel je wel meteen dat het kouder is/wordt.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220419225
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 10:06 schreef mitt het volgende:

[..]
Komt er hier toch lichtjes doorheen.

Door de wind voel je wel meteen dat het kouder is/wordt.
Hier nog niet gezien..
v
pi_220419232
En dan moet El Nino nog beginnen :X

twitter
v
  dinsdag 24 maart 2026 @ 12:40:43 #42
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220420870
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 09:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Klopt.
[..]
Nee.
Hier in het oosten is het wel koud geweest
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 24 maart 2026 @ 14:15:12 #43
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220421511
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 10:14 schreef 12Beaufort het volgende:
En dan moet El Nino nog beginnen :X

[ x ]
pi_220421632
Donderdagochtend kan het even wit worden bij intensieve sneeuwval.

v
  dinsdag 24 maart 2026 @ 16:22:43 #46
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220422480
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:35 schreef 12Beaufort het volgende:
Donderdagochtend kan het even wit worden bij intensieve sneeuwval.

[ afbeelding ]
Code oranje :D
  dinsdag 24 maart 2026 @ 16:23:27 #47
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220422485
Maar ik dacht dat we NW storm zouden krijgen??? Windje waait nu uit ZW of gaat hij nog draaien?
pi_220423013
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:55 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Hoe lang heb je met je moeder gehad :7 _O- ;)

Nee, gein. In principe zijn ze niet meer te redden, nee. Steeds minder sneeuw, dus steeds eerder ligt het ijs bloot en met die warmer wordende zomers smelt dat rap weg
:D

En ;(

Mijn zoontje ziet ze nog in een pijnlijke staat, zijn kind(eren) zien ze alleen nog op foto's.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 18:22:37 #49
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220423199
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:40 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Nee ;(

Verschil tussen nu en toen ik nog met m'n moeder ging (20-25 jaar terug) is bizar.
Ja heel treurig wel :'( kan me van vroeger ook nog goed herinneren in Oostenrijk
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 24 maart 2026 @ 18:23:49 #50
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220423206
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:35 schreef 12Beaufort het volgende:
Donderdagochtend kan het even wit worden bij intensieve sneeuwval.

[ afbeelding ]
Wtf krijgen we *Snil* 8)7 *O* *O*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')