abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 maart 2026 @ 08:41:50 #31
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220418424
We hebben helaas amper kou gehad deze winter, en ook maart is tot op heden bovengemiddeld qua temperatuur.
Huilen dan.
pi_220418437
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 08:41 schreef Isdatzo het volgende:
We hebben helaas amper kou gehad deze winter, en ook maart is tot op heden bovengemiddeld qua temperatuur.
Huh?

We hebben de meeste winter in jaren gehad als je het mij vraagt.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 08:46:01 #33
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220418445
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 08:44 schreef Remco het volgende:

[..]
Huh?

We hebben de meeste winter in jaren gehad als je het mij vraagt.
De sneeuw was top, maar met maximumtemperaturen rond het vriespunt kun je van kou natuurlijk niet spreken.
Huilen dan.
pi_220418789
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 08:31 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ik zie dat helaas heel anders, die temperatuur.. tis gewoon koud. Niets aan. Ok we hadden een paar dagen ietsjes warmer maar dat wassut.
In de avond wel.
Maar overdag kan ik niet zeggen dat het koud is.
Maar kou is dan ook een relatief begrip, voor de een voelt het sneller koud dan voor de ander.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 09:21:46 #35
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220418846
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 08:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
De sneeuw was top, maar met maximumtemperaturen rond het vriespunt kun je van kou natuurlijk niet spreken.
Nee, want rond het vriespunt is verder niet koud ofzo :')
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 08:41 schreef Isdatzo het volgende:
We hebben helaas amper kou gehad deze winter, en ook maart is tot op heden bovengemiddeld qua temperatuur.
Vaak genoeg rond vriespunt of onder de 5 graden geweest, dus gewoon koud
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220418982
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 08:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
De sneeuw was top, maar met maximumtemperaturen rond het vriespunt kun je van kou natuurlijk niet spreken.
Deze winter ging weer de boeken in als zacht idd. In het noorden was het wat kouder dan in de rest van het land.
En de sneeuw maakte een hoop goed.

https://www.knmi.nl/over-het-knmi/nieuws/winter-2025-2026
v
  dinsdag 24 maart 2026 @ 09:48:44 #37
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220419022
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 09:21 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Nee, want rond het vriespunt is verder niet koud ofzo :')
Klopt.

quote:
[..]
Vaak genoeg rond vriespunt of onder de 5 graden geweest, dus gewoon koud
Nee.
Huilen dan.
pi_220419146
Geen zon vandaag.

v
pi_220419173
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 10:03 schreef 12Beaufort het volgende:
Geen zon vandaag.

[ afbeelding ]
Komt er hier toch lichtjes doorheen.

Door de wind voel je wel meteen dat het kouder is/wordt.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220419225
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 10:06 schreef mitt het volgende:

[..]
Komt er hier toch lichtjes doorheen.

Door de wind voel je wel meteen dat het kouder is/wordt.
Hier nog niet gezien..
v
pi_220419232
En dan moet El Nino nog beginnen :X

twitter
v
  dinsdag 24 maart 2026 @ 12:40:43 #42
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220420870
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 09:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Klopt.
[..]
Nee.
Hier in het oosten is het wel koud geweest
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 24 maart 2026 @ 14:15:12 #43
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220421511
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 10:14 schreef 12Beaufort het volgende:
En dan moet El Nino nog beginnen :X

[ x ]
pi_220421632
Donderdagochtend kan het even wit worden bij intensieve sneeuwval.

v
  dinsdag 24 maart 2026 @ 16:22:43 #46
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220422480
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:35 schreef 12Beaufort het volgende:
Donderdagochtend kan het even wit worden bij intensieve sneeuwval.

[ afbeelding ]
Code oranje :D
  dinsdag 24 maart 2026 @ 16:23:27 #47
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220422485
Maar ik dacht dat we NW storm zouden krijgen??? Windje waait nu uit ZW of gaat hij nog draaien?
pi_220423013
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:55 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Hoe lang heb je met je moeder gehad :7 _O- ;)

Nee, gein. In principe zijn ze niet meer te redden, nee. Steeds minder sneeuw, dus steeds eerder ligt het ijs bloot en met die warmer wordende zomers smelt dat rap weg
:D

En ;(

Mijn zoontje ziet ze nog in een pijnlijke staat, zijn kind(eren) zien ze alleen nog op foto's.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 18:22:37 #49
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220423199
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:40 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Nee ;(

Verschil tussen nu en toen ik nog met m'n moeder ging (20-25 jaar terug) is bizar.
Ja heel treurig wel :'( kan me van vroeger ook nog goed herinneren in Oostenrijk
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 24 maart 2026 @ 18:23:49 #50
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220423206
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:35 schreef 12Beaufort het volgende:
Donderdagochtend kan het even wit worden bij intensieve sneeuwval.

[ afbeelding ]
Wtf krijgen we *Snil* 8)7 *O* *O*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 24 maart 2026 @ 19:27:54 #51
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220423585
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:35 schreef 12Beaufort het volgende:
Donderdagochtend kan het even wit worden bij intensieve sneeuwval.

[ afbeelding ]
Opbokken met die kou, Koning winter heeft zijn kans gehad. Op naar het mooie voorjaarsweer!
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 24 maart 2026 @ 19:51:04 #52
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
  dinsdag 24 maart 2026 @ 19:51:40 #53
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220423815
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:35 schreef 12Beaufort het volgende:
Donderdagochtend kan het even wit worden bij intensieve sneeuwval.

[ afbeelding ]
1cm voor hier? Ik zou er een moord voor doen :D
pi_220424732
Tuinstoelen even beter neergezet. Die gingen al aan de wandel. 44 km/u.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220424751
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
Tuinstoelen even beter neergezet. Die gingen al aan de wandel. 44 km/u.
Goeie.
Hier ook even op vier pootjes gezet ipv kiepstand voor het regenwater.

Maar ligt het aan mij of laten de kaarten wat verschuiving zien?
Zaterdag wordt ook niet de meest droge dag, terwijl het eerst vanaf vrijdag minder herfstig zou worden?
pi_220425008
Het is onstuimig buiten 💨
pi_220425082
Harde woeisels buiten, wel lekker relaxed geluid zo van de wind met het raam open ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 25 maart 2026 @ 07:04:21 #58
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220425275
Herfst :')
pi_220425367
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 07:04 schreef RamboDirk het volgende:
Herfst :')
Optiefen met herfst.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 07:53:45 #60
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220425483
Zo dat was me het weekje wel, kleine update van mij voor wie het interessant vindt: (en zo niet dan mag je deze post lekker negeren :7 ) deze gozer is nu verhuisd naar het woeste Murcia, 45 minuten rijden het binnenland in.
Niet langer ben ik een inwoner tussen de overige kaaskoppen, britten en scandinaviers langs de zeer toeristische kust van Alicante. Niet langer in een spook urbanisatie waar 80% van de huizen het halve jaar leeg staan omdat ze alleen voor de vakanties gebruikt worden.

Niet dat het nu kut wonen was daar, eigenlijk was het gewoon dikke prima hoor. Maar deze boy had al lang de wens om het finca leven mee te maken (landelijk wonen) en ik ben nogal van het 'you only live once' motto, dus als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb, dan ga ik daar ook voor.

Nu hebben we een terrein van zo'n 4000m2 en een vrij groot huis en het slaat allemaal compleet nergens op, ik heb altijd best bescheiden gewoond, en de grootste tuin die ik ooit had was eerlijk gezegd die in mijn vorige huis hier in Spanje...... en die was maar iets van 250m2 :@
Dus ja, voor mijzelf dus ook echt wennen.

Anyway, met groot wonen, groot terrein komt ook veel, veel meer werk... dat wist ik van tevoren en dat is ook gewoon zo. Maar, ook dat vind ik wel gewoon tof, je hebt altijd wat te doen :+ En ja, prioriteiten stellen, wat vandaag niet lukt, komt morgen, of volgende week... dat is gewoon wat het is.

Goed, qua weer is het hier eigenlijk redelijk hetzelfde klimaat als waar ik woonde, met vooral een verschil: de luchtvochtigheid. Temperatuur ook wel ietwat, omdat het iets meer binnenland is, zijn de nachten hier een graad of 2 a 3 koeler dan aan de kust, en in de zomer is het inderdaad overdag een graad of 2 a 3 heter.
Maar met grote verschil, hier is het droge hitte. Aan de kust heb je een veel viezere klamme vochtige hitte dan hier, vind ik persoonlijk. En, het hele dak van het huis ligt vol met zonnepanelen, dus de airco's kunnen de hele zomer voor praktisch graties draaien _O_ (een van de - vele - redenen dat we uiteindelijk voor dit huis gegaan zijn)

Nou ik heb een shitload aan foto's en filmpjes die ik op instagram ook deel (en tevens alle struggles van het boerenleven hier _O- ) dus als je me daar wilt volgen dan mag dat altijd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een paar foto's genomen van ons terrein









abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')