SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
v
Winterse buien vanaf zeequote:Op maandag 23 maart 2026 09:16 schreef 12Beaufort het volgende:
Vanaf woensdag trekken er steeds meer buien over ons land heen. Donderdag hebben we een glijbaan vanaf de noordpool die voor (natte) sneeuwbuien kan gaan zorgen.
[ afbeelding ]
Matigquote:
Nu de winter op z'n eind loopt komt er nog ff een dikke nordstau. Goed voor de gletsjers, maar wel wat laatquote:Op maandag 23 maart 2026 09:16 schreef 12Beaufort het volgende:
Vanaf woensdag trekken er steeds meer buien over ons land heen. Donderdag hebben we een glijbaan vanaf de noordpool die voor (natte) sneeuwbuien kan gaan zorgen.
[ afbeelding ]
Als je aan het werk bent? Er staat een zonnestraaltje tegenover de ingangquote:
In de Alpen kan plaatselijk meer dan een meter sneeuw gaan vallen deze week.quote:Op maandag 23 maart 2026 10:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nu de winter op z'n eind loopt komt er nog ff een dikke nordstau. Goed voor de gletsjers, maar wel wat laat
Die zijn al niet meer te redden toch?quote:Op maandag 23 maart 2026 10:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nu de winter op z'n eind loopt komt er nog ff een dikke nordstau. Goed voor de gletsjers, maar wel wat laat
Klopt, maar een klassieke nordstau, zoals deze, was er deze winter nog niet echt. Normaal wel vakerquote:Op maandag 23 maart 2026 10:49 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
In de Alpen kan plaatselijk meer dan een meter sneeuw gaan vallen deze week.
Nee, eigenlijk niet. De zomers zijn immers bepalend en die worden steeds heterquote:Op maandag 23 maart 2026 11:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Die zijn al niet meer te redden toch?
Meerquote:Op maandag 23 maart 2026 10:49 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
In de Alpen kan plaatselijk meer dan een meter sneeuw gaan vallen deze week.
Stuur maar door naar hierquote:
Nee nee hier heenquote:
Hier heb ik niks aanquote:
Voor sneeuw en kou ga je maar het land uit :p. Hier geen zin meer in sneeuw en al helemaal niet in kouquote:
Het is al maanden koud andersquote:Op maandag 23 maart 2026 19:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Voor sneeuw en kou ga je maar het land uit :p. Hier geen zin meer in sneeuw en al helemaal niet in kou
Nou ja, ik vind maart tot nu toe wel acceptabel qua temperatuur. Regelmatig dubbele cijfers en zelfs 12+, dus dat is dan toch niet meer heel koud ofzo. Zaagtand pluim, dus koude ochtenden. Vanaf woensdag overdag weer koudquote:
Neequote:Op maandag 23 maart 2026 11:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Die zijn al niet meer te redden toch?
Hoe lang heb je met je moeder gehadquote:Op maandag 23 maart 2026 20:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee
Verschil tussen nu en toen ik nog met m'n moeder ging (20-25 jaar terug) is bizar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |