abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 maart 2026 @ 16:05:50 #76
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220428998
twitter
pi_220429492
  woensdag 25 maart 2026 @ 17:16:43 #78
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220429593
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 09:39 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Al tierend en scheldend de winterjas weer achter het schot op zolder gepakt.
:o! dat je die opgeborgen had!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 25 maart 2026 @ 18:33:04 #79
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220429990
Oeh hagelsteentjes. :P
pi_220430190
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 18:33 schreef DemonRage het volgende:
Oeh hagelsteentjes. :P
Op mijn hoofd tijdens het fietsen vanmiddag.
Midden in een hagelbui op een plek waar nul schuilmogelijkheden waren ;)
  woensdag 25 maart 2026 @ 19:44:27 #81
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220430571
Verwarming kan nog wel even aan. Gasvoorraad genoeg :7. Kold buut'n
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220430696
quote:
12s.gif Op woensdag 25 maart 2026 07:53 schreef dick_laurent het volgende:
Zo dat was me het weekje wel, kleine update van mij voor wie het interessant vindt: (en zo niet dan mag je deze post lekker negeren :7 ) deze gozer is nu verhuisd naar het woeste Murcia, 45 minuten rijden het binnenland in.
Niet langer ben ik een inwoner tussen de overige kaaskoppen, britten en scandinaviers langs de zeer toeristische kust van Alicante. Niet langer in een spook urbanisatie waar 80% van de huizen het halve jaar leeg staan omdat ze alleen voor de vakanties gebruikt worden.

Niet dat het nu kut wonen was daar, eigenlijk was het gewoon dikke prima hoor. Maar deze boy had al lang de wens om het finca leven mee te maken (landelijk wonen) en ik ben nogal van het 'you only live once' motto, dus als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb, dan ga ik daar ook voor.

Nu hebben we een terrein van zo'n 4000m2 en een vrij groot huis en het slaat allemaal compleet nergens op, ik heb altijd best bescheiden gewoond, en de grootste tuin die ik ooit had was eerlijk gezegd die in mijn vorige huis hier in Spanje...... en die was maar iets van 250m2 :@
Dus ja, voor mijzelf dus ook echt wennen.

Anyway, met groot wonen, groot terrein komt ook veel, veel meer werk... dat wist ik van tevoren en dat is ook gewoon zo. Maar, ook dat vind ik wel gewoon tof, je hebt altijd wat te doen :+ En ja, prioriteiten stellen, wat vandaag niet lukt, komt morgen, of volgende week... dat is gewoon wat het is.

Goed, qua weer is het hier eigenlijk redelijk hetzelfde klimaat als waar ik woonde, met vooral een verschil: de luchtvochtigheid. Temperatuur ook wel ietwat, omdat het iets meer binnenland is, zijn de nachten hier een graad of 2 a 3 koeler dan aan de kust, en in de zomer is het inderdaad overdag een graad of 2 a 3 heter.
Maar met grote verschil, hier is het droge hitte. Aan de kust heb je een veel viezere klamme vochtige hitte dan hier, vind ik persoonlijk. En, het hele dak van het huis ligt vol met zonnepanelen, dus de airco's kunnen de hele zomer voor praktisch graties draaien _O_ (een van de - vele - redenen dat we uiteindelijk voor dit huis gegaan zijn)

Nou ik heb een shitload aan foto's en filmpjes die ik op instagram ook deel (en tevens alle struggles van het boerenleven hier _O- ) dus als je me daar wilt volgen dan mag dat altijd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een paar foto's genomen van ons terrein

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Airco's, hele dak vol met zonnepanelen, forse tuin met ruimte voor een moestuin, zwembad, veel zon. Erg herkenbaar ;)

Zonder gekheid, mooi plekje heb je daar! Jammer dat het er alleen 10 maanden per jaar te warm is :+
  woensdag 25 maart 2026 @ 20:37:10 #83
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220431131
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:56 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Airco's, hele dak vol met zonnepanelen, forse tuin met ruimte voor een moestuin, zwembad, veel zon. Erg herkenbaar ;)

Zonder gekheid, mooi plekje heb je daar! Jammer dat het er alleen 10 maanden per jaar te warm is :+
Hij kan wel jaarrond moestuinieren ;).
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220431161
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:37 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Hij kan wel jaarrond moestuinieren ;).
Kan hier ook hoor :)
  woensdag 25 maart 2026 @ 21:09:48 #85
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220431315
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:42 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Kan hier ook hoor :)
Ja, maar wel anders. Buiten kan je daar meer, langer en weer eerder bepaalde soorten kweken
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220431341
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 21:09 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Ja, maar wel anders. Buiten kan je daar meer, langer en weer eerder bepaalde soorten kweken
Dat is zondermeer waar. De 'leuke en lekkere' piek ligt hier wel rond de late lente tot begin herfst.

Al is moestuinieren ook plannen, voorzaaien, wat nieuws proberen, grond onderhouden etc :Y
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 22:03:56 #87
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220431689
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 21:09 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Ja, maar wel anders. Buiten kan je daar meer, langer en weer eerder bepaalde soorten kweken
Nou... Ik heb vooral heel erg veel onkruid op het moment _O-
pi_220431765
quote:
11s.gif Op woensdag 25 maart 2026 22:03 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Nou... Ik heb vooral heel erg veel onkruid op het moment _O-
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 08:01 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Ik kom je tuin wel een keer doen. Neem ik m'n zwembroek mee ;)
Probleem opgelost.

Al weet ik niet of @INViCTuS wel aan zwemmen toe komt als ik het zo lees.
  donderdag 26 maart 2026 @ 06:59:49 #89
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220432805
Krabben :')
  donderdag 26 maart 2026 @ 07:02:49 #90
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220432817
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 06:59 schreef RamboDirk het volgende:
Krabben :')
Jeuk is lastig
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 26 maart 2026 @ 08:11:51 #91
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220433141
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 07:02 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Jeuk is lastig
Het sneeuwt nu. Gekkewerk jongens.
pi_220433492
Buientrein...

v
  Moderator donderdag 26 maart 2026 @ 09:13:54 #93
8781 crew  Frutsel
pi_220433511
snil !!
pi_220433518
Nog meer buien onderweg..

v
  donderdag 26 maart 2026 @ 10:14:08 #95
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220434098
Kanonnen wat een sneeuwbui zonet, zo'n bui heb ik in dit winterseizoen nog niet gehad :o
pi_220434442
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 10:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kanonnen wat een sneeuwbui zonet, zo'n bui heb ik in dit winterseizoen nog niet gehad :o
Whut????.hier droog
  donderdag 26 maart 2026 @ 11:51:52 #97
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220435074
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 11:03 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Whut????.hier droog
Hier nu ook met een zonnetje erbij O+
pi_220435544
Hagel
pi_220435573
Rond half 11 hier in België een mega sneeuwbui. Binnen half uur waande je hartje winter en tien minuten later was het weer weg :')
  donderdag 26 maart 2026 @ 12:36:53 #100
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220435582
Bizarre route wel

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')