abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220435632
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:36 schreef INViCTuS het volgende:
Bizarre route wel

[ x ]
Rondje van de zaak :)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 maart 2026 @ 13:07:50 #102
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220435829
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:36 schreef INViCTuS het volgende:
Bizarre route wel

[ x ]
Eilandtour.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 26 maart 2026 @ 14:27:35 #103
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220436318
Het gezegde Maart roert zijn staart gaat dit jaar wel op :P
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 26 maart 2026 @ 17:46:31 #104
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220437431
Wel temperatuur om de verwarming aan te klappen. 3-4 graden maar.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Colorchick donderdag 26 maart 2026 @ 19:07:51 #105
382129 crew  Donna
pi_220438033
De daken zijn hier wit. Dikke sneeuwbui.
  donderdag 26 maart 2026 @ 20:01:15 #106
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220438581
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2026 14:27 schreef PzKpfw het volgende:
Het gezegde Maart roert zijn staart gaat dit jaar wel op :P
Eerste 3 weken waren zomers. Nu is het in een keer weer winter.

  donderdag 26 maart 2026 @ 20:24:38 #107
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220438867
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 20:01 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Eerste 3 weken waren zomers. Nu is het in een keer weer winter.

[ afbeelding ]
Je schrijft lente verkeerd
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 26 maart 2026 @ 21:02:49 #108
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_220439223
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:36 schreef INViCTuS het volgende:
Bizarre route wel

[ x ]
Bekijk deze YouTube-video
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Moderator vrijdag 27 maart 2026 @ 08:56:30 #109
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220441401
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 17:46 schreef INViCTuS het volgende:
Wel temperatuur om de verwarming aan te klappen. 3-4 graden maar.
Ook hier nog vrij "fris" voor de tijd van het jaar, rond de 16 a 17 graden. Zie wel dat in de loop van komende week we naar de 20+ graden gaan en dan daar ook eindelijk stabiel blijven hangen. Kan het zwembad mooi gaan opwarmen :7
pi_220442357
Nergens nog dubbele cijfers vandaag. Het warmst op de waddeneilanden.

v
  vrijdag 27 maart 2026 @ 17:53:24 #111
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220445960
quote:
4s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 10:44 schreef 12Beaufort het volgende:
Nergens nog dubbele cijfers vandaag. Het warmst op de waddeneilanden.

[ link | afbeelding ]
Het is ook tamelijk fris
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 27 maart 2026 @ 18:19:24 #112
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220446284
Koud vandaag ...again.. en veel variatie aan buien deze dagen :')
Klaar mee *O*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 27 maart 2026 @ 18:40:45 #113
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220446420
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 18:19 schreef MissHobje het volgende:
Koud vandaag ...again.. en veel variatie aan buien deze dagen :')
Klaar mee *O*
Tot uur of 14 was het vandaag gelukkig wel redelijk zonnig, maar de wind maakt het inderdaad vrij fris. Sowieso mogen enkele cijfers eigenlijk niet meer vanaf 1 april. Doe gewoon 14-16 de komende 2/3 weken en dan langzaam omhoog
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zaterdag 28 maart 2026 @ 11:45:58 #114
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220450776
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 18:40 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Tot uur of 14 was het vandaag gelukkig wel redelijk zonnig, maar de wind maakt het inderdaad vrij fris. Sowieso mogen enkele cijfers eigenlijk niet meer vanaf 1 april. Doe gewoon 14-16 de komende 2/3 weken en dan langzaam omhoog
Hopelijk dan over 2.5 week hier lekker weer dat zou mooi aansluiten :P
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zaterdag 28 maart 2026 @ 14:31:24 #115
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220451960
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 11:45 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Hopelijk dan over 2.5 week hier lekker weer dat zou mooi aansluiten :P
Keer een bui regen is niet zo erg. April is doorgaans toch al de droogste maand van het jaar, maar zou fijn zijn als het niet meer zo heel koud gaat worden en zeker niet i.c.m wind. 15-18 vanaf Pasen mag best :)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zaterdag 28 maart 2026 @ 14:34:35 #116
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220452051
@Geschiedkundige kijk die dikke pakketten op de webcams dan.Om en nabij de meter gevallen. Komende week nogmaals 80-100 cm. Kunnen ze weer even vooruit
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220452327
Net geen 10 graden hier. Voelt weer vrij fris aan.
v
pi_220454588
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 14:34 schreef INViCTuS het volgende:
@:geschiedkundige kijk die dikke pakketten op de webcams dan.Om en nabij de meter gevallen. Komende week nogmaals 80-100 cm. Kunnen ze weer even vooruit
Ja ziet er goed uit. Zou zo weer ff willen gaan :D
pi_220454601
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 14:31 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Keer een bui regen is niet zo erg. April is doorgaans toch al de droogste maand van het jaar, maar zou fijn zijn als het niet meer zo heel koud gaat worden en zeker niet i.c.m wind. 15-18 vanaf Pasen mag best :)
Vooruitzichten zijn best prima toch. Vrij stabiel, ruimte voor de zon en langzaam oplopende temperaturen.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 22:27:38 #120
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220455525
Nu er (eindelijk) weer eens sprake is van maartse en aprilse buien hoop ik stiekem dat de tweede helft van het voorjaar en de zomer ook weer eens met wat mooie onweersdagen op de proppen komen.
pi_220457319
Puik weertje.
pi_220458531
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:25 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Vooruitzichten zijn best prima toch. Vrij stabiel, ruimte voor de zon en langzaam oplopende temperaturen.
Marc Putto begon gisteren al over 23 graden tijdens de Paasdagen.
Maargoed dat is sowieso wel een bijzondere volgens mij. :P
  zondag 29 maart 2026 @ 09:41:41 #123
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220459139
Wat een heerlijk weertje vandaag.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220460714
  zondag 29 maart 2026 @ 20:00:45 #125
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220461338

Wat zie ik graag deze GFS control uitkomen na pasen. :o
pi_220461690
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:00 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zie ik graag deze GFS control uitkomen na pasen. :o
Haha.. nee

:(
  zondag 29 maart 2026 @ 20:45:11 #127
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220461724
Best veel wind!
  zondag 29 maart 2026 @ 20:48:31 #128
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220461775
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:00 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zie ik graag deze GFS control uitkomen na pasen. :o
20 is dan wel weer behoorlijk extreem maar een temperatuur zo structureel rond de 15 graden zou niet verkeerd zijn.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 29 maart 2026 @ 20:53:13 #129
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220461807
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:45 schreef Starhopper het volgende:
Best veel wind!
Ja en regen al brrr koud en guur weer :D
Woensdag 30 graden *O* fuck dat :+
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220462215
quote:
10s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:53 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ja en regen al brrr koud en guur weer :D
Woensdag 30 graden *O* fuck dat :+
Ik hoop op een jaar zonder 30ers.
pi_220462854
Komt een flinke bak regen aan. Zit zelfs onweer in.
v
pi_220462940
Wordt weer een onstuimige nacht.
En morgen overdag ook nog herfstachtige taferelen vrees ik
pi_220463569
Zuidoost Brabant had een uurtje spoken vannacht. Regen, wind, nog meer regen, het ging echt tekeer. Dus slapen ho maar :O Dit wordt een lange dag met veel koffie denk ik
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_220463752
Zonnig :)
pi_220463950
Flinke bak regen en wind gehad inderdaad vannacht.
Nu wel weer wakker worden met een lekker zonnetje :)
pi_220463996
Net terug van een weekje Zuid-Frankrijk, elk weer gehad wat mogelijk is. Stortbuien, zon, 20 graden, hagel, sneeuw zien liggen, windkracht 8. En dat allemaal in een paar dagen. Maar gelukkig het kalme en zonnige weer overheerste, dus veel buiten kunnen zijn en zitten.

Had gehoopt dat het hier ook weer lekker lente-achtig zou zijn. Nog een weekje wachten dus.
pi_220464013
Na het weekend 20 graden?

v
  maandag 30 maart 2026 @ 10:39:28 #138
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220464733
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 21:51 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ik hoop op een jaar zonder 30ers.
Ik zoek ze gewoon op *O*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 30 maart 2026 @ 10:40:00 #139
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220464738
Nie
quote:
4s.gif Op zondag 29 maart 2026 23:27 schreef 12Beaufort het volgende:
Komt een flinke bak regen aan. Zit zelfs onweer in.
Niets van gemerkt zowaar :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220465157
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2026 10:40 schreef MissHobje het volgende:
Nie
[..]
Niets van gemerkt zowaar :o
Toen de lijn over het land trok was het onweer er alweer uit. Maar heeft hier gisteravond laat nog flink gespookt met harde wind en regen..
v
pi_220465162
Op Texel gister nog bijna 100 km aan windstoten.

v
  maandag 30 maart 2026 @ 11:44:17 #142
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220465348
quote:
4s.gif Op maandag 30 maart 2026 11:23 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
Toen de lijn over het land trok was het onweer er alweer uit. Maar heeft hier gisteravond laat nog flink gespookt met harde wind en regen..
Las bij Barneveld ingeslagen :o! En Roosendaal daken van huizen gewaaid..spookte idd. wel.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 30 maart 2026 @ 11:51:12 #143
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220465410
Wel goed weer voor de natuur. Veel vocht in de bodem en, zoals het nu lijkt, aardig oplopende temperaturen de komende dagen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 30 maart 2026 @ 11:55:02 #144
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_220465464
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 11:51 schreef PzKpfw het volgende:
Wel goed weer voor de natuur. Veel vocht in de bodem en, zoals het nu lijkt, aardig oplopende temperaturen de komende dagen.
De komende dagen blijft de temperatuur rond de norm?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 maart 2026 @ 11:56:26 #145
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220465483
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 11:51 schreef PzKpfw het volgende:
Wel goed weer voor de natuur. Veel vocht in de bodem en, zoals het nu lijkt, aardig oplopende temperaturen de komende dagen.
Beter gaan we dan nu even schroeien om met insecten en vooral muggen af te rekenen :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage maandag 30 maart 2026 @ 12:34:10 #146
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_220465725
Nix hier te Haarlem. Begint best vervelend te worden. wel veel wind, maar een beetje actie.. ho maar. :N
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
  maandag 30 maart 2026 @ 12:54:56 #147
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220465879
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 11:55 schreef Dven het volgende:

[..]
De komende dagen blijft de temperatuur rond de norm?
Voor na de Pasen zie ik temperaturen staan richting de 20 graden.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 30 maart 2026 @ 12:59:04 #148
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220465908
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 11:55 schreef Dven het volgende:

[..]
De komende dagen blijft de temperatuur rond de norm?
Si

Soms nog een bui, maar ook nu en dan zon later deze week. In het paasweekeinde loopt de temperatuur op.

Van woensdag t/m Goede Vrijdag bepaalt geleidelijk in betekenis afnemende hogedruk het weerbeeld in ons land. Er bevinden zich echter nog wel enkele zwakke fronten boven het Noordzeegebied. Daardoor vooral op donderdag en vrijdag een wat grotere kans op een bui. Woensdag opent april met droog weer, nu en dan zonneschijn en maxima tussen 11 en 14 graden.

Het paasweekeinde verloop niet compleet droog, maar dankzij hogedruk ten zuiden en oosten van Nederland wordt met een zuidwestelijke stroming wel zachte lucht aangevoerd. Op zaterdag en zondag zijn regionaal maxima tot 15-16 graden mogelijk.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220467138
quote:
4s.gif Op maandag 30 maart 2026 11:24 schreef 12Beaufort het volgende:
Op Texel gister nog bijna 100 km aan windstoten.

[ afbeelding ]
'Op de Afsluitdijk is een caravan van de weg geblazen, 67 mensen konden worden gearresteerd'

(Herman Finkers)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220468019
Ga eens weg met die hagel...!
pi_220468028
Het hagelt en de zon schijnt. Krijg je dan ook een regenboog?
  maandag 30 maart 2026 @ 17:38:03 #152
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220468436
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 16:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Het hagelt en de zon schijnt. Krijg je dan ook een regenboog?
Volgens mij wel.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 30 maart 2026 @ 17:46:51 #153
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220468483
Bipolair weer dit.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_220468809
Stormweer
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 30 maart 2026 @ 18:41:07 #155
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220468867
Posje irritante wind wel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220469459
Prima weer buiten hoor ^O^
pi_220469480
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 16:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Het hagelt en de zon schijnt. Krijg je dan ook een regenboog?
En, wat zag je zelf? :P

Antwoord is overigens dat je dan ook regenbogen kunt zien.
  maandag 30 maart 2026 @ 19:50:30 #158
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220469544
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
Prima weer buiten hoor ^O^
Dude het is 6 graden, het waait stevig en er vielen hagel en regen buien. Prima is toch wel wat anders :)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220469599
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:50 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Dude het is 6 graden, het waait stevig en er vielen hagel en regen buien. Prima is toch wel wat anders :)
Waait amper hier nu hoor, sinds vanmorgen twee buitjes gehad. Vrij veel zon. Vannacht was er 'veel' wind.

Dus dat is gewoon prima. Niet heel goed, zeker niet slecht. Gewoon prima.
pi_220472776
Momenteel vrij rustig buiten :)
v
  dinsdag 31 maart 2026 @ 11:46:45 #161
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220473201
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 10:22 schreef 12Beaufort het volgende:
Momenteel vrij rustig buiten :)
Mag wel wat warmer
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 31 maart 2026 @ 13:50:44 #162
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220473885
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:46 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Mag wel wat warmer
Nou zeg dat, zit al weken dik ingepakt op de fiets bluh -O-
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220474142
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 13:50 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Nou zeg dat, zit al weken dik ingepakt op de fiets bluh -O-
Maart is bovengemiddeld warm en erg zonnig.

Wrong place, wrong time -O-
  dinsdag 31 maart 2026 @ 16:58:04 #164
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220475484
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 14:26 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Maart is bovengemiddeld warm en erg zonnig.

Wrong place, wrong time -O-
Maart was mooi zonnig, ja! Ook relatief mild. Afgelopen week was wel fris. Handschoenen met fietsen nog wel aan gehad

Bovengemiddeld zacht. Warm is het niet geweest ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door INViCTuS op 31-03-2026 17:23:51 ]
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 31 maart 2026 @ 17:26:25 #165
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220475701
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 10:22 schreef 12Beaufort het volgende:
Momenteel vrij rustig buiten :)
En dat is hier ook wel weer te merken ;) het is namelijk best stil :D

Hier heerlijk zonnetje en uit de wind is het prima te doen.
pi_220476075
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:46 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Mag wel wat warmer
De twintigers mogen wel komen.
v
pi_220476080
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 17:26 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
En dat is hier ook wel weer te merken ;) het is namelijk best stil :D

Hier heerlijk zonnetje en uit de wind is het prima te doen.
Mooie dag vqndaag :Y
v
pi_220476092
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 17:26 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
En dat is hier ook wel weer te merken ;) het is namelijk best stil :D

Hier heerlijk zonnetje en uit de wind is het prima te doen.
Hier ook strakblauw. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220476101
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:58 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Maart was mooi zonnig, ja! Ook relatief mild. Afgelopen week was wel fris. Handschoenen met fietsen nog wel aan gehad

Bovengemiddeld zacht. Warm is het niet geweest ;)
Mokerheet :(

Was een prima maand :Y
  dinsdag 31 maart 2026 @ 18:14:58 #170
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220476132
April wordt zomers.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 18:34:27 #171
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220476254
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 18:09 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Mokerheet :(

Was een prima maand :Y
Opvallend hoge gemiddelde maximumtemperatuur in De Bilt over de maand maart. Alleen in 2025 en in 2014 waren de middagtemperaturen nog hoger.

Niet in de laatste plaats dankzij 11 dagen met een maximumtemperatuur van tenminste 15,0° (waarvan 7 dagen tijdens de eerste decade!) is De Bilt in maart uitgekomen op een gemiddelde maximumtemperatuur van 13,3 tegen normaal 10,5°. In 2017 kwam het gemiddeld maximum op hetzelfde niveau uit: alleen in 2025 en in 2014 was het nog een fractie warmer. In 2014 bedroeg de gemiddelde maximumtemperatuur 13,8°.

Wanneer we de drie decaden van maart 2026 afzonderlijk beschouwen, dan springt het record van de eerste decade eruit. Van 1 t/m 10 maart werd het gemiddeld 15,5° tegen normaal 9,1°; het tijdvak 11-20 maart is uitgekomen op 12,6 tegen normaal 10,6° en de periode 21-31 maart op 12,0 tegen normaal 11,6°.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220476266
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 18:34 schreef INViCTuS het volgende:

[..]


Wanneer we de drie decaden van maart 2026 afzonderlijk beschouwen, dan springt het record van de eerste decade eruit. Van 1 t/m 10 maart werd het gemiddeld 15,5° tegen normaal 9,1°; het tijdvak 11-20 maart is uitgekomen op 12,6 tegen normaal 10,6° en de periode 21-31 maart op 12,0 tegen normaal 11,6°.
O+ Top maart. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220476828
Maart was te warm met veel zon en weinig neerslag.
April mag van mij goed warm worden. Lange termijn laat voor april een wisselend beeld zien, wat temperatuur betreft.



v
  dinsdag 31 maart 2026 @ 19:52:41 #174
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220476861
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 19:48 schreef 12Beaufort het volgende:
Maart was te warm met veel zon en weinig neerslag.
April mag van mij goed warm worden. Lange termijn laat voor april een wisselend beeld zien, wat temperatuur betreft.

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
April mag zeker wel wat twintigers gaan brengen, ja. Wellicht eerste terreur buien
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 31 maart 2026 @ 19:56:40 #175
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220476899
en nou opsodegraftyfk*nkerteringlazerstralen met je maartse buien want ik ben het echt spuugzat
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 31 maart 2026 @ 20:06:28 #176
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220476994
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 14:26 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Maart is bovengemiddeld warm en erg zonnig.

Wrong place, wrong time -O-
Nou misschien bij jou _O-
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 31 maart 2026 @ 20:40:05 #177
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220477348
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 19:52 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
April mag zeker wel wat twintigers gaan brengen, ja. Wellicht eerste terreur buien
Terreurbuien O+ ... het wordt wel weer tijd voor wat onweersbuien met meer overtuiging: hoge bliksemintensiteit en tropische neerslag. Graag (ook) 's nachts!
pi_220477452
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 19:48 schreef 12Beaufort het volgende:
Maart was te warm met veel zon en weinig neerslag.
April mag van mij goed warm worden. Lange termijn laat voor april een wisselend beeld zien, wat temperatuur betreft.

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
50% meer zon dan gemiddeld _O_
pi_220477469
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:06 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Nou misschien bij jou _O-
Bij heel Nederland volgens mij wel. Je bent gewoon een enorme koukleum :P

Echter, de betere tijd begint nu wel bijna voor je :Y
Langzaam komt de periode van afzien in zicht voor mij :D ;(
  dinsdag 31 maart 2026 @ 21:36:23 #180
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220478130
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:48 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Bij heel Nederland volgens mij wel. Je bent gewoon een enorme koukleum :P

Echter, de betere tijd begint nu wel bijna voor je :Y
Langzaam komt de periode van afzien in zicht voor mij :D ;(
Ja dat koukleum is wel redelijk extreem bij mij deze winterse periode :{ maar toch ik vond het serieus fris ! misschien omdat ik veel fiets ofzo, weet het niet.
Ik kijk uit naar het betere weer idd.
Voor jouw minder leuk ;(
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220478240
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:36 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ja dat koukleum is wel redelijk extreem bij mij deze winterse periode :{ maar toch ik vond het serieus fris ! misschien omdat ik veel fiets ofzo, weet het niet.
Ik kijk uit naar het betere weer idd.
Voor jouw minder leuk ;(
Op de fiets is het ook gewoon fris. :* Zeker ochtend en einde middag.
Lopend heel anders.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 21:48:46 #182
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220478257
Tja dan zul je toch niet hier in NL moeten blijven @MissHobje :+
pi_220478627
Gelukkig was maart overigens niet zo kurkdroog als vorig jaar. Dat was in het voorjaar echt wel zwaar klote met de moestuin. Zo nu en dan een drup regen is altijd wel prettiger. Blijven de IBC'S ook gevuld.

Mijn zoontje wil graag een reuzenpompoen (Atlantic Giant) in de tuin dit jaar. Ik twijfel wel nog.. ruimte genoeg, maar wat moet ik met een berg pompoenen van 150 kilo per stuk _O-
pi_220478647
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 22:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gelukkig was maart overigens niet zo kurkdroog als vorig jaar. Dat was in het voorjaar echt wel zwaar klote met de moestuin. Zo nu en dan een drup regen is altijd wel prettiger. Blijven de IBC'S ook gevuld.

Mijn zoontje wil graag een reuzenpompoen (Atlantic Giant) in de tuin dit jaar. Ik twijfel wel nog.. ruimte genoeg, maar wat moet ik met een berg pompoenen van 150 kilo per stuk _O-
Wat minder zaadjes planten zodat je geen berg krijgt? :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220478956
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 22:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wat minder zaadjes planten zodat je geen berg krijgt? :D
Ik doe altijd meerdere zaadjes, stel je voor dat er iets mis gaat met twee plantjes ;(

Mja heb ik dadelijk 10 pompoenen met 1600 kg aan gewicht totaal ofzo :')
pi_220478970
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 22:44 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ik doe altijd meerdere zaadjes, stel je voor dat er iets mis gaat met twee plantjes ;(

Mja heb ik dadelijk 10 pompoenen met 1600 kg aan gewicht totaal ofzo :')
Het misgaan hoort ook bij moestuinen. ;) Bij mij mislukte het merendeel als klein kind. Hoort erbij.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220479071
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 22:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Het misgaan hoort ook bij moestuinen. ;) Bij mij mislukte het merendeel als klein kind. Hoort erbij.
Zeker, maar zou natuurlijk een beetje jammer zijn. En ergens vind ik het zelf ook wel weer grappig om ze te hebben. Alleen: wat dan? :P
pi_220479107
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 22:57 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Zeker, maar zou natuurlijk een beetje jammer zijn. En ergens vind ik het zelf ook wel weer grappig om ze te hebben. Alleen: wat dan? :P
Kraampje langs de weg. O+

En het lokale nieuws en lokale krantje halen met een foto. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220479124
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 23:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Kraampje langs de weg. O+
Met een paar pompoenen die op de aanhanger moeten of wat? _O-
pi_220479132
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 23:07 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Met een paar pompoenen die op de aanhanger moeten of wat? _O-
“Max 1 per klant gratis.”
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220479138
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 23:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
“Max 1 per klant gratis.”
:P
pi_220479141
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 23:09 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
:P
En de comment van het lokale krantje nog gelezen? :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220479161
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 23:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
En de comment van het lokale krantje nog gelezen? :D
Jazeker. Leuk voor onze dan 4-jarige :+
  dinsdag 31 maart 2026 @ 23:28:12 #194
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220479222
Wou je nog meedoen @Geschiedkundige met de maandvoorspelling, of was de weekvoorspelling goed genoeg :+
pi_220479829
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 23:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wou je nog meedoen @:Geschiedkundige met de maandvoorspelling, of was de weekvoorspelling goed genoeg :+
Huh?
  woensdag 1 april 2026 @ 08:06:26 #196
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220480083
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Op de fiets is het ook gewoon fris. :* Zeker ochtend en einde middag.
Lopend heel anders.
Zeker! Deze week ook al 3x moeten krabben en dat was geen jeuk. Eigenlijk gewoon koud
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220480141
Zonnig, geen wolkje aan de lucht ^O^
  Moderator woensdag 1 april 2026 @ 08:32:17 #198
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220480171
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 08:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zonnig, geen wolkje aan de lucht ^O^
Zo ken ik je weer, ouwe woesteingeit!
  woensdag 1 april 2026 @ 08:39:25 #199
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220480197
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2026 08:32 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Zo ken ik je weer, ouwe woesteingeit!
Hier hetzelfde. Edoch, nog wel koud en het en der optrekkende mist
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220480346
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2026 08:32 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Zo ken ik je weer, ouwe woesteingeit!
Ik zal de komende maanden vaker deze nuttige updates vanuit Limbabwe geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')