abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220435632
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:36 schreef INViCTuS het volgende:
Bizarre route wel

[ x ]
Rondje van de zaak :)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 maart 2026 @ 13:07:50 #102
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220435829
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:36 schreef INViCTuS het volgende:
Bizarre route wel

[ x ]
Eilandtour.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 26 maart 2026 @ 14:27:35 #103
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220436318
Het gezegde Maart roert zijn staart gaat dit jaar wel op :P
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 26 maart 2026 @ 17:46:31 #104
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220437431
Wel temperatuur om de verwarming aan te klappen. 3-4 graden maar.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Colorchick donderdag 26 maart 2026 @ 19:07:51 #105
382129 crew  Donna
pi_220438033
De daken zijn hier wit. Dikke sneeuwbui.
  donderdag 26 maart 2026 @ 20:01:15 #106
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220438581
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2026 14:27 schreef PzKpfw het volgende:
Het gezegde Maart roert zijn staart gaat dit jaar wel op :P
Eerste 3 weken waren zomers. Nu is het in een keer weer winter.

  donderdag 26 maart 2026 @ 20:24:38 #107
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220438867
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 20:01 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Eerste 3 weken waren zomers. Nu is het in een keer weer winter.

[ afbeelding ]
Je schrijft lente verkeerd
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 26 maart 2026 @ 21:02:49 #108
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_220439223
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:36 schreef INViCTuS het volgende:
Bizarre route wel

[ x ]
Bekijk deze YouTube-video
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Moderator vrijdag 27 maart 2026 @ 08:56:30 #109
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220441401
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 17:46 schreef INViCTuS het volgende:
Wel temperatuur om de verwarming aan te klappen. 3-4 graden maar.
Ook hier nog vrij "fris" voor de tijd van het jaar, rond de 16 a 17 graden. Zie wel dat in de loop van komende week we naar de 20+ graden gaan en dan daar ook eindelijk stabiel blijven hangen. Kan het zwembad mooi gaan opwarmen :7
pi_220442357
Nergens nog dubbele cijfers vandaag. Het warmst op de waddeneilanden.

v
  vrijdag 27 maart 2026 @ 17:53:24 #111
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220445960
quote:
4s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 10:44 schreef 12Beaufort het volgende:
Nergens nog dubbele cijfers vandaag. Het warmst op de waddeneilanden.

[ link | afbeelding ]
Het is ook tamelijk fris
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 27 maart 2026 @ 18:19:24 #112
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220446284
Koud vandaag ...again.. en veel variatie aan buien deze dagen :')
Klaar mee *O*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 27 maart 2026 @ 18:40:45 #113
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220446420
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 18:19 schreef MissHobje het volgende:
Koud vandaag ...again.. en veel variatie aan buien deze dagen :')
Klaar mee *O*
Tot uur of 14 was het vandaag gelukkig wel redelijk zonnig, maar de wind maakt het inderdaad vrij fris. Sowieso mogen enkele cijfers eigenlijk niet meer vanaf 1 april. Doe gewoon 14-16 de komende 2/3 weken en dan langzaam omhoog
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zaterdag 28 maart 2026 @ 11:45:58 #114
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220450776
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 18:40 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Tot uur of 14 was het vandaag gelukkig wel redelijk zonnig, maar de wind maakt het inderdaad vrij fris. Sowieso mogen enkele cijfers eigenlijk niet meer vanaf 1 april. Doe gewoon 14-16 de komende 2/3 weken en dan langzaam omhoog
Hopelijk dan over 2.5 week hier lekker weer dat zou mooi aansluiten :P
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zaterdag 28 maart 2026 @ 14:31:24 #115
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220451960
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 11:45 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Hopelijk dan over 2.5 week hier lekker weer dat zou mooi aansluiten :P
Keer een bui regen is niet zo erg. April is doorgaans toch al de droogste maand van het jaar, maar zou fijn zijn als het niet meer zo heel koud gaat worden en zeker niet i.c.m wind. 15-18 vanaf Pasen mag best :)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zaterdag 28 maart 2026 @ 14:34:35 #116
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220452051
@Geschiedkundige kijk die dikke pakketten op de webcams dan.Om en nabij de meter gevallen. Komende week nogmaals 80-100 cm. Kunnen ze weer even vooruit
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220452327
Net geen 10 graden hier. Voelt weer vrij fris aan.
v
pi_220454588
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 14:34 schreef INViCTuS het volgende:
@:geschiedkundige kijk die dikke pakketten op de webcams dan.Om en nabij de meter gevallen. Komende week nogmaals 80-100 cm. Kunnen ze weer even vooruit
Ja ziet er goed uit. Zou zo weer ff willen gaan :D
pi_220454601
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 14:31 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Keer een bui regen is niet zo erg. April is doorgaans toch al de droogste maand van het jaar, maar zou fijn zijn als het niet meer zo heel koud gaat worden en zeker niet i.c.m wind. 15-18 vanaf Pasen mag best :)
Vooruitzichten zijn best prima toch. Vrij stabiel, ruimte voor de zon en langzaam oplopende temperaturen.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 22:27:38 #120
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220455525
Nu er (eindelijk) weer eens sprake is van maartse en aprilse buien hoop ik stiekem dat de tweede helft van het voorjaar en de zomer ook weer eens met wat mooie onweersdagen op de proppen komen.
pi_220457319
Puik weertje.
pi_220458531
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:25 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Vooruitzichten zijn best prima toch. Vrij stabiel, ruimte voor de zon en langzaam oplopende temperaturen.
Marc Putto begon gisteren al over 23 graden tijdens de Paasdagen.
Maargoed dat is sowieso wel een bijzondere volgens mij. :P
  zondag 29 maart 2026 @ 09:41:41 #123
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220459139
Wat een heerlijk weertje vandaag.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220460714
  zondag 29 maart 2026 @ 20:00:45 #125
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220461338

Wat zie ik graag deze GFS control uitkomen na pasen. :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')