Haha.. neequote:Op zondag 29 maart 2026 20:00 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zie ik graag deze GFS control uitkomen na pasen.
20 is dan wel weer behoorlijk extreem maar een temperatuur zo structureel rond de 15 graden zou niet verkeerd zijn.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:00 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zie ik graag deze GFS control uitkomen na pasen.
Ja en regen al brrr koud en guur weerquote:
Ik hoop op een jaar zonder 30ers.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja en regen al brrr koud en guur weer![]()
Woensdag 30 gradenfuck dat
Ik zoek ze gewoon opquote:Op zondag 29 maart 2026 21:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik hoop op een jaar zonder 30ers.
Niets van gemerkt zowaarquote:Op zondag 29 maart 2026 23:27 schreef 12Beaufort het volgende:
Komt een flinke bak regen aan. Zit zelfs onweer in.
Toen de lijn over het land trok was het onweer er alweer uit. Maar heeft hier gisteravond laat nog flink gespookt met harde wind en regen..quote:
Las bij Barneveld ingeslagenquote:Op maandag 30 maart 2026 11:23 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Toen de lijn over het land trok was het onweer er alweer uit. Maar heeft hier gisteravond laat nog flink gespookt met harde wind en regen..
De komende dagen blijft de temperatuur rond de norm?quote:Op maandag 30 maart 2026 11:51 schreef PzKpfw het volgende:
Wel goed weer voor de natuur. Veel vocht in de bodem en, zoals het nu lijkt, aardig oplopende temperaturen de komende dagen.
Beter gaan we dan nu even schroeien om met insecten en vooral muggen af te rekenenquote:Op maandag 30 maart 2026 11:51 schreef PzKpfw het volgende:
Wel goed weer voor de natuur. Veel vocht in de bodem en, zoals het nu lijkt, aardig oplopende temperaturen de komende dagen.
Voor na de Pasen zie ik temperaturen staan richting de 20 graden.quote:Op maandag 30 maart 2026 11:55 schreef Dven het volgende:
[..]
De komende dagen blijft de temperatuur rond de norm?
Siquote:Op maandag 30 maart 2026 11:55 schreef Dven het volgende:
[..]
De komende dagen blijft de temperatuur rond de norm?
'Op de Afsluitdijk is een caravan van de weg geblazen, 67 mensen konden worden gearresteerd'quote:Op maandag 30 maart 2026 11:24 schreef 12Beaufort het volgende:
Op Texel gister nog bijna 100 km aan windstoten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |