quote:-Fatsoenlijke OP maken
-Liefst met NL-bron.. zo niet, vertel dan ff uitgebreid waar het over gaat en waar je over wil discussiėren
en niet gewoon 2 regels kopiėren en dan ff "lullig" typen ofzo.
Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al (nooit genoeg) een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen- autochtonen-allochtonen zijn kut', islam is geen europa en ' Trump moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' EN 'VOLKSKRANT' NIET TE QUOTEN IN JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Ook GEEN PREMIUM ARTIKELEN kopiėren en plakken aangezien dat niet is toegestaan en niet iedereen tot die bronnen toegang heeft om te zien of de berichten accuraat zijn. Zoek een bron via een alternatieve route aub!
Premium artikelen uploaden naar alternatieve websites is niet toegestaan en kan je een ban opleveren.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonnegod je dan bant, neemt zienderogen toe(al is yvonne verder wel gewoon aardig en werkt deze tekst stigmatiserend).
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modblackpetes
Verder geldt voor alle topics onder andere:quote:Let wel: Aan topicstarters
Als je zo nodig in NWS (op een Nederlands Forum) een topic in het Engels wilt openen met een onderwerp uit het buitenland, dan kun/moet je wel even wat meer je best doen.
-Zorg dat de titel van je topic de lading dekt, zo niet, dan heb je kans dat het topic al op slot gaat
-Vertaal even wat er in het artikel staat - niet iedereen kan Engels - dus leg uit wat er staat, doe dit op waarheid - dat hoeft geen A4'tje maar ook niet in één zin. Leg gewoon uit wat er aan de hand is.
-Kom met een stuk eigen inbreng - waar wil je over discussiėren, wat is er zo belangrijk waarom we hier over kunnen praten? Doe dat niet met racistische opmerkingen, onderbuik of sneren richting anders denkenden of gelovigen.
-Indien je als TS constant topics opent met een bepaalde gedachte, strekking of onderwerp zal dat gevolgen hebben voor hoe andere users jouw inbreng zien. Dat is logisch. Accepteer dat. Wie kaatst, kan de bal verwachten. Pittige discussies mogen, accepteer als TS dat je lastige vragen kunt krijgen en zorg ervoor dat je in je eigen topic ook antwoorden geeft.
-Last but not least: Blijf netjes, behandel de users in jouw topic met respect en wordt niet persoonlijk.
Verder
-Sneren richting de TS kunnen achterwege blijven, iedereen op Fok heeft het recht topics te openen, ook als het 'weer' een topic is over bijvoorbeeld Antifa, immigranten of de PVV. Zolang het topic maar voldoet aan de voorwaarden van Fok.
-Ook andere persoonlijke reacties richting andere users of het onderwerp als "gaan we weer, heb je hem weer, daar komt ALT right, ALT Left, weer, kunnen achterwege blijven. Blijf dan lekker weg.
-Andere offtopic zooi hoeft ook niet. Grapje is leuk, maar maak er geen sport van.
-Nutteloze mentions kun je ook weglaten.
-Last but not least: Behandel andere users en de TS met respect, wordt niet persoonlijk.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik schijt over je hoofd heen
Waaron wuote jij mij zoveel eigenlijkquote:
Iets met poepquote:
[quote]quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waaron wuote jij mij zoveel eigenlijk
Nog 1 keer en ik doe melding van stalking
Dat is niet eens in nwsquote:
quote:
Geregistreerd op: dinsdag 14 januari 2025 @ 15:48quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:12 schreef Mr.Crow het volgende:
Ter lering en vermaak, zijn dit soort opmerkingen toegestaan?
[..]
Like gezet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
![]()
Betreffende post is verwijderdquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:12 schreef Mr.Crow het volgende:
Ter lering en vermaak, zijn dit soort opmerkingen toegestaan?
[..]
Kan het zijn dat hetgene waar je op doelt al is verwijderd?quote:Op maandag 24 februari 2025 19:24 schreef recursief het volgende:
Nober in NWS / Rechtbank Amsterdam doet aangifte na intimidatie rechter op socials
Ik vind dit niet okay. Deze mevrouw is de vrouw van de rechter die op internet gedoxed, geintimideerd en lastiggevallen wordt omdat ie vindt dat de minister van A&M een inreisverbod niet goed heeft onderbouwd.
Zijn vrouw wordt zelf ook lastiggevallen en er is hierom inmiddels een aangifte gedaan wegens doxing/intimidatie. Ik heb het idee dat deze user heel goed weet waar hij mee bezig is. Hij zet haar expres nog even extra in de spotlights in het topic dat nota bene over die aangifte gaat wegens doxing/intimidatie van deze mevrouw en haar man.
Ja, Danny heeft daar ingegrepen. Ik had het met opzet niet gequote.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kan het zijn dat hetgene waar je op doelt al is verwijderd?
Beste @Jippie , nou had ik juist de moeite genomen om die door uitspraak te debunken, met een hele lijst uitspraken erbij, en dan word potjandikkie juist die post van mij verwijderd? Dat lijkt me de omgekeerde wereld.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het geen maatschappelijk probleem is maar linkjes naar uitspraken waar een asielzoeker is veroordeeld vind ik niet passen onder
Uiteraard kun je het oneens zijn met een uitspraak van de rechter en mag je daar iets van zeggen, zegt Schaap. "Maar het gaat om de manier waarop. Richt je op de uitspraak, en niet op de persoon die de uitspraak doet."
De driehoek waarschuwt dat rechters daardoor niet meer onafhankelijk kunnen oordelen. Ook advocaten, die soms worden vereenzelvigd met de daden van hun cliėnt, kunnen op die manier hun werk niet meer doen.
Dat kloptquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:44 schreef recursief het volgende:
[..]
Beste @:Jippie , nou had ik juist de moeite genomen om die door uitspraak te debunken, met een hele lijst uitspraken erbij, en dan word potjandikkie juist die post van mij verwijderd? Dat lijkt me de omgekeerde wereld.
Het gaat om deze post, die in quotes nog te zien is:
[ afbeelding ]
Er staan 5 links in: eentje naar een scherm met zoekresultaten, en vijf naar uitspraken die juist laten zien dat asielzoekers niet anders worden behandeld dan andere veroordeelden. Superrelevant, want het gaat er nou juist om dat er mensen zijn die vinden dat rechters politieke uitspraken doen, en dan met voorbeelden komen die niet kloppen. Dan doe ik moeite om dat onderbouwd met feiten te debunken en dan gaat mijn post weg. Graag uitleg.
Voor alle duidelijkheid: mijn linkjes wijzen JUIST NIET naar uitspraken waar een asielzoeker is veroordeeld.
Vind ik best vervelend. Ik heb een hoop moeite gestoken in het debunken van precies die feitenvrije kritiek op de rechtspraak waar het topic over gestart is. Op deze manier ga ik dat soort moeite niet meer doen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat klopt
Het is weggehaald omdat er een verwijderd bericht in gequote werd. Anders was het bericht waarin jij gequote werd ook verwijderd geweest.
Maar dat risico loop je als je iemand met een off-policy opmerking quote. Regelmatig zet ik in dat geval een knip, maar was op mobiel bezig en dat werkt niet zo eenvoudig.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:18 schreef recursief het volgende:
[..]
Vind ik best vervelend. Ik heb een hoop moeite gestoken in het debunken van precies die feitenvrije kritiek op de rechtspraak waar het topic over gestart is. Op deze manier ga ik dat soort moeite niet meer doen.
/edit: ik snap dat dit gebeurt als er een off topic discussie ontstaat maar cru genoeg was dat hier helemaal niet het geval. De rechtspraak ligt onder vuur, juist door dit soort feitenvrije insinuaties waarmee rechters beticht worden van politieke gekleurdheid. Precies daar gaat dit topic over. En als ik dan er tijd in steek om uitspraken op te zoeken en door te lezen of ze inderdaad relevant zijn, en daar een reactie van bak, dan is het enorm zuur dat die reactie verwijderd wordt.
Kennelijk is dat niet de bedoeling. Dat topic wordt echt op een hele bijzondere wijze gemodereerd.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:15 schreef recursief het volgende:
Wellicht strikt genomen off policy maar een sprekend voorbeeld van waar het topic over gaat dus niet eens echt off topic. En dat soort feitenvrij geleuter moet bestreden worden.
Ik vind @Jippie echt een prima mod, maar hier wordt de plank wel flink misgeslagen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kennelijk is dat niet de bedoeling. Dat topic wordt echt op een hele bijzondere wijze gemodereerd.
Wat heb ik precies verkeerd gedaan? Hadden de verwijzingen naar veroordelingen van asielzoekers ook niet verwijderd moeten worden?quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:27 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik vin md @:Jippie echt een prima mod, maar hier wordt de plank wel flink misgeslagen.
Verklaar je nader..quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kennelijk is dat niet de bedoeling. Dat topic wordt echt op een hele bijzondere wijze gemodereerd.
Maar als ik het weg haal is het ook weer verkeerd gemod volgens jou.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:15 schreef recursief het volgende:
Wellicht strikt genomen off policy maar een sprekend voorbeeld van waar het topic over gaat dus niet eens echt off topic. En dat soort feitenvrij geleuter moet bestreden worden.
Recursief legt dat volgens mij prima uit. Met als korte aanvulling dat je reageert op zogenaamde offtopic posts terwijl dat jśist de inhoudelijke toevoegingen zijn, tussen al het onderbuikgereutel dat in wezen het bewijs van het gelijk van de OP is.quote:
Dat kan ik. On welke post gaat het?quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat heb ik precies verkeerd gedaan? Hadden de verwijzingen naar veroordelingen van asielzoekers ook niet verwijderd moeten worden?
Misschien kunnen we @:Straatcommando. heel lief vragen of hij de mogelijkheden heeft om een verwijderde post terug te zetten?
Met bestrijden bedoel ik dan bestrijden met feiten. Dit soort geleuter heb je sowieso, dan kun je de verspreiders maar beter met harde feiten om de oren slaan anders blijft het onweersproken. Als het off topic is is dat uiteraard een reden om het weg te halen, maar dit was op een gekke manier niet off topic maar juist een prachtige illustratie van waar het topic over gaat.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maar als ik het weg haal is het ook weer verkeerd gemod volgens jou.
Ik ben al bezig met de gratin dauphinoisquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:41 schreef Jippie het volgende:
Ik ga de keuken in. Lees het zo wel.
Zie recursief in NWS / [NWS feedback]quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat kan ik. On welke post gaat het?
Dank je wel!quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat kan ik. On welke post gaat het?
Greep ik maar vluchtig in dan had je nog een punt. Ik lees voordat ik iets verwijder altijd een groot deel van het topic terug, zoniet het hele topic om de context waarin iets wordt gepost te achterhalen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Recursief legt dat volgens mij prima uit. Met als korte aanvulling dat je reageert op zogenaamde offtopic posts terwijl dat jśist de inhoudelijke toevoegingen zijn, tussen al het onderbuikgereutel dat in wezen het bewijs van het gelijk van de OP is.
Ik krijg soms het idee dat jij, met de beste bedoelingen om maar vooral in te grijpen, erg vluchtig of slecht leest en dan de verkeerde beslissing neemt. Dan kun je beter niks doen, i.m.o.
Gemiste kans op recursie door deze post te linken ipv een andere zoals nuquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:56 schreef recursief het volgende:
[..]
Zie recursief in NWS / [NWS feedback]
De OP ging over het standpunt vanuit de rechters, dat ze zich niet gesteund voelde door de politiek waardoor burgers over gingen tot doxxen. Heb ook een post verwijderd waarin rechters met naam werden genoemd in een tweet, die had ik volgens jouw redenatie dan ook moeten laten staan omdat dat het onderwerp was?quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:48 schreef recursief het volgende:
[..]
Met bestrijden bedoel ik dan bestrijden met feiten. Dit soort geleuter heb je sowieso, dan kun je de verspreiders maar beter met harde feiten om de oren slaan anders blijft het onweersproken. Als het off topic is is dat uiteraard een reden om het weg te halen, maar dit was op een gekke manier niet off topic maar juist een prachtige illustratie van waar het topic over gaat.
De eerste paragraaf van het bronartikel:quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
De OP ging over het standpunt vanuit de rechters, dat ze zich niet gesteund voelde door de politiek waardoor burgers over gingen tot doxxen.
Daar valt die verwijderde post wel onder: morrelen aan de instituties van de rechtsstaat.quote:
Commentaar leveren op uitspraken van de rechter, advocaten vereenzelvigen met de daad van hun cliėnt, online bedreiging: de zogenoemde togadriehoek in Amsterdam maakt zich ernstig zorgen over afkalving van de rechtsstaat. "Als er gemorreld wordt aan de instituties van de rechtsstaat, dan kan die wel eens in elkaar storten."
Nou nee, mensen lastigvallen/intimideren lijkt me altijd verwijderenswaardig. Die had ik overigens gerapporteerd, en er niet op gereageerd.quote:Heb ook een post verwijderd waarin rechters met naam werden genoemd in een tweet, die had ik volgens jouw redenatie dan ook moeten laten staan omdat dat het onderwerp was?
Als het goed is zal Straat je post terugplaatsen omdat de post zelf acceptabel is, maar daar gaan we geen precedent uit scheppen. Uiteindelijk steekt iedereen energie in zijn/haar post, dat is dan ook de reden dat ik een verwijderde post vaak uit een quote knip.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:52 schreef recursief het volgende:
[..]
De eerste paragraaf van het bronartikel:
[..]
Daar valt die verwijderde post wel onder: morrelen aan de instituties van de rechtsstaat.
[..]
Nou nee, mensen lastigvallen/intimideren lijkt me altijd verwijderenswaardig. Die had ik overigens gerapporteerd, en er niet op gereageerd.
Ik snap dat het soms lastig laveren is, maar ik had hier echt week van gemaakt omdat het spot on is over het topic: feitenvrij de rechterlijke macht in twijfel trekken. Dat is niet alleen beperkt tot wat de rechterlijke macht er zelf van vindt, maar een actuele maatschappelijke tendens.
Mag ik vragen waarom post 1 in dat topic niet is verwijderd (ofwel dat user niet wordt gevraagd om onderbouwing)?quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
De OP ging over het standpunt vanuit de rechters, dat ze zich niet gesteund voelde door de politiek waardoor burgers over gingen tot doxxen. Heb ook een post verwijderd waarin rechters met naam werden genoemd in een tweet, die had ik volgens jouw redenatie dan ook moeten laten staan omdat dat het onderwerp was?
In post 1 zien we geen genuanceerde onderbouwde post gericht op specifieke uitspraken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het geen maatschappelijk probleem is maar linkjes naar uitspraken waar een asielzoeker is veroordeeld vind ik niet passen onder
[i]Uiteraard kun je het oneens zijn met een uitspraak van de rechter en mag je daar iets van zeggen, zegt Schaap. "Maar het gaat om de manier waarop. Richt je op de uitspraak, en niet op de persoon die de uitspraak doet."
Post 1 is de OP? Waarom zou ik die weg moeten halen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 02:53 schreef FYazz het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom post 1 in dat topic niet is verwijderd (ofwel dat user niet wordt gevraagd om onderbouwing)?
Zeker als je in het topic zelf het onderstaande post waarin je nadrukt legt op een quote uit het artikel:
[..]
In post 1 zien we geen genuanceerde onderbouwde post gericht op specifieke uitspraken.
We zien in post 1 een hele stevige maar totaal niet onderbouwde kreet die een hele groep rechters (mensen) en onze rechtsstaat wegzet.
Wat nu precies de zorg is die de rechters uiten en waar het artikel over gaat.
Het hele punt van de rechters - dat de rechtsstaat onder druk staat door o.a. burgers met ongefundeerde uitspraken en gedrag - wordt in de eerste post al van tafel geveegd (of juist bekrachtigd, hoe je bekijkt) en de toon voor de rest van het topic is gelijk gezet.
Wat Janneke141 al zei, ik vind de moderatie in het topic ook bijzonder. Het probleem - het wegzetten, de ongefundeerde meningen en onfatsoenlijke acties - krijgen vrij spel en de onderbouwde en feitelijke posts worden verwijderd of ondergesneeuwd.
Zo zijn we enkel het probleem waar het artikel nu juist over gaat aan het faciliteren ipv aan het oplossen.
Jeetje zeg, je snapt toch zelf ook wel dat ik de eerste post onder de OP bedoel en niet de OP zelf.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 03:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Post 1 is de OP? Waarom zou ik die weg moeten halen.
Je reactie staat haaks op hetgeen Recursief beweert.
Ik heb een hele rits off-topic verwijderd, daarbij sneuvelt ook wel eens een zinnige quote op een verwijderd bericht. Dat is zonde, maar niet altijd te voorkomen.
Verder ben ik wel klaar met deze discussie, of ik nu wel of niet iets verwijder er zal altijd iemand zijn die dat niet waardeert. Als ik dat niet naar tevredenheid in Feedback nieuws op kan lossen - > mail dan naar forum@fok.nl
Nee, de eerste reactie is post 2.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:19 schreef FYazz het volgende:
[..]
Jeetje zeg, je snapt toch zelf ook wel dat ik de eerste post onder de OP bedoel en niet de OP zelf.
Je zegt immers nog dat je altijd alles grondig terugleest, dan had je uit mijn post wel kunnen halen dat het om de eerste post ging hoor.
Ook de context en de boodschap lijkt je totaal te ontgaan.
En mijn reactie staat niet haaks op wat recursief zegt, we onderstrepen beide hetzelfde.
En ga lekker chagrijnig doen tegen de users die jullie topics verkloten, niet tegen de mensen die proberen de normale discussies terug te krijgen. Ben daar ook wel klaar mee om mij hiervoor in te zetten als dit dan de reactie is vanuit een mod.
Waarom? Omdat het letterlijk in de policy staat en OP van feedback:quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb deze nog eens teruggelezen en ik zie niet in waarom deze verwijderd moet worden qua policy. Het verwijderen van alle 'loze kreten' is niet de bedoeling.
Maar ik snap wel dat posts zonder onderbouwing niet echt bijdragen tot een diepgaande discussie. Persoonlijk vind ik posts met onderbouwingen ook een stuk fijner lezen.
Als je wil dat er strakker wordt gemodereerd op posts zonder onderbouwing zou je dat bij FOK! moeten aankaarten, via forum@fok.nl
Ik heb het over de policy van heel FOK! (zie mededelingen) , jij verwijst naar de aanvullende regels voor NWS.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:47 schreef FYazz het volgende:
[..]
"Kun je niet inhoudelijk discussiėren met bronnen,[h2] meningen [/h2] , feiten of nieuwsberichten: blijf dan weg, dan is dit topic niet voor jou. Reageren op andermans inhoudelijke inbreng met smileys, krachttermen, one-liners of andere 'geintjes' worden niet getolereerd."
Daarnaast is (was?) het motto:
Stevige stelling = onderbouwen.
Heeft zelfs nog vastgepind gestaan bovenaan NWS.
Dus ik begrijp gewoon niet waarom hier steeds onduidelijkheid of discussie over is. Het staat in de policy, in de OP. Daarom komen users dit middels TRs en feedback ook aankaarten hier en proberen juist die policy te waarborgen. Vervolgens krijg je dan te horen dat die policy er toch niet is ofzo - terwijl die in de OP staat - en krijg je het mailadres van FOK! als 'oplossing'.
Dus als je/men klaar is met de discussie hierover, doe er dan wat concreet aan. Het staat namelijk gewoon in de policy, dus of modereer hier op of haal het weg uit de OP zodat users hier dus ook geen feedback meer over hoeven geven.
Hmm, ik vind je echt wat flauw reageren hoor. Begrijp ook niet zo goed waarom.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb het over de policy van heel FOK! (zie mededelingen) , jij verwijst naar de aanvullende regels voor NWS.
In die regels staat niet éénduidig dat elke post onderbouwd moet worden.
Kun je niet inhoudelijk discussiėren met bronnen, meningen, feiten of nieuwsberichten: blijf dan weg
Je geeft zelf aan dat
Daarnaast is (was?) het motto:
Stevige stelling = onderbouwen.
Dat impliceert dat een simpele mening niet hoeft te worden onderbouwd.
Ik wil best achter de schermen met de NWS-mods bespreken of er meer naar het wel of niet aanwezig zijn van onderbouwingen moet worden gekeken.
--------quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:08 schreef Momo het volgende:
Nou we zullen zien of Trump nu weer aan de pik van Putin gaat slobberen.
Men is te lief tegenover de extremisten wat jou betreft?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:20 schreef phpmystyle het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Kan de moderatie hierop aangesproken worden?
Ik zal haar aanspreken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
--------
melding:
Ik kan niet ontkennen dat ik last heb van enige beroepsdeformatie, waarbij ik nauwkeurig met tekst om moet gaan. Dan is post 1 de post waar het cijfer 1 in staat.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:02 schreef FYazz het volgende:
[..]
Hmm, ik vind je echt wat flauw reageren hoor. Begrijp ook niet zo goed waarom.
Eerst dat gedoe over post 1 of 2.
Nu geneuzel in welke policy/aanvullende regels iets staat. Het staat gewoon in de regels, punt.
Of staan de aanvullende regels voor de sier in de OP?
Ga ik doenquote:Ik zou het zeker waarderen als je dit punt achter de schermen kunt bespreken
'Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen'quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
--------
melding:
Mee eens, je hoort namelijk "Poetin" te schrijven. Dikke foei voor deze mod..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
--------
melding:
Dat kan met een abonnementquote:Op zondag 2 maart 2025 01:01 schreef Glazenmaker het volgende:
Is er een optie om bepaalde users onzichtbaar te maken? Ik vind andere meningen mooi, maar sinds corona zijn er topics vol mensen die niet meer in de realiteit leven. Die filteren zou mij een hoop frustratie schelen.
Dat is niet de juiste weg imhoquote:Op zondag 2 maart 2025 01:01 schreef Glazenmaker het volgende:
Is er een optie om bepaalde users onzichtbaar te maken? Ik vind andere meningen mooi, maar sinds corona zijn er topics vol mensen die niet meer in de realiteit leven. Die filteren zou mij een hoop frustratie schelen.
Hoe zie je dit precies voor je?quote:Op zondag 2 maart 2025 09:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Gewoon melding maken bij de GGZ, bij genoeg meldingen gaan ze wel een keer langs; zie het als een TR++
Jij hebt hier niets mee te maken.quote:
Er is veel Islamofobie in het betreffende topic wat met juiste en vredelievende intenties is geopend. Maar dit kunnen jullie denk ik niet laten staan: anti-semitisme.quote:<Knip>
Zojuist dat topic met een emmer bleek schoongemaaktquote:Op zondag 2 maart 2025 16:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er is veel Islamofobie in het betreffende topic wat met juiste en vredelievende intenties is geopend. Maar dit kunnen jullie denk ik niet laten staan: anti-semitisme.²
Ja, het was nodig. Dank je wel!quote:Op zondag 2 maart 2025 16:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zojuist dat topic met een emmer bleek schoongemaakt
Overigens valt antisemitisme en Islamofobie onder dezelfde noemer-> discriminatie. Worden beiden aangepakt.
quote:
Uit de FB-openingspost:quote:
Sommigen lijken hier een gewoonte van te maken. Enorm irritant en het voegt niets toe.quote:Reageren op andermans inhoudelijke inbreng met smileys, krachttermen, one-liners of andere 'geintjes' worden niet getolereerd.
Echt, grow a pairquote:Op maandag 3 maart 2025 22:29 schreef recursief het volgende:
[..]
[..]
Uit de FB-openingspost:
[..]
Sommigen lijken hier een gewoonte van te maken. Enorm irritant en het voegt niets toe.
Huh? Wacht even. Dus er kan wel een topic lang feitenvrij over de islam gekankerd worden maar als dat geconstateerd wordt is dat niet inhoudelijk? Die redenering kan ik niet volgen.quote:
Geen idee man ik zie het nu pasquote:Op maandag 3 maart 2025 22:37 schreef recursief het volgende:
[..]
Huh? Wacht even. Dus er kan wel een topic lang feitenvrij over de islam gekankerd worden maar als dat geconstateerd wordt is dat niet inhoudelijk? Die redenering kan ik niet volgen.
Maar hoe is mijn samenvatting dat de dader een Duitser blijkt te zijn die op de vlucht is gepakt door een islamitische taxichauffeur nou niet inhoudelijk? Ik begrijp dat echt niet.quote:
Toch wel:quote:
te doorzichtig ditquote:Op maandag 3 maart 2025 22:44 schreef recursief het volgende:
[..]
Toch wel:
[ afbeelding ]
En dat er een topic lang op de islam gekankerd was klopt ook.
Mooie post. En waarheid als een huis man.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:44 schreef recursief het volgende:
[..]
Toch wel:
[ afbeelding ]
En dat er een topic lang op de islam gekankerd was klopt ook.
Ik lees toch echt wat anders danquote:
quote:Op maandag 3 maart 2025 22:41 schreef recursief het volgende:
[..]
Maar hoe is mijn samenvatting dat de dader een Duitser blijkt te zijn die op de vlucht is gepakt door een islamitische taxichauffeur nou niet inhoudelijk? Ik begrijp dat echt niet.
Je kan lezen wat je wilt. De vraag is of die post de policy overschrijdt en het daarom rechtvaardigt om de post te verwijderen.quote:
Wegwezen johquote:Op maandag 3 maart 2025 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mooie post. En waarheid als een huis man.²
Imo is het flamebait dus jaquote:Op maandag 3 maart 2025 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kan lezen wat je wilt. De vraag is of die post de policy overschrijdt en het daarom rechtvaardigt om de post te verwijderen.²
Leg anders even uit waar het anders is. En hoe het niet inhoudelijk is. Of anderszins de policy overschrijdt.quote:
Respect, dan moet je echt je best doen als je dat er in wilt lezen. Maar prima.quote:
Er zijn genoeg inhoudelijke en feitelijke punten te maken om feitelijk te KANKEREN over de islamitische ideologie.quote:
Nou dat is het niet. Het is een constatering over iets waar ik me gvd al langer aan erger, het feitenvrije gejank bij dit soort topics, en daar bovenop de constatering dat in tegenstelling tot waar het hele topic over ging een autochtone Duitser was. Die, oh ironie, ook nog na zijn daad gepakt bleek te zijn door een moslim.quote:
Sp3c, recursief heeft hier gewoon gelijk. 100%quote:Op maandag 3 maart 2025 23:05 schreef recursief het volgende:
Netjes verwoord, zonder persoonlijk te worden. En dat noem je een flamebait? Werkelijk waar?
Welja, kom je mijn woorden even verdraaien. Feitenvrij omdat de vermeende islamitische achtergrond niet op feiten berust. Maar dat snap je zelf hopelijk ook wel.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:03 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Er zijn genoeg inhoudelijke en feitelijke punten te maken om feitelijk te KANKEREN over de islamitische ideologie.
Welk topicquote:Op maandag 3 maart 2025 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
@:sp3c Wil je kijken naar @:stefblok die een topic letterlijk en figuurlijk om zeep helpt.²
Het is al weg. In dat topic over die aanslag in Duitsland. Lijkt een kloon want account poste alleen daar.quote:
Wat je zelf ook hopelijk snapt is dat je het woord KANKER in deze context misplaatst is.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:08 schreef recursief het volgende:
[..]
Welja, kom je mijn woorden even verdraaien. Feitenvrij omdat de vermeende islamitische achtergrond niet op feiten berust. Maar dat snap je zelf hopelijk ook wel.
@sp3c ?quote:Op maandag 3 maart 2025 23:05 schreef recursief het volgende:
[..]
Nou dat is het niet. Het is een constatering over iets waar ik me gvd al langer aan erger, het feitenvrije gejank bij dit soort topics, en daar bovenop de constatering dat in tegenstelling tot waar het hele topic over ging een autochtone Duitser was. Die, oh ironie, ook nog na zijn daad gepakt bleek te zijn door een moslim.
Feitelijke constateringen. Feiten. Netjes verwoord. Niet met de intentie om ruzie te zoeken. 1 reactie als tegenwicht op een topic vol feitenvrije kansloze reacties.
Netjes verwoord, zonder persoonlijk te worden. En dat noem je een flamebait? Werkelijk waar?
https://www.vandale.nl/gr(...)s/betekenis/kankerenquote:Op maandag 3 maart 2025 23:21 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Wat je zelf ook hopelijk snapt is dat je het woord KANKER in deze context misplaatst is.
''Kritiek'' kan ook, en is veel beter toch?
Wordt niet gewaardeerd en dat snap ik heel goed. Ik heb ook een stapje terug gedaan. We moeten de toko samen runnen aan het einde van de dag.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:24 schreef JopieKlaassen het volgende:
Waarom is mijn post verwijderd in het topic over de aanslag in Mannheim? Ik geef slechts een analogie waarom de aanname dat de dader vanuit een bepaalde ideologie handelde vrij logisch was.
Leesvoer voor de betreffende mod:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Duck_test
Als dat de norm wordt voor het wissen van posts kun je FOK! wel opdoeken.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wordt niet gewaardeerd en dat snap ik heel goed. Ik heb ook een stapje terug gedaan. We moeten de toko samen runnen aan het einde van de dag.
<Knip-gewoon normaal doen ajb>quote:Op maandag 3 maart 2025 23:23 schreef recursief het volgende:
[..]
https://www.vandale.nl/gr(...)s/betekenis/kankeren
Je maakt er bewust een semantisch spelletje van om zo de inhoud af te zwakken c.q. te ontwijken. Maar dat zien we allemaal man.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:28 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Wat een mooi voorbeeld van culturele aanwinst; het woord kanker als normalisering.
quote:Op maandag 3 maart 2025 23:29 schreef sp3c het volgende:
Het is nu eenmaal geen moslim
Dan kan de aanname prima logisch zijn want meestal is dat het wel maar nu met de feiten zoals ze nu liggen is het offtopic
Het is flamebait, gericht aan die mensen die een topic lang hebben zitten kankeren op de islamquote:Op maandag 3 maart 2025 23:35 schreef recursief het volgende:
[..]![]()
Je hebt het verwijderd omdat je het een flamebait vond. Terwijl er niks rellerigs in stond. Alleen feiten en niks persoonlijks. Ik heb een topic lang mijn mond gehouden. Als ik had willen stoken had ik dat al veel eerder gedaan. Laat maar, hier gaan we niet uitkomen maar ik vind het wel teleurstellend.
Nee dat klopt niet. Flamebait is een post met de intentie om een reactie uit te lokken. Die intentie was er niet. Nogmaals: als ik had willen etteren had ik dat wel eerder gedaan. Ik weet zelf toch zeker wel wat mijn intentie is als ik iets schrijf? Wat ik schrijf was bovendien feitelijk, niet persoonlijk en netjes verwoord. Als daar buiten de policy op gereageerd wordt dan kan je mij daar echt niet op aankijken. Ik heb mijn best gedaan om het inhoudelijk en netjes te houden.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het is flamebait, gericht aan die mensen die een topic lang hebben zitten kankeren op de islam
Die gaan niet sorry mijn fout zeggen die gaan gewoon verder op deze manier op uitnodiging van jou, dat is ook gewoon wat er gebeurde
Klopt dit?
Nee dat is het niet. In jouw hoofd kennelijk wel maar ook alleen daar. Ik kan hier best boos over worden. En dat meen ik bloedserieus.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:49 schreef sp3c het volgende:
Natuurlijk is dit om een reactie uit te lokken
Nee dat hoeft niet, daar zouden we geen gewoonte van maken. Maar ik zou het wel kunnen waarderen als het de volgende keer anders gaat en je niet alleen maar ingrijpt omdat je kwade intenties vermoedt als daar op geen enkele manier sprake van is. Ik ga slapen.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:54 schreef sp3c het volgende:
Maar goed ik weet het goed gemaakt
als @:straatcommando. er is mag hij die post terugzetten maar dan dus ik ook die reacties in de trend van had prima gekund hoor want meestal is het gewoon een moslim en dan kunnen we het weer een heel topic hebben over wat voor een barbaarse ideologie het wel niet is
Jullie allemaal je zin
Er gaat ontzettend veel haat uit vanuit @RealistAtheist "Mong...tje dit", "Mong..ltje dat"quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:47 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Onbetrouwbaar mongooltje ben je ook hč. In letterlijk de eerste post zeggen dat je minder gaat posten en vervolgens het hele topic volspammen. Maar ja dat heb ik in mijn eerste post al voorspeld dat dit zou gebeuren. Want moslim en betrouwbaar is een zeer zeldzame, of eigenlijk niet bestaande, combinatie.
Dat mag wel wat minder inderdaadquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er gaat ontzettend veel haat uit vanuit @:RealistAtheist "Mong...tje dit", "Mong..ltje dat"²
quote:
Hij is wel gevarieerd in zijn haat. Hier ben ik een trieste kneus.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:15 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Wat een extreem trieste kneus ben je ook.
Maar iedereen hier weet hoe jij over mijn vragen denkt hoor. Daar hoef je niet eens antwoord voor te geven. Maarre ga je nu nog eens stoppen met reageren. Je belofte dat je tijdens de ramadan minder gaat reageren gaat gelijk alweer overboord hč?
quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:00 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Walgelijke ventje ben je. Ik heb de vraag meerdere keren gesteld. Maar je bent gewoon niet mans genoeg om er antwoord op te geven.
Maar goed je laat hier weer exact zien waarom jullie zo gehaat worden. Dat achterbakse met dubbele tong spreken. Voor de buitenwacht mooi weer spelen, maar ondertussen walgelijke denkbeelden er op nahouden. Bedankt voor het bevestigen van mijn denkbeelden over moslims. Keer op keer worden deze bevestigd.
Zou @RealistAtheist een haatbaard zijn?quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:14 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]je bent gewoon een laffe angsthaas die niet eerlijk durft te zeggen wat hij denkt. Achterbaks en laf zoals het een moslim betaamd.
Dankjewel lieve Sp3cquote:
quote:
Waarom accepteren jullie dergelijk getroll? Is dat omdat het de juiste kleur vertegenwoordigd?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Echt waar!!! Wie dit niet gelooft is een door de NOS geļndoctrineerd schaap.
Kijk anders even waar ie op reageert.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom accepteren jullie dergelijk getroll? Is dat omdat het de juiste kleur vertegenwoordigd?
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom accepteren jullie dergelijk getroll? Is dat omdat het de juiste kleur vertegenwoordigd?
Beide posts door de vleesmolen gehaaldquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kijk anders even waar ie op reageert.
quote:
quote:
quote:
quote:
Waarom kan dit? Dat hele topic is toch een grote uitlokking?quote:
Het was een vraag aan SymbolicFrank die beweerde dat de PVV vrouwonvriendelijk is en men zelfs dergelijke motieven zou hebben om op de PVV te stemmen.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:43 schreef MissButterflyy het volgende:
EttovanBelgie in NWS / Duizenden deelnemers bijeen in Amsterdam voor Feminist March
Zijn dit soort opmerkingen op fok al normaal als vrouwen gaan demonstreren op 8 mei?
Vooral de laatste twee in het topic. Zo grappig allemaal.
Dat is toch niet zo’n opmerkelijke stellingname? Ze zijn bijvoorbeeld voor het inperken van abortus. Het is gewoon een conservatieve club.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het was een vraag aan SymbolicFrank die beweerde dat de PVV vrouwonvriendelijk is en men zelfs dergelijke motieven zou hebben om op de PVV te stemmen.
Wat zou er volgens jou niet normaal aan die post zijn?quote:Op zondag 9 maart 2025 09:43 schreef MissButterflyy het volgende:
EttovanBelgie in NWS / Duizenden deelnemers bijeen in Amsterdam voor Feminist March
Zijn dit soort opmerkingen op fok al normaal als vrouwen gaan demonstreren op 8 mei?
Vooral de laatste twee in het topic. Zo grappig allemaal.
De PVV wil abortus niet inperken. En abortus gaat vooral over het beschermen van het leven van een kind. Dat heeft niets met vrouwonvriendelijkheid te maken. Anders zou elke restrictie op abortus als dusdanig kunnen worden weggezet.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:22 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo’n opmerkelijke stellingname? Ze zijn bijvoorbeeld voor het inperken van abortus. Het is gewoon een conservatieve club.
Post 193 en 194.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat zou er volgens jou niet normaal aan die post zijn?
[..]
De PVV wil abortus niet inperken. En abortus gaat vooral over het beschermen van het leven van een kind. Dat heeft niets met vrouwonvriendelijkheid te maken. Anders zou elke restrictie op abortus als dusdanig kunnen worden weggezet.
Een heilig evenement van het christendom lokt uit ja? Bij wie? Bij jou? En de rest van je progressieve vriendjes die worden getriggerd door alles wat met het Christendom te maken heeft?quote:Op zondag 9 maart 2025 07:15 schreef recursief het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Waarom kan dit? Dat hele topic is toch een grote uitlokking?
Hou op met me woorden, vriendjes en meningen toe te dichten die je zelf uit je dikke duim zuigt. En de vraag was niet aan jou gesteld maar aan de crew.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een heilig evenement van het christendom lokt uit ja? Bij wie? Bij jou? En de rest van je progressieve vriendjes die worden getriggerd door alles wat met het Christendom te maken heeft?
Nee even namen en rugnummers benoemen nu vriend, niet terugkrabbelen, wat bedoel je met “uitlokking”, geef eens antwoord op de vraag.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:24 schreef recursief het volgende:
[..]
Hou op met me woorden, vriendjes en meningen toe te dichten die je zelf uit je dikke duim zuigt. En de vraag was niet aan jou gesteld maar aan de crew.
Bump?quote:Op zondag 9 maart 2025 07:15 schreef recursief het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:22 schreef sp3c het volgende:
Zie niet echt een reden om het dicht te gooien
Dat is een ander topic he. Ik begrijp het beleid niet. Als ik een serieuze bijdrage lever, netjes, feitelijk en niet op de persoon dan is het zogenaamd flamebait en wordt het verwijderd, maar als Etto zijn eigen topic tig keer nutteloos bumpt, dan is dat opeens prima? Ik snap best dat modereren niet betekent dat je het iedereen naar de zin kan maken, maar hier zakt mijn broek wel van af.quote:
WTF? Echt alleen in jouw hoofd denk ik. Ik ben toch niet gek? Ik post 1 keer feitelijk, netjes en niet op wiens persoon dan ook in een topic vol feitenvrije speculaties en het is flamebait omdat het sp3c niet aanstaat. Werkelijk waar, ik kan hier met mijn pet niet bij. Ik ben serieus. Bloedserieus. Hoe vaak zie je mij eigenlijk trollen? En waarom zou ik dat daar dan opeens wel doen?quote:Op zondag 9 maart 2025 22:10 schreef sp3c het volgende:
Dat was niet zogenaamd flamebait, het was flamebait
ik vroeg ook niet of dat topic dicht mocht he. Ik had het over al die nutteloze bumps.quote:Dit topic zie ik in het verlengde van dat Ramadan topic, als het een moet kunnen dan moet het ander ook kunnen ino
De eerste was een premium artikel dus gesloten. Straks de OP's omwisselen dan kan de eerste weer open.quote:
Een topic over een andere religie dan de islam is uitlokking, zo ver zijn we al gezonken de tering.quote:Op zondag 9 maart 2025 07:15 schreef recursief het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik wilde hier eigenlijk niet op reageren, maar omdat de crew het kennelijk heel erg prima vindt dat in FB een user (ik dus) geframed wordt met een mening die ik niet heb:quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een topic over een andere religie dan de islam is uitlokking, zo ver zijn we al gezonken de tering.
dit is een vrij land, ik ben ook een user!quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:05 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik wilde hier eigenlijk niet op reageren, maar omdat de crew het kennelijk heel erg prima vindt dat in FB een user (ik dus) geframed wordt met een mening die ik niet heb:
1. Waar bemoei je je mee? Dit is FB, geen discussietopic.
2. Je had me ook kunnen vragen waarom ik dat topic uitlokkend vond, in plaats van je eigen conclusie (die niet klopt) te trekken.
Je dicht me een mening toe die ik niet heb. En dat is niet voor het eerst. Wat je daarmee aan feedback bijdraagt is me bovendien een raadsel.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dit is een vrij land, ik ben ook een user!
Nou ik dacht laat ik eens een ander geluid horen hier, diversiteit is onze kracht en zoquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:37 schreef recursief het volgende:
[..]
Je dicht me een mening toe die ik niet heb. En dat is niet voor het eerst. Wat je daarmee aan feedback bijdraagt is me bovendien een raadsel.
U vraagt, wij draaien. Topic zit vol ad hominems. Met name van Etto maar anderen doen ook een duit in het zakje. Misschien kan er geveegd worden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Houd toch op man...
Mijn hemel wat gruw ik van dit soort gespeeld 'progressivisme'.
En ja, ga maar weer naar FB.
Kap toch eens met dit gejankquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:25 schreef recursief het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien. Topic zit vol ad hominems. Met name van Etto maar anderen doen ook een duit in het zakje. Misschien kan er geveegd worden.
....quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:25 schreef recursief het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien. Topic zit vol ad hominems. Met name van Etto maar anderen doen ook een duit in het zakje. Misschien kan er geveegd worden.
Het topic liep prima tot jij je kwam melden en Etto begon aan te vallen. Je hebt in het hele topic niet één inhoudelijke bijdrage geplaatst. Ik zou eens bij dat laatste beginnen alvorens je commentaar hebt op anderen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:25 schreef recursief het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee. Ik heb Etto niet aangevallen, ik stelde een vraag aan hem. Daar kreeg ik geen antwoord op maar wel allerlei sneren.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het topic liep prima tot jij je kwam melden en Etto begon aan te vallen. Je hebt in het hele topic niet één inhoudelijke bijdrage geplaatst. Ik zou eens bij dat laatste beginnen alvorens je commentaar hebt op anderen.
doe geen moeite, schrap het allemaal maar weerquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:38 schreef sp3c het volgende:
Nu ff geen tijd jongens ik lees het zo wel
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:03 schreef recursief het volgende:
[..]
Wat de neuk heeft dat nou weer met transgenderisme te maken?
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Meer dan je denkt, maar dat je daar niet eens bij stilstaat is verder niet verrassend.
Daarna kreeg ik dit soort shit over me heen:quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:07 schreef recursief het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Waarom je in hemelsnaam de islam en onthoofdingen op het marktplein er met de haren bij moet slepen is me werkelijk een raadsel.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echt, hoe heldhaftig dat jij en je medestrijders hier weer van leer trekken tegen christelijk conservatisme.
jij, Buitendam en al die andere D66'ers
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nieuws en Achtergronden, beste Recursief. Metadenken is ook aan jou niet besteed.
quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Houd toch op man...
Mijn hemel wat gruw ik van dit soort gespeeld 'progressivisme'.
En ja, ga maar weer naar FB.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, tot in FB maar weer..
Nog mijn verlate excuses voor het christelijke vastentijd-topic, ik weet hoe erg dat je gegriefd heeft
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh ja, dat was uitlokking toch @:recursief? Een christentopic openen in NWS?
Dat is moeitequote:Op donderdag 13 maart 2025 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
doe geen moeite, schrap het allemaal maar weer
zo moe van dit gezeik elke keer
hier heb je een roosje, recursief.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:43 schreef recursief het volgende:
Hier mijn vraag en wat persoonlijke shit die ik daarna naar me toe geworpen kreeg, nadat Etto over "onthoofdingen op het marktplein" begon:
[..]
[..]
[..]
Daarna kreeg ik dit soort shit over me heen:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De vermoordde onschuld. Je doet alsof je niet beseft welke achtergronden er bij dit onderwerp horen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:43 schreef recursief het volgende:
Hier mijn vraag en wat persoonlijke shit die ik daarna naar me toe geworpen kreeg, nadat Etto over "onthoofdingen op het marktplein" begon:
[..]
[..]
[..]
Daarna kreeg ik dit soort shit over me heen:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Recursief knipt en plakt hier dan alleen;quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is on topic, alleen proberen lieden als jij het 'off topic' te noemen, omdat we anders in 'ongemakkelijk vaarwater' geraken.
Echt, hoe heldhaftig dat jij en je medestrijders hier weer van leer trekken tegen christelijk conservatisme. Gebeurde dat ook maar eens wanneer het conservatief gekloot van die andere religie betreft.
Ik ben precies nog NUL keer gewezen, qua werk of in het publieke domein, op de christelijke vastentijd. Dat het RAMADAN is, zullen we echter moeten weten.
Affijn: wetende hoe de Islam denkt over LGBTQ, zou ik eenzelfde aversie jegens hatelijkheden jegens die groep verwachten wanneer het uit een andere dan het hier heel ver vandane Trump kamp komt.
Maar dat gaat niet gebeuren; jij, Buitendam en al die andere D66'ers zullen tot in de lengte der dagen er als haantje de voorste bij zijn om afgrijzen uit te spreken over 'religieuze waanzin' zolang het ver weg, en vooral christelijk in origine is.
Hier in Nederland, met GESCHEIDEN GEBEDSRUIMTEN bij de VU, hoor ik jullie nooit.
Ineens doet al die gelijkwaardigheid en rechten voor vrouwen er allemaal niet meer toe. Wanneer hoor ik jullie wel? Wanneer blanke pipo Trump iets roept.
Hoe dapper, hoe nobel.
jij, Buitendam en al die andere D66'ers
Dit is het meest kwalijke.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:06 schreef SpaceOddity het volgende:
Even illustratief;
Etto;
[..]
Recursief knipt en plakt hier dan alleen;
[..]
Leuk om je weer te zienquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Jeetje, het is nieteens vrijdagmiddag nog
Da's gelukt zo te zienquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:58 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Stel je aan en doe eens niet zo hypocriet.
Mail naar forum@fok.nl
Smakeloze TT.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:11 schreef JopieKlaassen het volgende:
Waarom is min post in NWS / PVV minister komt met Auschwitz-methode om cellentekort op te lossen verwijderd waarin ik stel dat ts onzin uitkraamt en blijft de TT met bijhorend OP die feitelijk incorrect is wel gewoon ongewijzigd?
Smakeloze bestuurders, accurate TT helaas*quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:11 schreef JopieKlaassen het volgende:
Waarom is min post in NWS / PVV kamerlid oppert Auschwitz-methode om cellentekort op te lossen verwijderd waarin ik stel dat ts onzin uitkraamt en blijft de TT met bijhorend OP die feitelijk incorrect is wel gewoon ongewijzigd?
Toch TT aangepast want het was namelijk een PVV-kamerlid die dat zei in plaats van een PVV-minister.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:22 schreef sp3c het volgende:
Smakeloze opmerking idd maar dat is wel het nws
Is geen verzonnen titel
Ja, dat had ik niet goed gelezen. Dank voor het aanpassenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Toch TT aangepast want het was namelijk een PVV-kamerlid die dat zei in plaats van een PVV-minister.
Lees die 2e alinea isquote:Op maandag 17 maart 2025 20:00 schreef Alpha0 het volgende:
Waar is de bron?
NWS / Na jaren van groei zijn mondhygiėnisten zijn op hun retour
is?quote:
echt?quote:
welja!quote:
Ik eens daar helemaal mee isquote:Op maandag 17 maart 2025 22:25 schreef Janneke141 het volgende:
Er was is een user voor wie het verschil tussen is en eens te moeilijk eens.
er is een tijd dat je geen zwakte mag tonen, dat begrijp je toch welquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:12 schreef sp3c het volgende:
Mag wel
Maar als je nieuwe bombardementen zalig noemt ben je net zo walgelijk als die club die ze uit proberen te roeien
Das prima maar doe het aub niet op FOK!
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:36 schreef sp3c het volgende:
Stel Hamas zegt ja nu is het klaar, let maar op 7 oktober is niks vergeleken met wat we gaan doen
En iemand roept 'zalig!'
Dan moet ik het dus ook laten staan?
Stel Hamas zegt ja nu is het klaar, let maar op 7 oktober is niks vergeleken met wat we gaan doen
En iemand roept 'zalig!'
ja dat is jouw interpretatie, ik steun enkel Israėl in alles wat ze doen omdat ik er het volste vertrouwen heb in wat ze doen het juiste isquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:03 schreef sp3c het volgende:
ik heb het niet over talloze slachtoffers gehad
je vind het zalig dat de boel weer losgaat ... dan vraag ik
[..]
En iemand roept 'zalig!'
ik vond de uitspraak zalig, dat het is beest getemd wordt vind ik een noodzaakquote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:11 schreef sp3c het volgende:
dat mag, dat is prima, dat doen er wel meer
maar als je het hervatten van oorlog zalig noemt vraag ik
[..]
En iemand roept 'zalig!'
quote:Op maandag 17 maart 2025 16:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Waarom moet over elke scheet van Trump of Vance een topic worden gemaakt?
Omdat het de president en vice president van het grootste en machtigste land ter wereld zijn.quote:
En omdat een windje van juffrouw Jetten wat minder commotie geeft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
--------quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:57 schreef TweedeKlum* het volgende:
[..]
Ja, toch hoop ik van ganser harte op een kwaadaardige tumor met forse uitzaaiingen.
Gast daar kreeg ik een ban voor! Maar als een ander het zegt komt er niks. Dat geeft uitstekend aan hoe hypocriet deze policy is.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:25 schreef sp3c het volgende:
Nee jij vergelijkt je gesprekspartners met kanker, das een trapje verder
quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast daar kreeg ik een ban voor! Maar als een ander het zegt komt er niks. Dat geeft uitstekend aan hoe hypocriet deze policy is.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:28 schreef Scjvb het volgende:
Zou denken dat gescheld op de man, door wie dan ook, hier niet wordt gewaardeerd en vrij gauw weggejorist werd. Alvast dank.
Oorlog in Oekraļne #1151 - #84
[..]
Terechtquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast daar kreeg ik een ban voor! Maar als een ander het zegt komt er niks. Dat geeft uitstekend aan hoe hypocriet deze policy is.
Dat vind jij. Maar wel hypocriet. Schelden vanuit een bepaalde hoek wordt getolereerd door jullie (hooguit gemodereerd na aandringen) en als er gescheld wordt uit een andere hoek dan wordt dat gesanctioneerd.quote:
Verkapte banaanvraag.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
--------
melding:
Kan dit allemaal? Ik zou hier bans voor krijgen.
Nee het is sowieso niet getolereerd beide zijn wegquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat vind jij. Maar wel hypocriet. Schelden vanuit een bepaalde hoek wordt getolereerd (hooguit gemodereerd na aandringen) en als er gescheld wordt uit een andere hoek dan tolereer je dat.
Dat dat mogelijk is hoort bij deze tijd. Ooit gaat die tijd wel over.
Kritiek op Israėl is niet per definitie anti-semitisme. Verklaar je naderquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:24 schreef Ali_boo het volgende:
Kan deze topic dicht? Ja, het is trending op X, maar is zo slecht samengesteld dat er geen hond komt kijken
NWS / Nieuw vrijgegeven Kennedy files
Maar dan een andere vraag.
Wil je het überhaupt op fok hebben?
Volgens dezelfde files was het een vermeende samenwerking tussen de CIA en Mossad. Elke vorm van kritiek of het nu terecht is of niet is bij voorbaat antisemitisch
Wat voor soort antisemitisme moet ik aan denken? Ik zal twee voorbeelden geven
[ x ]
[ x ]
Ongeacht of de huidige topic nu dicht gaat
Of er een nieuwe topic wordt geopend
Of het topic verboden word
Ik zal het besluit van de mods respecteren. Wil alleen weten waar nu de grens ligt
Er zijn geen objectieve criteria die je kan toetsen. Om te bepalen of iets antisemitisch is of niet. Wat er meestal gebeurt, is dat men de autoriteiten op dit gebied( ADL, CIDI, IHRA) raadpleegt. Om vervolgens de richtlijnen blind over te nemen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kritiek op Israėl is niet per definitie anti-semitisme. Verklaar je nader
Daar kan ik pas over oordelen als ik het zie staan in combi met de context van het item/ de discussie.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Er zijn geen objectieve criteria die je kan toetsen. Om te bepalen of iets antisemitisch is of niet. Wat er meestal gebeurt, is dat men de autoriteiten op dit gebied( ADL, CIDI, IHRA) raadpleegt. Om vervolgens de richtlijnen blind over te nemen.
Daarnaast is antisemitisme vloeibaar. Iets wat vandaag oke is om te zeggen, kan morgen als antisemitisch bestempeld worden. ' A hate that mutates' noemen ze dat geloof ik.
Aangezien Mossad en Israėl vaak in het stuk voorkomen(the JFK files) . Dacht ik wellicht is het beter dat ik de mensen in blauw raadpleeg voordat ik zelf op eigen initiatief een topic hierover open
Ben wel benieuwd wat je zelf onder antisemitisme schaart
Laat ik 1 van de richtlijnen van de IHRA erbij halen. Daarin staat:quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Daar kan ik pas over oordelen als ik het zie staan in combi met de context van het item/ de discussie.
https://holocaustremembra(...)emitisme-van-de-ihraquote:Leugenachtige, ontmenselijkende, demoniserende of stereotiepe opmerkingen maken over Joden als zodanig of over de macht van de Joden als collectief geheel. Hierbij gaat het onder meer – maar niet uitsluitend – over de mythe van een wereldwijde Joodse samenzwering of de mythe dat Joden de media, de economie, regeringen of andere maatschappelijke instellingen controleren.
Nogmaals, ik kan dat pas beoordelen in samenhang context/ discussie. Gaat een reactie of OP de grens over, note ik het en flikker ik het weg.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Laat ik 1 van de richtlijnen van de IHRA erbij halen. Daarin staat:
[..]
https://holocaustremembra(...)emitisme-van-de-ihra
Zal me hier focussen om slechts een claim die hier gemaakt is. Namelijk invloed op de economie, waar de FED een belangrijke rol in speelt.
Hoe kwam de FED tot stand? The Jewish forward heeft er het e.e.a. over te vertellen
The Jewish Story Behind the U.S. Federal Reserve Bank
https://forward.com/culture/325447/the-man-behind-the-fed/
Is er hier sprake van antisemitisme ja of nee? De autoriteiten op dit gebied zeggen ja, de Israėlische media vertellen weer een andere verhaal
En nu? Wie heeft er hier gelijk?
Of moeten we teruggaan naar ww2 en kijken hoe Adolf er tegenaan keek. En mocht Adolf een negatieve mening hebben over bankiers, maakt dat de claim over de FED wel antisemitisch, ondanks dat er wel een kern van waarheid in zit?
Mocht er een vage link zijn naar de protocollen, wat doen we hiermee dan?
Reuze benieuwd naar je mening
Zou de Jewish Forward geen obscuur linkje willen noemen. Het enige wat ik vraag is om bepaalde grenzen te stellen, zodat ik ook weet waar ik aan toe ben.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nogmaals, ik kan dat pas beoordelen in samenhang context/ discussie. Gaat een reactie of OP de grens over, note ik het en flikker ik het weg.
Hier vage vragen stellen en een obscuur linkje posten doet bij mij de indruk ontstaan dat je mij een uitspraak wil ontlokken maar daar trap ik dus niet in Ali.
Nogmaals ik kan op voorhand niets toezeggen, kan pas oordelen als er daadwerkelijk iets is gepost.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:30 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zou de Jewish Forward geen obscuur linkje willen noemen. Het enige wat ik vraag is om bepaalde grenzen te stellen, zodat ik ook weet waar ik aan toe ben.
Het maakt mij verder ook niet uit wat jullie besluiten. Ik wil graag duidelijkheid, thats it
Om terug te komen op mijn eerdere vraag. Alle referenties naar de Mossad en Israel wel of niet hier posten?
Als het ongewenst is,ook prima maar laat het dan ook duidelijk weten
Volgens mij was de TT die je voorstelt de oorspronkelijke en is die niet voor niets gewijzigd in wat het nu is.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:40 schreef Tengano het volgende:
Goedemorgen mods![]()
Zouden jullie dit topic svp willen reeksen:
NWS / JD Vance: "Europe pleegt civilisational suicide"
Het lijkt erop dat dit onderwerp toch wel leeft en actueel is ondanks het feit dat het door iemand wordt geroepen die wat minder populair is onder de mensen alsook Fok!ers.
En zouden jullie de TT svp willen veranderen in:
Europa pleegt civilisational suicide
want in feite is dat waar het topic over gaat, en niet dat het toevallig door Vance wordt geroepen, wat nogal wat irritatie oproept blijkbaaren qua posts nogal afleidt van waar het topic over gaat.
Bij voorbaat hartelijk dank![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:22 schreef recursief het volgende:
[..]
Volgens mij was de TT die je voorstelt de oorspronkelijke en is die niet voor niets gewijzigd in wat het nu is.
Zowel "JD Vance: " als de aanhalingstekens rond de uitspraak zijn later door de moderatie toegevoegd. Dat weet ik 100% zeker.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik had hem namelijk een beetje herschreven vanaf de titel van die daily news Bron.
Ik zie maar 1 deel?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:40 schreef Tengano het volgende:
Goedemorgen mods![]()
Zouden jullie dit topic svp willen reeksen:
NWS / JD Vance: "Europe pleegt civilisational suicide" #1
Het lijkt erop dat dit onderwerp toch wel leeft en actueel is ondanks het feit dat het door iemand wordt geroepen die wat minder populair is onder de mensen alsook Fok!ers.
En zouden jullie de TT svp willen veranderen in:
Europa pleegt civilisational suicide
want in feite is dat waar het topic over gaat, en niet dat het toevallig door Vance wordt geroepen, wat nogal wat irritatie oproept blijkbaaren qua posts nogal afleidt van waar het topic over gaat.
Bij voorbaat hartelijk dank![]()
Ja klopt Jippie. Het topic zat bijna tegen de 300 dus vandaar mijn verzoek, maar momenteel stokt het dus.quote:
Beetje geveegd, jullie mogen weerquote:Op zondag 23 maart 2025 16:50 schreef egayalS het volgende:
Dit is zogenaamd het Ramadan topic. Maar de laatste twee paginas is het enkel off topic geneuzel. Gooi het topic dicht of houd het topic vrij van islamofoob getrol, zou ik zeggen.
NWS / De Ramadan begint vrijdagavond 28 februari #3
ik heb er niks van gemerkt. Ondertussen door tig posts gescrolled zonder 1 post tegen te komen dat over de ramadan gaat.quote:
Ik mod hier, en heb een oproep gedaan om on-topic te blijven en als volwassenen het gesprek aan te gaan.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:20 schreef egayalS het volgende:
[..]
ik heb er niks van gemerkt. Ondertussen door tig posts gescrolled zonder 1 post tegen te komen dat over de ramadan gaat.
Trollen topic is het geworden en kennelijk vinden de mods het best.
NWS / Intrekken Nederlandse nationaliteit van Syriėganger niet toegestaanquote:Op maandag 24 maart 2025 13:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik mod hier, en heb een oproep gedaan om on-topic te blijven en als volwassenen het gesprek aan te gaan.
Als je een kleuterjuf in actie wil zien dan kun je beter bij de plaatselijke kleuterschool op bezoek gaan.
Zal ik doen. Vind je TT een beetje magertjes.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
NWS / Intrekken Nederlandse nationaliteit van Syriėganger niet toegestaan
Kan deze misschien in de OP? Is de officiėle reactie van de rechtbank en geeft zeer belangrijke context.
[ x ]
Dank!quote:Op maandag 24 maart 2025 20:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zal ik doen. Vind je TT een beetje magertjes.
Ik had op de FP 'Intrekking Nederlanderschap terrorist niet toegestaan wegens rassendiscriminatie'
Dat paste niet. "Intrekking Nederlanderschap terrorist niet toegestaan" zou wel kunnen.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zal ik doen. Vind je TT een beetje magertjes.
Ik had op de FP 'Intrekking Nederlanderschap terrorist niet toegestaan wegens rassendiscriminatie'
Zeghet maar of ik TT moet aanpassenquote:Op maandag 24 maart 2025 20:25 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat paste niet. "Intrekking Nederlanderschap terrorist niet toegestaan" zou wel kunnen.
Nee die laat ik open want ik ben een groot voorstander van racisme.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:07 schreef Servieskast het volgende:
@:pizzakoppo waarom sluit je mijn topic over weer een Nederlandse pedo?
Ik zie hetzelfde graag terug in andere racistische topics
I know.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 06:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee die laat ik open want ik ben een groot voorstander van racisme.
quote:
Discriminerend? Beledigend zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:09 schreef Mikeytt het volgende:
NWS / Transgender Netwerk raadt trans personen af naar de VS te reizen
Zeer discriminerende TT ...
Volgens mij is die TS van de straat.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:09 schreef Mikeytt het volgende:
NWS / Transgender Netwerk raadt trans personen af naar de VS te reizen
Zeer discriminerende TT ...
Aangepastquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:17 schreef Qarrad het volgende:
NWS / 'Zorgen over groei orthodoxe Islam in Nederland'
Titel komt voor geen meter over met de inhoud.
Kutmentions en op de persoon.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:50 schreef Richestorags het volgende:
Dit is allemaal al veelvuldig gezegd, dit is wat er wordt bedoeld met Islamisering en het gevaar van de Islam.
En zoals altijd, zullen @:Hexagon @:Buitendam @:recursief @:Mutant01 weer doen alsof er niks aan de hand is en dit land vol met enge racisten zit.
Als het eenmalig is, is het wellicht kleinzerig. Mensen uitspraken toedichten die ze nooit gedaan hebben gebeurt echter aan de lopende band en is enorm irritant.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:40 schreef sp3c het volgende:
ik vind het wat kleinzerig maar ok, je hebt het zelf al weggehaald zie ik
Dat dus.quote:En zoals altijd, zullen @:Hexagon @:Buitendam @:recursief @:Mutant01 weer doen alsof er niks aan de hand is en dit land vol met enge racisten zit.
Zet gewoon een TR en negeer het verder, zou dat soort 'complimenten' niet zo veel aandacht geven.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:07 schreef recursief het volgende:
[..]
Als het eenmalig is, is het wellicht kleinzerig. Mensen uitspraken toedichten die ze nooit gedaan hebben gebeurt echter aan de lopende band en is enorm irritant.
[..]
Dat dus.
Ik heb er in het topic zelf niet op gereageerd, en FB is voor feedback dacht ik. Dat anderen daar weer mee aan de haal gaan kan je mij niet aanrekenen. Maar ik zal er de volgende keer wel een TR voor zetten.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zet gewoon een TR en negeer het verder, zou dat soort 'complimenten' niet zo veel aandacht geven.
quote:- Ook andere persoonlijke reacties richting andere users of het onderwerp als "gaan we weer, heb je hem weer, daar komt ALT right, ALT Left, weer, kunnen achterwege blijven. Blijf dan lekker weg.
[...]
-Nutteloze mentions kun je ook weglaten.
Ik zeg niet dat je klaagt. Ik zeg dat het klagen over iets dat kennelijk buiten de policy is kleinzerig wordt gevonden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:14 schreef sp3c het volgende:
Ik klaag niet, ik geef mijn mening over de klacht
Is niet hetzelfde![]()
Weet je, zodra jij stopt met het 'happen' op dat kinderachtige gemention en geklier zal voor een aantal de 'lol' er snel van af zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:47 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je klaagt. Ik zeg dat het klagen over iets dat kennelijk buiten de policy is kleinzerig wordt gevonden.
Nee, niet dus. Misschien gewoon de klierders effectief aanpakken. Het is niet dat de persoon in kwestie het er na een TR bij laat ofzo. Soms wat harder optreden mag ook gewoon.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:29 schreef Jippie het volgende:
[..]
Weet je, zodra jij stopt met het 'happen' op dat kinderachtige gemention en geklier zal voor een aantal de 'lol' er snel van af zijn.
En ik zeg niet dat dat gedoe niet vervelend voor je is, maar negeren en een TR zetten is de beste oplossing.
Een post verwijderen en een note zijn al twee sancties die zo'n user oploopt. Bij herhaaldelijke sancties kan worden overwogen tot straffere maatregelen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, niet dus. Misschien gewoon de klierders effectief aanpakken. Het is niet dat de persoon in kwestie het er na een TR bij laat ofzo. Soms wat harder optreden mag ook gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |