abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216820095
quote:
-Fatsoenlijke OP maken
-Liefst met NL-bron.. zo niet, vertel dan ff uitgebreid waar het over gaat en waar je over wil discussiėren
en niet gewoon 2 regels kopiėren en dan ff "lullig" typen ofzo.

Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie

Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al (nooit genoeg) een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.

'Moslims-christenen- autochtonen-allochtonen zijn kut', islam is geen europa en ' Trump moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.

Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.

Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.

Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' EN 'VOLKSKRANT' NIET TE QUOTEN IN JE BERICHT!

Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.

Ook GEEN PREMIUM ARTIKELEN kopiėren en plakken aangezien dat niet is toegestaan en niet iedereen tot die bronnen toegang heeft om te zien of de berichten accuraat zijn. Zoek een bron via een alternatieve route aub!

Premium artikelen uploaden naar alternatieve websites is niet toegestaan en kan je een ban opleveren.

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.

Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.

Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.

Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert

Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.

En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.

De kans dat Yvonnegod je dan bant, neemt zienderogen toe(al is yvonne verder wel gewoon aardig en werkt deze tekst stigmatiserend).
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.

De Modblackpetes
quote:
Let wel: Aan topicstarters

Als je zo nodig in NWS (op een Nederlands Forum) een topic in het Engels wilt openen met een onderwerp uit het buitenland, dan kun/moet je wel even wat meer je best doen.

-Zorg dat de titel van je topic de lading dekt, zo niet, dan heb je kans dat het topic al op slot gaat
-Vertaal even wat er in het artikel staat - niet iedereen kan Engels - dus leg uit wat er staat, doe dit op waarheid - dat hoeft geen A4'tje maar ook niet in één zin. Leg gewoon uit wat er aan de hand is.

-Kom met een stuk eigen inbreng - waar wil je over discussiėren, wat is er zo belangrijk waarom we hier over kunnen praten? Doe dat niet met racistische opmerkingen, onderbuik of sneren richting anders denkenden of gelovigen.

-Indien je als TS constant topics opent met een bepaalde gedachte, strekking of onderwerp zal dat gevolgen hebben voor hoe andere users jouw inbreng zien. Dat is logisch. Accepteer dat. Wie kaatst, kan de bal verwachten. Pittige discussies mogen, accepteer als TS dat je lastige vragen kunt krijgen en zorg ervoor dat je in je eigen topic ook antwoorden geeft.

-Last but not least: Blijf netjes, behandel de users in jouw topic met respect en wordt niet persoonlijk.

Verder

-Sneren richting de TS kunnen achterwege blijven, iedereen op Fok heeft het recht topics te openen, ook als het 'weer' een topic is over bijvoorbeeld Antifa, immigranten of de PVV. Zolang het topic maar voldoet aan de voorwaarden van Fok.

-Ook andere persoonlijke reacties richting andere users of het onderwerp als "gaan we weer, heb je hem weer, daar komt ALT right, ALT Left, weer, kunnen achterwege blijven. Blijf dan lekker weg.

-Andere offtopic zooi hoeft ook niet. Grapje is leuk, maar maak er geen sport van.

-Nutteloze mentions kun je ook weglaten.

-Last but not least: Behandel andere users en de TS met respect, wordt niet persoonlijk.
Verder geldt voor alle topics onder andere:

Racistische trekjes en grapjes, generaliserende opmerkingen, onzinnigheden, one-liners, offtopic gedoe en persoonlijke opmerkingen naar andere users kunnen per direct achterwege blijven.

Kun je niet inhoudelijk discussiėren met bronnen, meningen, feiten of nieuwsberichten: blijf dan weg, dan is dit topic niet voor jou. Reageren op andermans inhoudelijke inbreng met smileys, krachttermen, one-liners of andere 'geintjes' worden niet getolereerd.

Zet een TR als je wat ziet wat volgens jou niet door de beugel kan en ga er niet zelf met gestrekt been in, meldt het ons gewoon en we kijken er naar zodra we kunnen.

Eigenlijk niets anders dan anders dus, maar een (NWS-)ban zal sneller volgen want de maat bij sommige 'usual suspects' is wel vol nu.

Disclaimer: we nemen alle feedback serieus, maar we kunnen niet overal iets aan doen.

:T
  maandag 24 februari 2025 @ 18:40:33 #2
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_216820779
-knip-

inmiddels verwijderd door danny, dank

[ Bericht 66% gewijzigd door Mikeytt op 24-02-2025 23:02:54 ]
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_216821315
Nober in NWS / Rechtbank Amsterdam doet aangifte na intimidatie rechter op socials

Ik vind dit niet okay. Deze mevrouw is de vrouw van de rechter die op internet gedoxed, geintimideerd en lastiggevallen wordt omdat ie vindt dat de minister van A&M een inreisverbod niet goed heeft onderbouwd.

Zijn vrouw wordt zelf ook lastiggevallen en er is hierom inmiddels een aangifte gedaan wegens doxing/intimidatie. Ik heb het idee dat deze user heel goed weet waar hij mee bezig is. Hij zet haar expres nog even extra in de spotlights in het topic dat nota bene over die aangifte gaat wegens doxing/intimidatie van deze mevrouw en haar man.

[ Bericht 5% gewijzigd door recursief op 24-02-2025 19:32:32 ]
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  dinsdag 25 februari 2025 @ 20:38:37 #4
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_216833973
quote:
16s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 20:34 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ik schijt over je hoofd heen
:?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 25 februari 2025 @ 20:44:25 #5
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_216834050
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 20:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waaron wuote jij mij zoveel eigenlijk

Nog 1 keer en ik doe melding van stalking
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_216834070
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 20:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Iets met poep :{w
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  dinsdag 25 februari 2025 @ 20:46:37 #7
13462 BansheeBoy
pi_216834080
quote:
16s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 20:44 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Waaron wuote jij mij zoveel eigenlijk

Nog 1 keer en ik doe melding van stalking
[quote]16s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 20:45 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Jij doet toch altijd poepseks met je moeder, en je nichtje al zijn die 2 dezelfde persoon
[/quote]

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 25 februari 2025 @ 20:47:30 #8
459912 FlippingCoin
pi_216834089
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 20:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

[..]

Dat is niet eens in nws 8)7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_216842389
Ter lering en vermaak, zijn dit soort opmerkingen toegestaan?

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 23:28 schreef PzKpfw het volgende:
Die vent had <Knip> afgelopen jaar.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jippie op 26-02-2025 23:15:09 ]
  woensdag 26 februari 2025 @ 18:51:08 #10
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_216844149
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 16:12 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]

:') :W
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_216845239
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 18:51 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

:') :W
Like gezet.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 26 februari 2025 @ 23:15:49 #12
485843 crew  Jippie
pi_216848707
quote:
2s.gif Op woensdag 26 februari 2025 16:12 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]

Betreffende post is verwijderd
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 26 februari 2025 @ 23:18:12 #13
485843 crew  Jippie
pi_216848735
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2025 19:24 schreef recursief het volgende:
Nober in NWS / Rechtbank Amsterdam doet aangifte na intimidatie rechter op socials

Ik vind dit niet okay. Deze mevrouw is de vrouw van de rechter die op internet gedoxed, geintimideerd en lastiggevallen wordt omdat ie vindt dat de minister van A&M een inreisverbod niet goed heeft onderbouwd.

Zijn vrouw wordt zelf ook lastiggevallen en er is hierom inmiddels een aangifte gedaan wegens doxing/intimidatie. Ik heb het idee dat deze user heel goed weet waar hij mee bezig is. Hij zet haar expres nog even extra in de spotlights in het topic dat nota bene over die aangifte gaat wegens doxing/intimidatie van deze mevrouw en haar man.
Kan het zijn dat hetgene waar je op doelt al is verwijderd?
pi_216848749
quote:
2s.gif Op woensdag 26 februari 2025 23:18 schreef Jippie het volgende:

[..]
Kan het zijn dat hetgene waar je op doelt al is verwijderd?
Ja, Danny heeft daar ingegrepen. Ik had het met opzet niet gequote.
pi_216852216
quote:
2s.gif Op woensdag 26 februari 2025 23:13 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat het geen maatschappelijk probleem is maar linkjes naar uitspraken waar een asielzoeker is veroordeeld vind ik niet passen onder

Uiteraard kun je het oneens zijn met een uitspraak van de rechter en mag je daar iets van zeggen, zegt Schaap. "Maar het gaat om de manier waarop. Richt je op de uitspraak, en niet op de persoon die de uitspraak doet."

De driehoek waarschuwt dat rechters daardoor niet meer onafhankelijk kunnen oordelen. Ook advocaten, die soms worden vereenzelvigd met de daden van hun cliėnt, kunnen op die manier hun werk niet meer doen.

Beste @Jippie , nou had ik juist de moeite genomen om die door uitspraak te debunken, met een hele lijst uitspraken erbij, en dan word potjandikkie juist die post van mij verwijderd? Dat lijkt me de omgekeerde wereld.

Het gaat om deze post, die in quotes nog te zien is:

Er staan 5 links in: eentje naar een scherm met zoekresultaten, en vijf naar uitspraken die juist laten zien dat asielzoekers niet anders worden behandeld dan andere veroordeelden. Superrelevant, want het gaat er nou juist om dat er mensen zijn die vinden dat rechters politieke uitspraken doen, en dan met voorbeelden komen die niet kloppen. Dan doe ik moeite om dat onderbouwd met feiten te debunken en dan gaat mijn post weg. Graag uitleg.

Voor alle duidelijkheid: mijn linkjes wijzen JUIST NIET naar uitspraken waar een asielzoeker is veroordeeld.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 27 februari 2025 @ 14:53:00 #16
485843 crew  Jippie
pi_216852309
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 14:44 schreef recursief het volgende:

[..]
Beste @:Jippie , nou had ik juist de moeite genomen om die door uitspraak te debunken, met een hele lijst uitspraken erbij, en dan word potjandikkie juist die post van mij verwijderd? Dat lijkt me de omgekeerde wereld.

Het gaat om deze post, die in quotes nog te zien is:
[ afbeelding ]

Er staan 5 links in: eentje naar een scherm met zoekresultaten, en vijf naar uitspraken die juist laten zien dat asielzoekers niet anders worden behandeld dan andere veroordeelden. Superrelevant, want het gaat er nou juist om dat er mensen zijn die vinden dat rechters politieke uitspraken doen, en dan met voorbeelden komen die niet kloppen. Dan doe ik moeite om dat onderbouwd met feiten te debunken en dan gaat mijn post weg. Graag uitleg.

Voor alle duidelijkheid: mijn linkjes wijzen JUIST NIET naar uitspraken waar een asielzoeker is veroordeeld.
Dat klopt
Het is weggehaald omdat er een verwijderd bericht in gequote werd. Anders was het bericht waarin jij gequote werd ook verwijderd geweest.
pi_216852654
quote:
2s.gif Op donderdag 27 februari 2025 14:53 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dat klopt
Het is weggehaald omdat er een verwijderd bericht in gequote werd. Anders was het bericht waarin jij gequote werd ook verwijderd geweest.
Vind ik best vervelend. Ik heb een hoop moeite gestoken in het debunken van precies die feitenvrije kritiek op de rechtspraak waar het topic over gestart is. Op deze manier ga ik dat soort moeite niet meer doen.

/edit: ik snap dat dit gebeurt als er een off topic discussie ontstaat maar cru genoeg was dat hier helemaal niet het geval. De rechtspraak ligt onder vuur, juist door dit soort feitenvrije insinuaties waarmee rechters beticht worden van politieke gekleurdheid. Precies daar gaat dit topic over. En als ik dan er tijd in steek om uitspraken op te zoeken en door te lezen of ze inderdaad relevant zijn, en daar een reactie van bak, dan is het enorm zuur dat die reactie verwijderd wordt.

[ Bericht 12% gewijzigd door recursief op 27-02-2025 16:00:10 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 27 februari 2025 @ 17:05:42 #18
485843 crew  Jippie
pi_216853699
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2025 15:18 schreef recursief het volgende:

[..]
Vind ik best vervelend. Ik heb een hoop moeite gestoken in het debunken van precies die feitenvrije kritiek op de rechtspraak waar het topic over gestart is. Op deze manier ga ik dat soort moeite niet meer doen.

/edit: ik snap dat dit gebeurt als er een off topic discussie ontstaat maar cru genoeg was dat hier helemaal niet het geval. De rechtspraak ligt onder vuur, juist door dit soort feitenvrije insinuaties waarmee rechters beticht worden van politieke gekleurdheid. Precies daar gaat dit topic over. En als ik dan er tijd in steek om uitspraken op te zoeken en door te lezen of ze inderdaad relevant zijn, en daar een reactie van bak, dan is het enorm zuur dat die reactie verwijderd wordt.
Maar dat risico loop je als je iemand met een off-policy opmerking quote. Regelmatig zet ik in dat geval een knip, maar was op mobiel bezig en dat werkt niet zo eenvoudig.

Het is inderdaad zuur voor je, maar ik kan het helaas niet terugdraaien.
pi_216853806
Wellicht strikt genomen off policy maar een sprekend voorbeeld van waar het topic over gaat dus niet eens echt off topic. En dat soort feitenvrij geleuter moet bestreden worden.
  donderdag 27 februari 2025 @ 17:20:06 #20
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_216853856
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2025 17:15 schreef recursief het volgende:
Wellicht strikt genomen off policy maar een sprekend voorbeeld van waar het topic over gaat dus niet eens echt off topic. En dat soort feitenvrij geleuter moet bestreden worden.
Kennelijk is dat niet de bedoeling. Dat topic wordt echt op een hele bijzondere wijze gemodereerd.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_216853926
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 17:20 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Kennelijk is dat niet de bedoeling. Dat topic wordt echt op een hele bijzondere wijze gemodereerd.
Ik vind @Jippie echt een prima mod, maar hier wordt de plank wel flink misgeslagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door recursief op 27-02-2025 17:56:25 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 27 februari 2025 @ 17:38:47 #22
485843 crew  Jippie
pi_216854052
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2025 17:27 schreef recursief het volgende:

[..]
Ik vin md @:Jippie echt een prima mod, maar hier wordt de plank wel flink misgeslagen.
Wat heb ik precies verkeerd gedaan? Hadden de verwijzingen naar veroordelingen van asielzoekers ook niet verwijderd moeten worden?

Misschien kunnen we @Straatcommando. heel lief vragen of hij de mogelijkheden heeft om een verwijderde post terug te zetten?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 27 februari 2025 @ 17:39:09 #23
485843 crew  Jippie
pi_216854059
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 17:20 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Verklaar je nader..
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 27 februari 2025 @ 17:40:33 #24
485843 crew  Jippie
pi_216854077
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2025 17:15 schreef recursief het volgende:
Maar als ik het weg haal is het ook weer verkeerd gemod volgens jou.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 27 februari 2025 @ 17:41:22 #25
485843 crew  Jippie
pi_216854085
Ik ga de keuken in. Lees het zo wel.
  donderdag 27 februari 2025 @ 17:41:36 #26
346939 Janneke141
pi_216854087
quote:
2s.gif Op donderdag 27 februari 2025 17:39 schreef Jippie het volgende:

[..]
Verklaar je nader..
Recursief legt dat volgens mij prima uit. Met als korte aanvulling dat je reageert op zogenaamde offtopic posts terwijl dat jśist de inhoudelijke toevoegingen zijn, tussen al het onderbuikgereutel dat in wezen het bewijs van het gelijk van de OP is.

Ik krijg soms het idee dat jij, met de beste bedoelingen om maar vooral in te grijpen, erg vluchtig of slecht leest en dan de verkeerde beslissing neemt. Dan kun je beter niks doen, i.m.o.
  Forum Admin donderdag 27 februari 2025 @ 17:43:49 #27
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216854115
quote:
2s.gif Op donderdag 27 februari 2025 17:38 schreef Jippie het volgende:

[..]
Wat heb ik precies verkeerd gedaan? Hadden de verwijzingen naar veroordelingen van asielzoekers ook niet verwijderd moeten worden?

Misschien kunnen we @:Straatcommando. heel lief vragen of hij de mogelijkheden heeft om een verwijderde post terug te zetten?
Dat kan ik. On welke post gaat het?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_216854166
quote:
2s.gif Op donderdag 27 februari 2025 17:40 schreef Jippie het volgende:

[..]
Maar als ik het weg haal is het ook weer verkeerd gemod volgens jou.
Met bestrijden bedoel ik dan bestrijden met feiten. Dit soort geleuter heb je sowieso, dan kun je de verspreiders maar beter met harde feiten om de oren slaan anders blijft het onweersproken. Als het off topic is is dat uiteraard een reden om het weg te halen, maar dit was op een gekke manier niet off topic maar juist een prachtige illustratie van waar het topic over gaat.
pi_216854209
quote:
2s.gif Op donderdag 27 februari 2025 17:41 schreef Jippie het volgende:
Ik ga de keuken in. Lees het zo wel.
Ik ben al bezig met de gratin dauphinois :9
pi_216854237
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 17:43 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Zie recursief in NWS / [NWS feedback]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 27 februari 2025 @ 18:04:49 #31
485843 crew  Jippie
pi_216854354
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 17:43 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dank je wel!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 27 februari 2025 @ 18:10:35 #32
485843 crew  Jippie
pi_216854418
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 17:41 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Recursief legt dat volgens mij prima uit. Met als korte aanvulling dat je reageert op zogenaamde offtopic posts terwijl dat jśist de inhoudelijke toevoegingen zijn, tussen al het onderbuikgereutel dat in wezen het bewijs van het gelijk van de OP is.

Ik krijg soms het idee dat jij, met de beste bedoelingen om maar vooral in te grijpen, erg vluchtig of slecht leest en dan de verkeerde beslissing neemt. Dan kun je beter niks doen, i.m.o.
Greep ik maar vluchtig in dan had je nog een punt. Ik lees voordat ik iets verwijder altijd een groot deel van het topic terug, zoniet het hele topic om de context waarin iets wordt gepost te achterhalen.
  donderdag 27 februari 2025 @ 18:15:37 #33
459912 FlippingCoin
pi_216854458
quote:
Gemiste kans op recursie door deze post te linken ipv een andere zoals nu -O-
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 27 februari 2025 @ 18:18:51 #34
485843 crew  Jippie
pi_216854494
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2025 17:48 schreef recursief het volgende:

[..]
Met bestrijden bedoel ik dan bestrijden met feiten. Dit soort geleuter heb je sowieso, dan kun je de verspreiders maar beter met harde feiten om de oren slaan anders blijft het onweersproken. Als het off topic is is dat uiteraard een reden om het weg te halen, maar dit was op een gekke manier niet off topic maar juist een prachtige illustratie van waar het topic over gaat.
De OP ging over het standpunt vanuit de rechters, dat ze zich niet gesteund voelde door de politiek waardoor burgers over gingen tot doxxen. Heb ook een post verwijderd waarin rechters met naam werden genoemd in een tweet, die had ik volgens jouw redenatie dan ook moeten laten staan omdat dat het onderwerp was?
pi_216854842
quote:
2s.gif Op donderdag 27 februari 2025 18:18 schreef Jippie het volgende:

[..]
De OP ging over het standpunt vanuit de rechters, dat ze zich niet gesteund voelde door de politiek waardoor burgers over gingen tot doxxen.
De eerste paragraaf van het bronartikel:
quote:

Commentaar leveren op uitspraken van de rechter, advocaten vereenzelvigen met de daad van hun cliėnt, online bedreiging: de zogenoemde togadriehoek in Amsterdam maakt zich ernstig zorgen over afkalving van de rechtsstaat. "Als er gemorreld wordt aan de instituties van de rechtsstaat, dan kan die wel eens in elkaar storten."
Daar valt die verwijderde post wel onder: morrelen aan de instituties van de rechtsstaat.

quote:
Heb ook een post verwijderd waarin rechters met naam werden genoemd in een tweet, die had ik volgens jouw redenatie dan ook moeten laten staan omdat dat het onderwerp was?
Nou nee, mensen lastigvallen/intimideren lijkt me altijd verwijderenswaardig. Die had ik overigens gerapporteerd, en er niet op gereageerd.

Ik snap dat het soms lastig laveren is, maar ik had hier echt week van gemaakt omdat het spot on is over het topic: feitenvrij de rechterlijke macht in twijfel trekken. Dat is niet alleen beperkt tot wat de rechterlijke macht er zelf van vindt, maar een actuele maatschappelijke tendens.

[ Bericht 10% gewijzigd door recursief op 27-02-2025 18:57:59 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 27 februari 2025 @ 20:12:03 #36
485843 crew  Jippie
pi_216855874
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2025 18:52 schreef recursief het volgende:

[..]
De eerste paragraaf van het bronartikel:
[..]
Daar valt die verwijderde post wel onder: morrelen aan de instituties van de rechtsstaat.
[..]
Nou nee, mensen lastigvallen/intimideren lijkt me altijd verwijderenswaardig. Die had ik overigens gerapporteerd, en er niet op gereageerd.

Ik snap dat het soms lastig laveren is, maar ik had hier echt week van gemaakt omdat het spot on is over het topic: feitenvrij de rechterlijke macht in twijfel trekken. Dat is niet alleen beperkt tot wat de rechterlijke macht er zelf van vindt, maar een actuele maatschappelijke tendens.
Als het goed is zal Straat je post terugplaatsen omdat de post zelf acceptabel is, maar daar gaan we geen precedent uit scheppen. Uiteindelijk steekt iedereen energie in zijn/haar post, dat is dan ook de reden dat ik een verwijderde post vaak uit een quote knip.
pi_216859193
quote:
2s.gif Op donderdag 27 februari 2025 18:18 schreef Jippie het volgende:

[..]
De OP ging over het standpunt vanuit de rechters, dat ze zich niet gesteund voelde door de politiek waardoor burgers over gingen tot doxxen. Heb ook een post verwijderd waarin rechters met naam werden genoemd in een tweet, die had ik volgens jouw redenatie dan ook moeten laten staan omdat dat het onderwerp was?
Mag ik vragen waarom post 1 in dat topic niet is verwijderd (ofwel dat user niet wordt gevraagd om onderbouwing)?
Zeker als je in het topic zelf het onderstaande post waarin je nadrukt legt op een quote uit het artikel:

quote:
2s.gif Op woensdag 26 februari 2025 23:13 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat het geen maatschappelijk probleem is maar linkjes naar uitspraken waar een asielzoeker is veroordeeld vind ik niet passen onder

[i]Uiteraard kun je het oneens zijn met een uitspraak van de rechter en mag je daar iets van zeggen, zegt Schaap. "Maar het gaat om de manier waarop. Richt je op de uitspraak, en niet op de persoon die de uitspraak doet."

In post 1 zien we geen genuanceerde onderbouwde post gericht op specifieke uitspraken.

We zien in post 1 een hele stevige maar totaal niet onderbouwde kreet die een hele groep rechters (mensen) en onze rechtsstaat wegzet.
Wat nu precies de zorg is die de rechters uiten en waar het artikel over gaat.

Het hele punt van de rechters - dat de rechtsstaat onder druk staat door o.a. burgers met ongefundeerde uitspraken en gedrag - wordt in de eerste post al van tafel geveegd (of juist bekrachtigd, hoe je bekijkt) en de toon voor de rest van het topic is gelijk gezet.

Wat Janneke141 al zei, ik vind de moderatie in het topic ook bijzonder. Het probleem - het wegzetten, de ongefundeerde meningen en onfatsoenlijke acties - krijgen vrij spel en de onderbouwde en feitelijke posts worden verwijderd of ondergesneeuwd.
Zo zijn we enkel het probleem waar het artikel nu juist over gaat aan het faciliteren ipv aan het oplossen.

[ Bericht 1% gewijzigd door FYazz op 28-02-2025 03:03:59 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 28 februari 2025 @ 03:49:38 #38
485843 crew  Jippie
pi_216859214
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 02:53 schreef FYazz het volgende:

[..]
Mag ik vragen waarom post 1 in dat topic niet is verwijderd (ofwel dat user niet wordt gevraagd om onderbouwing)?
Zeker als je in het topic zelf het onderstaande post waarin je nadrukt legt op een quote uit het artikel:
[..]
In post 1 zien we geen genuanceerde onderbouwde post gericht op specifieke uitspraken.

We zien in post 1 een hele stevige maar totaal niet onderbouwde kreet die een hele groep rechters (mensen) en onze rechtsstaat wegzet.
Wat nu precies de zorg is die de rechters uiten en waar het artikel over gaat.

Het hele punt van de rechters - dat de rechtsstaat onder druk staat door o.a. burgers met ongefundeerde uitspraken en gedrag - wordt in de eerste post al van tafel geveegd (of juist bekrachtigd, hoe je bekijkt) en de toon voor de rest van het topic is gelijk gezet.

Wat Janneke141 al zei, ik vind de moderatie in het topic ook bijzonder. Het probleem - het wegzetten, de ongefundeerde meningen en onfatsoenlijke acties - krijgen vrij spel en de onderbouwde en feitelijke posts worden verwijderd of ondergesneeuwd.
Zo zijn we enkel het probleem waar het artikel nu juist over gaat aan het faciliteren ipv aan het oplossen.
Post 1 is de OP? Waarom zou ik die weg moeten halen.

Je reactie staat haaks op hetgeen Recursief beweert.

Ik heb een hele rits off-topic verwijderd, daarbij sneuvelt ook wel eens een zinnige quote op een verwijderd bericht. Dat is zonde, maar niet altijd te voorkomen.
Verder ben ik wel klaar met deze discussie, of ik nu wel of niet iets verwijder er zal altijd iemand zijn die dat niet waardeert. Als ik dat niet naar tevredenheid in Feedback nieuws op kan lossen - > mail dan naar forum@fok.nl
pi_216860865
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 03:49 schreef Jippie het volgende:

[..]
Post 1 is de OP? Waarom zou ik die weg moeten halen.

Je reactie staat haaks op hetgeen Recursief beweert.

Ik heb een hele rits off-topic verwijderd, daarbij sneuvelt ook wel eens een zinnige quote op een verwijderd bericht. Dat is zonde, maar niet altijd te voorkomen.
Verder ben ik wel klaar met deze discussie, of ik nu wel of niet iets verwijder er zal altijd iemand zijn die dat niet waardeert. Als ik dat niet naar tevredenheid in Feedback nieuws op kan lossen - > mail dan naar forum@fok.nl
Jeetje zeg, je snapt toch zelf ook wel dat ik de eerste post onder de OP bedoel en niet de OP zelf.
Je zegt immers nog dat je altijd alles grondig terugleest, dan had je uit mijn post wel kunnen halen dat het om de eerste post ging hoor.
Ook de context en de boodschap lijkt je totaal te ontgaan.

En mijn reactie staat niet haaks op wat recursief zegt, we onderstrepen beide hetzelfde.

En ga lekker chagrijnig doen tegen de users die jullie topics verkloten, niet tegen de mensen die proberen de normale discussies terug te krijgen. Ben daar ook wel klaar mee om mij hiervoor in te zetten als dit dan de reactie is vanuit een mod.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 28 februari 2025 @ 14:41:59 #40
485843 crew  Jippie
pi_216863982
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 10:19 schreef FYazz het volgende:

[..]
Jeetje zeg, je snapt toch zelf ook wel dat ik de eerste post onder de OP bedoel en niet de OP zelf.
Je zegt immers nog dat je altijd alles grondig terugleest, dan had je uit mijn post wel kunnen halen dat het om de eerste post ging hoor.
Ook de context en de boodschap lijkt je totaal te ontgaan.

En mijn reactie staat niet haaks op wat recursief zegt, we onderstrepen beide hetzelfde.

En ga lekker chagrijnig doen tegen de users die jullie topics verkloten, niet tegen de mensen die proberen de normale discussies terug te krijgen. Ben daar ook wel klaar mee om mij hiervoor in te zetten als dit dan de reactie is vanuit een mod.
Nee, de eerste reactie is post 2.

Heb deze nog eens teruggelezen en ik zie niet in waarom deze verwijderd moet worden qua policy. Het verwijderen van alle 'loze kreten' is niet de bedoeling. Niet iedereen is even verbaal begaafd of heeft zin/tijd om zijn mening te onderbouwen. Daarnaast kan wat door de een als serieuze reactie is bedoeld kan door een ander als troll-post worden opgevat.

Maar ik snap wel dat posts zonder onderbouwing niet echt bijdragen tot een diepgaande discussie. Persoonlijk vind ik posts met onderbouwingen ook een stuk fijner lezen.

Als je wil dat er strakker wordt gemodereerd op posts zonder onderbouwing zou je dat bij FOK! moeten aankaarten, via forum@fok.nl
pi_216865002
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 14:41 schreef Jippie het volgende:

[..]
Heb deze nog eens teruggelezen en ik zie niet in waarom deze verwijderd moet worden qua policy. Het verwijderen van alle 'loze kreten' is niet de bedoeling.

Maar ik snap wel dat posts zonder onderbouwing niet echt bijdragen tot een diepgaande discussie. Persoonlijk vind ik posts met onderbouwingen ook een stuk fijner lezen.

Als je wil dat er strakker wordt gemodereerd op posts zonder onderbouwing zou je dat bij FOK! moeten aankaarten, via forum@fok.nl
Waarom? Omdat het letterlijk in de policy staat en OP van feedback:

"Kun je niet inhoudelijk discussiėren met bronnen, meningen, feiten of nieuwsberichten: blijf dan weg, dan is dit topic niet voor jou. Reageren op andermans inhoudelijke inbreng met smileys, krachttermen, one-liners of andere 'geintjes' worden niet getolereerd."

Daarnaast is (was?) het motto:
Stevige stelling = onderbouwen.
Heeft zelfs nog vastgepind gestaan bovenaan NWS.

Dus ik begrijp gewoon niet waarom hier steeds onduidelijkheid of discussie over is. Het staat in de policy, in de OP. Daarom komen users dit middels TRs en feedback ook aankaarten hier en proberen juist die policy te waarborgen. Vervolgens krijg je dan te horen dat die policy er toch niet is ofzo - terwijl die in de OP staat - en krijg je het mailadres van FOK! als 'oplossing'.

Dus als je/men klaar is met de discussie hierover, doe er dan wat concreet aan. Het staat namelijk gewoon in de policy, dus of modereer hier op of haal het weg uit de OP zodat users hier dus ook geen feedback meer over hoeven geven.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 28 februari 2025 @ 17:50:41 #42
485843 crew  Jippie
pi_216865641
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 16:47 schreef FYazz het volgende:

[..]

"Kun je niet inhoudelijk discussiėren met bronnen,[h2] meningen [/h2] , feiten of nieuwsberichten: blijf dan weg, dan is dit topic niet voor jou. Reageren op andermans inhoudelijke inbreng met smileys, krachttermen, one-liners of andere 'geintjes' worden niet getolereerd."

Heeft zelfs nog vastgepind gestaan bovenaan NWS.

Dus ik begrijp gewoon niet waarom hier steeds onduidelijkheid of discussie over is. Het staat in de policy, in de OP. Daarom komen users dit middels TRs en feedback ook aankaarten hier en proberen juist die policy te waarborgen. Vervolgens krijg je dan te horen dat die policy er toch niet is ofzo - terwijl die in de OP staat - en krijg je het mailadres van FOK! als 'oplossing'.

Dus als je/men klaar is met de discussie hierover, doe er dan wat concreet aan. Het staat namelijk gewoon in de policy, dus of modereer hier op of haal het weg uit de OP zodat users hier dus ook geen feedback meer over hoeven geven.
Ik heb het over de policy van heel FOK! (zie mededelingen) , jij verwijst naar de aanvullende regels voor NWS.

In die regels staat niet éénduidig dat elke post onderbouwd moet worden.

Kun je niet inhoudelijk discussiėren met bronnen, meningen, feiten of nieuwsberichten: blijf dan weg

Je geeft zelf aan dat

Dat impliceert dat een simpele mening niet hoeft te worden onderbouwd.

Ik wil best achter de schermen met de NWS-mods bespreken of er meer naar het wel of niet aanwezig zijn van onderbouwingen moet worden gekeken.
pi_216865756
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 17:50 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik heb het over de policy van heel FOK! (zie mededelingen) , jij verwijst naar de aanvullende regels voor NWS.

In die regels staat niet éénduidig dat elke post onderbouwd moet worden.

Kun je niet inhoudelijk discussiėren met bronnen, meningen, feiten of nieuwsberichten: blijf dan weg

Je geeft zelf aan dat

Dat impliceert dat een simpele mening niet hoeft te worden onderbouwd.

Ik wil best achter de schermen met de NWS-mods bespreken of er meer naar het wel of niet aanwezig zijn van onderbouwingen moet worden gekeken.
Hmm, ik vind je echt wat flauw reageren hoor. Begrijp ook niet zo goed waarom.

Eerst dat gedoe over post 1 of 2.
Nu geneuzel in welke policy/aanvullende regels iets staat. Het staat gewoon in de regels, punt.
Of staan de aanvullende regels voor de sier in de OP?

En nee, ik impliceer dat helemaal niet.
Die 'stevige stelling = onderbouwen' impliceert nou juist dat wanneer je een stevige uitspraak doet - bijvoorbeeld een hele beroepsgroep wegzetten als onbetrouwbaar - je deze stelling dus wel moet onderbouwen.

Het betekent niet dat je dan die stevige uitspraak als een simpele mening of ongefundeerde simpele uitspraak kunt afdoen om zo niet te hoeven onderbouwen.

Ik zou het zeker waarderen als je dit punt achter de schermen kunt bespreken ^O^

Edit: En ik snap best dat niet alle loze kreten verwijderd kunnen worden, dat is ook geen doen.
Maar in een topic met serieus nieuws over hoe gedrag van o.a. burgers (users) maakt dat onze rechtsstaat onder druk staat zou een meer inhoudelijke discussie en moderatie op niet onderbouwde posts fijn zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door FYazz op 28-02-2025 20:16:14 ]
  vrijdag 28 februari 2025 @ 20:20:23 #44
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216867644
report betreffende deze post:

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 20:08 schreef Momo het volgende:
Nou we zullen zien of Trump nu weer aan de pik van Putin gaat slobberen.
--------
melding:

Kan de moderatie hierop aangesproken worden?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
pi_216867833
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 20:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
--------
melding:

Men is te lief tegenover de extremisten wat jou betreft?
pi_216867898
quote:
[..]
--------
melding:

Ik zal haar aanspreken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Pizzakoppo op 28-02-2025 20:55:47 ]
  vrijdag 28 februari 2025 @ 20:37:35 #47
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216867983
Heel goed, de echte problemen op het forum aanpakken.
pi_216868080
Is het iets teveel gevraagd om iemand die Stalin en Mao als helden ziet buiten NWS te houden?
  Overall beste user 2022 vrijdag 28 februari 2025 @ 20:56:15 #49
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_216868316
Waarom staat het Oekraļne topic uitgerekend nu dicht?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_216868357
Oekraine topic kan je geen nieuw deel openen
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 28 februari 2025 @ 21:38:01 #51
485843 crew  Jippie
pi_216869335
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 18:02 schreef FYazz het volgende:

[..]
Hmm, ik vind je echt wat flauw reageren hoor. Begrijp ook niet zo goed waarom.

Eerst dat gedoe over post 1 of 2.
Nu geneuzel in welke policy/aanvullende regels iets staat. Het staat gewoon in de regels, punt.
Of staan de aanvullende regels voor de sier in de OP?

Ik kan niet ontkennen dat ik last heb van enige beroepsdeformatie, waarbij ik nauwkeurig met tekst om moet gaan. Dan is post 1 de post waar het cijfer 1 in staat.

quote:
Ik zou het zeker waarderen als je dit punt achter de schermen kunt bespreken ^O^

Ga ik doen ^O^
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 28 februari 2025 @ 21:40:17 #52
485843 crew  Jippie
pi_216869398
quote:
[..]
--------
melding:

'Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen'
pi_216869762
quote:
[..]
--------
melding:

Mee eens, je hoort namelijk "Poetin" te schrijven. Dikke foei voor deze mod..
-
pi_216889350
Is er een optie om bepaalde users onzichtbaar te maken? Ik vind andere meningen mooi, maar sinds corona zijn er topics vol mensen die niet meer in de realiteit leven. Die filteren zou mij een hoop frustratie schelen.
  Forum Admin zondag 2 maart 2025 @ 02:02:33 #55
pi_216889561
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 01:01 schreef Glazenmaker het volgende:
Is er een optie om bepaalde users onzichtbaar te maken? Ik vind andere meningen mooi, maar sinds corona zijn er topics vol mensen die niet meer in de realiteit leven. Die filteren zou mij een hoop frustratie schelen.
Dat kan met een abonnement :Y
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zondag 2 maart 2025 @ 09:05:17 #56
168739 Red_85
'echt wel'
pi_216890699
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 01:01 schreef Glazenmaker het volgende:
Dat is niet de juiste weg imho

Je kan dat met een abbo doen, maar dan zie je ook de haat niet meer waarop je kan tr'n. Die tr's komen dan dus ook niet aan bij de mods die lekker achterover kunnen blijven leunen ipv dat ze in kunnen grijpen. Ze krijgen immers geen tr's meer.

Hoe vaak is immers hier wel niet gezegd door de mods 'zet dan een tr' oid?

Haat, leugens, drek en trollen gaan dan gewoon blijven staan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 2 maart 2025 @ 09:06:51 #57
459912 FlippingCoin
pi_216890711
Gewoon melding maken bij de GGZ, bij genoeg meldingen gaan ze wel een keer langs; zie het als een TR++
  zondag 2 maart 2025 @ 11:05:03 #58
13462 BansheeBoy
pi_216891985
quote:
16s.gif Op zondag 2 maart 2025 09:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Gewoon melding maken bij de GGZ, bij genoeg meldingen gaan ze wel een keer langs; zie het als een TR++
Hoe zie je dit precies voor je? :?

zondag 2 maart 2025 @ 11:27:58 #59
459912 FlippingCoin
pi_216892196
quote:
15s.gif Op zondag 2 maart 2025 11:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Hoe zie je dit precies voor je? :?

Jij hebt hier niets mee te maken.
  zondag 2 maart 2025 @ 16:01:24 #60
13462 BansheeBoy
pi_216895615
quote:
<Knip>
Er is veel Islamofobie in het betreffende topic wat met juiste en vredelievende intenties is geopend. Maar dit kunnen jullie denk ik niet laten staan: anti-semitisme.

[ Bericht 55% gewijzigd door Jippie op 02-03-2025 16:12:31 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 2 maart 2025 @ 16:13:44 #61
485843 crew  Jippie
pi_216895760
quote:
15s.gif Op zondag 2 maart 2025 16:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Er is veel Islamofobie in het betreffende topic wat met juiste en vredelievende intenties is geopend. Maar dit kunnen jullie denk ik niet laten staan: anti-semitisme.

Zojuist dat topic met een emmer bleek schoongemaakt }:|

Overigens valt antisemitisme en Islamofobie onder dezelfde noemer-> discriminatie. Worden beiden aangepakt.
  zondag 2 maart 2025 @ 16:20:54 #62
13462 BansheeBoy
pi_216895837
quote:
2s.gif Op zondag 2 maart 2025 16:13 schreef Jippie het volgende:

[..]
Zojuist dat topic met een emmer bleek schoongemaakt }:|

Overigens valt antisemitisme en Islamofobie onder dezelfde noemer-> discriminatie. Worden beiden aangepakt.

Ja, het was nodig. Dank je wel!

pi_216897497
Whahahahahhahahahahaaa een opmerking over Joden die al honderd jaar gebezigd wordt wordt verwijderd.
Hoofddoekje zit zeker een beetje strak.
“There is basically no difference between socialism and fascism.”
— Friedrich Hayek
https://x.com/FAHayekSays/status/1944484656604483734
  Moderator zondag 2 maart 2025 @ 18:25:30 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216897594
Ok man hahahahahaha geen idee waar je hebt over hebt? Maar ok is goed LOL
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_216914416
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
:z
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
:')
Uit de FB-openingspost:
quote:
Reageren op andermans inhoudelijke inbreng met smileys, krachttermen, one-liners of andere 'geintjes' worden niet getolereerd.
Sommigen lijken hier een gewoonte van te maken. Enorm irritant en het voegt niets toe.
  maandag 3 maart 2025 @ 22:30:51 #66
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216914434
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 22:29 schreef recursief het volgende:

[..]
[..]
Uit de FB-openingspost:
[..]
Sommigen lijken hier een gewoonte van te maken. Enorm irritant en het voegt niets toe.
Echt, grow a pair
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator maandag 3 maart 2025 @ 22:33:36 #67
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216914483
Is niet echt inhoudelijke inbreng he?
pi_216914490
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Echt, grow a pair
Echt, doe normaal. Het was trouwens FB voor de crew.
pi_216914500
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 22:33 schreef sp3c het volgende:
Is niet echt inhoudelijke inbreng he?
Die smileys? Nee.
  Moderator maandag 3 maart 2025 @ 22:35:24 #70
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216914503
Beiden niet
  Moderator maandag 3 maart 2025 @ 22:35:36 #71
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216914504
Maar prima ik haal beiden weg
pi_216914529
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 22:35 schreef sp3c het volgende:
Beiden niet
Huh? Wacht even. Dus er kan wel een topic lang feitenvrij over de islam gekankerd worden maar als dat geconstateerd wordt is dat niet inhoudelijk? Die redenering kan ik niet volgen.
  Moderator maandag 3 maart 2025 @ 22:38:45 #73
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216914550
Halve topic weggegooid
  Moderator maandag 3 maart 2025 @ 22:39:14 #74
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216914564
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 22:37 schreef recursief het volgende:

[..]
Huh? Wacht even. Dus er kan wel een topic lang feitenvrij over de islam gekankerd worden maar als dat geconstateerd wordt is dat niet inhoudelijk? Die redenering kan ik niet volgen.
Geen idee man ik zie het nu pas
pi_216914603
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 22:39 schreef sp3c het volgende:

[..]
Geen idee man ik zie het nu pas
Maar hoe is mijn samenvatting dat de dader een Duitser blijkt te zijn die op de vlucht is gepakt door een islamitische taxichauffeur nou niet inhoudelijk? Ik begrijp dat echt niet.
  Moderator maandag 3 maart 2025 @ 22:42:30 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216914618
Dat is niet wat er stond he?
pi_216914637
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 22:42 schreef sp3c het volgende:
Dat is niet wat er stond he?
Toch wel:

En dat er een topic lang op de islam gekankerd was klopt ook.
  maandag 3 maart 2025 @ 22:45:26 #78
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216914661
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 22:44 schreef recursief het volgende:

[..]
Toch wel:
[ afbeelding ]

te doorzichtig dit
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 maart 2025 @ 22:49:34 #79
13462 BansheeBoy
pi_216914714
quote:

[..]
Toch wel:
[ afbeelding ]

Mooie post. En waarheid als een huis man.

Moderator maandag 3 maart 2025 @ 22:55:52 #80
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216914803
quote:

[..]
Toch wel:
[ afbeelding ]

Ik lees toch echt wat anders dan

quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 22:41 schreef recursief het volgende:

[..]
Maar hoe is mijn samenvatting dat de dader een Duitser blijkt te zijn die op de vlucht is gepakt door een islamitische taxichauffeur nou niet inhoudelijk? Ik begrijp dat echt niet.
  maandag 3 maart 2025 @ 22:57:30 #81
13462 BansheeBoy
pi_216914823
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 22:55 schreef sp3c het volgende:

[..]
[..]

Je kan lezen wat je wilt. De vraag is of die post de policy overschrijdt en het daarom rechtvaardigt om de post te verwijderen.

Moderator maandag 3 maart 2025 @ 22:58:52 #82
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216914845
quote:
15s.gif Op maandag 3 maart 2025 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Mooie post. En waarheid als een huis man.

Wegwezen joh
  Moderator maandag 3 maart 2025 @ 22:59:06 #83
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216914849
quote:
15s.gif Op maandag 3 maart 2025 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Je kan lezen wat je wilt. De vraag is of die post de policy overschrijdt en het daarom rechtvaardigt om de post te verwijderen.

Imo is het flamebait dus ja
pi_216914861
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 22:55 schreef sp3c het volgende:

[..]
[..]

Leg anders even uit waar het anders is. En hoe het niet inhoudelijk is. Of anderszins de policy overschrijdt.
  maandag 3 maart 2025 @ 22:59:47 #85
13462 BansheeBoy
pi_216914863
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 22:59 schreef sp3c het volgende:

[..]
Respect, dan moet je echt je best doen als je dat er in wilt lezen. Maar prima.

maandag 3 maart 2025 @ 23:02:12 #86
346939 Janneke141
pi_216914905
In dat topic is nu trouwens ook een verward persoon gespot :')
  maandag 3 maart 2025 @ 23:02:40 #87
13462 BansheeBoy
pi_216914917
@sp3c Wil je kijken naar @StefBlok die een topic letterlijk en figuurlijk om zeep helpt.

pi_216914935
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 22:37 schreef recursief het volgende:
feitenvrij over de islam gekanker
Er zijn genoeg inhoudelijke en feitelijke punten te maken om feitelijk te KANKEREN over de islamitische ideologie.
pi_216914965
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 22:59 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nou dat is het niet. Het is een constatering over iets waar ik me gvd al langer aan erger, het feitenvrije gejank bij dit soort topics, en daar bovenop de constatering dat in tegenstelling tot waar het hele topic over ging een autochtone Duitser was. Die, oh ironie, ook nog na zijn daad gepakt bleek te zijn door een moslim.

Feitelijke constateringen. Feiten. Netjes verwoord. Niet met de intentie om ruzie te zoeken. 1 reactie als tegenwicht op een topic vol feitenvrije kansloze reacties.

Netjes verwoord, zonder persoonlijk te worden. En dat noem je een flamebait? Werkelijk waar?
  maandag 3 maart 2025 @ 23:07:29 #90
13462 BansheeBoy
pi_216914995
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 23:05 schreef recursief het volgende:
Netjes verwoord, zonder persoonlijk te worden. En dat noem je een flamebait? Werkelijk waar?
Sp3c, recursief heeft hier gewoon gelijk. 100%

pi_216915009
quote:
4s.gif Op maandag 3 maart 2025 23:03 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Er zijn genoeg inhoudelijke en feitelijke punten te maken om feitelijk te KANKEREN over de islamitische ideologie.
Welja, kom je mijn woorden even verdraaien. Feitenvrij omdat de vermeende islamitische achtergrond niet op feiten berust. Maar dat snap je zelf hopelijk ook wel.
  Moderator maandag 3 maart 2025 @ 23:13:22 #92
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216915067
quote:
15s.gif Op maandag 3 maart 2025 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
@:sp3c Wil je kijken naar @:stefblok die een topic letterlijk en figuurlijk om zeep helpt.

Welk topic
  maandag 3 maart 2025 @ 23:14:48 #93
13462 BansheeBoy
pi_216915081
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 23:13 schreef sp3c het volgende:

[..]
Welk topic
Het is al weg. In dat topic over die aanslag in Duitsland. Lijkt een kloon want account poste alleen daar.

Moderator maandag 3 maart 2025 @ 23:18:04 #94
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216915122
Jij verpest dat topic met je idiote reacties
pi_216915162
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 23:08 schreef recursief het volgende:

[..]
Welja, kom je mijn woorden even verdraaien. Feitenvrij omdat de vermeende islamitische achtergrond niet op feiten berust. Maar dat snap je zelf hopelijk ook wel.
Wat je zelf ook hopelijk snapt is dat je het woord KANKER in deze context misplaatst is.

''Kritiek'' kan ook, en is veel beter toch?
pi_216915170
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 23:05 schreef recursief het volgende:

[..]
Nou dat is het niet. Het is een constatering over iets waar ik me gvd al langer aan erger, het feitenvrije gejank bij dit soort topics, en daar bovenop de constatering dat in tegenstelling tot waar het hele topic over ging een autochtone Duitser was. Die, oh ironie, ook nog na zijn daad gepakt bleek te zijn door een moslim.

Feitelijke constateringen. Feiten. Netjes verwoord. Niet met de intentie om ruzie te zoeken. 1 reactie als tegenwicht op een topic vol feitenvrije kansloze reacties.

@sp3c ?
pi_216915187
quote:
4s.gif Op maandag 3 maart 2025 23:21 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Wat je zelf ook hopelijk snapt is dat je het woord KANKER in deze context misplaatst is.

''Kritiek'' kan ook, en is veel beter toch?
https://www.vandale.nl/gr(...)s/betekenis/kankeren
pi_216915197
Waarom is mijn post verwijderd in het topic over de aanslag in Mannheim? Ik geef slechts een analogie waarom de aanname dat de dader vanuit een bepaalde ideologie handelde vrij logisch was.

Leesvoer voor de betreffende mod:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Duck_test
  maandag 3 maart 2025 @ 23:25:46 #99
13462 BansheeBoy
pi_216915210
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 23:24 schreef JopieKlaassen het volgende:
Waarom is mijn post verwijderd in het topic over de aanslag in Mannheim? Ik geef slechts een analogie waarom de aanname dat de dader vanuit een bepaalde ideologie handelde vrij logisch was.

Leesvoer voor de betreffende mod:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Duck_test
Wordt niet gewaardeerd en dat snap ik heel goed. Ik heb ook een stapje terug gedaan. We moeten de toko samen runnen aan het einde van de dag.

:{
pi_216915220
quote:
15s.gif Op maandag 3 maart 2025 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Wordt niet gewaardeerd en dat snap ik heel goed. Ik heb ook een stapje terug gedaan. We moeten de toko samen runnen aan het einde van de dag.

:{
Als dat de norm wordt voor het wissen van posts kun je FOK! wel opdoeken.
pi_216915226
quote:
<Knip-gewoon normaal doen ajb>

Haha leuk toch? :') :') :') :')

Hou toch op man.

[ Bericht 10% gewijzigd door Jippie op 03-03-2025 23:41:10 ]
  maandag 3 maart 2025 @ 23:34:42 #102
13462 BansheeBoy
pi_216915283
quote:
4s.gif Op maandag 3 maart 2025 23:28 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Wat een mooi voorbeeld van culturele aanwinst; het woord kanker als normalisering.
Je maakt er bewust een semantisch spelletje van om zo de inhoud af te zwakken c.q. te ontwijken. Maar dat zien we allemaal man. :)

pi_216915295
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 23:29 schreef sp3c het volgende:
Het is nu eenmaal geen moslim

Dan kan de aanname prima logisch zijn want meestal is dat het wel maar nu met de feiten zoals ze nu liggen is het offtopic

Je hebt het verwijderd omdat je het een flamebait vond. Terwijl er niks rellerigs in stond. Alleen feiten en niks persoonlijks. Ik heb een topic lang mijn mond gehouden. Als ik had willen stoken had ik dat al veel eerder gedaan. Laat maar, hier gaan we niet uitkomen maar ik vind het wel teleurstellend.
  Moderator maandag 3 maart 2025 @ 23:42:53 #104
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216915341
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 23:35 schreef recursief het volgende:

[..]

Je hebt het verwijderd omdat je het een flamebait vond. Terwijl er niks rellerigs in stond. Alleen feiten en niks persoonlijks. Ik heb een topic lang mijn mond gehouden. Als ik had willen stoken had ik dat al veel eerder gedaan. Laat maar, hier gaan we niet uitkomen maar ik vind het wel teleurstellend.
Het is flamebait, gericht aan die mensen die een topic lang hebben zitten kankeren op de islam

Die gaan niet sorry mijn fout zeggen die gaan gewoon verder op deze manier op uitnodiging van jou, dat is ook gewoon wat er gebeurde

Klopt dit?
pi_216915386
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 23:42 schreef sp3c het volgende:

[..]
Het is flamebait, gericht aan die mensen die een topic lang hebben zitten kankeren op de islam

Die gaan niet sorry mijn fout zeggen die gaan gewoon verder op deze manier op uitnodiging van jou, dat is ook gewoon wat er gebeurde

Klopt dit?
Nee dat klopt niet. Flamebait is een post met de intentie om een reactie uit te lokken. Die intentie was er niet. Nogmaals: als ik had willen etteren had ik dat wel eerder gedaan. Ik weet zelf toch zeker wel wat mijn intentie is als ik iets schrijf? Wat ik schrijf was bovendien feitelijk, niet persoonlijk en netjes verwoord. Als daar buiten de policy op gereageerd wordt dan kan je mij daar echt niet op aankijken. Ik heb mijn best gedaan om het inhoudelijk en netjes te houden.

Maar zoals ik al eerder zei: laat maar zitten, want ik geloof niet dat we hier uit gaan komen en ik ga me er alleen maar meer aan ergeren. Ik hoop wel dat het de volgende keer anders gaat.
  Moderator maandag 3 maart 2025 @ 23:49:43 #106
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216915391
Natuurlijk is dit om een reactie uit te lokken _O-
pi_216915401
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 23:49 schreef sp3c het volgende:
Natuurlijk is dit om een reactie uit te lokken _O-
Nee dat is het niet. In jouw hoofd kennelijk wel maar ook alleen daar. Ik kan hier best boos over worden. En dat meen ik bloedserieus.
  Moderator maandag 3 maart 2025 @ 23:54:25 #108
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216915419
Maar goed ik weet het goed gemaakt

als @Straatcommando. er is mag hij die post terugzetten maar dan dus ik ook die reacties in de trend van had prima gekund hoor want meestal is het gewoon een moslim en dan kunnen we het weer een heel topic hebben over wat voor een barbaarse ideologie het wel niet is

Jullie allemaal je zin
pi_216915432
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 23:54 schreef sp3c het volgende:
Maar goed ik weet het goed gemaakt

als @:straatcommando. er is mag hij die post terugzetten maar dan dus ik ook die reacties in de trend van had prima gekund hoor want meestal is het gewoon een moslim en dan kunnen we het weer een heel topic hebben over wat voor een barbaarse ideologie het wel niet is

Jullie allemaal je zin
Nee dat hoeft niet, daar zouden we geen gewoonte van maken. Maar ik zou het wel kunnen waarderen als het de volgende keer anders gaat en je niet alleen maar ingrijpt omdat je kwade intenties vermoedt als daar op geen enkele manier sprake van is. Ik ga slapen.
  Moderator maandag 3 maart 2025 @ 23:57:33 #110
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216915436
Ja gaan we gewoon doen
pi_216915829
Waarom doet bij mij de zoekfunctie van het forum het niet meer?

Ik zie alleen maar iets over illegale actie's en dreigende taal dat IP adres wordt opgeslagen.
  Moderator dinsdag 4 maart 2025 @ 02:56:59 #112
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216915839
Geen idee
  Moderator dinsdag 4 maart 2025 @ 02:57:53 #113
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216915840
Bij mij doet hij het

Maak eens een screenshot?
pi_216915857
Krijg nu een andere melding:

"Je bent niet ingelogd of hebt een ban, in beide gevallen heb je geen toegang tot deze tool."

-Vervolg-

Toen ik op invoeren knop drukte om te posten:

"Illegale actie gedetecteerd. Je IP-adres wordt opgeslagen."

Komen deze meldingen jullie bekend voor?

Dit zie ik als ik de zoekfunctie wil gebruiken, en soms bij posten dus ook.
  Moderator dinsdag 4 maart 2025 @ 03:32:26 #115
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216915867
Wat was de zoekopdracht als ik vragen mag?
pi_216915878
Allerlei zoekopdrachten geprobeerd.
  Moderator dinsdag 4 maart 2025 @ 04:03:02 #117
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216915884
Ja maar welke?

Kijken wat er gebeurt als ik het doe
pi_216915893
-Zoekterm "Wilders"

Je bent niet ingelogd of hebt een ban, in beide gevallen heb je geen toegang tot deze tool.

Toen werd ik uitgelogd, na opnieuw inloggen

-Zoekterm "Worteltaart"

Je bent niet ingelogd of hebt een ban, in beide gevallen heb je geen toegang tot deze tool.

-Zoekterm "Saudi Arabie"

-Toen wilde ik dit bericht posten en zag:

"Illegale actie gedetecteerd je IP adres wordt opgeslagen"
Dus posten in het topic waar het thuishoort, wordt verhinderd?

Wijziging, minuutje later:
Na opnieuw inloggen en uitloggen, lukte het posten van dit bericht hier wel.

[ Bericht 3% gewijzigd door yessie234 op 04-03-2025 04:22:02 ]
  Moderator dinsdag 4 maart 2025 @ 05:42:46 #119
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216915943
Bij mij werkt het gewoon

Ik zou het hier navragen
Feedback, Bugs en Development
pi_216915946
Ga ik tzt doen. Dank.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 09:19:00 #121
13462 BansheeBoy
pi_216917385
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 07:47 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Onbetrouwbaar mongooltje ben je ook hč. In letterlijk de eerste post zeggen dat je minder gaat posten en vervolgens het hele topic volspammen. Maar ja dat heb ik in mijn eerste post al voorspeld dat dit zou gebeuren. Want moslim en betrouwbaar is een zeer zeldzame, of eigenlijk niet bestaande, combinatie. :')
Er gaat ontzettend veel haat uit vanuit @RealistAtheist "Mong...tje dit", "Mong..ltje dat" :?

Moderator dinsdag 4 maart 2025 @ 09:20:21 #122
8781 crew  Frutsel
pi_216917391
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 09:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Er gaat ontzettend veel haat uit vanuit @:RealistAtheist "Mong...tje dit", "Mong..ltje dat" :?

Dat mag wel wat minder inderdaad
  dinsdag 4 maart 2025 @ 09:21:17 #123
13462 BansheeBoy
pi_216917398
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 09:20 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Dat mag wel wat minder inderdaad
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 00:15 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Wat een extreem trieste kneus ben je ook. :')

Maar iedereen hier weet hoe jij over mijn vragen denkt hoor. Daar hoef je niet eens antwoord voor te geven. Maarre ga je nu nog eens stoppen met reageren. Je belofte dat je tijdens de ramadan minder gaat reageren gaat gelijk alweer overboord hč? :')
Hij is wel gevarieerd in zijn haat. Hier ben ik een trieste kneus. :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:00 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Walgelijke ventje ben je. Ik heb de vraag meerdere keren gesteld. Maar je bent gewoon niet mans genoeg om er antwoord op te geven.

Maar goed je laat hier weer exact zien waarom jullie zo gehaat worden. Dat achterbakse met dubbele tong spreken. Voor de buitenwacht mooi weer spelen, maar ondertussen walgelijke denkbeelden er op nahouden. Bedankt voor het bevestigen van mijn denkbeelden over moslims. Keer op keer worden deze bevestigd. :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 18:14 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

:') je bent gewoon een laffe angsthaas die niet eerlijk durft te zeggen wat hij denkt. Achterbaks en laf zoals het een moslim betaamd. :')
Zou @RealistAtheist een haatbaard zijn? :D

Moderator dinsdag 4 maart 2025 @ 09:33:37 #124
8781 crew  Frutsel
pi_216917514
Geen idee of ie een haatbaard is maar die opmerkingen zijn allemaal weg.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 21:51:25 #126
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216927412
Wil iemand de TT aanpassen? 'Loopt' eruit halen aub :P
Want 'loopt uit de hand' past niet dus heb ik er escaleert van gemaakt maar 1 woordje vergeten weg te halen :')

NWS / Ruzie VS-Canada loopt escaleert: Trudeau waarschuwt voor annexatie
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator dinsdag 4 maart 2025 @ 21:52:34 #127
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216927451
k
  dinsdag 4 maart 2025 @ 21:53:11 #128
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216927469
quote:
88s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 21:52 schreef sp3c het volgende:
k
Dankjewel lieve Sp3c O+
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator dinsdag 4 maart 2025 @ 21:53:50 #129
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
  dinsdag 4 maart 2025 @ 22:57:27 #130
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_216929018
NWS / 200 miljard euro nodig om problemen stroomnet op te lossen

Deze is gesloten door een aangegeven dubbel topic, maar gaat om een heel ander onderwerp.
  vrijdag 7 maart 2025 @ 14:17:43 #131
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216961526
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 14:15 schreef Perrin het volgende:

[..]
Echt waar!!! Wie dit niet gelooft is een door de NOS geļndoctrineerd schaap.
Waarom accepteren jullie dergelijk getroll? Is dat omdat het de juiste kleur vertegenwoordigd?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
  vrijdag 7 maart 2025 @ 14:25:20 #132
346939 Janneke141
pi_216961587
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 14:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Waarom accepteren jullie dergelijk getroll? Is dat omdat het de juiste kleur vertegenwoordigd?
Kijk anders even waar ie op reageert.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 7 maart 2025 @ 14:45:51 #133
485843 crew  Jippie
pi_216961786
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 14:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 14:25 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Kijk anders even waar ie op reageert.
Beide posts door de vleesmolen gehaald :7
pi_216969273
Waarom staat dit trolltopic nog open?
NWS / De Ramadan begint vrijdagavond 28 februari #2
  Moderator zaterdag 8 maart 2025 @ 09:22:15 #135
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216970062
Zie niet echt een reden om het dicht te gooien
pi_216970433
toon eens wat politieke moed
  Moderator zaterdag 8 maart 2025 @ 10:58:20 #137
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216971046
Politieke moed??
pi_216981590
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
bump
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
bump
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 21:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
BUMP!
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
bump
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
BUMP!
Waarom kan dit? Dat hele topic is toch een grote uitlokking?
pi_216982346
Bump
  zondag 9 maart 2025 @ 09:14:07 #140
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_216982390
Bump n' Grind
Je bent een waardeloze agent.
  zondag 9 maart 2025 @ 09:43:40 #141
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216982639
EttovanBelgie in NWS / Duizenden deelnemers bijeen in Amsterdam voor Feminist March

Zijn dit soort opmerkingen op fok al normaal als vrouwen gaan demonstreren op 8 mei?

Vooral de laatste twee in het topic. Zo grappig allemaal.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 9 maart 2025 @ 10:20:21 #142
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216983003
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2025 09:43 schreef MissButterflyy het volgende:
EttovanBelgie in NWS / Duizenden deelnemers bijeen in Amsterdam voor Feminist March

Zijn dit soort opmerkingen op fok al normaal als vrouwen gaan demonstreren op 8 mei?

Het was een vraag aan SymbolicFrank die beweerde dat de PVV vrouwonvriendelijk is en men zelfs dergelijke motieven zou hebben om op de PVV te stemmen.
pi_216983023
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2025 10:20 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Het was een vraag aan SymbolicFrank die beweerde dat de PVV vrouwonvriendelijk is en men zelfs dergelijke motieven zou hebben om op de PVV te stemmen.
Dat is toch niet zo’n opmerkelijke stellingname? Ze zijn bijvoorbeeld voor het inperken van abortus. Het is gewoon een conservatieve club.
  zondag 9 maart 2025 @ 11:36:32 #144
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216983802
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2025 09:43 schreef MissButterflyy het volgende:

Wat zou er volgens jou niet normaal aan die post zijn?
quote:
10s.gif Op zondag 9 maart 2025 10:22 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Dat is toch niet zo’n opmerkelijke stellingname? Ze zijn bijvoorbeeld voor het inperken van abortus. Het is gewoon een conservatieve club.
De PVV wil abortus niet inperken. En abortus gaat vooral over het beschermen van het leven van een kind. Dat heeft niets met vrouwonvriendelijkheid te maken. Anders zou elke restrictie op abortus als dusdanig kunnen worden weggezet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 9 maart 2025 @ 12:22:56 #145
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216984739
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2025 11:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat zou er volgens jou niet normaal aan die post zijn?
[..]
De PVV wil abortus niet inperken. En abortus gaat vooral over het beschermen van het leven van een kind. Dat heeft niets met vrouwonvriendelijkheid te maken. Anders zou elke restrictie op abortus als dusdanig kunnen worden weggezet.
Post 193 en 194.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_216984824
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2025 07:15 schreef recursief het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Een heilig evenement van het christendom lokt uit ja? Bij wie? Bij jou? En de rest van je progressieve vriendjes die worden getriggerd door alles wat met het Christendom te maken heeft?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2025 12:28:48 ]
pi_216986885
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2025 12:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Een heilig evenement van het christendom lokt uit ja? Bij wie? Bij jou? En de rest van je progressieve vriendjes die worden getriggerd door alles wat met het Christendom te maken heeft?
Hou op met me woorden, vriendjes en meningen toe te dichten die je zelf uit je dikke duim zuigt. En de vraag was niet aan jou gesteld maar aan de crew.
pi_216986893
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2025 15:24 schreef recursief het volgende:

[..]
Hou op met me woorden, vriendjes en meningen toe te dichten die je zelf uit je dikke duim zuigt. En de vraag was niet aan jou gesteld maar aan de crew.
Nee even namen en rugnummers benoemen nu vriend, niet terugkrabbelen, wat bedoel je met “uitlokking”, geef eens antwoord op de vraag.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2025 15:25:47 ]
pi_216991214
quote:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bump?
  Moderator zondag 9 maart 2025 @ 21:24:49 #150
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216991307
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 09:22 schreef sp3c het volgende:
Zie niet echt een reden om het dicht te gooien
pi_216991325
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2025 21:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

Bump!
pi_216991784
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2025 21:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

Dat is een ander topic he. Ik begrijp het beleid niet. Als ik een serieuze bijdrage lever, netjes, feitelijk en niet op de persoon dan is het zogenaamd flamebait en wordt het verwijderd, maar als Etto zijn eigen topic tig keer nutteloos bumpt, dan is dat opeens prima? Ik snap best dat modereren niet betekent dat je het iedereen naar de zin kan maken, maar hier zakt mijn broek wel van af.
  Moderator zondag 9 maart 2025 @ 22:10:10 #153
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216992043
Dat was niet zogenaamd flamebait, het was flamebait

Dit topic zie ik in het verlengde van dat Ramadan topic, als het een moet kunnen dan moet het ander ook kunnen ino
  Moderator zondag 9 maart 2025 @ 22:10:54 #154
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216992062
Al is dat gebump wel irritant idd

@EttovanBelgie

Stop ermee pls
pi_216992178
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2025 22:10 schreef sp3c het volgende:
Dat was niet zogenaamd flamebait, het was flamebait
WTF? Echt alleen in jouw hoofd denk ik. Ik ben toch niet gek? Ik post 1 keer feitelijk, netjes en niet op wiens persoon dan ook in een topic vol feitenvrije speculaties en het is flamebait omdat het sp3c niet aanstaat. Werkelijk waar, ik kan hier met mijn pet niet bij. Ik ben serieus. Bloedserieus. Hoe vaak zie je mij eigenlijk trollen? En waarom zou ik dat daar dan opeens wel doen?

quote:
Dit topic zie ik in het verlengde van dat Ramadan topic, als het een moet kunnen dan moet het ander ook kunnen ino
ik vroeg ook niet of dat topic dicht mocht he. Ik had het over al die nutteloze bumps.
  Moderator zondag 9 maart 2025 @ 22:56:24 #156
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216992637
Die bumps moeten klaar zijn idd
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 11 maart 2025 @ 07:06:05 #158
485843 crew  Jippie
pi_217004794
quote:
De eerste was een premium artikel dus gesloten. Straks de OP's omwisselen dan kan de eerste weer open.
  donderdag 13 maart 2025 @ 08:10:37 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_217028250
NWS / Tesla #6, met een fantast als CEO

Nieuw topic is kennelijk ook handmatig opgehoogd, moet deel 5 zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 13 maart 2025 @ 08:23:21 #160
459912 FlippingCoin
pi_217028355
quote:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Een topic over een andere religie dan de islam is uitlokking, zo ver zijn we al gezonken de tering. :')
  donderdag 13 maart 2025 @ 09:34:26 #161
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_217028976
Twee topics over hetzelfde onderwerp

NWS / Groningse burgemeester weg na aanstootgevend gedrag
Gibson88 in NWS / Rukkende burgemeester mag alles uitleggen

Dubbel zeg maar.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tengano op 13-03-2025 12:07:42 ]
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  Moderator donderdag 13 maart 2025 @ 12:27:31 #162
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217030457
Eentje dicht gemaakt zeg maar
pi_217032421
quote:
16s.gif Op donderdag 13 maart 2025 08:23 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Een topic over een andere religie dan de islam is uitlokking, zo ver zijn we al gezonken de tering. :')
Ik wilde hier eigenlijk niet op reageren, maar omdat de crew het kennelijk heel erg prima vindt dat in FB een user (ik dus) geframed wordt met een mening die ik niet heb:

1. Waar bemoei je je mee? Dit is FB, geen discussietopic.
2. Je had me ook kunnen vragen waarom ik dat topic uitlokkend vond, in plaats van je eigen conclusie (die niet klopt) te trekken.
  donderdag 13 maart 2025 @ 15:28:23 #164
459912 FlippingCoin
pi_217032670
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 15:05 schreef recursief het volgende:

[..]
Ik wilde hier eigenlijk niet op reageren, maar omdat de crew het kennelijk heel erg prima vindt dat in FB een user (ik dus) geframed wordt met een mening die ik niet heb:

1. Waar bemoei je je mee? Dit is FB, geen discussietopic.
2. Je had me ook kunnen vragen waarom ik dat topic uitlokkend vond, in plaats van je eigen conclusie (die niet klopt) te trekken.
dit is een vrij land, ik ben ook een user!
pi_217033561
quote:
16s.gif Op donderdag 13 maart 2025 15:28 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
dit is een vrij land, ik ben ook een user!
Je dicht me een mening toe die ik niet heb. En dat is niet voor het eerst. Wat je daarmee aan feedback bijdraagt is me bovendien een raadsel.
  donderdag 13 maart 2025 @ 16:59:22 #166
459912 FlippingCoin
pi_217033908
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2025 16:37 schreef recursief het volgende:

[..]
Je dicht me een mening toe die ik niet heb. En dat is niet voor het eerst. Wat je daarmee aan feedback bijdraagt is me bovendien een raadsel.
Nou ik dacht laat ik eens een ander geluid horen hier, diversiteit is onze kracht en zo -O-
  Moderator donderdag 13 maart 2025 @ 17:32:05 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217034282
Wegwezen flip!

En een beetje vlot he
pi_217037411
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Houd toch op man...

Mijn hemel wat gruw ik van dit soort gespeeld 'progressivisme'.

En ja, ga maar weer naar FB.
U vraagt, wij draaien. Topic zit vol ad hominems. Met name van Etto maar anderen doen ook een duit in het zakje. Misschien kan er geveegd worden.
  donderdag 13 maart 2025 @ 20:27:30 #169
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217037459
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2025 20:25 schreef recursief het volgende:

[..]
U vraagt, wij draaien. Topic zit vol ad hominems. Met name van Etto maar anderen doen ook een duit in het zakje. Misschien kan er geveegd worden.
Kap toch eens met dit gejank
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 13 maart 2025 @ 20:31:46 #170
396550 Richestorags
pi_217037544
quote:

[..]
....
  donderdag 13 maart 2025 @ 20:33:19 #171
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217037570
quote:

[..]
Het topic liep prima tot jij je kwam melden en Etto begon aan te vallen. Je hebt in het hele topic niet één inhoudelijke bijdrage geplaatst. Ik zou eens bij dat laatste beginnen alvorens je commentaar hebt op anderen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217037627
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2025 20:33 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het topic liep prima tot jij je kwam melden en Etto begon aan te vallen. Je hebt in het hele topic niet één inhoudelijke bijdrage geplaatst. Ik zou eens bij dat laatste beginnen alvorens je commentaar hebt op anderen.
Bemoei je er niet mee. Ik heb Etto niet aangevallen, ik stelde een vraag aan hem. Daar kreeg ik geen antwoord op maar wel allerlei sneren.
  Moderator donderdag 13 maart 2025 @ 20:38:28 #173
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217037652
Lol
  Moderator donderdag 13 maart 2025 @ 20:38:44 #174
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217037657
Nu ff geen tijd jongens ik lees het zo wel
  donderdag 13 maart 2025 @ 20:41:38 #175
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217037704
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 20:38 schreef sp3c het volgende:
Nu ff geen tijd jongens ik lees het zo wel
doe geen moeite, schrap het allemaal maar weer

zo moe van dit gezeik elke keer
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217037736
Hier mijn vraag en wat persoonlijke shit die ik daarna naar me toe geworpen kreeg, nadat Etto over "onthoofdingen op het marktplein" begon:

quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2025 20:03 schreef recursief het volgende:

[..]
Wat de neuk heeft dat nou weer met transgenderisme te maken?
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Meer dan je denkt, maar dat je daar niet eens bij stilstaat is verder niet verrassend.
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2025 20:07 schreef recursief het volgende:

[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Waarom je in hemelsnaam de islam en onthoofdingen op het marktplein er met de haren bij moet slepen is me werkelijk een raadsel.
Daarna kreeg ik dit soort shit over me heen:

quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echt, hoe heldhaftig dat jij en je medestrijders hier weer van leer trekken tegen christelijk conservatisme.
quote:
jij, Buitendam en al die andere D66'ers
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 20:18 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Nieuws en Achtergronden, beste Recursief. Metadenken is ook aan jou niet besteed.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 20:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dit doet hij expres.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Houd toch op man...

Mijn hemel wat gruw ik van dit soort gespeeld 'progressivisme'.

En ja, ga maar weer naar FB.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, tot in FB maar weer.. :O

Nog mijn verlate excuses voor het christelijke vastentijd-topic, ik weet hoe erg dat je gegriefd heeft
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2025 20:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Oh ja, dat was uitlokking toch @:recursief? Een christentopic openen in NWS?
  Moderator donderdag 13 maart 2025 @ 20:45:57 #177
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217037782
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
doe geen moeite, schrap het allemaal maar weer

zo moe van dit gezeik elke keer
Dat is moeite
  donderdag 13 maart 2025 @ 20:47:35 #178
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217037812
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 20:43 schreef recursief het volgende:
Hier mijn vraag en wat persoonlijke shit die ik daarna naar me toe geworpen kreeg, nadat Etto over "onthoofdingen op het marktplein" begon:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

hier heb je een roosje, recursief.

echt, groei een paar ballen
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 13 maart 2025 @ 20:53:22 #179
396550 Richestorags
pi_217037903
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 20:43 schreef recursief het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

De vermoordde onschuld. Je doet alsof je niet beseft welke achtergronden er bij dit onderwerp horen.
pi_217038195
Even illustratief;

Etto;
quote:

[..]
Het is on topic, alleen proberen lieden als jij het 'off topic' te noemen, omdat we anders in 'ongemakkelijk vaarwater' geraken.

Echt, hoe heldhaftig dat jij en je medestrijders hier weer van leer trekken tegen christelijk conservatisme. Gebeurde dat ook maar eens wanneer het conservatief gekloot van die andere religie betreft.

Ik ben precies nog NUL keer gewezen, qua werk of in het publieke domein, op de christelijke vastentijd. Dat het RAMADAN is, zullen we echter moeten weten.

Affijn: wetende hoe de Islam denkt over LGBTQ, zou ik eenzelfde aversie jegens hatelijkheden jegens die groep verwachten wanneer het uit een andere dan het hier heel ver vandane Trump kamp komt.

Maar dat gaat niet gebeuren; jij, Buitendam en al die andere D66'ers zullen tot in de lengte der dagen er als haantje de voorste bij zijn om afgrijzen uit te spreken over 'religieuze waanzin' zolang het ver weg, en vooral christelijk in origine is.

Hier in Nederland, met GESCHEIDEN GEBEDSRUIMTEN bij de VU, hoor ik jullie nooit.

Ineens doet al die gelijkwaardigheid en rechten voor vrouwen er allemaal niet meer toe. Wanneer hoor ik jullie wel? Wanneer blanke pipo Trump iets roept.

Hoe dapper, hoe nobel.

Recursief knipt en plakt hier dan alleen;
quote:
jij, Buitendam en al die andere D66'ers
pi_217039148
quote:
4s.gif Op donderdag 13 maart 2025 21:06 schreef SpaceOddity het volgende:
Even illustratief;

Etto;
[..]
Recursief knipt en plakt hier dan alleen;
[..]

Dit is het meest kwalijke.
pi_217039900
Jeetje, het is nieteens vrijdagmiddag nog :9
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 14 maart 2025 @ 02:20:23 #183
485843 crew  Jippie
pi_217041498
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2025 22:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Jeetje, het is nieteens vrijdagmiddag nog :9
Leuk om je weer te zien *O*
pi_217041877
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 02:20 schreef Jippie het volgende:

[..]
Leuk om je weer te zien *O*
Stel je aan en doe eens niet zo hypocriet.

Mail naar forum@fok.nl :R
  Forum Admin vrijdag 14 maart 2025 @ 13:10:17 #185
pi_217045744
quote:
88s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 06:58 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]
Stel je aan en doe eens niet zo hypocriet.

Mail naar forum@fok.nl :R
Da's gelukt zo te zien
pi_217047266
Huh? m-k van Fok! ? :{
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  vrijdag 14 maart 2025 @ 15:36:34 #187
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217047328
Wat een rollercoaster.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_217052045
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 20:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
TT change
Graag herstellen.
pi_217053512
Waarom is min post in NWS / PVV minister komt met Auschwitz-methode om cellentekort op te lossen verwijderd waarin ik stel dat ts onzin uitkraamt en blijft de TT met bijhorend OP die feitelijk incorrect is wel gewoon ongewijzigd?
  zaterdag 15 maart 2025 @ 00:08:53 #190
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217054305
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 23:11 schreef JopieKlaassen het volgende:
Waarom is min post in NWS / PVV minister komt met Auschwitz-methode om cellentekort op te lossen verwijderd waarin ik stel dat ts onzin uitkraamt en blijft de TT met bijhorend OP die feitelijk incorrect is wel gewoon ongewijzigd?
Smakeloze TT.
Vladimir Putin
  zaterdag 15 maart 2025 @ 08:27:18 #191
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217056245
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 00:08 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Smakeloze TT.
Smakeloze bestuurders, accurate TT helaas*
  Moderator zaterdag 15 maart 2025 @ 11:22:52 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217058070
Smakeloze opmerking idd maar dat is wel het nws

Is geen verzonnen titel
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 15 maart 2025 @ 17:13:38 #193
485843 crew  Jippie
pi_217061515
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 23:11 schreef JopieKlaassen het volgende:
Waarom is min post in NWS / PVV kamerlid oppert Auschwitz-methode om cellentekort op te lossen verwijderd waarin ik stel dat ts onzin uitkraamt en blijft de TT met bijhorend OP die feitelijk incorrect is wel gewoon ongewijzigd?
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 11:22 schreef sp3c het volgende:
Smakeloze opmerking idd maar dat is wel het nws

Is geen verzonnen titel
Toch TT aangepast want het was namelijk een PVV-kamerlid die dat zei in plaats van een PVV-minister.
  Moderator zaterdag 15 maart 2025 @ 17:22:36 #194
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217061678
Ill allow it
  maandag 17 maart 2025 @ 12:28:41 #195
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217083662
Vraagje: ik had begrepen dat je namen van politici niet (bewust) fout mag schrijven.
Als je "Putler" schrijft ipv Poetin/Putin dan is dat volgens mij niet een onschuldige verschrijving.
Vladimir Putin
  maandag 17 maart 2025 @ 19:25:22 #197
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_217087304
  maandag 17 maart 2025 @ 19:26:26 #198
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_217087312
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 17:13 schreef Jippie het volgende:

[..]
[..]
Toch TT aangepast want het was namelijk een PVV-kamerlid die dat zei in plaats van een PVV-minister.
Ja, dat had ik niet goed gelezen. Dank voor het aanpassen
  maandag 17 maart 2025 @ 20:25:56 #200
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217088705
quote:
Lees die 2e alinea is _O- is AI gegenereerd
pi_217090015
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 20:25 schreef Mikeytt het volgende:
Lees die 2e alinea is
is?
.
  maandag 17 maart 2025 @ 22:01:52 #202
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217090196
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 21:47 schreef r_one het volgende:

[..]
is?
ja?
pi_217090253
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 22:01 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
ja?
echt? :o
.
  maandag 17 maart 2025 @ 22:19:16 #204
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217090355
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 22:06 schreef r_one het volgende:

[..]
echt? :o
ja?
pi_217090399
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 22:19 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
ja?
welja! :')
.
  maandag 17 maart 2025 @ 22:24:11 #206
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217090400
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 22:23 schreef r_one het volgende:

[..]
welja! :')
ja?
  maandag 17 maart 2025 @ 22:25:53 #207
346939 Janneke141
pi_217090414
Er was is een user voor wie het verschil tussen is en eens te moeilijk eens.
pi_217090489
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 22:25 schreef Janneke141 het volgende:
Er was is een user voor wie het verschil tussen is en eens te moeilijk eens.
Ik eens daar helemaal mee is ^O^
.
pi_217092658
Hallo, zou graag weten waarom mijn post verwijderd is?

Ik steun het Israėlische leger. Blijkbaar mag dat hier niet?
  Moderator dinsdag 18 maart 2025 @ 10:12:21 #210
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217092687
Mag wel

Maar als je nieuwe bombardementen zalig noemt ben je net zo walgelijk als die club die ze uit proberen te roeien

Das prima maar doe het aub niet op FOK!
  Moderator dinsdag 18 maart 2025 @ 10:16:11 #212
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217092726
pi_217092731
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 10:12 schreef sp3c het volgende:
Mag wel

Maar als je nieuwe bombardementen zalig noemt ben je net zo walgelijk als die club die ze uit proberen te roeien

Das prima maar doe het aub niet op FOK!
er is een tijd dat je geen zwakte mag tonen, dat begrijp je toch wel
  Moderator dinsdag 18 maart 2025 @ 10:18:53 #214
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217092757
Zo denken ze er bij Hamas ook over idd
pi_217092789
je doet maar
  Moderator dinsdag 18 maart 2025 @ 10:23:43 #216
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217092814
pi_217092842
zelf invullen wat de poster wil zeggen en dan de post verwijderen is blijkbaar oké
  Moderator dinsdag 18 maart 2025 @ 10:30:38 #218
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217092853
Het was 1 woord als reactie op nieuwe bombardementen

Zalig

Er valt niks in te vullen
pi_217092865
er stond zelfs niks in over bombardementen in die tweet
  Moderator dinsdag 18 maart 2025 @ 10:36:02 #220
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217092882
Stel Hamas zegt ja nu is het klaar, let maar op 7 oktober is niks vergeleken met wat we gaan doen

En iemand roept 'zalig!'

Dan moet ik het dus ook laten staan?
  Moderator dinsdag 18 maart 2025 @ 10:36:20 #221
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217092884
Gaan we niet doen :{w
pi_217092905
Israėl heeft met een beest te maken. Een beest ga je niet halfslachtig mee om.
  Moderator dinsdag 18 maart 2025 @ 10:55:57 #223
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217092986
Ja snap ik, wat mijn part gaan ze helemaal door tot het klaar is

Maar

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 10:36 schreef sp3c het volgende:
Stel Hamas zegt ja nu is het klaar, let maar op 7 oktober is niks vergeleken met wat we gaan doen

En iemand roept 'zalig!'

pi_217093013
Ik vond het een krachtige leuze. Jij bindt daaraan vast dat ik het leuk vind dat er talloze slachtoffers vallen.
  Moderator dinsdag 18 maart 2025 @ 11:03:51 #225
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217093028
ik heb het niet over talloze slachtoffers gehad

je vind het zalig dat de boel weer losgaat ... dan vraag ik

quote:

En iemand roept 'zalig!'

pi_217093084
quote:
88s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 11:03 schreef sp3c het volgende:
ik heb het niet over talloze slachtoffers gehad

je vind het zalig dat de boel weer losgaat ... dan vraag ik
[..]

ja dat is jouw interpretatie, ik steun enkel Israėl in alles wat ze doen omdat ik er het volste vertrouwen heb in wat ze doen het juiste is
  Moderator dinsdag 18 maart 2025 @ 11:11:38 #227
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217093092
dat mag, dat is prima, dat doen er wel meer

maar als je het hervatten van oorlog zalig noemt vraag ik

quote:

En iemand roept 'zalig!'

pi_217093201
quote:
88s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 11:11 schreef sp3c het volgende:
dat mag, dat is prima, dat doen er wel meer

maar als je het hervatten van oorlog zalig noemt vraag ik
[..]

ik vond de uitspraak zalig, dat het is beest getemd wordt vind ik een noodzaak
  Moderator dinsdag 18 maart 2025 @ 11:20:54 #229
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217093215
zeg dan zalig dat het beest getemd wordt
  Moderator dinsdag 18 maart 2025 @ 11:21:16 #230
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217093221
nu zeg je zalig dat de oorlog doorgaat

dan ben je zelf het beest
  Moderator dinsdag 18 maart 2025 @ 11:22:09 #231
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217093226
en geef aub antwoord op de vraag

quote:

En iemand roept 'zalig!'

Moderator dinsdag 18 maart 2025 @ 11:22:21 #232
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217093227
is gewoon ja/nee
  Moderator dinsdag 18 maart 2025 @ 11:23:45 #233
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217093240
als hamas zegt 'nou gaan wij ook door' en iemand zegt zalig

ben jij het dan wel of niet met me eens als ik het weghaal, ja of nee?
pi_217093264
ik denk dat te erg wilt (beesten zien in anderen)
  Moderator dinsdag 18 maart 2025 @ 11:37:19 #235
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217093340
ja moet je niet doen
  Moderator dinsdag 18 maart 2025 @ 11:37:36 #236
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217093343
  dinsdag 18 maart 2025 @ 15:26:20 #237
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_217095356
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2025 16:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Waarom moet over elke scheet van Trump of Vance een topic worden gemaakt?
graag op anoniem
  Forum Admin dinsdag 18 maart 2025 @ 15:46:40 #238
pi_217095713
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 15:26 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Omdat het de president en vice president van het grootste en machtigste land ter wereld zijn.
  dinsdag 18 maart 2025 @ 16:49:54 #239
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_217096244
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 15:26 schreef KingRoland het volgende:

[..]

En omdat een windje van juffrouw Jetten wat minder commotie geeft.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 18 maart 2025 @ 16:58:10 #240
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217096311

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:57 schreef TweedeKlum* het volgende:

[..]
Ja, toch hoop ik van ganser harte op een kwaadaardige tumor met forse uitzaaiingen.
--------
melding:
Kan dit allemaal? Ik zou hier bans voor krijgen.
Vladimir Putin
  Moderator dinsdag 18 maart 2025 @ 18:25:12 #241
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217097327
Nee jij vergelijkt je gesprekspartners met kanker, das een trapje verder
  Moderator dinsdag 18 maart 2025 @ 18:25:30 #242
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217097334
Maar nee mag niet
  dinsdag 18 maart 2025 @ 18:27:13 #243
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217097349
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 18:25 schreef sp3c het volgende:
Nee jij vergelijkt je gesprekspartners met kanker, das een trapje verder
Gast daar kreeg ik een ban voor! Maar als een ander het zegt komt er niks. Dat geeft uitstekend aan hoe hypocriet deze policy is.
Vladimir Putin
  dinsdag 18 maart 2025 @ 18:28:50 #244
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_217097369
Zou denken dat gescheld op de man, door wie dan ook, hier niet wordt gewaardeerd en vrij gauw weggejorist werd.

Alvast dank.

Oorlog in Oekraļne #1151 - #84

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:06 schreef Straatcommando. het volgende:
Lulhannes
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  Forum Admin dinsdag 18 maart 2025 @ 18:30:37 #245
pi_217097386
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 18:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Gast daar kreeg ik een ban voor! Maar als een ander het zegt komt er niks. Dat geeft uitstekend aan hoe hypocriet deze policy is.
Klopt.
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 18:28 schreef Scjvb het volgende:
Zou denken dat gescheld op de man, door wie dan ook, hier niet wordt gewaardeerd en vrij gauw weggejorist werd. Alvast dank.

Oorlog in Oekraļne #1151 - #84
[..]

Graag gedaan
  Moderator dinsdag 18 maart 2025 @ 18:31:22 #246
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217097395
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 18:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Terecht
pi_217097396
Wederom een excellente post van Straatmuzikant, zo te lezen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 18 maart 2025 @ 18:33:32 #248
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217097412
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 18:31 schreef sp3c het volgende:

[..]
Terecht
Dat vind jij. Maar wel hypocriet. Schelden vanuit een bepaalde hoek wordt getolereerd door jullie (hooguit gemodereerd na aandringen) en als er gescheld wordt uit een andere hoek dan wordt dat gesanctioneerd.

Dat dat mogelijk is hoort bij deze tijd. Ooit gaat die tijd wel over. Helaas zien maar weinigen dat.
Vladimir Putin
pi_217097424
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
--------
melding:
Kan dit allemaal? Ik zou hier bans voor krijgen.
Verkapte banaanvraag.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator dinsdag 18 maart 2025 @ 18:34:35 #250
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217097426
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 18:33 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat vind jij. Maar wel hypocriet. Schelden vanuit een bepaalde hoek wordt getolereerd (hooguit gemodereerd na aandringen) en als er gescheld wordt uit een andere hoek dan tolereer je dat.

Dat dat mogelijk is hoort bij deze tijd. Ooit gaat die tijd wel over.
Nee het is sowieso niet getolereerd beide zijn weg

Maar naar je mede fokkers is niet hetzelfde als naar het onderwerp van de discussie
  Moderator dinsdag 18 maart 2025 @ 18:35:25 #251
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217097431
Tenzij die ook een account heeft natuurlijk
pi_217106611
Kan deze topic dicht? Ja, het is trending op X, maar is zo slecht samengesteld dat er geen hond komt kijken

NWS / Nieuw vrijgegeven Kennedy files

Maar dan een andere vraag.

Wil je het überhaupt op fok hebben?

Volgens dezelfde files was het een vermeende samenwerking tussen de CIA en Mossad. Elke vorm van kritiek of het nu terecht is of niet is bij voorbaat antisemitisch

Wat voor soort antisemitisme moet ik aan denken? Ik zal twee voorbeelden geven

twitter

twitter

Ongeacht of de huidige topic nu dicht gaat
Of er een nieuwe topic wordt geopend
Of het topic verboden word

Ik zal het besluit van de mods respecteren. Wil alleen weten waar nu de grens ligt :D
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217107367
Geen gebrek aan nieuws igg

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 19 maart 2025 @ 18:10:59 #254
485843 crew  Jippie
pi_217108040
quote:
14s.gif Op woensdag 19 maart 2025 16:24 schreef Ali_boo het volgende:
Kan deze topic dicht? Ja, het is trending op X, maar is zo slecht samengesteld dat er geen hond komt kijken

NWS / Nieuw vrijgegeven Kennedy files

Maar dan een andere vraag.

Wil je het überhaupt op fok hebben?

Volgens dezelfde files was het een vermeende samenwerking tussen de CIA en Mossad. Elke vorm van kritiek of het nu terecht is of niet is bij voorbaat antisemitisch

Wat voor soort antisemitisme moet ik aan denken? Ik zal twee voorbeelden geven

[ x ]

[ x ]

Ongeacht of de huidige topic nu dicht gaat
Of er een nieuwe topic wordt geopend
Of het topic verboden word

Ik zal het besluit van de mods respecteren. Wil alleen weten waar nu de grens ligt :D
Kritiek op Israėl is niet per definitie anti-semitisme. Verklaar je nader
pi_217108766
quote:
2s.gif Op woensdag 19 maart 2025 18:10 schreef Jippie het volgende:

[..]
Kritiek op Israėl is niet per definitie anti-semitisme. Verklaar je nader
Er zijn geen objectieve criteria die je kan toetsen. Om te bepalen of iets antisemitisch is of niet. Wat er meestal gebeurt, is dat men de autoriteiten op dit gebied( ADL, CIDI, IHRA) raadpleegt. Om vervolgens de richtlijnen blind over te nemen.

Daarnaast is antisemitisme vloeibaar. Iets wat vandaag oke is om te zeggen, kan morgen als antisemitisch bestempeld worden. ' A hate that mutates' noemen ze dat geloof ik.

Aangezien Mossad en Israėl vaak in het stuk voorkomen(the JFK files) . Dacht ik wellicht is het beter dat ik de mensen in blauw raadpleeg voordat ik zelf op eigen initiatief een topic hierover open

Ben wel benieuwd wat je zelf onder antisemitisme schaart
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 19 maart 2025 @ 20:20:04 #257
485843 crew  Jippie
pi_217110036
quote:
14s.gif Op woensdag 19 maart 2025 19:09 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Er zijn geen objectieve criteria die je kan toetsen. Om te bepalen of iets antisemitisch is of niet. Wat er meestal gebeurt, is dat men de autoriteiten op dit gebied( ADL, CIDI, IHRA) raadpleegt. Om vervolgens de richtlijnen blind over te nemen.

Daarnaast is antisemitisme vloeibaar. Iets wat vandaag oke is om te zeggen, kan morgen als antisemitisch bestempeld worden. ' A hate that mutates' noemen ze dat geloof ik.

Aangezien Mossad en Israėl vaak in het stuk voorkomen(the JFK files) . Dacht ik wellicht is het beter dat ik de mensen in blauw raadpleeg voordat ik zelf op eigen initiatief een topic hierover open

Ben wel benieuwd wat je zelf onder antisemitisme schaart
Daar kan ik pas over oordelen als ik het zie staan in combi met de context van het item/ de discussie.
pi_217110925
quote:
2s.gif Op woensdag 19 maart 2025 20:20 schreef Jippie het volgende:

[..]
Daar kan ik pas over oordelen als ik het zie staan in combi met de context van het item/ de discussie.
Laat ik 1 van de richtlijnen van de IHRA erbij halen. Daarin staat:

quote:
Leugenachtige, ontmenselijkende, demoniserende of stereotiepe opmerkingen maken over Joden als zodanig of over de macht van de Joden als collectief geheel. Hierbij gaat het onder meer – maar niet uitsluitend – over de mythe van een wereldwijde Joodse samenzwering of de mythe dat Joden de media, de economie, regeringen of andere maatschappelijke instellingen controleren.
https://holocaustremembra(...)emitisme-van-de-ihra

Zal me hier focussen om slechts een claim die hier gemaakt is. Namelijk invloed op de economie, waar de FED een belangrijke rol in speelt.

Hoe kwam de FED tot stand? The Jewish forward heeft er het e.e.a. over te vertellen

The Jewish Story Behind the U.S. Federal Reserve Bank

https://forward.com/culture/325447/the-man-behind-the-fed/

Is er hier sprake van antisemitisme ja of nee? De autoriteiten op dit gebied zeggen ja, de Israėlische media vertellen weer een andere verhaal

En nu? Wie heeft er hier gelijk?

Of moeten we teruggaan naar ww2 en kijken hoe Adolf er tegenaan keek. En mocht Adolf een negatieve mening hebben over bankiers, maakt dat de claim over de FED wel antisemitisch, ondanks dat er wel een kern van waarheid in zit?

Mocht er een vage link zijn naar de protocollen, wat doen we hiermee dan?

Reuze benieuwd naar je mening :D
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 19 maart 2025 @ 22:11:40 #259
485843 crew  Jippie
pi_217111216
quote:
14s.gif Op woensdag 19 maart 2025 21:48 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Laat ik 1 van de richtlijnen van de IHRA erbij halen. Daarin staat:
[..]
https://holocaustremembra(...)emitisme-van-de-ihra

Zal me hier focussen om slechts een claim die hier gemaakt is. Namelijk invloed op de economie, waar de FED een belangrijke rol in speelt.

Hoe kwam de FED tot stand? The Jewish forward heeft er het e.e.a. over te vertellen

The Jewish Story Behind the U.S. Federal Reserve Bank

https://forward.com/culture/325447/the-man-behind-the-fed/

Is er hier sprake van antisemitisme ja of nee? De autoriteiten op dit gebied zeggen ja, de Israėlische media vertellen weer een andere verhaal

En nu? Wie heeft er hier gelijk?

Of moeten we teruggaan naar ww2 en kijken hoe Adolf er tegenaan keek. En mocht Adolf een negatieve mening hebben over bankiers, maakt dat de claim over de FED wel antisemitisch, ondanks dat er wel een kern van waarheid in zit?

Mocht er een vage link zijn naar de protocollen, wat doen we hiermee dan?

Reuze benieuwd naar je mening :D
Nogmaals, ik kan dat pas beoordelen in samenhang context/ discussie. Gaat een reactie of OP de grens over, note ik het en flikker ik het weg.

Hier vage vragen stellen en een obscuur linkje posten doet bij mij de indruk ontstaan dat je mij een uitspraak wil ontlokken maar daar trap ik dus niet in Ali.
pi_217111345
quote:
2s.gif Op woensdag 19 maart 2025 22:11 schreef Jippie het volgende:

[..]
Nogmaals, ik kan dat pas beoordelen in samenhang context/ discussie. Gaat een reactie of OP de grens over, note ik het en flikker ik het weg.

Hier vage vragen stellen en een obscuur linkje posten doet bij mij de indruk ontstaan dat je mij een uitspraak wil ontlokken maar daar trap ik dus niet in Ali.
Zou de Jewish Forward geen obscuur linkje willen noemen. Het enige wat ik vraag is om bepaalde grenzen te stellen, zodat ik ook weet waar ik aan toe ben.

Het maakt mij verder ook niet uit wat jullie besluiten. Ik wil graag duidelijkheid, thats it

Om terug te komen op mijn eerdere vraag. Alle referenties naar de Mossad en Israel wel of niet hier posten?

Als het ongewenst is,ook prima maar laat het dan ook duidelijk weten
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 19 maart 2025 @ 22:33:15 #261
485843 crew  Jippie
pi_217111367
quote:
9s.gif Op woensdag 19 maart 2025 22:30 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Zou de Jewish Forward geen obscuur linkje willen noemen. Het enige wat ik vraag is om bepaalde grenzen te stellen, zodat ik ook weet waar ik aan toe ben.

Het maakt mij verder ook niet uit wat jullie besluiten. Ik wil graag duidelijkheid, thats it

Om terug te komen op mijn eerdere vraag. Alle referenties naar de Mossad en Israel wel of niet hier posten?

Als het ongewenst is,ook prima maar laat het dan ook duidelijk weten
Nogmaals ik kan op voorhand niets toezeggen, kan pas oordelen als er daadwerkelijk iets is gepost.
  vrijdag 21 maart 2025 @ 08:40:34 #262
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_217126774
Goedemorgen mods :)

Zouden jullie dit topic svp willen reeksen:

NWS / JD Vance: "Europe pleegt civilisational suicide"

Het lijkt erop dat dit onderwerp toch wel leeft en actueel is ondanks het feit dat het door iemand wordt geroepen die wat minder populair is onder de mensen alsook Fok!ers.

En zouden jullie de TT svp willen veranderen in:

Europa pleegt civilisational suicide

want in feite is dat waar het topic over gaat, en niet dat het toevallig door Vance wordt geroepen, wat nogal wat irritatie oproept blijkbaar :X en qua posts nogal afleidt van waar het topic over gaat.

Bij voorbaat hartelijk dank :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Tengano op 21-03-2025 08:53:03 ]
pi_217127192
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 08:40 schreef Tengano het volgende:

NWS / JD Vance: "Europe pleegt civilisational suicide"

Het lijkt erop dat dit onderwerp toch wel leeft en actueel is ondanks het feit dat het door iemand wordt geroepen die wat minder populair is onder de mensen alsook Fok!ers.

want in feite is dat waar het topic over gaat, en niet dat het toevallig door Vance wordt geroepen, wat nogal wat irritatie oproept blijkbaar :X en qua posts nogal afleidt van waar het topic over gaat.

Volgens mij was de TT die je voorstelt de oorspronkelijke en is die niet voor niets gewijzigd in wat het nu is.
  vrijdag 21 maart 2025 @ 10:47:24 #264
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_217128030
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 09:22 schreef recursief het volgende:

[..]
Volgens mij was de TT die je voorstelt de oorspronkelijke en is die niet voor niets gewijzigd in wat het nu is.
Nee hoor :)

Ik had hem namelijk een beetje herschreven vanaf de titel van die daily news Bron.

En met de huidige inzichten en TT blijkt men liever flauw te doen en te focussen op Vance, de VS en MAGA dan het onderwerp waar het (eigenlijk) over gaat.

Vandaar mijn verzoek :)

[ Bericht 11% gewijzigd door Tengano op 21-03-2025 10:58:51 ]
pi_217128593
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 10:47 schreef Tengano het volgende:

[..]
Nee hoor :)

Ik had hem namelijk een beetje herschreven vanaf de titel van die daily news Bron.
Zowel "JD Vance: " als de aanhalingstekens rond de uitspraak zijn later door de moderatie toegevoegd. Dat weet ik 100% zeker.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 22 maart 2025 @ 23:22:59 #266
485843 crew  Jippie
pi_217148099
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 08:40 schreef Tengano het volgende:

NWS / JD Vance: "Europe pleegt civilisational suicide" #1

Ik zie maar 1 deel?
  zondag 23 maart 2025 @ 08:59:45 #267
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_217149997
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 23:22 schreef Jippie het volgende:
Ik zie maar 1 deel?
Ja klopt Jippie. Het topic zat bijna tegen de 300 dus vandaar mijn verzoek, maar momenteel stokt het dus.

Maar goed, we zien het wel :)
pi_217155349
Dit is zogenaamd het Ramadan topic. Maar de laatste twee paginas is het enkel off topic geneuzel. Gooi het topic dicht of houd het topic vrij van islamofoob getrol, zou ik zeggen.

NWS / De Ramadan begint vrijdagavond 28 februari #3
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 23 maart 2025 @ 21:14:39 #269
485843 crew  Jippie
pi_217159135
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 16:50 schreef egayalS het volgende:
Dit is zogenaamd het Ramadan topic. Maar de laatste twee paginas is het enkel off topic geneuzel. Gooi het topic dicht of houd het topic vrij van islamofoob getrol, zou ik zeggen.

NWS / De Ramadan begint vrijdagavond 28 februari #3
Beetje geveegd, jullie mogen weer ^O^
pi_217165040
quote:
2s.gif Op zondag 23 maart 2025 21:14 schreef Jippie het volgende:

[..]
Beetje geveegd, jullie mogen weer ^O^
ik heb er niks van gemerkt. Ondertussen door tig posts gescrolled zonder 1 post tegen te komen dat over de ramadan gaat.

Trollen topic is het geworden en kennelijk vinden de mods het best.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 24 maart 2025 @ 13:52:39 #271
485843 crew  Jippie
pi_217165227
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 13:20 schreef egayalS het volgende:

[..]
ik heb er niks van gemerkt. Ondertussen door tig posts gescrolled zonder 1 post tegen te komen dat over de ramadan gaat.

Trollen topic is het geworden en kennelijk vinden de mods het best.
Ik mod hier, en heb een oproep gedaan om on-topic te blijven en als volwassenen het gesprek aan te gaan.

Als je een kleuterjuf in actie wil zien dan kun je beter bij de plaatselijke kleuterschool op bezoek gaan.
  maandag 24 maart 2025 @ 19:57:24 #272
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217168892
quote:
2s.gif Op maandag 24 maart 2025 13:52 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik mod hier, en heb een oproep gedaan om on-topic te blijven en als volwassenen het gesprek aan te gaan.

Als je een kleuterjuf in actie wil zien dan kun je beter bij de plaatselijke kleuterschool op bezoek gaan.
NWS / Intrekken Nederlandse nationaliteit van Syriėganger niet toegestaan

Kan deze misschien in de OP? Is de officiėle reactie van de rechtbank en geeft zeer belangrijke context.
twitter
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 24 maart 2025 @ 20:03:34 #273
485843 crew  Jippie
pi_217169027
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 19:57 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
NWS / Intrekken Nederlandse nationaliteit van Syriėganger niet toegestaan

Kan deze misschien in de OP? Is de officiėle reactie van de rechtbank en geeft zeer belangrijke context.
[ x ]
Zal ik doen. Vind je TT een beetje magertjes.
Ik had op de FP 'Intrekking Nederlanderschap terrorist niet toegestaan wegens rassendiscriminatie'
  maandag 24 maart 2025 @ 20:11:14 #274
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217169141
quote:
2s.gif Op maandag 24 maart 2025 20:03 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik had op de FP 'Intrekking Nederlanderschap terrorist niet toegestaan wegens rassendiscriminatie'
Dank!
Niet mijn TT. Ik had een betere gekozen :+
pi_217169361
quote:
2s.gif Op maandag 24 maart 2025 20:03 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dat paste niet. "Intrekking Nederlanderschap terrorist niet toegestaan" zou wel kunnen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 24 maart 2025 @ 20:35:09 #276
485843 crew  Jippie
pi_217169470
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2025 20:25 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Dat paste niet. "Intrekking Nederlanderschap terrorist niet toegestaan" zou wel kunnen.
Zeghet maar of ik TT moet aanpassen
pi_217169489
quote:
2s.gif Op maandag 24 maart 2025 20:35 schreef Jippie het volgende:

[..]
Zeghet maar of ik TT moet aanpassen
Prima!
pi_217170386
@Pizzakoppo waarom sluit je mijn topic over weer een Nederlandse pedo?
Ik zie hetzelfde graag terug in andere racistische topics :)
  Moderator dinsdag 25 maart 2025 @ 06:50:36 #279
138438 crew  Pizzakoppo
pi_217171464
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 22:07 schreef Servieskast het volgende:
@:pizzakoppo waarom sluit je mijn topic over weer een Nederlandse pedo?
Ik zie hetzelfde graag terug in andere racistische topics :)
Nee die laat ik open want ik ben een groot voorstander van racisme.
pi_217172066
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 06:50 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Nee die laat ik open want ik ben een groot voorstander van racisme.
I know.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 09:12:49 #281
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_217172283
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 08:52 schreef Servieskast het volgende:

[..]
I know.
Huilen!
Huilen dan.
  Moderator dinsdag 25 maart 2025 @ 09:16:23 #282
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217172331
Bemoeien
  dinsdag 25 maart 2025 @ 09:18:28 #283
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_217172350
Gelijk hebben.
Huilen dan.
  Moderator dinsdag 25 maart 2025 @ 09:20:15 #284
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217172381
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 09:16 schreef sp3c het volgende:
Bemoeien
  dinsdag 25 maart 2025 @ 20:09:25 #285
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217179644
  dinsdag 25 maart 2025 @ 20:57:26 #286
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217180434
quote:
Discriminerend? Beledigend zul je bedoelen.
  woensdag 26 maart 2025 @ 14:22:29 #287
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_217186944
quote:
Volgens mij is die TS van de straat.

Verder wel gelijk.
  donderdag 27 maart 2025 @ 09:17:25 #288
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217193906
NWS / Extreme Islam, wachten op de volgende aanslag

Titel komt voor geen meter over met de inhoud.
  Moderator donderdag 27 maart 2025 @ 09:27:46 #289
8781 crew  Frutsel
pi_217193974
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 09:17 schreef Qarrad het volgende:
NWS / 'Zorgen over groei orthodoxe Islam in Nederland'

Titel komt voor geen meter over met de inhoud.
Aangepast
pi_217196643
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 13:50 schreef Richestorags het volgende:
Dit is allemaal al veelvuldig gezegd, dit is wat er wordt bedoeld met Islamisering en het gevaar van de Islam.

En zoals altijd, zullen @:Hexagon @:Buitendam @:recursief @:Mutant01 weer doen alsof er niks aan de hand is en dit land vol met enge racisten zit.
Kutmentions en op de persoon.
  donderdag 27 maart 2025 @ 14:56:01 #292
396550 Richestorags
pi_217196690
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 14:49 schreef recursief het volgende:

[..]
Kutmentions en op de persoon.
Dat uitgerekend jij dat zegt. Maar goed, ik vind het prima als het wordt weggehaald.
  Moderator donderdag 27 maart 2025 @ 15:40:22 #293
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217197012
ik vind het wat kleinzerig maar ok, je hebt het zelf al weggehaald zie ik
pi_217197251
quote:
88s.gif Op donderdag 27 maart 2025 15:40 schreef sp3c het volgende:
ik vind het wat kleinzerig maar ok, je hebt het zelf al weggehaald zie ik
Als het eenmalig is, is het wellicht kleinzerig. Mensen uitspraken toedichten die ze nooit gedaan hebben gebeurt echter aan de lopende band en is enorm irritant.

quote:
En zoals altijd, zullen @:Hexagon @:Buitendam @:recursief @:Mutant01 weer doen alsof er niks aan de hand is en dit land vol met enge racisten zit.
Dat dus.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 27 maart 2025 @ 20:51:36 #295
485843 crew  Jippie
pi_217200399
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 16:07 schreef recursief het volgende:

[..]
Als het eenmalig is, is het wellicht kleinzerig. Mensen uitspraken toedichten die ze nooit gedaan hebben gebeurt echter aan de lopende band en is enorm irritant.
[..]
Dat dus.
Zet gewoon een TR en negeer het verder, zou dat soort 'complimenten' niet zo veel aandacht geven.
pi_217200587
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2025 20:51 schreef Jippie het volgende:

[..]
Zet gewoon een TR en negeer het verder, zou dat soort 'complimenten' niet zo veel aandacht geven.
Ik heb er in het topic zelf niet op gereageerd, en FB is voor feedback dacht ik. Dat anderen daar weer mee aan de haal gaan kan je mij niet aanrekenen. Maar ik zal er de volgende keer wel een TR voor zetten.

En misschien moet de OP van FB aangepast worden als de mods klagen hierover kleinzerig vinden. Daar staat namelijk o.a. het volgende in:

quote:
- Ook andere persoonlijke reacties richting andere users of het onderwerp als "gaan we weer, heb je hem weer, daar komt ALT right, ALT Left, weer, kunnen achterwege blijven. Blijf dan lekker weg.

[...]

-Nutteloze mentions kun je ook weglaten.
  Moderator donderdag 27 maart 2025 @ 21:14:17 #297
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217200739
Ik klaag niet, ik geef mijn mening over de klacht

Is niet hetzelfde :{w
pi_217201284
quote:
88s.gif Op donderdag 27 maart 2025 21:14 schreef sp3c het volgende:
Ik klaag niet, ik geef mijn mening over de klacht

Is niet hetzelfde :{w
Ik zeg niet dat je klaagt. Ik zeg dat het klagen over iets dat kennelijk buiten de policy is kleinzerig wordt gevonden.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 27 maart 2025 @ 22:29:56 #299
485843 crew  Jippie
pi_217201918
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 21:47 schreef recursief het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat je klaagt. Ik zeg dat het klagen over iets dat kennelijk buiten de policy is kleinzerig wordt gevonden.
Weet je, zodra jij stopt met het 'happen' op dat kinderachtige gemention en geklier zal voor een aantal de 'lol' er snel van af zijn.
En ik zeg niet dat dat gedoe niet vervelend voor je is, maar negeren en een TR zetten is de beste oplossing.
pi_217207583
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2025 22:29 schreef Jippie het volgende:

[..]
Weet je, zodra jij stopt met het 'happen' op dat kinderachtige gemention en geklier zal voor een aantal de 'lol' er snel van af zijn.
En ik zeg niet dat dat gedoe niet vervelend voor je is, maar negeren en een TR zetten is de beste oplossing.
Nee, niet dus. Misschien gewoon de klierders effectief aanpakken. Het is niet dat de persoon in kwestie het er na een TR bij laat ofzo. Soms wat harder optreden mag ook gewoon.
Allah Al Watan Al Malik
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 28 maart 2025 @ 15:16:04 #301
485843 crew  Jippie
pi_217208161
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 14:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Nee, niet dus. Misschien gewoon de klierders effectief aanpakken. Het is niet dat de persoon in kwestie het er na een TR bij laat ofzo. Soms wat harder optreden mag ook gewoon.
Een post verwijderen en een note zijn al twee sancties die zo'n user oploopt. Bij herhaaldelijke sancties kan worden overwogen tot straffere maatregelen.

In de topics gaan lopen ruziėn en geen TR zetten leidt tot niets. Een TR zetten en de post verder negeren is gewoon effectief.

Vind je dat allemaal te soft, ga dan in overleg met het hoger management voor een straffer moderatie beleid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')