<Knip-gewoon normaal doen ajb>quote:Op maandag 3 maart 2025 23:23 schreef recursief het volgende:
[..]
https://www.vandale.nl/gr(...)s/betekenis/kankeren
Je maakt er bewust een semantisch spelletje van om zo de inhoud af te zwakken c.q. te ontwijken. Maar dat zien we allemaal man.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:28 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Wat een mooi voorbeeld van culturele aanwinst; het woord kanker als normalisering.
quote:Op maandag 3 maart 2025 23:29 schreef sp3c het volgende:
Het is nu eenmaal geen moslim
Dan kan de aanname prima logisch zijn want meestal is dat het wel maar nu met de feiten zoals ze nu liggen is het offtopic
Het is flamebait, gericht aan die mensen die een topic lang hebben zitten kankeren op de islamquote:Op maandag 3 maart 2025 23:35 schreef recursief het volgende:
[..]![]()
Je hebt het verwijderd omdat je het een flamebait vond. Terwijl er niks rellerigs in stond. Alleen feiten en niks persoonlijks. Ik heb een topic lang mijn mond gehouden. Als ik had willen stoken had ik dat al veel eerder gedaan. Laat maar, hier gaan we niet uitkomen maar ik vind het wel teleurstellend.
Nee dat klopt niet. Flamebait is een post met de intentie om een reactie uit te lokken. Die intentie was er niet. Nogmaals: als ik had willen etteren had ik dat wel eerder gedaan. Ik weet zelf toch zeker wel wat mijn intentie is als ik iets schrijf? Wat ik schrijf was bovendien feitelijk, niet persoonlijk en netjes verwoord. Als daar buiten de policy op gereageerd wordt dan kan je mij daar echt niet op aankijken. Ik heb mijn best gedaan om het inhoudelijk en netjes te houden.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het is flamebait, gericht aan die mensen die een topic lang hebben zitten kankeren op de islam
Die gaan niet sorry mijn fout zeggen die gaan gewoon verder op deze manier op uitnodiging van jou, dat is ook gewoon wat er gebeurde
Klopt dit?
Nee dat is het niet. In jouw hoofd kennelijk wel maar ook alleen daar. Ik kan hier best boos over worden. En dat meen ik bloedserieus.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:49 schreef sp3c het volgende:
Natuurlijk is dit om een reactie uit te lokken
Nee dat hoeft niet, daar zouden we geen gewoonte van maken. Maar ik zou het wel kunnen waarderen als het de volgende keer anders gaat en je niet alleen maar ingrijpt omdat je kwade intenties vermoedt als daar op geen enkele manier sprake van is. Ik ga slapen.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:54 schreef sp3c het volgende:
Maar goed ik weet het goed gemaakt
als @:straatcommando. er is mag hij die post terugzetten maar dan dus ik ook die reacties in de trend van had prima gekund hoor want meestal is het gewoon een moslim en dan kunnen we het weer een heel topic hebben over wat voor een barbaarse ideologie het wel niet is
Jullie allemaal je zin
Er gaat ontzettend veel haat uit vanuit @RealistAtheist "Mong...tje dit", "Mong..ltje dat"quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:47 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Onbetrouwbaar mongooltje ben je ook hè. In letterlijk de eerste post zeggen dat je minder gaat posten en vervolgens het hele topic volspammen. Maar ja dat heb ik in mijn eerste post al voorspeld dat dit zou gebeuren. Want moslim en betrouwbaar is een zeer zeldzame, of eigenlijk niet bestaande, combinatie.
Dat mag wel wat minder inderdaadquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er gaat ontzettend veel haat uit vanuit @:RealistAtheist "Mong...tje dit", "Mong..ltje dat"²
quote:
Hij is wel gevarieerd in zijn haat. Hier ben ik een trieste kneus.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:15 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Wat een extreem trieste kneus ben je ook.
Maar iedereen hier weet hoe jij over mijn vragen denkt hoor. Daar hoef je niet eens antwoord voor te geven. Maarre ga je nu nog eens stoppen met reageren. Je belofte dat je tijdens de ramadan minder gaat reageren gaat gelijk alweer overboord hè?
quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:00 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Walgelijke ventje ben je. Ik heb de vraag meerdere keren gesteld. Maar je bent gewoon niet mans genoeg om er antwoord op te geven.
Maar goed je laat hier weer exact zien waarom jullie zo gehaat worden. Dat achterbakse met dubbele tong spreken. Voor de buitenwacht mooi weer spelen, maar ondertussen walgelijke denkbeelden er op nahouden. Bedankt voor het bevestigen van mijn denkbeelden over moslims. Keer op keer worden deze bevestigd.
Zou @RealistAtheist een haatbaard zijn?quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:14 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]je bent gewoon een laffe angsthaas die niet eerlijk durft te zeggen wat hij denkt. Achterbaks en laf zoals het een moslim betaamd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |