Laatste post uit het vorige topic.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:31 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel meevalt hoor. Moskeebezoek loopt net als kerkbezoek al jaren terug of heeft zich hooguit gestabiliseerd inmiddels. En echt alleen de extreem labiele geestelijk zwakke mensen bekeren zich tot de islam. Dat is echt een miniem percentage. Ik heb hier in mijn hele leven hooguit 2 keer een dame die duidelijk geen allochtoon was met een hoofddoekje gezien. En dat waren (ja ik weet het heel oppervlakkig) net van die standaard turkse moekes die er echt niet uit zagen.
Ik heb er laatst nog een gezien. Ik ging stuk. Agent mocht niet in zijn auto kijken want ramadan.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:44 schreef bijdehand het volgende:
Was altijd gouden tv bij wegmisbruikers
Als je aan alle impulsen van je body ten alle tijden gehoor geeft ben je niet anders dan een dier.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:47 schreef Nober het volgende:
Lekker de hele dag eten drinken roken neuken niet bidden.
Heeeeel trots dat je jezelf aan het uithongeren bent zodat je het hellevuur ontloopt en straks met een paar maagden los mag gaan.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:52 schreef BansheeBoy het volgende:
@:Gia vandaag een zelfgemaakt champignonsoepje op de chest gelegd met een fijn slaatje. Paar dadeltjes en flesje osmose.
Je kunt trots op me zijn. Voor een keertje na 20 jaar.²
Mwah, genoeg mensen die op de UvA zitten hoor.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:31 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel meevalt hoor. Moskeebezoek loopt net als kerkbezoek al jaren terug of heeft zich hooguit gestabiliseerd inmiddels. En echt alleen de extreem labiele geestelijk zwakke mensen bekeren zich tot de islam. Dat is echt een miniem percentage. Ik heb hier in mijn hele leven hooguit 2 keer een dame die duidelijk geen allochtoon was met een hoofddoekje gezien. En dat waren (ja ik weet het heel oppervlakkig) net van die standaard turkse moekes die er echt niet uit zagen.
Ik leg net 3 lamskoteletten waterpas. Ik ben zo euforisch ik krijg niks van je mee. Lekker man.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heeeeel trots dat je jezelf aan het uithongeren bent zodat je het hellevuur ontloopt en straks met een paar maagden los mag gaan.
Als je maar wat mee krijgt van die maagden straks.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik leg net 3 lamskoteletten waterpas. Ik ben zo euforisch ik krijg niks van je mee. Lekker man.²
Het geheim? Niet overkruiden. Een goede kotelet komt vooruit met alleen (Himalaya)zout.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als je maar wat mee krijgt van die maagden straks.
En straks nog met maagden ook.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het geheim? Niet overkruiden. Een goede kotelet komt vooruit met alleen (Himalaya)zout.²
En dat alles vanaf de zolderkamer bij mama thuis...quote:Op maandag 3 maart 2025 20:47 schreef Nober het volgende:
Lekker de hele dag eten drinken roken neuken niet bidden.
Vooral die dubbele hoofddoek maakt me helemaal romigquote:
pleasequote:Op maandag 3 maart 2025 23:13 schreef egayalS het volgende:
Stuk van cbs genaamd "state of spirituality" over waarom jaarlijks 10 duizenden mensen in Amerikaanse gevangenissen zich bekeren tot de Islam
Bekijk deze YouTube-video
Waarom open je hier geen eigen topic over? Ik denk dat je zelf ook wel weet dat het niemand wat zal interesseren en zo'n topic niet verder komt dan de eerste pagina. Het is net als met de leegloop van de kerken. Je post dit wel in dit topic over Ramadan, maar je doet zelf eigenlijk niks met je geloof. Maar wel klagen over de islam, omdat moslims hun geloof wel praktiseren.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
morgen begint de feestdag van de H. Floriaan.
Bij deze alvast mijn welgemeende felicitaties aan eenieder.
Mijn geloof gaat wat verder dan angst voor een brandende hel of hoop op een opengetrokken blik maagden.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:21 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Waarom open je hier geen eigen topic over? Ik denk dat je zelf ook wel weet dat het niemand wat zal interesseren en zo'n topic niet verder komt dan de eerste pagina. Het is net als met de leegloop van de kerken. Je post dit wel in dit topic over Ramadan, maar je doet zelf eigenlijk niks met je geloof. Maar wel klagen over de islam, omdat moslims hun geloof wel praktiseren.
Hier morgen zuurkool met spek! Heerlijk als afsluiting voor Aswoensdag!quote:Op maandag 3 maart 2025 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik leg net 3 lamskoteletten waterpas. Ik ben zo euforisch ik krijg niks van je mee. Lekker man.²
quote:Op maandag 3 maart 2025 23:21 schreef Kerelx het volgende:
@:BansheeBoy @:egayalS , en aan alle andere moslims op het forum: een gezegende maand Ramadan gewenst.
Je wordt gemist in dat andere topique xoxo.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Hier morgen zuurkool met spek! Heerlijk als afsluiting voor Aswoensdag!
NWS / Woensdag 5 maart begint de Vastentijdquote:Op maandag 3 maart 2025 23:21 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Waarom open je hier geen eigen topic over? Ik denk dat je zelf ook wel weet dat het niemand wat zal interesseren en zo'n topic niet verder komt dan de eerste pagina. Het is net als met de leegloop van de kerken. Je post dit wel in dit topic over Ramadan, maar je doet zelf eigenlijk niks met je geloof. Maar wel klagen over de islam, omdat moslims hun geloof wel praktiseren.
Dank je wel Kerelx. Wordt gewaardeerd. Je geeft me het gevoel er bij te horen. Dat is vaak anders hier.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:21 schreef Kerelx het volgende:
@:BansheeBoy @:egayalS , en aan alle andere moslims op het forum: een gezegende maand Ramadan gewenst.
Hel, hel, hel, hel, hel, hel, ... je bent meer bezig met de hel en sleept het overal bij, in elke topic, meer dan enig orthodoxe jood, christen of moslim bij elkaar in decennia hebben gedaan. Je bent geobsedeerd met de hel, ondanks dat je er niet in gelooft. Is het niet tijd om daar professionele hulp voor te gaan zoeken i.v.m. je traumatische verleden i.p.v. in elke topic dat onderwerp als stokpaardje tevoorschijn te halen?quote:Op maandag 3 maart 2025 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn geloof gaat wat verder dan angst voor een brandende hel of hoop op een opengetrekt blik maagden.
Dat stokpaardje wordt maar wat graag weggemoffeld in al die oh zo verheven spirituele mijmeringen over hoe mooi het geloof is, niet?quote:Op maandag 3 maart 2025 23:49 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Hel, hel, hel, hel, hel, hel, ... je bent meer bezig met de hel en sleept het overal bij, in elke topic, meer dan enig orthodoxe jood, christen of moslim bij elkaar in decennia hebben gedaan. Je bent geobsedeerd met de hel, ondanks dat je er niet in gelooft. Is het niet tijd om daar professionele hulp voor te gaan zoeken i.v.m. je traumatische verleden i.p.v. in elke topic dat onderwerp als stokpaardje tevoorschijn te halen?
En nogmaals het punt waar het om ging: Open eens een topic over de feestdag van de H. Floriaan en zie hoe het daar storm loopt. Waarom dat hier aankondigen? Als je die feestdag zo belangrijk vindt? Je doet echter zelf niks met je eigen geloof, maar klaagt wel over de islam en dat moslims hun geloof praktiseren.
Graag gedaan, je hoort er ook zeker bij. Niks aantrekken van die zeurkous. Die zit overal en op iedereen wie het niet eens is met zijn waarheid/mening gif te spuwen en tegelijkertijd heeft hij de mond vol over "barmhartigheid" en het opkomen voor "andersdenkenden". Belachelijk gewoon.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je wel Kerelx. Wordt gewaardeerd. Je geeft me het gevoel er bij te horen. Dat is vaak anders hier.²
Het wordt niet weggemoffeld, maar is simpelweg niet het onderwerp. Het is gewoon een stokpaardje van je waarmee je talloze topics vervuild.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat stokpaardje wordt maar wat graag weggemoffeld in al die oh zo verheven spirituele mijmeringen over hoe mooi het geloof is, niet?
Kennelijk weer een snaar geraakt...
Het wordt zeer zeker weggemoffeld. En het is voor een hele hoop lieden nogal ongemakkelijk, dat onderwerp.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:54 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Het wordt niet weggemoffeld, maar is simpelweg niet het onderwerp. Het is gewoon een stokpaardje van je waarmee je talloze topics vervuild.
Jij houdt je zeker ook alleen aan de Nederlandse wet, omdat je anders bang bent in de gevangenis te komen?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het wordt zeer zeker weggemoffeld. En het is voor een hele hoop lieden nogal ongemakkelijk, dat onderwerp.
Snap ik ook. Dat erodeert een beetje dat beeld van een mooie, lieve, fijne religie. Maakt al die gezellige plaatjes van feesten en samenzijn net wat anders, wetende dat een eeuwige marteling wacht voor eenieder die niet conform de leer leeft.
Vellen die weer aangroeien en zulks... geweldig.
Naast natuurlijk allerlei regeltjes die in de 21e eeuwse verlichte samenleving geen plaats hebben.
Dat accepteren we niet van christendom, en de islam is volstrekt niet anders.
Met andersdenkenden bedoel ik natuurlijk niet dat mensen die bagger niet mogen geloven. Ga je gang. Hou het alleen lekker voor je zelf, die spirituele terreur. Andersdenkenden zijn verder vooral lieden die, zoals zowel de verre als recente geschiedenis aantonen, als eerst de lul zijn wanneer theocratische engnekken het voor het zeggen krijgen (hallo vrouwen, hallo homo's.).
Ga je deze nick binnenkort eveneens achterstevoren schrijven? Hoeveel kloons denk je nog aan te maken?
Goeiedag, wat een vergelijkingen weer.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 00:29 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Jij houdt je zeker ook alleen aan de Nederlandse wet, omdat je anders bang bent in de gevangenis te komen?
Dit is weer een voorbeeld van hoe je een topic vervuild en verzand met dit soort onderwerpen die jou persoonlijk dwarszitten. Wanneer ga je er hulp voor zoeken?
Waarom zouden mensen hun geloof voor zichzelf houden? Mening topics (waaronder die van jou over Aswoensdag) en subforums zoals F&L zouden dan opgeheven moeten worden, TV- en radio omroepen die moeten stoppen, enz. Je geeft een eigen invulling aan wat "andersdenkenden" zou moeten inhouden, en zo werkt het dus niet. Verder vind ik je zelf overkomen als een "engnek", omdat je op iedereen, gelovig of niet, gif spuwt die het niet eens is met je waarheid.
Hoeveel kloons heb jij en denk je nog aan te maken?
Mensen leven niet naar de leer omdat ze bang zijn voor de hel, dat is jouw trauma en hoe jij religie beleefd hebt en die projecteert. Mensen leven naar de leer, omdat ze zich er goed bij voelen en het goede in hen aanspreekt en zich er spiritueel mee verrijkt voelen. Dat is een heel andere mentaliteit dan die je neerzet, een van ANGST en TERREUR als men niet in het gareel loopt, waarbij je CONSTANT in ANGST leeft voor de HEL. Dat is puur projectie van je verleden. Op dezelfde wijze hou je je aan de Nederlandse wet, omdat het gekant is met het goede in jezelf en dat gedeelte in jezelf aanspreekt en niet omdat je CONSTANT BANG bent in de gevangenis terecht te komen. Maar die vergelijking begrijp je niet, jij denkt natuurlijk weer in intensiteit van de bestraffing. Maar dat is niet waar de vergelijking over gaat.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 00:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Goeiedag, wat een vergelijkingen weer.
Vertel eens: als je de wet overtreedt in Nederland, wat gebeurt er dan met je? Schrijf eens uit.
En die kunnen niet extreem labiel en geestelijk zwak zijn? In sommige kringen van de UvA lijkt dat juist een vereiste te zijn om erbij te horen.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Mwah, genoeg mensen die op de UvA zitten hoor.
Ben zelf niet religieus maar dit soort taalgebruik is wel echt zeer droevig. Een aantal goede vrienden zijn moslim. Ze hebben allemaal hoge functies in het bedrijfsleven. Goede opleiding en genoeg inkomen om meermaals per jaar op vakantie te kunnen (niet naar de Achterhoek maar daadwerkelijk interessante locaties zoals Tokyo of Taipei).quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:47 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Onbetrouwbaar mongooltje ben je ook hè. In letterlijk de eerste post zeggen dat je minder gaat posten en vervolgens het hele topic volspammen. Maar ja dat heb ik in mijn eerste post al voorspeld dat dit zou gebeuren. Want moslim en betrouwbaar is een zeer zeldzame, of eigenlijk niet bestaande, combinatie.
Romig zelfs. Stouterd!quote:Op maandag 3 maart 2025 22:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Vooral die dubbele hoofddoek maakt me helemaal romig![]()
Je kunt zo de kansel op.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:08 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Mensen leven niet naar de leer omdat ze bang zijn voor de hel, dat is jouw trauma en hoe jij religie beleefd hebt en die projecteert. Mensen leven naar de leer, omdat ze zich er goed bij voelen en het goede in hen aanspreekt en zich er spiritueel mee verrijkt voelen. Dat is een heel andere mentaliteit dan die je neerzet, een van ANGST en TERREUR als men niet in het gareel loopt, waarbij je CONSTANT in ANGST leeft voor de HEL. Dat is puur projectie van je verleden. Op dezelfde wijze hou je je aan de Nederlandse wet, omdat het gekant is met het goede in jezelf en dat gedeelte in jezelf aanspreekt en niet omdat je CONSTANT BANG bent in de gevangenis terecht te komen. Maar die vergelijking begrijp je niet, jij denkt natuurlijk weer in intensiteit van de bestraffing. Maar dat is niet waar de vergelijking over gaat.
Om anderen niet lastig te vallen met hun reli-shit.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 00:29 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen hun geloof voor zichzelf houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |