Laatste post uit het vorige topic.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:31 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel meevalt hoor. Moskeebezoek loopt net als kerkbezoek al jaren terug of heeft zich hooguit gestabiliseerd inmiddels. En echt alleen de extreem labiele geestelijk zwakke mensen bekeren zich tot de islam. Dat is echt een miniem percentage. Ik heb hier in mijn hele leven hooguit 2 keer een dame die duidelijk geen allochtoon was met een hoofddoekje gezien. En dat waren (ja ik weet het heel oppervlakkig) net van die standaard turkse moekes die er echt niet uit zagen.
Ik heb er laatst nog een gezien. Ik ging stuk. Agent mocht niet in zijn auto kijken want ramadan.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:44 schreef bijdehand het volgende:
Was altijd gouden tv bij wegmisbruikers
Als je aan alle impulsen van je body ten alle tijden gehoor geeft ben je niet anders dan een dier.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:47 schreef Nober het volgende:
Lekker de hele dag eten drinken roken neuken niet bidden.
Heeeeel trots dat je jezelf aan het uithongeren bent zodat je het hellevuur ontloopt en straks met een paar maagden los mag gaan.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:52 schreef BansheeBoy het volgende:
@:Gia vandaag een zelfgemaakt champignonsoepje op de chest gelegd met een fijn slaatje. Paar dadeltjes en flesje osmose.
Je kunt trots op me zijn. Voor een keertje na 20 jaar.²
Mwah, genoeg mensen die op de UvA zitten hoor.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:31 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel meevalt hoor. Moskeebezoek loopt net als kerkbezoek al jaren terug of heeft zich hooguit gestabiliseerd inmiddels. En echt alleen de extreem labiele geestelijk zwakke mensen bekeren zich tot de islam. Dat is echt een miniem percentage. Ik heb hier in mijn hele leven hooguit 2 keer een dame die duidelijk geen allochtoon was met een hoofddoekje gezien. En dat waren (ja ik weet het heel oppervlakkig) net van die standaard turkse moekes die er echt niet uit zagen.
Ik leg net 3 lamskoteletten waterpas. Ik ben zo euforisch ik krijg niks van je mee. Lekker man.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heeeeel trots dat je jezelf aan het uithongeren bent zodat je het hellevuur ontloopt en straks met een paar maagden los mag gaan.
Als je maar wat mee krijgt van die maagden straks.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik leg net 3 lamskoteletten waterpas. Ik ben zo euforisch ik krijg niks van je mee. Lekker man.²
Het geheim? Niet overkruiden. Een goede kotelet komt vooruit met alleen (Himalaya)zout.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als je maar wat mee krijgt van die maagden straks.
En straks nog met maagden ook.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het geheim? Niet overkruiden. Een goede kotelet komt vooruit met alleen (Himalaya)zout.²
En dat alles vanaf de zolderkamer bij mama thuis...quote:Op maandag 3 maart 2025 20:47 schreef Nober het volgende:
Lekker de hele dag eten drinken roken neuken niet bidden.
Vooral die dubbele hoofddoek maakt me helemaal romigquote:
pleasequote:Op maandag 3 maart 2025 23:13 schreef egayalS het volgende:
Stuk van cbs genaamd "state of spirituality" over waarom jaarlijks 10 duizenden mensen in Amerikaanse gevangenissen zich bekeren tot de Islam
Bekijk deze YouTube-video
Waarom open je hier geen eigen topic over? Ik denk dat je zelf ook wel weet dat het niemand wat zal interesseren en zo'n topic niet verder komt dan de eerste pagina. Het is net als met de leegloop van de kerken. Je post dit wel in dit topic over Ramadan, maar je doet zelf eigenlijk niks met je geloof. Maar wel klagen over de islam, omdat moslims hun geloof wel praktiseren.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
morgen begint de feestdag van de H. Floriaan.
Bij deze alvast mijn welgemeende felicitaties aan eenieder.
Mijn geloof gaat wat verder dan angst voor een brandende hel of hoop op een opengetrokken blik maagden.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:21 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Waarom open je hier geen eigen topic over? Ik denk dat je zelf ook wel weet dat het niemand wat zal interesseren en zo'n topic niet verder komt dan de eerste pagina. Het is net als met de leegloop van de kerken. Je post dit wel in dit topic over Ramadan, maar je doet zelf eigenlijk niks met je geloof. Maar wel klagen over de islam, omdat moslims hun geloof wel praktiseren.
Hier morgen zuurkool met spek! Heerlijk als afsluiting voor Aswoensdag!quote:Op maandag 3 maart 2025 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik leg net 3 lamskoteletten waterpas. Ik ben zo euforisch ik krijg niks van je mee. Lekker man.²
quote:Op maandag 3 maart 2025 23:21 schreef Kerelx het volgende:
@:BansheeBoy @:egayalS , en aan alle andere moslims op het forum: een gezegende maand Ramadan gewenst.
Je wordt gemist in dat andere topique xoxo.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Hier morgen zuurkool met spek! Heerlijk als afsluiting voor Aswoensdag!
NWS / Woensdag 5 maart begint de Vastentijdquote:Op maandag 3 maart 2025 23:21 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Waarom open je hier geen eigen topic over? Ik denk dat je zelf ook wel weet dat het niemand wat zal interesseren en zo'n topic niet verder komt dan de eerste pagina. Het is net als met de leegloop van de kerken. Je post dit wel in dit topic over Ramadan, maar je doet zelf eigenlijk niks met je geloof. Maar wel klagen over de islam, omdat moslims hun geloof wel praktiseren.
Dank je wel Kerelx. Wordt gewaardeerd. Je geeft me het gevoel er bij te horen. Dat is vaak anders hier.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:21 schreef Kerelx het volgende:
@:BansheeBoy @:egayalS , en aan alle andere moslims op het forum: een gezegende maand Ramadan gewenst.
Hel, hel, hel, hel, hel, hel, ... je bent meer bezig met de hel en sleept het overal bij, in elke topic, meer dan enig orthodoxe jood, christen of moslim bij elkaar in decennia hebben gedaan. Je bent geobsedeerd met de hel, ondanks dat je er niet in gelooft. Is het niet tijd om daar professionele hulp voor te gaan zoeken i.v.m. je traumatische verleden i.p.v. in elke topic dat onderwerp als stokpaardje tevoorschijn te halen?quote:Op maandag 3 maart 2025 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn geloof gaat wat verder dan angst voor een brandende hel of hoop op een opengetrekt blik maagden.
Dat stokpaardje wordt maar wat graag weggemoffeld in al die oh zo verheven spirituele mijmeringen over hoe mooi het geloof is, niet?quote:Op maandag 3 maart 2025 23:49 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Hel, hel, hel, hel, hel, hel, ... je bent meer bezig met de hel en sleept het overal bij, in elke topic, meer dan enig orthodoxe jood, christen of moslim bij elkaar in decennia hebben gedaan. Je bent geobsedeerd met de hel, ondanks dat je er niet in gelooft. Is het niet tijd om daar professionele hulp voor te gaan zoeken i.v.m. je traumatische verleden i.p.v. in elke topic dat onderwerp als stokpaardje tevoorschijn te halen?
En nogmaals het punt waar het om ging: Open eens een topic over de feestdag van de H. Floriaan en zie hoe het daar storm loopt. Waarom dat hier aankondigen? Als je die feestdag zo belangrijk vindt? Je doet echter zelf niks met je eigen geloof, maar klaagt wel over de islam en dat moslims hun geloof praktiseren.
Graag gedaan, je hoort er ook zeker bij. Niks aantrekken van die zeurkous. Die zit overal en op iedereen wie het niet eens is met zijn waarheid/mening gif te spuwen en tegelijkertijd heeft hij de mond vol over "barmhartigheid" en het opkomen voor "andersdenkenden". Belachelijk gewoon.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je wel Kerelx. Wordt gewaardeerd. Je geeft me het gevoel er bij te horen. Dat is vaak anders hier.²
Het wordt niet weggemoffeld, maar is simpelweg niet het onderwerp. Het is gewoon een stokpaardje van je waarmee je talloze topics vervuild.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat stokpaardje wordt maar wat graag weggemoffeld in al die oh zo verheven spirituele mijmeringen over hoe mooi het geloof is, niet?
Kennelijk weer een snaar geraakt...
Het wordt zeer zeker weggemoffeld. En het is voor een hele hoop lieden nogal ongemakkelijk, dat onderwerp.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:54 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Het wordt niet weggemoffeld, maar is simpelweg niet het onderwerp. Het is gewoon een stokpaardje van je waarmee je talloze topics vervuild.
Jij houdt je zeker ook alleen aan de Nederlandse wet, omdat je anders bang bent in de gevangenis te komen?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het wordt zeer zeker weggemoffeld. En het is voor een hele hoop lieden nogal ongemakkelijk, dat onderwerp.
Snap ik ook. Dat erodeert een beetje dat beeld van een mooie, lieve, fijne religie. Maakt al die gezellige plaatjes van feesten en samenzijn net wat anders, wetende dat een eeuwige marteling wacht voor eenieder die niet conform de leer leeft.
Vellen die weer aangroeien en zulks... geweldig.
Naast natuurlijk allerlei regeltjes die in de 21e eeuwse verlichte samenleving geen plaats hebben.
Dat accepteren we niet van christendom, en de islam is volstrekt niet anders.
Met andersdenkenden bedoel ik natuurlijk niet dat mensen die bagger niet mogen geloven. Ga je gang. Hou het alleen lekker voor je zelf, die spirituele terreur. Andersdenkenden zijn verder vooral lieden die, zoals zowel de verre als recente geschiedenis aantonen, als eerst de lul zijn wanneer theocratische engnekken het voor het zeggen krijgen (hallo vrouwen, hallo homo's.).
Ga je deze nick binnenkort eveneens achterstevoren schrijven? Hoeveel kloons denk je nog aan te maken?
Goeiedag, wat een vergelijkingen weer.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 00:29 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Jij houdt je zeker ook alleen aan de Nederlandse wet, omdat je anders bang bent in de gevangenis te komen?
Dit is weer een voorbeeld van hoe je een topic vervuild en verzand met dit soort onderwerpen die jou persoonlijk dwarszitten. Wanneer ga je er hulp voor zoeken?
Waarom zouden mensen hun geloof voor zichzelf houden? Mening topics (waaronder die van jou over Aswoensdag) en subforums zoals F&L zouden dan opgeheven moeten worden, TV- en radio omroepen die moeten stoppen, enz. Je geeft een eigen invulling aan wat "andersdenkenden" zou moeten inhouden, en zo werkt het dus niet. Verder vind ik je zelf overkomen als een "engnek", omdat je op iedereen, gelovig of niet, gif spuwt die het niet eens is met je waarheid.
Hoeveel kloons heb jij en denk je nog aan te maken?
Mensen leven niet naar de leer omdat ze bang zijn voor de hel, dat is jouw trauma en hoe jij religie beleefd hebt en die projecteert. Mensen leven naar de leer, omdat ze zich er goed bij voelen en het goede in hen aanspreekt en zich er spiritueel mee verrijkt voelen. Dat is een heel andere mentaliteit dan die je neerzet, een van ANGST en TERREUR als men niet in het gareel loopt, waarbij je CONSTANT in ANGST leeft voor de HEL. Dat is puur projectie van je verleden. Op dezelfde wijze hou je je aan de Nederlandse wet, omdat het gekant is met het goede in jezelf en dat gedeelte in jezelf aanspreekt en niet omdat je CONSTANT BANG bent in de gevangenis terecht te komen. Maar die vergelijking begrijp je niet, jij denkt natuurlijk weer in intensiteit van de bestraffing. Maar dat is niet waar de vergelijking over gaat.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 00:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Goeiedag, wat een vergelijkingen weer.
Vertel eens: als je de wet overtreedt in Nederland, wat gebeurt er dan met je? Schrijf eens uit.
En die kunnen niet extreem labiel en geestelijk zwak zijn? In sommige kringen van de UvA lijkt dat juist een vereiste te zijn om erbij te horen.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Mwah, genoeg mensen die op de UvA zitten hoor.
Ben zelf niet religieus maar dit soort taalgebruik is wel echt zeer droevig. Een aantal goede vrienden zijn moslim. Ze hebben allemaal hoge functies in het bedrijfsleven. Goede opleiding en genoeg inkomen om meermaals per jaar op vakantie te kunnen (niet naar de Achterhoek maar daadwerkelijk interessante locaties zoals Tokyo of Taipei).quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:47 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Onbetrouwbaar mongooltje ben je ook hè. In letterlijk de eerste post zeggen dat je minder gaat posten en vervolgens het hele topic volspammen. Maar ja dat heb ik in mijn eerste post al voorspeld dat dit zou gebeuren. Want moslim en betrouwbaar is een zeer zeldzame, of eigenlijk niet bestaande, combinatie.
Romig zelfs. Stouterd!quote:Op maandag 3 maart 2025 22:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Vooral die dubbele hoofddoek maakt me helemaal romig![]()
Je kunt zo de kansel op.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 01:08 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Mensen leven niet naar de leer omdat ze bang zijn voor de hel, dat is jouw trauma en hoe jij religie beleefd hebt en die projecteert. Mensen leven naar de leer, omdat ze zich er goed bij voelen en het goede in hen aanspreekt en zich er spiritueel mee verrijkt voelen. Dat is een heel andere mentaliteit dan die je neerzet, een van ANGST en TERREUR als men niet in het gareel loopt, waarbij je CONSTANT in ANGST leeft voor de HEL. Dat is puur projectie van je verleden. Op dezelfde wijze hou je je aan de Nederlandse wet, omdat het gekant is met het goede in jezelf en dat gedeelte in jezelf aanspreekt en niet omdat je CONSTANT BANG bent in de gevangenis terecht te komen. Maar die vergelijking begrijp je niet, jij denkt natuurlijk weer in intensiteit van de bestraffing. Maar dat is niet waar de vergelijking over gaat.
Om anderen niet lastig te vallen met hun reli-shit.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 00:29 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen hun geloof voor zichzelf houden?
Dus een soort maand van bezinning.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:24 schreef egayalS het volgende:
Zoals met elke religie is ook in Islam een belangrijke pilaar van het geloof: het temmen van de ego. In islam is de grootste vijand van de mens dan ook niet een externe vijand of de duivel maar je eigen ego, die altijd streeft naar de bevrediging van zijn wereldlijke/vergankelijke lusten. Sommige mensen denken dat dat de definitie is van vrijheid, lekker doen wat je ego dicteert. Het vasten tijdens ramadan is een tool om die ego temmen.
En daar gaat het jou om: bekeren.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:24 schreef egayalS het volgende:
Zoals met elke religie is ook in Islam een belangrijke pilaar van het geloof: het temmen van de ego. In islam is de grootste vijand van de mens dan ook niet een externe vijand of de duivel maar je eigen ego, die altijd streeft naar de bevrediging van zijn wereldlijke/vergankelijke lusten. Sommige mensen denken dat dat de definitie is van vrijheid, lekker doen wat je ego dicteert. Het vasten tijdens ramadan is een tool om die ego temmen.
Dit is Tim Winter van Cambridge Muslim college, 1 van de of misschien zelfs de meest invloedrijke islamitische geleerden van de UK. Hij was de gene die grote invloed in had op de bekering van Joram van Klaveren, oud pvv er en rechter arm van Wilders. Van Klaveren was begonnen aan een anti islam boek. Maar toen hij zich verdiepte in de islam kwam hij erachter dat alles wat hij dacht te weten over de Islam kolder was. Dat anti islam boek kwam er uiteraard niet maar werd het verhaal van zijn bekering. Als een van huis uit gereformeerde guy, is de titel van het boek "Afvallige" https://www.bol.com/nl/nl/p/afvallige/9200000105710313/
Ach "onze" Joram.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:24 schreef egayalS het volgende:
Dit is Tim Winter van Cambridge Muslim college, 1 van de of misschien zelfs de meest invloedrijke islamitische geleerden van de UK. Hij was de gene die grote invloed in had op de bekering van Joram van Klaveren, oud pvv er en rechter arm van Wilders. Van Klaveren was begonnen aan een anti islam boek. Maar toen hij zich verdiepte in de islam kwam hij erachter dat alles wat hij dacht te weten over de Islam kolder was. Dat anti islam boek kwam er uiteraard niet maar werd het verhaal van zijn bekering. Als een van huis uit gereformeerde guy, is de titel van het boek "Afvallige" https://www.bol.com/nl/nl/p/afvallige/9200000105710313/
Ook leuk, ze mogen niet al te blij doen over ramadan. Snap het ook wel, als mijn supermarkt zo zou blij zou reageren over zoiets onzinnigs als de ramadan, zou ik er over nadenken een andere supermarkt te gaan zoekenquote:Supermarkten worstelen met ramadan: ‘Ze willen niet het middelpunt worden van een discussie’
TILBURG – Ook supermarkten ‘doen’ aan ramadan. ,,Ja, we hebben overal vlaggetjes met manen en sterren”, vertelt een medewerkster van een Jumbo-filiaal in Tilburg enthousiast. ,,We krijgen veel leuke reacties op onze ramadandisplay met feestelijke producten voor de iftar.” Even later komt haar manager aan de telefoon: zijn medewerkster mag absoluut niet geciteerd worden.
En hij sluit zich aan bij een winnend team. Nederland islamiseert. Ergens wel opportunistisch. Zijn oude geloof, het christendom, wordt nog elke dag helemaal afgefikt in de pers, cabaretiers en weet ik waar. Maar de islam wordt beschermd, en zelfs hier en daar opgehemeld. En hij is opeens iemand in die wereld, met een pikante overstap van de pvv en christen naar zeer religieuze moslim. Zijn boekverkopen gaan goed, hij kan lekker rondtoeren in de Arabische wereld als 'nieuwe broeder'.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:54 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ach "onze" Joram.
Als hetero seksuele man van jongs af aan al religieus beperkt en gehandicapt, dolende en wanhopig op zoek naar de zingeving des levens, dan is de islam een verleidelijke en voor de hand liggende stap.
misschien kan de jumbo dat wat meer propageren.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:24 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Imagine niet vasten maar toch carnaval vieren.
Vraag het jumbo.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
misschien kan de jumbo dat wat meer propageren.
Zo kennen we onze fundamentalisten weer.quote:
Jij denkt dat de term fundamentalist in deze context negatieve connotaties heeftquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo kennen we onze fundamentalisten weer.
Ja, zie edit.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:42 schreef egayalS het volgende:
[..]
Jij denkt dat de term fundamentalist in deze context negatieve connotaties heeft
Hoe kan je homo's nou eng vinden en tegelijkertijd dit soort gaye shit posten.quote:
.dude, zelfs mijn user name heeft "gay" erinquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Hoe kan je homo's nou eng vinden en tegelijkertijd dit soort gaye shit posten.
Ik doelde op dat lame plaatje op social mediaquote:Op woensdag 5 maart 2025 12:59 schreef egayalS het volgende:
[..]
.dude, zelfs mijn user name heeft "gay" erin
Ja, dit plaatje zegt zo veel...quote:
Deze moskee is ook gayquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:00 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik doelde op dat lame plaatje op social media
Als je je na zonsondergang helemaal vol gaat zitten proppen kun je nauwelijks over vasten spreken.quote:
Beste stuurlui staan aan walquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als je je na zonsondergang helemaal vol gaat zitten proppen kun je nauwelijks over vasten spreken.
Is het niet zo dan? Ze wachten gewoon met eten tot de zon niet meer schijnt. Sorry maar dat is geen vasten.quote:
Mijn religie uit het jaar kameel is beter dan jouw religie uit het jaar steen!quote:
Nederland islamiseert, 5e colonne staat klaar om Nederland te ondermijnen, voordat je het weet gooien we homos van hoge gebouwen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hoe eerder mensen doorhebben wat hier speelt, hoe beter.
Fantasie? Ik zie net dat een zionistische regenboog magere hein bezig is 'religie' te slopen door waarschijnlijk allerlei vunzige homoseks te propageren. Gelukkig blazen een paar true believers hem aan gort.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:07 schreef egayalS het volgende:
[..]
Nederland islamiseert, 5e colonne staat klaar om Nederland te ondermijnen, voordat je het weet gooien we homos van hoge gebouwen.
We kennen je islamofobe fantasieën ondertussen wel
Christenen eten sober tijdens het vasten, maar niet helemaal niks, inderdaad.quote:
Kenden de Kopten in Egypte, de Sjah van Iran, de Libanezen, de vrouwen in Afghanistan, de afgeslachte Zoroasters en Hindu's en de bevolking van Noord-Afrika en het Arabische schiereiland tijdens de veroveringen die "fobische" fantasieën maar.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:07 schreef egayalS het volgende:
[..]
Nederland islamiseert, 5e colonne staat klaar om Nederland te ondermijnen, voordat je het weet gooien we homos van hoge gebouwen.
Tja, als er zoiets als de 5e colonne bestaat, dan is het niet moslims, maar wél Westerse autochtonen (op invloedrijke posities) die de Islam faciliteren. Dat moslims hun religie willen laten domineren is niet verassend, dat heeft men overal gedaan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:07 schreef egayalS het volgende:
[..]
Dat is geen vasten. En wat is sober. Dat is zo ontzettend variabel.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Christenen eten sober tijdens het vasten, maar niet helemaal niks, inderdaad.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is geen vasten. En wat is sober. Dat is zo ontzettend variabel.²
Weinig zoetigheid en minder vlees.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik begrijp je, en ik waardeer je snelle antwoord. Maar in veel dorpen in Afrika is een dergelijke "sobere maaltijd" juist een feestmaal.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:19 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Weinig zoetigheid en minder vlees.
Dat is de manier waarop Christenen vasten.
Wat jullie doen is ook geen vasten. Jullie wachten gewoon tot de zon ondergaat en proppen je dan helemaal vol. Als dat de definitie van vasten is dan ben ik een diehard want ik eet overdag nooit, een gewoonte die ik me van jongs af aan heb aangeleerd.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Grote jongen!quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat jullie doen is ook geen vasten. Jullie wachten gewoon tot de zon ondergaat en proppen je dan helemaal vol. Als dat de definitie van vasten is dan ben ik een diehard want ik eet overdag nooit, een gewoonte die ik me van jongs af aan heb aangeleerd.
Jaren geleden zag ik in een kleine supermarkt een neutraal overkomende allochtone vrouw met een zelotische westerse schoondochter die goed ingepakt zat en nadrukkelijk islamitisch deed. Ze bezag het met afschuw.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:34 schreef RealistAtheist het volgende:
Op maandag 3 maart 2025 20:31 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Het geeft aan, dat het opgelegde vasten niet zo houdbaar is. Komt uit de woestijnregio, waar wel vaker gevast moest worden uit bittere noodzaak. Als je jaar in jaar uit zo leeft, kan je lichaam zich erop instellen. De ramadan-variant is erg ongezond, vooral als je in de zomer 2x in de nacht moet eten om een etensquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat jullie doen is ook geen vasten. Jullie wachten gewoon tot de zon ondergaat en proppen je dan helemaal vol. Als dat de definitie van vasten is dan ben ik een diehard want ik eet overdag nooit, een gewoonte die ik me van jongs af aan heb aangeleerd.
Nee bitch, ik doe gewoon het hele jaar door wat jullie een maand per jaar doen. Waarom ben je zo trots op iets wat geen reet voorstelt?quote:
Kijk dit is een zinnig antwoord waar ik iets mee kan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:43 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Het geeft aan, dat het opgelegde vasten niet zo houdbaar is. Komt uit de woestijnregio, waar wel vaker gevast moest worden uit bittere noodzaak. Als je jaar in jaar uit zo leeft, kan je lichaam zich erop instellen. De ramadan-variant is erg ongezond, vooral als je in de zomer 2x in de nacht moet eten om een etens
loze lange dag door te komen.
Het is wel degelijk vasten, omdat er over een lange tijd niet gegeten wordt. Maar is zinloos als dat na afloop direct ingehaald wordt.
Dus overdag eet je niet, drink je niet, doe je niet aan seks, rook je niet, enz.? Ik vind dat wel knap als je dat als gewoonte het hele jaar doet. Drink je ook geen water overdag?quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee bitch, ik doe gewoon het hele jaar door wat jullie een maand per jaar doen. Waarom ben je zo trots op iets wat geen reet voorstelt?
Juistquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:29 schreef ejtleeditnA het volgende:
[..]
Dus overdag eet je niet, drink je niet, doe je niet aan seks, rook je niet, enz.? Ik vind dat wel knap als je dat als gewoonte het hele jaar doet. Drink je ook geen water overdag?
Niet alles op jezelf betrekken dappere vent. Ik krijg niks dan respect van mensen die vooral het drinken lastig vinden. Met de immer elk jaar terugkerende vraag:"Ook geen water?"quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee bitch, ik doe gewoon het hele jaar door wat jullie een maand per jaar doen. Waarom ben je zo trots op iets wat geen reet voorstelt?
Nee nee, ik heb je denk ik verkeerd begrepen. Ik drink bijna elke ochtend wel een paar koppen koffie, en s'middags een colaatje of ijsthee. Ik eet alleen niet s'ochtends en s'middags.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:16 schreef ejtleeditnA het volgende:
[..]
Je drinkt ook geen water overdag?
Zo, ja. Dat lijkt ontzettend op ons vasten. Kom op Hathor, in al je dapperheid trek je hele gekke anoligiën.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee nee, ik heb je denk ik verkeerd begrepen. Ik drink bijna elke ochtend wel een paar koppen koffie, en s'middags een colaatje of ijsthee. Ik eet alleen niet s'ochtends en s'middags.
Waar heb je het over. Dit is al deel 2.quote:
En dan schakelen we nu over naar het collectief van de "gematigde" moslims die massaal openlijk hun walging en afschuw hier over zullen uitspreken;quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:42 schreef quo_ het volgende:
Ramadan is kennelijk ook tijd om te bekeren. En voor wie niet wil is het "ramme dan":
[ x ]
Gelukkig heb je in de Islam dat probleem niet (nou ja, behalve op 1 gebied en dat is vrij duidelijk, lol).quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:10 schreef egayalS het volgende:
The Islamophobes have one thing in common - ignorance. And what a shame that ignorance has such a big platform.
Ik verwacht dat niet, net zoals ik het niet verwacht dat het collectief van niet-moslims zich ook niet massaal openlijk hun walging en afschuw uitspreekt als een "christen" of "atheïst" een misdrijf pleegt. Als we dat zouden doen zouden we elke dag elke seconde bezig zijn met het openlijk afkeuren van misdrijven die overal door mensen, moslim of niet, gepleegd worden.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:02 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
En dan schakelen we nu over naar het collectief van de "gematigde" moslims die massaal openlijk hun walging en afschuw hier over zullen uitspreken;
Het verhaal dat iemand bekeren tot de islam niet zou mogen van ''de islam zelf'', daar had ik zon 10 jaar geleden nog schouder ophalend kunnen denken; ''ja, dat klopt''. Alleen ben ik de afgelopen 10 jaar bezig geweest met het verdiepen in de islam, en ben ik inmiddels tot de conclusie gekomen dat de vork wel iets anders in de steel steekt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:59 schreef ejtleeditnA het volgende:
[..]
Ik verwacht dat niet, net zoals ik het niet verwacht dat het collectief van niet-moslims zich ook niet massaal openlijk hun walging en afschuw uitspreekt als een "christen" of "atheïst" een misdrijf pleegt. Als we dat zouden doen zouden we elke dag elke seconde bezig zijn met het openlijk afkeuren van misdrijven die overal door mensen, moslim of niet, gepleegd worden.
Ik kan me wel voorstellen dat 99,99999% van de moslims die het bericht leest deze daad afkeurt en net zo verbijsterd is als ik, want je dwingt iemand tot bekeren wat volgens de islam niet mag en daarbovenop beroof je hem wat ook niet mag en waar zelfs in de islam een lijfstraf op staat. Je spoort dan gewoon niet en dient dan als crimineel zelf maar eerst te bekeren.
Confirmation bias noemen ze dat.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:10 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Het verhaal dat iemand bekeren tot de islam niet zou mogen van ''de islam zelf'', daar had ik zon 10 jaar geleden nog schouder ophalend kunnen denken; ''ja, dat klopt''. Alleen ben ik de afgelopen 10 jaar bezig geweest met het verdiepen in de islam, en ben ik inmiddels tot de conclusie gekomen dat de vork wel iets anders in de steel steekt.
Nee.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:46 schreef Killumination het volgende:
[..]
Confirmation bias noemen ze dat.
Nee, want zoals ik al zei -en wat jij gemakshalve maar even negeert- het verleden en heden leert. Ik hoef niet op zoek te gaan, dergelijke stof is voor handen.quote:
Ik overweeg jou te negeren. En dat doe ik normaal niet zo snel. Dit topic gaat over de ramadan en jij trekt je dappere Wilders retoriek uit je vochtige mondje. Come on.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:36 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nee, want zoals ik al zei -en wat jij gemakshalve maar even negeert- het verleden en heden leert. Ik hoef niet op zoek te gaan, dergelijke stof is voor handen.
En dat ga jij weer negeren, ook prima.
Ik ben vooral benieuwd welke mensen hier zoal naar een iftar zijn geweest of deze plannen nog hebben. Maar goed, de kans is groot dat velen dit ook zullen verzwijgen helaas.quote:
als een land zo spiritueel leeg is dan worden vormen als deze religiositeit jammer genoeg aanvaard met alle gevolgen van dienquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd welke mensen hier zoal naar een iftar zijn geweest of deze plannen nog hebben. Maar goed, de kans is groot dat velen dit ook zullen verzwijgen helaas.
Waarom?quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:10 schreef egayalS het volgende:
It's a spiritual and physical boot camp that renews our commitment to God every year.
Er is nogal een verschil als een misdrijf wordt gepleegd vanwege religieuze redenen of gewoon omdat het een asociaal, crimineel persoon is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:59 schreef ejtleeditnA het volgende:
Ik verwacht dat niet, net zoals ik het niet verwacht dat het collectief van niet-moslims zich ook niet massaal openlijk hun walging en afschuw uitspreekt als een "christen" of "atheïst" een misdrijf pleegt. Als we dat zouden doen zouden we elke dag elke seconde bezig zijn met het openlijk afkeuren van misdrijven die overal door mensen, moslim of niet, gepleegd worden.
Jij bepaalt niet waar hier over gediscussieerd wordt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik overweeg jou te negeren. En dat doe ik normaal niet zo snel. Dit topic gaat over de ramadan en jij trekt je dappere Wilders retoriek uit je vochtige mondje. Come on.
Ik kijk het nog even aan. Ik geef je nog een klein kansje.²
Ben er weleens voor uitgenodigd, maar dat is zo laat, dat ik allang gegeten heb en die iftar, met al die zoetigheid, alleen maar extra calorieën zijn. Dus ik bedank ervoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd welke mensen hier zoal naar een iftar zijn geweest of deze plannen nog hebben. Maar goed, de kans is groot dat velen dit ook zullen verzwijgen helaas.
Meestal is het een soort buffet dat je kan kiezen. Dus je bent niet genoodzaakt zoet spul te pakken. In mijn ervaring is het erg gevarieerd en is de keuze reuze.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben er weleens voor uitgenodigd, maar dat is zo laat, dat ik allang gegeten heb en die iftar, met al die zoetigheid, alleen maar extra calorieën zijn. Dus ik bedank ervoor.
Wat ik ook zou kiezen, het komt bovenop mijn normale maaltijden, dus het is sowieso teveel. En zo laat eten betekent voor mij een slechte nachtrust. Wij eten doorgaans om kwart voor 5 's avonds ('s middags) en daarna niet meer.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Meestal is het een soort buffet dat je kan kiezen. Dus je bent niet genoodzaakt zoet spul te pakken. In mijn ervaring is het erg gevarieerd en is de keuze reuze.²
Dan heb je geluk. De iftar is nu een stuk vroeger en wel om 18:30. De reguliere Hollandse etenstijd.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat ik ook zou kiezen, het komt bovenop mijn normale maaltijden, dus het is sowieso teveel. En zo laat eten betekent voor mij een slechte nachtrust. Wij eten doorgaans om kwart voor 5 's avonds ('s middags) en daarna niet meer.
Dan vasten we tot ongeveer 8 uur 's morgens. Is toch zo'n 15 uur niet eten!!
Haha, een ''kansje''.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik overweeg jou te negeren. En dat doe ik normaal niet zo snel. Dit topic gaat over de ramadan en jij trekt je dappere Wilders retoriek uit je vochtige mondje. Come on.
Die is voor mij bijna 2 uur eerder.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan heb je geluk. De iftar is nu een stuk vroeger en wel om 18:30. De reguliere Hollandse etenstijd.²
Had jij ons niet beloofd dat we je minder zouden zien op Fok!?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar zit jij ergens op het spectrum dan?quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:06 schreef Hathor het volgende:
ik eet overdag nooit, een gewoonte die ik me van jongs af aan heb aangeleerd.
Tering, je zal maar zo naïef zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:59 schreef ejtleeditnA het volgende:
k kan me wel voorstellen dat 99,99999% van de moslims die het bericht leest deze daad afkeurt en net zo verbijsterd is als ik
Beloofd niet, maar dat was wel het idee. Maar ik zie dat het toch aardig lukt. Nou prima toch, iedereen blij.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:09 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Had jij ons niet beloofd dat we je minder zouden zien op Fok!?
Als dit voor jou 'minder' is dan raad ik je toch echt aan iets nuttigs met je leven te gaan doen i.p.v. de hele dak Fok!.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Beloofd niet, maar dat was wel het idee. Maar ik zie dat het toch aardig lukt. Nou prima toch, iedereen blij.²
Maak je daar geen zorgen over. Kan multitasken als een bever.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:06 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Als dit voor jou 'minder' is dan raad ik je toch echt aan iets nuttigs met je leven te gaan doen i.p.v. de hele dak Fok!.
Hmm, hoe denk je dat de Islam zich heeft weten te verspreiden? De Islam is juist een zeer expansionistische en wetgevende religie. Erg veel moslims geloven dan ook dat de Islam de laatste en daarmee perfecte religie is en dat de hele wereld op een bepaald moment Islamitisch zal zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:59 schreef ejtleeditnA het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat 99,99999% van de moslims die het bericht leest deze daad afkeurt en net zo verbijsterd is als ik, want je dwingt iemand tot bekeren wat volgens de islam niet mag en daarbovenop beroof je hem wat ook niet mag en waar zelfs in de islam een lijfstraf op staat. Je spoort dan gewoon niet en dient dan als crimineel zelf maar eerst te bekeren.
quote:When Muslims go and conquer the adjacent country what do we do? Do we kill them all?
No, the prophet says the first thing you do is called into Islam if they accept it leave them, we Muslims we go. We don't want your country, we don't want your land and we don't want to your wealth.
If they refuse then tell them Allah obliged upon you to pay taxation (Jizya). Stay kafir as you wish no problem but you have to give us a percentage and in return when enemy comes and attack your country you don't fight, we Muslims protect you.
For this little money? Yes and you enjoy sitting in your homes and in your country and live your life normally but the ruling is for Sharia. So you do not open nightclubs you, do not fornicate in the streets.Your live your life, you marry, you have children, you enjoy your life, but publicly Sharia rules.
And if they refuse then we have to fight and if we fight you then we capture you you become our slaves and we take your land. Because you refuse, we gave you two good options.
And this is the strength of Islam.
Kritiek op de Islam of een inhoudelijke discussie over de Islam, heeft niets te maken met een fobie.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:09 schreef omgevallenboom het volgende:
Jammer van de Islamofobie weer in dit topic.
Ramadan Mubarak
Ik krijg uit je posts niet de indruk dat je je 10 jaar in de islam verdiept hebt. Wat ik hier en daar in je posts over de islam lees laat een fundamenteel onbegrip over dat geloof zien.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:10 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Het verhaal dat iemand bekeren tot de islam niet zou mogen van ''de islam zelf'', daar had ik zon 10 jaar geleden nog schouder ophalend kunnen denken; ''ja, dat klopt''. Alleen ben ik de afgelopen 10 jaar bezig geweest met het verdiepen in de islam, en ben ik inmiddels tot de conclusie gekomen dat de vork wel iets anders in de steel steekt.
Je probeert een vergelijking te maken met ''christenen'' en ''atheïsten'', maar dat slaat kant nog wal, aangezien de islam een heel ander beest is. Ik weet niet precies wat en hoever de kennis van jou over de islam is, maar ik wijs je bij deze er maar even op dat in (streng) islamitische landen op afvalligheid van de islam de doodstraf staat. Dit alleen al zou jou toch aan het denken moeten zetten. Enige tijd geleden nog het nieuws bericht over een jonge vrouw die werd vermoord omdat ze ''te westers'' werd, en daar mag U lezen; niet islamitische genoeg.
Ik zou je kunnen vragen om één enkel ander voorbeeld van zulks dodelijke afstraffing waar het niet om de islam draait, maar om een andere religie/ideologie/cultuur die (hier) word getolereerd en waarvan men zegt; daar moet je respect voor hebben.
Maar dat is zinloos, die bestaan niet.
De islam is de enige -hier getolereerde en ''gerespecteerde''- religie/ideologie/cultuur waarin een dodelijke afstraffing wegens afvalligheid voor handen is, en dáár hoor je geen enkele moslim over. Ook geen ''gematigde''.
Wat vreemd dan toch dat 99.99999% van alle moslims (zoals jij zegt) hun afschuw ''denken'' over berichten waar dit topic over gaat, maar vervolgens collectief muisstil blijven als het gaat om het feit dat in landen waar hun ideologie de scepter zwaait het een algemeen bekend iets is dat op afvalligheid van de islam de doodstraf staat...
Maar goed. Hoewel de geschiedenis en actualiteiten al talloze malen hebben aangetoond dat het fout gaat met een multiculti samenleving waar de islam vrij mag woekeren, blijf jij maar lekker denken dat het allemaal wel goed komt met die ''99.99999% gematigde moslims''; zalig zijn de onnozelen van geest.
Klok en klepel.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:09 schreef omgevallenboom het volgende:
Ramadan Mubarak
Ik heb het niet over de religie alleen, ik heb het over de ideologie in zn geheel. Wat jij verder denkt over wat ik wel en niet er over weet vind ik niet van belang.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:25 schreef ejtleeditnA het volgende:
[..]
Ik krijg uit je posts niet de indruk dat je je 10 jaar in de islam verdiept hebt. Wat ik hier en daar in je posts over de islam lees laat een fundamenteel onbegrip over dat geloof zien.
Hoe kun je mijn familie op een fysieke en agressieve actie aanspreken of op veroordelen als ze géén ideologie aanhangen waar een motivatie en rechtvaardiging voor geweld te vinden is?quote:Je werpt verder rookgordijnen op door er andere zaken bij te betrekken. Je had het over dat ‘moslims’ als ‘collectief’ niet massaal openlijk het misdrijf veroordelen, met als doel dat je samen met de daders ‘alle’ moslims over een kam kan scheren en kan veroordelen. Dat vind ik een zeer kwalijke zaak, omdat je daarmee generaliseert en haat zaait. Dat is hetzelfde als ik jou en je familie veroordeel op basis van misdrijven gepleegd door bijv. een atheïst of autochtoon wanneer je je er niet over uitspreekt. Niet-moslims spreken zich als collectief ook niet massaal openlijk uit over misdrijven gepleegd door niet-moslims. Je lijkt dat echter wel te verwachten van moslims. Met afvalligheid heeft het niks te maken, want de man is een Jezidi en hangt dus een andere geloof aan en is niet afvallig en hij is niet gedood, maar aangevallen. Zoals ik al zei werp je rookgordijnen op om af te leiden van je oorspronkelijke standpunt, omdat die niet te verdedigen valt. Als we als collectief stil zouden staan bij elke misdrijf die gepleegd wordt om onze afkeuring uit te spreken, dan zouden we daarmee dag en nacht bezig zijn. Maar het is duidelijk dat je wilt generaliseren, zodat je de hele groep kan veroordelen en haten.
Waaromquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:09 schreef omgevallenboom het volgende:
Ramadan Mubarak
Altijd weer ‘islamofoob’. Trek maar weer een blik open.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:59 schreef egayalS het volgende:
Het is weer verkiezingstijd en de vvd moet laten zien dat mensen voor hun islamofobe onderbuik gevoelens net zo goed op de VVD kunnen stemmen.
[ x ]
topic had in de eerste plaats niet geopend moeten zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:09 schreef omgevallenboom het volgende:
Ramadan Mubarak
Ik eet ook veel vroeger, om half zes.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan heb je geluk. De iftar is nu een stuk vroeger en wel om 18:30. De reguliere Hollandse etenstijd.²
Intussen in de rest van de EU....quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:34 schreef GoldenAge het volgende:
NBG51 MATTEÜS 6
5 En wanneer jullie bidden, doe dan niet als de huichelaars die graag in de synagoge en op elke straathoek staan te bidden, zodat iedereen hen ziet. Ik verzeker jullie: zij hebben hun loon al ontvangen. 6 Maar als jullie bidden, trek je dan in je huis terug, sluit de deur en bid tot je Vader, die in het verborgene is.
Ik denk niet dat het huichelaars zijn maar ben wel benieuwd waarom ze buiten bidden en het verkeer dus ophouden.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
Intussen in de rest van de EU....
#DeHuichelaars
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom gaat Extinction Rebellion op de straat zitten...quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik denk niet dat het huichelaars zijn maar ben wel benieuwd waarom ze buiten bidden en het verkeer dus ophouden.
Oh jij bedoelt demonstratief bidden op straat. Dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Waarom gaat Extinction Rebellion op de straat zitten...
Waar lijmen mensen zich aan de vloer vast.
Waarom gooien mensen met tomatensoep over een schilderij heen.
Waarom gaan mensen in grote getalen met trommels de wegen op.
Waarom doen mensen dit soort dingen in het openbaar.
Onderscheiden, verschil maken, polariseren, etc. en als jij er iets van vindt dan heb jij het gedaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Oh jij bedoelt demonstratief bidden op straat. Dat zal het zijn.
Ja, maar dat is altijd zo als het de islam/zwarten etc etc betreft: één hint en je wordt voor alles en nog wat uitgemaakt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Onderscheiden, verschil maken, polariseren, etc. en als jij er iets van vindt dan heb jij het gedaan.
als slechts 1% van die meute naar de hemel gaat, zal het veel zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
#DeHuichelaars
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraag me wel eens af waar de vrouwtjes bidden..quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
#DeHuichelaars
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja die mogen blijkbaar niet in het openbaar met hun bips omhoog zitten.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:05 schreef Mubassie het volgende:
Vraag me wel eens af waar de vrouwtjes bidden..
quote:
Logisch, mensen kunnen het gebruiken om hun fiets te parkeren.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja die mogen blijkbaar niet in het openbaar met hun bips omhoog zitten.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:41 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Logisch, mensen kunnen het gebruiken om hun fiets te parkeren.
Mooi man. Ik kom daar trouwens graag. Lekker bouncen door Edgeware road.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:43 schreef GoldenAge het volgende:
[..]
als slechts 1% van die meute naar de hemel gaat, zal het veel zijn
😂quote:Op maandag 3 maart 2025 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het vasten van 40 dagen heeft ook geen bijbelse oorsprong. In die zin dat je 40 dagen moet vasten zoals Isa ibno Maryam daar heeft gedaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Leg alvast 100 euro in om te wedden dat er in heel Utrecht precies nul kruisbeelden met 'fijne vastentijd' te vinden zijn.
Jezus heeft ook 40 dagen gevast in de woestijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 05:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het vasten van 40 dagen heeft ook geen bijbelse oorsprong. In die zin dat je 40 dagen moet vasten zoals Isa ibno Maryam daar heeft gedaan.
Waarom zeg je dit…?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:09 schreef HSG het volgende:
Er moet een wet komen die dwingt dat niet-moslims verplicht mee moeten doen in kader van tolerantie en acceptatie van andere culturen.
Het is alleen wel zo, met je obsessie over de maagden, dat voor zover ik weet, alleen martelaren beloond worden met 72 maagden (en dus automatisch vervloekt met 72 schoonmoeders). Het lijkt me een beetje een tweesnijdend zwaard.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn geloof gaat wat verder dan angst voor een brandende hel of hoop op een opengetrokken blik maagden.
Dat is niet mijn obsessie.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het is alleen wel zo, met je obsessie over de maagden, dat voor zover ik weet, alleen martelaren beloond worden met 72 maagden (en dus automatisch vervloekt met 72 schoonmoeders). Het lijkt me een beetje een tweesnijdend zwaard.
Waarmee?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:09 schreef HSG het volgende:
Er moet een wet komen die dwingt dat niet-moslims verplicht mee moeten doen in kader van tolerantie en acceptatie van andere culturen.
Tuurlijk niet.quote:
Gozer de hele Islam is ctrl c ctrl v van Nestoriaans Christendom, een beetje Neoplatonische opvattingen, Hermetisme, heidense Arabische mythologie en kosmologie, Zoroastrisme en het Jodendom.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 05:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het vasten van 40 dagen heeft ook geen bijbelse oorsprong. In die zin dat je 40 dagen moet vasten zoals Isa ibno Maryam daar heeft gedaan.
Als reactie op wie of wat, precies?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Post #9, #11, #14, #16, #26 zijn door anderen geschreven onder jouw naam.
Nou ja, dan begrijp je wel waarom er zoveel martelaars zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het is alleen wel zo, met je obsessie over de maagden, dat voor zover ik weet, alleen martelaren beloond worden met 72 maagden (en dus automatisch vervloekt met 72 schoonmoeders). Het lijkt me een beetje een tweesnijdend zwaard.
Reactie op BSB’s culinaire opmerkingen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als reactie op wie of wat, precies?
Ja, ik vraag me af waarom koteletten lekkerder zouden zijn met specifiek Himalayazout, maar dat is meer iets voor CUL.quote:Vind je zelf nog wat van die posts waarop gereageerd is?
Zoals ik al zei: misschien het oeuvre van BSB eens doornemen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Reactie op BSB’s culinaire opmerkingen.
[..]
Ja, ik vraag me af waarom koteletten lekkerder zouden zijn met specifiek Himalayazout, maar dat is meer iets voor CUL.
Want een topic op zijn merites beoordelen is raar?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: misschien het oeuvre van BSB eens doornemen.
Nee, dan zou je snappen waar en bij wie de werkelijke obsessie zit en waarom dat schijnheilige geleuter van de persoon waar ik op reageer schijnheilig geleuter is.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want een topic op zijn merites beoordelen is raar?
Praten over lamskoteletten is schijnheilig geleuter?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, dan zou je snappen waar en bij wie de werkelijke obsessie zit en waarom dat schijnheilige geleuter van de persoon waar ik op reageer schijnheilig geleuter is.
Ben jij niet ooit mod geweest? Dat zal een feest zijn geweest.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want een topic op zijn merites beoordelen is raar?
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Praten over lamskoteletten is schijnheilig geleuter?
Mensen die geen geloof hebben worden toch al niet serieus genomen en buitengesloten?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:09 schreef HSG het volgende:
Sowieso apart dat in sommige landen het wel vaststaat wanneer het eindigt en in andere landen dat onduidelijk is. Zal ook wel met de maandstanden te maken hebben in die landen of zp/quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:08 schreef vaarsuvius het volgende:
Waarom duurt het zo lang elk jaar tot ze weten wanneer de ramamdan begint? Ze hebben toch ook computers in Saudi Arabie? De maanstanden kun je prima een eeuw of wat vooruit uitrekenen
Je ziet vaak dat mensen de gekste capriolen uithalen om een marinade te maken voor koteletten. Maar een goede ambachtelijke biologische kotelet heeft alleen zout nodig joh. Overkruiden verberft de heerlijke en unieke smaak van de aanwezige kotelet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, ik vraag me af waarom koteletten lekkerder zouden zijn met specifiek Himalayazout, maar dat is meer iets voor CUL.
Ja, maar jij specificeert Himalayazout. Wat is er mis met gewoon zeezout?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je ziet vaak dat mensen de gekste capriolen uithalen om een marinade te maken voor koteletten. Maar een goede ambachtelijke biologische kotelet heeft alleen zout nodig joh. Overkruiden verberft de heerlijke en unieke smaak van de aanwezige kotelet.²
Kijk hier komt de aap weer uit de mouw. In het Westen moeten we ons schamen voor al onze daden en kolonialisme, maar Sarajevo, een stad gebouwd door de Ottomaanse kolonisator met notabene zelfs een Turkse naam en een hen opgelegde religie, daar ben jij trots op.quote:
Mooi.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
110% allebei. Voor jou die 10% extra.
Mag ook hoor. Kwestie van voorkeuren. Als het maar dikke korrels zijn. En niet van die keukenzout. Ik krijg honger weer.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, maar jij specificeert Himalayazout. Wat is er mis met gewoon zeezout?
Racisme?quote:
Maar het gebeurt wel en naar enorme tevredenheid van ondergetekend fijn heerschap. Bovendien heb ik net een slof koteletten kalt gesteld. Dus mij pak je echt niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
alles, zo niet meer, net zo achterlijk en debiel is als het christendom moet en mag gewoon benoemd worden.
Wat je dan niet gaat doen is de Ramadan overal lopen faciliteren en bejubelen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar het gebeurt wel en naar enorme tevredenheid van ondergetekend fijn heerschap. Bovendien heb ik net een slof koteletten kalt gesteld. Dus mij pak je echt niet.²
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Racisme?
Flikker toch op.
Als je zegt dat het christendom primitieve, conservatieve, debiele, achterlijke ideeën heeft over vrouwen, homo's, andersdenkenden, vrijheid en democratie, ben je dan ook een RACIST die de treinen naar Polen weer wil laten rijden?
Dat de meeste moslims een kleurtje hebben is heel leuk. Dat ze een religie aanhangen die in alles, zo niet meer, net zo achterlijk en debiel is als het christendom moet en mag gewoon benoemd worden.
Wat je dan niet gaat doen is de Ramadan overal lopen faciliteren en bejubelen.
Kan me wel voorstellen dat je dit mooi vindt ja, ik zie het hier ook graag allemaal de verdoemenis in gaan!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar het gebeurt wel en naar enorme tevredenheid van ondergetekend fijn heerschap. Bovendien heb ik net een slof koteletten kalt gesteld. Dus mij pak je echt niet.²
Eet smakelijk romige vriend!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wel vochtig? We willen natuurlijk niet dat je mondje droog gaat worden.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je wel! Wordt gewaardeerd!quote:
Die middelste meneer mag nog wel even doorvasten.quote:
Gaat nooit gebeuren, toen niet, nu niet, en over 1000 jaar nog niet...quote:Op zondag 9 maart 2025 15:50 schreef tesssssssss het volgende:
Vredig samenleven met verschillende religies.
Mijn moeder zei vroeger "twee geloven op een kussen, daar slaapt de Duivel tussen." Volgens mij zit daar wel een kern van waarheid in.
Zie je, dat zijn die bekeerlingen waar ik het altijd over hebt. Kijk ze shinen. Prachtig!quote:
De haat gaat 2 kanten op. Niet doen of atheisten vrijuit gaan. Anders neem je eens een half dagje vrij en lees je eens hoe ik hier wordt bejegend door dezen en genen.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:11 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren, toen niet, nu niet, en over 1000 jaar nog niet...
Het zal alleen maar erger worden denk ik, door de toenemende wereldbevolking waar bij velen al vanaf de geboorte de haat jegens andere geloven er ingeprent wordt..
Mwa het is nu wat beter.quote:
Inderdaad al die atheïsten en hun aanslagen op moslims !! Moet verboden worden!!quote:Op zondag 9 maart 2025 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De haat gaat 2 kanten op. Niet doen of atheisten vrijuit gaan. Anders neem je eens een half dagje vrij en lees je eens hoe ik hier wordt bejegend door dezen en genen.
Jason.²
Eh, die duurde maar 30 jaar....quote:Op zondag 9 maart 2025 23:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mwa het is nu wat beter.
Zoek 30 jarige oorlog bijvoorbeeld eens op.
Die komen ook voor, daarnaast doen westerse overheden waar wij op stemmen aan staatsterreur in hun landen waarbij miljoenen slachtoffers vallen.quote:Op maandag 10 maart 2025 07:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad al die atheïsten en hun aanslagen op moslims !! Moet verboden worden!!
quote:Op maandag 10 maart 2025 17:10 schreef ejtleeditnA het volgende:
[..]
Die komen ook voor, daarnaast doen westerse overheden waar wij op stemmen aan staatsterreur in hun landen waarbij miljoenen slachtoffers vallen.
80 jarige oorlog wel lang genoeg voor je?quote:Op maandag 10 maart 2025 10:54 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Eh, die duurde maar 30 jaar....
Er is al tientallen jaren in heel veel landen over heel de wereld nog steeds conflicten van religieuze aard...
Wat haal je er toch voor onzin bij?quote:Op maandag 10 maart 2025 17:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
80 jarige oorlog wel lang genoeg voor je?
Je weet dat de 30 jarige oorlog samenviel met de laatste 30 jaar van de 80 jarige? Dus waarom je van de 80 jarige wel een knoop in je slipje krijgt, maar van de 30 jarige niet, snap ik even niet.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:17 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Wat haal je er toch voor onzin bij?
Een oorlog van eeuwen geleden vergelijken met de tijd van nu..
Dit is een hemelse combinatie:quote:Op maandag 10 maart 2025 21:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik duik nu in een mooie moot zalm. Ik ben fijn man.²
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:34 schreef GoldenAge het volgende:
5 En wanneer jullie bidden, doe dan niet als de huichelaars die graag in de synagoge en op elke straathoek staan te bidden, zodat iedereen hen ziet. Ik verzeker jullie: zij hebben hun loon al ontvangen. 6 Maar als jullie bidden, trek je dan in je huis terug, sluit de deur en bid tot je Vader, die in het verborgene is.
Hoe was het taraweeh gebed broeder.quote:
Zal best heel vochtig zijn geweest romige broeder.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe was het taraweeh gebed broeder.²
Ik heb niks gezegd over die 30-jarige oorlog. Dat conflict duurde 30 jaar terwijl de huidige conflicten in de wereld al 10-talle jaren duren, and counting.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je weet dat de 30 jarige oorlog samenviel met de laatste 30 jaar van de 80 jarige? Dus waarom je van de 80 jarige wel een knoop in je slipje krijgt, maar van de 30 jarige niet, snap ik even niet.
De imam wist bij surah falaq (een korte surah die kinderen memoreren) op een gegeven moment niet meer hoe die verdere moest waardoor hij gecorrigeerd moest worden. Terwijl hij bij surah Rahman (een lange surah) foutloos was. Hij heeft wel een mooie qiraat.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe was het taraweeh gebed broeder.²
Kan gebeuren, sowieso knap dat men de hele Koran uit het hoofd kan reciteren. Ik heb een keer tijdens de Ramadan een moskee bezocht waarbij de imam de Koran uit het hoofd reciteerde en hij wist zelfs precies op welk moment je een pagina moest omslaan. Dit gaf hij elke keer aan door een leeg vel papier symbolisch om te slaan en je zag dan ook op hetzelfde moment de moskeegangers een bladzijde in hun Koran omslaan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:06 schreef egayalS het volgende:
[..]
De imam wist bij surah falaq (een korte surah die kinderen memoreren) op een gegeven moment niet meer hoe die verdere moest waardoor hij gecorrigeerd moest worden. Terwijl hij bij surah Rahman (een lange surah) foutloos was. Hij heeft wel een mooie qiraat.![]()
aahahahaha herkenbaar. Ga er maar staan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:06 schreef egayalS het volgende:
[..]
De imam wist bij surah falaq (een korte surah die kinderen memoreren) op een gegeven moment niet meer hoe die verdere moest waardoor hij gecorrigeerd moest worden. Terwijl hij bij surah Rahman (een lange surah) foutloos was. Hij heeft wel een mooie qiraat.![]()
Petje af voor alle imams. Ik doe het ze niet na. Onze nieuwe imam aan de mescidi aksa in den haag (niet de guy van gisteren) is hafız maşallah. Prachtige qiraat ook.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
aahahahaha herkenbaar. Ga er maar staan.²
De hafız traditiequote:Op donderdag 13 maart 2025 13:06 schreef ejtleeditnA het volgende:
[..]
Kan gebeuren, sowieso knap dat men de hele Koran uit het hoofd kan reciteren. Ik heb een keer tijdens de Ramadan een moskee bezocht waarbij de imam de Koran uit het hoofd reciteerde en hij wist zelfs precies op welk moment je een pagina moest omslaan. Dit gaf hij elke keer aan door een leeg vel papier symbolisch om te slaan en je zag dan ook op hetzelfde moment de moskeegangers een bladzijde in hun Koran omslaan.
Moskee Al-Muhsineen (staitionsweg) met imam Hamza. Aanrader!quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:17 schreef egayalS het volgende:
[..]
Petje af voor alle imams. Ik doe het ze niet na. Onze nieuwe imam aan de mescidi aksa in den haag (niet de guy van gisteren) is hafız maşallah. Prachtige qiraat ook.
Wtfquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:17 schreef egayalS het volgende:
[..]
Petje af voor alle imams. Ik doe het ze niet na. Onze nieuwe imam aan de mescidi aksa in den haag (niet de guy van gisteren) is hafız maşallah. Prachtige qiraat ook.
Ik loop er ondertussen al decennia langs maar nooit in de moskee geweestquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Moskee Al-Muhsineen (staitionsweg) met imam Hamza. Aanrader!²
Ja, die moskee zit er behoorlijk lang. Daarna lekker visje eten op de hoek aan de overkant. Hmmmmm.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:55 schreef egayalS het volgende:
[..]
Ik loop er ondertussen al decennia langs maar nooit in de moskee geweest
Nu zijn alle niet-moslims varkens?quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:17 schreef egayalS het volgende:
[..]
O Children of Israel, remember My blessings that I bestowed upon you, and that I favoured you over all people. Quran 2:47quote:
Ja, mooi verhaal, toch bedoel ik de staat.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:50 schreef egayalS het volgende:
[..]
O Children of Israel, remember My blessings that I bestowed upon you, and that I favoured you over all people. Quran 2:47
Niet te verwarren met de zionistsche entiteit genaamd, "Israël"
Video is onderdeel van de ramadan reflections serie
Och meid toch, het niveau van: "Palestina 4ever, ook in de synagoge, je huis en hart.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:09 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Och meid toch, het niveau van: "Palestina 4ever, ook in de synagoge, je huis en hart."
[ afbeelding ]
Edit: oh ik zie nu je ondertitel, je was user Loverboii die door de mand viel met HannahVredeJa terecht dat je een nieuwe account hebt genomen. Dat was wel beschamend.
Enkel liefde voor IsraëlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat.
Je hebt geen liefde. Elke weldenkende mens met een hart en een moreel kompas heeft geen liefde voor een terreurstaat dat sinds de kunstmatige stichting ervan het inheemse volk onderdrukt, berooft en genocide pleegt. Wat je hebt is een ‘intense haat’ voor Palestijnen, moslims en christenen onder hen, Arabieren. Dat is wat anders.quote:
intense haat nog welquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:52 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Je hebt geen liefde. Elke weldenkende mens met een hart en een moreel kompas heeft geen liefde voor een terreurstaat dat sinds de kunstmatige stichting ervan het inheemse volk onderdrukt, berooft en genocide pleegt. Wat je hebt is een ‘intense haat’ voor Palestijnen, moslims en christenen onder hen, Arabieren. Dat is wat anders.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:00 schreef GoldenAge het volgende:
[..]
intense haat nog wel![]()
straks verdenk je me nog dat ik een aanslag wil plegen ofzo
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:09 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Och meid toch, het niveau van: "Palestina 4ever, ook in de synagoge, je huis en hart."
[ afbeelding ]
Edit: oh ik zie nu je ondertitel, je was user Loverboii die door de mand viel met HannahVredeJa terecht dat je een nieuwe account hebt genomen. Dat was wel beschamend.
Dat was een mooie gate.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi man! Maar laat je geen zand in de ogen strooien. Dit is niet masjid Al-Aqsa.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:25 schreef Kerelx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als de kers op de taart.
Ik zit loverboii te stangen zoals hij in dit topic doet bij moslims met zijn Israël gedweep. Maakt het hem een jood dat hij dat doet? Nee. Of als jij het doet met bijv.: “er zijn nul problemen met het jodendom”? Komt daarmee bij jou de aap uit de mouw? Je tactiek is zoals gewoonlijk om users verdacht te maken of valse etiketjes op te plakken.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
![]()
de aap komt uiteindelijk altijd uit de mouw
Ik laat me daarover geen zand in de ogen strooien hoor, want het ging niet zozeer om de Al-Aqsamoskee. Die staat overigens wel op de foto, helemaal links. Eigenlijk had ik moeten zeggen: “de kersen op de taart”.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mooi man! Maar laat je geen zand in de ogen strooien. Dit is niet masjid Al-Aqsa.²
Talk like Yoda you must.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:55 schreef egayalS het volgende:
True Ramadan
Iljas Baker
Ramadan arrives like a guest
you think might be difficult:
disrupting cherished routines
making too many demands
offering not enough
good conversation
staying too long.
then you find that
by letting go of what you think
and who you are
the guest becomes the host
and offers you
a near constant lightness
mercy
forgiveness
and
hope of salvation
from your self
https://x.com/RealHasanSpiker/status/1900973148427993169
Ja daar ga ik dus niet op klikken. Veel plezier met de aanwinst van de zoveelste labiele wapper.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
@:Hathor
Deze is voor jou:
Ik neem nog een theetje.²
Nee tuurlijk ga je er niet op klikken. Zou toch wat wezen om je eigen oordelen uitgedaagd te zien worden. Het is veiliger om elke bekeerling af te schrijven als een labiele ziel. Je ziet, hoort, gelooft wat je wilt geloven.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja daar ga ik dus niet op klikken. Veel plezier met de aanwinst van de zoveelste labiele wapper.
Het is ook bizar dat de Britten al die moskeeën daar hebben laten staan. Die had men meteen met de grond gelijk moeten maken toen men dit gebied in handen kreeg. Dat had een hoop ellende gescheeld.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:25 schreef Kerelx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als de kers op de taart.
Ah, weer een bekeerling. Ik blijf dat zorgwekkend vinden, dat Westerse mensen oprecht de keuze maken voor de Islam.quote:
Misschien moet je daar zelf ook eens mee beginnen? Je zit nogal sterk in de Islamtische en pro-Palestijnse fuikjes als het gaat om nieuws en een wereldbeeld.quote:Op woensdag 19 maart 2025 00:13 schreef egayalS het volgende:
[..]
Nee tuurlijk ga je er niet op klikken. Zou toch wat wezen om je eigen oordelen uitgedaagd te zien worden. Het is veiliger om elke bekeerling af te schrijven als een labiele ziel. Je ziet, hoort, gelooft wat je wilt geloven.
En al zouden Wij engelen tot hen neergezonden hebben en zouden de doden tot hen gesproken hebben en zouden Wij alle zaken (die Mohammeds profeetschap bewijzen) vóór hen verzameld hebben, dan nog zouden zij niet geloven, tenzij Allāh het wilde, maar de meesten van hen zijn onwetend.
Quran 6:111
mensen hebben geen schaamte meerquote:Op woensdag 19 maart 2025 08:00 schreef HowardRoark het volgende:
Ah, weer een bekeerling. Ik blijf dat zorgwekkend vinden, dat Westerse mensen oprecht de keuze maken voor de Islam.
Een simpleton zou inderdaad zo denken. Dat moslims kerken, synagogen en wat er van de tempel over is hebben laten staan toen ze over Palestina heersten spreekt voor hun. Het is je denkwijze en wat je voorstelt wat ellende veroorzaakt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is ook bizar dat de Britten al die moskeeën daar hebben laten staan. Die had men meteen met de grond gelijk moeten maken toen men dit gebied in handen kreeg. Dat had een hoop ellende gescheeld.
Nou kijk uit hoor dat men onrecht niet aan de kaak stelt. Je hebt zelfs joden, orthodoxe als liberalen, die zware kritiek en walging uiten over Israël en de massaslachtingen die het aanricht onder burgers en zich van die terreurstaat distantiëren. En dan zouden moslims dat niet mogen doen. Slayage heeft hier decennia met users gediscussieerd, ook met verkapte racisten en islamofoben, en hij heeft wijs ingezien dat het weinig nut heeft. Kijk bijvoorbeeld naar jezelf, je blijft bij je mening en blijft dezelfde ongenuanceerde bekrompen haatvolle riedeltjes herhalen die je 10 jaar geleden al hier spuwden. Wat valt er met jou te discussiëren of wat voor boeiends of nieuws zal een discussie met jou nou opleveren.quote:[..]
Misschien moet je daar zelf ook eens mee beginnen? Je zit nogal sterk in de Islamtische en pro-Palestijnse fuikjes als het gaat om nieuws en een wereldbeeld.
Ik kijk zelf ook geregeld dingen uit die fuikjes, nou, dat zie ik jou echt nog niet doen met de wat kritische kanalen over de Islam of bijvoorbeeld de Palestijnen. Dit is dan ook de reden dat de je hier veel zend, maar de discussie eigenlijk altijd mijdt.
Had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:15 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Een simpleton zou inderdaad zo denken. Dat moslims kerken, synagogen en wat er van de tempel over is hebben laten staan toen ze over Palestina heersten spreekt voor hun. Het is je denkwijze en wat je voorstelt wat ellende veroorzaakt.
[..]
Nou kijk uit hoor dat men onrecht niet aan de kaak stelt. Je hebt zelfs joden, orthodoxe als liberalen, die zware kritiek en walging uiten over Israël en de massaslachtingen die het aanricht onder burgers en zich van die terreurstaat distantiëren. En dan zouden moslims dat niet mogen doen. Slayage heeft hier decennia met users gediscussieerd, ook met verkapte racisten en islamofoben, en hij heeft wijs ingezien dat het weinig nut heeft. Kijk bijvoorbeeld naar jezelf, je blijft bij je mening en blijft dezelfde ongenuanceerde bekrompen haatvolle riedeltjes herhalen die je 10 jaar geleden al hier spuwden. Wat valt er met jou te discussiëren of wat voor boeiends of nieuws zal een discussie met jou nou opleveren.
Haha, integendeel. Toen moslimlegers gebieden veroverend werden veel bevolkingsgroepen onderworpen aan de Islam. Men implementeerde meteen de Sharia en het dhimmitude, waarbij alle andere overgebleven religieuze groepen (die zich weigeren te bekeren tot de Islam) tot tweederangsburgers worden gedegradeerd. Deze mensen moesten dan extra belasting betalen en waren beperkt in het praktiseren van hun religie. Zie ook:quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:15 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Een simpleton zou inderdaad zo denken. Dat moslims kerken, synagogen en wat er van de tempel over is hebben laten staan toen ze over Palestina heersten spreekt voor hun. Het is je denkwijze en wat je voorstelt wat ellende veroorzaakt.
quote:Throughout Islamic territories dhimmis had restrictions on what they could and could not do. Different territories were more restrictive than others in their implementation of sharia law, but many of these restrictions were pervasive including; prohibitions on the dhimmi wearing the color green, prohibitions on the building of churches and synagogues, prohibitions on the performance of religious ceremonies or the ringing of church bells, and prohibitions on proselytizing.
Dhimmi men could not marry a Muslim woman, but Muslim men could marry dhimmi women. Dhimmis were not allowed to carry arms or defend themselves from attacks by muslims. All of these restrictions and the jizya coerced dhimmis to convert to Islam, flee, or submit. In many cases, it was a means offorced conversion without direct force. The end effect was the same, decreased numbers ofnon-Muslims within the borders of the Islamic territory.
Bron
En waarom denk je dat één van de eerste dingen die Arabische moslims deden na de verovering van Jerusalem, was een enorme moskee bouwen op een plek die heilig is voor Joden en Christenen?quote:Dhimmitude is afgeleid van het Arabische woord dhimmi. Een dhimmi is een jood of christen die het oppergezag en de superioriteit van de islam erkent. Wanneer hij dat niet doet, schrijft de islamitische wet zware straffen voor. Een opstandige dhimmi kan worden gedood of als slaaf verkocht.
Bron
quote:In the Jewish Quarter all but one of the thirty-five Jewish houses of worship that graced the Old City of Jerusalem were found to have been wantonly destroyed. The synagogues had been razed or pillaged and stripped and their interiors used as hen-houses and stables.
In the ancient historic Jewish graveyard on the Mount of Olives, tens of thousands of tombstones had been torn up, broken into pieces or used as flagstones, steps and building materials in Jordanian military installations and civilian constructions. Large areas of the cemetery had been levelled and converted into parking places and petrol-filling stations.
These acts of desecration have been described fully in a document published by the Ministry for Foreign Affairs in Jerusalem in November 1967, a copy of which is attached to this letter. This record of Jordanian conduct in Jerusalem underlines the true character and purpose of the allegations put forward in the letters from the Permanent Representative of Jordan.
Bron
Het voornaamste onrecht in deze regio is dat Arabische moslims dit gebied ooit hebben veroverd en doodleuk tot op de dag van vandaag vinden dat dit hun gebied is. Wat opmerkelijk is, want Joden zijn hier de inheemse bewoners en het Jodendom en Christendom kennen hier hun oorsprong, niet de Islam.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:15 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Nou kijk uit hoor dat men onrecht niet aan de kaak stelt. Je hebt zelfs joden, orthodoxe als liberalen, die zware kritiek en walging uiten over Israël en de massaslachtingen die het aanricht onder burgers en zich van die terreurstaat distantiëren. En dan zouden moslims dat niet mogen doen.
De kern van de Islam is juist agressie, geweld, onderdrukking en barbarisme. Dit is dan ook de reden dat bijna elk Islamitisch land een failed state is en mensenrechtenschendingen eerder regel dan uitzondering zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:15 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Nou kijk uit hoor dat men onrecht niet aan de kaak stelt. Je hebt zelfs joden, orthodoxe als liberalen, die zware kritiek en walging uiten over Israël en de massaslachtingen die het aanricht onder burgers en zich van die terreurstaat distantiëren. En dan zouden moslims dat niet mogen doen.
Dat is een hele bijzondere claim. Tien jaar terug was ik hier niet eens actief dus laat staan dat ik toen discussies voerde met de user Slayage. En mijn bijdrages zijn niet hatelijk, maar vaak uitgebreid en goed onderbouwd. Al kan ik mij voorstellen dat mijn perspectief niet goed valt in bepaalde kringen omdat ik mij niet laat gashlighten over de ware aard van de Islam.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:15 schreef Kerelx het volgende:
[..]
[..]. Kijk bijvoorbeeld naar jezelf, je blijft bij je mening en blijft dezelfde ongenuanceerde bekrompen haatvolle riedeltjes herhalen die je 10 jaar geleden al hier spuwden. Wat valt er met jou te discussiëren of wat voor boeiends of nieuws zal een discussie met jou nou opleveren.
Dat bedoel ik, je komt weer met zo’n ongenuanceerde lap tekst waarin je aangeeft dat je niet open staat. Wat voor discussie valt er dan met jou te voeren? Wat is er nou zo boeiend aan dat ongenuanceerde riedeltje met stropoppen en biased bronnen die maar één doel dienen: haat zaaien en een bevolkingsgroep demoniseren.quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, integendeel. Toen moslimlegers gebieden veroverend werden veel bevolkingsgroepen onderworpen aan de Islam. Men implementeerde meteen de Sharia en het dhimmitude, waarbij alle andere overgebleven religieuze groepen (die zich weigeren te bekeren tot de Islam) tot tweederangsburgers worden gedegradeerd. Deze mensen moesten dan extra belasting betalen en waren beperkt in het praktiseren van hun religie. Zie ook:
Omdat het voor hen ook een heilige plek is, zoals het heilig is voor joden en christenen. Dat is toch niet zo moeilijk om zelf te bedenken? De Koran staat vol met verwijzingen naar joodse profeten en enkele verwijzingen naar de stad Jeruzalem en de tempel. Kalief Umar heeft toentertijd de tempelberg van puin en afval ontruimd en gaf joden toestemming om terug te keren naar de stad om zich daar te vestigen. Daarmee hief hij het christelijke verbod op die joden dat verbood.quote:En waarom denk je dat één van de eerste dingen die Arabische moslims deden na de verovering van Jerusalem, was een enorme moskee bouwen op een plek die heilig is voor Joden en Christenen?
Ik had het over de tijd dat moslims over Palestina heersten, zoals ik hierboven beschreef. Wat je benoemt was relatief gezien niet zo lang geleden, toen zionisten vanuit alle windstreken naar Palestina trokken om het gebied met geweld en terreur te koloniseren waarbij ze ook de Palestijnen verdreven. Je vindt over en weer van dat soort brieven, van zionisten en Arabieren of Palestijnen, die naar de VN schreven en elkaar van wreedheden beschuldigden.quote:Een ander goed voorbeeld is de periode toen Jordanië de Westelijke Jordaanoever onder de controle had, toen werden alle Joden verdreven en tientallen synagoges en kerken verwoest. Dit wordt nota bene bevestigt door de VN, dat toch alles behalve een pro-Israël organisatie is:
Wat je hier beweerd wordt zelfs door joodse geschriften tegengesproken. Volgens eigen joodse geschriften hebben de Israëlieten het gebied veroverd door een genocide te plegen op de inheemse volkeren (zie bijbel). Volgens diezelfde geschriften zijn joden vervolgens uit het gebied door God weggejaagd en verspreidt over de wereld, omdat ze zich niet aan Gods Wet hielden. Waarna ze pas in de vorige eeuw met westerse steun massaal terugkeerden en weer middels oorlog en terreur de Palestijnen hebben verdreven. Het terreur zaaien en genocide plegen hebben ze nog steeds niet afgeleerd, Netanyahu refereerde er zelfs naar.quote:Het voornaamste onrecht in deze regio is dat Arabische moslims dit gebied ooit hebben veroverd en doodleuk tot op de dag van vandaag vinden dat dit hun gebied is. Wat opmerkelijk is, want Joden zijn hier de inheemse bewoners en het Jodendom en Christendom kennen hier hun oorsprong, niet de Islam.
En daarom blijft men oorlog voeren jegens Israël en alle religieuze minderheden in de regio onderdrukken of verdrijven terwijl men zichzelf naar de buitenwereld presenteert als een slachtoffer.
De kern is … dat de dingen die je hier zogenaamd veroordeeld: “agressie, geweld, onderdrukking en barbarisme”, juist voorstaat als het gericht is tegen moslims, zoals met het afbreken van moskeeën of agressie, geweld, onderdrukking en barbarisme tegen hen. M.a.w. een sterk staaltje projectie wat je hier doet.quote:De kern van de Islam is juist agressie, geweld, onderdrukking en barbarisme. Dit is dan ook de reden dat bijna elk Islamitisch land een failed state is en mensenrechtenschendingen eerder regel dan uitzondering zijn.
En het deel Joden dat zich negatief uitlaat over Israël is een absolute minderheid. Daarom blijft het ook zo raar om te zien hoe sommige moslims (en trouwens ook andere groepen en individuen) altijd maar naar deze Joden willen wijzen om de eigen leugenachtige narratieven over dit gebied en geschiedvervalsing die zij aandragen, meer legitimiteit te geven.
Je zal vast wel hier een kloontje hebben gehad en je lijkt in je reacties veel op SpaceOddity, vandaar dat ik dat dacht. Het doet verder niets af aan wat ik zeg, je hebt dezelfde mentaliteit als sommige andere islamofoben en antisemieten hier. Je reacties zijn hatelijk, ongenuanceerd, generaliserend, selectief, biased, onwetend, onderbouwd met onbetrouwbare bronnen die biased zijn, en schuwt niet om aan geschiedvervalsing te doen om moslims uit haat te benadelen. Je vertelt mij echt niks over de “ware aard” van de islam (of welke andere religie), maar over je eigen ware aard.quote:Dat is een hele bijzondere claim. Tien jaar terug was ik hier niet eens actief dus laat staan dat ik toen discussies voerde met de user Slayage. En mijn bijdrages zijn niet hatelijk, maar vaak uitgebreid en goed onderbouwd. Al kan ik mij voorstellen dat mijn perspectief niet goed valt in bepaalde kringen omdat ik mij niet laat gashlighten over de ware aard van de Islam.
Provocerenquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:32 schreef Ali_boo het volgende:
Eerst provoceren en mocht er een reactie komen dan uiteraard in de slachtofferrol kruipen
[ x ]
Waarom zou de kerk een stel krijsende moslims voor de deur willen hebben?quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:34 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Provoceren![]()
Wat is de context van dit bericht? Zijn ze daar uitgenodigd door de kerk om het vasten samen te verbreken, want ik zie daar ook niet-moslims en kraampjes staan? Dat "Allahu akbar" is het begin van het gebedsoproep waarmee moslims zich klaarmaken voor het gezamenlijk gebed dat ze voor de iftar (het verbreken van het vasten) verrichten. FYI: Arabische christenen gebruiken zelf ook de zinsnede "Allahu akbar". Er wordt niks geprovoceerd, hoe het eruit ziet zijn ze daar hoogstwaarschijnlijk met toestemming van de kerk/gemeente.
Lol. Dit is gewoon eersteklas dominantie geilerij die de islam elke keer zo weer typeert. En jouw reactie niets anders dan een poging om het (voor niet-moslims) allemaal recht te praten. Ook weer zo typisch islam.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:34 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Provoceren![]()
Wat is de context van dit bericht? Zijn ze daar uitgenodigd door de kerk om het vasten samen te verbreken, want ik zie daar ook niet-moslims en kraampjes staan? Dat "Allahu akbar" is het begin van het gebedsoproep waarmee moslims zich klaarmaken voor het gezamenlijk gebed dat ze voor de iftar (het verbreken van het vasten) verrichten. FYI: Arabische christenen gebruiken zelf ook de zinsnede "Allahu akbar". Er wordt niks geprovoceerd, hoe het eruit ziet zijn ze daar hoogstwaarschijnlijk met toestemming van de kerk/gemeente.
Nou om deze reden bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:51 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Waarom zou de kerk een stel krijsende moslims voor de deur willen hebben?
Ja leuk.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:08 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Nou om deze reden bijvoorbeeld:
Iftarmaaltijd in Oosterlichtkerk
Maar je dumpt dus gewoon tweets zonder de context te weten.
Nee, het is eerder eersteklas onderbuikgevoel geilerij die islamofoben zo typeert. Wat weet je nou over de context van het bericht? Niks, maar je hebt wel allerlei vooroordelen en complotten klaarstaan. Verschillende groepen die in een land samenleven proberen met elkaar in verbinding te komen en dat beangstigd jullie.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:03 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Lol. Dit is gewoon eersteklas dominantie geilerij die de islam elke keer zo weer typeert. En jouw reactie niets anders dan een poging om het (voor niet-moslims) allemaal recht te praten. Ook weer zo typisch islam.
Je maakt je punt inderdaad islamofoob. We hebben het hier niet over een viering, maar verbreking van het vasten, wat christenen en joden ook kennen, en dus gewoon eten. Moslims vieren ook geen suikerfeest in een kerk. Wel heb ik meegemaakt dat christenen, joden of niet-moslims uitgenodigd worden in moskeeën voor een etentje of dialoog.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:12 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ja leuk.
En dan nu een filmpje van een kerstviering in een moskee. Of in een islamitisch land.
Not gonna happen.
Precies het punt modderfakker.
Nee het is typerende islamitische dominantie geilerij.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:13 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Nee, het is eerder eersteklas onderbuikgevoel geilerij die islamofoben zo typeert. Wat weet je nou over de context van het bericht? Niks, maar je hebt wel allerlei vooroordelen en complotten klaarstaan. Verschillende groepen die in een land samenleven proberen met elkaar in verbinding te komen en dat beangstigd jullie.
Géén filmpje van een christelijke religieuze viering in een moskee of een islamitisch land dus. Dankjewel.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:19 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Je maakt je punt inderdaad islamofoob. We hebben het hier niet over een viering, maar verbreking van het vasten, wat christenen en joden ook kennen, en dus gewoon eten. Moslims vieren ook geen suikerfeest in een kerk. Wel heb ik meegemaakt dat christenen, joden of niet-moslims uitgenodigd worden in moskeeën voor een etentje of dialoog.
quote:
Nee het is typerend onderbuikgevoel van islamofoben die zich buitengesloten voelen, omdat moslims en niet-moslims verbinding met elkaar zoeken en zich door liefde laten leiden en niet angst.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:38 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nee het is typerende islamitische dominantie geilerij.
Er is ook geen filmpje van een islamitische religieuze viering in een kerk. Dankjewel.quote:[..]
Géén filmpje van een christelijke religieuze viering in een moskee of een islamitisch land dus. Dankjewel.
Moet wel heel erg diep bij hem zitten. Moslims en christenen of andersgelovigen of niet-gelovigen die verbinding met elkaar zoeken. The horror.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2025 23:25 schreef egayalS het volgende:
Mashallah
Ramadan, dat is voor deze tandarts óók gratis mondzorg bieden: ‘Ontspan je maar, ik ga je helpen’
https://www.volkskrant.nl(...)-je-helpen~b53886d3/
De Rotterdamse Nejoud Alkaabi helpt tijdens de ramadan als ‘Sociale Tandarts’ gratis patiënten die geen geld hebben voor een reguliere behandeling. Moslims of niet-moslims, dat maakt haar niets uit.
Tja, dit is het bekende verhaal. Het doet ook denken aan de situatie die er nu in de VS met Mahmoud Khalil is. Dat is één van de grote aanjagers achter de vandalistische en intimiderende demonstraties bij Columbia University, die alleen maar bezig is geweest met het demoniseren van nota bene de VS zelf, heeft opgeroepen voor de vernietiging van het Westen terwijl hij ook de Palestijnse terreurgroeperingen toejuicht.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:32 schreef Ali_boo het volgende:
Eerst provoceren en mocht er een reactie komen dan uiteraard in de slachtofferrol kruipen
[ x ]
En uiteraard besteed men hier bij de Volkskrant meteen aandacht aan, daar is men immers heel goed in het schrijven van artikelen over óf hoe zielig moslims zijn óf hoe mooi, hartverwarmend en vredig de Islam wel niet zou zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2025 23:25 schreef egayalS het volgende:
Mashallah
Ramadan, dat is voor deze tandarts óók gratis mondzorg bieden: ‘Ontspan je maar, ik ga je helpen’
https://www.volkskrant.nl(...)-je-helpen~b53886d3/
De Rotterdamse Nejoud Alkaabi helpt tijdens de ramadan als ‘Sociale Tandarts’ gratis patiënten die geen geld hebben voor een reguliere behandeling. Moslims of niet-moslims, dat maakt haar niets uit.
je zou kunnen denken dat ze dit uit onwetendheid doen, na zoveel jaren is het gewoon kwaadaardigheidquote:Op donderdag 20 maart 2025 06:47 schreef HowardRoark het volgende:
En uiteraard besteed men hier bij de Volkskrant meteen aandacht aan, daar is men immers heel goed in het schrijven van artikelen over óf hoe zielig moslims zijn óf hoe mooi, hartverwarmend en vredig de Islam wel niet zou zijn.
Tja, in die kringen is men er helaas simpelweg van overtuigt dat de Islam een mooi alternatief is voor de Christelijke-Joodse fundamenten van het Westen. Moslims ziet men als systematisch onderdrukt (wat natuurlijk vreemd is voor zo'n grote religie met tientallen landen die volledig in het teken van de Islam staan) dus moeten die zoveel mogelijk positief worden belicht.quote:Op donderdag 20 maart 2025 07:33 schreef GoldenAge het volgende:
[..]
je zou kunnen denken dat ze dit uit onwetendheid doen, na zoveel jaren is het gewoon kwaadaardigheid
Religie is de grootste hoax die ooit door de mensheid, of ja, liever, leden binnen die groep, is bedacht.quote:
Het zijn nuttige stoottroepen. Dat is de echte horror.quote:Op woensdag 19 maart 2025 23:38 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Moet wel heel erg diep bij hem zitten. Moslims en christenen of andersgelovigen of niet-gelovigen die verbinding met elkaar zoeken. The horror.
bizar dat ze nog in dat sprookje van "verbinding" gelovenquote:Op woensdag 19 maart 2025 23:38 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Moet wel heel erg diep bij hem zitten. Moslims en christenen of andersgelovigen of niet-gelovigen die verbinding met elkaar zoeken. The horror.
Elke Europeaan die zich bekeert tot jouw verrotte religie is een idioot en kan nooit of te nimmer meer serieus genomen worden hier. En die koranverzen kun je in je reet stoppen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 00:13 schreef egayalS het volgende:
[..]
Nee tuurlijk ga je er niet op klikken. Zou toch wat wezen om je eigen oordelen uitgedaagd te zien worden. Het is veiliger om elke bekeerling af te schrijven als een labiele ziel. Je ziet, hoort, gelooft wat je wilt geloven.
En al zouden Wij engelen tot hen neergezonden hebben en zouden de doden tot hen gesproken hebben en zouden Wij alle zaken (die Mohammeds profeetschap bewijzen) vóór hen verzameld hebben, dan nog zouden zij niet geloven, tenzij Allāh het wilde, maar de meesten van hen zijn onwetend.
Quran 6:111
Waarom reageer je op de zoveelste relkloon?quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:51 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Waarom zou de kerk een stel krijsende moslims voor de deur willen hebben?
Gewoon opzouten met je propaganda kutkloon.quote:
Fascisme is echt jouw ding.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Elke Europeaan die zich bekeert tot jouw verrotte religie is een idioot en kan nooit of te nimmer meer serieus genomen worden hier. En die koranverzen kun je in je reet stoppen.
Je bent een fascist als je de islam niet omarmt?quote:
Mijn oordeel is niet door 1 post. Omarm wat je bent.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je bent een fascist als je de islam niet omarmt?
Vertel nog wat over Aicha.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:49 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Mijn oordeel is niet door 1 post. Omarm wat je bent.
Praat geen poep man, zeg gewoon wat je op je lever hebt. Je vond me waarschijnlijk al een fascist voor je die post zag.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:49 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Mijn oordeel is niet door 1 post. Omarm wat je bent.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Praat geen poep man, zeg gewoon wat je op je lever hebt. Je vond me waarschijnlijk al een fascist voor je die post zag.
Dat bedoel ik dus, dus krijg maar lekker de tyfus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |