Mooi man! Maar laat je geen zand in de ogen strooien. Dit is niet masjid Al-Aqsa.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:25 schreef Kerelx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als de kers op de taart.
Ik zit loverboii te stangen zoals hij in dit topic doet bij moslims met zijn Israël gedweep. Maakt het hem een jood dat hij dat doet? Nee. Of als jij het doet met bijv.: “er zijn nul problemen met het jodendom”? Komt daarmee bij jou de aap uit de mouw? Je tactiek is zoals gewoonlijk om users verdacht te maken of valse etiketjes op te plakken.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
![]()
de aap komt uiteindelijk altijd uit de mouw
Ik laat me daarover geen zand in de ogen strooien hoor, want het ging niet zozeer om de Al-Aqsamoskee. Die staat overigens wel op de foto, helemaal links. Eigenlijk had ik moeten zeggen: “de kersen op de taart”.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mooi man! Maar laat je geen zand in de ogen strooien. Dit is niet masjid Al-Aqsa.²
Talk like Yoda you must.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:55 schreef egayalS het volgende:
True Ramadan
Iljas Baker
Ramadan arrives like a guest
you think might be difficult:
disrupting cherished routines
making too many demands
offering not enough
good conversation
staying too long.
then you find that
by letting go of what you think
and who you are
the guest becomes the host
and offers you
a near constant lightness
mercy
forgiveness
and
hope of salvation
from your self
https://x.com/RealHasanSpiker/status/1900973148427993169
Ja daar ga ik dus niet op klikken. Veel plezier met de aanwinst van de zoveelste labiele wapper.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
@:Hathor
Deze is voor jou:
Bekijk deze YouTube-video
Ik neem nog een theetje.²
Nee tuurlijk ga je er niet op klikken. Zou toch wat wezen om je eigen oordelen uitgedaagd te zien worden. Het is veiliger om elke bekeerling af te schrijven als een labiele ziel. Je ziet, hoort, gelooft wat je wilt geloven.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja daar ga ik dus niet op klikken. Veel plezier met de aanwinst van de zoveelste labiele wapper.
Het is ook bizar dat de Britten al die moskeeën daar hebben laten staan. Die had men meteen met de grond gelijk moeten maken toen men dit gebied in handen kreeg. Dat had een hoop ellende gescheeld.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:25 schreef Kerelx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als de kers op de taart.
Ah, weer een bekeerling. Ik blijf dat zorgwekkend vinden, dat Westerse mensen oprecht de keuze maken voor de Islam.quote:
Misschien moet je daar zelf ook eens mee beginnen? Je zit nogal sterk in de Islamtische en pro-Palestijnse fuikjes als het gaat om nieuws en een wereldbeeld.quote:Op woensdag 19 maart 2025 00:13 schreef egayalS het volgende:
[..]
Nee tuurlijk ga je er niet op klikken. Zou toch wat wezen om je eigen oordelen uitgedaagd te zien worden. Het is veiliger om elke bekeerling af te schrijven als een labiele ziel. Je ziet, hoort, gelooft wat je wilt geloven.
En al zouden Wij engelen tot hen neergezonden hebben en zouden de doden tot hen gesproken hebben en zouden Wij alle zaken (die Mohammeds profeetschap bewijzen) vóór hen verzameld hebben, dan nog zouden zij niet geloven, tenzij Allāh het wilde, maar de meesten van hen zijn onwetend.
Quran 6:111
mensen hebben geen schaamte meerquote:Op woensdag 19 maart 2025 08:00 schreef HowardRoark het volgende:
Ah, weer een bekeerling. Ik blijf dat zorgwekkend vinden, dat Westerse mensen oprecht de keuze maken voor de Islam.
Een simpleton zou inderdaad zo denken. Dat moslims kerken, synagogen en wat er van de tempel over is hebben laten staan toen ze over Palestina heersten spreekt voor hun. Het is je denkwijze en wat je voorstelt wat ellende veroorzaakt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is ook bizar dat de Britten al die moskeeën daar hebben laten staan. Die had men meteen met de grond gelijk moeten maken toen men dit gebied in handen kreeg. Dat had een hoop ellende gescheeld.
Nou kijk uit hoor dat men onrecht niet aan de kaak stelt. Je hebt zelfs joden, orthodoxe als liberalen, die zware kritiek en walging uiten over Israël en de massaslachtingen die het aanricht onder burgers en zich van die terreurstaat distantiëren. En dan zouden moslims dat niet mogen doen. Slayage heeft hier decennia met users gediscussieerd, ook met verkapte racisten en islamofoben, en hij heeft wijs ingezien dat het weinig nut heeft. Kijk bijvoorbeeld naar jezelf, je blijft bij je mening en blijft dezelfde ongenuanceerde bekrompen haatvolle riedeltjes herhalen die je 10 jaar geleden al hier spuwden. Wat valt er met jou te discussiëren of wat voor boeiends of nieuws zal een discussie met jou nou opleveren.quote:[..]
Misschien moet je daar zelf ook eens mee beginnen? Je zit nogal sterk in de Islamtische en pro-Palestijnse fuikjes als het gaat om nieuws en een wereldbeeld.
Ik kijk zelf ook geregeld dingen uit die fuikjes, nou, dat zie ik jou echt nog niet doen met de wat kritische kanalen over de Islam of bijvoorbeeld de Palestijnen. Dit is dan ook de reden dat de je hier veel zend, maar de discussie eigenlijk altijd mijdt.
Had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:15 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Een simpleton zou inderdaad zo denken. Dat moslims kerken, synagogen en wat er van de tempel over is hebben laten staan toen ze over Palestina heersten spreekt voor hun. Het is je denkwijze en wat je voorstelt wat ellende veroorzaakt.
[..]
Nou kijk uit hoor dat men onrecht niet aan de kaak stelt. Je hebt zelfs joden, orthodoxe als liberalen, die zware kritiek en walging uiten over Israël en de massaslachtingen die het aanricht onder burgers en zich van die terreurstaat distantiëren. En dan zouden moslims dat niet mogen doen. Slayage heeft hier decennia met users gediscussieerd, ook met verkapte racisten en islamofoben, en hij heeft wijs ingezien dat het weinig nut heeft. Kijk bijvoorbeeld naar jezelf, je blijft bij je mening en blijft dezelfde ongenuanceerde bekrompen haatvolle riedeltjes herhalen die je 10 jaar geleden al hier spuwden. Wat valt er met jou te discussiëren of wat voor boeiends of nieuws zal een discussie met jou nou opleveren.
Haha, integendeel. Toen moslimlegers gebieden veroverend werden veel bevolkingsgroepen onderworpen aan de Islam. Men implementeerde meteen de Sharia en het dhimmitude, waarbij alle andere overgebleven religieuze groepen (die zich weigeren te bekeren tot de Islam) tot tweederangsburgers worden gedegradeerd. Deze mensen moesten dan extra belasting betalen en waren beperkt in het praktiseren van hun religie. Zie ook:quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:15 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Een simpleton zou inderdaad zo denken. Dat moslims kerken, synagogen en wat er van de tempel over is hebben laten staan toen ze over Palestina heersten spreekt voor hun. Het is je denkwijze en wat je voorstelt wat ellende veroorzaakt.
quote:Throughout Islamic territories dhimmis had restrictions on what they could and could not do. Different territories were more restrictive than others in their implementation of sharia law, but many of these restrictions were pervasive including; prohibitions on the dhimmi wearing the color green, prohibitions on the building of churches and synagogues, prohibitions on the performance of religious ceremonies or the ringing of church bells, and prohibitions on proselytizing.
Dhimmi men could not marry a Muslim woman, but Muslim men could marry dhimmi women. Dhimmis were not allowed to carry arms or defend themselves from attacks by muslims. All of these restrictions and the jizya coerced dhimmis to convert to Islam, flee, or submit. In many cases, it was a means offorced conversion without direct force. The end effect was the same, decreased numbers ofnon-Muslims within the borders of the Islamic territory.
Bron
En waarom denk je dat één van de eerste dingen die Arabische moslims deden na de verovering van Jerusalem, was een enorme moskee bouwen op een plek die heilig is voor Joden en Christenen?quote:Dhimmitude is afgeleid van het Arabische woord dhimmi. Een dhimmi is een jood of christen die het oppergezag en de superioriteit van de islam erkent. Wanneer hij dat niet doet, schrijft de islamitische wet zware straffen voor. Een opstandige dhimmi kan worden gedood of als slaaf verkocht.
Bron
quote:In the Jewish Quarter all but one of the thirty-five Jewish houses of worship that graced the Old City of Jerusalem were found to have been wantonly destroyed. The synagogues had been razed or pillaged and stripped and their interiors used as hen-houses and stables.
In the ancient historic Jewish graveyard on the Mount of Olives, tens of thousands of tombstones had been torn up, broken into pieces or used as flagstones, steps and building materials in Jordanian military installations and civilian constructions. Large areas of the cemetery had been levelled and converted into parking places and petrol-filling stations.
These acts of desecration have been described fully in a document published by the Ministry for Foreign Affairs in Jerusalem in November 1967, a copy of which is attached to this letter. This record of Jordanian conduct in Jerusalem underlines the true character and purpose of the allegations put forward in the letters from the Permanent Representative of Jordan.
Bron
Het voornaamste onrecht in deze regio is dat Arabische moslims dit gebied ooit hebben veroverd en doodleuk tot op de dag van vandaag vinden dat dit hun gebied is. Wat opmerkelijk is, want Joden zijn hier de inheemse bewoners en het Jodendom en Christendom kennen hier hun oorsprong, niet de Islam.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:15 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Nou kijk uit hoor dat men onrecht niet aan de kaak stelt. Je hebt zelfs joden, orthodoxe als liberalen, die zware kritiek en walging uiten over Israël en de massaslachtingen die het aanricht onder burgers en zich van die terreurstaat distantiëren. En dan zouden moslims dat niet mogen doen.
De kern van de Islam is juist agressie, geweld, onderdrukking en barbarisme. Dit is dan ook de reden dat bijna elk Islamitisch land een failed state is en mensenrechtenschendingen eerder regel dan uitzondering zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:15 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Nou kijk uit hoor dat men onrecht niet aan de kaak stelt. Je hebt zelfs joden, orthodoxe als liberalen, die zware kritiek en walging uiten over Israël en de massaslachtingen die het aanricht onder burgers en zich van die terreurstaat distantiëren. En dan zouden moslims dat niet mogen doen.
Dat is een hele bijzondere claim. Tien jaar terug was ik hier niet eens actief dus laat staan dat ik toen discussies voerde met de user Slayage. En mijn bijdrages zijn niet hatelijk, maar vaak uitgebreid en goed onderbouwd. Al kan ik mij voorstellen dat mijn perspectief niet goed valt in bepaalde kringen omdat ik mij niet laat gashlighten over de ware aard van de Islam.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:15 schreef Kerelx het volgende:
[..]
[..]. Kijk bijvoorbeeld naar jezelf, je blijft bij je mening en blijft dezelfde ongenuanceerde bekrompen haatvolle riedeltjes herhalen die je 10 jaar geleden al hier spuwden. Wat valt er met jou te discussiëren of wat voor boeiends of nieuws zal een discussie met jou nou opleveren.
Dat bedoel ik, je komt weer met zo’n ongenuanceerde lap tekst waarin je aangeeft dat je niet open staat. Wat voor discussie valt er dan met jou te voeren? Wat is er nou zo boeiend aan dat ongenuanceerde riedeltje met stropoppen en biased bronnen die maar één doel dienen: haat zaaien en een bevolkingsgroep demoniseren.quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, integendeel. Toen moslimlegers gebieden veroverend werden veel bevolkingsgroepen onderworpen aan de Islam. Men implementeerde meteen de Sharia en het dhimmitude, waarbij alle andere overgebleven religieuze groepen (die zich weigeren te bekeren tot de Islam) tot tweederangsburgers worden gedegradeerd. Deze mensen moesten dan extra belasting betalen en waren beperkt in het praktiseren van hun religie. Zie ook:
Omdat het voor hen ook een heilige plek is, zoals het heilig is voor joden en christenen. Dat is toch niet zo moeilijk om zelf te bedenken? De Koran staat vol met verwijzingen naar joodse profeten en enkele verwijzingen naar de stad Jeruzalem en de tempel. Kalief Umar heeft toentertijd de tempelberg van puin en afval ontruimd en gaf joden toestemming om terug te keren naar de stad om zich daar te vestigen. Daarmee hief hij het christelijke verbod op die joden dat verbood.quote:En waarom denk je dat één van de eerste dingen die Arabische moslims deden na de verovering van Jerusalem, was een enorme moskee bouwen op een plek die heilig is voor Joden en Christenen?
Ik had het over de tijd dat moslims over Palestina heersten, zoals ik hierboven beschreef. Wat je benoemt was relatief gezien niet zo lang geleden, toen zionisten vanuit alle windstreken naar Palestina trokken om het gebied met geweld en terreur te koloniseren waarbij ze ook de Palestijnen verdreven. Je vindt over en weer van dat soort brieven, van zionisten en Arabieren of Palestijnen, die naar de VN schreven en elkaar van wreedheden beschuldigden.quote:Een ander goed voorbeeld is de periode toen Jordanië de Westelijke Jordaanoever onder de controle had, toen werden alle Joden verdreven en tientallen synagoges en kerken verwoest. Dit wordt nota bene bevestigt door de VN, dat toch alles behalve een pro-Israël organisatie is:
Wat je hier beweerd wordt zelfs door joodse geschriften tegengesproken. Volgens eigen joodse geschriften hebben de Israëlieten het gebied veroverd door een genocide te plegen op de inheemse volkeren (zie bijbel). Volgens diezelfde geschriften zijn joden vervolgens uit het gebied door God weggejaagd en verspreidt over de wereld, omdat ze zich niet aan Gods Wet hielden. Waarna ze pas in de vorige eeuw met westerse steun massaal terugkeerden en weer middels oorlog en terreur de Palestijnen hebben verdreven. Het terreur zaaien en genocide plegen hebben ze nog steeds niet afgeleerd, Netanyahu refereerde er zelfs naar.quote:Het voornaamste onrecht in deze regio is dat Arabische moslims dit gebied ooit hebben veroverd en doodleuk tot op de dag van vandaag vinden dat dit hun gebied is. Wat opmerkelijk is, want Joden zijn hier de inheemse bewoners en het Jodendom en Christendom kennen hier hun oorsprong, niet de Islam.
En daarom blijft men oorlog voeren jegens Israël en alle religieuze minderheden in de regio onderdrukken of verdrijven terwijl men zichzelf naar de buitenwereld presenteert als een slachtoffer.
De kern is … dat de dingen die je hier zogenaamd veroordeeld: “agressie, geweld, onderdrukking en barbarisme”, juist voorstaat als het gericht is tegen moslims, zoals met het afbreken van moskeeën of agressie, geweld, onderdrukking en barbarisme tegen hen. M.a.w. een sterk staaltje projectie wat je hier doet.quote:De kern van de Islam is juist agressie, geweld, onderdrukking en barbarisme. Dit is dan ook de reden dat bijna elk Islamitisch land een failed state is en mensenrechtenschendingen eerder regel dan uitzondering zijn.
En het deel Joden dat zich negatief uitlaat over Israël is een absolute minderheid. Daarom blijft het ook zo raar om te zien hoe sommige moslims (en trouwens ook andere groepen en individuen) altijd maar naar deze Joden willen wijzen om de eigen leugenachtige narratieven over dit gebied en geschiedvervalsing die zij aandragen, meer legitimiteit te geven.
Je zal vast wel hier een kloontje hebben gehad en je lijkt in je reacties veel op SpaceOddity, vandaar dat ik dat dacht. Het doet verder niets af aan wat ik zeg, je hebt dezelfde mentaliteit als sommige andere islamofoben en antisemieten hier. Je reacties zijn hatelijk, ongenuanceerd, generaliserend, selectief, biased, onwetend, onderbouwd met onbetrouwbare bronnen die biased zijn, en schuwt niet om aan geschiedvervalsing te doen om moslims uit haat te benadelen. Je vertelt mij echt niks over de “ware aard” van de islam (of welke andere religie), maar over je eigen ware aard.quote:Dat is een hele bijzondere claim. Tien jaar terug was ik hier niet eens actief dus laat staan dat ik toen discussies voerde met de user Slayage. En mijn bijdrages zijn niet hatelijk, maar vaak uitgebreid en goed onderbouwd. Al kan ik mij voorstellen dat mijn perspectief niet goed valt in bepaalde kringen omdat ik mij niet laat gashlighten over de ware aard van de Islam.
Provocerenquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:32 schreef Ali_boo het volgende:
Eerst provoceren en mocht er een reactie komen dan uiteraard in de slachtofferrol kruipen
[ x ]
Waarom zou de kerk een stel krijsende moslims voor de deur willen hebben?quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:34 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Provoceren![]()
Wat is de context van dit bericht? Zijn ze daar uitgenodigd door de kerk om het vasten samen te verbreken, want ik zie daar ook niet-moslims en kraampjes staan? Dat "Allahu akbar" is het begin van het gebedsoproep waarmee moslims zich klaarmaken voor het gezamenlijk gebed dat ze voor de iftar (het verbreken van het vasten) verrichten. FYI: Arabische christenen gebruiken zelf ook de zinsnede "Allahu akbar". Er wordt niks geprovoceerd, hoe het eruit ziet zijn ze daar hoogstwaarschijnlijk met toestemming van de kerk/gemeente.
Lol. Dit is gewoon eersteklas dominantie geilerij die de islam elke keer zo weer typeert. En jouw reactie niets anders dan een poging om het (voor niet-moslims) allemaal recht te praten. Ook weer zo typisch islam.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:34 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Provoceren![]()
Wat is de context van dit bericht? Zijn ze daar uitgenodigd door de kerk om het vasten samen te verbreken, want ik zie daar ook niet-moslims en kraampjes staan? Dat "Allahu akbar" is het begin van het gebedsoproep waarmee moslims zich klaarmaken voor het gezamenlijk gebed dat ze voor de iftar (het verbreken van het vasten) verrichten. FYI: Arabische christenen gebruiken zelf ook de zinsnede "Allahu akbar". Er wordt niks geprovoceerd, hoe het eruit ziet zijn ze daar hoogstwaarschijnlijk met toestemming van de kerk/gemeente.
Nou om deze reden bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:51 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Waarom zou de kerk een stel krijsende moslims voor de deur willen hebben?
Ja leuk.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:08 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Nou om deze reden bijvoorbeeld:
Iftarmaaltijd in Oosterlichtkerk
Maar je dumpt dus gewoon tweets zonder de context te weten.
Nee, het is eerder eersteklas onderbuikgevoel geilerij die islamofoben zo typeert. Wat weet je nou over de context van het bericht? Niks, maar je hebt wel allerlei vooroordelen en complotten klaarstaan. Verschillende groepen die in een land samenleven proberen met elkaar in verbinding te komen en dat beangstigd jullie.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:03 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Lol. Dit is gewoon eersteklas dominantie geilerij die de islam elke keer zo weer typeert. En jouw reactie niets anders dan een poging om het (voor niet-moslims) allemaal recht te praten. Ook weer zo typisch islam.
Je maakt je punt inderdaad islamofoob. We hebben het hier niet over een viering, maar verbreking van het vasten, wat christenen en joden ook kennen, en dus gewoon eten. Moslims vieren ook geen suikerfeest in een kerk. Wel heb ik meegemaakt dat christenen, joden of niet-moslims uitgenodigd worden in moskeeën voor een etentje of dialoog.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:12 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ja leuk.
En dan nu een filmpje van een kerstviering in een moskee. Of in een islamitisch land.
Not gonna happen.
Precies het punt modderfakker.
Nee het is typerende islamitische dominantie geilerij.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:13 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Nee, het is eerder eersteklas onderbuikgevoel geilerij die islamofoben zo typeert. Wat weet je nou over de context van het bericht? Niks, maar je hebt wel allerlei vooroordelen en complotten klaarstaan. Verschillende groepen die in een land samenleven proberen met elkaar in verbinding te komen en dat beangstigd jullie.
Géén filmpje van een christelijke religieuze viering in een moskee of een islamitisch land dus. Dankjewel.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:19 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Je maakt je punt inderdaad islamofoob. We hebben het hier niet over een viering, maar verbreking van het vasten, wat christenen en joden ook kennen, en dus gewoon eten. Moslims vieren ook geen suikerfeest in een kerk. Wel heb ik meegemaakt dat christenen, joden of niet-moslims uitgenodigd worden in moskeeën voor een etentje of dialoog.
quote:
Nee het is typerend onderbuikgevoel van islamofoben die zich buitengesloten voelen, omdat moslims en niet-moslims verbinding met elkaar zoeken en zich door liefde laten leiden en niet angst.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:38 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nee het is typerende islamitische dominantie geilerij.
Er is ook geen filmpje van een islamitische religieuze viering in een kerk. Dankjewel.quote:[..]
Géén filmpje van een christelijke religieuze viering in een moskee of een islamitisch land dus. Dankjewel.
Moet wel heel erg diep bij hem zitten. Moslims en christenen of andersgelovigen of niet-gelovigen die verbinding met elkaar zoeken. The horror.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2025 23:25 schreef egayalS het volgende:
Mashallah
Ramadan, dat is voor deze tandarts óók gratis mondzorg bieden: ‘Ontspan je maar, ik ga je helpen’
https://www.volkskrant.nl(...)-je-helpen~b53886d3/
De Rotterdamse Nejoud Alkaabi helpt tijdens de ramadan als ‘Sociale Tandarts’ gratis patiënten die geen geld hebben voor een reguliere behandeling. Moslims of niet-moslims, dat maakt haar niets uit.
Tja, dit is het bekende verhaal. Het doet ook denken aan de situatie die er nu in de VS met Mahmoud Khalil is. Dat is één van de grote aanjagers achter de vandalistische en intimiderende demonstraties bij Columbia University, die alleen maar bezig is geweest met het demoniseren van nota bene de VS zelf, heeft opgeroepen voor de vernietiging van het Westen terwijl hij ook de Palestijnse terreurgroeperingen toejuicht.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:32 schreef Ali_boo het volgende:
Eerst provoceren en mocht er een reactie komen dan uiteraard in de slachtofferrol kruipen
[ x ]
En uiteraard besteed men hier bij de Volkskrant meteen aandacht aan, daar is men immers heel goed in het schrijven van artikelen over óf hoe zielig moslims zijn óf hoe mooi, hartverwarmend en vredig de Islam wel niet zou zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2025 23:25 schreef egayalS het volgende:
Mashallah
Ramadan, dat is voor deze tandarts óók gratis mondzorg bieden: ‘Ontspan je maar, ik ga je helpen’
https://www.volkskrant.nl(...)-je-helpen~b53886d3/
De Rotterdamse Nejoud Alkaabi helpt tijdens de ramadan als ‘Sociale Tandarts’ gratis patiënten die geen geld hebben voor een reguliere behandeling. Moslims of niet-moslims, dat maakt haar niets uit.
je zou kunnen denken dat ze dit uit onwetendheid doen, na zoveel jaren is het gewoon kwaadaardigheidquote:Op donderdag 20 maart 2025 06:47 schreef HowardRoark het volgende:
En uiteraard besteed men hier bij de Volkskrant meteen aandacht aan, daar is men immers heel goed in het schrijven van artikelen over óf hoe zielig moslims zijn óf hoe mooi, hartverwarmend en vredig de Islam wel niet zou zijn.
Tja, in die kringen is men er helaas simpelweg van overtuigt dat de Islam een mooi alternatief is voor de Christelijke-Joodse fundamenten van het Westen. Moslims ziet men als systematisch onderdrukt (wat natuurlijk vreemd is voor zo'n grote religie met tientallen landen die volledig in het teken van de Islam staan) dus moeten die zoveel mogelijk positief worden belicht.quote:Op donderdag 20 maart 2025 07:33 schreef GoldenAge het volgende:
[..]
je zou kunnen denken dat ze dit uit onwetendheid doen, na zoveel jaren is het gewoon kwaadaardigheid
Religie is de grootste hoax die ooit door de mensheid, of ja, liever, leden binnen die groep, is bedacht.quote:
Het zijn nuttige stoottroepen. Dat is de echte horror.quote:Op woensdag 19 maart 2025 23:38 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Moet wel heel erg diep bij hem zitten. Moslims en christenen of andersgelovigen of niet-gelovigen die verbinding met elkaar zoeken. The horror.
bizar dat ze nog in dat sprookje van "verbinding" gelovenquote:Op woensdag 19 maart 2025 23:38 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Moet wel heel erg diep bij hem zitten. Moslims en christenen of andersgelovigen of niet-gelovigen die verbinding met elkaar zoeken. The horror.
Elke Europeaan die zich bekeert tot jouw verrotte religie is een idioot en kan nooit of te nimmer meer serieus genomen worden hier. En die koranverzen kun je in je reet stoppen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 00:13 schreef egayalS het volgende:
[..]
Nee tuurlijk ga je er niet op klikken. Zou toch wat wezen om je eigen oordelen uitgedaagd te zien worden. Het is veiliger om elke bekeerling af te schrijven als een labiele ziel. Je ziet, hoort, gelooft wat je wilt geloven.
En al zouden Wij engelen tot hen neergezonden hebben en zouden de doden tot hen gesproken hebben en zouden Wij alle zaken (die Mohammeds profeetschap bewijzen) vóór hen verzameld hebben, dan nog zouden zij niet geloven, tenzij Allāh het wilde, maar de meesten van hen zijn onwetend.
Quran 6:111
Waarom reageer je op de zoveelste relkloon?quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:51 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Waarom zou de kerk een stel krijsende moslims voor de deur willen hebben?
Gewoon opzouten met je propaganda kutkloon.quote:
Fascisme is echt jouw ding.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Elke Europeaan die zich bekeert tot jouw verrotte religie is een idioot en kan nooit of te nimmer meer serieus genomen worden hier. En die koranverzen kun je in je reet stoppen.
Je bent een fascist als je de islam niet omarmt?quote:
Mijn oordeel is niet door 1 post. Omarm wat je bent.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je bent een fascist als je de islam niet omarmt?
Vertel nog wat over Aicha.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:49 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Mijn oordeel is niet door 1 post. Omarm wat je bent.
Praat geen poep man, zeg gewoon wat je op je lever hebt. Je vond me waarschijnlijk al een fascist voor je die post zag.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:49 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Mijn oordeel is niet door 1 post. Omarm wat je bent.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Praat geen poep man, zeg gewoon wat je op je lever hebt. Je vond me waarschijnlijk al een fascist voor je die post zag.
Dat bedoel ik dus, dus krijg maar lekker de tyfus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |