Nee het is typerende islamitische dominantie geilerij.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:13 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Nee, het is eerder eersteklas onderbuikgevoel geilerij die islamofoben zo typeert. Wat weet je nou over de context van het bericht? Niks, maar je hebt wel allerlei vooroordelen en complotten klaarstaan. Verschillende groepen die in een land samenleven proberen met elkaar in verbinding te komen en dat beangstigd jullie.
Géén filmpje van een christelijke religieuze viering in een moskee of een islamitisch land dus. Dankjewel.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:19 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Je maakt je punt inderdaad islamofoob. We hebben het hier niet over een viering, maar verbreking van het vasten, wat christenen en joden ook kennen, en dus gewoon eten. Moslims vieren ook geen suikerfeest in een kerk. Wel heb ik meegemaakt dat christenen, joden of niet-moslims uitgenodigd worden in moskeeën voor een etentje of dialoog.
quote:
Nee het is typerend onderbuikgevoel van islamofoben die zich buitengesloten voelen, omdat moslims en niet-moslims verbinding met elkaar zoeken en zich door liefde laten leiden en niet angst.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:38 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nee het is typerende islamitische dominantie geilerij.
Er is ook geen filmpje van een islamitische religieuze viering in een kerk. Dankjewel.quote:[..]
Géén filmpje van een christelijke religieuze viering in een moskee of een islamitisch land dus. Dankjewel.
Moet wel heel erg diep bij hem zitten. Moslims en christenen of andersgelovigen of niet-gelovigen die verbinding met elkaar zoeken. The horror.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2025 23:25 schreef egayalS het volgende:
Mashallah
Ramadan, dat is voor deze tandarts óók gratis mondzorg bieden: ‘Ontspan je maar, ik ga je helpen’
https://www.volkskrant.nl(...)-je-helpen~b53886d3/
De Rotterdamse Nejoud Alkaabi helpt tijdens de ramadan als ‘Sociale Tandarts’ gratis patiënten die geen geld hebben voor een reguliere behandeling. Moslims of niet-moslims, dat maakt haar niets uit.
Tja, dit is het bekende verhaal. Het doet ook denken aan de situatie die er nu in de VS met Mahmoud Khalil is. Dat is één van de grote aanjagers achter de vandalistische en intimiderende demonstraties bij Columbia University, die alleen maar bezig is geweest met het demoniseren van nota bene de VS zelf, heeft opgeroepen voor de vernietiging van het Westen terwijl hij ook de Palestijnse terreurgroeperingen toejuicht.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:32 schreef Ali_boo het volgende:
Eerst provoceren en mocht er een reactie komen dan uiteraard in de slachtofferrol kruipen
[ x ]
En uiteraard besteed men hier bij de Volkskrant meteen aandacht aan, daar is men immers heel goed in het schrijven van artikelen over óf hoe zielig moslims zijn óf hoe mooi, hartverwarmend en vredig de Islam wel niet zou zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2025 23:25 schreef egayalS het volgende:
Mashallah
Ramadan, dat is voor deze tandarts óók gratis mondzorg bieden: ‘Ontspan je maar, ik ga je helpen’
https://www.volkskrant.nl(...)-je-helpen~b53886d3/
De Rotterdamse Nejoud Alkaabi helpt tijdens de ramadan als ‘Sociale Tandarts’ gratis patiënten die geen geld hebben voor een reguliere behandeling. Moslims of niet-moslims, dat maakt haar niets uit.
je zou kunnen denken dat ze dit uit onwetendheid doen, na zoveel jaren is het gewoon kwaadaardigheidquote:Op donderdag 20 maart 2025 06:47 schreef HowardRoark het volgende:
En uiteraard besteed men hier bij de Volkskrant meteen aandacht aan, daar is men immers heel goed in het schrijven van artikelen over óf hoe zielig moslims zijn óf hoe mooi, hartverwarmend en vredig de Islam wel niet zou zijn.
Tja, in die kringen is men er helaas simpelweg van overtuigt dat de Islam een mooi alternatief is voor de Christelijke-Joodse fundamenten van het Westen. Moslims ziet men als systematisch onderdrukt (wat natuurlijk vreemd is voor zo'n grote religie met tientallen landen die volledig in het teken van de Islam staan) dus moeten die zoveel mogelijk positief worden belicht.quote:Op donderdag 20 maart 2025 07:33 schreef GoldenAge het volgende:
[..]
je zou kunnen denken dat ze dit uit onwetendheid doen, na zoveel jaren is het gewoon kwaadaardigheid
Religie is de grootste hoax die ooit door de mensheid, of ja, liever, leden binnen die groep, is bedacht.quote:
Het zijn nuttige stoottroepen. Dat is de echte horror.quote:Op woensdag 19 maart 2025 23:38 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Moet wel heel erg diep bij hem zitten. Moslims en christenen of andersgelovigen of niet-gelovigen die verbinding met elkaar zoeken. The horror.
bizar dat ze nog in dat sprookje van "verbinding" gelovenquote:Op woensdag 19 maart 2025 23:38 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Moet wel heel erg diep bij hem zitten. Moslims en christenen of andersgelovigen of niet-gelovigen die verbinding met elkaar zoeken. The horror.
Elke Europeaan die zich bekeert tot jouw verrotte religie is een idioot en kan nooit of te nimmer meer serieus genomen worden hier. En die koranverzen kun je in je reet stoppen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 00:13 schreef egayalS het volgende:
[..]
Nee tuurlijk ga je er niet op klikken. Zou toch wat wezen om je eigen oordelen uitgedaagd te zien worden. Het is veiliger om elke bekeerling af te schrijven als een labiele ziel. Je ziet, hoort, gelooft wat je wilt geloven.
En al zouden Wij engelen tot hen neergezonden hebben en zouden de doden tot hen gesproken hebben en zouden Wij alle zaken (die Mohammeds profeetschap bewijzen) vóór hen verzameld hebben, dan nog zouden zij niet geloven, tenzij Allāh het wilde, maar de meesten van hen zijn onwetend.
Quran 6:111
Waarom reageer je op de zoveelste relkloon?quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:51 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Waarom zou de kerk een stel krijsende moslims voor de deur willen hebben?
Gewoon opzouten met je propaganda kutkloon.quote:
Fascisme is echt jouw ding.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Elke Europeaan die zich bekeert tot jouw verrotte religie is een idioot en kan nooit of te nimmer meer serieus genomen worden hier. En die koranverzen kun je in je reet stoppen.
Je bent een fascist als je de islam niet omarmt?quote:
Mijn oordeel is niet door 1 post. Omarm wat je bent.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je bent een fascist als je de islam niet omarmt?
Vertel nog wat over Aicha.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:49 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Mijn oordeel is niet door 1 post. Omarm wat je bent.
Praat geen poep man, zeg gewoon wat je op je lever hebt. Je vond me waarschijnlijk al een fascist voor je die post zag.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:49 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Mijn oordeel is niet door 1 post. Omarm wat je bent.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Praat geen poep man, zeg gewoon wat je op je lever hebt. Je vond me waarschijnlijk al een fascist voor je die post zag.
Dat bedoel ik dus, dus krijg maar lekker de tyfus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |