abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216933800
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 13:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hoe eerder mensen doorhebben wat hier speelt, hoe beter.

Nederland islamiseert, 5e colonne staat klaar om Nederland te ondermijnen, voordat je het weet gooien we homos van hoge gebouwen.

We kennen je islamofobe fantasieën ondertussen wel
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 5 maart 2025 @ 13:08:45 #77
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216933818
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 13:07 schreef egayalS het volgende:

[..]
Nederland islamiseert, 5e colonne staat klaar om Nederland te ondermijnen, voordat je het weet gooien we homos van hoge gebouwen.

Fantasie? Ik zie net dat een zionistische regenboog magere hein bezig is 'religie' te slopen door waarschijnlijk allerlei vunzige homoseks te propageren. Gelukkig blazen een paar true believers hem aan gort.

Zoals het heurt, kennelijk.

En islamofobie... driekwart Nederland mag weer onbewust meedoen met de ramadan, op straat, in de winkel en op het werk. Nog niet genoeg?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216933863
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 12:37 schreef egayalS het volgende:
[ x ]
Christenen eten sober tijdens het vasten, maar niet helemaal niks, inderdaad.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 5 maart 2025 @ 13:12:51 #79
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216933876
quote:

[..]

Kenden de Kopten in Egypte, de Sjah van Iran, de Libanezen, de vrouwen in Afghanistan, de afgeslachte Zoroasters en Hindu's en de bevolking van Noord-Afrika en het Arabische schiereiland tijdens de veroveringen die "fobische" fantasieën maar.
  woensdag 5 maart 2025 @ 13:13:51 #80
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216933887
quote:

[..]

Tja, als er zoiets als de 5e colonne bestaat, dan is het niet moslims, maar wél Westerse autochtonen (op invloedrijke posities) die de Islam faciliteren. Dat moslims hun religie willen laten domineren is niet verassend, dat heeft men overal gedaan.

De Islam steekt namelijk per definitie in op een religieuze suprematie, dat is bijvoorbeeld te zien aan het dhimmitude beleid dat eeuwenlang de norm is geweest in Islamitische samenlevingen. En nog altijd kunnen moslims er niet tegen als er een andere grote religieuze groep in een land is, waar men zelf ook leeft. Dat leidt altijd tot conflict: zie Nigeria, India, Libanon of Egypte.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 5 maart 2025 @ 13:15:52 #81
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_216933914
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 13:11 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Christenen eten sober tijdens het vasten, maar niet helemaal niks, inderdaad.
Dat is geen vasten. En wat is sober. Dat is zo ontzettend variabel.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_216933939
quote:
15s.gif Op woensdag 5 maart 2025 13:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

pi_216933948
quote:

[..]

Weinig zoetigheid en minder vlees.

Dat is de manier waarop Christenen vasten.
  woensdag 5 maart 2025 @ 13:20:25 #84
13462 BansheeBoy
pi_216933959
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 13:19 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Weinig zoetigheid en minder vlees.

Dat is de manier waarop Christenen vasten.
Ik begrijp je, en ik waardeer je snelle antwoord. Maar in veel dorpen in Afrika is een dergelijke "sobere maaltijd" juist een feestmaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 05-03-2025 13:25:52 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_216933987
Geen alcohol, was ik vergeten.

Ja, sober is subjectief: het is niet niks.

Mijn oma had 13 kinderen omdat God zei "gaat heen en vermenigvuldigd U."

13 kinderen.

[ Bericht 20% gewijzigd door tesssssssss op 05-03-2025 14:05:10 ]
pi_216934526
quote:

[..]

Wat jullie doen is ook geen vasten. Jullie wachten gewoon tot de zon ondergaat en proppen je dan helemaal vol. Als dat de definitie van vasten is dan ben ik een diehard want ik eet overdag nooit, een gewoonte die ik me van jongs af aan heb aangeleerd.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 5 maart 2025 @ 14:11:08 #87
13462 BansheeBoy
pi_216934575
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 14:06 schreef Hathor het volgende:

[..]
Wat jullie doen is ook geen vasten. Jullie wachten gewoon tot de zon ondergaat en proppen je dan helemaal vol. Als dat de definitie van vasten is dan ben ik een diehard want ik eet overdag nooit, een gewoonte die ik me van jongs af aan heb aangeleerd.
Grote jongen!

pi_216934613
Hier een linkje wat Wikipedia zegt over vasten.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Vasten
pi_216941731
Het kanaal Blogging Theology is een goudmijn

Bekijk deze YouTube-video
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216941772
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 20:34 schreef RealistAtheist het volgende:
Op maandag 3 maart 2025 20:31 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Ik denk dat dit wel meevalt hoor. Moskeebezoek loopt net als kerkbezoek al jaren terug of heeft zich hooguit gestabiliseerd inmiddels. En echt alleen de extreem labiele geestelijk zwakke mensen bekeren zich tot de islam. Dat is echt een miniem percentage. Ik heb hier in mijn hele leven hooguit 2 keer een dame die duidelijk geen allochtoon was met een hoofddoekje gezien. En dat waren (ja ik weet het heel oppervlakkig) net van die standaard turkse moekes die er echt niet uit zagen. :')
Jaren geleden zag ik in een kleine supermarkt een neutraal overkomende allochtone vrouw met een zelotische westerse schoondochter die goed ingepakt zat en nadrukkelijk islamitisch deed. Ze bezag het met afschuw.
pi_216941797
Zelensky bij een iftar maaltijd

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_216941829
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 14:06 schreef Hathor het volgende:

[..]
Het geeft aan, dat het opgelegde vasten niet zo houdbaar is. Komt uit de woestijnregio, waar wel vaker gevast moest worden uit bittere noodzaak. Als je jaar in jaar uit zo leeft, kan je lichaam zich erop instellen. De ramadan-variant is erg ongezond, vooral als je in de zomer 2x in de nacht moet eten om een etens
loze lange dag door te komen.
Het is wel degelijk vasten, omdat er over een lange tijd niet gegeten wordt. Maar is zinloos als dat na afloop direct ingehaald wordt.
pi_216942154
quote:
15s.gif Op woensdag 5 maart 2025 14:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Grote jongen!

Nee bitch, ik doe gewoon het hele jaar door wat jullie een maand per jaar doen. Waarom ben je zo trots op iets wat geen reet voorstelt?
pi_216942165
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 22:43 schreef Teslynd het volgende:

[..]
Het geeft aan, dat het opgelegde vasten niet zo houdbaar is. Komt uit de woestijnregio, waar wel vaker gevast moest worden uit bittere noodzaak. Als je jaar in jaar uit zo leeft, kan je lichaam zich erop instellen. De ramadan-variant is erg ongezond, vooral als je in de zomer 2x in de nacht moet eten om een etens
loze lange dag door te komen.
Het is wel degelijk vasten, omdat er over een lange tijd niet gegeten wordt. Maar is zinloos als dat na afloop direct ingehaald wordt.
Kijk dit is een zinnig antwoord waar ik iets mee kan.
pi_216942202
Jammerdan
pi_216942243
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 23:15 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nee bitch, ik doe gewoon het hele jaar door wat jullie een maand per jaar doen. Waarom ben je zo trots op iets wat geen reet voorstelt?
Dus overdag eet je niet, drink je niet, doe je niet aan seks, rook je niet, enz.? Ik vind dat wel knap als je dat als gewoonte het hele jaar doet. Drink je ook geen water overdag?
pi_216942279
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 23:29 schreef ejtleeditnA het volgende:

[..]
Dus overdag eet je niet, drink je niet, doe je niet aan seks, rook je niet, enz.? Ik vind dat wel knap als je dat als gewoonte het hele jaar doet. Drink je ook geen water overdag?
Juist
pi_216942567
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 23:32 schreef Hathor het volgende:

[..]
Juist
Je drinkt ook geen water overdag?
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:01:40 #99
13462 BansheeBoy
pi_216945510
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 23:15 schreef Hathor het volgende:

[..]
Niet alles op jezelf betrekken dappere vent. Ik krijg niks dan respect van mensen die vooral het drinken lastig vinden. Met de immer elk jaar terugkerende vraag:"Ook geen water?"

donderdag 6 maart 2025 @ 11:27:54 #100
117098 Hathor
Effe niet
pi_216945897
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 00:16 schreef ejtleeditnA het volgende:

[..]
Je drinkt ook geen water overdag?
Nee nee, ik heb je denk ik verkeerd begrepen. Ik drink bijna elke ochtend wel een paar koppen koffie, en s'middags een colaatje of ijsthee. Ik eet alleen niet s'ochtends en s'middags.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')