Ik denk niet dat het huichelaars zijn maar ben wel benieuwd waarom ze buiten bidden en het verkeer dus ophouden.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
Intussen in de rest van de EU....
#DeHuichelaars
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom gaat Extinction Rebellion op de straat zitten...quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik denk niet dat het huichelaars zijn maar ben wel benieuwd waarom ze buiten bidden en het verkeer dus ophouden.
Oh jij bedoelt demonstratief bidden op straat. Dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Waarom gaat Extinction Rebellion op de straat zitten...
Waar lijmen mensen zich aan de vloer vast.
Waarom gooien mensen met tomatensoep over een schilderij heen.
Waarom gaan mensen in grote getalen met trommels de wegen op.
Waarom doen mensen dit soort dingen in het openbaar.
Onderscheiden, verschil maken, polariseren, etc. en als jij er iets van vindt dan heb jij het gedaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Oh jij bedoelt demonstratief bidden op straat. Dat zal het zijn.
Ja, maar dat is altijd zo als het de islam/zwarten etc etc betreft: één hint en je wordt voor alles en nog wat uitgemaakt.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Onderscheiden, verschil maken, polariseren, etc. en als jij er iets van vindt dan heb jij het gedaan.
als slechts 1% van die meute naar de hemel gaat, zal het veel zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
#DeHuichelaars
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Vraag me wel eens af waar de vrouwtjes bidden..quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
#DeHuichelaars
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Ja die mogen blijkbaar niet in het openbaar met hun bips omhoog zitten.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:05 schreef Mubassie het volgende:
Vraag me wel eens af waar de vrouwtjes bidden..
quote:
Logisch, mensen kunnen het gebruiken om hun fiets te parkeren.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja die mogen blijkbaar niet in het openbaar met hun bips omhoog zitten.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:41 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Logisch, mensen kunnen het gebruiken om hun fiets te parkeren.
Mooi man. Ik kom daar trouwens graag. Lekker bouncen door Edgeware road.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:43 schreef GoldenAge het volgende:
[..]
als slechts 1% van die meute naar de hemel gaat, zal het veel zijn
😂quote:Op maandag 3 maart 2025 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik leg net 3 lamskoteletten waterpas. Ik ben zo euforisch ik krijg niks van je mee. Lekker man.²
Het vasten van 40 dagen heeft ook geen bijbelse oorsprong. In die zin dat je 40 dagen moet vasten zoals Isa ibno Maryam daar heeft gedaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Leg alvast 100 euro in om te wedden dat er in heel Utrecht precies nul kruisbeelden met 'fijne vastentijd' te vinden zijn.
Jezus heeft ook 40 dagen gevast in de woestijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 05:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het vasten van 40 dagen heeft ook geen bijbelse oorsprong. In die zin dat je 40 dagen moet vasten zoals Isa ibno Maryam daar heeft gedaan.
Waarom zeg je dit…?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:09 schreef HSG het volgende:
Er moet een wet komen die dwingt dat niet-moslims verplicht mee moeten doen in kader van tolerantie en acceptatie van andere culturen.
Het is alleen wel zo, met je obsessie over de maagden, dat voor zover ik weet, alleen martelaren beloond worden met 72 maagden (en dus automatisch vervloekt met 72 schoonmoeders). Het lijkt me een beetje een tweesnijdend zwaard.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn geloof gaat wat verder dan angst voor een brandende hel of hoop op een opengetrokken blik maagden.
Dat is niet mijn obsessie.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het is alleen wel zo, met je obsessie over de maagden, dat voor zover ik weet, alleen martelaren beloond worden met 72 maagden (en dus automatisch vervloekt met 72 schoonmoeders). Het lijkt me een beetje een tweesnijdend zwaard.
Waarmee?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:09 schreef HSG het volgende:
Er moet een wet komen die dwingt dat niet-moslims verplicht mee moeten doen in kader van tolerantie en acceptatie van andere culturen.
Tuurlijk niet.quote:
Gozer de hele Islam is ctrl c ctrl v van Nestoriaans Christendom, een beetje Neoplatonische opvattingen, Hermetisme, heidense Arabische mythologie en kosmologie, Zoroastrisme en het Jodendom.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 05:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het vasten van 40 dagen heeft ook geen bijbelse oorsprong. In die zin dat je 40 dagen moet vasten zoals Isa ibno Maryam daar heeft gedaan.
Als reactie op wie of wat, precies?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Post #9, #11, #14, #16, #26 zijn door anderen geschreven onder jouw naam.
Nou ja, dan begrijp je wel waarom er zoveel martelaars zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het is alleen wel zo, met je obsessie over de maagden, dat voor zover ik weet, alleen martelaren beloond worden met 72 maagden (en dus automatisch vervloekt met 72 schoonmoeders). Het lijkt me een beetje een tweesnijdend zwaard.
Reactie op BSB’s culinaire opmerkingen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als reactie op wie of wat, precies?
Ja, ik vraag me af waarom koteletten lekkerder zouden zijn met specifiek Himalayazout, maar dat is meer iets voor CUL.quote:Vind je zelf nog wat van die posts waarop gereageerd is?
Zoals ik al zei: misschien het oeuvre van BSB eens doornemen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Reactie op BSB’s culinaire opmerkingen.
[..]
Ja, ik vraag me af waarom koteletten lekkerder zouden zijn met specifiek Himalayazout, maar dat is meer iets voor CUL.
Want een topic op zijn merites beoordelen is raar?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: misschien het oeuvre van BSB eens doornemen.
Nee, dan zou je snappen waar en bij wie de werkelijke obsessie zit en waarom dat schijnheilige geleuter van de persoon waar ik op reageer schijnheilig geleuter is.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want een topic op zijn merites beoordelen is raar?
Praten over lamskoteletten is schijnheilig geleuter?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, dan zou je snappen waar en bij wie de werkelijke obsessie zit en waarom dat schijnheilige geleuter van de persoon waar ik op reageer schijnheilig geleuter is.
Ben jij niet ooit mod geweest? Dat zal een feest zijn geweest.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want een topic op zijn merites beoordelen is raar?
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Praten over lamskoteletten is schijnheilig geleuter?
Mensen die geen geloof hebben worden toch al niet serieus genomen en buitengesloten?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:09 schreef HSG het volgende:
Sowieso apart dat in sommige landen het wel vaststaat wanneer het eindigt en in andere landen dat onduidelijk is. Zal ook wel met de maandstanden te maken hebben in die landen of zp/quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:08 schreef vaarsuvius het volgende:
Waarom duurt het zo lang elk jaar tot ze weten wanneer de ramamdan begint? Ze hebben toch ook computers in Saudi Arabie? De maanstanden kun je prima een eeuw of wat vooruit uitrekenen
Je ziet vaak dat mensen de gekste capriolen uithalen om een marinade te maken voor koteletten. Maar een goede ambachtelijke biologische kotelet heeft alleen zout nodig joh. Overkruiden verberft de heerlijke en unieke smaak van de aanwezige kotelet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, ik vraag me af waarom koteletten lekkerder zouden zijn met specifiek Himalayazout, maar dat is meer iets voor CUL.
Ja, maar jij specificeert Himalayazout. Wat is er mis met gewoon zeezout?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je ziet vaak dat mensen de gekste capriolen uithalen om een marinade te maken voor koteletten. Maar een goede ambachtelijke biologische kotelet heeft alleen zout nodig joh. Overkruiden verberft de heerlijke en unieke smaak van de aanwezige kotelet.²
Kijk hier komt de aap weer uit de mouw. In het Westen moeten we ons schamen voor al onze daden en kolonialisme, maar Sarajevo, een stad gebouwd door de Ottomaanse kolonisator met notabene zelfs een Turkse naam en een hen opgelegde religie, daar ben jij trots op.quote:
Mooi.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
110% allebei. Voor jou die 10% extra.
Mag ook hoor. Kwestie van voorkeuren. Als het maar dikke korrels zijn. En niet van die keukenzout. Ik krijg honger weer.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, maar jij specificeert Himalayazout. Wat is er mis met gewoon zeezout?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |