abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 maart 2025 @ 16:10:43 #276
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_216909311
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 16:09 schreef Candymannetje het volgende:
Ik heb een paar jaar in Marokko gewoond maar heb de gewoontes van het land overgenomen en niet getracht mijn gewoontes op te dringen aan de autochtonen daar.
En beviel Marokko?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_216909341
quote:
15s.gif Op maandag 3 maart 2025 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
En beviel Marokko?

Nee niet echt, laat iedereen in z'n waarde zolang ik er geen last van heb maar de culturele verschillen zijn te groot.
Voelde me er niet thuis.
  maandag 3 maart 2025 @ 16:14:11 #278
13462 BansheeBoy
pi_216909350
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 16:13 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Nee niet echt, laat iedereen in z'n waarde zolang ik er geen last van heb maar de culturele verschillen zijn te groot.
Voelde me er niet thuis.
Ah, dat kan natuurlijk. Al is de ene plaats de andere niet in Marokko. Waar zat je? En waar liep je voornamelijk tegenaan?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_216909371
quote:
15s.gif Op maandag 3 maart 2025 16:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ah, dat kan natuurlijk. Al is de ene plaats de andere niet in Marokko. Waar zat je? En waar liep je voornamelijk tegenaan?

Ik woonde in Tanger maar zat voor m'n werk door het hele land, tot aan een plaats op de rand van de Sahara ergens ten zuiden van Agadir, ben de naam vergeten.
  maandag 3 maart 2025 @ 16:17:09 #280
13462 BansheeBoy
pi_216909379
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 16:16 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik woonde in Tanger maar zat voor m'n werk door het hele land, tot aan een plaats op de rand van de Sahara ergens ten zuiden van Agadir, ben de naam vergeten.
Guelmim? Tiznit? Dakhla? Tantan? Layoun?

pi_216909413
quote:
15s.gif Op maandag 3 maart 2025 16:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Guelmim? Tiznit? Dakhla? Tantan? Layoun?

Was nog voor Tantan maar dan meer richting het oosten.
De lokale bevolking en ik waren het er wel over eens dat de Marokkanen uit Europa klootzakken waren.
Totaal respectloos, vanaf de rand van het zwembad in het zwembad pissen enzo.
  maandag 3 maart 2025 @ 16:22:45 #282
13462 BansheeBoy
pi_216909447
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 16:20 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Was nog voor Tantan maar dan meer richting het oosten.
De lokale bevolking en ik waren het er wel over eens dat de Marokkanen uit Europa klootzakken waren.
Totaal respectloos, vanaf de rand van het zwembad in het zwembad pissen enzo.
Lijkt me wel leuk. Marokko is nu ook wat anders dan 10 jaar geleden hoor. Wat vond je wel leuk aan Marokko?

pi_216909542
quote:
15s.gif Op maandag 3 maart 2025 16:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Lijkt me wel leuk. Marokko is nu ook wat anders dan 10 jaar geleden hoor. Wat vond je wel leuk aan Marokko?

Ik was er 20 jaar geleden voor het laatst dus ik geloof je gelijk.
Mooi land verder en de mensen waren best aardig maar ik pas niet in een Islamitische cultuur.
Het mooiste vond ik als we met de boot aankwamen in de avond, dan zag je al die lampjes in de verte.
Soort sprookjesgevoel kreeg ik dan.
pi_216909587
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 14:16 schreef Hathor het volgende:

[..]
Niks eten gedurende de dag zou me niet moeilijk vallen, ik eet sowieso niet in de ochtend en middag, maar niks kunnen drinken de hele dag is wel een ander verhaal. Ik ben gewend de dag te beginnen met een paar koppen koffie.
Ja ik ook. Drink nu 1 keer in de avond koffie. Mis het al niet meer
pi_216909885
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 11:20 schreef Nober het volgende:
Vergeet niet wat eten en drinken mee te nemen voor onderweg. :7

https://www.nieuwnieuws.n(...)e-bus-beelden/182814

[ x ]
In de bus (of gewoon OV) moet je sowieso niet eten. Tokkie shit
  maandag 3 maart 2025 @ 17:01:25 #286
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216909900
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 15:05 schreef Gia het volgende:

[..]
Het kan! Prima zou ik dat niet noemen. Lijkt me niet gezond om met een volle maag te gaan slapen en met een lege maag te gaan werken.
Dat is het ook niet, net zoals de hele dag niets drinken niet gezond is. Fasten kan prima zijn, maar ideaal gezien intermittent fasting. En de Islamitische keuken staat verder ook niet bekend als er gezond met de enorme hoeveelheden suiker. Het is niet zonder reden dat overgewicht in zulke kringen nog wel eens een probleem is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 3 maart 2025 @ 17:04:54 #287
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_216909952
quote:
Deze meneer bepaald niet wat ik denk :6
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  maandag 3 maart 2025 @ 17:27:14 #288
3542 Gia
User under construction
pi_216910199
quote:
14s.gif Op maandag 3 maart 2025 17:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is het ook niet, net zoals de hele dag niets drinken niet gezond is. Fasten kan prima zijn, maar ideaal gezien intermittent fasting. En de Islamitische keuken staat verder ook niet bekend als er gezond met de enorme hoeveelheden suiker. Het is niet zonder reden dat overgewicht in zulke kringen nog wel eens een probleem is.
Precies. Ze zien alleen zaken als kristalsuiker als suiker. Honing en vruchten worden volop genuttigd, terwijl ook dat gewoon suiker is! En dus dikmakend.
pi_216910277
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 17:04 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Deze meneer bepaald niet wat ik denk :6
1e 3:30 gekeken, niet door heen te komen. Lekker edgy mening, als je ergens gedurende de dag toch nog gaat eten is het niet vasten. Of is de hoeveelheid de crux?

Man man zoek iets anders om je druk over te maken met betrekking tot moslims/ De islam. Daar hoef je echt niet lang voor te zoeken.
pi_216910762
quote:
15s.gif Op maandag 3 maart 2025 15:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik kan alleen voor mezelf spreken. De goede voeding zie je terug in de aantrekkelijkheid, houdbaardheidsdatum en uitstraling van de Marokkaanse dames. Ze zijn erg gewild. Dat begrijp ik wel.

Ja, vooral in de zomer dat ik mezelf niet kan bedwingen :P
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_216910875
Wat een mislukte wezens om zelfs te haten op de Ramadan.
pi_216910883
quote:
14s.gif Op maandag 3 maart 2025 17:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Islamtische keuken :')
  maandag 3 maart 2025 @ 18:56:07 #293
13462 BansheeBoy
pi_216911102
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 18:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Ja, vooral in de zomer dat ik mezelf niet kan bedwingen :P
Ja, klein liefhebbertje joh? :D

pi_216911200
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 15:13 schreef Gia het volgende:

[..]
Dat is wel te zien aan de omvang van veel moslima's. Trouwens ook de meeste mannen zien er aardig gevuld uit.
Je klinkt als een oud lelijk jaloers mokkel.
pi_216911240
BansheeBoy trolltopic _O_
  maandag 3 maart 2025 @ 20:31:21 #296
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_216912716
quote:
14s.gif Op zondag 2 maart 2025 13:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit zullen er ook steeds meer worden. De Islam is een zéér expansionistische religie. Moslims willen graag dat anderen zich bekeren en dit is ook een relatief eenvoudig proces en binnen een paar minuten gedaan.

En dan hebben we natuurlijk ook nog een aanzienlijk deel Westerlingen die dan wel zeggen atheist te zijn, maar eigenlijk zich cultureel veel meer thuisvoelen bij de Islam. Dat sluit dus aan op mijn eerdere post in dit topic.
Ik denk dat dit wel meevalt hoor. Moskeebezoek loopt net als kerkbezoek al jaren terug of heeft zich hooguit gestabiliseerd inmiddels. En echt alleen de extreem labiele geestelijk zwakke mensen bekeren zich tot de islam. Dat is echt een miniem percentage. Ik heb hier in mijn hele leven hooguit 2 keer een dame die duidelijk geen allochtoon was met een hoofddoekje gezien. En dat waren (ja ik weet het heel oppervlakkig) net van die standaard turkse moekes die er echt niet uit zagen. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')