Laatste post uit het vorige topic.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:31 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel meevalt hoor. Moskeebezoek loopt net als kerkbezoek al jaren terug of heeft zich hooguit gestabiliseerd inmiddels. En echt alleen de extreem labiele geestelijk zwakke mensen bekeren zich tot de islam. Dat is echt een miniem percentage. Ik heb hier in mijn hele leven hooguit 2 keer een dame die duidelijk geen allochtoon was met een hoofddoekje gezien. En dat waren (ja ik weet het heel oppervlakkig) net van die standaard turkse moekes die er echt niet uit zagen.
Ik heb er laatst nog een gezien. Ik ging stuk. Agent mocht niet in zijn auto kijken want ramadan.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:44 schreef bijdehand het volgende:
Was altijd gouden tv bij wegmisbruikers
Als je aan alle impulsen van je body ten alle tijden gehoor geeft ben je niet anders dan een dier.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:47 schreef Nober het volgende:
Lekker de hele dag eten drinken roken neuken niet bidden.
Heeeeel trots dat je jezelf aan het uithongeren bent zodat je het hellevuur ontloopt en straks met een paar maagden los mag gaan.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:52 schreef BansheeBoy het volgende:
@:Gia vandaag een zelfgemaakt champignonsoepje op de chest gelegd met een fijn slaatje. Paar dadeltjes en flesje osmose.
Je kunt trots op me zijn. Voor een keertje na 20 jaar.²
Mwah, genoeg mensen die op de UvA zitten hoor.quote:Op maandag 3 maart 2025 20:31 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel meevalt hoor. Moskeebezoek loopt net als kerkbezoek al jaren terug of heeft zich hooguit gestabiliseerd inmiddels. En echt alleen de extreem labiele geestelijk zwakke mensen bekeren zich tot de islam. Dat is echt een miniem percentage. Ik heb hier in mijn hele leven hooguit 2 keer een dame die duidelijk geen allochtoon was met een hoofddoekje gezien. En dat waren (ja ik weet het heel oppervlakkig) net van die standaard turkse moekes die er echt niet uit zagen.
Ik leg net 3 lamskoteletten waterpas. Ik ben zo euforisch ik krijg niks van je mee. Lekker man.quote:Op maandag 3 maart 2025 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heeeeel trots dat je jezelf aan het uithongeren bent zodat je het hellevuur ontloopt en straks met een paar maagden los mag gaan.
Als je maar wat mee krijgt van die maagden straks.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik leg net 3 lamskoteletten waterpas. Ik ben zo euforisch ik krijg niks van je mee. Lekker man.²
Het geheim? Niet overkruiden. Een goede kotelet komt vooruit met alleen (Himalaya)zout.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als je maar wat mee krijgt van die maagden straks.
En straks nog met maagden ook.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het geheim? Niet overkruiden. Een goede kotelet komt vooruit met alleen (Himalaya)zout.²
En dat alles vanaf de zolderkamer bij mama thuis...quote:Op maandag 3 maart 2025 20:47 schreef Nober het volgende:
Lekker de hele dag eten drinken roken neuken niet bidden.
Vooral die dubbele hoofddoek maakt me helemaal romigquote:
pleasequote:Op maandag 3 maart 2025 23:13 schreef egayalS het volgende:
Stuk van cbs genaamd "state of spirituality" over waarom jaarlijks 10 duizenden mensen in Amerikaanse gevangenissen zich bekeren tot de Islam
Bekijk deze YouTube-video
Waarom open je hier geen eigen topic over? Ik denk dat je zelf ook wel weet dat het niemand wat zal interesseren en zo'n topic niet verder komt dan de eerste pagina. Het is net als met de leegloop van de kerken. Je post dit wel in dit topic over Ramadan, maar je doet zelf eigenlijk niks met je geloof. Maar wel klagen over de islam, omdat moslims hun geloof wel praktiseren.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
morgen begint de feestdag van de H. Floriaan.
Bij deze alvast mijn welgemeende felicitaties aan eenieder.
Mijn geloof gaat wat verder dan angst voor een brandende hel of hoop op een opengetrokken blik maagden.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:21 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Waarom open je hier geen eigen topic over? Ik denk dat je zelf ook wel weet dat het niemand wat zal interesseren en zo'n topic niet verder komt dan de eerste pagina. Het is net als met de leegloop van de kerken. Je post dit wel in dit topic over Ramadan, maar je doet zelf eigenlijk niks met je geloof. Maar wel klagen over de islam, omdat moslims hun geloof wel praktiseren.
Hier morgen zuurkool met spek! Heerlijk als afsluiting voor Aswoensdag!quote:Op maandag 3 maart 2025 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik leg net 3 lamskoteletten waterpas. Ik ben zo euforisch ik krijg niks van je mee. Lekker man.²
quote:Op maandag 3 maart 2025 23:21 schreef Kerelx het volgende:
@:BansheeBoy @:egayalS , en aan alle andere moslims op het forum: een gezegende maand Ramadan gewenst.
Je wordt gemist in dat andere topique xoxo.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Hier morgen zuurkool met spek! Heerlijk als afsluiting voor Aswoensdag!
NWS / Woensdag 5 maart begint de Vastentijdquote:Op maandag 3 maart 2025 23:21 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Waarom open je hier geen eigen topic over? Ik denk dat je zelf ook wel weet dat het niemand wat zal interesseren en zo'n topic niet verder komt dan de eerste pagina. Het is net als met de leegloop van de kerken. Je post dit wel in dit topic over Ramadan, maar je doet zelf eigenlijk niks met je geloof. Maar wel klagen over de islam, omdat moslims hun geloof wel praktiseren.
Dank je wel Kerelx. Wordt gewaardeerd. Je geeft me het gevoel er bij te horen. Dat is vaak anders hier.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:21 schreef Kerelx het volgende:
@:BansheeBoy @:egayalS , en aan alle andere moslims op het forum: een gezegende maand Ramadan gewenst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |