Ik kan niet ontkennen dat ik last heb van enige beroepsdeformatie, waarbij ik nauwkeurig met tekst om moet gaan. Dan is post 1 de post waar het cijfer 1 in staat.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:02 schreef FYazz het volgende:
[..]
Hmm, ik vind je echt wat flauw reageren hoor. Begrijp ook niet zo goed waarom.
Eerst dat gedoe over post 1 of 2.
Nu geneuzel in welke policy/aanvullende regels iets staat. Het staat gewoon in de regels, punt.
Of staan de aanvullende regels voor de sier in de OP?
Ga ik doenquote:Ik zou het zeker waarderen als je dit punt achter de schermen kunt bespreken
'Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen'quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:20 schreef phpmystyle het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Kan de moderatie hierop aangesproken worden?
Mee eens, je hoort namelijk "Poetin" te schrijven. Dikke foei voor deze mod..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:20 schreef phpmystyle het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Kan de moderatie hierop aangesproken worden?
Dat kan met een abonnementquote:Op zondag 2 maart 2025 01:01 schreef Glazenmaker het volgende:
Is er een optie om bepaalde users onzichtbaar te maken? Ik vind andere meningen mooi, maar sinds corona zijn er topics vol mensen die niet meer in de realiteit leven. Die filteren zou mij een hoop frustratie schelen.
Dat is niet de juiste weg imhoquote:Op zondag 2 maart 2025 01:01 schreef Glazenmaker het volgende:
Is er een optie om bepaalde users onzichtbaar te maken? Ik vind andere meningen mooi, maar sinds corona zijn er topics vol mensen die niet meer in de realiteit leven. Die filteren zou mij een hoop frustratie schelen.
Hoe zie je dit precies voor je?quote:Op zondag 2 maart 2025 09:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Gewoon melding maken bij de GGZ, bij genoeg meldingen gaan ze wel een keer langs; zie het als een TR++
Jij hebt hier niets mee te maken.quote:
Er is veel Islamofobie in het betreffende topic wat met juiste en vredelievende intenties is geopend. Maar dit kunnen jullie denk ik niet laten staan: anti-semitisme.quote:<Knip>
Zojuist dat topic met een emmer bleek schoongemaaktquote:Op zondag 2 maart 2025 16:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er is veel Islamofobie in het betreffende topic wat met juiste en vredelievende intenties is geopend. Maar dit kunnen jullie denk ik niet laten staan: anti-semitisme.²
Ja, het was nodig. Dank je wel!quote:Op zondag 2 maart 2025 16:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zojuist dat topic met een emmer bleek schoongemaakt
Overigens valt antisemitisme en Islamofobie onder dezelfde noemer-> discriminatie. Worden beiden aangepakt.
quote:
Uit de FB-openingspost:quote:
Sommigen lijken hier een gewoonte van te maken. Enorm irritant en het voegt niets toe.quote:Reageren op andermans inhoudelijke inbreng met smileys, krachttermen, one-liners of andere 'geintjes' worden niet getolereerd.
Echt, grow a pairquote:Op maandag 3 maart 2025 22:29 schreef recursief het volgende:
[..]
[..]
Uit de FB-openingspost:
[..]
Sommigen lijken hier een gewoonte van te maken. Enorm irritant en het voegt niets toe.
Echt, doe normaal. Het was trouwens FB voor de crew.quote:
Huh? Wacht even. Dus er kan wel een topic lang feitenvrij over de islam gekankerd worden maar als dat geconstateerd wordt is dat niet inhoudelijk? Die redenering kan ik niet volgen.quote:
Geen idee man ik zie het nu pasquote:Op maandag 3 maart 2025 22:37 schreef recursief het volgende:
[..]
Huh? Wacht even. Dus er kan wel een topic lang feitenvrij over de islam gekankerd worden maar als dat geconstateerd wordt is dat niet inhoudelijk? Die redenering kan ik niet volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |