quote:Duitse media: automobilist rijdt in op menigte in centrum Mannheim
In de Duitse stad Mannheim is een auto ingereden op een groep mensen, melden lokale media. De politie meldt dat er een grootschalige operatie gaande is. "De binnenstad moet vermeden worden."
Op beelden op X is te zien dat er hulpdiensten aanwezig zijn. Op de grond lijken gewonden te liggen.
quote:Mannheim: Automobilist rijdt in op voetgangers
In het centrum van de Duitse stad Mannheim is een automobilist op voetgangers ingereden. Het is niet bekend om hoeveel slachtoffers het gaat en wat hun toestand is.
De politie laat weten dat er een politieactie bezig is in het centrum van de stad. Burgers worden opgeroepen de binnenstad te vermijden vanwege een "levensgevaarlijke situatie".
Verschillende lokale media melden dat een automobilist met hoge snelheid op een mensenmassa ingereden is. Er zou minstens één persoon zijn overleden en meerdere personen zouden zwaargewond zijn, melden Rhein-Neckar Zeitung en Mannheimer Morgen. De politie heeft daar nog geen informatie over gedeeld.
De auto zou over de Planken hebben gereden, de belangrijkste winkelstraat van Mannheim. Daar staat op het moment een markt in verband met carnaval, dat deze dagen uitgebreid in de stad wordt gevierd.
Het is niet bekend of de politie arrestaties heeft verricht. Op verschillende plekken in de stad staan zwaarbewapende agenten.
Qua herkomst een Griekse naamquote:
? Dit is een naam die je door heel Europa vindt. De versie met deze spelling is te vinden in Nederland, Duitsland, de Scandinavische landen, België, Rusland, Engeland en vele andere Slavische landen.quote:
Zal wel aan mij liggen, maar zo Islamitisch vind ik hem er niet uitzien.quote:
Correctquote:Op maandag 3 maart 2025 22:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar zo Islamitisch vind ik hem er niet uitzien.
Maar het is veel voor de hand liggender dat het een Rus is.quote:
Als dit al jarenlang Russische strategie is om de aandacht af te houden van Moskou zou dat wel ingenieus zijn jaquote:Op maandag 3 maart 2025 22:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar het is veel voor de hand liggender dat het een Rus is.
Ik bedoel, nu het geen moslim meer is zullen we toch een nieuwe theorie moeten hebben.
Ik lees dat ie in 1985 in Duitsland uit Duitse ouders is geboren. Dan rest alleen nog de vraag of ie in de DDR of de BRD geboren is.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar het is veel voor de hand liggender dat het een Rus is.
Ik bedoel, nu het geen moslim meer is zullen we toch een nieuwe theorie moeten hebben.
Hoe zou dat nou komen.quote:
Verward? Wraakaktie? Extreem rechts? Hekel aan Carnaval?quote:Op maandag 3 maart 2025 22:39 schreef Tengano het volgende:
Gekopieerde modus operandus dus.
'Goed voorbeeld' doet volgen.
Ik weet het niet. Het enige wat nu vaststaat is dat de man ontzettend Germaans is.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:42 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Verward? Wraakaktie? Extreem rechts? Hekel aan Carnaval?
Okee, dan kijk ik straks nog wel even.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het enige wat nu vaststaat is dat de man ontzettend Germaans is.²
Net zo boos als de booslims.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:42 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Verward? Wraakaktie? Extreem rechts? Hekel aan Carnaval?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |