Toch wel:quote:
te doorzichtig ditquote:Op maandag 3 maart 2025 22:44 schreef recursief het volgende:
[..]
Toch wel:
[ afbeelding ]
En dat er een topic lang op de islam gekankerd was klopt ook.
Mooie post. En waarheid als een huis man.quote:Op maandag 3 maart 2025 22:44 schreef recursief het volgende:
[..]
Toch wel:
[ afbeelding ]
En dat er een topic lang op de islam gekankerd was klopt ook.
Ik lees toch echt wat anders danquote:
quote:Op maandag 3 maart 2025 22:41 schreef recursief het volgende:
[..]
Maar hoe is mijn samenvatting dat de dader een Duitser blijkt te zijn die op de vlucht is gepakt door een islamitische taxichauffeur nou niet inhoudelijk? Ik begrijp dat echt niet.
Je kan lezen wat je wilt. De vraag is of die post de policy overschrijdt en het daarom rechtvaardigt om de post te verwijderen.quote:
Wegwezen johquote:Op maandag 3 maart 2025 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mooie post. En waarheid als een huis man.²
Imo is het flamebait dus jaquote:Op maandag 3 maart 2025 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kan lezen wat je wilt. De vraag is of die post de policy overschrijdt en het daarom rechtvaardigt om de post te verwijderen.²
Leg anders even uit waar het anders is. En hoe het niet inhoudelijk is. Of anderszins de policy overschrijdt.quote:
Respect, dan moet je echt je best doen als je dat er in wilt lezen. Maar prima.quote:
Er zijn genoeg inhoudelijke en feitelijke punten te maken om feitelijk te KANKEREN over de islamitische ideologie.quote:
Nou dat is het niet. Het is een constatering over iets waar ik me gvd al langer aan erger, het feitenvrije gejank bij dit soort topics, en daar bovenop de constatering dat in tegenstelling tot waar het hele topic over ging een autochtone Duitser was. Die, oh ironie, ook nog na zijn daad gepakt bleek te zijn door een moslim.quote:
Sp3c, recursief heeft hier gewoon gelijk. 100%quote:Op maandag 3 maart 2025 23:05 schreef recursief het volgende:
Netjes verwoord, zonder persoonlijk te worden. En dat noem je een flamebait? Werkelijk waar?
Welja, kom je mijn woorden even verdraaien. Feitenvrij omdat de vermeende islamitische achtergrond niet op feiten berust. Maar dat snap je zelf hopelijk ook wel.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:03 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Er zijn genoeg inhoudelijke en feitelijke punten te maken om feitelijk te KANKEREN over de islamitische ideologie.
Welk topicquote:Op maandag 3 maart 2025 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
@:sp3c Wil je kijken naar @:stefblok die een topic letterlijk en figuurlijk om zeep helpt.²
Het is al weg. In dat topic over die aanslag in Duitsland. Lijkt een kloon want account poste alleen daar.quote:
Wat je zelf ook hopelijk snapt is dat je het woord KANKER in deze context misplaatst is.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:08 schreef recursief het volgende:
[..]
Welja, kom je mijn woorden even verdraaien. Feitenvrij omdat de vermeende islamitische achtergrond niet op feiten berust. Maar dat snap je zelf hopelijk ook wel.
@sp3c ?quote:Op maandag 3 maart 2025 23:05 schreef recursief het volgende:
[..]
Nou dat is het niet. Het is een constatering over iets waar ik me gvd al langer aan erger, het feitenvrije gejank bij dit soort topics, en daar bovenop de constatering dat in tegenstelling tot waar het hele topic over ging een autochtone Duitser was. Die, oh ironie, ook nog na zijn daad gepakt bleek te zijn door een moslim.
Feitelijke constateringen. Feiten. Netjes verwoord. Niet met de intentie om ruzie te zoeken. 1 reactie als tegenwicht op een topic vol feitenvrije kansloze reacties.
Netjes verwoord, zonder persoonlijk te worden. En dat noem je een flamebait? Werkelijk waar?
https://www.vandale.nl/gr(...)s/betekenis/kankerenquote:Op maandag 3 maart 2025 23:21 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Wat je zelf ook hopelijk snapt is dat je het woord KANKER in deze context misplaatst is.
''Kritiek'' kan ook, en is veel beter toch?
Wordt niet gewaardeerd en dat snap ik heel goed. Ik heb ook een stapje terug gedaan. We moeten de toko samen runnen aan het einde van de dag.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:24 schreef JopieKlaassen het volgende:
Waarom is mijn post verwijderd in het topic over de aanslag in Mannheim? Ik geef slechts een analogie waarom de aanname dat de dader vanuit een bepaalde ideologie handelde vrij logisch was.
Leesvoer voor de betreffende mod:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Duck_test
Als dat de norm wordt voor het wissen van posts kun je FOK! wel opdoeken.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wordt niet gewaardeerd en dat snap ik heel goed. Ik heb ook een stapje terug gedaan. We moeten de toko samen runnen aan het einde van de dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |