<Knip-gewoon normaal doen ajb>quote:Op maandag 3 maart 2025 23:23 schreef recursief het volgende:
[..]
https://www.vandale.nl/gr(...)s/betekenis/kankeren
Je maakt er bewust een semantisch spelletje van om zo de inhoud af te zwakken c.q. te ontwijken. Maar dat zien we allemaal man.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:28 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Wat een mooi voorbeeld van culturele aanwinst; het woord kanker als normalisering.
quote:Op maandag 3 maart 2025 23:29 schreef sp3c het volgende:
Het is nu eenmaal geen moslim
Dan kan de aanname prima logisch zijn want meestal is dat het wel maar nu met de feiten zoals ze nu liggen is het offtopic
Het is flamebait, gericht aan die mensen die een topic lang hebben zitten kankeren op de islamquote:Op maandag 3 maart 2025 23:35 schreef recursief het volgende:
[..]![]()
Je hebt het verwijderd omdat je het een flamebait vond. Terwijl er niks rellerigs in stond. Alleen feiten en niks persoonlijks. Ik heb een topic lang mijn mond gehouden. Als ik had willen stoken had ik dat al veel eerder gedaan. Laat maar, hier gaan we niet uitkomen maar ik vind het wel teleurstellend.
Nee dat klopt niet. Flamebait is een post met de intentie om een reactie uit te lokken. Die intentie was er niet. Nogmaals: als ik had willen etteren had ik dat wel eerder gedaan. Ik weet zelf toch zeker wel wat mijn intentie is als ik iets schrijf? Wat ik schrijf was bovendien feitelijk, niet persoonlijk en netjes verwoord. Als daar buiten de policy op gereageerd wordt dan kan je mij daar echt niet op aankijken. Ik heb mijn best gedaan om het inhoudelijk en netjes te houden.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het is flamebait, gericht aan die mensen die een topic lang hebben zitten kankeren op de islam
Die gaan niet sorry mijn fout zeggen die gaan gewoon verder op deze manier op uitnodiging van jou, dat is ook gewoon wat er gebeurde
Klopt dit?
Nee dat is het niet. In jouw hoofd kennelijk wel maar ook alleen daar. Ik kan hier best boos over worden. En dat meen ik bloedserieus.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:49 schreef sp3c het volgende:
Natuurlijk is dit om een reactie uit te lokken
Nee dat hoeft niet, daar zouden we geen gewoonte van maken. Maar ik zou het wel kunnen waarderen als het de volgende keer anders gaat en je niet alleen maar ingrijpt omdat je kwade intenties vermoedt als daar op geen enkele manier sprake van is. Ik ga slapen.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:54 schreef sp3c het volgende:
Maar goed ik weet het goed gemaakt
als @:straatcommando. er is mag hij die post terugzetten maar dan dus ik ook die reacties in de trend van had prima gekund hoor want meestal is het gewoon een moslim en dan kunnen we het weer een heel topic hebben over wat voor een barbaarse ideologie het wel niet is
Jullie allemaal je zin
Er gaat ontzettend veel haat uit vanuit @RealistAtheist "Mong...tje dit", "Mong..ltje dat"quote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:47 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Onbetrouwbaar mongooltje ben je ook hè. In letterlijk de eerste post zeggen dat je minder gaat posten en vervolgens het hele topic volspammen. Maar ja dat heb ik in mijn eerste post al voorspeld dat dit zou gebeuren. Want moslim en betrouwbaar is een zeer zeldzame, of eigenlijk niet bestaande, combinatie.
Dat mag wel wat minder inderdaadquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er gaat ontzettend veel haat uit vanuit @:RealistAtheist "Mong...tje dit", "Mong..ltje dat"²
quote:
Hij is wel gevarieerd in zijn haat. Hier ben ik een trieste kneus.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 00:15 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Wat een extreem trieste kneus ben je ook.
Maar iedereen hier weet hoe jij over mijn vragen denkt hoor. Daar hoef je niet eens antwoord voor te geven. Maarre ga je nu nog eens stoppen met reageren. Je belofte dat je tijdens de ramadan minder gaat reageren gaat gelijk alweer overboord hè?
quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:00 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Walgelijke ventje ben je. Ik heb de vraag meerdere keren gesteld. Maar je bent gewoon niet mans genoeg om er antwoord op te geven.
Maar goed je laat hier weer exact zien waarom jullie zo gehaat worden. Dat achterbakse met dubbele tong spreken. Voor de buitenwacht mooi weer spelen, maar ondertussen walgelijke denkbeelden er op nahouden. Bedankt voor het bevestigen van mijn denkbeelden over moslims. Keer op keer worden deze bevestigd.
Zou @RealistAtheist een haatbaard zijn?quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:14 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]je bent gewoon een laffe angsthaas die niet eerlijk durft te zeggen wat hij denkt. Achterbaks en laf zoals het een moslim betaamd.
Dankjewel lieve Sp3cquote:
quote:
Waarom accepteren jullie dergelijk getroll? Is dat omdat het de juiste kleur vertegenwoordigd?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Echt waar!!! Wie dit niet gelooft is een door de NOS geïndoctrineerd schaap.
Kijk anders even waar ie op reageert.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom accepteren jullie dergelijk getroll? Is dat omdat het de juiste kleur vertegenwoordigd?
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom accepteren jullie dergelijk getroll? Is dat omdat het de juiste kleur vertegenwoordigd?
Beide posts door de vleesmolen gehaaldquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kijk anders even waar ie op reageert.
Het was een vraag aan SymbolicFrank die beweerde dat de PVV vrouwonvriendelijk is en men zelfs dergelijke motieven zou hebben om op de PVV te stemmen.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:43 schreef MissButterflyy het volgende:
EttovanBelgie in NWS / Duizenden deelnemers bijeen in Amsterdam voor Feminist March
Zijn dit soort opmerkingen op fok al normaal als vrouwen gaan demonstreren op 8 mei?
Vooral de laatste twee in het topic. Zo grappig allemaal.
Dat is toch niet zo’n opmerkelijke stellingname? Ze zijn bijvoorbeeld voor het inperken van abortus. Het is gewoon een conservatieve club.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het was een vraag aan SymbolicFrank die beweerde dat de PVV vrouwonvriendelijk is en men zelfs dergelijke motieven zou hebben om op de PVV te stemmen.
Wat zou er volgens jou niet normaal aan die post zijn?quote:Op zondag 9 maart 2025 09:43 schreef MissButterflyy het volgende:
EttovanBelgie in NWS / Duizenden deelnemers bijeen in Amsterdam voor Feminist March
Zijn dit soort opmerkingen op fok al normaal als vrouwen gaan demonstreren op 8 mei?
Vooral de laatste twee in het topic. Zo grappig allemaal.
De PVV wil abortus niet inperken. En abortus gaat vooral over het beschermen van het leven van een kind. Dat heeft niets met vrouwonvriendelijkheid te maken. Anders zou elke restrictie op abortus als dusdanig kunnen worden weggezet.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:22 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo’n opmerkelijke stellingname? Ze zijn bijvoorbeeld voor het inperken van abortus. Het is gewoon een conservatieve club.
Post 193 en 194.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat zou er volgens jou niet normaal aan die post zijn?
[..]
De PVV wil abortus niet inperken. En abortus gaat vooral over het beschermen van het leven van een kind. Dat heeft niets met vrouwonvriendelijkheid te maken. Anders zou elke restrictie op abortus als dusdanig kunnen worden weggezet.
Een heilig evenement van het christendom lokt uit ja? Bij wie? Bij jou? En de rest van je progressieve vriendjes die worden getriggerd door alles wat met het Christendom te maken heeft?quote:Op zondag 9 maart 2025 07:15 schreef recursief het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Waarom kan dit? Dat hele topic is toch een grote uitlokking?
Hou op met me woorden, vriendjes en meningen toe te dichten die je zelf uit je dikke duim zuigt. En de vraag was niet aan jou gesteld maar aan de crew.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een heilig evenement van het christendom lokt uit ja? Bij wie? Bij jou? En de rest van je progressieve vriendjes die worden getriggerd door alles wat met het Christendom te maken heeft?
Nee even namen en rugnummers benoemen nu vriend, niet terugkrabbelen, wat bedoel je met “uitlokking”, geef eens antwoord op de vraag.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:24 schreef recursief het volgende:
[..]
Hou op met me woorden, vriendjes en meningen toe te dichten die je zelf uit je dikke duim zuigt. En de vraag was niet aan jou gesteld maar aan de crew.
Bump?quote:Op zondag 9 maart 2025 07:15 schreef recursief het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:22 schreef sp3c het volgende:
Zie niet echt een reden om het dicht te gooien
Dat is een ander topic he. Ik begrijp het beleid niet. Als ik een serieuze bijdrage lever, netjes, feitelijk en niet op de persoon dan is het zogenaamd flamebait en wordt het verwijderd, maar als Etto zijn eigen topic tig keer nutteloos bumpt, dan is dat opeens prima? Ik snap best dat modereren niet betekent dat je het iedereen naar de zin kan maken, maar hier zakt mijn broek wel van af.quote:
WTF? Echt alleen in jouw hoofd denk ik. Ik ben toch niet gek? Ik post 1 keer feitelijk, netjes en niet op wiens persoon dan ook in een topic vol feitenvrije speculaties en het is flamebait omdat het sp3c niet aanstaat. Werkelijk waar, ik kan hier met mijn pet niet bij. Ik ben serieus. Bloedserieus. Hoe vaak zie je mij eigenlijk trollen? En waarom zou ik dat daar dan opeens wel doen?quote:Op zondag 9 maart 2025 22:10 schreef sp3c het volgende:
Dat was niet zogenaamd flamebait, het was flamebait
ik vroeg ook niet of dat topic dicht mocht he. Ik had het over al die nutteloze bumps.quote:Dit topic zie ik in het verlengde van dat Ramadan topic, als het een moet kunnen dan moet het ander ook kunnen ino
De eerste was een premium artikel dus gesloten. Straks de OP's omwisselen dan kan de eerste weer open.quote:
Een topic over een andere religie dan de islam is uitlokking, zo ver zijn we al gezonken de tering.quote:Op zondag 9 maart 2025 07:15 schreef recursief het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik wilde hier eigenlijk niet op reageren, maar omdat de crew het kennelijk heel erg prima vindt dat in FB een user (ik dus) geframed wordt met een mening die ik niet heb:quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een topic over een andere religie dan de islam is uitlokking, zo ver zijn we al gezonken de tering.
dit is een vrij land, ik ben ook een user!quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:05 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik wilde hier eigenlijk niet op reageren, maar omdat de crew het kennelijk heel erg prima vindt dat in FB een user (ik dus) geframed wordt met een mening die ik niet heb:
1. Waar bemoei je je mee? Dit is FB, geen discussietopic.
2. Je had me ook kunnen vragen waarom ik dat topic uitlokkend vond, in plaats van je eigen conclusie (die niet klopt) te trekken.
Je dicht me een mening toe die ik niet heb. En dat is niet voor het eerst. Wat je daarmee aan feedback bijdraagt is me bovendien een raadsel.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dit is een vrij land, ik ben ook een user!
Nou ik dacht laat ik eens een ander geluid horen hier, diversiteit is onze kracht en zoquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:37 schreef recursief het volgende:
[..]
Je dicht me een mening toe die ik niet heb. En dat is niet voor het eerst. Wat je daarmee aan feedback bijdraagt is me bovendien een raadsel.
U vraagt, wij draaien. Topic zit vol ad hominems. Met name van Etto maar anderen doen ook een duit in het zakje. Misschien kan er geveegd worden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Houd toch op man...
Mijn hemel wat gruw ik van dit soort gespeeld 'progressivisme'.
En ja, ga maar weer naar FB.
Kap toch eens met dit gejankquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:25 schreef recursief het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien. Topic zit vol ad hominems. Met name van Etto maar anderen doen ook een duit in het zakje. Misschien kan er geveegd worden.
....quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:25 schreef recursief het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien. Topic zit vol ad hominems. Met name van Etto maar anderen doen ook een duit in het zakje. Misschien kan er geveegd worden.
Het topic liep prima tot jij je kwam melden en Etto begon aan te vallen. Je hebt in het hele topic niet één inhoudelijke bijdrage geplaatst. Ik zou eens bij dat laatste beginnen alvorens je commentaar hebt op anderen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:25 schreef recursief het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee. Ik heb Etto niet aangevallen, ik stelde een vraag aan hem. Daar kreeg ik geen antwoord op maar wel allerlei sneren.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het topic liep prima tot jij je kwam melden en Etto begon aan te vallen. Je hebt in het hele topic niet één inhoudelijke bijdrage geplaatst. Ik zou eens bij dat laatste beginnen alvorens je commentaar hebt op anderen.
doe geen moeite, schrap het allemaal maar weerquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:38 schreef sp3c het volgende:
Nu ff geen tijd jongens ik lees het zo wel
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:03 schreef recursief het volgende:
[..]
Wat de neuk heeft dat nou weer met transgenderisme te maken?
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Meer dan je denkt, maar dat je daar niet eens bij stilstaat is verder niet verrassend.
Daarna kreeg ik dit soort shit over me heen:quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:07 schreef recursief het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Waarom je in hemelsnaam de islam en onthoofdingen op het marktplein er met de haren bij moet slepen is me werkelijk een raadsel.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echt, hoe heldhaftig dat jij en je medestrijders hier weer van leer trekken tegen christelijk conservatisme.
jij, Buitendam en al die andere D66'ers
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nieuws en Achtergronden, beste Recursief. Metadenken is ook aan jou niet besteed.
quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Houd toch op man...
Mijn hemel wat gruw ik van dit soort gespeeld 'progressivisme'.
En ja, ga maar weer naar FB.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, tot in FB maar weer..
Nog mijn verlate excuses voor het christelijke vastentijd-topic, ik weet hoe erg dat je gegriefd heeft
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh ja, dat was uitlokking toch @:recursief? Een christentopic openen in NWS?
Dat is moeitequote:Op donderdag 13 maart 2025 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
doe geen moeite, schrap het allemaal maar weer
zo moe van dit gezeik elke keer
hier heb je een roosje, recursief.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:43 schreef recursief het volgende:
Hier mijn vraag en wat persoonlijke shit die ik daarna naar me toe geworpen kreeg, nadat Etto over "onthoofdingen op het marktplein" begon:
[..]
[..]
[..]
Daarna kreeg ik dit soort shit over me heen:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De vermoordde onschuld. Je doet alsof je niet beseft welke achtergronden er bij dit onderwerp horen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:43 schreef recursief het volgende:
Hier mijn vraag en wat persoonlijke shit die ik daarna naar me toe geworpen kreeg, nadat Etto over "onthoofdingen op het marktplein" begon:
[..]
[..]
[..]
Daarna kreeg ik dit soort shit over me heen:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Recursief knipt en plakt hier dan alleen;quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is on topic, alleen proberen lieden als jij het 'off topic' te noemen, omdat we anders in 'ongemakkelijk vaarwater' geraken.
Echt, hoe heldhaftig dat jij en je medestrijders hier weer van leer trekken tegen christelijk conservatisme. Gebeurde dat ook maar eens wanneer het conservatief gekloot van die andere religie betreft.
Ik ben precies nog NUL keer gewezen, qua werk of in het publieke domein, op de christelijke vastentijd. Dat het RAMADAN is, zullen we echter moeten weten.
Affijn: wetende hoe de Islam denkt over LGBTQ, zou ik eenzelfde aversie jegens hatelijkheden jegens die groep verwachten wanneer het uit een andere dan het hier heel ver vandane Trump kamp komt.
Maar dat gaat niet gebeuren; jij, Buitendam en al die andere D66'ers zullen tot in de lengte der dagen er als haantje de voorste bij zijn om afgrijzen uit te spreken over 'religieuze waanzin' zolang het ver weg, en vooral christelijk in origine is.
Hier in Nederland, met GESCHEIDEN GEBEDSRUIMTEN bij de VU, hoor ik jullie nooit.
Ineens doet al die gelijkwaardigheid en rechten voor vrouwen er allemaal niet meer toe. Wanneer hoor ik jullie wel? Wanneer blanke pipo Trump iets roept.
Hoe dapper, hoe nobel.
jij, Buitendam en al die andere D66'ers
Dit is het meest kwalijke.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:06 schreef SpaceOddity het volgende:
Even illustratief;
Etto;
[..]
Recursief knipt en plakt hier dan alleen;
[..]
Leuk om je weer te zienquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Jeetje, het is nieteens vrijdagmiddag nog
Da's gelukt zo te zienquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:58 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Stel je aan en doe eens niet zo hypocriet.
Mail naar forum@fok.nl
Smakeloze TT.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:11 schreef JopieKlaassen het volgende:
Waarom is min post in NWS / PVV minister komt met Auschwitz-methode om cellentekort op te lossen verwijderd waarin ik stel dat ts onzin uitkraamt en blijft de TT met bijhorend OP die feitelijk incorrect is wel gewoon ongewijzigd?
Smakeloze bestuurders, accurate TT helaas*quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:11 schreef JopieKlaassen het volgende:
Waarom is min post in NWS / PVV kamerlid oppert Auschwitz-methode om cellentekort op te lossen verwijderd waarin ik stel dat ts onzin uitkraamt en blijft de TT met bijhorend OP die feitelijk incorrect is wel gewoon ongewijzigd?
Toch TT aangepast want het was namelijk een PVV-kamerlid die dat zei in plaats van een PVV-minister.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:22 schreef sp3c het volgende:
Smakeloze opmerking idd maar dat is wel het nws
Is geen verzonnen titel
Ja, dat had ik niet goed gelezen. Dank voor het aanpassenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Toch TT aangepast want het was namelijk een PVV-kamerlid die dat zei in plaats van een PVV-minister.
Lees die 2e alinea isquote:Op maandag 17 maart 2025 20:00 schreef Alpha0 het volgende:
Waar is de bron?
NWS / Na jaren van groei zijn mondhygiënisten zijn op hun retour
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |